Huh?
Haha, die Credi maakt toch wel z'n eigen charts? Zo niet valt 'ie wel door de mand, ben benieuwd waar het dan vandaan komt.
Huh?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Rates at 0%?zwembroek schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:47:
Powell: "No QE before rates at 0%"
Altseason is fucked.
Hoe dan, wat een stront komt er toch uit die Amerikanen zeg
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja ik snap het ook niet meer hoor.
White Phoenix
https://x.com/whitephoenixbtc
Die gast doet pro streams op Discord, en heeft eergisteren in 1 van de streams dit exacte scenario getekend inclusief die 3 exacte kleuren voor de blokken. Maar goed.
Is ook echt totale bullshit. Is gewoon de strategie. Onzin uitbraken, en proces rekken tot de laatste dagVis schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:12:
[...]
Rates at 0%?
Hoe dan, wat een stront komt er toch uit die Amerikanen zeg
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Wie heeft die kleurplaat gemaakt?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik natuurlijk.Coldcat schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:36:
Weer een andere van CoinglassColdcat schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:36:
Hoe moet je die blauwe, gele en oranje staven in die bovenste chart zien dan? Zijn dat de leveraged posities geopend op dat prijsniveau? Hoe weet je dan of het shorts of longs zijn?
Doet iemand hier nog wat met BTC?
Lijkt een beetje dood te zijn.
Als je er met je duim overheen swiped zie je de liquidatie levels.YES schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:47:
[...]
Hoe moet je die blauwe, gele en oranje staven in die bovenste chart zien dan? Zijn dat de leveraged posities geopend op dat prijsniveau? Hoe weet je dan of het shorts of longs zijn?
Met andere woorden, die balkjes staan voor longs die geliquideerd worden aan de linkerkant, en shorts die geliquideerd worden aan de rechterkant, correct?Coldcat schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:49:
[...]
Als je er met je duim overheen swiped zie je de liquidatie levels.
Correct. Hoe roder het balkje des te groter de leverage. Rood is 100x.YES schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:58:
[...]
Met andere woorden, die balkjes staan voor longs die geliquideerd worden aan de linkerkant, en shorts die geliquideerd worden aan de rechterkant, correct?
Dat is dan een oud plaatje want die x100 short van @Taro was vanochtend al geliquideerd.Coldcat schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:05:
[...]
Correct. Hoe roder het balkje des te groter de leverage. Rood is 100x.
Ja dat had ik gezien idd. Bizar hoeveel 100x leverage posities er open staan zeg.Coldcat schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:05:
[...]
Correct. Hoe roder het balkje des te groter de leverage. Rood is 100x.
Meeste liquidaties liggen dus bij de shorters als er nu een dikke bounce volgt, dus..
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ZzxRAZrhKz1FperaeOcIMXQb.gif?f=user_large)
Hier heb je het totale legenda:YES schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:11:
[...]
Ja dat had ik gezien idd. Bizar hoeveel 100x leverage posities er open staan zeg.
Meeste liquidaties liggen dus bij de shorters als er nu een dikke bounce volgt, dus..
[Afbeelding]
/f/image/dJ5WSD7qlnoagGRbRMYmc1sY.png?f=fotoalbum_large)
Die legenda zie ik ook gewoon hoor, @Guere had een linkje gedeeldColdcat schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:13:
[...]
Hier heb je het totale legenda:
[Afbeelding]
If a tree falls in a forest and no one is around to hear it, does it make a sound?Slonzo schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:48:
Doet iemand hier nog wat met BTC?
Maar toch groeien de bomen door tot 420 meter hoog terwijl mensen er niet zijn om te luisteren naar het geluid!
"wat een hoop bullshit"
Dat zit wel Schnorr.
Huh?YES schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:47:
[...]
Gejat of niet. Het is wel een mooie plaat, die met een beetje geluk ook nog eens uitkomt.tomtom901 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:14:
[...]
White Phoenix
https://x.com/whitephoenixbtc
Die gast doet pro streams op Discord, en heeft eergisteren in 1 van de streams dit exacte scenario getekend inclusief die 3 exacte kleuren voor de blokken. Maar goed.
Zo hey, gejatte plaat!YES schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:21:
Ff uitgezoomed, komt wel goed allemaal:
[Afbeelding]
Ja van mezelf natuurlijk!
YES schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:21:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/kP7dwXnZK5E30CYgA8zSmLQV.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Eigenlijk zou je ai al die “betere” platen moeten laten mergen. Kijken wat er dan uitkomt. (Zie gelijk die gif van Jaapio voor me, met die winkelwagen)
Effe uitgezoomd zitten we dus tot half mei in dit kwalitatief uitermate teleurstellende kanaal🤬😭YES schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:21:
[Afbeelding]
yap yap yap
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Is dat het geluid dat je nu hoort? Zo spannend is die plaat nu ook weer niet.Aeronaut schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:26:
yap yap yap
Ik hoor die Yapcopter daarboven nu dus dat geluid makenMoiety schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:28:
[...]
Is dat het geluid dat je nu hoort? Zo spannend is die plaat nu ook weer niet.
REKT LONG... REKT SHORT...Moiety schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:25:
Eigenlijk zou je ai al die “betere” platen moeten laten mergen. Kijken wat er dan uitkomt. (Zie gelijk die gif van Jaapio voor me, met die winkelwagen)
Next month $96k en een beetje again!
Van bull-market is over tot dikke lambos en porsches. Tot het een keer niet zo is en we echt uitbreken.
1. Nee die driehoek loopt tot half-eind aprilbrothermaynard schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:25:
[...]
Effe uitgezoomd zitten we dus tot half mei in dit kwalitatief uitermate teleurstellende kanaal🤬😭
2. Dergelijke patronen breken maar zelden helemaal aan het eind uit
3. Dit soort patronen zijn niet heel betrouwbaar wat mij betreft, dus niet te serieus nemen. Gewoon leuke hopium
[ Voor 14% gewijzigd door YES op 11-02-2025 22:37 ]
En als ie naar beneden uitbreekt dan verander je de driehoek eenvoudig naar twee parallelle lijntjesYES schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:33:
[...]
1. Nee die driehoek loopt tot half-eind april
3. Dit soort patronen zijn niet heel betrouwbaar wat mij betreft, dus niet te serieus nemen. Gewoon leuke hopium
Als het nog slechter wordt dan zie ik die toeter van Taro terug in de plaat.Moiety schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:37:
[...]
En als ie naar beneden uitbreekt dan verander je de driehoek eenvoudig naar twee parallelle lijntjes
Precies, en dat is nog steeds een bullish patroon alleen kan je dan nog wat goedkoper bijkopen.Moiety schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:37:
[...]
En als ie naar beneden uitbreekt dan verander je de driehoek eenvoudig naar twee parallelle lijntjes
Daarom zijn die patronen ook nogal gammel, je kan er maar moeilijk trades op baseren.
We gaan gewoon naar de maan. Dat is de conclusie.
Taro’s: megaphone ascending broadening wedgeColdcat schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:39:
[...]
Als het nog slechter wordt dan zie ik die toeter van Taro terug in de plaat.
Nog een klein stukje…kazzzdafke schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:17:
Benieuwd of deze daily weer op 96,5k gaat afsluiten
Never ever financial advice...
2 woorden 9 letters
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Wij slapenSteady schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:58:
2 woorden 9 letters
En we zijn er.. wat is dit voor gefoeter...
:strip_exif()/f/image/UttXlqTZE8RsolCNvNTV7br9.png?f=user_large)
De prijs van de week!!!kazzzdafke schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 23:03:
[...]
En we zijn er.. wat is dit voor gefoeter...
[Afbeelding]
Iets van prijs actie is beter dan niets. Maar man o man dit is wel iedereen geduld op de proef aan het stellen.
Zou het technisch ook mogelijk zijn om elke post te voorzien van een 'btc stamp' ?
Dat geeft net wat meer context als je terugleest op een volatiele dag
[BTC 95702.2]
Dat geeft net wat meer context als je terugleest op een volatiele dag
[BTC 95702.2]
[ Voor 5% gewijzigd door norua op 12-02-2025 01:24 ]
@Alpina hmmm, moet ik dan ook de prijs weer verlagen?

Hoe kom ik dan ooit aan een hele Bitcoin? Grapje, ik ben geen shrimp natuurlijk.
Of toch wel? 
Koop a boormachine and find out.

Hoe kom ik dan ooit aan een hele Bitcoin? Grapje, ik ben geen shrimp natuurlijk.
Koop a boormachine and find out.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
BREAKING NEWS:
— Mintern (@MinswapIntern) 11 februari 2025
MICROSOFT IS COMING TO CARDANO, WILL CHARLES SIT WITH THEM ON MARCH 1ST?@IOHK_Charles reveals that @Microsoft may partner with the cardano ecosystem soon just a day after the ADA ETF was filed in by @Grayscale
Are you hyped for 2025? pic.twitter.com/W69uKVzhU2
[ Voor 81% gewijzigd door Gipsy King op 12-02-2025 07:06 ]
https://timestabloid.com/...eils-cardano-ada-support/
Top Swiss Bank Unveils Cardano (ADA) Support
Swissquote, a leading Swiss bank with a strong reputation in the financial sector, has taken a significant step in expanding its cryptocurrency services. According to Cardanians (CRDN), the bank, which serves over 500,000 clients globally, has officially added support for Cardano (ADA) transfers. This move strengthens Cardano’s position in the financial world and reflects Swissquote’s commitment to embracing blockchain technology.
Top Swiss Bank Unveils Cardano (ADA) Support
Swissquote, a leading Swiss bank with a strong reputation in the financial sector, has taken a significant step in expanding its cryptocurrency services. According to Cardanians (CRDN), the bank, which serves over 500,000 clients globally, has officially added support for Cardano (ADA) transfers. This move strengthens Cardano’s position in the financial world and reflects Swissquote’s commitment to embracing blockchain technology.
hahaha ADA blijft de shitcoin met de meest onzinnige announcements van announcements. Best knap, nu al 2 cycles achter elkaar. Maar op de BTC/ADA chart nog steeds totale rektheid
“Partnership” en “Charles meeting someone”
Het begint inmiddels allemaal wat treurig te worden.
anti elppa schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 07:18:
hahaha ADA blijft de shitcoin met de meest onzinnige announcements van announcements. Best knap, nu al 2 cycles achter elkaar. Maar op de BTC/ADA chart nog steeds totale rektheid
:gifsicle():strip_exif()/f/image/OA3L3O74lioMX90qURlX3SQ1.gif?f=user_large)
The dip keeps dippening
BTC €94.837,08
Voor mij gaat die eer nogsteeds naar Tron met Justin die elke keer als hij uit eten ging een aankondiging van een aankondiging deed..anti elppa schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 07:18:
op zich is het handeltechnisch heel prima als je 'zeker' weet dat het patroon nog even voortzet. long openen op 96k en omkeren op 98k is een uiterst lucratieve strategie in dat scenarioYES schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 22:33:
[...]
1. Nee die driehoek loopt tot half-eind april
Voor de MEXC handelaren: klopt het dat de enige manier om een trailing stop loss in te stellen een nieuwe order is? Ik zie die optie niet bij de gewone stoploss/TP opties namelijk. bij Forex trading houdt ik er van om een trailing stop loss ipv een normale stop loss te zetten op een trade die in het 'groen staat'
De Microsoft partnership!! Dat is mijn lievelings!
BREAKING
This announcement of an announcement is to inform you that MrMrq will be teaming up with MICROSOFT when posting on Tweakers.
“It’s really big,” says MrMrq. “Not only will I be using Windows 11 when posting - but also the Edge browser is involved. Therefore, this partnership provides me with all the tools needed to be a successful member of the Slowchat and to score extra +1s.”
MrMrq price prediction for 2027 soars to 6.969.
Maktub
Ik ben blij dat t zo lekker gaat met de koers
/S
/S
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
welke koers? van ADA?ByteMe_ schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 08:19:
Ik ben blij dat t zo lekker gaat met de koers
/S
Echt heel blij met alle aandacht voor ADA guys, keep it up

TakutoRadiance schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 08:30:
Echt heel blij met alle aandacht voor ADA guys, keep it up
:gifsicle():strip_exif()/f/image/6ps0yfztUzkUa6Ti0L3jkha8.gif?f=user_large)
https://www.newsbtc.com/a...p-price-struggles-2-3650/
XRP Price Struggles to Hold Gains—Could Bears Take Over?
XRP Price Struggles to Hold Gains—Could Bears Take Over?
De planning voor vandaag:
/f/image/jq97d1zWZEvKVvaHqZ8uIzlM.png?f=fotoalbum_large)
Ben benieuwd of de inflatie cijfers nog iets spannends gaan doen met de koers. Afgelopen vrijdag viel het - ondanks de verwachting dat we richting zouden kiezen - toch een beetje tegen. Waarschijnlijk zal er voor wat echte actie vandaag weer een afwijking moeten zijn van de verwachting.
/f/image/jq97d1zWZEvKVvaHqZ8uIzlM.png?f=fotoalbum_large)
Ben benieuwd of de inflatie cijfers nog iets spannends gaan doen met de koers. Afgelopen vrijdag viel het - ondanks de verwachting dat we richting zouden kiezen - toch een beetje tegen. Waarschijnlijk zal er voor wat echte actie vandaag weer een afwijking moeten zijn van de verwachting.
Wanneer de cijfers positief uitvallen verwacht ik wel wat vuurwerk de goede richting op
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
@sjorremans

Das vandaag gewoon weer janken en morgen ook. En misschien overmorgen en dan weer 2 dagen vlak.
Daarom is mijn mok met koffie (en azijn) ook altijd te leeg.
Edit: @Gipsy King een Belg..... er is voor minder met de banhamer geslagen. Het wordt nog stil hier.

Das vandaag gewoon weer janken en morgen ook. En misschien overmorgen en dan weer 2 dagen vlak.
Edit: @Gipsy King een Belg..... er is voor minder met de banhamer geslagen. Het wordt nog stil hier.
[ Voor 16% gewijzigd door sh4d0wman op 12-02-2025 09:25 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
@tomtom901
Is that u ?
Is that u ?
https://www.ad.nl/show/to...enkort-geveild~a44d48201/Total loss gereden Porsche van Moderator Tom Waes binnenkort geveild
Iemand die weet wat er met Jaapio aan de hand is ? Nou heeft die wel vaker bijzondere uitspraken maar gisteren leek wel of er iemand anders op z’n profiel zat of dat die heel veel gebruikt had.
Z’n mooie crypto anekdotes ga ik wel missen iig!
Laten we daar niet op afdwalen, ik hoop dat hij nu wat rust heeft.Deman23 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 09:22:
Iemand die weet wat er met Jaapio aan de hand is ? Nou heeft die wel vaker bijzondere uitspraken maar gisteren leek wel of er iemand anders op z’n profiel zat of dat die heel veel gebruikt had.
Deman23 schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 09:22:

Te veel kleren aan ......sh4d0wman schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 09:17:
@sjorremans
[Afbeelding]
Das vandaag gewoon weer janken en morgen ook. En misschien overmorgen en dan weer 2 dagen vlak.![]()
:gifsicle():strip_exif()/f/image/KZut9luqPvDw7EcnOKpeauZf.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
De cryptocast van deze week vond ik wel interessant. Ging ook over de disconnect tussen particuliere beleggers en ‘de instituties’. BTC lijkt meer een serieuze beleggingsasset te worden en minder speculant gedreven. De partijen achter de ETF instroom kijken dan ook veel verder dan deze bull of aankomende bear, zoals we dat bij reguliere aandelen ook gewend zijn. Dit bevestigde voor mij in ieder geval dat ik net zoals bij mijn reguliere aandelen gewoon DCA op BTC blijf doen komende jaren
Lang leve de cashback van de Bybit kaart. Wij waren uit eten met een grote groep en ik stond vooraan om het bedrag even voor te schieten
Aai, das matig man. Maar geloof me, het kan altijd vele malen ergergebruikershaes schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:15:
[Afbeelding]
Daar gaan mijn crypto winsten :((((
De terugbetaling....Steady schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:13:
om het bedrag even voor te schieten
Gewoon rente rekenen he?
De bullmoon is vandaag geprint op de chart. Als de range het niet gaat houden en de bullmoon deze keer zijn werk niet gaat doen dan gaan we een stuk lager.
:strip_exif()/f/image/jhMlyT4mpQiGjm0K24QHhf9x.jpg?f=fotoalbum_large)
Je ziet hier goed dat we het hoge volume gebied dat support was aan het verliezen zijn. De kans dat we het gebied met het lage volume profiel gaan opzoeken wordt daarom steeds groter.
:strip_exif()/f/image/lTQKC7XNMTMHEro6HAib3r5Z.jpg?f=fotoalbum_large)
In dat gebied zit ook de golden pocked en een fair value gap. Ik denk dat we daarom binnenkort de 83.500 aan gaan tikken. Ergens tussen de 200 moving average en de 200 exponential moving average. (zie de bovenste chart.) Ik verwacht daar wel een sterkte bounce. Dus de 78k zullen we (nog) niet zien. Het is wel te hopen dat mocht dit scenario uitspelen dat het geen complacency bounce wordt. Want dan komt het einde van de bull wel in zicht.
:strip_exif()/f/image/jhMlyT4mpQiGjm0K24QHhf9x.jpg?f=fotoalbum_large)
Je ziet hier goed dat we het hoge volume gebied dat support was aan het verliezen zijn. De kans dat we het gebied met het lage volume profiel gaan opzoeken wordt daarom steeds groter.
:strip_exif()/f/image/lTQKC7XNMTMHEro6HAib3r5Z.jpg?f=fotoalbum_large)
In dat gebied zit ook de golden pocked en een fair value gap. Ik denk dat we daarom binnenkort de 83.500 aan gaan tikken. Ergens tussen de 200 moving average en de 200 exponential moving average. (zie de bovenste chart.) Ik verwacht daar wel een sterkte bounce. Dus de 78k zullen we (nog) niet zien. Het is wel te hopen dat mocht dit scenario uitspelen dat het geen complacency bounce wordt. Want dan komt het einde van de bull wel in zicht.
:strip_exif()/f/image/xLc8K2KyBmAXSvTkk2ylHdWo.jpg?f=fotoalbum_large)
Check ook je volume eens van enkel de range, dus niet van de HELE pump actie, maar enkel de range.. Dan zie je dat we daar op onderkant range ook nog netjes die support hebben.zwembroek schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:21:
[Afbeelding]
/f/image/PYKC5eXkCC6vK5saf98VTr3l.png?f=fotoalbum_large)
Pak ik de range zelf nog exacter, zie je het ook heel erg goed.. we zijn de range nog niet uit, dus dit heeft (voor mij) meer bevestiging.
/f/image/MpMBfZlnClAnKaXnkKDIhOxI.png?f=fotoalbum_large)
EDIT: eigenlijk is er nog niets aan de hand, zolang we boven 93000 blijven..
[ Voor 43% gewijzigd door kazzzdafke op 12-02-2025 21:54 ]
Eeeey Crypto banter chartszwembroek schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:21:
De bullmoon is vandaag geprint op de chart. Als de range het niet gaat houden en de bullmoon deze keer zijn werk niet gaat doen dan gaan we een stuk lager.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
BTC €94.837,08
Ik pak liever de hele range vanaf de start van de pump. De hele markt oogt zwak. Als ik naar het grote plaatje kijk dan denk ik dat mijn scenario onvermijdelijk is. Tenzij de bulls nu massaal gaan instappen. Misschien na een week van goede cijfers. En uiteraard alleen als we de range verliezen. Er is nog wat support als je naar de range zelf kijkt maar het is wel minimaal.kazzzdafke schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:25:
[...]
Check ook je volume eens van enkel de range, dus niet van de HELE pump actie, maar enkel de range.. Dan zie je dat we daar op onderkant range ook nog netjes die support hebben.
[Afbeelding]
Pak ik de range zelf nog exacter, zie je het ook heel erg goed.. we zijn de range nog niet uit, dus dit heeft (voor mij) meer bevestiging.
[Afbeelding]
Zo heeft ieder zijn tradingplan. Ik trade van level tot level, en zit momenteel nog steeds in dat channel.
Het is zo makkelijk te traden, aangezien je een duidelijke stoploss hebt en duidelijke verkoopmomenten.
Zolang we daar in blijven, kijk ik echt niet verder (tradingwise). Dat is voor als deze levels gebroken worden (heb ze wel in het achterhoofd natuurlijk).
Het is zo makkelijk te traden, aangezien je een duidelijke stoploss hebt en duidelijke verkoopmomenten.
Zolang we daar in blijven, kijk ik echt niet verder (tradingwise). Dat is voor als deze levels gebroken worden (heb ze wel in het achterhoofd natuurlijk).
Ook goedemorgenkbuntu schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 09:54:
De cryptocast van deze week vond ik wel interessant. Ging ook over de disconnect tussen particuliere beleggers en ‘de instituties’. BTC lijkt meer een serieuze beleggingsasset te worden en minder speculant gedreven. De partijen achter de ETF instroom kijken dan ook veel verder dan deze bull of aankomende bear, zoals we dat bij reguliere aandelen ook gewend zijn. Dit bevestigde voor mij in ieder geval dat ik net zoals bij mijn reguliere aandelen gewoon DCA op BTC blijf doen komende jaren
Ik probeer zo wat levels voor spot limit orders te zetten. Ik trade deze range niet. Dus ik snap dat je wat dichter op de koers zit. Ik zit volledig in USDT. Ik wacht geduldig op de mooie entries of meer bevestiging. Daarnaast vind ik het sowieso link in een week met zoveel macro economisch nieuws. Heb ook geen zin om telkens uitgestopt te worden.kazzzdafke schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 10:38:
Zo heeft ieder zijn tradingplan. Ik trade van level tot level, en zit momenteel nog steeds in dat channel.
[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 12-02-2025 10:43 ]
My base case for for current crypto cycle (NFA)
— Bill Barhydt (@billbarX) 8 februari 2025
Bitcoin - $350k
Ethereum - $8,000
Solana - $900
Sui - $25
High end of range is ~2x these values.
My model is simple. This administration wants interest rates much lower and they’ll do whatever they have to to achieve that. They…
@zwembroek
Maar ik heb het gevoel dat je sentiment meer naar een daling neigt en dat je er volgens je plan van overtuigd bent.
Dus wat houdt je dan tegen om een short te openen, zelfs maar met een hefboom van 1x of 2x?
Ik merk dat veel mensen zogezegd overtuigd zijn van hun "plan", maar dan toch niet genoeg voor een trade
Dan is er iets niet 100% correct aan je "plan" en neigt dat meer naar sentiment, als je snapt wat ik bedoel.
Overigens geen kritiek, het is gewoon een vraag die ik me zelf ook regelmatig stel.
Maar ik heb het gevoel dat je sentiment meer naar een daling neigt en dat je er volgens je plan van overtuigd bent.
Dus wat houdt je dan tegen om een short te openen, zelfs maar met een hefboom van 1x of 2x?
Ik merk dat veel mensen zogezegd overtuigd zijn van hun "plan", maar dan toch niet genoeg voor een trade
Overigens geen kritiek, het is gewoon een vraag die ik me zelf ook regelmatig stel.
[ Voor 10% gewijzigd door kazzzdafke op 12-02-2025 10:45 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!