KerstRunner schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:46:
Excited voor dTao eind deze week. Ondanks dat Tao fanatiek mee doet bij elke dump lijkt hij zich toch samen met een SUI, ADA, LTC telkens als eerste weer te herpakken.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/UMFO4YEkhOKNc37fFtmwP154.gif?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
KerstRunner schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:46:
Excited voor dTao eind deze week. Ondanks dat Tao fanatiek mee doet bij elke dump lijkt hij zich toch samen met een SUI, ADA, LTC telkens als eerste weer te herpakken.
Proof of Stake pic.twitter.com/TjXqE7272y
— Cory Bates (@corybates1895) 10 februari 2025
nothing stops this train
Word erg gewaardeerd. Fijn om tussen al die ADA haat ook positieve berichten te lezen van wel goed geïnformeerde mensenGipsy King schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:37:
[...]
Zo ik geef mijn ADA Maxi status dan maar over.
[Afbeelding]
"Vergeten sell orders" dat begrip snap ik nooit zo goed, tenzij het centen werk is natuurlijk.metallicattim schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:14:
[...]
What else is new![]()
Ik was die sell order helemaal vergeten en had ook geen 100% stijging verwacht op een etmaal haha, zeker niet hoe de markt eraan toe ging de laatste tijd.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Njah, meer in de zin van, gezien de koers zo ver van de sell price af zat, was ik er niet mee bezig dat ie gehit kon gaan worden. Hij stond al 3-4 weken.Vis schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 12:08:
[...]
"Vergeten sell orders" dat begrip snap ik nooit zo goed, tenzij het centen werk is natuurlijk.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ai.. had je beter in 2021 kunnen verkopen op 15 eurometallicattim schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 12:25:
[...]
Njah, meer in de zin van, gezien de koers zo ver van de sell price af zat, was ik er niet mee bezig dat ie gehit kon gaan worden. Hij stond al 3-4 weken.
Het ging om €225 dus je zou het centenwerk kunnen noemen jaDit was nog een restant van de 2018 periode, dus dat deed me al vrij weinig meer wat daarmee gebeurde haha
[ Voor 14% gewijzigd door Vis op 11-02-2025 12:30 ]
Nobele gedachte, maar bij de alts is het volgens mij meer: wie het hardste schreeuwt wordt als eerste geholpen.Vis schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 12:28:
[...]
Ai.. had je beter in 2021 kunnen verkopen op 15 euro
Anyhow.. ik hou zelf zeker een zak Nano aan, dikke tech die zijn weerga niet kent met al die bullshit meme coins zonder usecase.
Echte tech komt vast een keer bovendrijven
[ Voor 13% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-02-2025 12:38 ]
Nog beter in 2018 op 30 euro... BTC stond toen op ±€9.000, dus had beter BTC kunnen kopen, was het nu x10 gegaan ipv /10Vis schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 12:28:
[...]
Ai.. had je beter in 2021 kunnen verkopen op 15 euro
Anyhow.. ik hou zelf zeker een zak Nano aan, dikke tech die zijn weerga niet kent met al die bullshit meme coins zonder usecase.
Echte tech komt vast een keer bovendrijven
Ik had echt geen idee dat er al een Strategic ADA Reserve was man, thanks!
Insert random alt. Always same story.metallicattim schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 12:38:
[...]
Nog beter in 2018 op 30 euro... BTC stond toen op ±€9.000, dus had beter BTC kunnen kopen, was het nu x10 gegaan ipv /10![]()
![]()
NANO had zeker wel een use case en ik geloofde er destijds best wel in, maar er komt 0,0 van terecht...
gebruikershaes schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:01:
[...]
Lobbyen is niet illegaal he. Zou het wel moeten zijn als je het mij vraagt. Dus dat het out in the open gebeurt is niet raar. Ik zal wat bronnen proberen te vinden, maar je kan het ook makkelijk vinden.
https://www.binance.com/en/square/post/19758276144025
https://coinmarketcap.com...awmakers-in-washington-dc
FoutRipple, Mallers said, distributed 100 billion XRP tokens to itself.
Yep! In 2021 was ik "wholecoiner" met alle Sats gecombineerd. Door greed destijds niet verkocht en toen het begon te zakken was de gedachte steeds "komt wel weer terug"
[ Voor 9% gewijzigd door metallicattim op 11-02-2025 12:46 ]
0,0 niks van terecht gekomen is wel overdreven.metallicattim schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 12:38:
[...]
Nog beter in 2018 op 30 euro... BTC stond toen op ±€9.000, dus had beter BTC kunnen kopen, was het nu x10 gegaan ipv /10![]()
![]()
NANO had zeker wel een use case en ik geloofde er destijds best wel in, maar er komt 0,0 van terecht...
[ Voor 4% gewijzigd door Vis op 11-02-2025 12:52 ]
afhankelijk met welke been powell vandaag is opgestaankbuntu schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 12:56:
Als ik de laatste pagina lees, lijkt het alsof het altseason vandaag nog ergens van start gaat of wat?
[Afbeelding]
nothing stops this train
Eind deze maand gaat het ALT-season beginnenkbuntu schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 12:56:
Als ik de laatste pagina lees, lijkt het alsof het altseason vandaag nog ergens van start gaat of wat?
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-02-2025 13:05 ]
achja, laat ze maar ff joh. Ik ben ook al ff gestopt met shitcoins bashen, omdat et elke dag toch al bloed door de straten was. Dat extra zetje van mij om ze maxi te maken was niet eens meer nodig. Ik hoef tegenwoordig nog minder te doen dan de gemiddelde ambtenaar. Dat was vorige cycle wel anders.BTC100K2021 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:04:
BTC onder de 100K, QT gaande, relatief hoge rentes, hardnekkige inflatie. Niet direct het idee dat we aan de vooravond staan van een fantastisch alt season.
Maar ik laat mij verassen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Jij laat je verassen zelfs. Dat gaat wel heel ver voor het niet fantastische alt season.BTC100K2021 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:04:
BTC onder de 100K, QT gaande, relatief hoge rentes, hardnekkige inflatie. Niet direct het idee dat we aan de vooravond staan van een fantastisch alt season.
Met je zaad toch?BTC100K2021 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:04:
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Onze typo capo heeft daar wel een handje van.knakworst schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:07:
[...]
Jij laat je verassen zelfs. Dat gaat wel heel ver voor het niet fantastische alt season.
anti elppa schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:07:
[...]
achja, laat ze maar ff joh. Ik ben ook al ff gestopt met shitcoins bashen, omdat et elke dag toch al bloed door de straten was. Dat extra zetje van mij om ze maxi te maken was niet eens meer nodig. Ik hoef tegenwoordig nog minder te doen dan de gemiddelde ambtenaar. Dat was vorige cycle wel anders.
Maar dit jaar een altseason?
[Afbeelding]
Mjah ik ben er ook wel beetje klaar mee, die paal omhoog mag echt wel komen nuanti elppa schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:17:
btc ff naar 97,3 liquiditeit op pikken en daarna met een monster paal door de 100k. Kom maar op
achja je raakt eraan gewend. Die periode vorig jaar was nog veel langer.Guere schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:23:
[...]
Mjah ik ben er ook wel beetje klaar mee, die paal omhoog mag echt wel komen nuZo saai (en irritant) deze range.
Haha ja pff, praat me er niet over. Dat was erg saai en lang. Dus laten we het niet jinxen en daaraan denken want in dat geval moeten we nog 4 maanden rangenanti elppa schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:25:
achja je raakt eraan gewend. Die periode vorig jaar was nog veel langer.
Guere schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:27:
[...]
Haha ja pff, praat me er niet over. Dat was erg saai en lang. Dus laten we het niet jinxen en daaraan denken want in dat geval moeten we nog 4 maanden rangen
4 maanden rangen is best een goed ideeGuere schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:27:
[...]
Haha ja pff, praat me er niet over. Dat was erg saai en lang. Dus laten we het niet jinxen en daaraan denken want in dat geval moeten we nog 4 maanden rangen
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
volgens die chart zouden we de 420k makkelijk moeten halen.
OK even een lening afsluitenbones schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:39:
[...]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
YANBEbones schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:39:
[...]
anti elppa schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:25:
[...]
achja je raakt eraan gewend. Die periode vorig jaar was nog veel langer.
De grote adoptie is er niet gekomen, dat is wel waarop gemikt werd jarenlang. Maar de vraag blijkt er niet te zijn (er was geen "hair on fire problem" waar een oplossing voor moest komen), of de tech werkt niet zoals het zou moeten. Durf ik verder niks over te zeggen. Scalability is altijd een issue geweest kan ik me herinneren van toen.Vis schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 12:50:
[...]
0,0 niks van terecht gekomen is wel overdreven.
Ik gebruik Nano alledaags als ik AI prompts nodig heb via Nano GPT. Alle hedendaagse nieuwe modellen zijn er te vinden.
Door de fee loze transacties is het de ideale manier om microtransacties uit te voeren. En ben je niet gebonden aan een duur maand abbonement via OpenAI ofzo.
https://nano-gpt.com/get-started
En zo zijn er tal van toepassingen waar Nano king is qua tech.
Voordeel van maxi zijn. Gewoon achterover leunen.Guere schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:55:
hangt dus al een jaar achterover.
Gold is up 46% in less than a year.
— Stack Hodler (@stackhodler) 10 februari 2025
That's more than double the gains of the Nasdaq and S&P500 in the same period.
This is now a historic bull run for gold.
Anytime gold makes moves like this, it means that something serious is afoot in the global monetary system.
Gold was… pic.twitter.com/ftzANPqdpU
YANBE, als je zulke posts leest dan wordt je automatisch een maxi! maximaal 8 maanden en ik ben maxiAlpina schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:14:
[...]
Voordeel van maxi zijn. Gewoon achterover leunen.
[Embed]
(Bitcoin post, geen goud)
Mand.
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 11-02-2025 14:25 ]
nothing stops this train
Inderdaad Omdat je alt portefeuille dan naar nul komma nul gezakt is. Of bedoel je dat niet
Bedoel je Banano? De fork van Nano waar we het eerder over hadden hier vandaag?Stukfruit schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:28:
Hallo ik hoorde dat er een parabolische banana zone in aantocht is?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Als ik geen maxi was geweest had ik 'm gekocht!Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:32:
[...]
Bedoel je Banano? De fork van Nano waar we het eerder over hadden hier vandaag?
https://www.coingecko.com/en/coins/banano
dikke tech wel
Dat zit wel Schnorr.
ja dat is ook mogelijkknakworst schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:26:
[...]
Inderdaad Omdat je alt portefeuille dan naar nul komma nul gezakt is. Of bedoel je dat niet
nothing stops this train
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Knip, doe eens normaalStukfruit schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:28:
Hallo ik hoorde dat er een parabolische banana zone in aantocht is?
[ Voor 76% gewijzigd door tomtom901 op 11-02-2025 15:49 ]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat moet nondeju goed spul zijn wat jij rookt.
[ Voor 75% gewijzigd door tomtom901 op 11-02-2025 15:50 ]
Allemaal fake joh, straks staan we gewoon op 99.sjorremans schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:54:
Dinsdag dipdag in de maak!
Ik ben het met je eens, maar wat moet ik nu doen? Ik mis een duidelijk advies in je post!
[ Voor 31% gewijzigd door tomtom901 op 11-02-2025 15:50 ]
Hattrick: Thorgal Eagles
Het wordt tijd voor psychische hulp vriend.
[ Voor 76% gewijzigd door tomtom901 op 11-02-2025 15:51 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je moet nog ergens het woordje Bitcoin of crypto toevoegen, dan blijft het nog ontopic.
[ Voor 58% gewijzigd door tomtom901 op 11-02-2025 15:51 ]
Ik verwacht niet heel veel spannends eigenlijk, het niet zo'n FED beslissing of reguliere meeting maar een halfjaarlijkse getuigenis voor het congres over het huidige beleid. Zal niets nieuws worden verteld, tenzij ze hem een bepaalde uitspraak over QE/rate cuts weten te ontfutselen maar daar is hij waarschijnlijk iets te vakbekwaam voorBTC100K2021 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:09:
Powell gaat om 16:00 dat document toelichten dat kort geleden is gepubliceerd? Weinig actie te verwachten toch?
Hier te vinden:
https://www.federalreserv...lications/mpr_default.htm
The FOMC is strongly committed to supporting maximum employment and returning inflation to its 2 percent objective, and it remains attentive to the risks to both sides of its dual mandate. In considering the extent and timing of additional adjustments to the target range for the federal funds rate, the Committee will carefully assess incoming data, the evolving outlook, and the balance of risks.Guere schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:14:
[...]
Ik verwacht niet heel veel spannends eigenlijk, het niet zo'n FED beslissing of reguliere meeting maar een halfjaarlijkse getuigenis voor het congres over het huidige beleid. Zal niets nieuws worden verteld, tenzij ze hem een bepaalde uitspraak over QE/rate cuts weten te ontfutselen maar daar is hij waarschijnlijk iets te vakbekwaam voor
Daarom ben ik ook groot fan van Ye, onmogelijk om dan als rechts beoordeelt te worden
[ Voor 60% gewijzigd door tomtom901 op 11-02-2025 15:51 ]
Daar is 30% in efficiëntie gesneden.zwembroek schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:00:
[...]
Het wordt tijd voor psychische hulp vriend.
YouTube: André van Duin Bingo de Suppoost.FrambozenTaart schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:33:
[...]
Dit is toch wel de meest zieke opmerking die ik vandaag voorbij heb zien komen op het wereldwijde internet. En dat zegt wel wat.
Fiat als concept is natuurlijk al iets twijfelachtigs, vooral in de vorm. Dat een mod het niet alleen spaart maar ook nog eens promoot is eigenlijk best apart. In een crypto topic notabene.
Dystopisch.
Vooral wanneer je beseft dat het niet al te lang zal duren tot de verminkte kinderlijken in de straat liggen te rotten, en je slechts veilig bent wanneer je tot de exorbitant rijken behoort.
Een vorm van macht en rijkdom die nooit met sprookjes te behalen valt binnen wettelijke kaders maar die louter steunt op het verraden van vlees en bloed.
Dat je daar dan staat, in pure paniek om je heen kijkend, realiseert dat de eeuwig durende jacht naar fiat en het ongenuanceerd candle grinden je niets meer of minder heeft gebracht dan dezelfde ellende als een wajong PVV'er.
Alles wat er ooit toe deed, alles wat je ooit lief had, vergaan tot rottend vlees en botten waarvan de visuele weergave jou achtervolgt tot je geest het opgeeft door uitputting.
En de tijd die ondertussen verging. Terwijl je keek, dacht en handelde.
Alsof je met een blokkendoos en down syndroom op missie bent gestuurd de expansie van het universum te calcureren.
Vermakelijk maar ook hartverscheurend treurig.
Maar eveneens eerlijk en juist.
Ga zo door.
kan beter en 30% efficienterFrambozenTaart schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:26:
[...]
Daar is 30% in efficiëntie gesneden.
Voilà.
Knip, offtopicGelukszoekr schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:02:
[...]
Je moet nog ergens het woordje Bitcoin of crypto toevoegen, dan blijft het nog ontopic.
En ik ben het met je eens. Het is een verderfelijke wereld aan het worden. Bizar hoe mensen zich laten meeslepen door rechts-populisten. En dan vooral inderdaad de mensen die er straks de meeste last van zullen krijgen. De Afd gaat straks ook in Duitsland dik winnen. Maar accepteer dat dit zo is. Het kan ook geen verassing zijn eigenlijk. Maak jezelf er niet helemaal gek mee, daar schiet je echt niks mee op.
[ Voor 28% gewijzigd door tomtom901 op 11-02-2025 16:17 ]
BREAKING: ANOTHER SOLO MINER HAS MINED AN ENTIRE #BITCOIN BLOCK WORTH $300,000
— The Bitcoin Historian (@pete_rizzo_) 10 februari 2025
BEATING UNBELIEVABLE ODDS 🔥 🔥 🔥 pic.twitter.com/pjcivSu2PQ
redelijk off-topic. Sinds PVV in de regering zit, wordt alles wat rechts van 'pak hem beet' Timmermans op het politieke spectrum zit als 'extreem rechts' geduid.Deman23 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:40:
Het is gezellig hier lees ik, sinds wanneer staat rechts zijn gelijk aan een facist zijn?
Ah, u leeft nog in 1942.
[ Voor 41% gewijzigd door tomtom901 op 11-02-2025 16:17 ]
Iets dat de facisten wel goed onder de knie hadden was een goed werkende propaganda-machine. En deze draait weer op volle toeren. Wat nog steeds een hele efficiënte manier is om grote groepen mensen op een verkeerd been te zettenDeman23 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:40:
Het is gezellig hier lees ik, sinds wanneer staat rechts zijn gelijk aan een facist zijn?
Zoals dit voorbeeld.fictief stikstof probleem
During the previous cycle, my portfolio went down more than this cycle: -75%.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 11 februari 2025
This was after I went full all-in on #Altcoins.
It felt like the markets ended.
The 12 months after the altcoins went up 50-250x.
This cycle won't be any different. pic.twitter.com/K7xt5DIxTv
Kortom HODL.knakworst schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:53:
3 Dagen geleden zei hij nog dat zijn als 80 procent down waren.
[Twitter]
Gemiddeld genomen 50-250x verwachten voor je alts, ik zeg eerlijk: plausibel.knakworst schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:53:
[Twitter]
-75% pakken op je "investering" en dan nog steeds niet wakker worden. Ik niet begrijpknakworst schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:53:
[Twitter]
Bezoek een gemiddelde grootstad in Duitsland en ben je dan echt zo verbaasd? Nog dichter bij huis Antwerpen of Brussel… en dan vooral snachts. Succes ermee hoor. Oprechte vraag trouwens. Totaal niets met propaganda of extreem rechts te maken.Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:53:
[...]
Iets dat de facisten wel goed onder de knie hadden was een goed werkende propaganda-machine. En deze draait weer op volle toeren. Wat nog steeds een hele efficiënte manier is om grote groepen mensen op een verkeerd been te zetten
[...]
Zoals dit voorbeeld.
Zijn twitter bio:tomtom901 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:04:
[...]
-75% pakken op je "investering" en dan nog steeds niet wakker worden. Ik niet begrijp
Hij is allang voorbij point of no return. Dus snuift die hopium en probeert iets te manifesteren met z’n tweets.tomtom901 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:04:
[...]
-75% pakken op je "investering" en dan nog steeds niet wakker worden. Ik niet begrijp
Ik snap je vraag niet. Maar inderdaad. Dit is niet de juiste plek voor zulke discussies. En ik moet me uberhaupt gewoon afsluiten voor deze onzin.Alpina schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:04:
[...]
Bezoek een gemiddelde grootstad in Duitsland en ben je dan echt zo verbaasd? Nog dichter bij huis Antwerpen of Brussel… en dan vooral snachts. Succes ermee hoor. Oprechte vraag trouwens. Totaal niets met propaganda of extreem rechts te maken.
Niet eens toe aan een discussie want dat is hier niet de plaats is al vaak genoeg gebleken.
Maar moest dit toch even kwijt voor ik schaamteloos als nazi, facist of jodenhater wordt weg gezet.
EensGelukszoekr schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:11:
[...]
Ik snap je vraag niet. Maar inderdaad. Dit is niet de juiste plek voor zulke discussies. En ik moet me uberhaupt gewoon afsluiten voor deze onzin.
Moon dan maar?
Denk het ook niet nee.. hopen dat de CPI cijfers deze week voor wat positief vuurwerk gaan zorgenBTC100K2021 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:11:
'We do not need to be in a hurry': Powell reiterates cautious Fed rate stance with US lawmakers
Die 100K gaan we vandaag niet zien.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Je fantasie uitlatingen zijn gewoon walgelijk en niet eens grappig, neem een anti trump/musk pilletje in en hou het gewoon bij Crypto. Hele geopolitieke problematiek ga je niet oplossen door je als een toetsenbordcowboy te uitten hiero. Tschüss
[ Voor 40% gewijzigd door tomtom901 op 11-02-2025 16:17 ]
hij heeft gewoon teveel risico genomen, hij dacht; vorige bullrun is het zo gegaan, dus dat spelletje gaat nog een keer gebeuren.... hij mag al blij zijn als ie kiet kan gaan draaien of maar bijv eindigen op -20%tomtom901 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:04:
[...]
nothing stops this train
Probeer Parijs eens.. ik voelde me in NYC veiliger 's avonds alleen op straat dan in Parijs in sommige gebieden binnen de ring. Brussel ligt een beetje aan welke wijk je gaat denk ik.Alpina schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:04:
[...]
Bezoek een gemiddelde grootstad in Duitsland en ben je dan echt zo verbaasd? Nog dichter bij huis Antwerpen of Brussel… en dan vooral snachts. Succes ermee hoor. Oprechte vraag trouwens. Totaal niets met propaganda of extreem rechts te maken.
Niet eens toe aan een discussie want dat is hier niet de plaats is al vaak genoeg gebleken.
Maar moest dit toch even kwijt voor ik schaamteloos als nazi, facist of jodenhater wordt weg gezet.
Knipsolidslayer schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:13:
[...]
Je fantasie uitlatingen zijn gewoon walgelijk en niet eens grappig, neem een anti trump/musk pilletje in en hou het gewoon bij Crypto. Hele geopolitieke problematiek ga je niet oplossen door je als een toetsenbordcowboy te uitten hiero. Tschüss
[ Voor 17% gewijzigd door tomtom901 op 11-02-2025 16:20 ]
Dit is hetzelfde sentiment dat je krijgt van Crypto Banter en Corne Marchand... ze roepen maar wat, net hoe het petje die dag staatknakworst schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:53:
[Twitter]
BTC €94.837,08
Zolang de mods hun werk doen kunnen we het gewoon bij crypto houden. Tussen alle wrijving is dat wel hetgeen dat ons hier bind.
[ Voor 23% gewijzigd door tomtom901 op 11-02-2025 16:26 ]
Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:20:
[...]
Zolang de mods hun werk doen kunnen we het gewoon bij crypto houden. Tussen alle wrijving is dat wel hetgeen dat ons hier bind.
BTC €94.837,08
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Misschien krijg ik wel een ban hiervoor, maar echt je bent best een sneu figuur, als je zo vol woede zit van binnen, ga hulp zoeken, serieus. Mij heb je er niet mee, maar wat je hier neerkalkt geeft wel aan dat er een steekje bij je los zit.
[ Voor 17% gewijzigd door tomtom901 op 11-02-2025 16:27 ]
Mijn voorkeur gaat uit naar de kranten versie:
BTC €94.837,08
Liefde gaat door de maag BitcoinGelukszoekr schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:20:
[...]
Dat zit wel Schnorr.
Knip, je wil echt blijkbaar graag een ban, wordt aan gewerkt. .solidslayer schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:23:
[...]
Misschien krijg ik wel een ban hiervoor, maar echt je bent best een sneu figuur, als je zo vol woede zit van binnen, ga hulp zoeken, serieus. Mij heb je er niet mee, maar wat je hier neerkalkt geeft wel aan dat er een steekje bij je los zit.
[ Voor 21% gewijzigd door tomtom901 op 11-02-2025 16:49 ]
blijkbaar was dit al ingeprijsd? want de koers reageert er maar bijzonder matig op (lees: nu nog altijd niet)BTC100K2021 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:11:
'We do not need to be in a hurry': Powell reiterates cautious Fed rate stance with US lawmakers
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
BTC100K2021 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:11:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq