Dan zit je gewoon in fiat.brothermaynard schreef op maandag 10 februari 2025 @ 21:25:
[...]
Gisteren €500 gestort op nlxx Rabo xxxx xxxx xx t.n.v. T. Aro . Dat was de bedoeling van deze ponzi toch?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XAN2kUXvgypCkatO6nw0RDcC.jpg?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dan zit je gewoon in fiat.brothermaynard schreef op maandag 10 februari 2025 @ 21:25:
[...]
Gisteren €500 gestort op nlxx Rabo xxxx xxxx xx t.n.v. T. Aro . Dat was de bedoeling van deze ponzi toch?
Crypto ✅John245 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 16:10:
[...]
Iedereen heeft hier toch crypto, aandelen en goud/zilver?
tomtom901 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 21:26:
[...]
Dan zit je gewoon in fiat.
[Afbeelding]
Dit moet die siekste opmerking wees wat ek vandag op die wêreldwye web gesien het. En dit sê iets.FrambozenTaart schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:33:
[...]
Dit is toch wel de meest zieke opmerking die ik vandaag voorbij heb zien komen op het wereldwijde internet. En dat zegt wel wat.
Fiat als concept is natuurlijk al iets twijfelachtigs, vooral in de vorm. Dat een mod het niet alleen spaart maar ook nog eens promoot is eigenlijk best apart. In een crypto topic notabene.
Dystopisch.
Vooral wanneer je beseft dat het niet al te lang zal duren tot de verminkte kinderlijken in de straat liggen te rotten, en je slechts veilig bent wanneer je tot de exorbitant rijken behoort.
Een vorm van macht en rijkdom die nooit met sprookjes te behalen valt binnen wettelijke kaders maar die louter steunt op het verraden van vlees en bloed.
Dat je daar dan staat, in pure paniek om je heen kijkend, realiseert dat de eeuwig durende jacht naar fiat en het ongenuanceerd candle grinden je niets meer of minder heeft gebracht dan dezelfde ellende als een wajong PVV'er.
Alles wat er ooit toe deed, alles wat je ooit lief had, vergaan tot rottend vlees en botten waarvan de visuele weergave jou achtervolgt tot je geest het opgeeft door uitputting.
En de tijd die ondertussen verging. Terwijl je keek, dacht en handelde.
Alsof je met een blokkendoos en down syndroom op missie bent gestuurd de expansie van het universum te calcureren.
Vermakelijk maar ook hartverscheurend treurig.
Maar eveneens eerlijk en juist.
Ga zo door.
Er is in ieder geval wat spreiding.brothermaynard schreef op maandag 10 februari 2025 @ 21:27:
[...]
Crypto ✅
Aandelen ✅
Goud… voldoet een trouwring? Of ben je dan gelijk af vanwege de ultieme money sink?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
[ Voor 38% gewijzigd door Moiety op 10-02-2025 22:31 ]
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
It's so over!Steady schreef op maandag 10 februari 2025 @ 23:58:
npc collega: bitcoin is helemaal ingezakt, gaat dit ooit nog goed komen?
ik: de prijs is 97k usd... niks aan de hand
npc collega: ja maar hij is al een tijd onder de honderdduizend euro!
bro...
[Afbeelding]
Ben je ook blij met je Nvidia gains @tomtom901?
BTC €94.837,08
Wat zei je?Steady schreef op maandag 10 februari 2025 @ 23:58:
npc collega: bitcoin is helemaal ingezakt, gaat dit ooit nog goed komen?
ik: de prijs is 97k usd... niks aan de hand
npc collega: ja maar hij is al een tijd onder de honderdduizend euro!
bro...
[Afbeelding]
Welke dichter of poëet was jij ook alweer buitenom je Tweakers SC baantje?FrambozenTaart schreef op maandag 10 februari 2025 @ 17:33:
[...]
Dit is toch wel de meest zieke opmerking die ik vandaag voorbij heb zien komen op het wereldwijde internet. En dat zegt wel wat.
Fiat als concept is natuurlijk al iets twijfelachtigs, vooral in de vorm. Dat een mod het niet alleen spaart maar ook nog eens promoot is eigenlijk best apart. In een crypto topic notabene.
Dystopisch.
Vooral wanneer je beseft dat het niet al te lang zal duren tot de verminkte kinderlijken in de straat liggen te rotten, en je slechts veilig bent wanneer je tot de exorbitant rijken behoort.
Een vorm van macht en rijkdom die nooit met sprookjes te behalen valt binnen wettelijke kaders maar die louter steunt op het verraden van vlees en bloed.
Dat je daar dan staat, in pure paniek om je heen kijkend, realiseert dat de eeuwig durende jacht naar fiat en het ongenuanceerd candle grinden je niets meer of minder heeft gebracht dan dezelfde ellende als een wajong PVV'er.
Alles wat er ooit toe deed, alles wat je ooit lief had, vergaan tot rottend vlees en botten waarvan de visuele weergave jou achtervolgt tot je geest het opgeeft door uitputting.
En de tijd die ondertussen verging. Terwijl je keek, dacht en handelde.
Alsof je met een blokkendoos en down syndroom op missie bent gestuurd de expansie van het universum te calcureren.
Vermakelijk maar ook hartverscheurend treurig.
Maar eveneens eerlijk en juist.
Ga zo door.
Ik klaag niet maar niet teveel anders word ik weer gerapporteerd door @YES. ATH op NVDA s00nSteady schreef op maandag 10 februari 2025 @ 23:58:
IMHO is iedereen op de wereld gewaarschuwd deze dagen, BTC gaat langzaam elke dag door, parabolisch tot een zeer hoog bedrag, ik zeg HODL up boys HODL .punt .tomtom901 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 01:11:
[...]
Ik klaag niet maar niet teveel anders word ik weer gerapporteerd door @YES. ATH op NVDA s00n
Gerappateerd!tomtom901 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 01:11:
[...]
Ik klaag niet maar niet teveel anders word ik weer gerapporteerd door @YES. ATH op NVDA s00n
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Grayscale filed 19b-4 for a spot Cardano ETF. First one in US and ballpark 60th crypto ETF filed this year so far pic.twitter.com/alj7EjtfIS
— Eric Balchunas (@EricBalchunas) 11 februari 2025
Vroeg me al af waar dat volume vandaan kwam, maar dat verklaart het dus
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja op Solana na. Maar ADA is wel lekker aan het pumpen.DutchCrownNL schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 06:04:
Lekker groen wakker worden zo, alts gaan ook lekker mee zo te zien
VIP dinner got moved from the 22nd to the 1st. So the super important meeting is early March now.
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 10 februari 2025
diet coke will certainly be on it
Charles is meeting someone very special this month end to pamp $Ada
— Mintern (@MinswapIntern) 10 februari 2025
Who is it?
Could be more than one
[ Voor 34% gewijzigd door keanu_ op 11-02-2025 07:15 ]
anti elppa schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 06:33:
vandaag maar eens een keer een aanval doen op de 98 tot 100k zone?
Goh mooie cryptische post. Trump en elon zijn diet coke fans ? Exiting times ahead for ADA.
[ Voor 4% gewijzigd door Gipsy King op 11-02-2025 09:12 ]
Was er maar nog een paar uurtjes ingebleven tochmetallicattim schreef op maandag 10 februari 2025 @ 22:20:
Ha, nadat NANO naar de $0,90 was gezakt, helemaal de sell order op 1,30 vergeten, vandaag opeens op 1,42 en dus ben weer wat BTC rijker nu
LTC komt ook in de buurt van 0,0013 BTC sell order, het wordt wat!
Nog maar 4/8 altcoins in bezit, op weg naar maxi!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Graag, nog wat BPM te betalenanti elppa schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 06:33:
vandaag maar eens een keer een aanval doen op de 98 tot 100k zone?
Federal Reserve Chair Jerome Powell will testify to Congress Tuesday and Wednesday, where he will discuss the state of the Federal Reserve's battle against inflation.kbuntu schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 07:19:
Ging Powell vandaag niet wat wauwelen? QE lijkt mij nog wel ver weg?
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Aeronaut schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 07:28:
Goede morgen zonnebloementjes en Jaapio van het gesticht
Charles is ook wanhopig aan het worden. Hij is niet dom, diep van binnen weet hij al dat zijn projectje gaat falen. Dit soort "announcements of a announcements" is de laatste fase van het in leven houden van een shitcoin.
[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-02-2025 07:35 ]
Was die shitcoin er niet voor de armen in Africa?BTC100K2021 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 07:34:
[...]
Charles is ook wanhopig aan het worden. Hij is niet dom, diep van binnen weet hij al dat zijn projectje gaat falen. Dit soort "announcements of a announcements" is de laatste fase van het in leven houden van een shitcoin.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
BTC100K2021 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 07:34:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door keanu_ op 11-02-2025 07:44 ]
https://www.binance.com/e...TC?layout=basic&type=spot
[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-02-2025 07:47 ]
Zijn ook geen bagholders maar ontwikkelingshulp donateurs.Coldcat schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 07:39:
[...]
Was die shitcoin er niet voor de armen in Africa?
BTC100K2021 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 07:34:
[...]
Of nog beter, monthly...BTC100K2021 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 07:46:
[...]
En zet de grafiek op weekly
[Afbeelding]
nothing stops this train
Ken de charts hoor, maak je geen zorgen. Ook de zoom out versie. Ada gemiddeld staan heel goed, inclusief mijn cardano native tokens.BTC100K2021 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 07:46:
[...]
En zet de grafiek op weekly
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 11-02-2025 09:15 ]
[ Voor 109% gewijzigd door keanu_ op 11-02-2025 09:14 ]
What else is newVis schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 07:15:
[...]
Was er maar nog een paar uurtjes ingebleven toch
Nano 1,90 aangetikt vanacht.
Als alt season dan toch gaat beginnen verkopen we allemaal weer te vroeg.
nothing stops this train
Hattrick: Thorgal Eagles
Hoe weet je dat zo zeker dan?Kol Nedra schreef op maandag 10 februari 2025 @ 13:54:
[...]
Maar het gaat met mate om de efficiëntie, ik weet wel zeker dat we kosten kunnen besparen met 20-30%
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Same, maar wel voor de juiste prijs(jes).Kol Nedra schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:14:
tijdens de bear toen ADA $0.30-$0.35 stond leuk tasje gekocht en al een lange tijd zit te rijpen op Kraken. dikke prima met een leuke apy% yield.
toch ga ik 100% ADA verkopen deze bullcycle, ik zie ADA wel $1.70 halen
Echt top, zo'n behulpzaam platform!bregweb schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:16:
Gisteravond nog gebeld door de Bitvavo Fraude Helpdesk: +31 6 45334460
Inlog vanaf een nieuwe telefoon, Druk 1 als je het niet was....
Dit is hoop, en hoop is uitgestelde teleurstelling. Persoonlijk vind ik blockchain het mooist verwoord in deze quote: “als een heftruck gebruiken om een sixpack bier op het aanrecht te zetten.”keanu_ schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:11:
[...]
Gaat even om het principe dat ada vermoedelijk een belangrijke rol gaat spelen in de huidige regering met het ook op blockchain gebruik.
Wat mij betreft zijn die ETFs net als ICO’s en listings: de eerste paar keer is het bijzonder, maar aangezien alles en zijn moeder nu wordt geETFt verwacht ik er steeds minder van.Dit is toch gewoon bullish met ook een etf filing van grayscale.
[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 11-02-2025 09:55 ]
Maktub
😀 The crypto community has largely shifted their attention to Bitcoin and other Layer 1 assets like Ethereum, Solana, Toncoin, and Cardano. Collectively, the top Layer 1 assets are getting 44.2% of discussions among specific coins. Meanwhile, top meme coins like Dogecoin, Shiba… pic.twitter.com/PpBjD9vSi4
— Santiment (@santimentfeed) 10 februari 2025
Uiteindelijk gaat ADA - Sol keihard nemen en dumpenMrMrq schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:21:
[...]
Dit is hoop, en hoop is uitgestelde teleurstelling. Persoonlijk vind ik blockchain het mooist verwoord in deze quote: “als een heftruck gebruiken om een krat bier op het aanrecht te zetten.”
[...]
Wat mij betreft zijn die ETFs net als ICO’s en listings: de eerste paar keer is het bijzonder, maar aangezien alles en zijn moeder nu wordt geETFt verwacht ik er steeds minder van.
Overigens was ik ooit ook fan van ADA. Tot ik zag dat een brakke chain als Solana veel populairder kon worden. Sindsdien geloof ik bij alts niet meer in fundamentals. Het is een beetje de nieuwe VHS / Betamax discussie.
maar vind het gewoon bijzonder dat dit je primaire gedachte is
[/quote]
Lees deze quote nog eens over 5 jaar terug, zodra ADA onder een cent staat.keanu_ schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:11:
[...]
Gaat even om het principe dat ada vermoedelijk een belangrijke rol gaat spelen in de huidige regering met het ook op blockchain gebruik.
Een $200 ADA, waar kunnen we tekenen?Gipsy King schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:22:
[...]
Uiteindelijk gaat ADA - Sol keihard nemen en dumpen
Lager dan een maand+ geleden...bones schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 07:07:
[...]
Ja op Solana na. Maar ADA is wel lekker aan het pumpen.
Announcement of an announcement of a movement of an announcement?
Lekker 2 gedrukt?bregweb schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:16:
Gisteravond nog gebeld door de Bitvavo Fraude Helpdesk: +31 6 45334460
Inlog vanaf een nieuwe telefoon, Druk 1 als je het niet was....
Systeembeheerder?Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:17:
[...]
Hoe weet je dat zo zeker dan?
Ik werk op een school. En natuurlijk kunnen we 30% besparen. We kunnen bijvoorbeeld de schoonmaak schrappen, of de extra ondersteuning op leerlingen met Dyslectie. Of gewoon vakken schrappen. Wat dacht je van geschiedenis en biologie er uit gooien?
Alles kan. Maar dan niet verwachten dat ons kroost nog steeds dezelfde kwaliteit van onderwijs krijgt.
Ineens vriendjes met Trump en Musk.
Dat heeft die een keer op twitter of youtube gehoord, in combinatie met een onderbuikgevoel is het de waarheid.Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:17:
[...]
Hoe weet je dat zo zeker dan?
Ik werk op een school. En natuurlijk kunnen we 30% besparen. We kunnen bijvoorbeeld de schoonmaak schrappen, of de extra ondersteuning op leerlingen met Dyslectie. Of gewoon vakken schrappen. Wat dacht je van geschiedenis en biologie er uit gooien?
Alles kan. Maar dan niet verwachten dat ons kroost nog steeds dezelfde kwaliteit van onderwijs krijgt.
Shit, word ik nog gecontroleerd ook...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Tja, ik heb het ook niet gelezen dus hoopte dat jij ff kon samenvattenelektriekert schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:38:
[...]
Shit, word ik nog gecontroleerd ook...
Heb de laatste week het merendeel gespijbeld
@MrMrq kom er maar in!YES schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:44:
[...]
Tja, ik heb het ook niet gelezen dus hoopte dat jij ff kon samenvatten
Waarom zou Elon ineens Cardano gaan promoten als hij zelf altijd DOGE pumped?Guere schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:41:
Het is natuurlijk voldoende om even terug te denken aan de vorige cycle. Je hoorde maandenlang niets anders dan announcements, hype nieuws en rumors over adoption. Op ieder bericht volgde een gretige pump, maar uiteindelijk kwam daar natuurlijk niets nuttigs van terecht.
Ja, het zou deze keer anders kunnen zijn indien een blockchain als Cardano daadwerkelijk gebruikt gaat worden. Maar vooralsnog is het eigenlijk net als de vorige keer: rumors en announcements over dat Charles een hapje gaat eten met Trump & Elon. De insinuatie dat er wellicht misschien mogelijk in de toekomst adoptie gaat plaatsvinden. Als men er écht van overtuigd is dat Cardano gebruikt gaat worden zou de koers al veel meer zijn gepumpt dan nu. In die zin is deze cycle eigenlijk al anders dan vorige, omdat altcoins helemaal niet meer pumpen op al die announcements. Retail kijkt daar gewoon doorheen, pijnlijke lessen geleerd van de vorige keer.
Ik denk overigens dat het zeker mogelijk is dat Cardano de lucht inschiet, maar alleen als er echt een officiële aankondiging en/of contract ligt dat de overheid Cardano gaat gebruiken. Als dat diner tot niets leidt of er niets nader bekend wordt gemaakt kan het net zo hard weer instorten
Waarom zou je je beperken tot vies veel geld over de rug van degens/groupies verdienen met één munt, als het ook met een tweede munt kan?S.McDuck schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:47:
[...]
Waarom zou Elon ineens Cardano gaan promoten als hij zelf altijd DOGE pumped?
Bovendien lijkt me dat truukje met DOGE wel te zijn uitgespeeld.YES schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:49:
[...]
Waarom zou je je beperken tot vies veel geld over de rug van degens/groupies verdienen met één munt, als het ook met een tweede munt kan?
Maktub
ADA en XRP zijn ontzettend hard aan het lobbyen (lees officials aan het omkopen) en een PR spel aan het spelen om hun drek te promoten. Elon en zijn vriendjes zijn niet vies van een zakcentje. Dus als het even kan dan promoten ze alles als het ze maar genoeg oplevert.S.McDuck schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:47:
[...]
Verschil tussen DREK met usecase en DREK zonder usecase. Buiten BTC zal echt maar een handje vol overleven in de lange toekomst. De rest kan het Pump.Fun voorbeeld volgen op SOL. Pump , Dump, DIEgebruikershaes schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:35:
[...]
ADA en XRP zijn ontzettend hard aan het lobbyen (lees officials aan het omkopen) en een PR spel aan het spelen om hun drek te promoten. Elon en zijn vriendjes zijn niet vies van een zakcentje. Dus als het even kan dan promoten ze alles als het ze maar genoeg oplevert.
Wow serieus? Van welke bron komt deze informatie? Ben wel benieuwd hoe ze dat aanpakken dan (niet heel slim blijkbaar, als het omkopen out in the open gebeurd).gebruikershaes schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:35:
[...]
ADA en XRP zijn ontzettend hard aan het lobbyen (lees officials aan het omkopen) en een PR spel aan het spelen om hun drek te promoten. Elon en zijn vriendjes zijn niet vies van een zakcentje. Dus als het even kan dan promoten ze alles als het ze maar genoeg oplevert.
Fox blijft natuurlijk rechtse bagger, maar ik denk in dit geval wel een eerlijke bronTakutoRadiance schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:57:
[...]
Wow serieus? Van welke bron komt deze informatie? Ben wel benieuwd hoe ze dat aanpakken dan (niet heel slim blijkbaar, als het omkopen out in the open gebeurd).
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Lobbyen is niet illegaal he. Zou het wel moeten zijn als je het mij vraagt. Dus dat het out in the open gebeurt is niet raar. Ik zal wat bronnen proberen te vinden, maar je kan het ook makkelijk vinden.TakutoRadiance schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 10:57:
[...]
Wow serieus? Van welke bron komt deze informatie? Ben wel benieuwd hoe ze dat aanpakken dan (niet heel slim blijkbaar, als het omkopen out in the open gebeurd).
[ Voor 16% gewijzigd door gebruikershaes op 11-02-2025 11:09 ]
Met geld kan alles.S.McDuck schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:47:
[...]
Haha, die is helemaal mooi. Eerst shade gooien op een ander crypto etentje, en dan vervolgens zelf ook via een hyped etentje de MAGA wereld induiken
dit is wel tegenover de BTC pairing, alles gaat naar 0 als je het vergelijkt met BTC!
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 11-02-2025 11:08 ]
nothing stops this train
Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:01:
[...]
Fox blijft natuurlijk rechtse bagger, maar ik denk in dit geval wel een eerlijke bron
https://www.foxbusiness.c...raws-big-crypto-donations
Ok, ik lees van alles over Ripple (donaties en vingertje wijzen) en niets over Cardano. Waar is de rest?gebruikershaes schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:01:
[...]
Lobbyen is niet illegaal he. Zou het wel moeten zijn als je het mij vraagt. Dus dat het out in the open gebeurt is niet raar. Ik zal wat bronnen proberen te vinden, maar je kan het ook makkelijk vinden.
https://www.binance.com/en/square/post/19758276144025
En sinds jij terug bent gaat het ineens alleen nog maar over ADA.TakutoRadiance schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 08:26:
Ah heerlijk, poosje weggeweest van dit forum en het gaat nu ineens over BTC vs Shitcoins, well that's a breath of fresh air
Ik heb net een linkje toegevoegd over Cardano Surges as Founder Hoskinson Says He Will Be “Working With Lawmakers in Washington, D.C.”. We weten allemaal wat working with the lawmakers inhoudt in the mighty USA.TakutoRadiance schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:09:
[...]
[...]
Ok, ik lees van alles over Ripple (donaties en vingertje wijzen) en niets over Cardano. Waar is de rest?
Laat mij nu even enthousiast zijn. Ik kom zojuist uit mijn berenslaap.Kol Nedra schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:07:
[...]
dit is wel tegenover de BTC pairing, alles gaat naar 0 als je het vergelijkt met BTC!
ETH is ook up only vs fiat rommel, alleen stijgt minder hard dan BTC
ook ETH koop je om eventueel meer BTC te accumuleren alleen faalt het
nothing stops this train
Darrell schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:10:
[...]
En sinds jij terug bent gaat het ineens alleen nog maar over ADA.
[Afbeelding]
Zo ik geef mijn ADA Maxi status dan maar over.Darrell schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:10:
[...]
En sinds jij terug bent gaat het ineens alleen nog maar over ADA.
[Afbeelding]
Kop op man, hij moest gewoon even snel wat kwijt en vergat toen jouw bestaan.Gipsy King schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:37:
[...]
Zo ik geef mijn ADA Maxi status dan maar over.
[Afbeelding]
Dat is ook vooral een timing kwestie. na de top van BTC is de verwachting dat ETH nog tijdje doorstijgt, dus dan is de switch btc ---> eth theoretisch beter dan BTC---> fiat/aandelen/goud/oude sok/huizen/hoeren/drank/waar je ook de waarde van BTC (tijdelijk) in wil onderbrengen voor de tijd van de beer (doorhalen wat niet van toepassing is)Kol Nedra schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:07:
[...]
ook ETH koop je om eventueel meer BTC te accumuleren alleen faalt het
Toch weer 35 euro verdiendCougar schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:43:
Pump en dump werkt soms best goed hoor. Ben weer lekker aan het cashen 💰.
[Afbeelding]
Iets met een CSS code. Scheelt de helft van de pagina's namelijk.TakutoRadiance schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:38:
[...]
Kop op man, hij moest gewoon even snel wat kwijt en vergat toen jouw bestaan.
[Afbeelding]
Hoe meer ADA MAXI's hoe beter. Blue Chip Army rising.TakutoRadiance schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:38:
[...]
Kop op man, hij moest gewoon even snel wat kwijt en vergat toen jouw bestaan.
[Afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Gipsy King op 11-02-2025 11:59 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq