[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 252 Laatste
Acties:
  • 925.747 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:20
Guere schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:47:
[...]
Hoo, wacht ff hoor. Daar gaat ons wereldbeeld! Jij was juist degene die zo'n super goeie case maakte voor het hebben van gewoon een simpele, praktische auto i.p.v. die patserbakken. Dus dan niet stiekem overwegen om zo'n midlife-mobiel te kopen! :o
Je hebt helemaal gelijk. Ik verveel me eigenlijk gewoon. Maar toen ik even een rekensommetje had gemaakt voor een leuke auto wist ik ook direct weer hoe underrated de Cuore is :p

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:54
Darrell schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:29:
@Gelukszoekr ik zat vanmiddag achter een Daihatsu YRV en zat onbewust te berekenen hoeveel kratten ice tea green daarin kunnen.
[Afbeelding]

Maar viel tegen. Je moet toch echt wel een Cuore hebben voor de meeste ice tea for buck.
Cuore is bang of buck, scheelt op jaarbasis kneiterveel €, een lichte auto (dus minder wegenbelasting) die ook nog eens zuinig is.
een echte maxi als die verplicht een auto moet hebben om op het fiat baantje te komen is een cuaore DE AUTO
het is omdat ik met de auto naar werk moet maar geen auto hebben scheelt op jaarbasis echt veel euro

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 17:18
Gelukszoekr schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:47:
[...]

Lekker! Ik merk dat ik eigenlijk al weer bezig me voor te bereiden op de bodem in '26. Dat is nog een lange tijd voor ik weer all-in wil gaan. Daarom ook wat minder actief hier. Het voelt nu toch aan als wat gekloot met kleingeld
Hopelijk krijgen we ook weer een flinke bear in '26/27 om bij te kopen. Ik denk persoonlijk dat de standaard 4 jaar cycle wel voorbij is, we hadden bijv. ook een ATH voor de halving en alts lijken ook niet mee te doen aan de verwachtingen.

Ik zou persoonlijk niet alles op een bear market inzetten tbh.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Nopheros schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:50:
[...]

Hopelijk krijgen we ook weer een flinke bear in '26/27 om bij te kopen. Ik denk persoonlijk dat de standaard 4 jaar cycle wel voorbij is, we hadden bijv. ook een ATH voor de halving en alts lijken ook niet mee te doen aan de verwachtingen.

Ik zou persoonlijk niet alles op een bear market inzetten tbh.
De cycle is niet echt stuk ofzo. Ik denk wel dat er in de loop van dit jaar een top komt. En dan een jaar later de bodem. Het is de vraag of die bodem tegen die tijd veel lager is als de koers van vandaag. Maar dan heb ik nog wel ruim een jaar om te sparen voor dat moment :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 17:18
Gelukszoekr schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:54:
[...]

De cycle is niet echt stuk ofzo. Ik denk wel dat er in de loop van dit jaar een top komt. En dan een jaar later de bodem. Het is de vraag of die bodem tegen die tijd veel lager is als de koers van vandaag. Maar dan heb ik nog wel ruim een jaar om te sparen voor dat moment :)
Eens, de swings zullen er vast nog wel zijn alleen 20% onder de oude ath zie ik niet snel gebeuren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:50:
[...]

Coure is bang of buck, scheelt op jaarbasis kneiterveel €, een lichte auto (dus minder wegenbelasting) die ook nog eens zuinig is.
een echte maxi als die verplicht een auto moet hebben om op het fiat baantje te komen is een cuaore DE AUTO
het is omdat ik met de auto naar werk moet maar geen auto hebben scheelt op jaarbasis echt veel euro
Ja, goedkoper autorijden bestaat volgens mij niet in Nederland. Alles bij elkaar kost het ding me zo'n €100 in de maand. Bij een beetje moderne auto betaal je dit alleen al aan wegenbelasting.

Een auto slechts een voorbeeld. Zo zijn er veel dingen waar je op kan bezuinigen. Ik ben maar een simpele man, met een simpele baan. Ik werk 32 uur, maar houd wel bijna 2k per maand over dat straks weer allemaal richting Bitcoin gaat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:21
DaWayne schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:37:
[...]

Is het heel erg dat ik nu hoop dat je een Citroën blijkt te hebben die al sinds kerst in de garage staat voor onverklaarbare problemen?

Volgens mij neem je veel te veel zaken persoonlijk, niet doen. Al sinds je eerste post zegt iedereen "doe gewoon DCA bitcoin", en ook ver voor jouw eerste post is dat door de bank genomen het standaard advies.
Dat je je nu aangevallen voelt omdat je keuzes in de categorie "shitcoin" vallen, daar moet je dan gewoon voor op de blaren zitten.

Als je geknipt en geschoren wordt, is het advies vooral stil blijven zitten.

En nogmaals, zelfs de meeste maxi's hier hebben meer aan shitcoins "verloren" (want je staat nog in de plus toch?) dan jij.
Dus groei een paar cohones, zit stil, doe alleen boomer-investeringen met wellicht wat BTC om the side en shut the **** up please.
Het blijft toch advies wat achteraf pas te bepalen is of het het juiste advies was? En het gaat me ook helemaal niet om of BTC of alts het beter doet, maar wat meer respect naar elkaar ongeacht de keuze die je hebt gemaakt. Het zou toch een nare wereld zijn als iedereen elkaar aanspreekt op hun keuze die verkeerd uit heeft gepakt?

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010

tomtom901

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op zondag 9 februari 2025 @ 18:06:
[...]

Ja, goedkoper autorijden bestaat volgens mij niet in Nederland. Alles bij elkaar kost het ding me zo'n €100 in de maand. Bij een beetje moderne auto betaal je dit alleen al aan wegenbelasting.

Een auto slechts een voorbeeld. Zo zijn er veel dingen waar je op kan bezuinigen. Ik ben maar een simpele man, met een simpele baan. Ik werk 32 uur, maar houd wel bijna 2k per maand over dat straks weer allemaal richting Bitcoin gaat 8)
Bezuinigen op auto’s? Wat l*l jij nou?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:51
tomtom901 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 18:12:
[...]

Bezuinigen op auto’s? Wat l*l jij nou?
Haha spot-on. Kijk, we kunnen/willen niet allemaal een Porsche, maar er zit een groot verschil tussen de schrale atser mobiel en een luxe bak. Waarom niet er iets tussenin kopen? Comfort is ook echt wel een stuk beter in bijv een golf of een focus. Ook daar past veel icetea in maar als je daar 2,5 uur in rijdt kom je tenminste niet met een hernia eruit.
Hou je nog steeds geld over voor dca en bespaar je wellicht nog meer omdat je fysio uit je zorgverzekering kan schrappen..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:47
bsmpower schreef op zondag 9 februari 2025 @ 18:07:
[...]

… maar wat meer respect naar elkaar ongeacht de keuze die je hebt gemaakt.
Je treft met @FrambozenTaart dan ook de professionele nar die ons een spiegel voorhoudt. Niet de held die we verdienden, wel de held die we nodig hebben.
Neem hem niet pijnlijk serieus.
Het zou toch een nare wereld zijn als iedereen elkaar aanspreekt op hun keuze die verkeerd uit heeft gepakt?
Ooit kwam ik op een forum. Ik dweepte er met mijn lievelingsmuntje (Zilliqa).

Ik wist zeker dat ze zou winnen van BTC, want dikke tech en use cases. Iemand adviseerde me om haar om te zetten in BTC. Dat deed ik niet. Die iemand kreeg gelijk: ZIL/BTC daalde op de lange termijn.
Dus werd ik een beetje stiller en leerde ik daar maar een les uit.

De meester heeft het me niet nagedragen. Wellicht omdat ik besloot mijn huiswerk te gaan doen, nederig, in plaats van te blijven roepen dat het lesmateriaal fout was, moeilijk was, en dat een andere methode me óók wijzer zou maken.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Don Guacamole schreef op zondag 9 februari 2025 @ 18:21:
[...]
Comfort is ook echt wel een stuk beter in bijv een golf of een focus.
Is dat zo? Ik merk niet veel verschil op de voorstoelen, maar achterin pas ik eigenlijk niet in een golf of focus, maar wel zonder problemen in de cuore. En die MX-5 waar ik naar keek pas ik waarschijnlijk helemaal niet in.

Als ik echt comfort wil, doe dan maar een E classe of A6. Maar dan staan de kosten weer niet in verhouding tot dat beetje extra comfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:53

koelebobes

Wen BTC €100K

Durpstick schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:24:
[Afbeelding]

Nou nou, toe maar weer, btc. Een groene candle!

*klaar voor insert meme 'and it's gone'*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m4BEhbwIaaHMCPWX9cbBRVM0bQU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/H76IC4yrIW02abfYgoe5ey3I.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Gelukszoekr schreef op zondag 9 februari 2025 @ 18:37:
[...]

Is dat zo? Ik merk niet veel verschil op de voorstoelen, maar achterin pas ik eigenlijk niet in een golf of focus, maar wel zonder problemen in de cuore. En die MX-5 waar ik naar keek pas ik waarschijnlijk helemaal niet in.

Als ik echt comfort wil, doe dan maar een E classe of A6. Maar dan staan de kosten weer niet in verhouding tot dat beetje extra comfort.
Ik heb zelf een Countryman JCW, F55 Cooper S en R53 gehad en ik moet zeggen dat mijn Golf 7R het comfortabelst reed van allemaal, maar daardoor was het ook de meest saaie ride

Tevens de enige automaat die ik heb gehad, dat haalde ook veel beleving weg :+

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
PHPResource schreef op zondag 9 februari 2025 @ 17:20:
[...]

Er is al usdc. Via bybit kan ik denk ik usdc op het arbitrum netwerk oversluizen? En dan ook nog eth op het arbitrum netwerk of maakt de chain niet uit?
Sorry, oude rot in de crypto scene maar nooit goed verdiept in swappen en lp pools
Dan zou ik was eth en usdc beide naar het arbitrum netwerk sturen vanaf bybit. Moet wel beide echt op de arbitrum chain.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Bitcoin is next, it's programmed:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6lpNp0pr4HVmySaW-8DxUS8xODk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Swf2lP9DYmUHcxVYm8jsuTBU.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:37
DJ-Promo schreef op zondag 9 februari 2025 @ 19:01:
[...]

Dan zou ik was eth en usdc beide naar het arbitrum netwerk sturen vanaf bybit. Moet wel beide echt op de arbitrum chain.
Oke thanks. Ik zit alleen te strugglen hoe ik kan zien wat het walletadres is van eth en usdc op die chain bij Metamask.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Wat een hopium weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:05
MrMrq schreef op zondag 9 februari 2025 @ 18:35:
[...]
...
Ooit kwam ik op een forum. Ik dweepte er met mijn lievelingsmuntje (Zilliqa).
...
Oew nice, those were the days. Ik ben toen begonnen met HOT, VET en ZIL.
Hebben BTC die run ook niet bepaald outperformed, ondanks hele goede ticker en whitepaper.
Blij dat ik dat toen heb meegemaakt zodat de BTCd in mijn portfolio de afgelopen 8 jaar van 30% is gestegen naar 80%+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
oh alweer 1 jaar geleden... ;w

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14:31
Van mij mag het nog een tijdje duren voordat BTC stijgt :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Saylor gaat weer kopen morgen. Niceee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
PHPResource schreef op zondag 9 februari 2025 @ 19:38:
meestal na zijn koopmoment een dumpje :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
PHPResource schreef op zondag 9 februari 2025 @ 19:38:
Die aankopen zijn al ingeprijst

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Yup maar alsnog weer wat van de supply afgesnoept. Jullie moeten lange-termijn denken :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
PHPResource schreef op zondag 9 februari 2025 @ 19:43:
Yup maar alsnog weer wat van de supply afgesnoept. Jullie moeten lange-termijn denken :-)
Ik denk ook lange termijn. Deze ochtend inleg 6 van 552 gedaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:13
John245 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 20:04:
[...]

Ik denk ook lange termijn. Deze ochtend inleg 6 van 552 gedaan :)
Je gaat 552x inleggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:26

Coldcat

HODL

446 x nog maar.... tot rektheid of rijkdom!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
Ja. Ik kijk naar de lange termijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

De koers heeft bijna nooit zo lang zo'n bodem gehouden. Wat geeft dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:06
Ik zie geen bodem. Indecisiveness. Kan nog steeds omlaag vanaf hier. We gaan er snel achterkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

gebruikershaes schreef op zondag 9 februari 2025 @ 20:16:
Ik zie geen bodem. Indecisiveness. Kan nog steeds omlaag vanaf hier. We gaan er snel achterkomen.
We zitten al op dag 6 van rode candles, dat gebeurd ook niet vaak.

Wellicht de gele lijn opzoeken rond close en dan volgende week weer omhoog?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IhAI-NgMGKS8L-1e_uFB4aKUNnk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2VSqrxrzOUXmyY90KRvKyBOe.png?f=fotoalbum_large

We komen erg dicht bij de 100D MA en de BMSB komt ook omhoog. Nog een week dan raakt die de 90k ook waar de laagste wick geweest is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Z4LvwRPef0vkBnMCG3msUEOmew=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/lXeolhnTz0hAjTDsqJdBFCXw.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:00
de weekly BTCD gaat ook de trend weergeven. Lijkt m.i. wel echt een blow-off top nu, en hopelijk niet voorbij de +/- 61.5%
Met een mooie shooting star pattern :) (

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:51
Coldcat schreef op zondag 9 februari 2025 @ 20:19:
[...]

[Afbeelding]

We komen erg dicht bij de 100D MA en de BMSB komt ook omhoog. Nog een week dan raakt die de 90k ook waar de laagste wick geweest is.

[Afbeelding]
Hey, dat lijkt net een dubbele top!

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vbpH0CVVgwEB-vfFrt-3GW8kqmw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/sodlyglqWZ2rb7mBv9Rm35UC.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Coldcat schreef op zondag 9 februari 2025 @ 20:19:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ja wie zal het zeggen op dit moment. Mijn ordertjes wachten iig rond de 90k. Denk niet dat we veel lager gaan op moment. Als het nu 75k wordt dan is einde bull in zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Vindt Van de Poppe dat we alweer altcoins moeten kopen?
Anders wacht ik nog ff namelijk want krijg t gevoel dat dit een super groene week gaat worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:29

knakworst

Get more sats!

Don Guacamole schreef op zondag 9 februari 2025 @ 20:54:
Vindt Van de Poppe dat we alweer altcoins moeten kopen?
Anders wacht ik nog ff namelijk want krijg t gevoel dat dit een super groene week gaat worden.
Ja zijn portefeuille is 80 procent down maar gaat nu echt knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
gebruikershaes schreef op zondag 9 februari 2025 @ 20:52:
[...]

Ja wie zal het zeggen op dit moment. Mijn ordertjes wachten iig rond de 90k. Denk niet dat we veel lager gaan op moment. Als het nu 75k wordt dan is einde bull in zicht.
Welke bull 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:29

knakworst

Get more sats!

[ Voor 35% gewijzigd door knakworst op 09-02-2025 20:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bsmpower
Laten we deze kerel ook lekker negeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Bull is niet in 1 streep omhoog hè. Heb geduld en gij zult beloond worden. Of niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14:03
gebruikershaes schreef op zondag 9 februari 2025 @ 21:17:
[...]

Bull is niet in 1 streep omhoog hè. Heb geduld en gij zult beloond worden. Of niet..
Niet als je alleen altcrap koopt. Je gokt en verliest, deal with it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
dikke naald naar beneden en een V recovery, that's all I want :P

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HYc72Ossq0Khr__RhVfg5D4iEx0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jEs7BRTAXBUKHdWS5a11lnvb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
JW04 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 21:23:
[...]
Niet als je alleen altcrap koopt. Je gokt en verliest, deal with it.
Jaja. Was gewoon een knipoog naar de huidige alts markt. Jouw BTC doet het nog prima 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 08:47
Hij tweet wel vaak in dezelfde stijl.

Met drie zinnen en spaties er tussen

En dan nog de slotzin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tnjcMUIQNbraRPePW4HCUHOn72A=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zWYRFSJ3HOU89ygWuxKj6kD5.jpg?f=user_large

Kat in het bakkie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
Wat is dat nou weer voor n drekcoin? Goedetijden Slechte Tijden-token?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Don Guacamole schreef op zondag 9 februari 2025 @ 21:59:
[...]

Wat is dat nou weer voor n drekcoin? Goedetijden Slechte Tijden-token?
Green Satoshi Token van een web3 app 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
PHPResource schreef op zondag 9 februari 2025 @ 19:17:
[...]

Oke thanks. Ik zit alleen te strugglen hoe ik kan zien wat het walletadres is van eth en usdc op die chain bij Metamask.
Beide hetzelfde, dus metamask openen en dan zie je je adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

In ieder geval geen CME gap dit weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
En geen groene weekly close.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dat was de 100D MA

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooi punt voor de zondagavond, misschien nog wat actie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Im5ySnMVjx4TG3D5Hbj0Ub570BU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/POzhafIeZnS8NTOfSRJG4c2C.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:57
Kan ook komen omdat trump weer met tariffs aan het dreigen is

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lst0Yq0cwPpMAoleL49v1M4n-Jk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/YKS3P85wWqxSVghhWz8q5E84.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:36
Belangrijk momentje..

Grootste liquidaties zijn een feit..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QYWPLfTOWDyagHYbDryAsTUkKFA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OLnYBUYUU9MDM4Cz8l2IlRrU.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 255% gewijzigd door kazzzdafke op 09-02-2025 22:48 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Holy… damn

My port

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dqcYhnXee2muORqGjg-_xZ7ituw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/rwlb91jIyXvR21ggSs9W1Sk7.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
In fiat en short loopt, wat mij betreft prima als ie nog lager gaat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RbtIYvFGCU2IS5XD8PVR8VNLBp8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/M0j0DOJCkLxCQA6dERMC6xWZ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Iemand had geen zin in een groene weekly close inderdaad... nog ff een zondag dumpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
Wtf geen Superbowl bitcoin commercial dus open die 50x short maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:17
Boom!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:51
Weltrusten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rLVGs9F_gNi0SiyCmGs3hz0h2t4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/V4TPYY7NYOq0NSYYvZsUatpY.gif?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 09-02-2025 22:58 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zat ook iemand met zijn fat finger aan SOL op MEXC:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cpOUA-dcMR0N6fl6JthPMQJiS7s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/saTYKp0L9HNlbq7hdbQb2yIn.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 21:50

Woohooo

Smilie, James Smilie

Geitenbende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
sjorremans schreef op zondag 9 februari 2025 @ 22:42:
Kan ook komen omdat trump weer met tariffs aan het dreigen is
Ja dat lijkt de trigger. Gezeik weer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mr Ronman schreef op zondag 9 februari 2025 @ 23:09:
[...]

Ja dat lijkt de trigger. Gezeik weer
Nope, nieuws volgt de koers en niet andersom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Ronman
Taro schreef op zondag 9 februari 2025 @ 23:11:
[...]

Nope, nieuws volgt de koers en niet andersom.
Geloof mij, als een watcher.guru ofzo een berichtje post over trump en tarieven dan triggered dat direct een dump.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mr Ronman schreef op zondag 9 februari 2025 @ 23:14:
[...]

Geloof mij, als een watcher.guru ofzo een berichtje post over trump en tarieven dan triggered dat direct een dump.
Ik zal in de toekomst weer /s toevoegen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Er is een kans dat dit het was en vanaf hier weer up. Short maar gesloten voor de nacht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cOgJPfwDBWuQmMKkApRGgK8iKuw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gg5lhv6Ivq19wVszR8PXzux6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:07
Taro schreef op zondag 9 februari 2025 @ 23:16:
[...]

Ik zal in de toekomst weer /s toevoegen :)
/s = l'arme du faible

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op zondag 9 februari 2025 @ 23:20:
Er is een kans dat dit het was en vanaf hier weer up. Short maar gesloten voor de nacht.
[Afbeelding]
Yep het kan alle kanten op. Morgenochtend zomaar +$5k of -$5k

Ik heb net wat sats teruggekocht. Overige orders staan op $93k; $91.5k en $89.5k.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik heb de afgelopen dagen steeds de dip gekocht… ik ga morgen eens even afwachten

Morgen is mijn verjaardag dus laten we hopen op een groene kaars

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JUVRAVVNtq_VTyrMT3nTgoRyaY0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sa4ZB3EiGrEO3EjpolRBn7iO.jpg?f=fotoalbum_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14:44
koelebobes schreef op zondag 9 februari 2025 @ 23:23:
Ik heb de afgelopen dagen steeds de dip gekocht… ik ga morgen eens even afwachten

[Afbeelding]
Ik zal het tot 8u in de gaten houden. Gefeliciteerd alvast :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Taro schreef op zondag 9 februari 2025 @ 23:20:
[Afbeelding]
Ik zit steeds te twijfelen om m’n orders niet lager te zetten gebaseerd op je chart, maarrr de dip naar 86 lijkt me nog ver weg. En als we dippen denk ik dat 91 het houdt. Previous low en sterke support zone.
Dus ik laat ze staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
Aardige v-shape®️ recovery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:36
Inderdaad, mooie reactie op onze 0.6fib..
Hopelijk komt er wat stoom achter.. want qua volume is het nog niet dat..

Nog even en we hebben een daily groene candle :)

[ Voor 18% gewijzigd door kazzzdafke op 09-02-2025 23:45 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Direct na het sluiten van de short een long geopend, SL in profit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9nyJl6b5seEwQG99sailAALyka0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/PnzScFEHYYe9ni2oHKPR8Jo5.png?f=user_large

Sluit hem zo wel weer. Edit: Gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:07
In deze cryptocondities heb ik maar 1 tip:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0rQZh5wm37rAy73Fq0alq1gzaQw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/gjKtOMwFytX9iQvyOmFvufWI.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
Moiety schreef op maandag 10 februari 2025 @ 00:16:
In deze cryptocondities heb ik maar 1 tip:
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zxwFFt_D9A32wmW4D0z_tvSOyK4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/pBGdGsk3hI7YM3gT34iwlWlf.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
LTC very strong!
weekly chart LTC/BTC ziet er ook goed uit, maar nog net te vroeg om te zeggen voor de flippening?

nothing stops this train

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sv4AdU0HY8J3uHTQplse6YbRW-o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LE39aT001xLfu2UKgMdKv6yI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g9S2tF3sRIt08rpqXeIeBSyoMWM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/2SawG938hMugwxLbahs61t8l.gif?f=user_large

1 TAO winst. Toch maar stoppen denk ik…

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Alpina
Kwam Japie ook nog tegen, is inmiddels naar de Ardennen verhuisd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CGA8hJ5AkSk_yIvGUPAVngUdMew=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gLimZ1XJLKUKxoMybog1ciMM.jpg?f=fotoalbum_large

Al schijnt er wel iets in het plaatselijke drinkwater te zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://uploads.dailydot.com/2024/06/old-man-yells-at-cloud.jpg?q=65&auto=format&w=1200&ar=2:1&fit=crop

Toch mooi als je allemaal willekeurige dingen kan roepen terwijl de kans klein is dat je de resultaten nog gaat meemaken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Laatst online: 13:56
@zwembroek is dit de week dat het moet gebeuren?

Er komen weer wat nieuwe tarieven aan, maar daar lijkt men niet meer zo van te schrikken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Goedemorgen degens!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:07
mogge. Tijd voor een groen dagje

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 10 februari 2025 @ 06:55:
[...]

mogge. Tijd voor een groen dagje
Futures zien er alvast goed uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:07
tomtom901 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 06:56:
[...]

Futures zien er alvast goed uit.
jep. op korte termijn eerst maar eens de 98halen. Daar ligt best wat liquiditeit.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Even wat dagelijks vermaak;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hSrQevXl28NRbcQYzpQ9i8Dxxa4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FjnyjnNmVydnRdkKlibb7fsD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Nu online
koelebobes schreef op zondag 9 februari 2025 @ 23:23:

[Afbeelding]
Gefeliciteerd! Gisteren net niet gehaald, maar hopelijk mag je vandaag groene kaarsen uitblazen. Of betekent dat dan einde bull? Ai, dilemma dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Nu online
Samenvatting staat in de vierde zin lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Het is een logisch verhaal van de Nobel-econoom. Maar toch klopt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
op de frontpage van AD:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vUtqCJcdl8vIyLa5clSwC18F8zc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JxmMYE72XNj4P1OXJgi41rHP.png?f=fotoalbum_large

shiiiit die heeft gewoon gelijk!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

Goedemorgen, wat een rust hier qua activiteit op de maandag. Allemaal een fijne 'groene' werkweek toegewenst O+ !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pseudoniem schreef op maandag 10 februari 2025 @ 08:43:
Goedemorgen, wat een rust hier qua activiteit op de maandag. Allemaal een fijne 'groene' werkweek toegewenst O+!
hier druk op het werk eigenlijk, 2 mensen ziek, dus wordt een rommelige dag en alles op zijn Franse slag dan maar :+

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 51 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!