Ik word met de dag steeds meer bullish.
De interesse in BTC lijkt weg bij het grote publiek. Na die goeie REK is het allemaal precies niet meer zo spannend, en… het is net dat saaie moment waarop ik écht bullish word.
Ook omdat de schreeuwers op YouTube weer volop bezig zijn. Ofwel zoeken ze een mier die wil investeren in BTC en noemen ze dat het meest bullish signaal van de afgelopen jaren, gewoon om hun eigen bag te redden en hun volgers te manipuleren. Ofwel roepen ze dat we hard gaan crashen, dat de bullmarkt voorbij is, puur om hun shorts te pushen.
Dat is nu al een tijdje bezig, en zelfs Rita en Magda denken intussen: “Wat een flauwe kak is dit en daar wil ik mijn centjes niet meer in kwijt.”
En dan… dan begint BTC opeens écht te beuken, en fomo’en al die retails er weer blindelings achteraan. Gevolg: prijs en volume zwengelen serieus aan.
Ik zeg niet dat we geen dipje meer gaan zien, maar ik denk niet dat die zo diep gaat als velen verwachten.
Maar bon, dit is puur mijn gevoel en gewoon een deel van mijn plan. Dat wil niet zeggen dat ik geen lage orders heb staan om af te gaan. Integendeel zelfs.
[
Voor 30% gewijzigd door
kazzzdafke op 09-02-2025 13:42
]
Never ever financial advice...