[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 252 Laatste
Acties:
  • 925.852 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
bsmpower schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:11:
[...]

Twitter staat vol met dit soort berichten. Net als allerlei voorspellingen waarbij de helft denkt dat het gaat dumpen en de helft dat het gaat pumpen. Ben nog geen account tegengekomen die het meer dan de helft van de tijd goed voorspeld. Als die er zijn hoor ik het graag 8)
Als je goed genoeg boert dan hoef je zulke berichten niet meer te plaatsen omdat je geen extra inkomsten meer nodig hebt.

Dus het antwoord op je vraag is een gegarandeerde: "nee".

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:21
Dat bedoel ik. Hoeven we dat soort berichten ook niet meer te quoten hier 🙂

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:45

knakworst

Get more sats!

[...]

Twitter staat vol met dit soort berichten. Net als allerlei voorspellingen waarbij de helft denkt dat het gaat dumpen en de helft dat het gaat pumpen. Ben nog geen account tegengekomen die het meer dan de helft van de tijd goed voorspeld. Als die er zijn hoor ik het graag 8)
Hij bestaat wel. De inverse Michaël van der Poppe. 100% correct.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:39
[...]

En daarom dus Hodl. Dan is dit allemaal ruis en totaal niet interessant. Je hebt namelijk altijd gelijk. Bitcoin op de lange termijn gaat omhoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IsfKkhTH9luUEb9qjYhb5b4_3a4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/xeaqCItuXzv4P79DLTKVDCUZ.gif?f=user_large

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PhxLg3FguPPAxCESdl_GU5A_8Wk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3X93eUYxH20cDnxsgSqZnyUP.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:28
gebruikershaes schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 11:17:
[...]

Die zijn er niet. Mensen die geld verdienen hoor je vaak niet. Die kijken naar de charts, lezen wat nieuws en doen hun business. En dan heb ik het niet over whales. Die crypto accounts zijn 99% wannabes.
daarom is bob loukas een goeie. 1 filmpje per 3 a 4 maanden. Meer als zat ook.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:58
anti elppa schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 12:28:
daarom is bob loukas een goeie. 1 filmpje per 3 a 4 maanden. Meer als zat ook.
Over Bob gesproken: hij post tussendoor ook af en toe ook wat updates, maar inderdaad veel sporadischer. Z'n huidige beeld van BTC is overigens nog steeds dat we in een 60-day cycle zitten, met een bodem aan het einde van februari. Daarna weer up. Nog een paar weken rangen/bodem zoeken? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 08-02-2025 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:28
Guere schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 12:39:
[...]

Over Bob gesproken: hij post tussendoor ook af en toe ook wat updates, maar inderdaad veel sporadischer. Z'n huidige beeld van BTC is overigens nog steeds dat we in een 60-day cycle zitten, met een bodem aan het einde van februari. Daarna weer up. Nog een paar weken rangen/bodem zoeken? :)
ja die 60 is niet heel erg fixed uiteraard. Maar we hebben nog wel wat tijd nodig idd. Daarom kan 88-90k ok prima nog een keer in de tijd die we nog hebben.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:26

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik heb nu denk ik 2-4 kanalen op youtube toegevoegd deze cycle en allemaal roepen ze dingen…. Maar niemand heeft het bij het juiste eind

Ik blijf voor nu maar gewoon inkopen en wachten op een mooie bounce up

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AghmrUp0CgxLp1C-VdD2iCUVHXg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LOgRkm1W9vEREkM2E5Byx6Y1.gif?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door koelebobes op 08-02-2025 12:46 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Vandaag ff muurtje sauzen, goed voor de psyche, koers kan ff de tyfus krijgen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:07
Zolang centrale banken deze weg blijven behandelen, namelijk die van target inflation 2% en naar eigen inzicht geld printen, gaat BTC op lange termijn maar één kant op: omhoog.

BTC is de ideale asset als hedge tegen dit beleid. Beter dan goud, beter dan vastgoed.

De rest is ruis, de meeste mensen proberen toch de cycles te traden maar dat is eigenlijk niet eens nodig.

https://www.bitcoinmagazinepro.com/charts/global-liquidity/
https://tradingeconomics.com/euro-area/money-supply-m2

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:24
kbuntu schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 12:46:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EakGi4R1ViNQ9H-ASxY4Qm8pUyQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5ZM7aah4tJObespEf0YtOCIP.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 12:54:
Zolang centrale banken deze weg blijven behandelen, namelijk die van target inflation 2% en naar eigen inzicht geld printen, gaat BTC op lange termijn maar één kant op: omhoog.

BTC is de ideale asset als hedge tegen dit beleid. Beter dan goud, beter dan vastgoed.

De rest is ruis, de meeste mensen proberen toch de cycles te traden maar dat is eigenlijk niet eens nodig.

klopt helemaal, maar toch als de rsi overbought is op monthly en de 4 year cycle doet nog steeds zijn ding is het toch verstandig om winst te nemen of even 1 jaar in stable te zitten om zo weer voor lager bedrag bitcoin te kopen. vorige cycle niet gedaan omdat ik niet wist hoe het spelletje gespeeld werd. nu is de plan om winst te nemen rond april 2025. ik ga dan voor 70% eruit naar stablecoin/euro/usd/paxg

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 12:54:

En vergeet nogmaals alle actie niet door de oorzaak van nieuwe inflatie: iemand die als een gorilla door het huis springt, een techmagnaat die de honden uitlaat...

Dat kost gewoon geld. Ook al wil mr. 🐶 je iets anders vertellen. Twitter rendeert ook niet ondanks wat hij zegt, auto's rijden nog niet volledig automatisch, bruikbare tunnels zijn nog niet geboord en raketten staan nog niet op Mars.

Hij probeert geld te roven om wellicht dat voor elkaar te krijgen: dat kost die publiek geld en trekt de waarde van de dollar omlaag.

Hij verkloot het allemaal en bereikt alsnog weinig meer: kost nog steeds geld omdat instanties zijn gekapt.

Hij gaat achterover zitten aan de Riviera in het Midden-Oosten: kost gegarandeerd publiek geld.

Hij doet letterlijk niets en democraten komen weer terug: kost geld, want wat je afbreekt kost geld om op te bouwen.

Ik zie geen uitkomsten waar wat nu gaande is wat niet voor een daling van (dollar)waarde gaat zorgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 08-02-2025 13:13 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
En dat gaat ook op voor de simpele zaken: Leon gaat een waterkoker kopen bij de Blokker?

Ja sorry, dat kost dus waarschijnlijk ook publiek geld.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
(too soon?)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Begin 2023 waren 12 eth 1 btc. Nu 0.3 btc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zoruwZNYaD7xqZ2MozvPw94KFTg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s4UX0RPtnUA16saZ4ZvmpbY4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Stukfruit schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:12:
[...]

En vergeet nogmaals alle actie niet door de oorzaak van nieuwe inflatie: iemand die als een gorilla door het huis springt, een techmagnaat die de honden uitlaat...

Dat kost gewoon geld. Ook al wil mr. 🐶 je iets anders vertellen. Twitter rendeert ook niet ondanks wat hij zegt, auto's rijden nog niet volledig automatisch, bruikbare tunnels zijn nog niet geboord en raketten staan nog niet op Mars.

Hij probeert geld te roven om wellicht dat voor elkaar te krijgen: dat kost die publiek geld en trekt de waarde van de dollar omlaag.

Hij verkloot het allemaal en bereikt alsnog weinig meer: kost nog steeds geld omdat instanties zijn gekapt.

Hij gaat achterover zitten aan de Riviera in het Midden-Oosten: kost gegarandeerd publiek geld.

Hij doet letterlijk niets en democraten komen weer terug: kost geld, want wat je afbreekt kost geld om op te bouwen.

Ik zie geen uitkomsten waar wat nu gaande is wat niet voor een daling van (dollar)waarde gaat zorgen.
Wat een hoop bullshit in een post.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
[...]

title

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
koelebobes schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 12:45:
Ik heb nu denk ik 2-4 kanalen op youtube toegevoegd deze cycle en allemaal roepen ze dingen…. Maar niemand heeft het bij het juiste eind

Ik blijf voor nu maar gewoon inkopen en wachten op een mooie bounce up

[Afbeelding]
Precies, hoe harder ze roepen hoe minder aandacht je ze moet geven. Ik kijk alleen Bob Loukas voor de lange termijn en James van InvestAnswers voor de korte termijn data analyses. De rest is ruis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_BO23y551Pk0jVYic-wC4wY0niM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5ZLVROHQiOmKQJc7tndol9HF.png?f=user_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QlRU_77wvO3XKvRFT6uQFUVXfLY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wYIukztrJWXoxxCBnkI0Hby8.gif?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18:50
kbuntu schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 12:46:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZLHY6_oMfCM5FgJGSyJME3XswVQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RxcXrDZCx4QUuy0gxYJ16Lu5.webp?f=fotoalbum_large

Edit: Die hand met die pot verf heeft een vallend mes gevangen, denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door MrMrq op 08-02-2025 13:49 ]

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:52

Coldcat

HODL

Wat een enorm vieze daily candles. Er zijn er niet vaak 5 of 6 op een rij. Een enorme mega paal naar beneden op komst voordat er wat groene komen?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Coldcat schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:42:
Wat een enorm vieze daily candles. Er zijn er niet vaak 5 of 6 op een rij. Een enorme mega paal naar beneden op komst voordat er wat groene komen?
Moet het de komende dagen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:27
MrMrq schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:41:
[...]

[Afbeelding]

Chick heeft ook wat rode verf op de tand geknoeid. Verder prima chick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:27:
[...]

Wat een hoop bullshit in een post.
Gerapparteerd.

Maar je ontkracht het niet :>

Het grootste deel is trouwens een mogelijkheid, geen feit.

Als jij met droge ogen wil beweren dat Musk die zaken wel voor elkaar heeft mag dat hoor, maar de markt zegt nee.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Moiety
MrMrq schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:41:
[...]

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4GO9lO9Ba-VStXmnyykLmzk8yrM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q1stD4C955G1dGTsGo0e95qm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik had het wellicht iets duidelijker kunnen schrijven: whatever happens, we're f*cked.

Duidelijker? :+

Maar voor Bitcoin is het in principe bullish.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 19:07
knakworst schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 13:25:
Begin 2023 waren 12 eth 1 btc. Nu 0.3 btc.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/-FV5KYhxHfwAAAAM/btc-altcoin.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Heuy, is dat die lopende hand van de Addams Family? :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:51
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hnv0yGs7jtWb1bpqOaj75Fgrujo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/SguEFC61sdJ1aSqFirDBK5oY.webp?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:17
Ik kan sinds gisteren weer enigzins normaal eten en ben vandaag zelfs even een rondje gaan lopen buiten.

We kunnen dus weer omhoog. Die -25% is niet meer nodig.

Zero.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m0AKMnp2vLpLnd5pmZZVjynRlzE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LKK3PSQ6HSNolMKYqWTUGmeD.gif?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
Zo dat was lekker sauzen, straks ff t grut bij opa en oma weer ophalen. Koers heeft geaccepteerd dat het de tyfus kreeg en heeft eigenlijk vrijwel niks gedaan. #vakerdoen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:00
kbuntu schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:15:
Zo dat was lekker sauzen, straks ff t grut bij opa en oma weer ophalen. Koers heeft geaccepteerd dat het de tyfus kreeg en heeft eigenlijk vrijwel niks gedaan. #vakerdoen
Vanavond nog even afkitten en je bent klaar! Met zo'n koers geen winst uitgeven :)

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Ja een lekker lui middagje tussen de nachten door voor het weekend begint, dacht laat ik eens kijken hoe het tegenwoordig in de slowchat gaat. Maar zie dat al die gemiste pagina's blijkbaar zeer constructief hebben geleid tot meer van hetzelde _O-

Je verwacht het eigenlijk niet in een circlejerk.

Wat ik dan wel weer mooi vind om te zien, is hoe de natuur zich blijkbaar in balans weet te brengen, en dat er nog stukken laaghangend fruit te vinden zijn tussen de neerwaartse spiraal van continue blootstelling aan gepropageerde gedachtenkanker en bijbehorende breinrot.

Zelfverrijking en de eeuwigdurende paardenrace naar zelfisolerend vermogen middels een immorele zero-sum ponzi, de spreekwoordelijke wortel aan de hengel. Want dan komt de rest daarna vanzelf wel _O-

Alleen een full-blown liefdesrelatie met een AI bot is wanhopiger en holler.

Maargoed. Een online dystopie kent ook zijn gezellige momenten natuurlijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Hm, ik had jou eigenlijk wel wat hoger zitten dan sommige anderen. Jammer.

Jullie zijn je er bewust van dat ik alleen maar zeg dat Musk en Trump voor financiële schade aan het zorgen zijn he?

Als je dat niet begrijpt, dan vraag ik me af wat je in dit topic doet.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:13

YES

Moderator General Chat
FrambozenTaart schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:27:
[...]

Ja een lekker lui middagje tussen de nachten door voor het weekend begint, dacht laat ik eens kijken hoe het tegenwoordig in de slowchat gaat. Maar zie dat al die gemiste pagina's blijkbaar zeer constructief hebben geleid tot meer van hetzelde _O-

Wat ik dan wel weer mooi vind om te zien, is hoe de natuur zich blijkbaar in balans weet te brengen, en dat er nog stukken laaghangend fruit te vinden zijn tussen de neerwaartse spriaal van continue blootstelling aan gepropageerde gedachtenkanker en bijbehorende breinrot.

Zelfverrijking en de eeuwigdurende paardenrace naar zelfisolerend vermogen middels een immorele sero-sum ponzi, de spreekwoordelijke wortel aan de hengel. Want dan komt de rest daarna vanzelf wel _O-

Zo ken ik je weer Jaap. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:30:
[...]

Hm, ik had jou eigenlijk wel wat hoger zitten dan sommige anderen. Jammer.

Jullie zijn je er bewust van dat ik alleen maar zeg dat Musk en Trump voor financiële schade aan het zorgen zijn he?

Als je dat niet begrijpt, dan vraag ik me af wat je in dit topic doet.
Ho ho, het was anders wel een oprechte thumbs up, en eigenlijk vind ik het benoemenswaardig dat je nog enige constructieve energie in deze collectieve vuilnishoop durft te steken.
YES schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:31:
[...]

Zo ken ik je weer Jaap. ;)
Dat denk ik niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

[...]

Wat ik dan wel weer mooi vind om te zien, is hoe de natuur zich blijkbaar in balans weet te brengen, en dat er nog stukken laaghangend fruit te vinden zijn tussen de neerwaartse spriaal van continue blootstelling aan gepropageerde gedachtenkanker en bijbehorende breinrot.

Zelfverrijking en de eeuwigdurende paardenrace naar zelfisolerend vermogen middels een immorele sero-sum ponzi, de spreekwoordelijke wortel aan de hengel. Want dan komt de rest daarna vanzelf wel _O-

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSfZxM1oxJJUSpquIq3B8uUxfscq-FzyQmZKA&s

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
[...]

Zelfverrijking en de eeuwigdurende paardenrace naar zelfisolerend vermogen middels een immorele zero-sum ponzi, de spreekwoordelijke wortel aan de hengel. Want dan komt de rest daarna vanzelf wel _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XnIZHmXB5l5DGjzIHnqTubR0t2g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/A0SLub6Gu4J6lpLGPPTttEDY.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Oh, oké. Zo ken ik je nog niet, Jaap.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:37:
[...]

Ho ho, het was anders wel een oprechte thumbs up, en eigenlijk vind ik het benoemenswaardig dat je nog enige constructieve energie in deze collectieve vuilnishoop durft te steken.
Ik vermoed dat het aluhoedje voor jouw thumbs-up roet in het eten gooide :P

Dat gooide de vibe een beetje teveel de andere kant op voor mijn gevoel. Mijn welgemeende excuses in ieder geval :Y (y)

Anyway, ik ga weer terug naar m'n strand met turquoise water :+
Wat nu in de avond niet te zien is, maar we hebben wel een vuurspuwende draak O+

[ Voor 17% gewijzigd door Stukfruit op 08-02-2025 16:52 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
vormt er nou een bullflag?

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Op heel laag timeframe juist een bearflag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WCnciuwJII7_wJNcZZ5s_2pLdOc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RbT3CNYCIfdKkt0pebevGV9G.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:59:
[...]

[Afbeelding]
Wen in doubt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Wat ik dan wel weer mooi vind om te zien, is hoe de natuur zich blijkbaar in balans weet te brengen, en dat er nog stukken laaghangend fruit te vinden zijn tussen de neerwaartse spiraal van continue blootstelling aan gepropageerde gedachtenkanker en bijbehorende breinrot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9E6Ae0OrZSMmmcspiJ3S_ghEGZU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/IwCIuP0XWjDZ2HU4kUqkvfQS.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
YES schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 16:59:
[...]

[Afbeelding]
ruis, ik kijk niet naar korte timeframe :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 17:23:
[...]

ruis, ik kijk niet naar korte timeframe :)
Op welk timeframe zie je die bullflag dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
4 uurs? op weekly aan het vormen, zoiets zeg maar wat :p

nothing stops this train

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Moiety
Kol Nedra schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 17:28:
4 uurs? op weekly aan het vormen, zoiets zeg maar wat :p
Kol Nedra, meester strateeg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jmEztjsY5Al0NCi9wGD6F06B2w0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tKWPQMfBDkO3tH7eB93VxWBR.gif?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
inverse Nedra strategie is ook een strategie :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
lol als dat een bullflag is dan koopt tomtom een fiat panda.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 15:02

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 17:36:
lol als dat een bullflag is dan koopt tomtom een fiat panda.
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Hoe ziet die 96k babe er eigenlijk uit? Nooit gemaakt... anders was die vandaag op m'n scherm ingebrand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EKAY3SaPAi19mRDHhNjnnUXsqkU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/fo2XTO3X5Uoq6N1Aktpv2OYl.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Coldcat schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 17:58:
Hoe ziet die 96k babe er eigenlijk uit? Nooit gemaakt... anders was die vandaag op m'n scherm ingebrand.
Ingebrande tepels op je monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
Naast DCA en VCA is er ook eDCA. Ben benieuwd of eDCA beter uitpakt dan VCA.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WWFcvDPLxNq3MDnkx7GzoyxuGBE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/6UEkLdC0cGPgLrZQaOJXlYxh.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 19:27
John245 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 18:52:
Naast DCA en VCA is er ook eDCA. Ben benieuwd of eDCA beter uitpakt dan VCA.
De DCA of VCA die je nu hebt lopen ga je die nog uitkeren einde bull? Om vervolgens in de bear terug te kopen of blijf je vanaf nu gewoon DCA of VCA stug toepassen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:47
zwembroek schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:41:
Ben je al aan het winnen @brothermaynard of ben je inmiddels het huis verloren?
Ben nog niet begonnen, maar van mijn inleg die ik gepland heb kan ik niet eens een dinertje bij Okura betalen 😉

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
De koers doet niet veel momenteel... heb de wallet voor nu maar opgeborgen, we zien het volgende maand wel weer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E-XZ08AC5SmXKXpN4i9SHvyP41g=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Kr7sQpakso1ToF4VS8tXU9Ld.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
metallicattim schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:41:
De koers doet niet veel momenteel... heb de wallet voor nu maar opgeborgen, we zien het volgende maand wel weer!

[Afbeelding]
Mooie tijd 😀

[ Voor 5% gewijzigd door zenith op 08-02-2025 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
metallicattim schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:41:

[Afbeelding]
Serieus, een USB naar floppy disk en niemand verwacht het daar te vinden. Als je het er niet op schrijft that is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:11
En de drek van de dag award gaat naar :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZcSnmP3c27np3_kehJbJdWlckFo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FNyPKYLimwCETRfeXx08XKPu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:49:
[...]

Serieus, een USB naar floppy disk en niemand verwacht het daar te vinden. Als je het er niet op schrijft that is.
De grap in dit plaatje is denk ik de magneet waarmee de floppy op zijn plek gehouden wordt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
YES schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:51:
[...]

De grap in dit plaatje is denk ik de magneet waarmee de floppy op zijn plek gehouden wordt ;)
Dat dus, ja! Wilde het al zeggen maar gelukkig let er ook nog iemand anders op :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
Pinsa schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:14:
[...]

De DCA of VCA die je nu hebt lopen ga je die nog uitkeren einde bull? Om vervolgens in de bear terug te kopen of blijf je vanaf nu gewoon DCA of VCA stug toepassen?
Ik blijf de komende 10 jaar VCA stug toepassen.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
BNB nieuwe ATH soon?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
tomtom901 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:49:
[...]

bedoel je de 24 woorden digitaal daar opslaan in een Notepad bestandje?

een floppydisk is te riskant

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 08-02-2025 20:17 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
Morgen is toch die god candle dag?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
kbuntu schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:21:
De zondag is wel de dag van de heer, dus dat matched mooi. Alleen wel weer jammer dat 'ie op die dag juist ging uitrusten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 18:12

Vis

Vanavond al, maandag kunnen de yanks janken en de prijs betalen die ze verdienen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Uhm welke GOD candle dag? 👀👀

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 19:51:
[...]

Snap ik, maar bedoelde meer dat het eigenlijk geen gek idee is ook

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
koelebobes schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:29:
[...]

Uhm welke GOD candle dag? 👀👀
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aw5wm287tH4djuX00fPsbfVi71o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AbHqmVH7rfirMWSp1AUaRKZT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5F7tJZAJgSEFSNaHElM4KbLY1Xg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/IQcasj91YfyXN0mSMkAiDCO9.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Net gekocht en mijn Average weer een stukje naar beneden gebracht _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uTcxlXVotcpLuvLSWHWEuEBzrPI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/iNQRoG6WVglmat7p9F5FlevB.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
tomtom901 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 20:31:
[...]

Snap ik, maar bedoelde meer dat het eigenlijk geen gek idee is ook
Met de kans dat het na x jaar niet meer te lezen valt. Bepaalde media (floppies,cdroms, dvds, etc etc) moet je mijden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
LFG!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jaEx26DJRcgpjbwPJ4eDy0feBdM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jwONJLqfHULNUBmpbsblfHUy.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• kbuntu
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aFdF0s1IcZR_cH_MkCUdaOAVjeY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k2IzgaKetYKEQE55Kzo9Tyk2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 13:22

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 18:01
Op de iPad staan in safari snelkoppelingen met vaak een random afbeelding van de site.
Dit is toch wel weer n mooie moet ik zeggen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ThDvFnW5UGzKoMpP1Bt9dkQrOBc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Y3nhafy3eLoMtXaIeuUBsjGE.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Voor de volledigheid/check: Ik heb nergens een bullflag gezien? Maar ik zit idd nog volledig in fiat :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 18:12

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L06BrVPHtOCVQODT5GUhJCbXcto=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7hgjm4ngP3sFO5R6FT8Zz8Dr.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:40:
[...]

Voor de volledigheid/check: Ik heb nergens een bullflag gezien? Maar ik zit idd nog volledig in fiat :)
volledig klaar ook deze bullrun? of verwacht je dit jaar nog kansen?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:47:
[...]

volledig klaar ook deze bullrun?
Nee, maar ik zie nergens een bullflag.
of verwacht je dit jaar nog kansen?
Zie NK topic :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:50:
[...]

Nee, maar ik zie nergens een bullflag.

[...]

Zie NK topic :)
w8..... zijn er meerdere topics op Tweakers dan dit draadje? :o

nothing stops this train

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:58:
[...]

w8..... zijn er meerdere topics op Tweakers dan dit draadje? :o
Wel voorzichtig zijn he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik ben blij dat ik op dit moment wat fiat heb om deze dip te kopen, ik moet wel zeggen alles wat ik nu koop is om 1 mijn average wat naar beneden te brengen en 2 om wat sneller te verkopen

Procenten pakken

BTC €94.837,08

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KyeJk1kNhsP2cPQrcyYMZKK3CrU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oxiYWIzALhinrAu8HtMI1wnI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
zwembroek schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 22:01:
[...]

Ik hoop dat dit een grap is.
Realistischer?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hhWRu_jU5YNN6dxQGeyMkwghjjU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2TIRZeMFH1epMuoKtMUBGlVP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Taro schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 21:40:
[...]

Maar ik zit idd nog volledig in fiat :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-zxdyxhIiW-pd80WCOnZlxBy2I8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ZxA12iMzk582GlkvuImrzGxd.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:17
Of?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g7Ul4z11u8EQMbcW2Etdqdr5Nlk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UosJPAzijlvrQ9cji3NK65Sm.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Je zit er wel lekker in (ja ja...) de afgelopen periode, of niet?

Pagina: 1 ... 49 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!