[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 252 Laatste
Acties:
  • 925.656 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Kol Nedra schreef op maandag 10 februari 2025 @ 01:20:
LTC very strong!
weekly chart LTC/BTC ziet er ook goed uit, maar nog net te vroeg om te zeggen voor de flippening?
LTC terug naar de top 10 deze cycle. Bookmark that.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:46
Vis schreef op maandag 10 februari 2025 @ 08:53:
[...]

Wat waren de tokenomics van LTC ook alweer

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:37

YES

Moderator General Chat
Net ook gepost in NK, maar hier zullen wellicht meer mensen mee lezen:

Mogelijke trendreversal op de 4h te zien, eerste higher low én higher high zijn er in ieder geval:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/clitofhKYYWXufktVL1_GHur9XY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QYld2R3cn7vqGJjjaCEDJJDi.png?f=fotoalbum_large

Nog lang niet zeker natuurlijk, op hogere timeframes is de downtrend nog niet omgedraaid maar een eerste aanzet is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Hopium du jour
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AocJLxOIMulHze-S4P20lXAkcw8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/pk39uMCcS6IYJjZX8ZRbYF8h.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:28
ytr81 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:08:
[...]

study LTC, YANBE!

een hele mooie PoW muntje voor meer casual ipv dikke ASIC miners nodig. wie weet over 12+ jaar dat bitcoin te duur is voor de casual-plebs maar dan heb je LTC nog :)

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 10-02-2025 09:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

YES schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:09:

Mogelijke trendreversal op de 4h te zien, eerste higher low én higher high zijn er in ieder geval:
[Afbeelding]

Nog lang niet zeker natuurlijk, op hogere timeframes is de downtrend nog niet omgedraaid maar een eerste aanzet is er.
Back to the bull this week!

Mijn geheugen voor negativiteit is maar een week!

When 100k? When ATH! Ik voel het aan de maan! Fucking bull maan die ons in 2 weken naar de $130k gaan brengen! Alts naar zero.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

ytr81 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:08:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rlssgBe9lo8jHXV9rx0vbNd-aC0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OgZFd1FiiNzPhivegFkHYptd.png?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:35
3 shorts laten lopen het hele weekend (BTC, ETH, XRP)

Gisteren avond rond 94.8k alle 3 de shorts gesloten in één klik.

Vandaag opstaan en zien dat die shorts anders compleet rekt gegaan zouden zijn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-NcEZcgFFUtO14eqBvDZyE8xI50=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/9QRd7dLkQt5tpB4JXI4MuQnL.gif?f=user_large

Mijn dag week maand is goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Coldcat schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:12:
[...]

Back to the bull this week!

Mijn geheugen voor negativiteit is maar een week!

When 100k? When ATH! Ik voel het aan de maan! Fucking bull maan die ons in 2 weken naar de $130k gaan brengen! Altseasonnaar zero.
FTFY

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
adoptie ligt lager dan bij BTC maar er is een groei te zien.

dit wordt een top 5 muntje in de toekomst, alle drek zoals memes gaan er hopelijk volgende bullrun echt weg!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RjSDD7K1NmC3SskLDsgPZcXO1WQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WpOAptkMSptfz7rdkqLS61iu.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Kol Nedra op 10-02-2025 09:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Die drek zal ongetwijfeld wel iets herstellen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:58

tomtom901

Moderator General Chat

[Afbeelding]

Moet eerlijk zeggen dat ik de H1 hier een betere bullish structuur vind presenteren. H4 voelt nog een beetje rommelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
Coldcat schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:22:
[...]

Die drek zal ongetwijfeld wel iets herstellen.
Vast wel, met outperformen van BTC. Heb wat ALTS bijgeraapt in deze dip.
NFA natuurlijk, BTC koning enzo, rest drek..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Gelukszoekr schreef op maandag 10 februari 2025 @ 08:16:
Het is een logisch verhaal van de Nobel-econoom. Maar toch klopt het niet.
Mwa zo logisch vind ik het niet. Zit opgesloten in zijn eigen theorie en ziet zelf ook dat hij die dan ook ter discussie moet gaan stellen:

“Ik kan het niet voorspellen, ook niet wanneer, maar ik hoop dat Bitcoin ineenstort. Als dat niet gebeurt, moeten we helemaal opnieuw beginnen met de monetaire theorie.”

Oud denken dus, met oude argumenten als volatiliteit en ‘intrinsieke waarde’. Gaat voorbij aan het idee waar die waarde bij bitcoin met name in zit: vertrouwen dat de waarde (net zoals bijv goud) over tijd zal stijgen, ipv inflattoir briefgeld met centrale banken waar zijn denkwereld zo te zien op is gebaseerd. En laat ik die banken met hun geld machientjes nou precies niet meer zo vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:24:
[...]

Moet eerlijk zeggen dat ik de H1 hier een betere bullish structuur vind presenteren. H4 voelt nog een beetje rommelig.
Op de H1 hebben we nog geen higher low dus dat is dan weer minder bullish qua structuur, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:01

koelebobes

Wen BTC €100K

vdLee schreef op maandag 10 februari 2025 @ 07:58:
[...]

Gefeliciteerd! Gisteren net niet gehaald, maar hopelijk mag je vandaag groene kaarsen uitblazen. Of betekent dat dan einde bull? Ai, dilemma dit
Mijn BTC staat in de green… ETH not so much haha Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m4BEhbwIaaHMCPWX9cbBRVM0bQU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/H76IC4yrIW02abfYgoe5ey3I.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:28:
[...]

Op de H1 hebben we nog geen higher low dus dat is dan weer minder bullish qua structuur, toch?
Juist niet, die sequence aan groene candles daar zegt iets over momentum :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:30:
[...]

Juist niet, die sequence aan groene candles daar zegt iets over momentum :)
Hoewel ik het er mee eens ben dat je daar een duidelijkere bounce ziet, waarbij echt van een bepaald level af mooi opgekocht wordt, krijg ik het qua 'theorie' over higher lows, niet rond in mijn hoofd dat de 1h dan meer bullish zou zijn. Maar goed, dat zal wellicht meer aan de werking van mijn brein liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:58
JPS schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:28:
[...]

Mwa zo logisch vind ik het niet. Zit opgesloten in zijn eigen theorie en ziet zelf ook dat hij die dan ook ter discussie moet gaan stellen:

“Ik kan het niet voorspellen, ook niet wanneer, maar ik hoop dat Bitcoin ineenstort. Als dat niet gebeurt, moeten we helemaal opnieuw beginnen met de monetaire theorie.”

Oud denken dus, met oude argumenten als volatiliteit en ‘intrinsieke waarde’. Gaat voorbij aan het idee waar die waarde bij bitcoin met name in zit: vertrouwen dat de waarde (net zoals bijv goud) over tijd zal stijgen, ipv inflattoir briefgeld met centrale banken waar zijn denkwereld zo te zien op is gebaseerd. En laat ik die banken met hun geld machientjes nou precies niet meer zo vertrouwen.
Ik denk ook niet dat hij gelijk heeft, maar ja anderzijds, wie zijn wij? De gemiddelde SC'er staat voor zover ik weet niet genomineerd voor welke Nobelprijs dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 08-07 08:13

Pseudoniem

Vires in numeris

Vis schreef op maandag 10 februari 2025 @ 08:53:
[...]

Denk 2 of 3 jaar geleden gekocht en nooit meer naar omgekeken. Wil het in het ALT-season verkopen maar dat is nog niet veel van te zien.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
kbuntu schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:34:
[...]

Ik denk ook niet dat hij gelijk heeft, maar ja anderzijds, wie zijn wij? De gemiddelde SC'er staat voor zover ik weet niet genomineerd voor welke Nobelprijs dan ook
Tja, dat is omdat dat comité weigert hier een keer mee te lezen. Als ze dat wel deden was het een kwestie van tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:32:
[...]

Hoewel ik het er mee eens ben dat je daar een duidelijkere bounce ziet, waarbij echt van een bepaald level af mooi opgekocht wordt, krijg ik het qua 'theorie' over higher lows, niet rond in mijn hoofd dat de 1h dan meer bullish zou zijn. Maar goed, dat zal wellicht meer aan de werking van mijn brein liggen.
Maar zijn 2 verschillende dingen he, je hebt de structure maar momentum (aantal candles en verhouding wick vs body) is een andere manier van de markt bekijken. Is dus complimentair aan structure.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:35:
[...]

Maar zijn 2 verschillende dingen he, je hebt de structure maar momentum (aantal candles en verhouding wick vs body) is een andere manier van de markt bekijken. Is dus complimentair aan structure.
Yep, en precies dat vind ik moeilijk, twee verschillende manieren van kijken/analyseren combineren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
en de externe factor: manipulatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:03
Gelukszoekr schreef op maandag 10 februari 2025 @ 08:16:
Het is een logisch verhaal van de Nobel-econoom. Maar toch klopt het niet.
JPS schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:28:
[...]

Ik kan het niet voorspellen, ook niet wanneer, maar ik hoop dat Bitcoin ineenstort. Als dat niet gebeurt, moeten we helemaal opnieuw beginnen met de monetaire theorie.”

Hij spreekt zichzelf ook lekker tegen, of is het gewoon een clickbait artikel?

Binnen 10 jaar niets meer waard <> Ik kan het niet voorspellen, ook niet wanneer, maar ik hoop...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

MrMrq schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:37:
[...]

Ik hou van dit soort posts!
@MicroWhale is daar ook een kei in. Post die hier nog wel eens wat?
Soms. 8)

Er wordt meer gepraat over de volgende AI coin en er worden heel veel meme-plaatjes gepost. Niet zo mijn ding.
Daarnaast heb ik een boek geschreven en gepubliceerd en moet ik ook mijn geld nog met werk bij elkaar sprokkelen, dus minder tijd hiervoor.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:23
Domino schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:51:
[...]

[...]

Hij spreekt zichzelf ook lekker tegen, of is het gewoon een clickbait artikel?

Binnen 10 jaar niets meer waard <> Ik kan het niet voorspellen, ook niet wanneer, maar ik hoop...
Hij vergeet .... dat hoop .... uitstel is van teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NH4qbQCZTZyCMu-dd-WrkgGHDXk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9pjaMd6g9fp5kfSqLTdlqsuT.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
kbuntu schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:34:
[...]

SC-ers met alts zijn geanomineerd voor de nobelprijs voor rektheid.

* ByteMe_ dus ook.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 21:27
Nog 6 uurtje voor dat Wall Street onze gains weer gaat opsnoepen. Of zal het dit keer anders worden :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
goede morgen heren en dame,

We wachten nog op het bearische bericht van zwembroek met betrekking tot de aankomende (belangrijke) cijfers deze week uit USA.

Het zal weer erop of eronder liggen en dus die 75k ligt weer op de loer.

Iedereen met een alt-heavy/only porto. Succes gewenst!
U zal het linksom of rechtsom leren om BTC te hodlen in een BULL market. Waarom zou je een 3-5x willen vanaf nu als een 1.5x ook volstaat, als dat u niet bevalt hebben we ook het speciliteit van het huis: Een zure appel aka een -90% op uw dak.

Veel succes nog deze week.

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:47

[Afbeelding]

Cup&Handle-> Moonshot!

Oké!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
maar even eerlijk.. BTC.d is mogelijk gepiekt of gaat deze week nog de echte mokerslag uitdelen.

even een vergelijking met 2021

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HChjVOL-FkOEKXdYdL9rm81qBmw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NP0HhCc3UrrGlulwAAWGntp7.png?f=fotoalbum_large

Dit is mijn hopium voor deze maand :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:35
Kol Nedra schreef op maandag 10 februari 2025 @ 08:43:
op de frontpage van AD:

[Afbeelding]

shiiiit die heeft gewoon gelijk!
Ja echt smerig he, die hurktoiletten!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 22:41
Ik ben wel benieuwd naar de reactie op de 0,5- en 0,6-fib (dus vooral vanaf ongeveer 102,5k). We zijn daar even gaan ‘piepen’ en werden toen hard afgewezen (het was trouwens een mooie short setup).

Er ligt ook een weekly in die zone en onderweg zal de VWAP waarschijnlijk ook in deze richting stijgen.

Interesting :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2GRFssUucFaH21-JkoOvafhBtcY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rUdvweB4VKjKH2GpLmRcA23m.png?f=fotoalbum_large

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:34
Dag grafiek zegt toch genoeg zonder lijntjes te hoeven toepassen,

Bodem gemaakt, eindelijk weer groen. We're going up!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lU-Xay1kviNM0nWZkNLTN2lZhXg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7yJnwD4pLwxucgDzLzl4Z9U9.png?f=user_large

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:37
Goedemorgen boys. De agenda voor deze week.

1. Trump's "Reciprocal Tariff" Announcement - Monday

2. Fed Chair Powell Speaks - Tuesday/Wednesday

3. January CPI Inflation data - Wednesday

4. January PPI Inflation data - Thursday

5. January Retail Sales data - Friday

6. ~20% of S&P 500 companies report earnings

Woensdag 12 februari wordt de nieuwe bullmoon geprint. Misschien gesteund door goede data en een dovish Powell. Moon soon.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
En, heb je hem laten staan of gesloten? :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:36:
[...]

Yep, en precies dat vind ik moeilijk, twee verschillende manieren van kijken/analyseren combineren :)
Probeer het eens zo te bekijken, op je H4 heb je (in jouw ogen) een trend reversal gezien van local bearish naar local bullish. Dan ga je verder omlaag in je timeframes en op H1 zie je ondanks geen higher low vooralsnog, wel een serie aan high momentum candles. Dat is verdere bevestiging van een (potentiele) long, en dat zie je nu dan ook uitspelen. Hopelijk heb je er iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:36:
Ik ben wel benieuwd naar de reactie op de 0,5- en 0,6-fib (dus vooral vanaf ongeveer 102,5k). We zijn daar even gaan ‘piepen’ en werden toen hard afgewezen (het was trouwens een mooie short setup).

Er ligt ook een weekly in die zone en onderweg zal de VWAP waarschijnlijk ook in deze richting stijgen.

Interesting :)

[Afbeelding]
Imo zou ik nog toevoegen de supply zone die die rode wick op feb 3 vormt. Idd, een hoop confluence daar. Belangrijk level, maar eerst (weer) 99.5k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik twijfel om voor mijzelf nog wat ETH te kopen voor mijn verjaardag maar ga mij denk ik inhouden, deze week is een beetje erop of eronder voor mijn gevoel

We hebben dagen van sideways movement gehad, tijd voor actie

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:30
koelebobes schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:32:
Ik twijfel om voor mijzelf nog wat ETH te kopen voor mijn verjaardag maar ga mij denk ik inhouden, deze week is een beetje erop of eronder voor mijn gevoel

Als ik die lijst van events van Zwembroek zie wordt het in potentie weer een volatiel weekje :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Het ziet er allemaal niet echt rooskleurig uit op dit moment voor ETH. Ze mogen eerst wel weer eens wat reanimeren. Op dit moment zit er geen enkele zekerheid in namelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LWlhf866ftgOJiMjqcqx-6a3R48=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ES98I5OA8adCFaMAbGraVO6H.png?f=fotoalbum_large

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

MicroWhale schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:38:
[...]

Het ziet er allemaal niet echt rooskleurig uit op dit moment voor ETH. Ze mogen eerst wel weer eens wat reanimeren. Op dit moment zit er geen enkele zekerheid in namelijk.

[Afbeelding]
Ik heb mijn average al van 3100 naar 2800 gebracht, dus misschien laat ik het voor nu maar even zo :)

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Als ik naar de BTC.D kijk, hebben we nog geen bodem gezien. Eerst nog even maximum pain opzoeken voordat we weer een treetje hoger gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
MicroWhale schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:38:
[...]

[Afbeelding]
ETH heeft nog een lange weg te gaan, ik heb het idee dat die het niet zo goed doet (en gaat doen) door de ongelooflijke hoeveelheid shitcoins die worden gelanceerd per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 13:51
Ik heb al mijn ETH omgeruild voor BTC gisteravond. Genoeg is genoeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Blaim schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:39:
[...]

Als ik naar de BTC.D kijk, hebben we nog geen bodem gezien. Eerst nog even maximum pain opzoeken voordat we weer een treetje hoger gaan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uIB1pXUNOX-aPHBzJyJJUgEzNSE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/aiTkK2vacoXkyLJyCcd6SpDs.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes

Ik zie nog geen enkele reden op de charts waarom ETH zou moeten moonen. Het kan natuurlijk, maar dat is dan vooral gebaseerd op onderbuikgevoel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
ViNOK16Bit schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:45:
Ik heb al mijn ETH omgeruild voor BTC gisteravond. Genoeg is genoeg.
Interessante keuze zo op de bodem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

gebruikershaes schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:51:
[...]

Ik zie nog geen enkele reden op de charts waarom ETH zou moeten moonen. Het kan natuurlijk, maar dat is dan vooral gebaseerd op onderbuikgevoel.
Nahja ik koop op dit moment vooral om mijn average naar beneden te brengen… Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1JdZSafGoN3YTyPR4hEPhAmlvRI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6DW6GA7yVi1mBxKqmQpw9xzw.jpg?f=fotoalbum_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
keanu_ schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:52:
[...]

ETH underperformed BTC al jaren. Ik zie dit voorlopig niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

ViNOK16Bit schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:54:
[...]

Volgende pump ga ik er ook uit :+

BTC €94.837,08

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:29
Ik heb een paar SOL gekocht. Shitcoiners unite!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
[...]

Tenzij je denkt dat de ETH dip keeps on dipping. Ik twijfel zelf eigenlijk ook wel een beetje met mijn fluf ETH of ik daar niet iets anders mee moet doen. omwisselen naar SOL of BTC wellicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
ViNOK16Bit schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:54:
[...]

in deze fase van de markt afgelopen jaren duidelijk waar.
Nog <1 jaar te gaan dat ETH>BTC imho

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:03
Gelukszoekr schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:55:
Ik heb een paar SOL gekocht. Shitcoiners unite!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GGyMWtUvtbEvEFopcKAiDhO4-YI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/QH9kyecRnLrU26S8C9weYLyx.png?f=user_large

Maar jouw trackrecord kennende gaat SOL de komende dagen x2 (minimaal)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
zwembroek schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:01:
Goedemorgen boys. De agenda voor deze week.

1. Trump's "Reciprocal Tariff" Announcement - Monday

2. Fed Chair Powell Speaks - Tuesday/Wednesday

3. January CPI Inflation data - Wednesday

4. January PPI Inflation data - Thursday

5. January Retail Sales data - Friday

6. ~20% of S&P 500 companies report earnings

Woensdag 12 februari wordt de nieuwe bullmoon geprint. Misschien gesteund door goede data en een dovish Powell. Moon soon.
Moonuari of rektuari? Bij de eerste wordt het een leuke bulletijnsdag met luxe diner, en anders verwelkte rozen van de Jumbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
[...]

Je bedoeld wat laat inderdaad. Of dit de bodem is voor ETH vs BTC, persoonlijk denk ik van niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Nu online
voor onze ETH Strijders... BTC volgt de USA centrale bank balance sheet... Weetje wat ETH volgt? chinese centrale bank balans sheet :+

[ Voor 19% gewijzigd door Aeronaut op 10-02-2025 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14-09 19:44
zenith schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:12:
[...]

En, heb je hem laten staan of gesloten? :)
Screenshot posten is verkopen ;) dus gesloten inderdaad. Wel meteen 1 spot bijgekocht dus prima.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:07

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gebruikershaes
Lijkt op short term momentum te verliezen op 1h en 4h en precies tegen de EMA lijnen. Eens zien wat er over een paar uutjes gaat gebeuren.

1h
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PnXgL77AQxQL9bfkRyC17YsOHyI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eHesTRRaDIcRHGoMbjJhO5OD.png?f=fotoalbum_large

4hAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gfpmu2i8eOGk3iZavSqMPMT82XE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bWyFMLHkie2qrMeeyj92VNJm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
gebruikershaes schreef op maandag 10 februari 2025 @ 12:20:
Lijkt op short term momentum te verliezen op 1h en 4h en precies tegen de EMA lijnen. Eens zien wat er over een paar uutjes gaat gebeuren.

1h
[Afbeelding]

4h[Afbeelding]
laat maar komen die rode candle

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:46
ByteMe_ schreef op maandag 10 februari 2025 @ 12:00:
[...]

Moonuari of rektuari? Bij de eerste wordt het een leuke bulletijnsdag met luxe diner, en anders verwelkte rozen van de Jumbo
In dat laatste geval kun je nog kijken of je ze aan kan schaffen met je Jumbo punten, scheelt ook weer fiat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:19
[...]

Dat zeiden de bagholders ook op 0.06 en 0.07

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:27
Kol Nedra schreef op maandag 10 februari 2025 @ 12:24:
[...]

laat maar komen die rode candle
Zo komen we toch nooit op 420k
Ben die rode candles helemaal baggerzat :o

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Bushalte schreef op maandag 10 februari 2025 @ 12:31:
[...]

Ik ben steeds minder aan t kijken, anders word ik steeds chagrijniger en voedt dat de paperhands.

Gelukkig (of nouwja gelukkig) spelen er prive meer zaken waar tijd aan moet worden besteedt. Ten eerste wel een baan... Als dat rond is kan ik weer kijken of ik wil dca-en

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Bushalte schreef op maandag 10 februari 2025 @ 12:31:
[...]

dat mag ook, vind beide prima :)

als BTC nu echt gaat dan kan dat fiat geld wel naar DeGiro

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 10-02-2025 12:38 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

keanu_ schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:59:
[...]

in deze fase van de markt afgelopen jaren duidelijk waar.
Nog <1 jaar te gaan dat ETH>BTC imho
Ik denk dat er nog wel een opleving komt met ETH. Hij stijgt in ieder geval redelijk goed mee als BTC stijgt. Dit laatste bloedbad kwam wat onverwacht voor me, maar ja... houd ze nog even vast tot e.e.a. gaat pieken en dan doe ik hem weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Nu online
The Redman schreef op maandag 10 februari 2025 @ 12:26:
[...]

Dat zeiden de bagholders ook op 0.06 en 0.07
Ja natuurlijk achteraf gezien was dat natuurlijk ook onhandig om te holden, captain hindsight.

Maar met uitbodemen van ETH op de onderste trendlijn, lijkt er ''potentieel'' meer ruimte voor ETH. In het geval van de laatste fase van de bullmarket.
Als je ETH/BTC kijkt, vind ik het inderdaad nu wel echt een bodem

Heb zelf geen ETH, dus could not care less, vond het gewoon een interessante keuze :)

[ Voor 8% gewijzigd door keanu_ op 10-02-2025 12:42 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7dH9Ot7JN1Yn2VgB8fQz0qSQAFU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9gcLcvKSLzvUm78QC3d61OEV.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
keanu_ schreef op maandag 10 februari 2025 @ 12:41:
[...]

Ja natuurlijk achteraf gezien was dat natuurlijk ook onhandig om te holden, captain hindsight.

Maar met uitbodemen van ETH op de onderste trendlijn, lijkt er ''potentieel'' meer ruimte voor ETH. In het geval van de laatste fase van de bullmarket.
Als je ETH/BTC kijkt, vind ik het inderdaad nu wel echt een bodem

Heb zelf geen ETH, dus could not care less, vond het gewoon een interessante keuze :)
Het is maar te hopen voor de ETH hodlers dat dit een bodem is anders gaat ETH persoonlijk nog een bear market in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IxKZfbbKMBefxb6nqh_pVuxeRek=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ybeqaGvaWgAE7OEzeVH1t1jz.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Nopheros op 10-02-2025 12:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
keanu_ schreef op maandag 10 februari 2025 @ 12:41:
[...]

Mijn ETH is 2,5x in waarde gestegen sinds aankoop en het stond vast in staking. Nu was het moment voor mij om er afscheid van te nemen en het terug in BTC te roteren. Ik heb lang gewacht en gehoopt op een run naar / voorbij de vorige ATH, maar mijn geduld is op. ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Mooie wicks naar de boven en onderkant. Waarschijnlijk gaat de US de verdere richting bepalen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Alpina schreef op maandag 10 februari 2025 @ 12:12:
[...]

Screenshot posten is verkopen ;) dus gesloten inderdaad. Wel meteen 1 spot bijgekocht dus prima.
Goedzo, winst is winst.

Ik heb mijn 15x trade op +130% gesloten gisteravond laat, deels het verlies van vorige week hersteld.
Wat een geitenbende is het toch ook.... (was geen revenge trade :))

[ Voor 3% gewijzigd door zenith op 10-02-2025 13:08 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik heb een groot deel van mijn leven te danken aan een werkende overheid. Ik snap dat dat de overheid geld nodig heeft om de welvaart in onze samenleving te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:12
hahhaahha heerlijk. Ik werd (samen met nog wat anderen) voor zure maxi, ik gun mensen niets, btc is voor boomers uitgemaakt die 2 dagen dat dat feestje duurde en ik weer eens postte dat het naar ZERO zou gaan. Kan wel genieten van dit soort artikelen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:07
Man die harde schijf met 700 miljoen euro aan bitcoin per ongeluk weggooide, neemt drastische maatregel: wil hele vuilnisbelt opkopen
https://www.telegraaf.nl/...-hele-vuilnisbelt-opkopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:16

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Gipsy King dan heeft hij nog aardig wat fiat. :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Zucht weer die gozer met z'n vuilnisbelt :') Het is echt ongelooflijk hoe ze daar iedere week wel een nieuw artikel over weten te schrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Guere schreef op maandag 10 februari 2025 @ 13:21:
Zucht weer die gozer met z'n vuilnisbelt :') Het is echt ongelooflijk hoe ze daar iedere week wel een nieuw artikel over weten te schrijven...
vooral dit dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 21:41
Guere schreef op maandag 10 februari 2025 @ 13:21:
Ik zou het hilarisch vinden als iemand anders nu die vuilnisbelt opkoopt, die harde schijf vindt en zegt voor € 500 miljoen mag je hem kopen :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dat verhaal gaat al ruim 11 jaar rond.
https://www.theguardian.c...ive-bitcoin-landfill-site

Ik vraag me wel af, als hij ze nog vind of hij ze wel kan inruilen. Op het plaatje in dit artikel zien de Bitcoinen er anders uit dan tegenwoordig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op maandag 10 februari 2025 @ 13:28:
Dat verhaal gaat al ruim 11 jaar rond.
https://www.theguardian.c...ive-bitcoin-landfill-site

Ik vraag me wel af, als hij ze nog vind of hij ze wel kan inruilen. Op het plaatje in dit artikel zien de Bitcoinen er anders uit dan tegenwoordig
vraag me sowieso af of die hardeschijven nog niet volledig door gerot zijn na zo lang buiten liggen. Kunnen ook net zo goed kapot gereden zijn door bulldosers die daar rond rijden. afgezien daarvan.....iets met een speld in een hooiberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:16

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

We weten in ieder geval waar de term "wife changing money" vandaan komt. Vast van de vuilnisbelt gozer:
Howells stopped mining after a week because his girlfriend complained that the laptop was getting too noisy and hot

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Ach, zelfs al vind je die harde schijf dan is de kans dat je 'm überhaupt nog kan uitlezen is - zelfs in zo'n recovery lab - extreem klein. Het gewicht van alles er bovenop, verdrukt in de vuilniswagen, daarna 10+ jaar aan de weersomstandigheden en wellicht zelfs compaction (vuilnis ff lekker aanstampen zodat er meer bij kan). Hopeloos verhaal, maar media blijft 't maar pushen zonder dat iemand even bedenkt dat het toch nooit gaat lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09 16:35
Waardeloos clickbait artikel met 0 toegevoegde waarde en geen nieuwe inzichten. Alles dat erin staat is al 1000x geroepen. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Raaafie schreef op maandag 10 februari 2025 @ 13:33:
[...]

Waardeloos clickbait artikel met 0 toegevoegde waarde en geen nieuwe inzichten. Alles dat erin staat is al 1000x geroepen. ;w
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CS1xm1h0q3H04orPu6OH1dmmPCM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mjC9UFjGKgxxt7uSUJGVlACO.gif?f=user_large

Gelukkig deelde Kol m even later nog eens _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:16
Guere schreef op maandag 10 februari 2025 @ 13:31:
Ach, zelfs al vind je die harde schijf dan is de kans dat je 'm überhaupt nog kan uitlezen is - zelfs in zo'n recovery lab - extreem klein. Het gewicht van alles er bovenop, verdrukt in de vuilniswagen, daarna 10+ jaar aan de weersomstandigheden en wellicht zelfs compaction (vuilnis ff lekker aanstampen zodat er meer bij kan). Hopeloos verhaal, maar media blijft 't maar pushen zonder dat iemand even bedenkt dat het toch nooit gaat lukken.
hij hoeft alleen maar de recovery phrase terug te halen toch?? moet lukken lijkt me? Ik snap nu wel wat ze bedoelen met een HARDWARE wallet 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09 16:35
Alpina schreef op maandag 10 februari 2025 @ 13:36:
[...]

[Afbeelding]

Gelukkig deelde Kol m even later nog eens _O-
Haha, mijn commentaar was niet aan jou gericht maar had betrekking op de schrijver van dat artikel en de uitspraken van die econoom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
brothermaynard schreef op maandag 10 februari 2025 @ 13:39:
[...]

hij hoeft alleen maar de recovery phrase terug te halen toch?? moet lukken lijkt me? Ik snap nu wel wat ze bedoelen met een HARDWARE wallet 8)7
klopt. Alleen ga die maar eens zoeken op die schijf als die helemaal naar klote is. Zal wel een wallet van bitcoin.org zijn die eigenlijk iedereen toen had. Prachtig was dat. Zeker ergens in 2014.......eerst weer de hele ledger binnen halen als je je computer geformatteerd had. Duurde soms gewoon 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:21
Dat vuilnisbelt verhaal is bijna een soort running gag intussen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Raaafie schreef op maandag 10 februari 2025 @ 13:41:
[...]

Haha, mijn commentaar was niet aan jou gericht maar had betrekking op de schrijver van dat artikel en de uitspraken van die econoom :)
Mijn excuus. Ik las wat voor waardeloze shitlink deel je nu weer uilskuiken _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Gezien de content hier vandaag zijn we denk ik heel, héél erg toe aan een mooie groene candle...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 16:57

mayhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 22:41
tomtom901 schreef op maandag 10 februari 2025 @ 11:31:
[...]

Imo zou ik nog toevoegen de supply zone die die rode wick op feb 3 vormt.
Dat is mijn "we zijn daar eens even gaan piepen" vermelding :)

Never ever financial advice...

Pagina: 1 ... 52 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!