Nog even doorbijten...zwembroek schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:15:
[...]
Vanaf 10 februari full bull. Gokje. Nieuwe bull moon rond de 10e.
De eerste week van de nieuwe maand is tot nu toe altijd rood. Plus bear moon.
...
Kijk nou ben je weer gezellig.zwembroek schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 16:15:
[...]
Vanaf 10 februari full bull. Gokje. Nieuwe bull moon rond de 10e.
De eerste week van de nieuwe maand is tot nu toe altijd rood. Plus bear moon.
Retail interesse is sinds gisteren ondanks de mooie groene dag weer afgenomen.
[Afbeelding]
De move is vooral gedreven door leverage en geen spot.
[Afbeelding]
Als we een 4 uur close krijgen boven de 3.55T voor Total dan flip ik naar voorzichtig bullish en stap ik voor 50% in.
vorig jaar betaalde ik €10 voor hele dag parkeren, dat is nu per keer €14
vorig jaar betaald ik voor de kapper voor knippen mij+zoontje €35, dat is nu €50 geworden
inflatie is lekker in volle gang
nothing stops this train
Valt me tegen Kol. Had verwacht dat jij gewoon de tondeuse pakte, atser style! Gaat hier al 5 jaar prima meteen toen de kapper dicht ging met covidKol Nedra schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 18:37:
pfff 2 dingen die mij opgevallen is een verschil van december en vandaag:
vorig jaar betaalde ik €10 voor hele dag parkeren, dat is nu per keer €14
vorig jaar betaald ik voor de kapper voor knippen mij+zoontje €35, dat is nu €50 geworden
inflatie is lekker in volle gang
Oke en het werd ook wat dunnetjes.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Plakkaten gaan ook ath na ath.anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 18:45:
stonks groen, en btc heeft het moeilijk. Iig nog steeds totaal geen correlatie
Niet echt verbazingwekkend maar toch.
goud bedoel je?Alpina schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 18:51:
[...]
Plakkaten gaan ook ath na ath.
Niet echt verbazingwekkend maar toch.
Heb hetzelfde gedaan met ADA. Had eerst 80/20 ETH/ADA, is sinds laatste dump omgezet naar 60/20 ETH/ADAAlterBridge schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 18:52:
Ik heb 14x meer Eth dan Solana en denk erover na om zeker 20% aan Eth te ruilen voor meer Solana. Wie hebben er nog meer een groter vertrouwen in een SOL pump?
zie het ja. hahhahah kijk er eigenlijk nooit naar. Terwijl ik best wat heb
Bij de meeste hier is er helemaal geen vertrouwen meer in alts. En tevens twijfel of er überhaupt nog een altseizoen komt. De meesten hier zullen zeggen dat je het beter in Bitcoin kan steken. Tot zover mijn glazen bol.AlterBridge schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 18:52:
Ik heb 14x meer Eth dan Solana en denk erover na om zeker 20% aan Eth te ruilen voor meer Solana. Wie hebben er nog meer een groter vertrouwen in een SOL pump?
Lekker man.
Dit is geen glazen bol, dit is reacties lezen, aannames doen en spreken voor anderen.bsmpower schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 18:59:
[...]
Bij de meeste hier is er helemaal geen vertrouwen meer in alts. En tevens twijfel of er überhaupt nog een altseizoen komt. De meesten hier zullen zeggen dat je het beter in Bitcoin kan steken. Tot zover mijn glazen bol.
Maar het klopt wel 😉YES schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 19:14:
[...]
Dit is geen glazen bol, dit is reacties lezen, aannames doen en spreken voor anderen.
Gewoon voor de lol wat korte termijn voorspellingen doen en kijken wie er het dichts bij zat en wie aan het einde van het jaar met de grootste bragging rights mag pronken.
Voorgesteld opzetje:
- Elke maand krijg je 5 dagen de tijd om je voorspelling door te geven aan mij
- Bijv. van 15 t/m 20 februari heb je de tijd om je voorspelling door te geven. Ben je te laat? Jammer, dan lig je eruit
- Je geeft een BTC voorspelling voor 15 maart 20:00 > Ik zal de coinmarketcap.com BTC Dollar prijs hanteren op de 15e van de maand om 20:00
- Vanaf 15 maart 20:00 t/m 22 maart 20:00 heb je weer de tijd om de voorspelling van 15 april 20:00 door te geven
- etc. etc.
Gewoon voor de fun en bragging rights van het SC topic!
Elke maand een tussenstandje posten.
Ik heb eerder een paar keer de Tweakers F1 toto georganiseerd, daar deden dik 100 leden aan mee en dat deed ik handmatig in een Excel verwerken, hopelijk worden het er hier niet zo veel haha.
Misschien zet ik wel een max op 50 deelnemers. Of er moet iemand handig zijn met een formuliertje/database? Dat het automatisch gaat.
Leuk idee? Yes/no? Zeg het maar
Leuk idee maar er wordt hier mi. al genoeg aan zelfbevlekking gedaan.metallicattim schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 19:24:
Zou er interesse zijn in een Tweakers Bitcoin Maxi Toto?
Gewoon voor de lol wat korte termijn voorspellingen doen en kijken wie er het dichts bij zat en wie aan het einde van het jaar met de grootste bragging rights mag pronken.
Voorgesteld opzetje:Op 15 december hebben we dan 10 voorspellingen gehad en zien we wie er, cumulatief, het dichts bij zat over 10 maanden tijd.
- Elke maand krijg je 5 dagen de tijd om je voorspelling door te geven aan mij
- Bijv. van 15 t/m 20 februari heb je de tijd om je voorspelling door te geven. Ben je te laat? Jammer, dan lig je eruit
- Je geeft een BTC voorspelling voor 15 maart 20:00 > Ik zal de coinmarketcap.com BTC Dollar prijs hanteren op de 15e van de maand om 20:00
- Vanaf 15 maart 20:00 t/m 22 maart 20:00 heb je weer de tijd om de voorspelling van 15 april 20:00 door te geven
- etc. etc.
Gewoon voor de fun en bragging rights van het SC topic!
Elke maand een tussenstandje posten.
Ik heb eerder een paar keer de Tweakers F1 toto georganiseerd, daar deden dik 100 leden aan mee en dat deed ik handmatig in een Excel verwerken, hopelijk worden het er hier niet zo veel haha.
Misschien zet ik wel een max op 50 deelnemers. Of er moet iemand handig zijn met een formuliertje/database? Dat het automatisch gaat.
Leuk idee? Yes/no? Zeg het maar
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als je kijkt naar de vorige run dan gingen we mid-cycle van $64k naar $29k om vervoglens naar $69k te gaan.anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:06:
[...]
Ik ben dan meer van: hype fase komt aankomende maanden nog, ik knal nu gewoon alles erin, lekker boeie als we nu eerst nog 10k zakken als we paar weken later weer 50k hoger staan.
Puur cyclus vergeleken zou een run van $110k naar $74k dus niet raar zijn. En daarna een stijging tot $120k/130k later dit jaar zou kunnen. Ik heb eerder onderstaande plaat gedeeld wat best kan uitkomen.
/f/image/tsdhYsm223wBNnZ3gXm0QYJo.png?f=fotoalbum_large)
Het versschil met 2021 was dat alle shitcoins al enorm in waarde waren gestegen. Nu zijn de shitcoins REKT gegaan maar BTC blijft nog goed liggen. Dat kan komen door de ETF's / Sailor en meer interesse vanuit grotere partijen.
Shitcoins volgen een compleet ander beeld deze cycle. Dit moment lijkt erop alsof de mid-cycle bear-market van alts in volle gang is terwijl BTC nog goed blijft liggen. Het kan dus zo zijn dat we op hetzelfde punt zitten maar BTC het gewoon beter doet. Als het meevalt was dit de consilidatie en breken we snel uit. Zit het tegen dan is de $74k next. De $88k zal voor een opleving zorgen, maar vorige run wist de BMSB ook niet de koers te houden.
:strip_exif()/f/image/l4DyvN9DRhbXW1SP4o2tFlp7.png?f=user_large)
Nu zit de BMSB rond die $88k. Een dump daarheen, herstel naar de $95k en vervolgens een kapatulatie naar de $74k zou kunnen. Op die $74k ligt dan de 50W MA die de vorige run ook de eerste support vormde.
Natuurlijk had je toen geen inflow van ETF's en Sailor. En waren we toen al meer in de hoogte geschoten. Nu is meer koopdruk door deze partijen en hebben we nog niet dezelfde gains gehad. Daarnaast was er in de vorige run gekte rondom BTC. Iedereen had het erover. Dat moment is nu nog niet geweest.
Een drop naar $74k zou een 25% drop zijn van nu, en een 33% van de top. Die getallen zijn niet raar voor crypto. De ALT gaan dan zeker nog 50% door het putje, al niet meer.
==
Zet je de stieren-bril op dan is het enige argument waarom we een leg omhoog moeten krijgen omdat dat in het verleden ook gebeurd is. Dat is gewoon pure hopium.
==
De hopium pijp roken is iets wat ik graag doe. Echter zitten we op een punt dat er niets van te zeggen is. Er waren nog momenten dat de market omhoog kon spuiten (Trump in z'n nieuwe woning) en de BTC-fund. Dat is allemaal niet echt uigekomen. De top-indicatoren zijn niet afgegaan en de ETF's blijven nog doorkopen. Echter is er ook eens tructuur van lower high's en lower lows.
De kracht onbreekt op dit moment.
Ik heb geen positief gevoel op het moment wat een bullisch signaal kan zijn. Dat maakt je automatisch meer bearish.
Hope for the best and prepare for the worst lijkt me op dit moment zeker verstandig.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Vorige cycle was een vreemde. Zou ik niet als vergelijking pakken. Geen zin om het allemaal uit te gaan tikken. Sowieso het stuk in het midden ga je nat. Je zegt hopium omdat we vorige cycle up gingen. Vorige cycle hadden we juist die dump die je beschrijft.Coldcat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 19:56:
[...]
Als je kijkt naar de vorige run dan gingen we mid-cycle van $64k naar $29k om vervoglens naar $69k te gaan.
Puur cyclus vergeleken zou een run van $110k naar $74k dus niet raar zijn. En daarna een stijging tot $120k/130k later dit jaar zou kunnen. Ik heb eerder onderstaande plaat gedeeld wat best kan uitkomen.
[Afbeelding]
Het versschil met 2021 was dat alle shitcoins al enorm in waarde waren gestegen. Nu zijn de shitcoins REKT gegaan maar BTC blijft nog goed liggen. Dat kan komen door de ETF's / Sailor en meer interesse vanuit grotere partijen.
Shitcoins volgen een compleet ander beeld deze cycle. Dit moment lijkt erop alsof de mid-cycle bear-market van alts in volle gang is terwijl BTC nog goed blijft liggen. Het kan dus zo zijn dat we op hetzelfde punt zitten maar BTC het gewoon beter doet. Als het meevalt was dit de consilidatie en breken we snel uit. Zit het tegen dan is de $74k next. De $88k zal voor een opleving zorgen, maar vorige run wist de BMSB ook niet de koers te houden.
[Afbeelding]
Nu zit de BMSB rond die $88k. Een dump daarheen, herstel naar de $95k en vervolgens een kapatulatie naar de $74k zou kunnen. Op die $74k ligt dan de 50W MA die de vorige run ook de eerste support vormde.
Natuurlijk had je toen geen inflow van ETF's en Sailor. En waren we toen al meer in de hoogte geschoten. Nu is meer koopdruk door deze partijen en hebben we nog niet dezelfde gains gehad. Daarnaast was er in de vorige run gekte rondom BTC. Iedereen had het erover. Dat moment is nu nog niet geweest.
Een drop naar $74k zou een 25% drop zijn van nu, en een 33% van de top. Die getallen zijn niet raar voor crypto. De ALT gaan dan zeker nog 50% door het putje, al niet meer.
==
Zet je de stieren-bril op dan is het enige argument waarom we een leg omhoog moeten krijgen omdat dat in het verleden ook gebeurd is. Dat is gewoon pure hopium.
==
De hopium pijp roken is iets wat ik graag doe. Echter zitten we op een punt dat er niets van te zeggen is. Er waren nog momenten dat de market omhoog kon spuiten (Trump in z'n nieuwe woning) en de BTC-fund. Dat is allemaal niet echt uigekomen. De top-indicatoren zijn niet afgegaan en de ETF's blijven nog doorkopen. Echter is er ook eens tructuur van lower high's en lower lows.
Ik heb geen positief gevoel op het moment wat een bullisch signaal kan zijn. Dat maakt je automatisch meer bearish.
Hope for the best and prepare for the worst lijkt me op dit moment zeker verstandig.
Anyway geen zin om heel verhaal neer te pennen. MAND.
Als btc 130k doet maximaal deze kun stapt geen hond er meer in iig. Ik ga dan absoluut 100% sellen en naar boomer stonks.
[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 05-02-2025 20:05 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Kun je nagaan wat het sentiment is mochten we de $74k eerder aantikken dan de $130k.anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 19:59:
[...]
Vorige cycle was een vreemde. Zou ik niet als vergelijking pakken. Geen zin om het allemaal uit te gaan tikken. Als btc 130k doet maximaal deze kun stapt geen hond er meer in iig. Ik ga dan absoluut 100% sellen en naar boomer stonks.
Mochten er zaken zijn die anders zijn dan ben ik zeker benieuwd.
Zonder daily close >$102k geen doorzetting van de run. Op dit niveau is dat eventueel 5% inleveren ten opzichte van een groter neerwaards risico.
[ Voor 19% gewijzigd door Coldcat op 05-02-2025 20:07 ]
Ja zeker. 74 is voor mij hetzelfde al volgende maand 420k, of 6 cent. Of eth op 10kColdcat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:04:
[...]
Kun je nagaan wat het sentiment is mochten we de $74k eerder aantikken dan de $130k.
Daily close 102 kan je vanaf hier in een dag hebben. Is iedereen vergeten dat ath 2 weken terug was? Porsches en andere pats praat elke paar posts.
Deze fases hebben maar 1 doel. En zo te zien werkt het weer perfect
[ Voor 27% gewijzigd door anti elppa op 05-02-2025 20:10 ]
[ Voor 98% gewijzigd door gebruikershaes op 05-02-2025 20:10 ]
Dan ben ik er als eerste bij. Sowieso als die onder de 2 komt.gebruikershaes schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:10:
Stel he Trump gaat niet voor een btc reserve maar xrp bijv. En stel ze kopen het bedrijf er achter niet inc alle tokens. En stel ze worden ge-rug pulled door de top 10 accounts. Dat zou echt geweldig zijn. Onwaarschijnlijk, maar wel leuk.
Als we naar 74k gaan dan gaat men roepen om 42k. Vorig jaar hebben we maandenlang tussen 55k en 70k gezeten. Toen werd er ook constant geroepen om 40k. Tenzij we naar boven 110k of naar onder 90k doorbreken valt er nog weinig te zeggen.Coldcat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:04:
[...]
Kun je nagaan wat het sentiment is mochten we de $74k eerder aantikken dan de $130k.
Mochten er zaken zijn die anders zijn dan ben ik zeker benieuwd.
Zonder daily close >$102k geen doorzetting van de run. Op dit niveau is dat eventueel 5% inleveren ten opzichte van een groter neerwaards risico.
Sommigen denken ook dat XRP 10k waard wordt.Vis schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:02:
[Afbeelding]
Kijk, deze firma is bullish en denkt dat er geen bearmarkt meer komt komende jaren, voor Bitcoin dan
Ik geloof op het moment nergens meer in.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Porsches altijd, elke daganti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:07:
[...]
Ja zeker. 74 is voor mij hetzelfde al volgende maand 420k, of 6 cent. Of eth op 10k
Daily close 102 kan je vanaf hier in een dag hebben. Is iedereen vergeten dat ath 2 weken terug was? Porsches en andere pats praat elke paar posts.
:strip_exif()/f/image/EGkinzejghQv9NUgcWG2qkko.jpg?f=fotoalbum_large)
Of het wordt een situatie zoals tussen maart en augustus, dat het redelijk aan het consolideren was voor een nieuwe stijging.
Trump zorgt ook nog niet voor de (verwachte) crypto gekte en worden eerder bang en onzeker. En tot slot heb je de retail (bedoel dan echt Henk en Ingrid) die eerder al rekt zijn gegaan en waarschijnlijk niet meer terugkeren. Dan komt het dus in handen van de grote spelers die de boel manipuleren en voor nog meer onrust en rektheid zorgen.
My 2 cents.
Zelf al Bitcoin gekocht laatste dagen dan? Sjonge jonge.. wel van andere verwachten dat ze Bitcoin kopen maar zelf, ho maarbsmpower schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:24:
Wie weet is de bull al achter de rug. Twee jaar terug was BTC nog 16K. Tot vandaag nooit echt een flinke correctie gehad zoals die 2x in 2021 (-50%+). RSI op de weekly nog op 62% dus nog heel veel ruimte naar beneden. Alts hebben net een exit pump achter de rug (aug-dec) en slowbleed weer naar hun oorspronkelijke waarde.
[Afbeelding]
Of het wordt een situatie zoals tussen maart en augustus, dat het redelijk aan het consolideren was voor een nieuwe stijging.
Trump zorgt ook nog niet voor de (verwachte) crypto gekte en worden eerder bang en onzeker. En tot slot heb je de retail (bedoel dan echt Henk en Ingrid) die eerder al rekt zijn gegaan en waarschijnlijk niet meer terugkeren. Dan komt het dus in handen van de grote spelers die de boel manipuleren en voor nog meer onrust en rektheid zorgen.
My 2 cents.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Rsi moet eerst maar eens paar weken boven de 90 komen. 62 is gewoon laagbsmpower schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:24:
Wie weet is de bull al achter de rug. Twee jaar terug was BTC nog 16K. Tot vandaag nooit echt een flinke correctie gehad zoals die 2x in 2021 (-50%+). RSI op de weekly nog op 62% dus nog heel veel ruimte naar beneden. Alts hebben net een exit pump achter de rug (aug-dec) en slowbleed weer naar hun oorspronkelijke waarde.
[Afbeelding]
My 2 cents.
Hey kan jij mijn gedachten lezen?Coldcat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 19:56:
[...]
Als je kijkt naar de vorige run dan gingen we mid-cycle van $64k naar $29k om vervoglens naar $69k te gaan.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
==
==
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Weinig onrust aan mijn kant. Dalen we verder naar beneden, dan DCA ik gerust door in Bitcoin en doe wat extra aankopen. Ondertussen mooi aan het diversifiëren richten aandelen ETF’s. Zit een mooie stijgende trend lijn in mijn persoonlijke netto waarde, dus kan alleen maar tevreden zijn.bsmpower schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:24:
[Afbeelding]
My 2 cents.
Helemaal mee eens dat zulke fase er zijn om weak hands te maken.anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:07:
[...]
Ja zeker. 74 is voor mij hetzelfde al volgende maand 420k, of 6 cent. Of eth op 10k
Kijk je naar de run van de $40k naar de $70k dan was daar de goedkeuring van de ETF fund.
Van de $60k naar de $100k was de verkiezingwinst van TRUMP (pro Crypto).
Wat verwacht jij dat het narratief wordt nu het BTC-fund er niet komt om van de $100k naar de $150k te gaan?
Trump in het witte huis, of de BTC security fund had me een perfect narratief geleken. Dat kan natuurlijk nog steeds als de staten het overnemen.
Kudos, dit is een van de betere (inhoudelijke) posts die ik van je gezien heb. Of ik het er nou mee eens ben of nietbsmpower schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:24:
[Afbeelding]
My 2 cents.
Uiteindelijk weet helemaal niemand het, maar ik mis de context in je verhaal. Dat btc naar 16k ging kwam voornamelijk door het FTX debacle. Daarnaast is er nu een btc etf en wordt het als asset steeds groter. Hoe realistisch zijn dan 50% correcties?bsmpower schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:24:
[Afbeelding]
My 2 cents.
Ik denk niet dat er persee een narratief nodig moet zijn imo.Coldcat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:34:
[...]
Helemaal mee eens dat zulke fase er zijn om weak hands te maken.
Kijk je naar de run van de $40k naar de $70k dan was daar de goedkeuring van de ETF fund.
Wat verwacht jij dat het narratief wordt nu het BTC-fund er niet komt om van de $100k naar de $150k te gaan?
Trump in het witte huis, of de BTC security fund had me een perfect narratief geleken. Dat kan natuurlijk nog steeds als de staten het overnemen.
QE moet gewoon weer aan, dan kan de gekte losbarsten, anders is het gewoon langzaamaan omhoog en minder hoge pieken.
Btc had ook zonder trump of etf een bullrun gehad. 100% zeker.Coldcat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:34:
[...]
Helemaal mee eens dat zulke fase er zijn om weak hands te maken.
Btc is btc. Zit in protocol btc. Halving, difficulti enz enz. Volgt dus gewoon de cycle. Doet et al 16 jaar. 4 cycles. 0 reden of indicatie dat het nu anders is.
[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 05-02-2025 20:47 ]
Nee. En ik verwacht niet dat men Bitcoin koopt. Mijn vorige reactie was een samenvatting wat men hier vaak adviseert.Vis schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:30:
[...]
Zelf al Bitcoin gekocht laatste dagen dan? Sjonge jonge.. wel van andere verwachten dat ze Bitcoin kopen maar zelf, ho maar
Voor mijn gevoel is de wereld het stadium van narratieven voorbij.Coldcat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:34:
[...]
Wat als de printer aan gaat? Als er ineens zicht op vrede komt in Oekraïne en Gaza? Of als er een PowerPoint verschijnt waarin Bukele aan heel Afrika de BTC strategie presenteert?
Dan staan we gewoon weer te juinen bij de Bruna, op 120k and beyond.
We kunnen allemaal salty doen over de hele crypto space omdat Glimmer en Optimus in het rood staan, maar feitelijk heeft BTC de wind nog nooit zo mee gehad. Kijk naar de ETF influx. Het politieke sentiment. We zitten pas twee weken onder ATH en de greed is al weer vrij laag. We zijn angstig omdat we slechts 6x hoger staan dan sinds het dal.
Insert cat saying *pathetic
Maktub
Het is meer hardop denken. Als ik hier echt in geloof had ik alles al verkocht. Hoop dat ik er volledig naast zit.tomtom901 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:34:
[...]
Kudos, dit is een van de betere (inhoudelijke) posts die ik van je gezien heb. Of ik het er nou mee eens ben of niet
Ik denk dat je onderscheid kan maken in sentiment van BTC holders (weinig reden tot paniek, in verhouding weinig ingeleverd sinds de top) en Alt/shitcoiners die de afgelopen maanden alweer een hele bearfase achter de rug hebben (nog steeds bezig).MrMrq schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:47:
[...]
Voor mijn gevoel is de wereld het stadium van narratieven voorbij.
Wat als de printer aan gaat? Als er ineens zicht op vrede komt in Oekraïne en Gaza? Of als er een PowerPoint verschijnt waarin Bukele aan heel Afrika de BTC strategie presenteert?
We kunnen allemaal salty doen over de hele crypto space omdat Glimmer en Optimus in het rood staan, maar feitelijk heeft BTC de wind nog nooit zo mee gehad. Kijk naar de ETF influx. Het politieke sentiment. We zitten pas twee weken onder ATH en de greed is al weer vrij laag. We zijn angstig omdat we slechts 6x hoger staan dan sinds het dal.
Eens. Staten overwegen serieus in bitcoin te stappen. Dat nog geen serieuze staat het gedaan heeft, wil niet zeggen dat het niet komt. Dat dit überhaupt overwogen wordt, is al gigantischMrMrq schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:47:
[...]
Voor mijn gevoel is de wereld het stadium van narratieven voorbij.
Wat als er ineens zicht op vrede komt in Oekraïne en Gaza? Of als er een PowerPoint verschijnt waarin Bukele aan heel Afrika de BTC strategie presenteert?
Zet de chart eens op de weekly of yearly. Verwijder alle crypto apps van je telefoon en kijk over een jaar of vijf/ zes weer eens. Ervan uitgaande dat je 100% BTC hebt. Het geeft je rust!bsmpower schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:46:
[...]
Nee. En ik verwacht niet dat men Bitcoin koopt. Mijn vorige reactie was een samenvatting wat men hier vaak adviseert.
#FA
Stack Sats
Vorige bullrun waren het nog Lambo's, nu vooral Porsches. De 10/20x tijden lijken voorbij iig.anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:07:
[...]
Nee retail die net komt kijken via de kapper stapt niet in Bitcoin inderdaad, maar in een shitcoin die op een paar euro staat, "want die kan ook naar de duizenden toch"?bsmpower schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:46:
[...]
Nee. En ik verwacht niet dat men Bitcoin koopt. Mijn vorige reactie was een samenvatting wat men hier vaak adviseert.
We hebben retail helemaal niet nodig om Bitcoin te pumpen, Bitcoin is Bitcoin en die gaat vanzelf wel een keer hoger dan de jaren ervoor. Alles op zijn tijd, en je moet als retail gewoon niet de illusie hebben dat je nu in stapt en volgende week met pensioen kan.
Bitcoin is voor de lange adem, je nageslacht en heel misschien voor je eigen vervroegde pensioen, als je althans erin gelooft. En aangezien het meeste geld van de hele cryptomarkt in het Bitcoin netwerk zit geloven de meeste mensen er wel in
Dat ben ik wel eens, dat het extreme er vanaf slijt. Lagere toppen, minder diepe dalen. De prijs die we betalen voor het zijn van een serieuze asset class.Het Fantoom schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:55:
[...]
Vorige bullrun waren het nog Lambo's, nu vooral Porsches. De 10/20x tijden lijken voorbij iig.
Maar stel je voor wat er gebeurt als de volatiliteit ook afneemt. Dat je als pensioenfonds geen risico meer loopt op een -60%, maar hoogstens een -30%…
Dan kun je als pensioenfonds óók met droge ogen instappen. En dan gaan we nog harder omhoog, want dan komt het echte geld aan boord.
Maktub
Kan zijn dat mijn invloed daar iets mee te maken heeft, want qua $ doet 't niet voor elkaar onder..Het Fantoom schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:55:
[...]
Vorige bullrun waren het nog Lambo's, nu vooral Porsches. De 10/20x tijden lijken voorbij iig.
Grappig genoeg associeer ik een Lamborghini ook met de altcoin crazy shitshow van WSB. En een 911 (of een RR) met een serieuzer, meer berekenend fin-profiel.tomtom901 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:00:
[...]
Kan zijn dat mijn invloed daar iets mee te maken heeft, want qua $ doet 't niet voor elkaar onder..
Een gecancelled alt seizoen zou m.i. daadwerkelijk kunnen leiden tot minder Lambo’s en meer Porsches
Maktub
Haha ja maar de Lambo meme is al wat ouder en wat meer influencer like.MrMrq schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:12:
[...]
Grappig genoeg associeer ik een Lamborghini ook met de altcoin crazy shitshow van WSB. En een 911 (of een RR) met een serieuzer, meer berekenend fin-profiel.
Een gecancelled alt seizoen zou m.i. daadwerkelijk kunnen leiden tot minder Lambo’s en meer Porsches
Je moet alleen niet vergeten dat dergelijke goed nieuws shows vooral tijdens de top verschijnen. Daarmee zeg ik niet dat we de top nu hebben gezien. Maar het is wel een bekend fenomeen. Vooral als de koers er niet meer op reageert.kbuntu schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:55:
[...]
Eens. Staten overwegen serieus in bitcoin te stappen. Dat nog geen serieuze staat het gedaan heeft, wil niet zeggen dat het niet komt. Dat dit überhaupt overwogen wordt, is al gigantisch
Ik heb met de Zandvoort race experience in beide gereden. De Porsche is sws een betere bak. Lamborghini wel bruuter.Het Fantoom schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:55:
[...]
"Strategy is the world’s first and largest Bitcoin Treasury Company"
Boring.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Dat is dan wel opvallend, want de koers lijkt op heel weinig nog te reageren eigenlijkzwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:17:
[...]
Je moet alleen niet vergeten dat dergelijke goed nieuws shows vooral tijdens de top verschijnen. Daarmee zeg ik niet dat we de top nu hebben gezien. Maar het is wel een bekend fenomeen. Vooral als de koers er niet meer op reageert.
Ik kan er naast zitten maar als de cijfers van aankomende vrijdag een beetje positief zijn dan kan het best dat we het ergste alweer achter de rug hebben. Als ze slecht uitpakken dan ben ik bang dat we er nog niet zijn. Morgen eerst rode donderdag maar eens door zien te komen.kbuntu schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:27:
[...]
Dat is dan wel opvallend, want de koers lijkt op heel weinig nog te reageren eigenlijk
/f/image/txLagWNkyFuMfGIxyPj2NFHD.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door ytr81 op 05-02-2025 21:39 ]
QE is natuurlijk ook gewoon een narrative. Op een gegeven moment wordt het ook gewoon een self fulfilling prophecy.Vis schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 20:43:
[...]
Ik denk niet dat er persee een narratief nodig moet zijn imo.
QE moet gewoon weer aan, dan kan de gekte losbarsten, anders is het gewoon langzaamaan omhoog en minder hoge pieken.
Heb altijd geroepen 70 %, nu geloof ik er zelf niet meer in. Zou toch ironisch zijn als die nu keihard doorpompt naar de 70.
It has lost any sort of rhyme or reason.
We literally have:
- The most powerful Government in the world pushing to be the home of Crypto
- The sitting US president holding $400m in $ETH
And the market just keeps on retracing.
This is very confusing for almost every investor.
They cannot understand why we have all this amazing news, and yet, the market is just dropping over and over.
To me, it's obvious what they're doing here.
They are holding the market down by force.
The elites will do everything they can to ensure that only the 1% win.
It's too easy and obvious for everyone to just buy on all of this good news and the market send hard.
And winning in this game will never be easy.
They are totally and utterly exhausting market participants in every way they can.
Forcing everyone to believe that its all over, market has topped and its over for now.
Then, at some point, when we have all given up...
They will send it so fucking hard that no one will have the chance to get back in.
You do not have an industry being adopted like this and it not, at some point, achieve MASSIVE price appreciation.
It IS going to happen.
But I cant say how long they are going to grind us down for.
They know the vast majority of us are sitting in alts.
And they DO NOT want to help us all get rich.
The system is designed for you to lose.
And this situation is no different.
The term HODL has never been more relevant.
Do not let them shake you out.
https://x.com/Sykodelic_/status/1886884858770993506
zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:23:
JUST IN: Michael Saylor's MicroStrategy has rebranded to Strategy.
"Strategy is the world’s first and largest Bitcoin Treasury Company"
Boring.
Dit dus. En let op, dit was altijd al zo. Niets nieuws. Justhodl, relax and enjoy the showColdcat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:50:
The market is totally cooked.
We literally have:
They cannot understand why we have all this amazing news, and yet, the market is just dropping over and over.
It's too easy and obvious for everyone to just buy on all of this good news and the market send hard.
They are totally and utterly exhausting market participants in every way they can.
Forcing everyone to believe that its all over, market has topped and its over for now.
They will send it so fucking hard that no one will have the chance to get back in.
You do not have an industry being adopted like this and it not, at some point, achieve MASSIVE price appreciation.
It IS going to happen.
Coldcat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:50:
Vandaar dat shitcoins vaak maximaal 5 tekens zijn. Langer en men leest de naam niet eens.
Nou dan moet ik toch alles maar weer terugkopen. Maar wel ná donderdag dipdag.Coldcat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:50:
We literally have:
It IS going to happen.
Precies hierom moet je al een gedeelte van je Bitcoin stack op een exchange hebben staan ipv alles cold storage.Coldcat schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:50:
We literally have:
It IS going to happen.
Je wilt snel kunnen handelen indien nodig, en nu zijn de fees nog goedkoop.
Daarnaast een goed idee om alvast een belachelijk ogende sell order te plaatsen op bijvoorbeeld 420k
Absoluutjvel92 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 21:39:
[...]
QE is natuurlijk ook gewoon een narrative. Op een gegeven moment wordt het ook gewoon een self fulfilling prophecy.
De retracement periode is momenteel uitzondelijk lang voor de fase waar we in zitten. Mijn conspiracy gedachte is dat dit zelfs bewust is om het cycleverloop wat te rekken na de vroegtijdige halving en niet gelijk een blowoff top te krijgen.
Ik verwacht zelf nog zeker 2 pumps naar de niveaus zoals ook door @anti elppa hier vandaag genoemd (145-155k en 200 met blowoff naar 240k). Dat is ook in lijn met de HTF FIB levels.
Als het echt euforisch wordt misschien nog een pomp hoger naar gewenste 420k. Dat wordt waarschijnlijker als het Altseason niks meer wordt. Daar ga ik echter nog niet vanuit. Momenteel is alle manipulatie erop gericht om despair te bewerkstelligen en F&G omlaag te krijgen. Dat is aardig gelukt.
Shitcoin A, B, C, D en E omgeruild voor een nog grotere gok. Ik heb USDT gekocht.
Hopelijk schieten we morgen omhoog het nieuwe altseason in! Echter zonder confirmatie op het BTC pair is het risico omlaag groot. Als we de wicks gaan opvullen aan de onderkant is het echt REKTheid.
Ik geloof niet dat dit de top van de bull-cylce is geweest. Er komt nog een leg omhoog voro m'n gevoel. Vanaf welk niveau, en wanneer weet ik niet.
Daarom bij kamp BTC in deze fase.
[ Voor 23% gewijzigd door Coldcat op 05-02-2025 23:13 ]
Altseason is starting boys!!!!Cpt.Iglo schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:16:
ETH? Wat is dit nu?
Snel voor het te laat is:
Staying strong 💪. Alleen maar hodlers over.Cpt.Iglo schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:16:
ETH? Wat is dit nu?
Gaat nog tyfusrekter dan Bitcoin... Hopelijk even een goede zure donderdag dipdag, buy orders hitten, morgenavond weer instappen, vrijdag stijgen, zondagmiddag nieuwe ATH.Cpt.Iglo schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:16:
ETH? Wat is dit nu?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Taro schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:24:
[...]
Gaat nog tyfusrekter dan Bitcoin... Hopelijk even een goede zure donderdag dipdag, buy orders hitten, morgenavond weer instappen, vrijdag stijgen, zondagmiddag nieuwe ATH.
[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 05-02-2025 23:29 ]
Jemiggg, bestel een Lambo , mangebruikershaes schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:36:
Mijn dag kan niet meer stuk. LFG
[Afbeelding]
Ik ben nog aan het configureren. Keuzestress.
My USDT is ready!gebruikershaes schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:38:
De 96k lijkt zo wel te gaan poppen. Dus wie weet wordt er vannacht al wat gevuld
gebruikershaes schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:38:
Dus wie weet wordt er vannacht al wat gevuld
nothing stops this train
[ Voor 99% gewijzigd door Coldcat op 05-02-2025 23:51 ]
Welk percentage van ETF kopers zouden dit gewoon DCA doen? Die bepalen eigenlijk voor een deel de stabiliteit van de koers. Er zijn ook dagen geweest van uitstroom die meer samenhingen met het sentiment van ‘retail’. Deze koppeling lijkt er nu minder te zijn, sentiment is niet echt bullish, maar er wordt gewoon gekochtanti elppa schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 06:35:
ziet er prima uit. etf blijven kopen. geen paniek daar. En er liggen nu op de korte timeframes mooi gele lijnen boven ons.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
geen idee. zullen er best wat zijn. Maar vergis je ook niet dat er veel gewoon grote aankopen doen en daarna hodl.kbuntu schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 06:52:
[...]
Welk percentage van ETF kopers zouden dit gewoon DCA doen? Die bepalen eigenlijk voor een deel de stabiliteit van de koers. Er zijn ook dagen geweest van uitstroom die meer samenhingen met het sentiment van ‘retail’. Deze koppeling lijkt er nu minder te zijn, sentiment is niet echt bullish, maar er wordt gewoon gekocht
wat ik ook nog dacht. Veel ETF kopers hadden eerst btc op exchanges staan of op een hardware wallet. Veel daarvan zullen die spot market sell gedaan hebben en dan dan de dollars naar ETF. Wat je dan dus hebt is prijs druk vanuit die hoek. En als ze een ETF terug kopen gaat dat via OTC. Tuurlijk, das ook vraag en aanbod, maar minder directe prijs druk (up of down).
Deze flows zullen nu trouwens wel aardig opgedroogd zijn. ETF inflows nu zullen voornamelijk wel nieuwe funds zijn ivp funds van oude hodlers.
Dit lijntje lopen we nu tegenaan (neerwaards). Aan de onderkant zit een horizontale. Eens zien of hier uit kunnen breken vandaag.
[ Voor 18% gewijzigd door anti elppa op 06-02-2025 07:08 ]
Cpt.Iglo schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:16:
ETH? Wat is dit nu?
Maktub
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/jTdaEFZZb49TqDV6Fxeq1iUI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UsuhbSOXy9kYMY63AJg2cEQN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lZwXIdwFxfeCwKkRbgAiog9A.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ULsfdqIFZc2ymkViggUVZdSo.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/P8ADEcdChl9VOUOqPOW5S4rw.jpg?f=user_large)
/f/image/FJYcOCr9p3UKn8hRo0oeQtpU.png?f=fotoalbum_large)