[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 252 Laatste
Acties:
  • 932.286 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:16:
Prima ik meng mij niet meer in dergelijke discussies. :) Moon soon...
Je moet je afvragen wat je ermee bereikt als je de verwachting uitspreekt dat de koers zal dalen, anderen zien dat anders en daar volgt een discussie over.

Als je hier zegt dat je short zit, dan volgt een Brad Pitt Fight Club meme. Moonboys krijgen standaard meer bijval dan iemand die zegt dat de koers zal dalen.

In plaats van je energie op te laten vreten, doe je lekker een stappie terug, open je een short, "geniet" je ervan als iedereen bij een daling weer enorm baalt, haal daar je "geluk" uit. Probeer er boven te gaan staan en doe lekker je eigen ding, het heeft geen zin om energie te steken in mensen die je toch niet kunt overtuigen. Waarbij het natuurlijk nooit zeker is dat je zelf gelijk hebt of krijgt, maar we weten het toch pas achteraf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xi7pbXy5GyMLc-Yb7lSS16FE9gs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9n4ucUeDEn4gnXYkPyQuIauC.jpg?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:32
gebruikershaes schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:23:
[...]

Ik weet niet of je dat met zoveel zekerheid kunt zeggen. In de crypto wereld kan alles dat weten we inmiddels wel.
Wat ik hier denk ik zie is wat bias en snufje hopium. Jij zit in positie dus moon. Zwembroek niet in positie dus hopium bear.

Ik blijf ook ff vanaf de zijlijn toekijken, want ik vind dit een tricky range waarin we nu zitten.
Ik denk ook dat we lager gaan; maar dat is ook hopium bear zodat ik een positie kan kiezen.
kan. Vooralsnog is de 4 year cycle intakt. Ik zit ook al 4 cycles in. Ik baseer mijn kijk op het geheel dus op basis van statistiek en eigen ervaring.
Boven op bovenstaande hebben we ETF's, USA die choke programma gestopt is, saylor, QE en rente naar beneden in 12 maanden waarschijnlijk etc etc.

0 vd top indicators staat op oranje of rood, en we hebben nu een prachtige consolidatie van 2 a 3 maanden gehad

Mega bullish dus.

Ik heb dus 0,0 reden om nu te denken dat we de bear in gaan. Als ik nu nog een flinke zak fiat had, had ik die er zeker ingeklapt afgelopen week

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:43

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:16:
Prima ik meng mij niet meer in dergelijke discussies. :) Moon soon...
Waarom doe je nou zo? Ik vind het echt jammer, want je maakt een stelling, en je krijgt meer dan 1 serieuze reactie over waarom wij (incl @anti elppa )het anders zien, maar op bepaalde punten ben ik het zelf met je eens. Volgens mij was er gewoon een serieus gesprek / discussie gaande dus vind het echt zonde dat je hem nu zelf afkapt.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:27:
[...]

Je moet je afvragen wat je ermee bereikt als je de verwachting uitspreekt dat de koers zal dalen, anderen zien dat anders en daar volgt een discussie over.
Maar wel een inhoudelijke discussie (imo) wat het wel fundamenteel anders maakt dan een beetje moon geroep. Ik schuw een BTC short ook niet, dat heb ik gisteren ook gepost, maar volgens mij was hier wel degelijk iets constructiefs gaande.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-01 11:09

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:25:
[...]

Hahaha beste @YES het zit je nogal dwars merk ik. Het was niet de bedoeling om je voor lul te zetten met die long tegen de weerstand van de range. Ik wilde gewoon even grappig proberen te doen. Maar dat isblijkbaar helemaal verkeerd gevallen. Het was echter om wat te plagen. Ik vond het juist grappig omdat ik op dat moment een 50x short had geopend. Maar mijn excuses.
Dwars, dwars.. valt op zich mee hoor. Ik vond het inderdaad geen leuke actie. Is meer principieel dan dat ik er wat die trade betreft veel last van had.
Het komt nu weer ff bovendrijven omdat je bepaalde zaken begint te roepen zodra mensen het even niet met je eens zijn.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-01 18:53
tomtom901 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:30:
[...]

Waarom doe je nou zo? Ik vind het echt jammer, want je maakt een stelling, en je krijgt meer dan 1 serieuze reactie over waarom wij (incl @anti elppa )het anders zien, maar op bepaalde punten ben ik het zelf met je eens. Volgens mij was er gewoon een serieus gesprek / discussie gaande dus vind het echt zonde dat je hem nu zelf afkapt.
Ik ben het eens met de post van Taro. Weet je het kost mij inderdaad onnodige energie. En ik ben hier uiteindelijk voor de gezelligheid. En Yes heb ik blijkbaar ook onder de gordel geraakt. Ik heb geen zin in gedoe. :) Daarom vind ik het prima zo. Misschien kan ik beter eens een chart met wat onderbouwing in het andere topic gooien.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:36:
[...]

Ik ben het eens met de post van Taro. Weet je het kost mij inderdaad onnodige energie. En ik ben hier uiteindelijk voor de gezelligheid. En Yes heb ik blijkbaar ook onder de gordel geraakt. Ik heb geen zin in gedoe. :) Daarom vind ik het prima zo. Misschien kan ik beter eens een chart met wat onderbouwing in het andere topic gooien.
Wellicht is NK iets beter geschikt want ik ga graag de discussie op een onderbouwde manier met je aan, daar worden we denk ik allebei scherper van d:)b

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:13

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Heren, laten we het nou een beetje luchtig houden allemaal.

We zitten nu 10 weken sideways te gaan inclusief een aantal oplevingen en een aantal keer rekt.

De meesten zien graag nog een mooie leg omhoog en als toetje een opleving voor de alts.

Bekijk het positief, geld is maar geld. Menigeen, ook ik jouw eigen omgeving, zit te stressen met de boodschappen aan het eind van de maand.

Wij vliegen elkaar hier zo af en toe in de haren, omdat we het niet eens kunnen worden over de richting van een magisch internetmuntje die we hebben gekocht met geld dat we niet eens écht nodig hebben.

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:11
BTC100K2021 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:40:
Heren, laten we het nou een beetje luchtig houden allemaal.

We zitten nu 10 weken sideways te gaan inclusief een aantal oplevingen en een aantal keer rekt.

De meesten zien graag nog een mooie leg omhoog en als toetje een opleving voor de alts.

Bekijk het positief, geld is maar geld. Menigeen, ook ik jouw eigen omgeving, zit te stressen met de boodschappen aan het eind van de maand.

Wij vliegen elkaar hier zo af en toe in de haren, omdat we het niet eens kunnen worden over de richting van een magisch internetmuntje die we hebben gekocht met geld dat we niet eens écht nodig hebben.
Mooi verwoord. Te lang voor een tegeltje maar precies correct!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pzuHfY2JdfAqHq_2eli8rUF6SZM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XpngmQ53RpaDpxWCl2ZwamZS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door WarsemaW op 05-02-2025 13:43 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:36:
[...]

En Yes heb ik blijkbaar ook onder de gordel geraakt.
Man, man, man. Maak mijn invloed op jouw gedrag hier nou niet te groot ;) Niet stoppen met je mening/analyses verkondigen omdat ik een opmerking van je slecht gepruimd heb :)

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ETH 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/weR3grsncEZ5ubGOBB9RsL69ux0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SY1uproERZ9ijbg2twKRx7hM.jpg?f=fotoalbum_large

Rapapa...

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:41:
[...]

Man, man, man. Maak mijn invloed op jouw gedrag hier nou niet te groot ;) Niet stoppen met je mening/analyses verkondigen omdat ik een opmerking van je slecht gepruimd heb :)
d:)b

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-01 01:28
anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:29:
[...]

kan. Vooralsnog is de 4 year cycle intakt. Ik zit ook al 4 cycles in. Ik baseer mijn kijk op het geheel dus op basis van statistiek en eigen ervaring.
Boven op bovenstaande hebben we ETF's, USA die choke programma gestopt is, saylor, QE en rente naar beneden in 12 maanden waarschijnlijk etc etc.

0 vd top indicators staat op oranje of rood, en we hebben nu een prachtige consolidatie van 2 a 3 maanden gehad

Mega bullish dus.

Ik heb dus 0,0 reden om nu te denken dat we de bear in gaan. Als ik nu nog een flinke zak fiat had, had ik die er zeker ingeklapt afgelopen week
Ja goeie punten idd. Long term geen enkele reden waarom we de bear in zouden gaan.
Echter denk ik wel dat we wat dumpjes onderweg kunnen verwachten. Of dat richting de 70-80k gaat betwijfel ik. Maar 87-90 zie ik wel gebeuren.

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jdf7NhDB1Bda0jx-gsz5lRu_BI8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/sSSx8UPydqd1ewAADpvnzBVe.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mt5JX2rGbl4eCLh4m5PJF9KFVEc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/oDvZdV4MWebMhqkDG43hoFmk.gif?f=user_large

• gebruikershaes
Ik zie niet wie er wint? Waar is de TA in deze gifs?

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Precies maar het is hier toch anders ;-)

Er zitten hier een aantal gebruikers die vanuit kennis van TA wat zeggen. Andere gebruikers (met kennis van TA) zijn het oneens (anders geef je gewoon een duimpje). Juist dat is mooi: elkaar beetje uitdagen op je vakgebied. Ken sowieso geen enkele bron die het altijd 100% correct heeft.

Dus zie een beetje tegenwind ook als een verkapt 'boys onder elkaar die discussieren'

==
hoi

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Eusebius schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:50:
[...]

Er zitten hier een aantal gebruikers die vanuit kennis van TA wat zeggen. Andere gebruikers (met kennis van TA) zijn het oneens (anders geef je gewoon een duimpje). Juist dat is mooi: elkaar beetje uitdagen op je vakgebied. Ken sowieso geen enkele bron die het altijd 100% correct heeft.

Dus zie een beetje tegenwind ook als een verkapt 'boys onder elkaar die discussieren'
Ja, volgens mij is dit het verhaal en weinig anders, want het ging m.i. echt op inhoud.

• Guere
Eusebius schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:50:

Uiteraard, maar uiteindelijk zijn dit ook maar gifjes hè :) Dat is voor de humor altijd een overdreven weergave van de realiteit. Anders zouden we bij het inmiddels beruchte Slowchat doodskist dans gifje ook disclaimers moeten plaatsen dat het niet zo erg is :+

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:13

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

WarsemaW schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:41:
[...]

Mooi verwoord. Te lang voor een tegeltje maar precies correct!

[Afbeelding]
Ik voel mij vereerd :)

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-01 20:24
Kom op OG’s leg het ff bij. We kunnen jullie hier niet missen

• Eusebius
  • Niet online
kbuntu schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:57:
Kom op OG’s leg het ff bij. We kunnen jullie hier niet missen
Ja anders daalt mijn $TARO te veel en kan ik geen $ZWEMBROEK (niet te verwarren met $PEEDO) meer bijkopen. Die $TOMTOMTOMMER doet echt niks

==
hoi

• Eusebius
  • Niet online
Oh gut zie dit nu pas. Top gedaan @Guere

Ja ik snap het sentiment hier soms wel met dit soort hooghartige uitspraken

==
hoi

• Pinsa
  • Laatst online: 06-01 18:24
Je moet voor de grap eens de docu van Jerry kijken is laatst gelaunched op netflix, die kandiaten werden er echt op uitgezocht, het beste wat er kon gebeuren waren de fights daarom keek ook iedereen :+

• Pinsa
@zwembroek Be fearfull when others are greedy ;)

Verder geen ruzie maken folks tis maar crypto f*ck dat en een meningsverschil over de koers O+

[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 05-02-2025 14:05 ]

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:52

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

De video heeft zijn gezag ernstig ondermijnd want ik hoor nu dat piep-stemmetje uit die bewaarder mod komen... :D :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:06

nothing stops this train

• Eusebius
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:15:
[...]

Jerry Jerry!

good old times :D
Docu op Netflix gezien? Best wel ontluisterend hoe één producer zo veel in televisie-land heeft verandert.

==
hoi

• Kol Nedra
Eusebius schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:19:
[...]

Docu op Netflix gezien? Best wel ontluisterend hoe één producer zo veel in televisie-land heeft verandert.
heb geen Netflix, maar kan mij voorstellen dat het een grote impact was voor die tijd :)

nothing stops this train

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:26
Ontopic dan maar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N-PgnhFamahwryhx0LjPzwvcZkw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jZvxL29wH4rLD8TUlNzfzw5k.jpg?f=fotoalbum_large

_O-

En beetje hoe ik het ook zie:

Long term allemaal ruis. Wel leuk voor de (goede) trader nu.

Verder zie nog wel een mooie run up dit jaar voor we echt de bear in gaan, volgend jaar?

Maar wie ben ik? Slechts een memeposter en wurm in dit crypto geheel.

• anti elppa
ziet er toch niet slecht uit zo. Futures stonks rood, maar die waren gisteren groen, en btc rood. Dus (zoals grootste deel tijd) geen correlatie.
Benieuwd wat er gaat gebeuren zo.

• gebruikershaes
Ik heb mijn buy orders geplaatst. Kom maar door

• anti elppa
gebruikershaes schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:59:
Ik heb mijn buy orders geplaatst. Kom maar door
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/87OP6h19CUEjrN07PV3S02pRmCI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/uBXd5g1sCyBbfoj23tVMjPH1.gif?f=user_large

• gebruikershaes
Wat een doos ze had er gewoon in kunnen fomo-en en ervoor springen.

• YES

YES

Moderator General Chat
gebruikershaes schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:08:
[...]

Wat een doos ze had er gewoon in kunnen fomo-en en ervoor springen.
Ik vind zelfmoord wel een beetje een serieus onderwerp om grappen over te maken.
Ik bedoel, je kan het maar één keer goed doen, da's best serieus.

Overigens om echt even serieus te zijn, bel 113 als je denkt aan zelfmoord.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

BTC100K2021 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:40:
met geld dat we niet eens écht nodig hebben.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nmIgfIG_BYpLINbkJE4Nz3IlGbA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/goLZhdHtlQfhOmyaGO7gJW7A.jpg?f=user_large

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik ben er wederom uitgestapt. Vind er weinig aan zo. Wacht wel tot een volgende (flinke) dip. Ondanks dat de alts vandaag een kleine plus laten zien gebeurd er vrijwel niets, tenzij je 3x per dag koopt en verkoopt.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-01 11:27
Straks blij zijn wanneer ETH weer eens de 3K aan tikt
Mooie wereld :P

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• zwembroek
January ADP Employment

Actual: 183k
Estimated: 150k
Prior: 122k

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:57

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:18:
January ADP Employment

Mooi. Dan kan die rente omlaag.

• zwembroek
knakworst schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:19:
[...]

Mooi. Dan kan die rente omlaag.
Sorry maar nee.
The ADP National Employment Report for January 2025 indicates that U.S. private-sector employment increased by 183,000 jobs, surpassing economists’ expectations of 150,000. This growth suggests that the labor market remains robust, with low unemployment around 4%. Notably, job creation was concentrated in consumer-facing sectors like healthcare and restaurants, while manufacturing jobs lagged.

• gebruikershaes
YES schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:11:
[...]

Ik vind zelfmoord wel een beetje een serieus onderwerp om grappen over te maken.

Je kunt het serieus maar 1 keer serieus goed doen, serieus.

• YES

YES

Moderator General Chat
gebruikershaes schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:21:
[...]

Je kunt het serieus maar 1 keer serieus goed doen, serieus.
Dat was wel de kern van mijn grapje :9

• zwembroek
Vrijdag komen de serieuze cijfers waar de markt op zit te wachten volgens Cowen.

• anti elppa
zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:18:
January ADP Employment

Nu eens zien of morgen de kansen nog groter zijn voor de kut in juni. Misschien zelfs al meerderheid in mei. Zou prachtig zijn.

Hieronder iig juni met een meerderheid voor een kut. DAt was juli vorige week. MOON!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n-xcSaGIL2K5dI1CZvHKDWZjygQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/axiVsmfHl4NwzkONEtYuwkyV.jpg?f=fotoalbum_large

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-01 12:58

koelebobes

Wen BTC €100K

YES schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:11:
[...]

113 werkt niet... je moet 0800-0113 bellen

Nu Ik dit heb ge-googled sta ik waarschijnlijk op een lijst bij het GGZ

[ Voor 8% gewijzigd door koelebobes op 05-02-2025 15:26 ]

BTC €94.837,08

• Guere
zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:22:
Vrijdag komen de serieuze cijfers waar de markt op zit te wachten volgens Cowen.
Klopt, zijn verwachting was dat Bitcoin bij een gelijkblijvende unemployment rate richting omhoog zou kiezen. Vorige waarde was 4.1%, verwachting & forefast zijn 4.1%. Dus je zou zeggen: dat klinkt positief. Nou heeft Benjamin ook niet de waarheid in pacht, maar het lijkt vooralsnog dus positief.

De Non Farm Payrolls (jobs added) verwachting is 170K/205K versus 256K vorige maand. Dat zou ook een lichte afkoeling zijn, wat ook positief is.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
koelebobes schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:26:
[...]

En dat werkt ook niet, want dan krijg je waarschijnlijk te horen dat je hulp moet zoeken en dat kost geld.

Geld dat je ook in Bitcoin had kunnen stoppen om er op 113k pas uit te springen.

Dat zit wel Schnorr.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Cougar schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:13:
Ik ben er wederom uitgestapt. Vind er weinig aan zo. Wacht wel tot een volgende (flinke) dip. Ondanks dat de alts vandaag een kleine plus laten zien gebeurd er vrijwel niets, tenzij je 3x per dag koopt en verkoopt.
Helemaal uitgestapt? Voor mijn gevoel bouwt deze consolidatie tussen 90-108k wel naar iets toe. Ik zou er toch met een kleine positie altijd in blijven atm.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13

Darrell

Fiat moonboy

koelebobes schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:26:
[...]

Nu Ik dit heb ge-googled sta ik waarschijnlijk op een lijst bij het GGZ
Dat je op dit forum aan het posten bent had daar al voor gezorgd.

• zwembroek
anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:25:
[...]

Nu eens zien of morgen de kansen nog groter zijn voor de kut in juni. Misschien zelfs al meerderheid in mei. Zou prachtig zijn.

Hieronder iig juni met een meerderheid voor een kut. DAt was juli vorige week. MOON!!

[Afbeelding]
Alleen ben ik bang dat we dan eind september de echte top gaan maken. Dan valt dat samen met QE en renteverlagingen en het SBR. Zou nog een dikke eind rally kunnen geven. Ik had liever al QE gezien in maart en dan knallen tot in mei.

Trouwens er werd aan een member van dat onderzoeksteam gevraagd naar de kansen voor een SBR. Hij zei dat hij daar persoonlijk het nut niet van inziet. Hij ziet meer in een stockpile waarbij de hele voorraad Bitcoin kan worden geliquideerd in geval van een emergency. Ik heb dat fragment wel voor wie het zelf wil horen.

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2025
Blaim schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:28:
[...]

Helemaal uitgestapt? Voor mijn gevoel bouwt deze consolidatie tussen 90-108k wel naar iets toe. Ik zou er toch met een kleine positie altijd in blijven atm.
Ja, helemaal uitgestapt. Tot de volgende dip in ieder geval.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Cougar schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:34:
[...]

Ja, helemaal uitgestapt. Tot de volgende dip in ieder geval.
O, half uurtje dus

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• anti elppa
zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:33:
[...]

Alleen ben ik bang dat we dan eind september de echte top gaan maken. Dan valt dat samen met QE en renteverlagingen en het SBR. Zou nog een dikke eind rally kunnen geven. Ik had liever al QE gezien in maart en dan knallen tot in mei.

Trouwens er werd aan een member van dat onderzoeksteam gevraagd naar de kansen voor een SBR. Hij zei dat hij daar persoonlijk het nut niet van inziet. Hij ziet meer in een stockpile waarbij de hele voorraad Bitcoin kan worden geliquideerd in geval van een emergency. Ik heb dat fragment wel voor wie het zelf wil horen.
maar dat past dan toch perfect ivm de vorige runs.

Zeg nu in feb tot mei knallen tot 150 - 160k. Dan weer zomer drek ellende. Dan vanaf september de eind knal gesponsord door QE, reet kuts, SBR, met een blow of eind nov, begin dec van 200 tot 250k. Ik zeg doen!!

• zwembroek
anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:35:
[...]

Zeg nu in feb tot mei knallen tot 150 - 160k. Dan weer zomer drek ellende. Dan vanaf september de eind knal gesponsord door QE, reet kuts, SBR, met een blow of eind nov, begin dec van 200 tot 250k. Ik zeg doen!!
Ik teken er ook voor. Ik hoop alleen dat het eerste deel ook uitkomt en niet aanmodderen tot eind dit jaar. Dat trek ik niet meer.

• zwembroek
Dat Hype is wel mega sterk zeg. Staat hier bovenaan de shitcoin buy list voor een eventuele dip. Zelfs tijdens de daling naar 90k zat er bijna geen beweging in. Ik vraag me echt af hoe dit kan. Manipulaasie.

• zwembroek
Saylor is ook weer wat van plan.

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 06-01 23:35
Het hele presidentschap van deze grote oempa loempa voelt als een pump en dump :+

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• ByteMe_
  • Niet online
BTFD

• kbuntu
zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:37:
[...]

Ik teken er ook voor. Ik hoop alleen dat het eerste deel ook uitkomt en niet aanmodderen tot eind dit jaar. Dat trek ik niet meer.
Ik vind het ook vrij vermoeiend allemaal.

• juiced01
  • Laatst online: 23:19
Aaaaaaand it's gone

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
sh4d0wman schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:08:
[...]

De video heeft zijn gezag ernstig ondermijnd want ik hoor nu dat piep-stemmetje uit die bewaarder mod komen... :D :+
Mijn vrouw omschrijft mijn stem als: mannelijk, gemiddeld zwaar ;)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• ByteMe_
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:07:
[...]

Sorry, @Guere heeft dat beeld toch echt verpest _O-

• anti elppa
kbuntu schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:04:
[...]

Ik vind het ook vrij vermoeiend allemaal.
ja ik dat is de bull. Ik schrijf het hier al jaren, de bear is zoveel makkelijker. Je weet waar je aan toe bent. Geen fomo of iets. Soms gewoon weken niet kijken naar de koersen.

Bull is echt zwaar. Tuurlijk went dat ook wel weer door de jaren heen. Maar zeker de vorige bull had ik het echt zwaar

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ByteMe_ schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:08:
[...]

Sorry, @Guere heeft dat beeld toch echt verpest _O-
Ja idd :(

Dan moet ik het verloren gezag maar compenseren door harder in te grijpen...

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-12-2025
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sp_YSpXE_Tg5CIQwje4xMu7a-OY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/gU978WkQu1gMABaJQjfQWJDY.gif?f=user_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Over een bias gesproken

• zwembroek
JUST IN: 🇺🇸 SEC transfers top crypto litigator Jorge Tenreiro to IT department. Karma.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:15:
JUST IN: 🇺🇸 SEC transfers top crypto litigator Jorge Tenreiro to IT department. Karma.
Je lult, echt? _O- _O-

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l8LbXxWsc0v5v3xmdlMLOZ0n_f8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/o2Fu5MoMVouF167r86XUxpr3.jpg?f=user_large

• zwembroek
US Treasury yields for 10- to 30-year bonds drop by 10 basis points. Bullish. Plus de DXY staat op het punt naar beneden uit te breken.

@tomtom901
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GjCFIwcWUAAhNjY?format=jpg&name=small

[ Voor 22% gewijzigd door zwembroek op 05-02-2025 16:21 ]

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:43
Heerlijk ouwe, ben benieuwd naar volgende week aflevering *O*

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Van de Poppe kondigt weer eens de start van de bull aan.

Voelt een beetje als mijn nooit gedragen 5 jaar geleden aangeschafte Mart Smeets-trui, die zal toch ook ooit weer in de mode komen?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wippie1234 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:25:
Van de Poppe kondigt weer eens de start van de bull aan.

Voelt een beetje als mijn nooit gedragen 5 jaar geleden aangeschafte Mart Smeets-trui, die zal toch ook ooit weer in de mode komen?
Zullen we gewoon stoppen met hem een podium geven?

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O_knrgnjniZOE9Ta8wjxNxt69CA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/idRdweeprIB3toCg3GfoHsp3.gif?f=user_large

• Wippie1234
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:26:
[...]

Zullen we gewoon stoppen met hem een podium geven?
Is dat een vraag of een gebod?

• Pinsa
Wippie1234 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:37:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2b4muy3IrEX_4snjTgPfgWUAJ7c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MbnBtI4vOYdoEd6eB2vgxuao.png?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wippie1234 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:37:
[...]

Een vraag. Ik zie hier alleen maar verkeerde voorspellingen van hem langskomen en dan vraag ik mij af waarom mensen hem überhaupt volgen. Vermoed dat iedereen hier veel liever berichten langs ziet komen van mensen die het regelmatig bij het juiste eind hebben, dat voegt wél iets toe.

• Wippie1234
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:39:
[...]

Een vraag. Ik zie hier alleen maar verkeerde voorspellingen van hem langskomen en dan vraag ik mij af waarom mensen hem überhaupt volgen. Vermoed dat iedereen hier veel liever berichten langs ziet komen van mensen die het regelmatig bij het juiste eind hebben, dat voegt wél iets toe.
Eens en prima 👍

• Gipsy King

• Gipsy King

• gebruikershaes
Ik ben van mening dat oempa loempa en z’n onderdanen de markt zo open en bloot manipuleren niet ten goede komt van de bull. Creëert alleen maar onrust en afwachten houdingen of er niet weer een of andere vage actie komt.

• WarsemaW
Taro schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:10:
[...]

*begint alles in het rood te schrijven*

• Kol Nedra
anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:35:
[...]

ik ga serieus winst nemen maart/april/mei, hoe harder we stijgen hoe eerder ik begin

nothing stops this train

• WarsemaW
Kol Nedra schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:01:
[...]

ik ga serieus winst nemen maart/april/mei, hoe harder we stijgen hoe eerder ik begin
Verzilverde winst is prachtig! Volgende bear pak je gewoon weer een pluk verse bitcoin mee.

Ik sta er net zo in.

• kbuntu
gebruikershaes schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:58:
Ik ben van mening dat oempa loempa en z’n onderdanen de markt zo open en bloot manipuleren niet ten goede komt van de bull. Creëert alleen maar onrust en afwachten houdingen of er niet weer een of andere vage actie komt.
Even een schaamteloze self-quote :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yR3mLPhKykafoVw3tvcvunRjwjI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YBwCGqClJWvhwS4X7sxW6RX7.jpg?f=fotoalbum_large

• WarsemaW
Alles hier in de SC is afhankelijk van onze gemiddelde gemoedstoestand natuurlijk. Als die Oranje knakker straks een wilde move maakt en onze portfolios knallen door het plafond dan gaan we van septisch naar sceptisch. We lopen dan niet met hem weg maar vinden zijn cryptobeleid dan natuurlijk fantastisch

• MrFX
  • Laatst online: 05-01 14:17
Taro schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 16:10:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u7IjVvAcft5H2Wgb84Dworeiyug=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/NFUiLZeHZvmB4y7lHnVBgIXM.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• zwembroek
Ik probeerde net een nieuwe animality in Mk. Deze heeft de naam No Bull. Maar toen ik hem uitvoerde kwam er wel een bull tevoorschijn. Is dat een bullish of bearish teken?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BeIqoE2tN194tLoMQf0m0GD2zS8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N3Kp0JjDBp0x89VZmoEG8Vzn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZvmRJiDmRsc7oT5SR4TnH2Dyzlc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lfv4ZeLmAkYmsyOPXIo3WbrI.jpg?f=fotoalbum_large

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-01 08:43
zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:23:
Ik probeerde net een nieuwe animality in Mk. Deze heeft de naam No Bull. Maar toen ik hem uitvoerde kwam er wel een bull tevoorschijn. Is dat een bullish of bearish teken?
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zie ik het dus goed dat deze bull alles en iedereen sloopt?

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-01 02:06
De euro is tov de dollar sinds eergisteren bijna 2% gestegen. Je kunt in deze idiote markt bijna net zo veel winst maken door in gewone valuta te gaan handelen. Ook best wel bizar... De BTC-grafiek ziet er in $ ook weer heel anders uit dan in euro daardoor.

• zwembroek
TakutoRadiance schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:28:
[...]

Ja deze sloopt alles.

• gebruikershaes
Specy schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:30:
De euro is tov de dollar sinds eergisteren bijna 2% gestegen. Je kunt in deze idiote markt bijna net zo veel winst maken door in gewone valuta te gaan handelen. Ook best wel bizar... De BTC-grafiek ziet er in $ ook weer heel anders uit dan in euro daardoor.
Gewoon met euro inkopen en dollar uitbetalen. Lifehackzzz. Meer nummertjes.

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-01 08:43
Dan wint dus de bull. LEGGO!

• Kol Nedra
hoe kan de euro opeens sterker worden? is onze economie zo goed dan?

nothing stops this train

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Specy schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:30:
Ja, ik speel daarmee met een positie USDT.

• bsmpower
  • Laatst online: 06-01 22:00
TakutoRadiance schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:28:
[...]

Sloopt alle alts inderdaad. Die zitten al in de bear.

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07-2025
Zo we gaan weer lekker REKT.

• Kol Nedra
let's go!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rxV9uBvS9ipj7B8sOkHlHArwPTg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WEKvBlekuiP7OvtA4wEekiTv.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:45
Kol Nedra schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:38:
hoe kan de euro opeens sterker worden? is onze economie zo goed dan?
Wij staan niet op het punt om ons met de hele wereld in een handelsoorlog te storten…

Maktub

• ByteMe_
  • Niet online
MrMrq schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 17:41:
[...]

Wij staan niet op het punt om ons met de hele wereld in een handelsoorlog te storten…
Dan niet :(

Pagina: 1 ... 38 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!