hier een mooie bitcoin short voor jedylan_ schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:04:
Nog mensen die wat mooie shorts of longs willen delen? Had ik maar de ballen
:strip_exif()/f/image/Idlvlu3Guz9Z0mko9UfgbztL.jpg?f=fotoalbum_large)
En ook een mooie long
Nu nog ballenGipsy King schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:07:
[...]
hier een mooie bitcoin short voor je
[Afbeelding]
En ook een mooie long
[Afbeelding]
Die was er toch al ?
https://www.gadgethouse.nl/product/beslissingsbal-crypto/
@Pinsa All-inBeslissingsbal van Out of the Blue. Een bal die je helpt met het maken van een lastige beslissing. Moet je bijvoorbeeld je crypto verkopen, het vasthouden of toch de volgende keer kopen? Schud de bal en kijk naar het antwoord. Let op: met Engelse tekst. De Decision maker ball van Out of the Blue heeft een diameter van 10 centimeter.
Die van mij loopt gewoon nog door. Super booring. Loopt al 4 maandendylan_ schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:04:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Saaie rakker dat je er bent.anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:28:
[...]
Die van mij loopt gewoon nog door. Super booring. Loopt al 4 maanden
Aha zo werken die shorts en longs! Gewoon aan de bal vragen of het up of down gaatGipsy King schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:28:
[...]
Die was er toch al ?
https://www.gadgethouse.nl/product/beslissingsbal-crypto/
[...]
@Pinsa All-in
ask de ball en antwoord krijg je:dylan_ schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:04:
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:32:
[...]
ask de ball en antwoord krijg je:
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Jezus, op 80k erin met liquidatie op 78k, dat is geen hele ruime, hahaanti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:33:
[...]
idd, mis de spanning wel ja
[Afbeelding]
Lekker simpel, overzichtelijk PF, chapeau!
Wtf man heb je ook nog wat in de plus?
Word gelijk duidelijk wat the best is
[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 05-02-2025 11:39 ]
Snap nu wel waarom hij steeds precies die $78k weglacht als iemand weer zegt dat we naar dat niveau gaan dalenYES schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:35:
[...]
Jezus, op 80k erin met liquidatie op 78k, dat is geen hele ruime, haha
Maar wat wordt hiermee bedoeld? Dit zijn cijfers van vandaag, deze maand? Het verschil met een jaar terug?
Zal ik @anti elppa om hulp vragen?
[ Voor 4% gewijzigd door ByteMe_ op 05-02-2025 11:39 ]
deze heb ik ergens op 57-59k geopend als x5 geloof ik. 2x dikke winsten eruit gehaald. Schuif paar keer naar rechts. En daarom staat ie nu op wat je hierboven ziet. Deze setup zou ik nooooit mee begonnen zijn uiteraardYES schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:35:
[...]
Jezus, op 80k erin met liquidatie op 78k, dat is geen hele ruime, haha
Sterke man
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
een ongelukkig persoon die ELK ATH heeft gekocht.ByteMe_ schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:38:
[...]
Maar wat wordt hiermee bedoeld? Dit zijn cijfers van vandaag, deze maand? Het verschil met een jaar terug?
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
al gaat ie poef, boeit me niet zo. Je ziet wat ik al gepakt heb in die screenshot (realized P&L). Sowieso staat er ook een stoploss ergens onder de 88k.Guere schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:38:
[...]
Snap nu wel waarom hij steeds precies die $78k weglacht als iemand weer zegt dat we naar dat niveau gaan dalen
Dat moet ook wel, zo hard ben ik niet met enkele dezelfde alts onderuitAeronaut schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:40:
[...]
een ongelukkig persoon die ELK ATH heeft gekocht.
karige PNL. Fundme nodig?anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:41:
[...]
al gaat ie poef, boeit me niet zo. Je ziet wat ik al gepakt heb in die screenshot (realized P&L). Sowieso staat er ook een stoploss ergens onder de 88k.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Niet zo heel veel te zeggen nu, beetje choppen in de range. Hele duidelijke trades liggen er nu niet imo.dylan_ schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:04:
Het is een grapjeByteMe_ schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:38:
[...]
Gelukkig allemaal monopolygeld. Eigen inleg is er al een paar maanden helemaal uit.
Is het ook inzichtelijk wat je totale kosten zijn van de funding fees? Dat lijkt mij na 4 maanden best wel hoog, maar kan er volledig naast zitten??anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:41:
[...]
al gaat ie poef, boeit me niet zo. Je ziet wat ik al gepakt heb in die screenshot (realized P&L). Sowieso staat er ook een stoploss ergens onder de 88k.
OMG wat een verzameling. Sterkte. Maar - correct me if I'm wrong - die percentages zijn toch niet de percentages die jij daadwerkelijk in de min staat, maar simpelweg hoeveel ze nu down zijn vanaf hun (recente) top?
Want als ik die percentages een beetje omreken lijk je anders zowat alles op hun individuele top gekocht, dat zal toch niet?
Edit: oooh, dit is helemaal niet jouw portfolio overzicht. Lekkere bait, dit
[ Voor 7% gewijzigd door Guere op 05-02-2025 11:45 ]
nee kan ik niet zien. Maar funding is tussendoor ook aardig vaak negatief geweest. Dus dan krijg ik betaald. Zwaar oververhitte funding zoals je die aan einde bull ziet hebben we totaal nog niet gehad.Remy!!!! schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:43:
[...]
Is het ook inzichtelijk wat je totale kosten zijn van de funding fees? Dat lijkt mij na 4 maanden best wel hoog, maar kan er volledig naast zitten??
afgezien daarvan zal het vast wel iets van 500 tot 1000 euro zijn wat ik betaald heb gok ik zo
Hahaha heerlijk, lekker bezig geweest manGuere schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:22:
REPORTAGE: Tweakers Cryptocurrency Slowchat
[YouTube: Reportage: Cryptocurrency Slowchat]
Geloof je ook dat je eigen filmpjes en memes de waarheid zijn?Guere schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:43:
[...]
OMG wat een verzameling. Sterkte. Maar - correct me if I'm wrong - die percentages zijn toch niet de percentages die jij daadwerkelijk in de min staat, maar simpelweg hoeveel ze nu down zijn vanaf hun (recente) top?
Want als ik die percentages een beetje omreken lijk je anders zowat alles op hun individuele top gekocht, dat zal toch niet?
YES schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:46:
[...]
Geloof je ook dat je eigen filmpjes en memes de waarheid zijn?
Hehe nee, maar in my defence: er zitten hier echt wel figuren die 80+ shitcoins hebben. Is hier afgleopen maanden vaak genoeg voorbij gekomen, dus ik zou dit overzicht niet als onmogelijk beschouwenYES schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:46:
Geloof je ook dat je eigen filmpjes en memes de waarheid zijn?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Diep rood? -0.23%?
Ik zie de ES futures op -0.24%
Vreemd ik heb bij meerdere bronnen ook - 0,5x%
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
MrFX schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:07:
[...]
Vreemd ik heb bij meerdere bronnen ook - 0,5x%
/f/image/S1PBTm72tukxzOl2zxkQOjbU.png?f=fotoalbum_large)
Naja, verre van dieprood in elk geval.
Kijk jij naar de bullish versie?tomtom901 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:08:
[...]
[Afbeelding]
Naja, verre van dieprood in elk geval.
Dit is toch niet diep rood, komop man.
Ik sluit mij bij jou aan hoor. Kan mij moeilijk voorstellen dat ETH deze cycle "niets" gaat doen. Alles op zijn tijd natuurlijkzwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:57:
Ethereum infows 110,000 $ETH($300m+!) Nee hoor Ethereum gaat naar zero. Ik ga mijn gelijk krijgen. Nieuwe ATH voor mei.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
We gaan het zien straks.
Positieve close verwacht ik
Inverse zwembroek: Je zwembroek binnenstebuiten zodat je hem 2x aan kan?Nubtrix schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:40:
Ja dit wordt weer een inverse-zwembroek gok ik
100k vandaag of morgen.
Je zet hem op je hoofd?Nubtrix schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:40:
100k vandaag of morgen.
Ten eerste is het morgen donderdag dipdag. En ten tweede kijk eens naar mijn charts. Denk je dat je save bent op 100k? Dus een 100k is een inverse zwembroek? Ik kijk niet naar de lagere timeframes. De meesten hier wel. Dus ik begrijp dat iedereen weer mega bullish is op 100k. Ik echter niet.Nubtrix schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:40:
100k vandaag of morgen.
Fabeltjes fabeltjes
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
ik hoop idd daar te kopen november 2026. Kijk er nu al naar uitzwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:47:
Ik kan niet wachten op die 70k of 80k regionen. Dan is het inverse my ass.
Mooi om te zien dat ook de maxi's verblind zijn door hopium.anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:48:
[...]
ik hoop idd daar te kopen november 2026. Kijk er nu al naar uit
Bedoel je einde bullrun of als tussenstap naar een nieuwe ATH deze cycle?zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:47:
Er is echt, zelfs op de hogere timeframes nog totaal geen bias om daar naar te kijken. Dat is net zoveel hopium als waar je @anti elppa van "beschuldigt" maar dan aan de bearish zijde. Feit is dat we nu in een range zitten en zolang die range niet aan de boven, of onderkant breekt, we niet weten welke HTF richting we op gaan.zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:47:
Gast waar heb jij het allemaal over? Zelfs met een vergrootglas is het niet dieprood.
Maar klopt. Karma is een bitch.
Wie had de bodem vis ook weer gewonnen de vorige keer?zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:52:
[...]
Mooi om te zien dat ook de maxi's verblind zijn door hopium.
exact dit. Zolang 90k (88k wick) niet breekt (en die is ongekend sterk gebleken afgelopen 2 maanden), is de kans echt bijna 0. Ook daaronder zit nog genoeg voor we de 70-80k zone in gaantomtom901 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:55:
[...]
Er is echt, zelfs op de hogere timeframes nog totaal geen bias om daar naar te kijken. Dat is net zoveel hopium als waar je @anti elppa van "beschuldigt" maar dan aan de bearish zijde. Feit is dat we nu in een range zitten en zolang die range niet aan de boven, of onderkant breekt, we niet weten welke HTF richting we op gaan.
Dat klopt idd. Maar als ik dan toch een richting moet kiezen op basis van andere indicatoren denk ik dat we lager gaan. Ik moet toch beslissen om wel of niet in de markt te gaan. Dan wacht ik liever aan de zijlijn. En ik beschuldig niemand. De inverse zwembroeken vliegen mij ook altijd om de oren hahaha. En dag mag best. maar ik verwacht geen 200k te zien. Dat zijn toch wel hopium targets.tomtom901 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:55:
[...]
Er is echt, zelfs op de hogere timeframes nog totaal geen bias om daar naar te kijken. Dat is net zoveel hopium als waar je @anti elppa van "beschuldigt" maar dan aan de bearish zijde. Feit is dat we nu in een range zitten en zolang die range niet aan de boven, of onderkant breekt, we niet weten welke HTF richting we op gaan.
[ Voor 99% gewijzigd door YES op 05-02-2025 13:05 ]
Ik zal niet zeggen dat de kans bijna 0 is, maar wel dat die wick maar eens eerst omgezet moet worden in een daily close voor ik uberhaupt ook maar een bearish scenario wil entertainen.anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:02:
[...]
exact dit. Zolang 90k (88k wick) niet breekt (en die is ongekend sterk gebleken afgelopen 2 maanden), is de kans echt bijna 0. Ook daaronder zit nog genoeg voor we de 70-80k zone in gaan
Hier ben ik het ook mee eens. Ik post twee charts. Het is als dit dan dat.anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:02:
[...]
Zolang 90k (88k wick) niet breekt (en die is ongekend sterk gebleken afgelopen 2 maanden), is de kans echt bijna 0.
Dat zit wel Schnorr.
ik snap uiteraard zeer zeker dat je wacht met positie kiezen. De range is maar een kleien 20k. Dat is in procenten niet zoveel in de long run. Even afwachten of het sub 90 of boven 109k word kan nooit kwaad als je nu niet in positie zit.zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:04:
[...]
Dat klopt idd. Maar als ik dan toch een richting moet kiezen op basis van andere indicatoren denk ik dat we lager gaan. Ik moet toch beslissen om wel of niet in de markt te gaan. Dan wacht ik liever aan de zijlijn. En ik beschuldig niemand. De inverse zwembroeken vliegen mij ook altijd om de oren hahaha. En dag mag best. maar ik verwacht geen 200k te zien. Dat zijn toch wel hopium targets.
Ik ben dan meer van: hype fase komt aankomende maanden nog, ik knal nu gewoon alles erin, lekker boeie als we nu eerst nog 10k zakken als we paar weken later weer 50k hoger staan.
zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 12:45:
[...]
Ten eerste is het morgen donderdag dipdag. En ten tweede kijk eens naar mijn charts. Denk je dat je save bent op 100k? Dus een 100k is een inverse zwembroek? Ik kijk niet naar de lagere timeframes. De meesten hier wel. Dus ik begrijp dat iedereen weer mega bullish is op 100k. Ik echter niet.
Oke, maar dit is al een kwalitatief betere post dan je net deed (al was dat wellicht om de boel even aan te zetten), nu erken je in elk geval dat de richting nog niet duidelijk is. En als je dat liever afwacht, all the better for you, uiteindelijk is handelen op basis van een conformatie de best mogelijke setup.zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:04:
[...]
Dat klopt idd. Maar als ik dan toch een richting moet kiezen op basis van andere indicatoren denk ik dat we lager gaan. Ik moet toch beslissen om wel of niet in de markt te gaan. Dan wacht ik liever aan de zijlijn.
Helemaal mee eens, maar dat heb ik al eerder gezegd ook.zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:04:
[...]
maar ik verwacht geen 200k te zien. Dat zijn toch wel hopium targets.
Ik neig nu naar het bearish scenario. Ik ben absoluut niet bearish voor 2025. Ik zeg toch ook een nieuwe ETH ATH voor mei? Ik kijk puur short term. Maar je kan beter moon roepen want dat verteerd men beter.
Met jou entries op alleen Bitcoin is het alleen maar ruis.anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:06:
[...]
ik snap uiteraard zeer zeker dat je wacht met positie kiezen. De range is maar een kleien 20k. Dat is in procenten niet zoveel in de long run. Even afwachten of het sub 90 of boven 109k word kan nooit kwaad als je nu niet in positie zit.
Ik ben dan meer van: hype fase komt aankomende maanden nog, ik knal nu gewoon alles erin, lekker boeie als we nu eerst nog 10k zakken als we paar weken later weer 50k hoger staan.
Wat Gipsy met Ada doet doe jij met je santiment onderbouwen. Vooral heel veel en vaak.
Zit mij verder niet in de weg maar daar krijg je dan natuurlijk wel een reactie op.
En ik heb je post even gefixt
Ik had mijn post weggehaald omdat de discussie m.i. al goed gevoerd werd en mijn opmerking niet zoveel toevoegde.zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:08:
[...]
Maar je kan beter moon roepen want dat verteerd men beter.
De opmerking die je hier maakt slaat wat mij betreft nergens op. Je reageert zelf vaak niet leuk op mensen die in jouw ogen onterecht bullish zijn, dus moon roepen verteerd blijkbaar ook niet iedereen even goed. Degenen die inhoudelijk op je ingaan zijn nou ook niet bepaald de blinde moon roepers, maar toch moet je een dergelijke opmerking maken.
Maar het is prima, we gaan het uiteindelijk vanzelf zien waar we heen gaan en het is ook geen wedstrijdje gelijk krijgen natuurlijk.
https://bitvavo.com/nl/blog/updated-rates-february-2025Bijgewerkte Staking en Lending reward percentages BITVAVO
Staking rewards
Reward rates voor Staking assets kunnen oplopen tot 15% over de waarde van de digitale valuta en worden dagelijks berekend.
Axie Infinity (AXS) ~ 15.00%
Livepeer (LPT) ~ 10.00%
Cosmos (ATOM) ~ 8.00%
Casper (CSPR) ~ 7.00%
Kusama (KSM) ~ 7.00%
Phala Network (PHA) ~ 6.00%
LimeWire (LMWR) ~ 6.00%
Celestia (TIA) ~ 5.00%
Solana (SOL): ~ 5.00%
NEAR Protocol (NEAR) ~ 5.00%
LTO Network (LTO) ~ 3.00%
ICON (ICX) ~ 3.00%
The Graph (GRT) ~ 3.00%
Osmosis (OSMO) ~ 3.00%
Ethereum (ETH) ~ 2.50%
Tezos (XTZ) ~ 2.50%
Sui (SUI) ~ 1.00%
Terra 2.0 (LUNA2) ~ 2.00%
Terra Classic (LUNA) ~ 2.00%
Cardano (ADA) ~ 1.50%
ARK (ARK) ~ 1.07%
NEO (NEO) ~ 0.52%
Ontology (ONT) ~ 0.51%
Lending rewards
Reward rates voor Lending assets kunnen oplopen tot 5% over de waarde van de digitale valuta en worden dagelijks berekend.
Altlayer (ALT) ~ 5%
Curve DAO Token (CRV) ~ 2.50%
Alchemy Pay (ACH) ~ 1.25%
Tensor (TNSR) ~ 1.25%
BinaryX (BNX) ~ 1.25%
LayerZero (ZRO) ~ 1.25%
Bitcoin (BTC) ~ 0.05%
Klopt voor Bitcoin. Je weet dat ik naar het gier van deze wereld kijk. Als we nu nog naar de 80k zakken dan zijn de bearmarket lows aan de beurt haha.anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:06:
[...]
i
Zeg je nu dat ik me bek moet houden ?Darrell schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:13:
[...]
Wat Gipsy met Ada doet doe jij met je santiment onderbouwen. Vooral heel veel en vaak.
Zit mij verder niet in de weg maar daar krijg je dan natuurlijk wel een reactie op.
En ik je heb je post even gefixt
Nee juist niet. En die ouwe @zwembroek beer ook niet.
Ik hou het wel bij memes posten en dom praat. Daar ben ik toch het best in.Darrell schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:18:
[...]
Nee juist niet. En die ouwe @zwembroek beer ook niet.
Dan verandert er dus nikszwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:19:
[...]
Ik hou het wel bij memes posten en dom praat. Daar ben ik toch het best in.
Ik hap nog even een keer. Je doet nu net alsof er alleen maar negatief gereageerd wordt op jou omdat je bearish zou zijn (tot op zekere hoogte). Maar als ik een keer een long open terwijl jij juist een bearish scenario voor je zag en het uiteindelijk ook bearish uitpakte, mention je mij meteen om me dat even in te wrijven.zwembroek schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:16:
Prima ik meng mij niet meer in dergelijke discussies.Moon soon...
Dan ben je zelf dus geen haar beter. Maar goed, gewoon wegschuiven met de opmerking dat alleen moon praat en memes gewaardeerd wordt. Is altijd een goede om je achter te verschuilen wanneer iemand kritiek heeft op je invalshoek.
Ik weet niet of je dat met zoveel zekerheid kunt zeggen. In de crypto wereld kan alles dat weten we inmiddels wel.anti elppa schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:06:
[...]
Wat ik hier denk ik zie is wat bias en snufje hopium. Jij zit in positie dus moon. Zwembroek niet in positie dus hopium bear.
Ik blijf ook ff vanaf de zijlijn toekijken, want ik vind dit een tricky range waarin we nu zitten.
Ik denk ook dat we lager gaan; maar dat is ook hopium bear zodat ik een positie kan kiezen.
Hahaha beste @YES het zit je nogal dwars merk ik. Het was niet de bedoeling om je voor lul te zetten met die long tegen de weerstand van de range. Ik wilde gewoon even grappig proberen te doen. Maar dat isblijkbaar helemaal verkeerd gevallen. Het was echter om wat te plagen. Ik vond het juist grappig omdat ik op dat moment een 50x short had geopend. Maar mijn excuses.YES schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 13:21:
[...]
Ik hap nog even een keer. Je doet nu net alsof er alleen maar negatief gereageerd wordt op jou omdat je bearish zou zijn (tot op zekere hoogte). Maar als ik een keer een long open terwijl jij juist een bearish scenario voor je zag en het uiteindelijk ook bearish uitpakte, mention je mij meteen om me dat even in te wrijven.
Dan ben je zelf dus geen haar beter. Maar goed, gewoon wegschuiven met de opmerking dat alleen moon praat en memes gewaardeerd wordt. Is altijd een goede om je achter te verschuilen wanneer iemand kritiek heeft op je invalshoek.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/2RS6E83j37gjL1qcRsibtHdj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3Suk55NONPZSDNjfKA30hQN9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/81vXlB1ELayGIZRv8T2jMICU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QHvGLAzKeAoJ1uMyodALivfm.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/X7gmzDVpIHORKWukyI6Ud9JC.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UDcCT7mWXy8cqNttSUbUxLYE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/moQ5tKUxxLTr7UJ2fxuFiep3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4DxKORFubWXzXLx2l6U8FXU7.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nTaSNalpYWgvhpc7lwqh9IEm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zAMhH9NBqnviM8OUlFfbOYUk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Hq9y6JosOHnNBHD07P7JDqkg.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hgqLMtAHt1IWSWQNZAgKpV7Y.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ided4r3TmJzj3lvI4Q8Uw0ym.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/bYVe4YjS6msohDbxOm7R4Y3x.png?f=fotoalbum_large)