[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 252 Laatste
Acties:
  • 932.373 views

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-01 20:24
anti elppa schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 07:02:
[...]

geen idee. zullen er best wat zijn. Maar vergis je ook niet dat er veel gewoon grote aankopen doen en daarna hodl.

wat ik ook nog dacht. Veel ETF kopers hadden eerst btc op exchanges staan of op een hardware wallet. Veel daarvan zullen die spot market sell gedaan hebben en dan dan de dollars naar ETF. Wat je dan dus hebt is prijs druk vanuit die hoek. En als ze een ETF terug kopen gaat dat via OTC. Tuurlijk, das ook vraag en aanbod, maar minder directe prijs druk (up of down).
Deze flows zullen nu trouwens wel aardig opgedroogd zijn. ETF inflows nu zullen voornamelijk wel nieuwe funds zijn ivp funds van oude hodlers.

Dit lijntje lopen we nu tegenaan (neerwaards). Aan de onderkant zit een horizontale. Eens zien of hier uit kunnen breken vandaag.

[Afbeelding]
Er zijn best wat mensen die wat in crypto doen, maar die nog nooit hebben gehandeld via een broker. Die groep zal niet meteen de transitie maken. ETF zal niet alleen ‘smart money’ zijn, maar ik hoop een steeds groter deel daarvan.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:03
kbuntu schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 07:17:
[...]

Er zijn best wat mensen die wat in crypto doen, maar die nog nooit hebben gehandeld via een broker. Die groep zal niet meteen de transitie maken. ETF zal niet alleen ‘smart money’ zijn, maar ik hoop een steeds groter deel daarvan.
klopt. Maar ik ken al aardig wat in de boomer catogorie met meer dan 5 btc die naar een etf gegaan zijn. Reden was vooral gezeur banken, risico dat er iets niet goed gaat met je private keys, inbraak/ brand huis, etc.

Ik snap dat ergens wel

ondertussen proberen we het lijntje te slopen

[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 06-02-2025 07:39 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 07:38:
[...]

klopt. Maar ik ken al aardig wat in de boomer catogorie met meer dan 5 btc die naar een etf gegaan zijn. Reden was vooral gezeur banken, risico dat er iets niet goed gaat met je private keys, inbraak/ brand huis, etc.

Ik snap dat ergens wel

ondertussen proberen we het lijntje te slopen
Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen, maar wat is een geschikte partij daarvoor?

Bij de Giro zag ik bijvoorbeels dat je kunt instappen, maar dat was geen ETF, maar een afgeleid product. ETP, ETC en ETN zag ik langskomen.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19:58
Numbers schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 08:01:
[...]
Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen, maar wat is een geschikte partij daarvoor?

Bij de Giro zag ik bijvoorbeels dat je kunt instappen, maar dat was geen ETF, maar een afgeleid product. ETP, ETC en ETN zag ik langskomen.
Is dat niet hetzelfde? Die VanEck ETN.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:04

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 07:38:
[...]

En gewoon 1 portfolio om te managen, kan ik me ook zeer zeker iets bij voorstellen.

• Daan-FR
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 18-07-2025
tomtom901 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 08:34:
[...]

En gewoon 1 portfolio om te managen, kan ik me ook zeer zeker iets bij voorstellen.
Mee eens, ik ken genoeg mensen die bitcoin nu toevoegen aan hun andere assets omdat de aanschaf en opslag veel eenvoudiger voor ze is geworden

• kbuntu
Daan-FR schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 08:43:
[...]

Mee eens, ik ken genoeg mensen die bitcoin nu toevoegen aan hun andere assets omdat de aanschaf en opslag veel eenvoudiger voor ze is geworden
Maar we hebben toch nog geen echte ETF’s hier?

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-01 17:33

koelebobes

Wen BTC €100K

Jongens vraagje, en misschien is dit heel simpel

Mijn ETH is op dit moment -7.3%, ik wil het niet NU swappen naar BTC omdat ik op het moment op een loss sta

Maakt het uit dat ik wil wachten tot mijn ETH op profit staat en dan de swap uitvoer, misschien dat ik nu heel dom aan het denken ben maar vandaar dat ik het vraag.

BTC €94.837,08

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
koelebobes schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:07:

Mijn ETH is op dit moment -7.3%, ik wil het niet NU swappen naar BTC omdat ik op het moment op een loss sta

Maakt het uit dat ik wil wachten tot mijn ETH op profit staat en dan de swap uitvoer, misschien dat ik nu heel dom aan het denken ben maar vandaar dat ik het vraag.
Als je er vanuit gaat dat BTC blijft outperformen dan zou het logisch zijn om te verwachten dat wanneer ETH 7.3% stijgt, Bitcoin verder gestegen is. Of dat de waarheid gaat zijn, weet niemand.

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-01 13:39

Je moet naar de ETH/BTC pair kijken. Daar zie je een slow bleed van ETH ten opzichte van BTC. Je swapt nu echt op het laagste punt. Maar we weten niet of het verschil nog groter gaat zijn in de toekomst. Dus pleister er nu af trekken of hopen dat het beter wordt in de toekomst?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-01 15:50

knakworst

Get more sats!

* knakworst pakt glazen bol.

Ja, heel dom.

Nee, geen idee natuurlijk. Maar dat je nu op verlies staat mag geeen drijfveer zijn. Want je eth kan dan wel 8 procent herstellen misschien is bitcoin dan wel 18 procent gestegen. Resultaat, minder sats.

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:51

Als je vandaag geen ETH had, en je zag deze prijs, zou je willen instappen?
Is het antwoord ja, dan mag je niet verkopen, want je verwachting is dat het gaat stijgen, toch?
is het antwoord nee, dan verwacht je wss nog lagere prijzen, en kan je beter nu verkopen en opnieuw lager inkopen.

Alles is met wat jij DENKT dat de koers zal doen, en niet HOOPT wat de koers zal doen.

[ Voor 3% gewijzigd door kazzzdafke op 06-02-2025 09:18 ]

Never ever financial advice...

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:24
Het probleem met iedereen die nu op deze (mogelijke) bodem ETH of andere alts willen swappen naar BTC is dat je PF tot nu toe eigenlijk BTC heavy had moeten zijn. Althans, als de best haalbare ROI tijdens de cycle je drijfveer was.

Onder andere Benjamin heeft dit al sinds het begin van de cycle duidelijk aangegeven: BTC dominance gaat in het eerste gedeelte van de nieuwe cycle omhoog, dus gemiddeld bloeden alle alts naar Bitcoin, ook ETH. In de eerste fase voordat de echte mania losbarst is BTC king en had je portfolio dus vooral BTC moeten bevatten.

Pas zodra ETH/BTC een duidelijke reversal heeft, wissel je juist van BTC naar ETH. Want: normaal gesproken zou altseason pas nu echt beginnen. Dat gezegd hebbende: we kennen allemaal de discussie of we deze cycle nog wel een echt fors altseason krijgen, dus dat zal ik hier niet herhalen. Maar normaal gesproken zou je op dit moment dus juist van BTC naar alts moeten rotaten, niet andersom.

Kortom: de enige valide reden om nu op de low je ETH naar BTC om te wisselen zou zijn dat je nu op korte termijn absoluut geen altseason meer verwacht waarin ETH beter gaat performen dan BTC. Maar goed, als dat je gedachtengang is dan had je eigenlijk sowieso geen ETH moeten hebben voordat de ETH/BTC reversal werd ingezet :)

Uiteraard klinkt het allemaal makkelijker dan het is, maar ik wilde maar even aangeven dat het eigenlijk een vreemd moment is om nu pas te gaan twijfelen of je ETH niet moet omruilen naar BTC. Als ETH performance zo belangrijk was had je eigenlijk al veel eerder naar die ETH/BTC grafiek moeten kijken en naar BTC moeten wisselen. Het voelt erg laat om nu nog die beslissing te maken, simpelweg omdat als de performance van ETH gaat verbeteren, dan zou je dat juist zeer binnenkort verwachten.

[ Voor 16% gewijzigd door Guere op 06-02-2025 09:31 ]

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-01 09:21
Mocht BTC.D nog gaan stijgen tot 71% gaat ETH inclusief de alts nog wel wat verder rekt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• anti elppa
Numbers schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 08:01:
[...]

zal ik eens vragen. 2 ervan wonen iig niet in NL dus daar heb je niets aan.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-12-2025
sjorremans schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:27:
Mocht BTC.D nog gaan stijgen tot 71% gaat ETH inclusief de alts nog wel wat verder rekt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W_hvXQauRPklsVUR73vGUGEr7p4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ANcLfOaWkUCTJj5csk28f5Q3.png?f=fotoalbum_large

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09-01 11:27

Zit in een vergelijkbare situatie wat betreft ETH. Heb een paar weken terug gedeelte van ETH verkocht voor meer BTC en stables. Voelde toen al als de bodem verkopen, maar staat nu nog lager.

Restant van ETH hou ik aan. Als er nog een alt season komt, verwacht ik dat ETH het beter zal doen dan Bitcoin voor die korte periode. Dat zal dan ook het moment zijn voor mij om ETH te verkopen.

Andere potentiële catalyst is een staked ETH etf, verwacht dan ook een pump waarin ik wil gaan verkopen.

• kazzzdafke
Iedereen zou af en toe eens wat meer moeten uitzoomen op de charts.
Het geeft ontzettend veel rust en helpt je bepalen of je de trade nu wel of niet moet aangaan.

Het enige wat je eigenlijk had moeten doen gedurende de laatste maanden, was de dip kopen en een gedeelte verkopen in het midden van het kanaal. Dat levert al 7% winst op, zonder gebruik te maken van leverage of dergelijke.

Vervolgens laat je het groeien tot de range high en verkoop je alles, of koop je bij zodra het weer de range low bereikt.

Een extra strategie zou dan uit offensief oogpunt kunnen zijn om telkens een short (x1 of x2) te openen op de range high.

Als je naar deze chart kijkt, kan zelfs een klein kind het zien, maar je emotie moet het ook begrijpen. Velen kijken alleen naar de 5- en 15-minutengrafieken en verliezen daardoor het grotere geheel.

En dan is meestal de commentaar: ja maar, dat weet je toch niet op voorhand? Dat klopt, maar daarom heb je een plan, en je voert dat plan uit, zolang het werkt. Toe nu toe werkt het, en diegene die het volgt verdient geld, die andere is nog altijd niet ingestapt en blijft wachten tot FOMO, om dan weer in de dalen te verkopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OoVJO1WS3QTKyFMz3q_Z7KP-Rng=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s1tWkC7LyzNboHkhNB6zJeoz.png?f=fotoalbum_large

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Bedankt iedereen, mijn vraag was niet "wat gaat de koers doen" maar is mijn gedachten gang stupide.

Als ik naar de ETH/BTC chart kijk zie ik dat mijn BTC prijs die ik voor mijn ETH in gedachten heb 3 dagen geleden nog een goede prijs was, dus ik wacht gewoon even af.

BTC €94.837,08

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 27-10-2025

Pseudoniem

Vires in numeris

Guere schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:26:
Het probleem met iedereen die nu op deze (mogelijke) bodem ETH of andere alts willen swappen naar BTC is dat je PF tot nu toe eigenlijk BTC heavy had moeten zijn. Althans, als de best haalbare ROI tijdens de cycle je drijfveer was.

Onder andere Benjamin heeft dit al sinds het begin van de cycle duidelijk aangegeven: BTC dominance gaat in het eerste gedeelte van de nieuwe cycle omhoog, dus gemiddeld bloeden alle alts naar Bitcoin, ook ETH. In de eerste fase voordat de echte mania losbarst is BTC king en had je portfolio dus vooral BTC moeten bevatten.

Pas zodra ETH/BTC een duidelijke reversal heeft, wissel je juist van BTC naar ETH. Want: normaal gesproken zou altseason pas nu echt beginnen. Dat gezegd hebbende: we kennen allemaal de discussie of we deze cycle nog wel een echt fors altseason krijgen, dus dat zal ik hier niet herhalen. Maar normaal gesproken zou je op dit moment dus juist van BTC naar alts moeten rotaten, niet andersom.

Kortom: de enige valide reden om nu op de low je ETH naar BTC om te wisselen zou zijn dat je nu op korte termijn absoluut geen altseason meer verwacht waarin ETH beter gaat performen dan BTC. Maar goed, als dat je gedachtengang is dan had je eigenlijk sowieso geen ETH moeten hebben voordat de ETH/BTC reversal werd ingezet :)

Uiteraard klinkt het allemaal makkelijker dan het is, maar ik wilde maar even aangeven dat het eigenlijk een vreemd moment is om nu pas te gaan twijfelen of je ETH niet moet omruilen naar BTC. Als ETH performance zo belangrijk was had je eigenlijk al veel eerder naar die ETH/BTC grafiek moeten kijken en naar BTC moeten wisselen. Het voelt erg laat om nu nog die beslissing te maken, simpelweg omdat als de performance van ETH gaat verbeteren, dan zou je dat juist zeer binnenkort verwachten.
Altijd fijn die constructieve onderbouwingen _/-\o_

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:39:

Een extra strategie zou dan uit offensief oogpunt kunnen zijn om telkens een short (x1 of x2) te openen op de range high.
Eens, maar dit is risky, want op de nog hogere TF's heb je het over een bullish trending asset en dan is een short countertrend.

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

-

[ Voor 99% gewijzigd door koelebobes op 06-02-2025 09:53 ]

BTC €94.837,08

• sjorremans
Zat ff te kijken:

https://intel.arkm.com/explorer/entity/worldlibertyfi

Wat hebben ze nu weer gekocht, Tron en Grok? :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• kazzzdafke
tomtom901 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:43:
[...]

Eens, maar dit is risky, want op de nog hogere TF's heb je het over een bullish trending asset en dan is een short countertrend.
Helemaal juist, maar... je hebt een plan en voor deze risky kan je een goeie stoploss zetten. Echter in deze ranging zone is het een laag risk tov reward. Stoploss kan makkelijk gezet worden, maar het is 7% tot half of 15% tot bottom. Dan is 1% stoploss verlies direct ingedekt.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:51:
[...]

Helemaal juist, maar... je hebt een plan en voor deze risky kan je een goeie stoploss zetten. Echter in deze ranging zone is het een laag risk tov reward. Stoploss kan makkelijk gezet worden, maar het is 7% tot half of 15% tot bottom. Dan is 1% stoploss verlies direct ingedekt.
Ben het niet oneens, ik geef iets nuance voor iemand ineens de range high short en dan geliq'd wordt, want een range gaat een keer breken naar boven of naar beneden ;) Niet dat jij er ineens op aangekeken wordt als iemand rekt gaat (je hebt ze er tussen die alles blind volgen)

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:12
Over het aankopen van bitcoin ETF in broker account. Bij een portfolio kleiner dan 500k is het eigenlijk al snel noodzakelijk om bijvoorbeeld de VanEck ETN aan te schaffen. Dat is net een andere constructie dan een ETF met wat meer tegenpartij risico, maar bij deze aanbieder zou ik dat wel aandurven. Een ETF is niet mogelijk.

Om echt bijvoorbeeld IBIT aan te kopen op de Amerikaanse beurs het je een zogenaamd "pro account" nodig bij IBKR, de belangrijkste eisen zijn een totaal portfolio van meer dan 500k en een bepaald (relatief beperkt) handelsvolume. Een andere veel meer bewerkelijke optie is een echte buitenlandse broker te nemen, ik heb wel eens gelezen over het Amerikaanse Tastytrade. Maar die weg is mij verder onbekend.

Lang verhaal kort, veelal zul je via je account bij bijvoorbeeld Degiro genoemde ETN moeten aanschaffen. De reden voor dit alles was de invoering van de MIFID regels in de EU jaren geleden, waardoor ETF's van buiten de EU hun documentatie moesten vertalen/aanpassen. Dit deden zij en masse niet, waardoor als kleine belegger de grootste ETF markt deels dicht zit (hoewel er vaak EU alternatieven zijn).

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Magpie schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:07:
Over het aankopen van bitcoin ETF in broker account. Bij een portfolio kleiner dan 500k is het eigenlijk al snel noodzakelijk om bijvoorbeeld de VanEck ETN aan te schaffen. Dat is net een andere constructie dan een ETF met wat meer tegenpartij risico, maar bij deze aanbieder zou ik dat wel aandurven. Een ETF is niet mogelijk.
True, maar als je een paar BTC hebt ga je al snel naar een portfolio van die orde en dan zit je doorgaans ook niet alleen in crypto. Er is overigens een 3e optie en dat is het schrijven van calls of puts.

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:12
tomtom901 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:10:
[...]

True, maar als je een paar BTC hebt ga je al snel naar een portfolio van die orde en dan zit je doorgaans ook niet alleen in crypto. Er is overigens een 3e optie en dat is het schrijven van calls of puts.
Klopt, met de introductie van opties op IBIT, dank voor aanvulling!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:39:
Het enige wat je eigenlijk had moeten doen gedurende de laatste maanden, was de dip kopen en een gedeelte verkopen in het midden van het kanaal. Dat levert al 7% winst op, zonder gebruik te maken van leverage of dergelijke.
En nu we toch bezig zijn, eigenlijk geef je hier de grootst mogelijke tip. DCA is wel leuk maar als je doel is om meer BTC te vergaren en je iets meer hands on wil kan je gewoon een range (low) gebruiken om meer bij te kopen, of bijvoorbeeld support levels. Daar zet je dan je orders klaar en dan is het een kwestie van wachten. Had je die strategie gebruikt, dan had je alle dips gekocht. Wellicht niet op de absolute low, want een wick gaat meestal net wat dieper, maar dan was je er gegarandeerd beter uitgekomen.

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08-01 16:07
Guere schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:26:
Ik ben tegen beter weten in toch ETH aan het adden. Wel met dollars, geen BTC :)
De r/r is te goed. Zou me echt verbazen als ethereum niet tenminste weer naar zijn vorige ATH gaat.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Nubtrix schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:15:
[...]

Ik ben tegen beter weten in toch ETH aan het adden. Wel met dollars, geen BTC :)
De r/r is te goed. Zou me echt verbazen als ethereum niet tenminste weer naar zijn vorige ATH gaat.
T.o.v. BTC is de potentiele upside absoluut groter. Ik zit er ook met een beetje in weer.

• Nubtrix
tomtom901 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:55:
[...]

Ben het niet oneens, ik geef iets nuance voor iemand ineens de range high short en dan geliq'd wordt, want een range gaat een keer breken naar boven of naar beneden ;) Niet dat jij er ineens op aangekeken wordt als iemand rekt gaat (je hebt ze er tussen die alles blind volgen)
Je kan ook:

- spot bags holden
- range high shorten (hedge)
- range low longen of spot bijkopen
- profits

In theorie allemaal heel makkelijk. In de praktijk brengen en wachten op de juiste trade, een stuk moeilijker.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-01 18:53
Zelfs Cowen de grootste ETH beer op deze wereld zegt ETH heeft de bodem bereikt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Nubtrix schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:25:
[...]

Je kan ook:

- spot bags holden
- range high shorten (hedge)
- range low longen of spot bijkopen
- profits

In theorie allemaal heel makkelijk. In de praktijk brengen en wachten op de juiste trade, een stuk moeilijker.
Klinkt makkelijk, absoluut, maar is ook een kwestie van doen en ervaring mee op doen.

• gebruikershaes
Veel mensen zijn gewoon te ongeduldig en willen koste wat het kost een trade doen. Fomo enz. Dat is waar je rekt gaat imo. Lekker wachten en moment kiezen. De markt loopt niet weg.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
gebruikershaes schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:33:
Veel mensen zijn gewoon te ongeduldig en willen koste wat het kost een trade doen. Fomo enz. Dat is waar je rekt gaat imo. Lekker wachten en moment kiezen. De markt loopt niet weg.
Juistem

• Nubtrix
tomtom901 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:31:
[...]

Klinkt makkelijk, absoluut, maar is ook een kwestie van doen en ervaring mee op doen.
En je risk managen :+

En van de gedachte af geraken dat je élke trade winnend moet afsluiten. Dat is waar het bij mij wel eens misloopt.

Zoals bij poker, af en toe moet je eens folden. Ook al is het met tegenzin.
"Listen, it's like poker, you can play your best
But you got to know when to fold your cards and take a rest"
- Mike Shinoda

[ Voor 40% gewijzigd door Nubtrix op 06-02-2025 10:37 ]

• Alpina
Ken nog iemand die op 12k en 38k aan het wachten is.

• anti elppa
gebruikershaes schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:33:
precies dit. Ik had hier ook extreem last van. Heeft me echt jaren gekost om te leren hiermee om te gaan. Nu lukt het me perfect. Heel de bear geen trade gehad afgelopen cycle. En het aantal long trades is ongeveer op 1 hand te tellen in 2 jaar uptrend nu.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:37:
[...]

precies dit. Ik had hier ook extreem last van. Heeft me echt jaren gekost om te leren hiermee om te gaan. Nu lukt het me perfect. Heel de bear geen trade gehad afgelopen cycle. En het aantal long trades is ongeveer op 1 hand te tellen in 2 jaar uptrend nu.
Jij hebt ook geen trades, je HODL'd gewoon futures _O-

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-01 12:57

YES

Moderator General Chat
Eigenlijk heel simpel dat traden. Je koopt gewoon wanneer je weet dat het laag staat en daarna gaat stijgen en je verkoopt dan weer wanneer je weet dat het hoog staat en gaat dalen. Als je dat gewoon weet is risk management ook maar een buzzword. All in en knallen met die hap. x300 leverage als het even kan.

Dit is financieel advies.

• YES

YES

Moderator General Chat
Nu even zonder gein, hele goede tips en overdenkingen die hier voorbij komen, chapeau! d:)b

• Guere
Deze is wellicht wat minder populair, maar toch voor de geïnteresseerden: nieuwe video van CrediBULL. Is altijd een beetje wisseling tussen onzin/geen onzin met hem geweest. Dus neem altijd alles met een korreltje zout, maar z'n view kun je desalniettemin meenemen in je gehele beeld van de markt.

Eerste 15 minuten gaan over BTC, dan nog 10 minuten over Ethereum. Korte samenvatting voor BTC: niet heel veel veranderd ten opzichte van z'n vorige update. Zijn belangrijkste overgebleven support zone is $88k - $95k. Vooralsnog houdt die. Pas als die zone breekt kunnen we eventueel naar low $80k of zelfs mid $70k gaan kijken: dat sluit eigenlijk mooi aan bij wat @tomtom901 en @anti elppa de laatste week aanhalen. Alles is mogelijk, maar vooralsnog is dat scenario niet reëel tenzij deze goede support zone definitief faalt. Short-term voorspelt hij nog wat meer chop in de range, en dan later deze maand naar boven uitbreken. Wederom: dat soort voorspellingen altijd met een korreltje zout.

Verder is z'n hoofdscenario nog steeds dat we in de final 5th wave van een lange, 7 jaar durende 5-wave structure zitten. In dat scenario blijft het eerstvolgende grote upside target $150k, daarna consolidation en final blow-off top rond of zelfs boven de $200k.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Zoveel liquidity in de 99 hoek, daar moeten we haast wel ff heen gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UHuBYHXxxE9UkZGUzuyAMW0enxA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2LtbscvlR3k7XoOYeMaAAH6f.png?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:59
YES schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:46:
Eigenlijk heel simpel dat traden. Je koopt gewoon wanneer je weet dat het laag staat en daarna gaat stijgen en je verkoopt dan weer wanneer je weet dat het hoog staat en gaat dalen. Als je dat gewoon weet is risk management ook maar een buzzword. All in en knallen met die hap. x300 leverage als het even kan.

Dit is financieel advies.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wkPAYszRqTFrnk7e5ryns6jDwmU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/H7yUU5Vo5tVnggvQSGSQdM50.jpg?f=user_large

nothing stops this train

• kazzzdafke
tomtom901 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:49:
Zoveel liquidity in de 99 hoek, daar moeten we haast wel ff heen gaan.

[Afbeelding]
Heb het gisteren ook gezien, maar.. wat ben je er mee? Het kan echt letterlijk 2 kanten opgaan, je zit momenteel middel op de vPOC, VWAP, ... Liq pakken en DAN pas kijken wat de reactie is, vooraleer in een risky trade te stappen als iemand dat zou willen :D

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:12
Guere schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:48:
daarna consolidation en final blow-off top rond of zelfs boven de $200k.
.....Maar onder de $300k.
Video is leerzaam.

• gebruikershaes
Alpina schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:36:
[...]

Ken nog iemand die op 12k en 38k aan het wachten is.
Die hebben ze ook laten vallen als baby?

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:53:
[...]

Heb het gisteren ook gezien, maar.. wat ben je er mee? Het kan echt letterlijk 2 kanten opgaan, je zit momenteel middel op de vPOC, VWAP, ... Liq pakken en DAN pas kijken wat de reactie is, vooraleer in een risky trade te stappen als iemand dat zou willen :D
Ik zit zelf al long vanaf 96, dus mooi puntje voor een TP.

• kazzzdafke
Zou ik ook doen ja :)

• gebruikershaes
Heb het gisteren wel overwogen om in te stappen bij 96 na retest op de hourly. Toch maar niet gedaan en buy orders lager gezet. Straks rond 100k kijken wat het wordt.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Magpie schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:07:

Om echt bijvoorbeeld IBIT aan te kopen op de Amerikaanse beurs het je een zogenaamd "pro account" nodig bij IBKR, de belangrijkste eisen zijn een totaal portfolio van meer dan 500k en een bepaald (relatief beperkt) handelsvolume. Een andere veel meer bewerkelijke optie is een echte buitenlandse broker te nemen, ik heb wel eens gelezen over het Amerikaanse Tastytrade. Maar die weg is mij verder onbekend.

Lang verhaal kort, veelal zul je via je account bij bijvoorbeeld Degiro genoemde ETN moeten aanschaffen. De reden voor dit alles was de invoering van de MIFID regels in de EU jaren geleden, waardoor ETF's van buiten de EU hun documentatie moesten vertalen/aanpassen. Dit deden zij en masse niet, waardoor als kleine belegger de grootste ETF markt deels dicht zit (hoewel er vaak EU alternatieven zijn).
Heb er zelf weinig verstand dus chatGPT om hulp gevraagd, maar een ETN heeft wel degelijk meer risico, want het heeft niet zoals een ETF een fysieke onderliggende waarde, maar een schuldbewijs. Het komt op mij over alsof een 3e partij dan BTC koopt, om daarover weer een financieel product heen zet.

ETN:
Een verhandelbaar schuldbewijs (een soort obligatie) uitgegeven door een financiële instelling.

Geen fysieke onderliggende activa; het rendement is afhankelijk van de uitgever en de prestatie van de index.

Heeft kredietrisico: als de uitgever failliet gaat, kun je je investering verliezen.

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07-2025
Hmmm weer een classic donderdag dip dag. EU pumpt crypto in het groen en straks om 15.30 sellen de yanks en alles weer in het rood.

Of zal het vandaag anders zijn? 🤔

• zwembroek
Ik ben benieuwd hoeveel mensen crypto durven te kopen in het weekend na die Wintermute dump.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:13:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen crypto durven te kopen in het weekend na die Wintermute dump.
De what now?

• Alpina
Numbers schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:02:
[...]
Heb er zelf weinig verstand dus chatGPT om hulp gevraagd, maar een ETN heeft wel degelijk meer risico, want het heeft niet zoals een ETF een fysieke onderliggende waarde, maar een schuldbewijs. Het komt op mij over alsof een 3e partij dan BTC koopt, om daarover weer een financieel product heen zet.

ETN:
Een verhandelbaar schuldbewijs (een soort obligatie) uitgegeven door een financiële instelling.

Geen fysieke onderliggende activa; het rendement is afhankelijk van de uitgever en de prestatie van de index.

Heeft kredietrisico: als de uitgever failliet gaat, kun je je investering verliezen.
@Magpie heeft het ook meteen uitgelegd. Bitcoin ETF is voor de big boys. Met die VanEck ETN zit je ook gewoon goed.

Sowieso hier uit nobele gedachte een deel op de cold wallet voor komende jaren.

• zwembroek
bones schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:10:
Hmmm weer een classic donderdag dip dag. EU pumpt crypto in het groen en straks om 15.30 sellen de yanks en alles weer in het rood.

Of zal het vandaag anders zijn? 🤔
Verwacht sowieso geen grote moves voordat de cijfers van morgen bekend zijn.

• zwembroek
Ik denk dat de meeste degens wel een iets afwachtende houding gaan aannemen. Maar misschien zorgen de cijfers van morgen wel voor een omslag. :)

• YES

YES

Moderator General Chat
Wintermute had de boel al omlaag laten donderen toch? Gaat dit over een dip in het verleden of komt er nog zoiets aan?

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als ik één ding geleerd heb is dat de markt emotioneel is. Toen de prijs onder 20k stond, was Bitcoin dood enzo. Nu, paar jaar later zitten we hier. En hadden we 3 weken geleden ofzo ook niet zo'n dip naar onder de 90k? Als je actief daytrad't kun je wel wat winst pakken op die emoties.

==
hoi

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:17:
[...]

Wintermute had de boel al omlaag laten donderen toch? Gaat dit over een dip in het verleden of komt er nog zoiets aan?
Ik mis helemaal iets geloof ik, waar hebben we het over?

• YES

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:19:
[...]

Manupulaaasie door marketmakers volgens mij. Ik weet het fijne er ook niet van maar schijnbaar manipuleren die lui de boel om laag in te kunnen slaan.

• kazzzdafke
Wintermute
http://wintermute.com
A leading algorithmic trading firm focused on building liquid and efficient markets in digital assets.

Ik lees: Marktmanipulators :D

• anti elppa
Eusebius schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:18:
[...]

Als ik één ding geleerd heb is dat de markt emotioneel is. Toen de prijs onder 20k stond, was Bitcoin dood enzo. Nu, paar jaar later zitten we hier. En hadden we 3 weken geleden ofzo ook niet zo'n dip naar onder de 90k? Als je actief daytrad't kun je wel wat winst pakken op die emoties.
yep 100% emo bende. The sooner je dat zelf onder controle hebt, the sooner je er aan gaat verdienen. Emoties uitschakelen, geduld hebben en niet op de 1min chart kijken maar op de weekly of monthy. Dat is alles

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:20:
[...]

Manupulaaasie door marketmakers volgens mij. Ik weet het fijne er ook niet van maar schijnbaar manipuleren die lui de boel om laag in te kunnen slaan.
@zwembroek ?

• anti elppa
tomtom901 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:19:
[...]

Dump van afgelopen weekend kwam met name vanuit binance en dat bleek voor groot deel van wintermute te komen. Market maker manipulatie op low volume momenten. Al begon het vrijdag laatste paar uur vd trading dag al.

• kazzzdafke
Je kan deze hier wat opvolgen:

https://whale-alert.io/alerts.html

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:22:
[...]

yep 100% emo bende. The sooner je dat zelf onder controle hebt, the sooner je er aan gaat verdienen. Emoties uitschakelen, geduld hebben en niet op de 1min chart kijken maar op de weekly of monthy. Dat is alles
Ik moet eerlijk zeggen: had eergister mijn spot-voorraad verkocht in de verwachting dat we naar beneden zouden kelderen. Nu zag ik vanochtend dat die koers gewoon weer omhoog kruipt. Dus weer vol ingestapt op bijna oude koers. Nou ja wat transactie-fees kwijt en ietsjes minder bitcoin. Dat is een leerschool.

Had ook ETH van de hand gedaan en in BTC teruggekocht. Dus ik leer wel bij om maxi te worden :P

==
hoi

• zwembroek
YES schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:17:
[...]

Ik denk niet dat ze dit nogmaals gaan doen. Maar de fear and greed staat op 35. Dus ik denk dat het even duurt voordat er weer altcoins worden gekocht. Ik hoorde vanmorgen in een markt analyse dat het volume op de exchanges ontzettend laag is. Dus als ze toch nog die liquiditeit op de 78k willen halen dan is dit wel het moment. Anders komen we daar niet. En aankomend weekend zal dat volume nog weer lager zijn. Maar een dikke groene candle neemt alle pijn weg en dan kan het sentiment zomaar weer omslaan. Misschien is morgen al zo'n dag met de publicatie van de labour markt cijfers.

• zwembroek
Ik heb geen tijd meer. Moet ervandoor. Maar lees het volledige live verslag plus bewijs op :
https://x.com/martypartymusic Even zoeken vanaf afgelopen vrijdag. Zat fout met de datum. Het is vanaf 31 januari/1februari.

[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 06-02-2025 11:38 ]

• anti elppa
zwembroek schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:26:
[...]

Ik denk niet dat ze dit nogmaals gaan doen. Maar de fear and greed staat op 35. Dus ik denk dat het even duurt voordat er weer altcoins worden gekocht. Ik hoorde vanmorgen in een markt analyse dat het volume op de exchanges ontzettend laag is. Dus als ze toch nog die liquiditeit op de 78k willen halen dan is dit wel het moment. Anders komen we daar niet. En aankomend weekend zal dat volume nog weer lager zijn. Maar een dikke groene candle neemt alle pijn weg en dan kan het sentiment zomaar weer omslaan. Misschien is morgen al zo'n dag met de publicatie van de labour markt cijfers.
kans dat ze dit nu nog een keer doen is klein idd. Ik kan het me in 11 jaar btc iig niet herinneren dat dit soort fratsen 2 x op korte termijn langs gekomen zijn.

Stel er komt vandaag of morgen ineens nog een prachtig fud bericht naar buiten, dan kunnen ze dat wel gebruiken. Ze moeten wel iets van fud hebben om zo'n move echt succesvol te maken. Stel vandaag is groen en morgen ook, no way dat ze het dan dit weekend gaan proberen zonder fud.

Die moves zijn ook echt niet zonder risico. Er hoeven maar paar andere grote spelers of grote groep retail er tegen in te bewegen en ze gaan maximaal rekt.

• zwembroek
anti elppa schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:37:
[...]

kans dat ze dit nu nog een keer doen is klein idd. Ik kan het me in 11 jaar btc iig niet herinneren dat dit soort fratsen 2 x op korte termijn langs gekomen zijn.

Stel er komt vandaag of morgen ineens nog een prachtig fud bericht naar buiten, dan kunnen ze dat wel gebruiken. Ze moeten wel iets van fud hebben om zo'n move echt succesvol te maken. Stel vandaag is groen en morgen ook, no way dat ze het dan dit weekend gaan proberen zonder fud.

Die moves zijn ook echt niet zonder risico. Er hoeven maar paar andere grote spelers of grote groep retail er tegen in te bewegen en ze gaan maximaal rekt.
Klopt er moet idd flinke fud aan voorafgaan. Die tarrifs waren perfect. Beurzen dicht, max fear en crypto 24/7 open. :)

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:21
Wanneer komt die dump dan?

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Guere
Lees nou eerst eens alle posts die daarna volgen... :N Er is letterlijk net nog gezegd dat hij refereerde naar de vorige dump en dat niemand nóg een dump verwacht.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Als ik het goed begrijp was die dus afgelopen weekend.

• John245
tomtom901 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:06:
[...]

Als ik het goed begrijp was die dus afgelopen weekend.
Was gewoon een kleine correctie.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• zwembroek
John245 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:11:
[...]

Bybit CEO estimates crypto liquidations hit as high as $8–10 billion over the past day. _O-
Moest toch nog even snel hierop reageren vanuit de auto.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:18:
[...]

Bybit CEO estimates crypto liquidations hit as high as $8–10 billion over the past day. _O-
Moest toch nog even snel hierop reageren vanuit de auto.
Idd, totaal geen kleine correctie en dan ook nog niet de voorgaande discussie lezen dat het toch net iets anders zat 8)7

• kbuntu
tomtom901 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:19:
[...]

Idd, totaal geen kleine correctie en dan ook nog niet de voorgaande discussie lezen dat het toch net iets anders zat 8)7
Welke correctie?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KoClbb-o_ZiDvOevO7K5wGwkT8w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/t0f7VmBKARCqPqPfVtIsXSt1.gif?f=user_large

• John245
Die kleine dip in BTC. We zijn gewoon binnen de range gebleven.

• kbuntu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NClfrkkKw0fqtcZA75Evmf4iBPI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mFCxjBZGKgd6TzcJ9Mq1Ba4b.jpg?f=fotoalbum_large

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cB46M1Hg3_LRSJHrynquG-MWoHQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9gfEJVWdTF3NjbShwlSQHPEY.jpg?f=fotoalbum_large

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 09-01 15:40

Aeronaut

PF sinds TOP '24

John245 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:11:
[...]

5x de btc mcap aan liquidaties in een weekend

En dan is de hoeveelheid zelfs aan de lage kant want elk liq. Api is gelimiteerd in de hoeveelheid info die ze live delen.

Laag zegt ie

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• sjorremans
@rektcapital
#BTC Dominance

Bitcoin Dominance has finally broken into its 58-71% range (green-red)

And every time BTC DOM broke into this range, Bitcoin Dominance would revisit 71% (red) before rejecting harshly to the downside to enable a strong Altseason

Bij een 70% btc domiance moeten we er na toch wel een massive alt season krijgen? :+

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:47
Nubtrix schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:35:
[...]

En je risk managen :+

En van de gedachte af geraken dat je élke trade winnend moet afsluiten. Dat is waar het bij mij wel eens misloopt.

Zoals bij poker, af en toe moet je eens folden. Ook al is het met tegenzin.
"Listen, it's like poker, you can play your best
But you got to know when to fold your cards and take a rest"
- Mike Shinoda
Of luister naar de echte klassieker:
You gotta know when to hold
Know when to fold
Know when to walk away
Know when to run

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• bsmpower
  • Laatst online: 06-01 22:00

• Nubtrix
Rookie numbers

• Pinsa
  • Laatst online: 22:01
bsmpower schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 13:28:
[...]

Meer dan 30% in 1 maand 🫣
De alts zijn nog niet klaar zo te zien

• kazzzdafke
@tomtom901

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z-BcOCFCb1M41RD8Y-fWSrKOuvU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/32Ynaxxx8HaBZLWiXXQefugS.png?f=fotoalbum_large

Kies maar :D

• bsmpower
  • Laatst online: 06-01 22:00
Pinsa schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 13:37:
[...]

De alts zijn nog niet klaar zo te zien
Gaan die spikes van maandag nog even vullen denk ik. Dat bekend nog eens 20/25% er af vanaf hier.

• MrFX
  • Laatst online: 23:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZWZ7Ard-rAMcNpHY__IbfrPieBg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/By68WNt8i5fHTvkqWTAQhrOD.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07-2025
Ik zou als whale zijnde nu een pump en dump doen 😅

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:59
beneden liquiditeit halen svp, graag nog 1,5 maand rangen daarna naar de $135k

nothing stops this train

• Gipsy King

• Gipsy King

• Gipsy King
Hier nog een hopium chart van ALI voor de ADA whapppies net als myself.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IacYNkmC2MujKqlECyil97i55Yw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hm6ECVwwXnsDurEsTOzzyDDj.jpg?f=fotoalbum_large

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e9K8JtTmwaIvYBYBPqbszoZd5vk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/O07RzKApN3sYysG0YvARbqQ6.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dEUfVBUoTC5BgESjMQ8px0Is1bQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/gtnduZwEtlX8jqLdmUAqYSXE.png?f=user_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-01 15:50

knakworst

Get more sats!

bones schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 13:56:
[...]

Ik zou als whale zijnde nu een pump en dump doen 😅
Waarom niet dump en pump :p

• gebruikershaes
Waarom ziet die er bij mij anders uit? 15 min verschil?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WV1CzxrSd3fmLrptn-VRTKgUyuA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GkQ5IOJcgWzSrNw8BaPcBo6l.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 40 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!