A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Edit: oh het werkt maar heeft gewoon aardige vertraging.
[ Voor 14% gewijzigd door sh4d0wman op 28-05-2025 10:46 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Haha, ik wou eigenlijk al posten dat er inderdaad alweer genoeg input is voor een tweede hotline met nieuwe gesprekkenColdcat schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:48:
Weer een nieuwe dag vol avonturen in de slowchat!
@Guere ktijgt een druk weekend

Net ook even gedaan, hoefde nog maar 275€ voor die eerste taak. Toch weer 50 USDT rijkersh4d0wman schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:44:
Iemand nog de Stortings-/handelsmarathon op Bybit gedaan? Ik dacht ik zet er wat BTC bij op maar dat lijkt niet te werken. Alleen fiat dan? Dat is weer lastiger, is op
Ik zat op 90%. Daarna een withdrawal en het is er weer vanafsh4d0wman schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:44:
Iemand nog de Stortings-/handelsmarathon op Bybit gedaan? Ik dacht ik zet er wat BTC bij op maar dat lijkt niet te werken. Alleen fiat dan? Dat is weer lastiger, is op
Is de peildatum 31 mei? Dan loont het wel om even wat heen en weer te schuiven.
:strip_exif()/f/image/G6kTYZidU5246ZMl3SJZVXLD.png?f=user_large)
Ik heb dus een megakleine Doge fluff gekocht op Kraken, schijnbaar werkt het:
nieuwe email ontvangen:
:strip_exif()/f/image/Y2jDEIgcra7DOAZYiHJIvuLv.png?f=user_large)
nothing stops this train
1000 euro storten, 50 dollar in het handje? Klinkt als een mooie deal idd!sh4d0wman schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:44:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik kreeg dezelfde maar dan van BTCKol Nedra schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:55:
email gekregen van Kraken, dit stond erin:
[Afbeelding]
nieuwe email ontvangen:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/vtcP6InfsYiX3Q6Tk1vDYpAD.jpg?f=fotoalbum_large)
BTC €94.837,08
Hoeveel moet je storten voor de maximale tier?sh4d0wman schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:44:
BTC €94.837,08
Die krijg je met een handelsvolume per dag. Kleine rebate op de fees.gebruikershaes schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:14:
Hoe zit het eigenlijk met die tiered rewards op bybit? Moet je ze allemaal unlocken voordat je de 5000 usd krijgt? Of krijg je voor elke tier het bijbehorende bedrag?
:strip_exif()/f/image/IZkWkWngZJYcEO09G0EG5tce.jpg?f=fotoalbum_large)
lol echt? maar nice, ik moet die $10 Doge weer inwisselen naar BTC, dus extra fee kwijtkoelebobes schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:16:
[...]
Ik kreeg dezelfde maar dan van BTC
[Afbeelding]
nothing stops this train
Goeie aanbieding. Ik kreeg deze. Denk dat ik ook wat ga kopen.Kol Nedra schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:55:
email gekregen van Kraken, dit stond erin:
[Afbeelding]
nieuwe email ontvangen:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/r0BvY3OAq2uTUwGG3xLnOXty.png?f=user_large)
Verstandig. Al bij 900 werd er hier gezegd, green candle chasing. Nu staan we op het dubbele.
https://www.coinglass.com...61bc840bc023e35fce56bedb6
Prachtige buy high, sell low.
Een week geleden 87 miljoen, nu nog 1,3.. Winst is winst zeggen ze dan, maar aan zoiets zou ik 100% zeker onderdoor gaan.BTC100K2021 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:05:
Long voor 1/3e geclosed:
Prachtige buy high, sell low.
https://www.coinglass.com/BitfinexMargin
[ Voor 14% gewijzigd door BTC100K2021 op 28-05-2025 12:46 ]
Heel z'n P&L alweer praktisch verbrand.BTC100K2021 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:14:
Onze Hyperliquid gokker is bezig aan waarschijnlijk zijn laatste trade.
Als deze rekt gaat is de eindstand minus 13 miljoen, oftewel precies 100 miljoen down vanaf het hoogtepunt.
Knappe prestatie in een week.
Sorry knakworst, pas als ik zelf in een loopgraaf sta geloof ik deze rijmetaal stijging.knakworst schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:56:
[...]
Verstandig. Al bij 900 werd er hier gezegd, green candle chasing. Nu staan we op het dubbele.
Heb je die nachtkijkers uit Cyprus nog?
Goed spul…
Ok, kan het namelijk nergens terugvinden of je het hebt gekregen. Alleen dat je het hebt voltooid.Coldcat schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:18:
[...]
Die krijg je met een handelsvolume per dag. Kleine rebate op de fees.
[Afbeelding]
Ik heb hardop moeten lachen, dankjewel haha. Mij viel ook wel op dat een bepaalde user meer met Lady bezig is dan de rest en dacht er gister nog aan om een simp meme erin te gooien. Maar jij gaat er wel heerlijk lomp in.dylan_ schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 02:49:
Dat simpen in de SC moet echt kappen. Alsof jullie nog nooit met het andere geslacht in aanraking zijn gekomen. Waarschijnlijk een irl whale of pukkelige puber die aan het larpen is. Je zou maar zoveel erkenning zoeken dat je “Lady” in je naam zet op een 99% male only tech forum. Echt te cringe om aan te zien.

Verder niet fair naar @LadyS toe vind ik. Die is gewoon lekker gevat, maar daar is niets mis mee toch
Een shitcoin? Zelfs MEXC heeft hem niet gelist.
[ Voor 11% gewijzigd door Coldcat op 28-05-2025 13:13 ]
Boomer gespot.Coldcat schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:13:
What the fuck is simp? Lees dat al meerdere keren vandaag. Nooit van gehoord.
Nou nou, die 'overload' aan welgeteld 3 berichtjes die door die bepaalde user zijn gepost maken een wel hoop los zegAntifon schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:51:
[...]
Ik heb hardop moeten lachen, dankjewel haha. Mij viel ook wel op dat een bepaalde user meer met Lady bezig is dan de rest en dacht er gister nog aan om een simp meme erin te gooien. Maar jij gaat er wel heerlijk lomp in.![]()
Verder niet fair naar @LadyS toe vind ik. Die is gewoon lekker gevat, maar daar is niets mis mee toch
Denk dat we verder moeten in de DM @tomtom901
Coldcat schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:13:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/DtzVCYBpJYeTMRk51trtyDaZ.gif?f=user_large)
SIMP is een afkorting en staat voor: Squirrels In My Pants.Coldcat schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:13:
Vertaald naar het Nederlands betekent dit: Eekhoorns In Mijn Broek. Zo kun je de voorgaande berichten beter in context plaatsen.
Verder heb je nog larpers, dit is een soort lokaas voor bij het karper vissen als ik mij niet vergis. Het kan echter ook een merkgebonden auto onderdeel vertegenwoordigen.
Het is niet makkelijk om de definities van dergelijk snel ontwikkelend jargon bij te houden, maar gelukkig heb ik er persoonlijk weinig moeite mee.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
FrambozenTaart schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:27:
[...]
SIMP is een afkorting en staat voor: Squirrels In My Pants.
Vertaald naar het Nederlands betekent dit: Eekhoorns In Mijn Broek. Zo kun je de voorgaande berichten beter in context plaatsen.
Verder heb je nog larpers, dit is een soort lokaas voor bij het karper vissen als ik mij niet vergis. Het kan echter ook een merkgebonden auto onderdeel vertegenwoordigen.
Het is niet makkelijk om de definities van dergelijk snel ontwikkelend jargon bij te houden, maar gelukkig heb ik er persoonlijk weinig moeite mee.
BTC €94.837,08
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ah natuurlijk! Stom.FrambozenTaart schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:27:
[...]
SIMP uitgelegd:
In de vroege ochtendnevel van 1867 – toen tijd nog elastisch was en je je gedachten kon inleveren bij het postkantoor voor een warme kom soep – ontstond er een verbond zo geheim, dat zelfs de leden niet wisten dat ze erin zaten. Deze groep noemde zichzelf de SIMP: Sinaasappel Infiltranten Met Poëzie.
Wat de wereld nooit wist, is dat SIMP aan de wieg stond van de allereerste vorm van cryptocurrency. Niet door technologie, nee, maar door het fermenteren van sinaasappelschillen op een quantum-basis onder het wakend oog van een holografische wombat die alleen in spiegels verscheen als je “blockchain” achterstevoren zong tijdens een volle maan.
De eerste bitcoin werd naar verluidt niet gedolven, maar geconserveerd in een glazen pot marmelade en begraven onder de sokkel van het Vrijheidsbeeld, dat toen nog gewoon een flinke paal was met een hoed erop. Volgens de oeroude SIMP-kronieken is Satoshi Nakamoto een afkorting voor: KAAS!
Tegenwoordig worden bitcointransacties zogenaamd vastgelegd in blocks, maar insiders weten dat elke transactie eigenlijk een fractie van de Grote SIMP-jam bevat, verpakt in digitale pitjes die zich vermommen als code. Waarom denk je dat miners het zo warm krijgen?
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 28-05-2025 13:38 ]
Antifon schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:51:
[...]
Ik heb hardop moeten lachen, dankjewel haha. Mij viel ook wel op dat een bepaalde user meer met Lady bezig is dan de rest en dacht er gister nog aan om een simp meme erin te gooien. Maar jij gaat er wel heerlijk lomp in.![]()

Gekkies, die willen hun internet meme positie niet inleveren.Aeronaut schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:36:
JA HALLOOOO GME KOOPT EVEN 4710 BTC
https://investor.gamestop...e-of-Bitcoin/default.aspx
kon BTC maar eens een pumpje van 5% doen, maar helaas
nothing stops this train
ja zelfs jaapio met zijn 100x long na een krat schultenbrau, paar paddo's etc heeft zelfs beter resultaatYES schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 12:10:
[...]
Een week geleden 87 miljoen, nu nog 1,3.. Winst is winst zeggen ze dan, maar aan zoiets zou ik 100% zeker onderdoor gaan.
ongekend dit
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Als ik al die aankopen bijelkaar optel kom ik boven de 21 miljoenAeronaut schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:36:
JA HALLOOOO GME KOOPT EVEN 4710 BTC
https://investor.gamestop...e-of-Bitcoin/default.aspx
Volgt wel mooi het trendlijntje op de daily, zal een keer richting gekozen gaan worden met deze compressie.knakworst schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:56:
Ethereum poging nummer 69 om uit te breken.
/f/image/xrgmaPuzpBJKJlBLjMkbcJs2.png?f=fotoalbum_large)
Je bent niet de enige die vandaag weer wat geleerd heeft hoorColdcat schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:13:
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
knakworst schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:56:
Ethereum poging nummer 69 om uit te breken.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vtGRKfnNKUex5J9sOAakFVeF.jpg?f=user_large)
BTC €94.837,08
Die laatste had crimineel geld rekt laten gaan....
Nu is het: meh, slechts 500M.
Boiling frog effect adoptie.
Het speelveld blijft langzaam verschuiven.
Ik ben in ieder geval niet meer van plan om deze cycle (voor zover cycles nog bestaan, dat weten we over een paar jaar pas) 100% van mijn BTC te verkopen.
BTC1000K2029
Ik spreek nergens over overload, of tomtom, dus dat lees je er zelf in. Verder viel het me al langer op. Gaat dus niet over 3 berichtjes. Maar er hoeft ook niet over gediscussieerd te worden. Gaat nergens over verder.LadyS schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:19:
[...]
Nou nou, die 'overload' aan welgeteld 3 berichtjes die door die bepaalde user zijn gepost maken een wel hoop los zeg![]()
Denk dat we verder moeten in de DM @tomtom901
Gaat idd nergens over, dus maar weer on topic.Antifon schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 14:54:
[...]
Ik spreek nergens over overload, of tomtom, dus dat lees je er zelf in. Verder viel het me al langer op. Gaat dus niet over 3 berichtjes. Maar er hoeft ook niet over gediscussieerd te worden. Gaat nergens over verder.
Wen moon?
Doe ff een verzoekje om je nick aan te passen dan.BTC100K2021 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 14:37:
Stel je eens voor hoe hard we bij de Bruna gejuind zouden hebben in 2017 bij zulk nieuws zoals Gamestop. Toen was een whitepaper of announcement van een Binance listing genoeg voor blinde FOMO.
Ik ben in ieder geval niet meer van plan om deze cycle (voor zover cycles nog bestaan, dat weten we over een paar jaar pas) 100% van mijn BTC te verkopen.
BTC1000K2029
ETH gisteren ook goed nieuws:Eusebius schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:23:
https://coinmarketcap.com/currencies/simp-token/
Gelijk maar mijn hele vakantiegeld in gegooid
:strip_exif()/f/image/9LGVjSNdVTEUUrvYQ8yfxOAM.jpg?f=fotoalbum_large)
Betekent dat er ook een sloot liquiditeit onder de koers zit, dus als het niet door die demand zone bovenin breekt gaan we gewoon weer rekt.YES schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:59:
[...]
Volgt wel mooi het trendlijntje op de daily, zal een keer richting gekozen gaan worden met deze compressie.
[Afbeelding]
Goed dat ik pas vrijdag verkoopknakworst schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 08:29:
shitcoin Rheinmetall goes parabolic.
[Afbeelding]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
lastige is speelveld is anders, this time is different.BTC100K2021 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 14:37:
Stel je eens voor hoe hard we bij de Bruna gejuind zouden hebben in 2017 bij zulk nieuws zoals Gamestop. Toen was een whitepaper of announcement van een Binance listing genoeg voor blinde FOMO.
BTC1000K2029
moeten we nu verkopen omdat het go away in may moment is? of juist niet, want ja liquiditeit droogt vaak op bij retail omdat ze moeten milf hunten op vakantie, maar die retail is er nog niet eens, de fomo is weak nog bij ze.
nothing stops this train
Precies, dat bedoelde ik met dat er richting gekozen zal worden.tomtom901 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 15:14:
[...]
Betekent dat er ook een sloot liquiditeit onder de koers zit, dus als het niet door die demand zone bovenin breekt gaan we gewoon weer rekt.
Daarna nog 50% overKol Nedra schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 15:16:
[...]
goed bezig, ja na zo'n dikke paal winst nemen is geen slecht idee eigenlijk
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Nah, je bent weer een cycle te vroeg.BTC100K2021 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 14:37:
BTC1000K2029
Ten vroegste 2035 imo.
FrambozenTaart schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 13:27:
[...]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Het is kletsnat hier met al die buien
Nutomtom901 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 15:01:
[...]
Gaat idd nergens over, dus maar weer on topic.
Wen moon?
:strip_exif()/f/image/d6koqrPLMXUeIHuX4nX6B6S7.jpg?f=fotoalbum_large)
Ethereum doet dat soort pogingen altijd als we rekt gaan

Wickie
:strip_exif()/f/image/rGQf8F9TzNlP2teK5Ex9VFv3.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bRC8mqhmXBnUeYioITWTj3OI.jpg?f=user_large)
Dan vrot ik mijn plaatje er ook toch maar tussen. Dacht, naaah, te kinderachtig.
[ Voor 17% gewijzigd door Darrell op 28-05-2025 16:00 ]
Zat wel veel aan de snuif denk ik.

Hopelijk blijft het bij zo'n wall street openings dipje. Vaak gaan we dan na een uurtje wel weer omhoog...
[ Voor 36% gewijzigd door Guere op 28-05-2025 15:57 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Taro's HaremMoiety schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:02:
Iemand alvast een passende titel voor
[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ?
Geloof niet in "sell in may....", in- en uitstappen enkel op basis van welke maand het is.Kol Nedra schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 15:15:
[...]
lastige is speelveld is anders, this time is different.
moeten we nu verkopen omdat het go away in may moment is? of juist niet, want ja liquiditeit droogt vaak op bij retail omdat ze moeten milf hunten op vakantie, maar die retail is er nog niet eens, de fomo is weak nog bij ze.
80-85% van de handel is tegenwoordig algoritme trading die zijn aangesloten op o.a. de bloomberg terminal. Traders die op vakantie gaan zijn niet meer relevant, daar komt die term vandaan.
Iedereen heeft zijn trading terminal in zijn broekzak zitten.
De afgelopen weken springen we van headline naar headline.
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 28-05-2025 16:14 ]
Aeronaut schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 15:53:
Post #999 - Lief Dagboek.. ETH heeft nog steeds problemen om zn paal hard te houden
/f/image/ODcFM5Ue4noCVXmBwsGAnk42.png?f=fotoalbum_large)
Rapapa...
Weet je zeker dat je hebt gevraagd om PLUS 10%?Amens schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 21:25:
Het zal wel uitdraaien op verlies, maar ik vanavond voor het eerst om signalen gevraagd aan een custom crypto GPT. Hij analyseert de markt en ik heb aangegeven dat ik een 24 uurs stijging van 10% wil. Op basis van een analyse heb ik nu een bag VIRTUAL gekocht. Niet te groot uiteraard, maar ik ben nieuwsgierig of GPT’s enigszins betrouwbaar zijn met dit soort analyses.
Vanavond dus maar Schulten Brau denk ik.
Maktub
(op langere timeframes ligt er nog veel meer op lagere niveaus, maar op de korte timeframes is dit 't wel)
/f/image/nLhybwI4f8xgi4kFGgHWgVdV.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 14% gewijzigd door Guere op 28-05-2025 16:18 ]
Dat klopt wel ja. Ik zie BTC dan altijd voor me als een soort kind dat een bordspel speelt en boos de tafel omvergooit wanneer iemand anders dreigt te gaan winnenknakworst schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 15:46:
[...]
Ethereum doet dat soort pogingen altijd als we rekt gaan
Jij hebt geld nodig voor je verbouwing zekerGuere schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:17:
OK, even naar $107.5k en dan weer omhoog, toch? Toch...?
[small](op langere timeframes ligt er nog veel meer op lagere niveaus, maar op de korte timeframes is dit 't wel[small]
[Afbeelding]
Yep, vanavond zelfs geen Schulten Brau. Gewoon water met rekteroni.MrMrq schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:16:
[...]
Weet je zeker dat je hebt gevraagd om PLUS 10%?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hahaha laten we zeggen, ik zou het niet erg vinden als BTC nog echt ff moon gaat zodat de TP'tjes de kosten nog nèt wat beter dekken...
Deze is betersh4d0wman schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:20:
@Moiety mooi man, 3 hoorns. Weten we door het piepstemmetje gelijk waar de vierde in zit.
:strip_exif()/f/image/mbmyC2fK2MsGHRY4848sZG4m.jpg?f=fotoalbum_large)
Denk dat we allemaal weten waar die extra hoorn voor is😄 daar komt de term Hoorny ook vandaan toch? Of zeg ik het dan niet goed.

Hier hetzelfde verhaal. De vrouw wil ook nog even een tuinrenovatie. Halve ton tegenwoordig. PfffGuere schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:20:
[...]
Hahaha laten we zeggen, ik zou het niet erg vinden als BTC nog echt ff moon gaat zodat de TP'tjes de kosten nog nèt wat beter dekken...
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lT1PUEHw5vQW5IYmhc2rdfs4.jpg?f=user_large)
BTC €94.837,08
Zelf de handen uit de mouwen steken en een handige kennis die je ff helpt scheelt een heleboel.Moiety schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:23:
[...]
Hier hetzelfde verhaal. De vrouw wil ook nog even een tuinrenovatie. Halve ton tegenwoordig. Pfff
Damn, grote tuin ook wel of niet? Hier paar jaar geleden (2021) ook tuinrenovatie gedaan om alles mooi naar wens te krijgen, incl. overkapping enzo. Was toen zo'n €26k voor ~100m2 en elektra zelf gedaan. Ik schrik niet per se van €50k maar het klinkt wel wat hoogMoiety schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:23:
[...]
Hier hetzelfde verhaal. De vrouw wil ook nog even een tuinrenovatie. Halve ton tegenwoordig. Pfff

(Overigens ben ik zelf aanstichter van de interne verbouwing, vrouwlief vind het wel prima verder)
Eens. Ben zelf die handige kennis. Laten we afspreken dat ik het zelf doe als Taro gelijk heeft in zijn analyse dat dit de top van BTC weleens zou kunnen zijn.YES schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:26:
[...]
Zelf de handen uit de mouwen steken en een handige kennis die je ff helpt scheelt een heleboel.
Ja, is een grote tuin. Heb hem laten ophogen met 60 bigbags. Nu is het één grote zandvlakte. Of een mooi leeg canvas zou een tuinarchitect zeggen.Guere schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:28:
[...]
Damn, grote tuin ook wel of niet? Hier paar jaar geleden (2021) ook tuinrenovatie gedaan om alles mooi naar wens te krijgen, incl. overkapping enzo. Was toen zo'n $26k voor ~100m2 en elektra zelf gedaan. Ik schrik niet per se van $50k maar het klinkt wel wat hoog
(Overigens ben ik zelf aanstichter van de interne verbouwing, vrouwlief vind het wel prima verder)
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!