Vraag ff aan je vrouw of je op vakantie mag naar Thailand (zonder haar). Dan weet je meteen de hoe en wat
Gaat anders prima met waarde crypto.Guere schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 16:35:
Zeg wat is dit nou weer. Wall street groen wij rekt
We zouden toch moon gaan vanmiddag?
eth, The world's computer
@almelo15 would be proudkeanu_ schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:45:
ETH op punt van breakout, hup hup!
Gebruik ETH vooral als leading indicator voor de alts (bags loaded..)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Misschien ff naar het tijdstip kijken. Je weet heus wel dat er live op de PA wordt gereageerd, vaak korte timeframes. Beetje nutteloos om dan paar uur later te reageren en dan 'ja maar we staan er toch prima voor'. Ja duh, situatie kan alweer anders zijn. Stonks gingen vanmiddag up, BTC ging 2k down, dus vandaar die comments toen.almelo15 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:28:
Gaat anders prima met waarde crypto.
Staat er nu inderdaad weer anders voor.
Dankjewel, chef editorGuere schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:50:
[...]
Misschien ff naar het tijdstip kijken. Je weet heus wel dat er live op de PA wordt gereageerd, vaak korte timeframes. Beetje nutteloos om dan paar uur later te reageren en dan 'ja maar we staan er toch prima voor'. Ja duh, situatie kan alweer anders zijn. Stonks gingen vanmiddag up, BTC ging 2k down, dus vandaar die comments toen.
Staat er nu inderdaad weer anders voor.
Als Eric Trump weer zegt dat je hem later kan bedanken als je nu ff inkooptWispe schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:52:
When parabolische stijging ETH?
Moon soon.Wispe schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:52:
When parabolische stijging ETH?
zucht

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Zeker, ook de daily 200MA ligt als redelijke obstakel in de weg nogtomtom901 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 19:57:
ETH moet eerst iets met 2800, anders is het gewoon weer inpakken.
Want de stilte is wel echt oorverdovend buiten de crypto scene. Terwijl we feitelijk gewoon op ATH niveau zitten. Bizar!
Buy in may and go away, but remember to sell in september?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Meer crypto miljonairs in de slowchat en minder vrouwen. Dat van die vrouwen moeten echt beter, heren!
In het artikel staat niets over crypto traders, maar de oprichters van crypto handel (beurs Bitvavo).Woohooo schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 20:21:
https://nos.nl/artikel/25...-vrouwen-in-quote-top-100
Meer crypto miljonairs in de slowchat en minder vrouwen. Dat van die vrouwen moeten echt beter, heren!
Las hetzelfde vanochtend op nu.nl.
Het gaat dus niet om miljonairs onder crypto handelaars, maar oprichters van exchanges.
Logisch ook want 99% onder traders maakt verlies.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Bij Bitvavo krijg je ook snel de melding dat je bij de beste 5 procent hoort na een paar trades die goed uitpakken, guess whyVis schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 20:54:
[...]
In het artikel staat niets over crypto traders, maar de oprichters van crypto handel (beurs Bitvavo).
Las hetzelfde vanochtend op nu.nl.
Het gaat dus niet om miljonairs onder crypto handelaars, maar oprichters van exchanges.
Logisch ook want 99% onder traders maakt verlies.
Lol, mager. Kijk eens naar de nasdaq.kbuntu schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 20:46:
Mager zo, hopen dat Nvidia morgen wat vuurwerk oplevert
Hmmm, nou ben niet vies van wat kinky, maar euh... zo van de plaatjes word ik er niet heel warm van

Maar misschien is het wel een hele ervaring.
Wie weet koop ik er 1 bij de 420K om dan ook zelf een speciale high neer te zetten
Lolkbuntu schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 20:56:
[...]
Bij Bitvavo krijg je ook snel de melding dat je bij de beste 5 procent hoort na een paar trades die goed uitpakken, guess why
Bitvavo is een poep exchange die pruttelt bij een beetje volatiliteit, waar je dus niets meer mee kan ten tijde van drukte.
Ook het versturen of ontvangen van crypto is een waar gedrocht bij hun, waar je een selfie met je rekeningnummer en privacy gegevens voor je moet houden eer je wat kunt verzenden etc.
Te triest voor woorden.
Gewoon Kraken hier, wallet verificatie gaat gewoon met 2fA en thats it, zoals het heurt.
Ja je blijft die 420k als stip neerzetten maar bij 120k kan er ook wel wat toch?LadyS schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 21:06:
[...]
Hmmm, nou ben niet vies van wat kinky, maar euh... zo van de plaatjes word ik er niet heel warm van![]()
Maar misschien is het wel een hele ervaring.
Wie weet koop ik er 1 bij de 420K om dan ook zelf een speciale high neer te zetten
knakworst schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 21:08:
Ik lees niets over boormachine. Dom.
https://www.ad.nl/buitenl...itcoin-paswoord~aae83236/

Je vergeet te duur.Vis schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 21:11:
[...]
Lol
Bitvavo is een poep exchange die pruttelt bij een beetje volatiliteit, waar je dus niets meer mee kan ten tijde van drukte.
Ook het versturen of ontvangen van crypto is een waar gedrocht bij hun, waar je een selfie met je rekeningnummer en privacy gegevens voor je moet houden eer je wat kunt verzenden etc.
Te triest voor woorden.
Gewoon Kraken hier, wallet verificatie gaat gewoon met 2fA en thats it, zoals het heurt.
Daar had ik al lang over nagedacht...tomtom901 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 21:11:
[...]
Ja je blijft die 420k als stip neerzetten maar bij 120k kan er ook wel wat toch?
Maar ja wie vraagt wordt overgeslagen
Ja, dat is de reden dat die oprichters van begin 20 multimiljonair zijn geworden, door Henk en Ingrid met hun trading fees.
Vanavond dus maar Schulten Brau denk ik.
Klote, dat hoor ik vakerLadyS schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 21:14:
[...]
Daar had ik al lang over nagedacht...
Ik stel voor dat we collectief @tomtom901 rapparteren! Dan gaan we en door de $120k en heeft Lady haar vrijheidLadyS schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 21:14:
[...]
Daar had ik al lang over nagedacht...
Tijdstip, geen flauw idee... die tom tom is altijd hier.... vroeg... laat... always!
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 27-05-2025 21:31 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Kleine kinderen. Dus nooit heel laat, dan ben ik al k.o.Coldcat schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 21:30:
[...]
Ik stel voor dat we collectief @tomtom901 rapparteren! Dan gaan we en door de $120k en heeft Lady haar vrijheid
Tijdstip, geen flauw idee... die tom tom is altijd hier.... vroeg... laat... always!
Tja, dat is kut.
Misschien zorgen dat je het gewoon krijgt ipv dat je er vaak naar moet vragen
Rupsje nooit genoegLadyS schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 21:37:
[...]
Tja, dat is kut.
Misschien zorgen dat je het gewoon krijgt ipv dat je er vaak naar moet vragen
Nog niet, eerst ff mn buy orders hitten please
Je bedoelt dat je je geld nu inzet op basis van AI?Amens schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 21:25:
Het zal wel uitdraaien op verlies, maar ik vanavond voor het eerst om signalen gevraagd aan een custom crypto GPT. Hij analyseert de markt en ik heb aangegeven dat ik een 24 uurs stijging van 10% wil. Op basis van een analyse heb ik nu een bag VIRTUAL gekocht. Niet te groot uiteraard, maar ik ben nieuwsgierig of GPT’s enigszins betrouwbaar zijn met dit soort analyses.
Vanavond dus maar Schulten Brau denk ik.
De AI die me vrouwen geeft met 11 vingers, die Will Smith spaghetti voert (link), die ik vorige week 6x moest corrigeren bij een simpele vraag over F1, die soms meedenken over zelfmoord plegen (link), en die nu dreigt om je geheime relatie te openbaren om te voorkómen dat ‘ie wordt uitgeschakeld (link)?
I like the way you think.
Maktub
Ik snap dat echt niet.
Of ja ook wel, schrale atsers... geen parfum.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Het is hier altijd bashen op Bitvavo, maar heb bovenstaande eigenlijk nog niet meegemaakt. Is het je daadwerkelijk overkomen?Vis schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 21:11:
[...]
Wat is dan wel een goed alternatief in Nederland en waarom?
Trust me when I say this is only the beginning.
weet je wel gelijk de natuurlijke geur van de vrouw.Coldcat schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 22:21:
[...]
Ik snap dat echt niet.
Of ja ook wel, schrale atsers... geen parfum.
Belangrijk, als die niet goed is dan is het niks al is ze zo knap als wat
nothing stops this train
Jup, servers down tijdens drukte en orders die daardoor niet afgehandeld konden worden tijdens vorige cycle.. Meerdere users hier destijds last van gehad.. weet zeker dat het niet verholpen is mocht het weer top drukte en hype zijn.Numbers schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 22:21:
[...]
Het is hier altijd bashen op Bitvavo, maar heb bovenstaande eigenlijk nog niet meegemaakt. Is het je daadwerkelijk overkomen?
Wat is dan wel een goed alternatief in Nederland en waarom?
Kraken is een goed alternatief imo. Voor zowel spot trading als HODL en versturen/ontvangen.
Ja die AI idd. Maar die AI kan opzich, met de juiste prompts, wel goed analyseren. Ik geef het eens een paar kansen de komende dagen. Geen gekke bedragen, gewoon eens spelen en kijken of het wil lukken.MrMrq schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 22:19:
[...]
Je bedoelt dat je je geld nu inzet op basis van AI?
De AI die me vrouwen geeft met 11 vingers, die Will Smith spaghetti voert (link), die ik vorige week 6x moest corrigeren bij een simpele vraag over F1, die soms meedenken over zelfmoord plegen (link), en die nu dreigt om je geheime relatie te openbaren om te voorkómen dat ‘ie wordt uitgeschakeld (link)?
I kike the way you think.
Koop TAOAmens schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 22:40:
[...]
Ja die AI idd. Maar die AI kan opzich, met de juiste prompts, wel goed analyseren. Ik geef het eens een paar kansen de komende dagen. Geen gekke bedragen, gewoon eens spelen en kijken of het wil lukken.
Bliep bliep Alpina bot
:gifsicle():strip_exif()/f/image/SCP0TsKechprHwOTNgTT3MIJ.gif?f=user_large)
Goed dat je er "de juiste prompts" bij zet, aangezien een taalmodel niets kan analyserenAmens schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 22:40:
[...]
Ja die AI idd. Maar die AI kan opzich, met de juiste prompts, wel goed analyseren.
Vooral niet omdat het zonder non-"AI" hulp niet kan rekenen, geen realtime data opvraagt, niet aan backtesting doet en al helemaal niet van fouten leert ("haha, je hebt gelijk, een hond is inderdaad eigenlijk een kat").
Dat zit wel Schnorr.
Als die AI van fouten had geleerd dan had hij wel Bitcoin aangesmeerd.Stukfruit schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 23:32:
[...]
Goed dat je er "de juiste prompts" bij zet, aangezien een taalmodel niets kan analyseren
Vooral niet omdat het zonder non-"AI" hulp niet kan rekenen, geen realtime data opvraagt, niet aan backtesting doet en al helemaal niet van fouten leert ("haha, je hebt gelijk, een hond is inderdaad eigenlijk een kat").
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Wel goeie billen hoor
Ik lul ook zomaar wat
Dat gaat ie pas doen zodra de eindgebruiker een maxi is.FrambozenTaart schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 23:40:
[...]
Als die AI van fouten had geleerd dan had hij wel Bitcoin aangesmeerd.
Voorspellen kan het niet, maar voor papegaaien en schouderklopjes omdat je het zo goed doet is het ideaal
Dat zit wel Schnorr.
Just set up my booth at the exhibit hall of Bitcoin 2025. It's the most modest booth here. By the time Bitcoin crashes for good, maybe I'll be the one with the fancy booth. pic.twitter.com/NhfSAS6WzX
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 27 mei 2025
nothing stops this train
Ja, het blijft voor sommigen toch een beetje alsof je een hele Bitcoin kan aanraken.dylan_ schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 02:49:
Dat simpen in de SC moet echt kappen. Alsof jullie nog nooit met het andere geslacht in aanraking zijn gekomen. Waarschijnlijk een irl whale of pukkelige puber die aan het larpen is. Je zou maar zoveel erkenning zoeken dat je “Lady” in je naam zet op een 99% male only tech forum. Echt te cringe om aan te zien.
Dat zit wel Schnorr.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
dylan_ schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 02:49:
Dat simpen in de SC moet echt kappen. Alsof jullie nog nooit met het andere geslacht in aanraking zijn gekomen. Waarschijnlijk een irl whale of pukkelige puber die aan het larpen is. Je zou maar zoveel erkenning zoeken dat je “Lady” in je naam zet op een 99% male only tech forum. Echt te cringe om aan te zien.

dylan_ schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 02:49:

Haha, maat, ga de volgende keer wat eerder slapen. Je weet wel, woosh, when the jokes goes over your head.
Merendeel van de mensen (mannen) hier zijn gewoon degens die geld in magische internet muntjes stoppen maar verder gewoon een gezin en/of een vriendin hebben. En zo niet, en je bent single, ook prima en welkom.
Vind het dus wel grappig dat je er zo serieus op in gaat, maakt dat je totaal niet door hebt hoe de sfeer en ongeschreven regels hier zijn. Juist hier, in de SC kunnen we eens een keer uitschieten over bepaalde voorwerpen (zoals gisteren) of @LadyS een beetje taunten. Of, als je wat meer pech hebt wordt je en masse op de hak genomen in een video van @Guere
Ik reageerde een beetje flauw, maar ik vind het wel gewoon een mooi experiment. Keep us posted!Amens schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 22:40:
[...]
Ja die AI idd. Maar die AI kan opzich, met de juiste prompts, wel goed analyseren. Ik geef het eens een paar kansen de komende dagen. Geen gekke bedragen, gewoon eens spelen en kijken of het wil lukken.
Maktub
Uiteraard! Ik verwacht zelf ook niet het ei van Columbus te hebben gevonden hoor. Ik snap de flauwheid welMrMrq schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 07:06:
[...]
Ik reageerde een beetje flauw, maar ik vind het wel gewoon een mooi experiment. Keep us posted!
AI chased ook gewoon maar green candles met een koopadvies na een 16% stijging.Amens schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 07:37:
[...]
Uiteraard! Ik verwacht zelf ook niet het ei van Columbus te hebben gevonden hoor. Ik snap de flauwheid wel
Maar wel een leuk idee.
[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 28-05-2025 07:50 ]
De CEO was het al wel wat aan het downplayen, vanwege de export restricties. Rektheid kan zeker in het vat zittentomtom901 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 07:24:
Vandaag NVDA vuurwerk en de rest van de markt mee? Of rekt?
Bron? Ben wel benieuwd nukbuntu schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 08:18:
[...]
De CEO was het al wel wat aan het downplayen, vanwege de export restricties. Rektheid kan zeker in het vat zitten
All in.knakworst schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 08:29:
shitcoin Rheinmetall goes parabolic.
[Afbeelding]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Als deze rekt gaat is de eindstand minus 13 miljoen, oftewel precies 100 miljoen down vanaf het hoogtepunt.
Knappe prestatie in een week.
https://www.coinglass.com...61bc840bc023e35fce56bedb6
Pff nu nog long gaan met veel liquidity onder ons en toch nog een beetje een magere push op die 110k.. je moet het maar aan durven. Wel vakwerk om zo snel zo rekt te gaan, dat wel.BTC100K2021 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:14:
Onze Hyperliquid gokker is bezig aan waarschijnlijk zijn laatste trade.
Als deze rekt gaat is de eindstand minus 13 miljoen, oftewel precies 100 miljoen down vanaf het hoogtepunt.
Knappe prestatie in een week.
https://www.coinglass.com...61bc840bc023e35fce56bedb6
Oké, ik weet niet waar ik deze sneer aan verdient heb. Tof is het niet of zelfs best triest, ik zie echt geen enkele aanleiding dat je zo in aanval op de persoon moet reageren.dylan_ schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 02:49:
Teleurgesteld dat jij de aandacht niet van me krijgt? Tjongejonge zeg, echt jammer dit.
Het zijn rare tijden. We hangen op de ATH en het gevoel ontstaat dat we nu zomaar wekenlang sideways kunnen gaan. Dit forum zit ook bijna in bearmarket modus.tomtom901 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:16:
[...]
Pff nu nog long gaan met veel liquidity onder ons en toch nog een beetje een magere push op die 110k.. je moet het maar aan durven. Wel vakwerk om zo snel zo rekt te gaan, dat wel.
Bulls bang voor een double top en/of macro-economische tegenvallers, bears bang om te shorten want normaal is een nieuwe ATH toch minstens goed voor een rally van 10-15%.
Als makke schapen wachten we kennelijk op een tweet van onze oranje vriend voor richting wordt gekozen?
Geen aandacht aan besteden, deze beste meneer (jongeman) zat vannacht nog in zijn rukbunker en kreeg plots het idee om de SC stiekem een beetje uit te dagenLadyS schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:20:
[...]
Oké, ik weet niet waar ik deze sneer aan verdient heb. Tof is het niet of zelfs best triest, ik zie echt geen enkele aanleiding dat je zo in aanval op de persoon moet reageren.
Teleurgesteld dat jij de aandacht niet van me krijgt? Tjongejonge zeg, echt jammer dit.

Verder eens met de reactie van @tomtom901
Degens meer niet.
Eifeltoren in de maakknakworst schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 08:29:
shitcoin Rheinmetall goes parabolic.
[Afbeelding]

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
LadyS schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:20:
[...]
Oké, ik weet niet waar ik deze sneer aan verdient heb. Tof is het niet of zelfs best triest, ik zie echt geen enkele aanleiding dat je zo in aanval op de persoon moet reageren.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/K9I9mQ3YtoNNqQpvoiTHksvB.jpg?f=user_large)
Ik heb sommigen best hoog zitten hier. Weet dat er echt wat vermogende Bitcoiners tussen zitten met vrouw en kids. Juist daarom snap ik het niettomtom901 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 06:42:
[...]
![]()
![]()
Haha, maat, ga de volgende keer wat eerder slapen. Je weet wel, woosh, when the jokes goes over your head.
Merendeel van de mensen (mannen) hier zijn gewoon degens die geld in magische internet muntjes stoppen maar verder gewoon een gezin en/of een vriendin hebben. En zo niet, en je bent single, ook prima en welkom.
Vind het dus wel grappig dat je er zo serieus op in gaat, maakt dat je totaal niet door hebt hoe de sfeer en ongeschreven regels hier zijn. Juist hier, in de SC kunnen we eens een keer uitschieten over bepaalde voorwerpen (zoals gisteren) of @LadyS een beetje taunten. Of, als je wat meer pech hebt wordt je en masse op de hak genomen in een video van @Guere
Iets met 'flow' en zo?dylan_ schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:38:
[...]
Ik heb sommigen best hoog zitten hier. Weet dat er echt wat vermogende Bitcoiners tussen zitten met vrouw en kids. Juist daarom snap ik het niet
Het is toch leuk om wat te geinen zo nu en dan?
Ik verwacht gek genoeg niet zoveel van vandaag, Nvidia heeft al wat geklaagd in de vorm van de CEO die riep dat ze last hebben van van alles, voornamelijk restricties. Maar daarnaast is de AI hype nog alom levend. Oracle gaat groot inzetten op AI, terwijl de devs daar niet eens een fatsoenlijke database kunnen bouwen en een beetje stabiele dev omgeving op kunnen zetten. Die leven nog in 1998.
Voor BTC maakt het niet uit, dat hele Nvidia. Al relateert met het allemaal onder de noemer tech, wat compleet nergens op slaat.
Anyhow, maak er een mooie dag van. Het weer is prima.
Juist daarom moet je toch wat kunnen geinen, meer is het nietdylan_ schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:38:
[...]
Ik heb sommigen best hoog zitten hier. Weet dat er echt wat vermogende Bitcoiners tussen zitten met vrouw en kids. Juist daarom snap ik het niet
Huh wat is het probleem? Dat sommigen babes posten? Ben je toevallig als kind betast door de priester? Dat je nu zo’n afkeer hebt?dylan_ schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:38:
[...]
Gisteren nog getwijfeld om wat te kopen, vandaag heb ik spijt. Zoals het hoort.Aeronaut schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 08:58:
rheinmetall komt ook in mijn... had ik maar lijstje toegevoegd.
420k niet gezien en gelukkig 42k ook niet. en een nieuwe BTC ATH gezet met een BTC.d 65%.
Altcoin broeders Topic #30 wordt onze topic.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3gcFv2XEb2aw2yWxtvXlKPby.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
#29 blijft open tot we de 420k bereikt hebben geloof ik.Aeronaut schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:59:
Einde is wel bijna inzicht voor topic #29. Hoogtepunten en dieptepunten voor menig portofolios hier.
420k niet gezien en gelukkig 42k ook niet. en een nieuwe BTC ATH gezet met een BTC.d 65%.
Altcoin broeders Topic #30 wordt onze topic.
Voor altijd 29.
Nee.Wispe schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:05:
@dylan_ wil gewoon wat vaker hunk-plaatjes zien. Dat kan geregeld worden toch jongens?
niet 69?Darrell schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 10:05:
[...]
#29 blijft open tot we de 420k bereikt hebben geloof ik.
Voor altijd 29.
Dus omdat je echte mannen niet begrijpt, ga je maar een vrouw aanvallen?dylan_ schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:38:
[...]
Dat snap ik dan weer niet...
Maar goed, laat het rusten.
Wens je oprecht een fijne dag
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!