Verwijderd
Nee joh een beetje rood is goed. Het is gewoon irritant dat het zo reageert op zijn onzin
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
FOMOtomtom901 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:23:
Zo, ik zit weer aan boord degens!
Oei ja, de timing is wel weer totaal crap voor jou. Valt het mee of ben je erg rekt gegaan?ScuL schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:12:
Waarom gebeuren dit soort dingen altijd als ik op het punt sta te gaan slapen. Zit nu met vierkante ogen achter de knoppen RIP

Is dit echt Trump triggered?Muzzy schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:23:
[...]
Nee joh een beetje rood is goed. Het is gewoon irritant dat het zo reageert op zijn onzin
Het was al redelijk overhit al voordat hij diaree begon te sputteren. Beetje afkoelen was wel op zijn plaats.
Hahaha nee verre van
Same, we lijken het gevecht om de 108 te gaan winnen. Fingers crossed.tomtom901 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:23:
Zo, ik zit weer aan boord degens!
Goed geziengebruikershaes schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:25:
[...]
Het was al redelijk overhit al voordat hij diaree begon te sputteren. Beetje afkoelen was wel op zijn plaats.
nothing stops this train
Nouja, om dan iets serieuzer te reageren. Als die weekly zo sluit is het wel big oof.
Het is te overzien. Ik heb genoeg ruimte, pas als BTC onder de 100k en ETH onder de 2000 zouden komen is het "rekt". Maar dit zijn juist de momenten waarop je veel extra winst kan pakken (zowel met shorts op de weg naar beneden als longs voor de recovery)Guere schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:24:
[...]
Oei ja, de timing is wel weer totaal crap voor jou. Valt het mee of ben je erg rekt gegaan?
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
nothing stops this train
/f/image/j4R0W0opURjtSO44BUr7eb9C.png?f=fotoalbum_large)
Op basis hiervan is voorlopig de liquiditeit opgesnoept en is het eerstvolgende gebied weer boven de 110k
Gisteren riep je nog om een nieuwe ATHKol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:31:
komaan ga maar naar de $105k range, LFG!

Mooi om te zien dit.
Dit gooide die er in precies aan het begin van de dump. Het is gewoon zijn schuld!
treindiewegrijdt.gifKol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:31:
Weet je wel wat je roept kolletje? Terug acceptatie vinden in de range is de onderkant van de range opzoeken...Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:31:
:strip_exif()/f/image/mMGdlv2IrlGj066lXVap28pW.png?f=user_large)
Balls of steel
je hoeft niet aan mij te vragen waar een goede TP ligt oid, ik koop op gevoeltomtom901 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:34:
[...]
Weet je wel wat je roept kolletje? Terug acceptatie vinden in de range is de onderkant van de range opzoeken...

ik had wat verkocht rond de $111k, dus kan weer inschalen
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 23-05-2025 14:41 ]
nothing stops this train
BegrijpelijkDarrell schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:57:
[...]
Ik weet het. 4 dagen avondvierdaagse en een koude kletser en dan ben je iets sneller getriggerd.
Ben sinds 2022 aan het DCA'en, dus zit op een mooie winst inmiddels. De exacte top ga ik niet kunnen timen. Dus dan is het voor mij zaak om geleidelijk aan mijn BTC positie af te bouwen terwijl we in prijs discovery zitten. Heb nu slechts 5% van mijn BTC verkocht en behoud altijd mijn hodl stack voor de langere termijn. In de bear (of dips zoals nu) verwacht ik ook wel lager terug te kunnen kopen.Desalniettemin probeer ik te begrijpen hoe 110k reden tot verkopen is waar die maandenlange 100k dat niet was.
Dip for ants.
Hij is altijd in onze gedachten bij dit soort movements.Guere schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:41:
Waar is @anti elppa om te roepen dat het allemaal ruis is en paniek om niets!
Nou, ban die gast ook maar weer dan.tomtom901 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:34:
[...]
Weet je wel wat je roept kolletje? Terug acceptatie vinden in de range is de onderkant van de range opzoeken...
Het gaf vorige keer wel een flinke moon. Misschien werkt het nu weer.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Als je dat zegt verbind ik er toch iets anders aan. RIP elppagebruikershaes schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:49:
[...]
Hij is altijd in onze gedachten bij dit soort movements.
De tandjes. Hahaha. Ga je wachten tot de beurs in US opent of toch maar snel closen?
Ik zit niet zo in dit soort handel, maar 0,179BTC * 108K = 19K / 50 leverage = 380 dollar inleg die 2% (100/50) onder de entry prijs wordt geliquideerd?
Gewoon een stop erop gezet. Als het onder de 107k zou komen dan is het pechdylan_ schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:57:
[...]
De tandjes. Hahaha. Ga je wachten tot de beurs in US opent of toch maar snel closen?
iPhones are about to hit $3,000 before Ethereum does. https://t.co/BDilsDh7Ny
— CryptoAmsterdam (@damskotrades) 23 mei 2025
Kun je zelf ook, die @anti elppa snapt alleen die groene knop.dylan_ schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 15:06:
Elpa en Taro jullie zouden voor het goede doel eens een Tweakers potje moeten maken waar iedereen pakweg 100 euro mag inleggen zodat jullie lekker met de leverage knoppen kunnen spelen. Verdienen de noobies en hodlers ook nog een klein zakcentje
Naja miss is die wel REKT. Ook soort van RIP.tomtom901 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:56:
[...]
Als je dat zegt verbind ik er toch iets anders aan. RIP elppa
Jouw naam was ik vergeten. Maar hetzelfde voor jou.tomtom901 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 15:09:
[...]
Kun je zelf ook, die @anti elppa snapt alleen die groene knop.
Ik ben echt de grootste faalhaas trader die je hier kunt vinden dus zelf aan de knoppen zit ik liever niet.
eth, The world's computer
Welnee, dat ben ik al. Ik koop en verkoop op verkeerde momenten en hodl alleen.dylan_ schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 15:13:
[...]
Jouw naam was ik vergeten. Maar hetzelfde voor jou.
Ik ben echt de grootste faalhaas trader die je hier kunt vinden dus zelf aan de knoppen zit ik liever niet.
Zal wel meevallen, die zal wel in de lokale Aldi staan voor zijn weekend voorraad schultenbraugebruikershaes schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 15:11:
[...]
Naja miss is die wel REKT. Ook soort van RIP.
Inderdaad, die komt zo binnen met enkele treetjes en komt dan vast zeuren dat hij ons 'ook niet even een paar uur alleen kan laten'tomtom901 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 15:21:
Zal wel meevallen, die zal wel in de lokale Aldi staan voor zijn weekend voorraad schultenbrau
Close, gekocht op de retest van de VWAPkbuntu schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 15:26:
Gaan we weer, iedereen klaar om de dip te kopen?
/f/image/cwtdtEDJuBo6KRQDDu5gDlFn.png?f=fotoalbum_large)
Never ever financial advice...
Nee, hoorde wel dat ie opgenomen is vanwege het overmatig zien van shitcoins in dit topic. Geef hem maar even de tijd.Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 15:31:
heeft @anti elppa een ban? nee toch?![]()
hij had laatst wel blauwe tekst
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Oh wow, nice share
Is dit gewoon business as usual voor jou?
Veel risico nemen met high leverage en dan do or die? dat is @ScuL wel toevertrouwd jaWoohooo schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 16:10:
[...]
Oh wow, nice share![]()
Is dit gewoon business as usual voor jou?
Alsook exact de VAH bij mijtomtom901 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 16:13:
hier zit een lokale vwap waar we even doorheen moeten.
[Afbeelding]
Gekochtkbuntu schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 15:26:
Gaan we weer, iedereen klaar om de dip te kopen?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Heeft die natuurlijk allang gesloten bij dat dipje naar 108.
Nee voor mijn 2e btc potje.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Wilde dat ook posten maar dacht laat maar gezien de meningen hier.knakworst schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 16:43:
Sol strong.
‘Ik ben tegen regulering. Ik denk dat de cryptomarkt op zichzelf goed werkt en dat iedereen kan zien welke projecten waardevol zijn en welke niet.’ Was getekend Michaël van de Poppe, finfluencer en investeerder, en de enige die zich op het podium durfde uit te spreken tegen toezichthouders. Maar in de wandelgangen ging het veel over verhuizen naar belastingparadijzen zoals Dubai, om EU-regels te ontwijken.
Op de conferentie van de zesde Dutch Blockchain Week in het Amsterdamse Meervaart Theater, waar Constantijn van Oranje-Nassau een gesprek leidde, was het onderwerp vooral overheidstoezicht. De ‘start-upprins’ noemde regulering ‘behoorlijk saai’, maar ook hij moest eraan geloven, nu de Europese cryptoregels MiCA zijn ingegaan. Cryptobedrijven krijgen te maken met kapitaaleisen, interne controles en de verplichting informatie aan te leveren.
Lees het volledige artikel: https://fd.nl/financiele-...f-beschermt-powell-en-fed
Volgens mij wordt er inmiddels vaker geklaagd over dat je 'hier niets meer mag zeggen over altcoins' dan dat er daadwerkelijk gehaat wordt op altcoins...Wispe schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 16:45:
[...]
Wilde dat ook posten maar dacht laat maar gezien de meningen hier.
[ Voor 33% gewijzigd door Coldcat op 23-05-2025 16:54 ]
Valt wel mee toch, een dumpje en nu weer wat omhoog. Goud vaart er wel bij.Coldcat schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 16:54:
Nou dankjewel Mr. Market manipulation Trump. Meer troep dan voor je onzinnige uitspraken.
aha, daar zit de halve SC dus als het hier rustig is. Inclusief LadyS
Omdat er pas gehaat wordt als mensen hier iets over altcoins zeggenGuere schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 16:46:
[...]
Volgens mij wordt er inmiddels vaker geklaagd over dat je 'hier niets meer mag zeggen over altcoins' dan dat er daadwerkelijk gehaat wordt op altcoins...
Je hebt wel gelijk hahaknakworst schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 16:43:
Sol strong.
Nice!
Nee ik heb nog een tweede btc potje waarmee ik wat handel, Dat potje verkoop ik (hopelijk) op het hoogtepunt.Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 17:41:
[...]
heb je gekocht? shiiiit is het morgen alweer maandag?
[ Voor 5% gewijzigd door sjorremans op 23-05-2025 18:20 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
knakworst schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:59:
[...]
Heb sinds 1 januari 71% rendement op aandelen met onder andere:
Rheinmetall
Thyssenkrup
Theon
Flow
BAE
BYD
Alfen, gedumpt voor de daling.
Heijmans
Bam
Heidelberg
Hensoldt
En niet helpende in porto: ASML, Dassault , safran
melrose.
Maar afgezet tegen AEX 5% een once-in-a-lifetime resultaat. Met dank aan de oorlog
:gifsicle():strip_exif()/f/image/btidHNYtMOxbhBBcViZzgPHa.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
[ Voor 54% gewijzigd door Aeronaut op 23-05-2025 18:29 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
VoorStukfruit schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 05:44:
Ik verwacht eigenlijk nog wel een dipje hier en daar. Voor of na de 120k?
Dat zit wel Schnorr.
In dat liedje van voor, van achter naar links en rechts ging het ook al verkeerd om. Niet opgelet op de basisschool vroeger.
Koers maakt een narratief om het nieuws heen. Zat er al aan te komen.
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!