BTC gaat voor. Als BTC weer een tijdje sideways gaat (in dollars, in euro's blijft die maar dalen) zal ETH wel volgen.Drardollan schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 09:26:
ETH lijkt maar niet omhoog te willen uitbreken, benieuwd of dat deze dagen alsnog gaat gebeuren. BTC heeft een serieuze stap omhoog gemaakt en lijkt het goed vast te houden.
als de printer hard aangaat in Europa dan wordt ie weer zwakker, maar Europa is altijd later aan de printer dan bijv Japan/USAdylan_ schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:08:
Triest hoor die zwakke dollar koers. Denk dat we tot volgende cycle moeten wachten op een euro ATH.
Bedankt oranje man
nothing stops this train
Bedankt voor deze heerlijke hopium injectie. Zo kom ik de dag weer door.Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:13:
[...]
als de printer hard aangaat in Europa dan wordt ie weer zwakker, maar Europa is altijd later aan de printer dan bijv Japan/USA

Mooi dat er altijd een positieve draai te bedenken is.
0,0 volume, geen interesse, en dan noemen we het: compressie.
- benzine is goedkoop, elektra/gas ook enigszinsdylan_ schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:08:
Triest hoor die zwakke dollar koers. Denk dat we tot volgende cycle moeten wachten op een euro ATH.
Bedankt oranje man
- vakanties naar dollar landen, reken uit je winst
- je iPhone wordt cheaper!
- inflatie EU onder controle, rente omlaag, minder staatsschuld fud in EU
- meer geld over voor defensie om ons tegen die Russen te verdedigen
- je hypotheekrente kan omlaag
- McDonalds goedkoper
- Americano ook toch
Japan weer hogere inflatie, Duitsland groei in de industrie, maar dat zal voornamelijk Rheinmettal en Co zijn.
BTC moet makkelijk naar de 150K kunnen.
in die vieze dollar gesproken. De USA gaat weer enorm belasting verlagen en uitgaven vergroten. What could possibly go wrong? De naam alleen al.
Euro/dollar koers gooit wat roet in het eten voor het euro spenderende smaldeel van de wereld.
Voor de rest heb je het niet nodig om het uit te geven? Hodl BTC.
BTC moet makkelijk naar de 150K kunnen.
in die vieze dollar gesproken. De USA gaat weer enorm belasting verlagen en uitgaven vergroten. What could possibly go wrong? De naam alleen al.
Euro/dollar koers gooit wat roet in het eten voor het euro spenderende smaldeel van de wereld.
Voor de rest heb je het niet nodig om het uit te geven? Hodl BTC.
Ik moet wel zeggen dat ik het nog redelijk vind tegenvallen allemaal. Met een aantal stocks vind ik het gemakkelijker om redelijke rendamenten te behalen tegen minder risico
- ik heb geen auto alleen btcknakworst schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:17:
[...]
- benzine is goedkoop, elektra/gas ook enigszins
- vakanties naar dollar landen, reken uit je winst
- je iPhone wordt cheaper!
- inflatie EU onder controle, rente omlaag, minder staatsschuld fud in EU
- meer geld over voor defensie om ons tegen die Russen te verdedigen
- je hypotheekrente kan omlaag
- McDonalds goedkoper
- Americano ook toch
- geen geld voor vakantie
- helaas werken veel shops met dezelfde dollar als euro prijs, waarschijnlijk gaat de verkoopprijs omhoog door de zwakke dollar want productie en grondstoffen worden duurder om te importeren, nog niet eens over de importheffingen gesproken
- nog langer oorlog jeeeej daar gaat ons belastinggd
- hypotheekrente is 2,1 dus lager zal het wel niet worden voor mij
- mcdonalds heeft onlangs prijzen verhoogd
- koffie drink ik niet vieze drek
Ziet er heel somber uit dus!
BTC100K2021 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:17:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/zgt4JWWpVTfAi7tr5qvHScOd.gif?f=user_large)
ETH heeft net een 30% stijging VS BTC gedaan en 50% in vies fiat geld. Verwacht je dat die meteen doorpakken naar 0.03 in BTC pair?Drardollan schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 09:26:
ETH lijkt maar niet omhoog te willen uitbreken, benieuwd of dat deze dagen alsnog gaat gebeuren. BTC heeft een serieuze stap omhoog gemaakt en lijkt het goed vast te houden.
Koop Rheinmetall en verdien je eigen belastinggeld terug. NFA op op deze koers...dylan_ schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:22:
[...]
- nog langer oorlog jeeeej daar gaat ons belastinggd
Ziet er heel somber uit dus!
Als je alleen naar altcoins kijkt wil ik je hier best gelijk in geven, maar goed, daarvoor is hier het afgelopen jaar al vaak genoeg gewaarschuwd. Dat het deze keer wellicht wel anders zou kunnen zijn. Geen retail, geen dik altseason. Ja, kan nog gebeuren, maar situatie nu is nog beetje mweh.kbuntu schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:21:
Ik moet wel zeggen dat ik het nog redelijk vind tegenvallen allemaal. Met een aantal stocks vind ik het gemakkelijker om redelijke rendamenten te behalen tegen minder risico
Als je naar Bitcoin kijkt ben ik het er niet mee eens: denk dat je de grafiek dan op een iets te korte tijdspanne hebt staan. In de herfst vorig jaar stonden we nog op $60k, dat is dus een +85%. Ga je iets verder terug, begin vorig jaar: $41k, dat is een +270%. Ga je naar de cycle bottom 2,5 jaar geleden: dan zitten we op een +700%. Dat lijken mij prima rendamenten. Tuurlijk, NVDA en Rheinmetall gingen over die gehele periode x10/x15, maar meestal ligt het toch wel wat lager.
Ben wel benieuwd wat je nu allemaal qua stocks koopt. Kun je wat voorbeelden geven van wat je nu op dit moment koopt en wat je rendamenten op de korte termijn dan zijn geweest?
@Guere Sinds het begin van het jaar gedragen met name techstocks zich als de meme coins van de aandelenmarkt. Je kan best leuke ritjes maken met Nvidia, ASML, Besi en anderen in die categorie.
En daar zitten gewoon goede bedrijven tussen die je op lange termijn wel wil hebben.
(Geen financieel advies, DYOR enzovoorts)
En daar zitten gewoon goede bedrijven tussen die je op lange termijn wel wil hebben.
Kijk dit vind ik wel een goede tip! Ik zal het overwegenknakworst schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:28:
[...]
Koop Rheinmetall en verdien je eigen belastinggeld terug. NFA op op deze koers...
Nou ik had net wel echte compressie; veel volume, behoorlijk wat interesse.BTC100K2021 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:17:
[...]
Mijn toiletbezoek was weer intens.
Nou, deel je picks maar eens dankbuntu schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:21:
Oh, helemaal mee eens. Je kan zeker leuke ritjes maken! Ook eens dat er bedrijven tussen zitten die je op lange termijn wel kunt behouden, maar dat kun je uiteraard ook over BTC zeggenCornermanNL schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:36:
@Guere Sinds het begin van het jaar gedragen met name techstocks zich als de meme coins van de aandelenmarkt. Je kan best leuke ritjes maken met Nvidia, ASML, Besi en anderen in die categorie.
Ik wil vooral even bestrijden dat je geen leuke ritjes meer op BTC zou kunnen maken. Hell, 9 april stonden we nog op $74k. Dat is +50% in de afgelopen anderhalve maand. NVDA deed minder in hetzelfde ritje, ASML ook.
2013 vs 2025
— Alex 👽 (@AlexesNakamoto) 22 mei 2025
Bitcoin stays the same. It’s fiat that’s losing value.@IsaacMiller pic.twitter.com/k2e3GADod6
$111 vs $111k
nothing stops this train
Zeker. Ik ben redelijk vroeg ingestapt op D-wave, Mercado, Shopify. Paar weken geleden BYD toegevoegd. Daarbij de dips van Nvidia, AMD en ASML gekocht. Als ik zo een beetje naar de prestaties kijk, dan maak ik denk ik betere keuzes betreft instap/uitstap momenten dan bij crypto, dus kan ook een persoonlijk verschil zijn in hoe goed je bent in het traden van cryptoGuere schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:32:
[...]
Als je alleen naar altcoins kijkt wil ik je hier best gelijk in geven, maar goed, daarvoor is hier het afgelopen jaar al vaak genoeg gewaarschuwd. Dat het deze keer wellicht wel anders zou kunnen zijn. Geen retail, geen dik altseason. Ja, kan nog gebeuren, maar situatie nu is nog beetje mweh.
Als je naar Bitcoin kijkt ben ik het er niet mee eens: denk dat je de grafiek dan op een iets te korte tijdspanne hebt staan. In de herfst vorig jaar stonden we nog op $60k, dat is dus een +85%. Ga je iets verder terug, begin vorig jaar: $41k, dat is een +270%. Ga je naar de cycle bottom 2,5 jaar geleden: dan zitten we op een +700%. Dat lijken mij prima rendamenten. Tuurlijk, NVDA en Rheinmetall gingen over die gehele periode x10/x15, maar meestal ligt het toch wel wat lager.
Ben wel benieuwd wat je nu allemaal qua stocks koopt. Kun je wat voorbeelden geven van wat je nu op dit moment koopt en wat je rendamenten op de korte termijn dan zijn geweest?
Ik verwacht vooral dat hij eindelijk de €2400 achter zich laat en koers zet richting de €2600.Blik1984 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:23:
[...]
ETH heeft net een 30% stijging VS BTC gedaan en 50% in vies fiat geld. Verwacht je dat die meteen doorpakken naar 0.03 in BTC pair?
Al is het maar omdat ik dan mijn zakjes kan droppen in die range
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
ze zeggen vaak als je kan traden in crypto, dan is traden op de boomermarkt een eitje!kbuntu schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:50:
[...]
Zeker. Ik ben redelijk vroeg ingestapt op D-wave, Mercado, Shopify. Paar weken geleden BYD toegevoegd. Daarbij de dips van Nvidia, AMD en ASML gekocht. Als ik zo een beetje naar de prestaties kijk, dan maak ik denk ik betere keuzes betreft instap/uitstap momenten dan bij crypto, dus kan ook een persoonlijk verschil zijn in hoe goed je bent in het traden van crypto
nothing stops this train
Heb sinds 1 januari 71% rendement op aandelen met onder andere:
Rheinmetall
Thyssenkrup
Theon
Flow
BAE
BYD
Alfen, gedumpt voor de daling.
Heijmans
Bam
Heidelberg
Hensoldt
En niet helpende in porto: ASML, Dassault , safran
melrose.
Maar afgezet tegen AEX 5% een once-in-a-lifetime resultaat. Met dank aan de oorlog

Sol good, paar kratjes bier verdiend op een long. Volgende halte 200+, daarna exit.knakworst schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 11:27:
Eens kijken of deze smerige alt door de 180 gaat pompen.
[Afbeelding]
Mooie nuance dan idd, want stel je hebt BTC vorige maand nog gekocht onder de 80, dan kijk je nu ook naar 40% rendament in een maand.kbuntu schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:50:
[...]
dan maak ik denk ik betere keuzes betreft instap/uitstap momenten dan bij crypto, dus kan ook een persoonlijk verschil zijn in hoe goed je bent in het traden van crypto
/f/image/tTapMktl7KRdZW5DqbG8qthZ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 51% gewijzigd door tomtom901 op 23-05-2025 11:09 ]
FTFYtomtom901 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:06:
[...]
Mooie nuance dan idd, want stel je hebt BTC vorige maand nog gekocht onder de 80, dan kijk je nu ook naar 40% rendament in een maand.
[Afbeelding]
Wat zijn we ook goed met zijn allen, de één met nog mooiere winsten dan de ander.
De crème de la crème van de maatschappij.

Zie me eerder als uitschot met veel geluk maar ieder zijn dingBTC100K2021 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:15:
Wat zijn we ook goed met zijn allen, de één met nog mooiere winsten dan de ander.
[Afbeelding]

Alpina schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:21:
[...]
Zie me eerder als uitschot met veel geluk maar ieder zijn ding
:gifsicle():strip_exif()/f/image/UADytO5gMoT57r5l3NbWnPMR.gif?f=user_large)
Nee, denk ook dat veel mensen die er iets over lezen de gebeurtenis toch volledig aan SUI gaan toeschrijven, omdat EtheRIUME-B schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:25:
Zijn er nog mensen die (een beetje) vertrouwen hebben in SUI?
Zeker! Net zoals veel vertrouwen in andere crypto's die allen gemanipuleerd worden..inclusief bitcoin.E-B schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:25:
Het maakt namelijk niet veel uit waar je je geld in stopt omdat elke twee weken een soort van reset komt waarbij alle crypto's hetzelfde dalingspatroon laten zien.
...maar het blijft een leuke sport, al zijn we allemaal 15 jaar te laat met deze grap.
E-B schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:25:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/K3imcPn36YadxrGUQw5HryTW.gif?f=user_large)
nothing stops this train
De koersdaling is tot nu toe beperkt.E-B schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:25:
AIXBT was medio maart ergens gehackt. Daarna langzaam gezakt naar iets van 0,06$. Nu staat het op 0,21$.
Ik denk dat het wel los loopt. Natuurlijk geen financieel advies
Er is toch ook geen peil op te trekken. Bij dat CETUS zou ik echt ver weg blijven, dat is overduidelijk wel besmet.
SUI is gewoon ieders gok. Kan prima herstellen aangezien er niets mis is met SUI zelf, maar de naam kan toch aangetast zijn. Je weet 't gewoon niet.
SUI is gewoon ieders gok. Kan prima herstellen aangezien er niets mis is met SUI zelf, maar de naam kan toch aangetast zijn. Je weet 't gewoon niet.
Crude Oil daalt weer, ik blijf het volgen maar ik denk dat ik mijn eerste buyorder (dca) binnenkort uit ga voeren.
is investering lange termijn, 10+jaar
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 23-05-2025 11:38 ]
nothing stops this train
Fetjes stijgen ook mooi
en aans löpt wa vast
murphydrz schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:30:
[...]
Zeker! Net zoals veel vertrouwen in andere crypto's die allen gemanipuleerd worden..inclusief bitcoin.
Het maakt namelijk niet veel uit waar je je geld in stopt omdat elke twee weken een soort van reset komt waarbij alle crypto's hetzelfde dalingspatroon laten zien.
...maar het blijft een leuke sport, al zijn we allemaal 15 jaar te laat met deze grap.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/IdeNMI4qR5M64PENs8it1XKe.webp?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik weet het. 4 dagen avondvierdaagse en een koude kletser en dan ben je iets sneller getriggerd.jvel92 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 00:08:
[...]
Volgens mij moet je het vooral zelf weten welke strategie je volgt. Bij mijn strategie hoort winst nemen op een gedeelte van het portfolio. Als anderen dat niet doen, moeten ze dat uiteraard vooral niet en hun eigen strategie blijven volgen. Ik heb daar verder ook geen oordeel over en heb zeker niemand dom genoemd.
Desalniettemin probeer ik te begrijpen hoe 110k reden tot verkopen is waar die maandenlange 100k dat niet was.
enige reden die ik kan bedenken om te verkopen is omdat het "go away in may" periode is. ik vind de stijging eigenlijk te laag om nu te verkopen. had gehoopt op een echte rally net zoals bij gold, dan had ik wel stuk verkocht om dan weer dca in te schalen deze zomer....
nothing stops this train
Een week???? Ik had al geen geduld meer na 3 uur!!
Iets met significante levels..Darrell schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:57:
[...]
Ik weet het. 4 dagen avondvierdaagse en een koude kletser en dan ben je iets sneller getriggerd.
Desalniettemin probeer ik te begrijpen hoe 110k reden tot verkopen is waar die maandenlange 100k dat niet was.
Als je 1 maand geleden aandelen had ingekocht van bedrijven die BTC treasuries aanhouden :tomtom901 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:06:
[...]
Mooie nuance dan idd, want stel je hebt BTC vorige maand nog gekocht onder de 80, dan kijk je nu ook naar 40% rendament in een maand.
[Afbeelding]
ALTBG : +334%
ASST : +2.223%
CEP : +203%
MTPLF : +248%
Het is uiteraard een moment opname, maar op die stocks is/was echt een beter rendement te halen. Heb ze allemaal gehad, maar sommige (net iets) te vroeg verkocht blijkt achteraf...
Als je op MEXC een x1000 long op de bodem had geopend dan liep je hier niet meer rond.DatraxZ schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 12:17:
[...]
Als je 1 maand geleden aandelen had ingekocht van bedrijven die BTC treasuries aanhouden :
ALTBG : +334%
ASST : +2.223%
CEP : +203%
MTPLF : +248%
Het is uiteraard een moment opname, maar op die stocks is/was echt een beter rendement te halen. Heb ze allemaal gehad, maar sommige (net iets) te vroeg verkocht blijkt achteraf...
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik overweeg om wat van deze aandelen in te slaan. Had ik eerder willen doen, maar het voelt nu als 'green candles´ najagen. Of juist nog een goede zet omdat we als EU nog goed gaan investeren in een leger?knakworst schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 10:59:
[...]
Heb sinds 1 januari 71% rendement op aandelen met onder andere:
Rheinmetall
Thyssenkrup
Theon
Flow
BAE
BYD
Alfen, gedumpt voor de daling.
Heijmans
Bam
Heidelberg
Hensoldt
En niet helpende in porto: ASML, Dassault , safran
melrose.
Maar afgezet tegen AEX 5% een once-in-a-lifetime resultaat. Met dank aan de oorlog
==
hoi
Ja, maar waar laat je al die vaten hè?Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:37:
Crude Oil daalt weer, ik blijf het volgen maar ik denk dat ik mijn eerste buyorder (dca) binnenkort uit ga voeren.
Over Rheinmetal dacht ik dat bij 900, 1200 en 1400 ze wel een flinke correct zouden krijgen…Eusebius schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 12:40:
[...]
Ik overweeg om wat van deze aandelen in te slaan. Had ik eerder willen doen, maar het voelt nu als 'green candles´ najagen. Of juist nog een goede zet omdat we als EU nog goed gaan investeren in een leger?
Een fysiek leger is tegen die tijd dat die staat alweer kansloos tegenover een AI leger... Dus wat de EU moet doen is investeren in artificiële intelligentie in de breedste zin van het woord.Eusebius schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 12:40:
[...]
omdat we als EU nog goed gaan investeren in een leger?
EU loopt altijd achter de feiten aan.
Koop Bitcoin
Dat maakt wel degelijk uit, merk ik aan mijn recent gekochte zakje WALmurphydrz schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:30:
[...]
Zeker! Net zoals veel vertrouwen in andere crypto's die allen gemanipuleerd worden..inclusief bitcoin.
Schijt dat de EU hier meeleest. Ze zijn bang voor boormachines op grote schaal.Vis schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 12:44:
[...]
Een fysiek leger is tegen die tijd dat die staat alweer kansloos tegenover een AI leger... Dus wat de EU moet doen is investeren in artificiële intelligentie in de breedste zin van het woord.
EU loopt altijd achter de feiten aan.
Koop Bitcoin
Eerst het leger, dan de ledger! Anders heb je straks zo’n Russische tank voor de Rabobank staan. Ledger deponeren in de loop a.u.b. en door naar de INGB.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Toevallig ook vanmorgen gekocht. Een fijn "dansende" crypto.Wippie1234 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 12:46:
[...]
Dat maakt wel degelijk uit, merk ik aan mijn recent gekochte zakje WAL
Vanaf afgelopen zomer diverse financieel adviseurs en hypotheekmannetjes gesproken. En echt -allemaal- adviseren ze de Crypto stack af te bouwen. Als ik dan vraag waarom ik het -al jarenlang best presterende asset- moet lozen, komt niet echt een antwoord. Veilig op de bank, hacks, volatiel, crimineel, balans, cash bla, bla.
Wel wat uitgecashed in de run naar 109k volgens plan, -totale pf-waarde boven xxx Eur betekend x% uitcashen-. Viel mooi samen met de aankoop van ons droomhuis.
Nu komen we weer in de buurt van de max pf-waarde, dat komt mooi uit want we zijn wat lijken tegengekomen bij de renovatie.
Tering, wat valt het allemaal mooi qua timing.
De tijd leert of het tij keert
Prachtig. Hoe gaat t met onze baas in El Salvador dan? Die zal ook wel lekker in de plus zitten.
Eigenlijk gewoon btc kopen en verkopen op 150 natuurlijk. Lijkt me in een paar maanden haalbaar. Maar als je toch aandelen wilt kopen. Defensie zou ik niet meer op inzetten, eerder bouw als Bam, Heijmans, Heidelberg.Eusebius schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 12:40:
[...]
Ik overweeg om wat van deze aandelen in te slaan. Had ik eerder willen doen, maar het voelt nu als 'green candles´ najagen. Of juist nog een goede zet omdat we als EU nog goed gaan investeren in een leger?
According to PANews, El Salvador's national Bitcoin holdings have reached a total value of $678 million, with unrealized gains amounting to approximately $386 million, reflecting a 132.35% increase. Since the initial investment, the country has invested around $292 million. President Nayib Bukele addressed critics by stating, 'They say not to take screenshots, but to take profits.'Don Guacamole schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:21:
[...]
Prachtig. Hoe gaat t met onze baas in El Salvador dan? Die zal ook wel lekker in de plus zitten.
Blijft toch wel een bazenmove hahaMoiety schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:25:
[...]
According to PANews, El Salvador's national Bitcoin holdings have reached a total value of $678 million, with unrealized gains amounting to approximately $386 million, reflecting a 132.35% increase. Since the initial investment, the country has invested around $292 million. President Nayib Bukele addressed critics by stating, 'They say not to take screenshots, but to take profits.'
Het ging niet om 100k of 110k, ging om een move op de ATH die ik als punt gekozen heb om winst te nemen. Het had namelijk ook prima een double top kunnen wezen en dan hadden we nu lager gestaan. Puur TA gedreven icm risico afdekken / winst verzilveren. Uiteindelijk is BTC door gestoten en dat gun ik jullie van harte, wie weet koop ik wel weer wat op een pullback.Darrell schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 11:57:
[...]
Ik weet het. 4 dagen avondvierdaagse en een koude kletser en dan ben je iets sneller getriggerd.
The European Union, which was formed for the primary purpose of taking advantage of the United States on TRADE, has been very difficult to deal with. Their powerful Trade Barriers, Vat Taxes, ridiculous Corporate Penalties, Non-Monetary Trade Barriers, Monetary Manipulations, unfair and unjustified lawsuits against Americans Companies, and more, have led to a Trade Deficit with the U.S. of more than $250,000,000 a year, a number which is totally unacceptable. Our discussions with them are going nowhere! Therefore, I am recommending a straight 50% Tariff on the European Union, starting on June 1, 2025. There is no Tariff if the product is built or manufactured in the United States. Thank you for your attention to this matter!
Oftewel: rekt
Oftewel: rekt
Rekt inderdaad
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat de beurs nog reageert op de onzin van die idioot.
Omdat heel die familie en zijn nazaten ballsdeep in alle assets zitten en alles kunnen bespelen.knakworst schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:48:
Dat de beurs nog reageert op de onzin van die idioot.
Suprise suprise, 1000$ onder mijn exit weer wat gekochttomtom901 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:43:
[...], wie weet koop ik wel weer wat op een pullback.
Kan iemand die oranje aardappel op mute zetten? Jezus.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Damn. Dit gaat zo hard dat m’n SL niet eens getriggered werd. HODL!
Ach die oranje Looney Tunes begint eerst op 200% voor China en eindigt op wat 40%. Dus hij is van hoog inzetten en kijken waar we op uitkomen. Zal beginnen met dit bommetje en eindigen op wat 10%?
Nou de vorige keren steeg btc uiteindelijk ook. Kijken hoe het nu uitstpeelt.
gigantisch bedrag, en dat in een korte tijd
neem aan dat ze wel iets anders gekocht hebben toch ipv alleen in fiat hodlen?
nothing stops this train
Wat een paniek reactie weer pfff
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Scam wick, picking up some liquidity boys, steady...
En 1000$ lager nog een keertomtom901 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:51:
[...]
Suprise suprise, 1000$ onder mijn exit weer wat gekocht
VIX 23
goud moon
US futures rood
rente VS omhoog
Petje af hoor.
goud moon
US futures rood
rente VS omhoog
Petje af hoor.
Heeft Trump iets geroepen?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Nee maar wel op de send knop gedrukt met zijn TruthSocial account.AMDFreak schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:04:
Heeft Trump iets geroepen?
Als dit geen 1+ euro EPS in Q2 wordt bij Flow stop ik met handmatig beleggen.knakworst schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:02:
VIX 23
goud moon
US futures rood
rente VS omhoog
Petje af hoor.
Man man man, kan hij zikn muil niet een keer houden. Wat een onzin weer. Al mijn sl's zijn getriggerd. Felicitaties gaan uit naar de shorters
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Als het wat verder keldert ga ik idd ook wat smijtenKol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:05:
buyorders geplaatst in range $104k - $106k
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Tsja, hij kreeg natuurlijk al een paar dagen geen aandacht meer, dus dan moet 'ie uiteraard wat absurde dingen roepen omdat hij z'n presidentschap als een grote reality show beschouwd.
Gaat nergens over natuurlijk, iPhones geheel in de US bouwen gaat gewoon niet gebeuren. Broad 50% tariffs op alles uit de EU sloopt ook z'n eigen economie.
Maar goed, zo zie je maar: iedereen zat alweer mentaal bij de $150k maar winst nemen op $110k was echt niet verkeerd. Heb ik ook gedaan. Een tweet en de boel stort weer naar beneden.
Gaat nergens over natuurlijk, iPhones geheel in de US bouwen gaat gewoon niet gebeuren. Broad 50% tariffs op alles uit de EU sloopt ook z'n eigen economie.
Maar goed, zo zie je maar: iedereen zat alweer mentaal bij de $150k maar winst nemen op $110k was echt niet verkeerd. Heb ik ook gedaan. Een tweet en de boel stort weer naar beneden.
Heb Flow bijgekocht. LFG.BTC100K2021 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:06:
[...]
Als dit geen 1+ euro EPS in Q2 wordt bij Flow stop ik met handmatig beleggen.
Dit wordt voor BTC straks een enorme bounce omhoog, dat is te voorspelbaar. We zitten in een sterke fase, daar gaat één tweet niks aan veranderen. Dit is zelfs weer een bevestiging van de waarde van BTC als decentrale asset.
Op naar de vakantiegeld verdubbelaar dus!BTC100K2021 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:10:
Dit wordt voor BTC straks een enorme bounce omhoog, dat is te voorspelbaar. We zitten in een sterke fase, daar gaat één tweetje niks aan veranderen. Dit is zelfs weer een bevestiging van de waarde van BTC als decentrale asset.
Geld is al onderweg naar Kraken.
LFG
Waarom gebeuren dit soort dingen altijd als ik op het punt sta te gaan slapen. Zit nu met vierkante ogen achter de knoppen RIP
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
When bounce?
VIX 24BTC100K2021 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:10:
Dit wordt voor BTC straks een enorme bounce omhoog, dat is te voorspelbaar. We zitten in een sterke fase, daar gaat één tweet niks aan veranderen. Dit is zelfs weer een bevestiging van de waarde van BTC als decentrale asset.
sjorremans schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:15:
When bounce?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/oRdLRo6mrKQm9YErPFmBqM8i.jpg?f=user_large)
Wat een paniek jongens. Keep it together!
Ik ben geen trader. Tot nu toe alleen maar HODL. Ik stond echt net op het punt om mijn DCA te doen, tot die tweet kwam. Ik wacht denk ik ook nog even op $104-$106k.Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:05:
buyorders geplaatst in range $104k - $106k
Sta klaar om met wat vakantiegeld hype te kopen. Ff wachtuuhhhhh nog!
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!