Heeft wat weerstand van de VWAP en VAHgebruikershaes schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 19:37:
Het wil nog niet echt lukken door die 110k heen mhmmm
/f/image/RIm80n9DIxDHp9uOxqU5KYD8.png?f=fotoalbum_large)
Never ever financial advice...
timestamp op 10:15
nothing stops this train
Nondeju... is die ouwe Fries met z'n GameBoy Collectie opeens miljardair!Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 20:42:
kwam op X wat grappigs tegen over dat Bitcoin al in 1991 bestond in de game Space Quest IV, dus na ff zoeken heb ik het ook idd gevonden en kan je Bitcoin duidelijk zien![]()
[YouTube: Space Quest IV - Part One: Space Nerds to the Rescue]
timestamp op 10:15
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Hele dag in de auto. Naar huis na 2 weken vakantie. Over 1,5 week weer weg, maar dan op de motor.Guere schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 14:41:
Waar is @anti elppa om te roepen dat het allemaal ruis is en paniek om niets!
Maar zie dat ik weer wat paniek gemist heb? Jammer, had het graag gevolgd met popcorn en een lauwe schulti
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hahaha had gekund idd.tomtom901 schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 15:21:
[...]
Zal wel meevallen, die zal wel in de lokale Aldi staan voor zijn weekend voorraad schultenbrau
Die long staat er nog puik bij verder. Niets aan de hand. Ruis. Weekend pump komt eraan zeg ik je
Goed weekend!anti elppa schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 21:51:
[...]
Hahaha had gekund idd.
Die long staat er nog puik bij verder. Niets aan de hand. Ruis. Weekend pump komt eraan zeg ik je
:gifsicle():strip_exif()/f/image/odQWsYd1RfjkbKyUOrAYEwHN.gif?f=user_large)
BTC €94.837,08
Ja, meer dan dit kan ik niet foutloos typen.Coldcat schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 23:26:
Is wel eens drukker op een vrijdagavond. Snap het wel, iedereen kachel na de ATH natuurlijk.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Heb er nog een aantal koud staan, zal morgenavond wel weer even een ouderwets goede voorspelling doen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Taro schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 23:41:
[...]
Heb er nog een aantal koud staan, zal morgenavond wel weer even een ouderwets goede voorspelling doen.

Iedereen weer vol in een shitcoin morgen!
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 23-05-2025 23:46 ]
Taro schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 23:41:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/fkPyKmhqABE3wa5N9MWqUvuK.gif?f=user_large)
waarom doe je er geen plaatje bij dan jonguhanti elppa schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 07:42:
etf's gewoon mooie inflow gisteren.
We hebben overigens net een golden cross gehad (50d over 200d). Cowen had het beetje uiteen gezet op z'n kanaal, meestal volgt er een dipje van 10% tot wellicht zelfs 15%. Niet vreemd opkijken als er komende dagen tijdelijk wat zwakte is richting de $100k. Uiteraard ook geen harde regel dat die er per se komt, maar in het verleden kwam dat dipje wel vaak voor.
[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 24-05-2025 08:42 ]
[ Voor 23% gewijzigd door gebruikershaes op 24-05-2025 08:57 ]
BlackRock bijna een half miljard.Guere schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:42:
$211 miljoen. Netjes, maar valt nog wel mee
We hebben overigens net een golden cross gehad (50d over 200d). Cowen had het beetje uiteen gezet op z'n kanaal, meestal volgt er een dipje van 10% tot wellicht zelfs 15%. Niet vreemd opkijken als er komende dagen tijdelijk wat zwakte is richting de $100k. Uiteraard ook geen harde regel dat die er per se komt, maar in het verleden kwam dat dipje wel vaak voor.
/f/image/ubCNY363JO8b4mhqgcGawjQG.png?f=fotoalbum_large)
Ja leuk, maar het gaat natuurlijk iedere dag om de totale inflow, niet de flow van een individuele brokerColdcat schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:57:
[...]
BlackRock bijna een half miljard.
[Afbeelding]
Op VWAP gisteren toen hij er maar niet doorheen wildegebruikershaes schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:57:
Hm matig wakker worden zo. Uitgestopt op m’n entry. @tomtom901 waar ben jij uitgestapt? Tenminste ik ga er van uit dat je er niet meer in zit ..
/f/image/uD3Ma9PLFNWnZShRL1yXS1VL.png?f=fotoalbum_large)
Vannacht nog een spot order afgegaan
Moiety schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:51:
Wen shitcoins -90%?
:strip_exif()/f/image/55OUB1JtuI9ew3w3XUFsghol.jpg?f=fotoalbum_large)
cowen heb ik vorige cycle afgeschreven.Guere schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 08:42:
$211 miljoen. Netjes, maar valt nog wel mee
15% zie ik echt niet gebeuren. 10 ook niet.
Dit was een terug test van het kanaal. Ik zie hooguit 105,5k nog op de klokken komen
105.9k - 105.5k is wel een realistisch target als de lokale downtrend doorzet, maar eerlijk is eerlijk, we waren ook wel iets overhit aan het raken dus dit is een logische pullback in mijn ogen.anti elppa schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:21:
[...]
cowen heb ik vorige cycle afgeschreven.
15% zie ik echt niet gebeuren. 10 ook niet.
Dit was een teru test van het kanaal. Ik zie hooguit 105,5k nog op de klokken komen
Hij zei dat ie een stop op 107 had dus die is of gehit, of hij is er op tijd uitgestapt.
Ik zie toch wel 2 dotten anders.Don Guacamole schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:26:
[...]
Poh, de tijd dat je nog ruim 50$ kreeg per dot. Het era van de parachain boys.. man man, wat een belofte dat GLMR island..
Dikke dot is ver te zoeken..
[Afbeelding]
vond het kwa oververhitting wel meevallen. Kan nog 10x heftiger. Funding was zelfs nog neutraal. Ik heb die factor 20 hoger gezien rond de toptomtom901 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:26:
[...]
105.9k - 105.5k is wel een realistisch target als de lokale downtrend doorzet, maar eerlijk is eerlijk, we waren ook wel iets overhit aan het raken dus dit is een logische pullback in mijn ogen.
En die dikke BMW leeft nog… smaken verschillen.Don Guacamole schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:26:
[...]
Poh, de tijd dat je nog ruim 50$ kreeg per dot. Het era van de parachain boys.. man man, wat een belofte dat GLMR island..
Dikke dot is ver te zoeken..
[Afbeelding]
Funding kijk ik niet veel, RSI blijft voor mij redelijk betrouwbaar, zie bijv de 18H, iedere keer dat die zo overbought begon te raken volgde er een (kleine) pullback. Ook van de redenen voor mij om van de week uit te stappen, los van dat ik nu weer deels aan boord ben. Tis ook maar een slecht voorbeeld als mod andersanti elppa schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:29:
[...]
vond het kwa oververhitting wel meevallen. Kan nog 10x heftiger. Funding was zelfs nog neutraal. Ik heb die factor 20 hoger gezien rond de top
/f/image/Kc4BdmZnFg16h1cXVrrSmfyO.png?f=fotoalbum_large)
rsi op de daily was nog niet eens 80. noem ik in een bullrun van btc eerder neutraal. boven de 90 word het anders.tomtom901 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:32:
[...]
Funding kijk ik niet veel, RSI blijft voor mij redelijk betrouwbaar, zie bijv de 18H, iedere keer dat die zo overbought begon te raken volgde er een (kleine) pullback. Ook van de redenen voor mij om van de week uit te stappen, los van dat ik nu weer deels aan boord ben. Tis ook maar een slecht voorbeeld als mod anders
[Afbeelding]
mbt dat een pullback zo nu en dan nodig is, helemaal eens.
Als we nu weken zonder zouden doen, zou de top een stuk lager worden dan 420. Dan mag niet
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 24-05-2025 09:34 ]
Daarom geef ik je een ander timeframe (18H) waar die al 90 wasanti elppa schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:33:
[...]
rsi op de daily was nog niet eens 80. noem ik in een bullrun van btc eerder neutraal. boven de 90 word het anders.
mbt dat een pullback zo nu en dan nodig is, helemaal eens.
gebruikershaes schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:37:
Dat is gewoon een andere strategie. Jij hodlt een eeuwigheid en dan zijn deze dips maar wat hobbeltjes. Kleinere timeframes was het zeker vrij heet.
tomtom901 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:11:
[...]
gisteren toen hij er maar niet doorheen wilde
:no_upscale():strip_exif()/f/image/GqpEwmbgNoXXGV58bbpbWFQd.avif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
18h kijk ik niet naar. Rsi kijk ik alleen op daily, weekly en monthly. Ben geen daytrader. Kost me teveel tijd.tomtom901 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:36:
[...]
Daarom geef ik je een ander timeframe (18H) waar die al 90 was. Op de 4H kun je zelfs spreken van een liquidity grab zonder een goede nieuwe high (candle van donderdag 18:00). Kan dus niet zeggen dat de pullback gisteren als een verrassing kwam, de aanleiding was wel bijzonder.
Maar die pullback was sowieso te verwachten. Mooi icm die oranje mafklapper.
Dit iddgebruikershaes schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 09:37:
Dat is gewoon een andere strategie. Jij hodlt een eeuwigheid en dan zijn deze dips maar wat hobbeltjes. Kleinere timeframes was het zeker vrij heet.
In de min sinds Januari, en de verhoging in Maart bleef uit.
het is gelukkig al (verdiend) speelgeld.. maar toch. Die cycles lijken er nu echt wel uit
Hodl tot er hopelijk nog een keer een stijging komt. Dan het speelgeld eruit en dan zeg ik crypto voor altijd tabee
[ Voor 7% gewijzigd door jellybrah op 24-05-2025 10:53 ]
jellybrah schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 10:52:
Leuk.. die crypto.
het is gelukkig al (verdiend) speelgeld.. maar toch. Die cycles lijken er nu echt wel uit
Hodl tot er hopelijk nog een keer een stijging komt. Dan het speelgeld eruit en dan zeg ik crypto voor altijd tabee

sowieso hodl. Maar ff op de inhoud, waar haal je vandaan dat de cycles eruit zijn?jellybrah schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 10:52:
Leuk.. die crypto.
Voor mij is dit tot nu toe een redelijk normale cycle. En dat zeg ik terwijl dit mijn 4e cycle is.
Als de top afgelopen week was, nu de bear in, dan is het anders ja. Als we in nov/ dec een top krijgen, heel kort dippen en dan in 2026 gewoon doorknallen met een nieuwe veel hogere top, dan is het ook anders.
voorbeeld van een cancellation van het normale patroon afgelopen 2jaar was de left translated cycle story. Ook die is niet gekomen.
Ondertussen mooie hedge short TP1 genomen, volledig long positie daarmee gecoverd, en trailing stop aan.
Gaat lekker zo..
Ik ben vooral benieuwd wat er gebeurt als de OTC voorraad op is.anti elppa schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:02:
[...]
sowieso hodl. Maar ff op de inhoud, waar haal je vandaan dat de cycles eruit zijn?
Voor mij is dit tot nu toe een redelijk normale cycle. En dat zeg ik terwijl dit mijn 4e cycle zit.
Als de top afgelopen week was, nu de bear in, dan is het anders ja. Als we in nov/ dec een top krijgen, heel kort dippen en dan in 2026 gewoon doorknallen met een nieuwe veel hogere top, dan is het ook anders.
voorbeeld van een cancellation van het normale patroon afgelopen 2jaar was de left translated cycle story. Ook die is niet gekomen.
De stand van 29 april:
Bitcoin OTC balance has hit an all time low 👀
— Gordon (@AltcoinGordon) 29 april 2025
You know what that means? pic.twitter.com/yh82SQnpQA
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JME75aedyUFOlH5uv3LpayiU.jpg?f=user_large)
[ Voor 17% gewijzigd door Darrell op 24-05-2025 11:14 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
In before iemand weer over een supply shock begintDarrell schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:09:
[...]
Ik ben vooral benieuwd wat er gebeurt als de OTC voorraad op is.
De stand van 29 april:
[Twitter]
[Afbeelding]
De meningen over wanneer de top gaat plaatsvinden zijn verdeeld. Had destijds uitgerekend dat de bodem iets van een jaar na de top zou liggen, en icm de halving ed zou de nieuwe top nu rond de zomer moeten liggen meen ik. Maar goed moet er nog eens goed naar kijken.anti elppa schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:02:
[...]
sowieso hodl. Maar ff op de inhoud, waar haal je vandaan dat de cycles eruit zijn?
Voor mij is dit tot nu toe een redelijk normale cycle. En dat zeg ik terwijl dit mijn 4e cycle zit.
De prijs moet minimaal naar de 420k om mij te overtuigen wat sats naar de markten te brengen.Darrell schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:09:
[...]
Ik ben vooral benieuwd wat er gebeurt als de OTC voorraad op is.
De stand van 29 april:
[Twitter]
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Soon.tomtom901 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:23:
[...]
In before iemand weer over een supply shock begint.
Ik heb dit nooit begrepen, maar heb me eerlijk gezegd ook nooit in verdiept. Maar waarom zou je een short en een long tegelijk laten lopen? Omdat je dan niet zeker bent welke kant de prijsactie in zal bewegen?kazzzdafke schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:05:
VWAP reclaim?
Ondertussen mooie hedge short TP1 genomen, volledig long positie daarmee gecoverd, en trailing stop aan.
Gaat lekker zo..
Maar goed, zo voorspelbaar is het natuurlijk ook niet, gezien we vorige keer een double top hadden. De eerste top kwam een jaar na de halving. Die 2e top 1,5 jaar erna.
Dus gezien het feit dat we nu een jaar na de halving zitten is de kans er best dat dit nog niet de top is geweest, maar goed, niemand die dit zeker weet.
mijn mening is er niet over verdeeldDon Guacamole schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:24:
[...]
De meningen over wanneer de top gaat plaatsvinden zijn verdeeld. Had destijds uitgerekend dat de bodem iets van een jaar na de top zou liggen, en icm de halving ed zou de nieuwe top nu rond de zomer moeten liggen meen ik. Maar goed moet er nog eens goed naar kijken.
Voor mij is de top ergens okt - dec. Give or take 1 maand. En 1 jaar na top dal klopt ook exact tot nu toe. Mooi gebruik van gemaakt laatste cycle
Dikke tetten daarom niet zichtbaar

[ Voor 9% gewijzigd door Coldcat op 24-05-2025 11:38 ]
Heel kort uitgelegd:gebruikershaes schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:26:
[...]
Ik heb dit nooit begrepen, maar heb me eerlijk gezegd ook nooit in verdiept. Maar waarom zou je een short en een long tegelijk laten lopen? Omdat je dan niet zeker bent welke kant de prijsactie in zal bewegen?
Je kan dit doen om verschillende redenen maar de belangrijkste zijn meestal je winsten te beschermen of funding-kosten te balanceren, of inderdaad een lopende positie te beschermen tegen (korte) retraces.
Edit:
Stel dat ik overtuigd ben van een trend die bullish is, en ik open een long positie, maar de markt trekt zich toch even terug, dan kan ik kortstondig een hedge short openen om het tijdelijke verlies van de long om te zetten in neutraal of winst. Als de markt zich verder tegen mijn trend in beweegt kan ik met gemaakte winst van de hedge mijn long verlies afbouwen/inperken en toch bij opnieuw hernemen van de markt, mijn long open houden en momentum blijven houden.
Zijn nog veel meer mogelijkheden maar ik hoop dat het wat duidelijker is nu?
Edit2:
Je moet wel een main goal hebben, een long en short samen openen is niet zo een goed idee. Het is een tool die je kan gebruiken als tijdelijk de fundings te hoog zijn, jou plan “tijdelijk” dreigt onder water te lopen, maar het bredere timeframe het er wel nog goed uit ziet, etc…
[ Voor 49% gewijzigd door kazzzdafke op 24-05-2025 11:47 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Magpie op 24-05-2025 11:52 ]
het zegt zeker niet niets. Maar op twitter en bij de meest gure joetubers word vaak gedaan of de OTC desks over paar weken leeg zijn. Tuurlijk niet. Wat je zegt, er komen altijd sellers bij een hogere prijs.Magpie schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:52:
Supply shock is niet bestaand fenomeen. Als de prijs maar hoger gaat, komt er altijd nieuw aanbod. Zie het gedrag in deze slowchat van de week. Behoorlijke verkopen. Wat ik wel denk is dat het profiel van de holder verandert: meer institutioneel, meer lange termijn. Dat betekent dat er relatief steeds grotere prijsstijgingen noodzakelijk zijn om aanbod uit te lokken. Een aantrekkelijk vooruitzicht.
Alleen is de voorraad echt wel lager op den duur, en is er echt wel lastiger aan te komen --> hogere prijs.....en dan ook weer extra sellers
idd een mooi vooruitzicht
Ah ja makes sense. Als je idd een long hebt over ene langere timeframe en so met shorts de korte dumps opvangt dan klinkt dat als een slim plan. Ik was in de veronderstelling dat je 2 tegelijk had geopend om zo een eerder te sluiten als de prijs een richting kiest.kazzzdafke schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:38:
[...]
Heel kort uitgelegd:
Je kan dit doen om verschillende redenen maar de belangrijkste zijn meestal je winsten te beschermen of funding-kosten te balanceren, of inderdaad een lopende positie te beschermen tegen (korte) retraces.
Edit:
Stel dat ik overtuigd ben van een trend die bullish is, en ik open een long positie, maar de markt trekt zich toch even terug, dan kan ik kortstondig een hedge short openen om het tijdelijke verlies van de long om te zetten in neutraal of winst. Als de markt zich verder tegen mijn trend in beweegt kan ik met gemaakte winst van de hedge mijn long verlies afbouwen/inperken en toch bij opnieuw hernemen van de markt, mijn long open houden en momentum blijven houden.
Zijn nog veel meer mogelijkheden maar ik hoop dat het wat duidelijker is nu?
Edit2:
Je moet wel een main goal hebben, een long en short samen openen is niet zo een goed idee. Het is een tool die je kan gebruiken als tijdelijk de fundings te hoog zijn, jou plan “tijdelijk” dreigt onder water te lopen, maar het bredere timeframe het er wel nog goed uit ziet, etc…
Hij loopt nog. We zagen vandaag even een flinke dip onder de 107k maar ik had daar al rekening mee gehouden en omdat ik wakker was tijdelijk het SL uitgeschakeld. Inmiddels zitten we weer rond de 109. Blijf hem nog wel even aanhouden
PS ik heb tijdens die dump gelijk longs geopend op LTC, SOL en TRUMP (lol)
[ Voor 9% gewijzigd door ScuL op 24-05-2025 12:44 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Staan we op 240k?Wispe schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:15:
Bitcoin maakt een moontje en niemand post iets.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Misschien kan je zelf iets leuks posten ipv zeuren?Wispe schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:15:
hhahah nice. Ik haal de blikken vast uit de koelkast zodat ze lekker lauw zijn
omg dit wordt serieus weer episch
nothing stops this train
Haha dank voor de vote of confidence! Mooie hype... moet nog wel een hoop opgenomen worden
Helaas niemand meer uit Limburg gehad die zichzelf vrijwillig heeft gemeld dus die skippen we maar
Het linkje werkt niet bij mij
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Wat wil je met zo’n clubWispe schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:15:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Zz3onEW13HaqMpRIhmDT6SPG.jpg?f=user_large)
Ik vermoed overigens dat TomTom er ook precies zo uit ziet. Zoals die gast rechtsonder.
[ Voor 10% gewijzigd door Moiety op 24-05-2025 13:54 ]
Per se limburger of kan het ook een brabander zijn? 1 pot nat beneden de rivieren.Guere schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:45:
[...]
Haha dank voor de vote of confidence! Mooie hype... moet nog wel een hoop opgenomen worden
Helaas niemand meer uit Limburg gehad die zichzelf vrijwillig heeft gemeld dus die skippen we maar
Moiety schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:50:
[...]
Wat wil je met zo’n club
[Afbeelding]
Ik vermoed overigens dat TomTom er ook precies zo uit ziet. Zoals die gast rechtsonder.

Niet zo grappig he Darrel. @Guere tel ik? kom uit Limburg maar woon nu in BrabantDarrell schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:52:
[...]
Per se limburger of kan het ook een brabander zijn? 1 pot nat beneden de rivieren.
Nou, hij ziet eruit alsof hij op technisch vlak de anderen aan tafel overtreft. Compliment dus
Haha helaas had ik jou al een beetje een reguliere patser stem gegeven bij het TA-weerbericht filmpjetomtom901 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:59:
Niet zo grappig he Darrel. @Guere tel ik? kom uit Limburg maar woon nu in Brabant
Je moet ze gewoon een beetje kietelen @Guere. Dan komen ze vanzelf.tomtom901 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:59:
[...]
Niet zo grappig he Darrel. @Guere tel ik? kom uit Limburg maar woon nu in Brabant
:strip_exif()/f/image/xCyQqlE7PXnwCx76znGSORMK.jpg?f=fotoalbum_large)
https://fortune.com/crypt...-nicholas-pinto-bad-food/
Influencer who attended Trump’s memecoin dinner says he got a ‘Walmart steak’—and no access to the president
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Laat ze maar. Even de dijken doorprikken en de meesten komen op hangende pootjes naar Brabanttomtom901 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:59:
[...]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Hoe kun je nou in de min staan als je in januari 2022 in bent gestapt?jellybrah schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 10:52:
Leuk.. die crypto.
- edit: of je moet gaan daytraden (niet mijn ding) of je moet erin zitten voor de lange termijn. Heb je een leuk winstje, pakken maar niet zeuren dat je voor de aangeschafte hogedrukreiniger een paar jaar later een auto kon kopen ;-)
[ Voor 19% gewijzigd door Eusebius op 24-05-2025 14:25 ]
==
hoi
Gele kaart! Die horen natuurlijk altijd in de zon te staan, bij voorkeur in de achtertuin zodat als de buurman door zijn voorraad heen is hij wat kan pakken. Heb ik ook vaak snachts, dan gooi ik een paar muntjes tegen het raam die dan precies in de asbak vallen. Schrikt hij even wakker en doet een duimpje. De volgende ochtend vergeet hij het geld niet wat het eerste wat hij doet is een paar zware shagjes kettingroken.anti elppa schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:32:
[...]
hhahah nice. Ik haal de blikken vast uit de koelkast zodat ze lekker lauw zijn
Is eigenlijk heel simpel, gewoon de cycles spelen. Alles wat tussenin gebeurt, is ruis. Je moet maar 2 trades doen op 4 jaar en je zal het beter doen dan 99% van de mensen in crypto.anti elppa schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:32:
[...]
mijn mening is er niet over verdeeld![]()
Voor mij is de top ergens okt - dec. Give or take 1 maand. En 1 jaar na top dal klopt ook exact tot nu toe. Mooi gebruik van gemaakt laatste cycle
En ook nu, net zoals vorige cycles, krijg ik weer het gevoel dat ik misschien bitcoin niet moet verkopen omdat er mogelijks geen echte bear meer volgt.
Head boven heart en toch maar sellen on the way up. Dat bitcoin nog wel eens een -50% of meer doet, is bijna een zekerheid.
Drank is een duivel
Aan de wijze waarop de order is uitgevoerd heb ik denk ik ook nog iets boven marktprijs betaald

[ Voor 25% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-05-2025 14:49 ]
Je hebt ETH gekocht?BTC100K2021 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 14:48:
Ik zie dat ik gisteravond onder invloed van enkele alcoholische versnaperingen mijn positie in een shitcoin heb verdubbeld.
Drank is een duivel
==
hoi
Bitcoin is ook een shitcoin tegenwoordig, dus no worries.BTC100K2021 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 14:48:
Ik zie dat ik gisteravond onder invloed van enkele alcoholische versnaperingen mijn positie in een shitcoin heb verdubbeld.
Drank is een duivel
Aan de wijze waarop de order is uitgevoerd heb ik denk ik ook nog iets boven marktprijs betaald
Wispe schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 14:49:
[...]
Bitcoin is ook een shitcoin tegenwoordig, dus no worries.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VcVSROlmx4Q1fIeijsqOKyVd.gif?f=user_large)
nothing stops this train
nee liever niet, neem de tijd, kwaliteit heeft tijd nodig
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 15:36:
[...]
nee liever niet, neem de tijd, kwaliteit heeft tijd nodig
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!