[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 226 ... 252 Laatste
Acties:
  • 917.618 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:14

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Nog mensen die sats stacken in een wallet op Windows?

Recall komt er aan .... :') Ik dacht dat de EU spyware had verboden? Miljoen miljard boete voor MS dan maar.

Src. https://www.forbes.com/si...oice-you-must-now-decide/

Iedereen snel aan de hardware wallet, ETFs, paperwallets of tails met Electrum. :*)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:43
_O- _O- _O-
Toch fijn dat ie weer terug is :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:35
almelo15 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 08:44:
[...]

Coinbase, blackrock, sony, bp, intel, jpmorgan, amazone, visa en ontalbare andere bedrijven zullen er allemaal wel naast zitten dan. Dat ze daar niet van die slimme mensen hebben verbaast me.

Maar ik geloof je wel. Btc want store of value en digitaal goud ofzoiets toch? Ik ga zo ff kopen. Klinkt wel sterk. En de prijs gaat omhoog dus dat is het beste argument. Toch?
Die laten ETH ook weer vallen als een baksteen zodra het verval doorzet. ETH is van de shitcoins ondanks alles nog een bekende naam bij hun klanten. Het besef bij retail dat ETH een aflopende zaak is, is ook getuige dit forum nog niet bij iedereen ingedaald.

Blackrock trade alles waar vraag naar is en waar ze op kunnen verdienen. Stopt dat, dan verdwijnt ETH ook weer uit de catalogus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Coinbase, blackrock, sony, bp, intel, jpmorgan, amazone, visa en ontalbare andere bedrijven zullen er allemaal wel naast zitten dan. Dat ze daar niet van die slimme mensen hebben verbaast me.

Maar ik geloof je wel. Btc want store of value en digitaal goud ofzoiets toch? Ik ga zo ff kopen. Klinkt wel sterk. En de prijs gaat omhoog dus dat is het beste argument. Toch?
Dat partner gebeuren doet niet meer zoveel tegenwoordig, ff een pumpje en dan vergeet men het weer.

Overigens is ETH ook niet ISO 20022 compliant :o

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:23

Ik zou die eerder gegeven tip om toch eens door de SC topics heen te bladeren opvolgen.

Toegegeven, je bent redelijk hard aangepakt wat betreft je stellige mening over ETH. Dat is wellicht niet de welkom voor nieuwe users die je mag verwachten, maar dat gezegd hebbende: ook dat hoort soms een beetje bij de SC. Niet alles wordt zomaar aangenomen. Super bullish meningen over altcoins worden altijd zeer kritisch bekeken omdat er hier veel users zitten die dit verhaaltje al 100x voorbij hebben zien komen. Iemand die overtuigt is van <altcoin X> of <altcoin Y>, niet wil luisteren naar de adviezen van mensen die al 10 jaar in de space zitten, en vervolgens na een paar maanden nooit meer in dit topic verschijnen.

Het mantra BTC = king is niet iets dat je zomaar uit dit topic krijgt met een paar posts.

Maar afgezien van de ETH discussie zie ik je ook vol negativiteit reageren op users die hier al jarenlang zitten. Jaapio (nu FrambozenTaart) is een begrip. Zijn posts kan je eigenlijk nooit serieus nemen. Zijn posts zijn meestal ter vermaak, vrijwel alles is bij hem met een knipoog - tenzij hij weer even een timeout nodig heeft... ;)

Vandaar het advies om wat kennis op te doen over hoe de vlag erbij hangt in dit topic. Wat posts uit het verleden lezen kan helpen om een gevoel te krijgen voor wie/wat/wanneer serieus is, en wanneer niet. Kijk desnoods m'n meme filmpjes (zie openingspost). Zijn allemaal overdreven karikaturen, maar zit een kern van waarheid in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:27
BTC100K2021 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 08:50:
[...]

Die laten ETH ook weer vallen als een baksteen zodra het verval doorzet. ETH is van de shitcoins ondanks alles nog een bekende naam bij hun klanten. Het besef bij retail dat ETH een aflopende zaak is, is ook getuige dit forum nog niet bij iedereen ingedaald.

Blackrock trade alles waar vraag naar is en waar ze op kunnen verdienen. Stopt dat, dan verdwijnt ETH ook weer uit de catalogus.
Akkoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:16
Guere schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 08:58:
[...]

Ik zou die eerder gegeven tip om toch eens door de SC topics heen te bladeren opvolgen.

Toegegeven, je bent redelijk hard aangepakt wat betreft je stellige mening over ETH. Dat is wellicht niet de welkom voor nieuwe users die je mag verwachten, maar dat gezegd hebbende: ook dat hoort soms een beetje bij de SC. Niet alles wordt zomaar aangenomen. Super bullish meningen over altcoins worden altijd zeer kritisch bekeken omdat er hier veel users zitten die dit verhaaltje al 100x voorbij hebben zien komen. Iemand die overtuigt is van <altcoin X> of <altcoin Y>, niet wil luisteren naar de adviezen van mensen die al 10 jaar in de space zitten, en vervolgens na een paar maanden nooit meer in dit topic verschijnen.

Het mantra BTC = king is niet iets dat je zomaar uit dit topic krijgt met een paar posts.

Maar afgezien van de ETH discussie zie ik je ook vol negativiteit reageren op users die hier al jarenlang zitten. Jaapio (nu FrambozenTaart) is een begrip. Zijn posts kan je eigenlijk nooit serieus nemen. Zijn posts zijn meestal ter vermaak, vrijwel alles is bij hem met een knipoog - tenzij hij weer even een timeout nodig heeft... ;)

Vandaar het advies om wat kennis op te doen over hoe de vlag erbij hangt in dit topic. Wat posts uit het verleden lezen kan helpen om een gevoel te krijgen voor wie/wat/wanneer serieus is, en wanneer niet. Kijk desnoods m'n meme filmpjes (zie openingspost). Zijn allemaal overdreven karikaturen, maar zit een kern van waarheid in.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cUueMbvY1aRJzCOsAVrdTWcHUqM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/oZlmJbasXk6ECFfsfC97jlEJ.gif?f=user_large

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17-06 09:09
[...]

Jaapio (nu FrambozenTaart)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p4rJkN1f1ddDoXOozgH2O9vnQm0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/iaYVHshnfCRVqtCT4wFdG0um.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1BS2whUtoao4Uyfo_PNAd7BQMqA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/NnJ2bfeRW7SsbCGuIB1hLEUT.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Y2T1eK954IjaUCOTsqfVdo01UM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/373ZN7UoZ1ntZkE3w7xKFXgm.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zGBDFwmf5dPV_mVGINYuX1HzQys=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/b3wQ7zHYEfXyf5DyNLUSZhI3.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fNL7aUeAMMbvWF43rjg9YyrrN2U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wzU1IOTVSOIIHq5xvoTLbIli.gif?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:53
Nee joh, deze meme behoort toe aan die Nederlandse Canadees met zn strakke pakkie en zn mooie hoed die tegenwoordig in een goedkoop Aziatisch land verschuildblijft

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:27
[...]

Al doende leert men. Maar in ieder geval bedankt voor de beknopte uitleg m.b.t. de verhoudingen hier haha. Als je er wat harder invliegt krijg je ook wat meer terug, daar heb ik geen enkele moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17-06 15:35
Prachtig, ik zit hier alleen voor de memes. _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cy0Ie6eTxuRNNZtHolPdT3XpfqQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/9wyfmuuIYjGh5OQ0I7NJWato.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/asm633R5lbkS3ZAoweijwDO8NE4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/CMe6F3w5kWyExKULm2uRhLYU.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:16
Gaat het weer een ouderwetse donderdag dipdag worden?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

knakworst

Get more sats!

sjorremans schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:20:
Gaat het weer een ouderwetse donderdag dipdag worden?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4eOjcP2TWixJjSVUS7CjwgxhaD4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AeYN5O6cy4l5GU34lYNef5RE.jpg?f=user_large

Een nog dikkere dan ouderwetse :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:51
almelo15 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:14:
[...]

Al doende leert men. Maar in ieder geval bedankt voor de beknopte uitleg m.b.t. de verhoudingen hier haha. Als je er wat harder invliegt krijg je ook wat meer terug, daar heb ik geen enkele moeite mee.
Welkom hoor, discussies zijn altijd goed d:)b

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Guere
Kol Nedra schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:27:
Welkom hoor, discussies zijn altijd goed d:)b
Haha zolang jij maar in dit topic blijft wel ja :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
[...]

Gewoon af en toe wat goeie rekt of moon memes posten. Dan kun je daarna best af en toe los gaan over ETH. Balans in het leven is alles en dat is hier de juiste verhouding tussen memes, BTC en shitcoins.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
BTC100K2021 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:30:
[...]

Balans in het leven is alles
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jmj2paQf80CVrGRQmYTUX5rc-RQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/l6q2GD1MlD2QynJoZM0OlWH2.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
[...]

Niks mis met standpunten en posts, die tegen de algemene SC consensus in gaan. Ga vooral zo door zou ik zeggen. Kan er wel genieten. Keer wat anders dan de gebruikelijke mantra d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Timing is alleen niet zo handig van @almelo15 nu bitcoin nog even alleenheersertje aan het spelen is.

Als (ALS!) straks altseason start en de maxies weer huilend in een hoekje zitten zijn de shitcoiners weer aan zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Guere schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:29:
[...]

Haha zolang jij maar in dit topic blijft wel ja :o
ik beloof niks :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Darrell schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:44:
Timing is alleen niet zo handig van @almelo15 nu bitcoin nog even alleenheersertje aan het spelen is.

Als (ALS!) straks altseason start en de maxies weer huilend in een hoekje zitten zijn de shitcoiners weer aan zet.
altjes gaan weer rekt nu, /BTC paar rekt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Acidrain schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:11:
[...]

Nee joh, deze meme behoort toe aan die Nederlandse Canadees met zn strakke pakkie en zn mooie hoed die tegenwoordig in een goedkoop Aziatisch land verschuildblijft
-O- dat is er ook nog een ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:36
Op dit moment longs die closen en Spot CVD die sterk wijst op ook een spotmarkt die actief verkoopt.
Nog geen sterke shorts die openen, dus.. voor mij geen duidelijke grote neerwaardse druk.

Proberen terug 102.5k te winnen, maar.. voorlopig geen paniek.
Als we onder 99.8k zouden gaan, kunnen we wel eens wat lager gaan vissen.

Al bij al een rustige start van de dag.

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Je bedoelt het cynisch maar het klopt toch gewoon :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vqwDEQSwm0Pm1WGj9aGwpKEgChU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WDR1XWzYOrvVtgeQzVdgBY06.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
koopordertjes neergezet met verse eurootjes, laat maar zakken hoor.
of stijgen kan ook, beide gevallen winst!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 07:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yppN3OGSswXskAgtcVu6Pv8URLs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DT5wQo3ITEaos3M1xCAHA6rE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:23
Wippie1234 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:24:
[...]

Spelcomputers doen het vaak niet best na lange tijd opslag.
Ze werken nog. Zijn sporadisch nog in gebruik op een oude B&O CRT tv.
Ik hoop vooral dat de cartridges de komen jaren blijven functioneren want die hebben de meeste waarde :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• elektriekert

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:52
Darrell schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:44:

Meeste maxis boeit et geen drol als shitcoin season vol aan gaat. Is meestal maar 2 maanden en 99% cashed niet uit en word bagholder. Of selled op -80%.

Meeste maxis weten dit ook als geen ander. Want we zijn niet als maxi geboren ;)

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 10:13:
[...]

Meeste maxis boeit et geen drol als shitcoin season vol aan gaat. Is meestal maar 2 maanden en 99% cashed niet uit en word bagholder. Of selled op -80%.

Meeste maxis weten dit ook als geen ander. Want we zijn niet als maxi geboren ;)
@anti elppa be like:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0B-raSQBu94oiYdEhWSX_59SJNs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/afkEbRWdigXWrYB7MWg2fOQ3.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:07

koelebobes

Wen BTC €100K

Hmmmm moet nu de keuze maken om mijn ETH los te laten boven mijn gemiddelde prijs van 2190
En hopen dat we vanaf hier dippen

Of vasthouden en hopen voor een pump

Voor nu gaat de markt naar rechts Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m4BEhbwIaaHMCPWX9cbBRVM0bQU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/H76IC4yrIW02abfYgoe5ey3I.gif?f=user_large

BTC €96.871

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
koelebobes schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 10:29:
Hmmmm moet nu de keuze maken om mijn ETH los te laten boven mijn gemiddelde prijs van 2190

Voor nu gaat de markt naar rechts [Afbeelding]
Het antwoord staat in je gifje. Exit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:58:
[...]

Je bedoelt het cynisch maar het klopt toch gewoon :?

[Afbeelding]
plEUR op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Witwassen mag gerichter *O*

https://fd.nl/politiek/15...-gerichter-gaan-uitvoeren
Grote risico’s
Verder moeten banken zich in de strijd tegen witwassen veel meer richten op grote risico’s. Minister Heinen noemt als voorbeelden cryptoactiva en ‘bepaalde handelsconstructies’.
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

koelebobes schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 10:29:

Voor nu gaat de markt naar rechts [Afbeelding]
Er is hier advies in te winnen wat je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
bepaalde handelsconstructies
Bepaalde handelsconstructies, zei de VVD'er.

Dan kun je er wel een beetje op rekenen dat er mogelijkheden zullen blijven voor als je genoeg geld hebt, onafhankelijk van de bron.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Stukfruit schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 10:56:
[...]

[...]

Bepaalde handelsconstructies, zei de VVD'er.

Dan kun je er wel een beetje op rekenen dat er mogelijkheden zullen blijven voor als je genoeg geld hebt, onafhankelijk van de bron.
Uiteraard. Als jij steeds geld geeft aan ene meneer Albert Heijn, moet die constructie nog wel grondig gecheckt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 11:00:
[...]

Uiteraard. Als jij steeds geld geeft aan ene meneer Albert Heijn, moet die constructie nog wel grondig gecheckt worden.
Albert staat er dan ook bekend om geen eieren voor zijn geld te kiezen :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:14

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

De ruzie met Heineken is alleen maar positief. Hier is iedereen toch al aan de Schultenbrau ...

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTXf0ksNPRrv5xbTyc2qHjCrsDv906VgXLo9vUdNe6fGInvwCDNCOgW9cs&s=10

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
sh4d0wman schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 11:21:
De ruzie met Heineken is alleen maar positief. Hier is iedereen toch al aan de Schultenbrau ...

[Afbeelding]
Heineken 0,0 smaakt wèl naar bier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
sh4d0wman schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 11:21:

[Afbeelding]
Sowieso, mensen die nog in de middeleeuwen zijn blijven hangen en denken dat bier nodig is voor de vochtvoorziening...

Doe mij maar lekker water met plasticdeeltjes. Net zo slopend, maar het smaakt tenminste niet naar lauwe pis :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

De koers gaat zeker naar rechts…

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rbWL3Cr8BHY4HtoQR40rR3wUZPw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/drLLwtYk8jeWR9BpvTH7NW2k.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-North
Ben benieuwd of we nog verder dippen om 15:30.
Of zullen de yanks nu een keer gaan kopen? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-06 16:06
Coldcat schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 11:45:
De koers gaat zeker naar rechts…
voor de kijkers thuis naar links dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:06
Eerst kijken wat de U.S. Producer Price Index (PPI) om 14:30 doet

[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 15-05-2025 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dippen, D/VCA'en, is er een verschil?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 05:15
Stukfruit schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 12:00:
Dippen, D/VCA'en, is er een verschil?
Ja tot nu toe presteert VCA beter dit jaar

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kazzzdafke
kazzzdafke schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:56:
Op dit moment longs die closen en Spot CVD die sterk wijst op ook een spotmarkt die actief verkoopt.
Nog geen sterke shorts die openen, dus.. voor mij geen duidelijke grote neerwaardse druk.

Proberen terug 102.5k te winnen, maar.. voorlopig geen paniek.
Als we onder 99.8k zouden gaan, kunnen we wel eens wat lager gaan vissen.

Al bij al een rustige start van de dag.
Ondertussen komen we op een interessant level en bevestigen de indicatoren een aanhoudende verkoopdruk, met bearish CVD, negatieve bid-ask delta en weinig spot koopintentie. Verdere daling is nu waarschijnlijker, tenzij de VWAP een bounce laat zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ww4SYXsyq2r8jOKCeGZz2Y_ZsWQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PO4u43u369LeU72lJs8dGNa6.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door kazzzdafke op 15-05-2025 12:14 ]

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

BTC100K2021 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 10:36:
[...]

Het antwoord staat in je gifje. Exit.
Je hebt mij aan het denken gezet, weet nog niet wat ik er mee ga doen, sta nu "iets" in de plus maar als we terug gaan naar die 1800 sta ik weer 10-15% onder water

BTC €96.871

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
kazzzdafke schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 12:12:
[...]
Ondertussen komen we op een interessant level en bevestigen de indicatoren een aanhoudende verkoopdruk, met bearish CVD, negatieve bid-ask delta en weinig spot koopintentie. Verdere daling is nu waarschijnlijker, tenzij de VWAP een bounce laat zien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Ssib1guNNmZ7xRv6qbSg-JGzEw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5LWQDSC5e91k38GAf1TkQBnP.gif?f=user_large

Hodl.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• kazzzdafke
is dit een vraag om verduidelijking, een blijk van geen interesse in "termen" of nog iets anders?
Ik denk dat ik toekomstige info dan beter in het NK topic plaats en kunnen we hier verder stommelen over het wel of niet ETH moon when, BTC > goud, 100x hetzelfde gifje en andere uitzichtloze discussies?
Enkel de boobs, die blijven interessant.

Interesting times...

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• anti elppa
kazzzdafke schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 13:26:
[...]

is dit een vraag om verduidelijking, een blijk van geen interesse in "termen" of nog iets anders?
Ik denk dat ik toekomstige info dan beter in het NK topic plaats en kunnen we hier verder stommelen over het wel of niet ETH moon when, BTC > goud, 100x hetzelfde gifje en andere uitzichtloze discussies?
Graag blijven posten aub.

Boobs mag ook van mij

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
[...]
Je vult m zelf al in @kazzzdafke :*)

Maar blijf vooral posten hier hoor, ik lees mee en vind dit interessant. Niet te serieus :9B het blijft de ES CEE

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:51
[...]

Graag blijven posten, extra info is altijd interessant d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:30

NeoflexNL

Forever young

[...]

Blijven posten aub _/-\o_

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Moiety
anti elppa schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 13:29:
[...]

Graag blijven posten aub.

Boobs mag ook van mij
idd, soms helpt het je om te focussen..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sma7gXqMIBbfXXQ942Y-ndFnyQk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YSqtHhRlMAdMztvqumrVizbJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

[...]

Blijf posten alsjeblieft :)

BTC €96.871

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
en nu....up
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPOmmZ4mGEv_jFCGqSFKC56AzZQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z7Hqxbsu6oXdcW7MllyQkyBM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• kazzzdafke
@Moiety Jij kijkt naar de Binance chart zeker?

Die van Bybit is wat extremer :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3U_5yAa6mYMBSOa0j0SJHSC9SIM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nkRJU9qxgNCJWobLZzz6cFum.png?f=fotoalbum_large

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 11:20
[...]

Denk long term, niet short(en)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
kazzzdafke schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 13:58:
@Moiety Jij kijkt naar de Binance chart zeker?

Die van Bybit is wat extremer :D

[Afbeelding]
Thanks, goeie tip. d:)b

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17-06 09:09
John245 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 12:08:
[...]

Ja tot nu toe presteert VCA beter dit jaar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fcynpxz9gpZjnyLwe76tlusIzLo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HrTtPTnrg8XxEO7I6Z46xYRe.jpg?f=fotoalbum_large

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
we gaan weer up, mooi in de dip 1x gekocht :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 15-05-2025 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:30

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Mag beide, ik dump het ook soms in NK en zet hier een linkje. Net wat je zelf prettig vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

whut? geen Reetcuts?
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:40:
[...]

Dan koop je er teveel en is er dus té weinig schaarste.
Nah, het is meer dat het tegenwoordig zo eenvoudig is om de prijs te bepalen dat iedereen de hoofdprijs vraagt, en krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-North
Kol Nedra schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 14:41:
we gaan weer up, mooi in de dip 1x gekocht :)
Onderschat de yanks niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:16
Rekt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16-06 23:04
Laatste kans om te kopen boven 100k :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:51
Ok dit was het weer voor de komende tijd? Sell in May and go away is begonnen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
bsmpower schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 16:13:
But remember to get rekt in september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:47
tomtom901 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:58:
[...]

Ik zal morgen weer ff over Porsche beginnen, terug naar de orde van de dag.
Meetup met de Mercedes (en anderen die een cryptobak hebben?) 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 16:13:
Beetje ahead of yourself maar goed. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:51
tomtom901 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 16:35:
[...]

Beetje ahead of yourself maar goed. :)
Wat bedoel je? Niet op de zaken vooruitlopen. Tja wie zal het zeggen he.

[ Voor 21% gewijzigd door bsmpower op 15-05-2025 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Er wappert bij United Health weer enkele tientallen miljarden aan beurswaarde het raam uit"

https://finance.yahoo.com/quote/UNH/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 16:36:
[...]

Wat bedoel je? Niet op de zaken vooruitlopen. Tja wie zal het zeggen he.
We zijn van 97k naar 103k gesprongen en nu leveren we een beetje in, op dit moment nog niet zoveel aan de hand.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4wMmmw4v9KAtBIOmTZ_8KbfK8uo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/V18VbV6Ge82vIUAVDAginHGe.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
tomtom901 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 16:49:
[...]

We zijn van 97k naar 103k gesprongen en nu leveren we een beetje in, op dit moment nog niet zoveel aan de hand.
kazzzdafke schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 16:47:
Voor mij mag het gerust te unfilled orders en liq richting 96k en/of zelfs 93k gaan oppikken voor we verder door steken. Dat zou mooi en gezond zijn, beetje minder greed, paar fomo’s gerekt, en dan knallen.
Ik had dat een tijdje geleden al gezegd, maar ze verklaarden me half gek 8)7 8)7

Interesting times...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Guere
Daarnaast zou ik echt niet teveel waarde hechten aan die sell in may / come back in september uitspraak. Uiteraard kunnen we vanaf hier weer omlaag voor een mooie double top en dan rekt, maar niemand die het zeker weet. CryptoCapo denkt van wel, Bob Loukas weer niet ;)

Een blik op de BTC monthly returns tabel en het is echt geen zekerheid. Kijk ook naar b.v. 2021, een voorbeeld dat vaak wordt gegeven voor deze uitspraak. Ja, er was een summer lull: maar je had in juli echt wel weer aan boord moeten zijn om de stijging weer mee te pakken. Pas in september terugkomen is gewoon onzin.

Maar zelfs al zit er enige waarheid achter de uitspraak, dan nog is het daarnaast ook nog eens zo dat dit jaar niet echt volgens de reguliere patronen verloopt. We zijn behoorlijk hard omlaag gegaan de eerste maanden van dit jaar, waarom zouden de overige maanden dan wel op gebruikelijke wijze verlopen? Ik las er vorige week toevallig nog dit artikel over. Ook op wall street twijfelt men eraan of de sell in may strategie dit jaar überhaupt wel werkt omdat de patronen dit jaar zo ontzettend onvoorspelbaar zijn gebleken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
kazzzdafke schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 17:14:
[...]

[...]

Ik had dat een tijdje geleden al gezegd, maar ze verklaarden me half gek 8)7 8)7
93 is niet gezond. Afgelopen week was er nog niet 1 indicator oververhit. 0 reden om zo idioot ver terug te gaan. Voorlopig houd de range waar we nu al aardig wat dagen in zitten prima. Beetje consolidatie. Idd gezond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
anti elppa schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 17:18:
[...]

93 is niet gezond. Afgelopen week was er nog niet 1 indicator oververhit. 0 reden om zo idioot ver terug te gaan. Voorlopig houd de range waar we nu al aardig wat dagen in zitten prima. Beetje consolidatie. Idd gezond.
Meer dan een week later is 93k idd niet meer realistisch voor een gezonde pullback. Maar 97k tot 96k kan prima.

Interesting times...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:07
Remy!!!! schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 09:28:
[...]

Nou ken ik dat YT kanaal niet, maar vanuit NL kan je gewoon leverage grids draaien op Kucoin. Daar heb je geen VPN voor nodig.

On another note, gisteren weer een dealtje gesloten, helaas iets te vroeg voordat hij richting de $104.800 ging. Maar winst is winst 8)
Nieuwe orders staan klaar op $103.200 en $101.444, en zal de TP waarschijnlijk op $104.800 zetten.
De $101.444 is geraakt, nu in 1x naar de $104.800 graag *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
nu thuis van werken, buiten nog heerlijk zonnetje dus ik doe er 1, Plop!
cheers

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 17:47:
cheers
Proost uit Berlijn :9B

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pKU7VZ52VKdUp4Bu6UNsq8-S87U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oP8KXUX3SbfVhXntkVvjqUDm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-06 22:37

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 17:47:
cheers
Proost!
Zodra ik de kids in bed heb liggen denk ik dat ik er ook maar één los dop. Wel eerst een bakkie pleur.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Net alles verkocht. Gaan we weer up...

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xH-sPe15LKQGvSs67PZo22WCT2c=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/gTo9KDFHhYmpU9UYQOKEQg3c.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Darrell schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 18:06:
Net alles verkocht. Gaan we weer up...

spoiler:
Waarom zou je onderaan de range verkopen?

Interesting times...

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

kazzzdafke schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 18:20:
[...]

Heb ik ook niet. Was een sarcastisch grapje. Hödl.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
kazzzdafke schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 18:20:
[...]

You got rick rolled

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 17:14:
[...]

[...]

Klopt maar doet een hoop of het van mij komt of van jou he (geintje)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06 15:05
Als een BH aan de waslijn, het mooie is eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 07:12
Mooie relief bounce
Pagina: 1 ... 226 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!