Dat zit wel Schnorr.

(dollar pairing, euro volgende week)
[ Voor 47% gewijzigd door Kol Nedra op 15-05-2025 19:21 ]
Ik heb de beer al geschoten. Die komt voorlopig niettomtom901 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 19:26:
@bsmpower zie je nou, niet de huid verkopen voor de beer geschoten isLekker toepasselijk ook.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik heb hem op, dus kon ermee door blijkbaar.Wippie1234 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 19:47:
[...]
Een 0.0 Peroni, is dat een beetje te pruimen?
Ik drink geen alcohol (meer) dus dan maar zo.
ok...
Netjes wel van CoinBase, niet betalen aan scammers en users netjes vergoeden.
[ Voor 8% gewijzigd door kazzzdafke op 15-05-2025 19:56 ]
Interesting times...
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8TwmpNrAEiYO1An1IDs29uiI.gif?f=user_large)
Dat komt omdat je de mijne niet hebt geproefd:John245 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 19:55:
Proost !!! Op naar een nieuwe all time high.
Dit is wel een van de betere die ik heb geproefd.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/DwGI0r7xpfLUURfkOdc29BhM.jpg?f=fotoalbum_large)
*insert that’s what she said meme
Maktub
Schieten? Jij VCA'd toch?John245 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 19:28:
[...]
Ik heb de beer al geschoten. Die komt voorlopig niet
Ik VCA inderdaad. Dat gaat heel lekker de afgelopen weken.
En heb ook nog wel een potje waarmee ik handel.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
JW04 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 20:33:
Veel te veel groen allemaal. Hoe kan ik nou nog de beer uithangen!?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/jAq5oXi1AfrYUYLzMkyexigf.gif?f=user_large)
Nee joh, dit is diamant (continuation pattern). Hoera.
:strip_exif()/f/image/6ptVGOwXIGD5cLlCHBbgRN0f.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/NupsytqPERqhILEi47F26Avh.gif?f=user_large)
/f/image/LM37pfp3W2xDeKl9PeEDJrgY.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/0lFXU48TXfgJZNmlETNDl4iE.gif?f=user_large)
[ Voor 89% gewijzigd door Moiety op 15-05-2025 21:31 ]
En ik dacht nog wel incognito te blijven in geen Porsche
Snap ikkeanu_ schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 21:33:
[...]
En ik dacht nog wel incognito te blijven in geen Porsche
:strip_exif()/f/image/b4VOqGgfICI1pSlQXzrVx13P.jpg?f=fotoalbum_large)
Als het niet te ver rijden is anders moet ik onderweg ladenLucky0wn schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 16:20:
[...]
Meetup met de Mercedes (en anderen die een cryptobak hebben?)
Spontane speeksel aanmaak en m’n tanden vallen uit m’n bek..John245 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 19:55:
Proost !!! Op naar een nieuwe all time high.
Dit is wel een van de betere die ik heb geproefd.
[Afbeelding]
Oef, zulke zoete meuk kan ik niet echt waarderen. Nou ja, een kleintje op zijn tijd dan. Wel als ik daarna nog een biertje of lekker glas wijn mag.elektriekert schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 23:00:
[...]
Spontane speeksel aanmaak en m’n tanden vallen uit m’n bek..
Hoe staat het trouwens met crypto? Die mods laten het een beetje lopen volgens mij..
Heb je een Nissan Leaf 1e generatie met 140k op de teller gekocht dan?elektriekert schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 22:57:
[...]
Als het niet te ver rijden is anders moet ik onderweg laden
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Wanneer launch? Vraag het voor een vriend. Dat wordt de top.Stukfruit schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 00:07:
Er is nu een American Bitcoin
Want een echte Bitcoin is natuurlijk niet genoeg!
Schaamteloos gegraai.Stukfruit schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 00:07:
Het is stil trouwens rondom opper graaier Musk
kwam hier gisteren ochtend al langs. Ze lossen het wel mooi op vind ik.Pinsa schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 07:10:
Hackers stelen klantgegevens cryptobeurs Coinbase en eisen 20 miljoen dollar https://www.nu.nl/economi...en-20-miljoen-dollar.html
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Excuses niet mee gekregen, hoe hebben ze het opgelost dan?anti elppa schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 07:32:
[...]
kwam hier gisteren ochtend al langs. Ze lossen het wel mooi op vind ik.
gewoon die criminelen niet betalen en mensen die coins kwijt zijn volledig compenseren. En ze hebben een prijs gezet op de tip die er voor zorgt dat die figuren opgepakt wordenPinsa schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 07:33:
[...]
Excuses niet mee gekregen, hoe hebben ze het opgelost dan?
Geld zat bij Coinbase haha, las ook dat ze Deribit hebben overgenomen voor 2,6 miljard peanuts die 20 miljoenanti elppa schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 07:47:
[...]
gewoon die criminelen niet betalen en mensen die coins kwijt zijn volledig compenseren. En ze hebben een prijs gezet op de tip die er voor zorgt dat die figuren opgepakt worden
Zal mij niks verbazen als die ABTC weer op Solana komt. Dat kan je frontrunnen. Echter zal denk ik ook de impact een stuk lager zijn dat de eerste Trump coin.Coldcat schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 00:09:
[...]
Wanneer launch? Vraag het voor een vriend. Dat wordt de top.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zal geen peanuts zijn, maar ik denk wel dat het ze meer kost als ze reputatieschade als onbetrouwbare partij oplopen en mensen gaan assets verplaatsen.Pinsa schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 07:52:
[...]
Geld zat bij Coinbase haha, las ook dat ze Deribit hebben overgenomen voor 2,6 miljard peanuts die 20 miljoen
Haha nee hoor, WLTP van 560km. Een jaar rond verwacht ik daarmee 400km te kunnen halen met een volle lading.Lucky0wn schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 23:25:
[...]
Heb je een Nissan Leaf 1e generatie met 140k op de teller gekocht dan?
Laatst op 92k nog wat verkocht (winst is winst), al weet ik zo niet wat mijn GAK in bitcoin is, maar de markt was een paar weken terug zo negatief. Had geen zin in een dubbel top verhaal en dan weer niet afgeschaald te hebben..YES schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 23:05:
[...]
Oef, zulke zoete meuk kan ik niet echt waarderen. Nou ja, een kleintje op zijn tijd dan. Wel als ik daarna nog een biertje of lekker glas wijn mag.
Hoe staat het trouwens met crypto? Die mods laten het een beetje lopen volgens mij..
En ik ben de laatste tijdigheid wat minder aanwezig, er zijn andere zaken thuis die voorrang krijgen op dit moment

[ Voor 9% gewijzigd door elektriekert op 16-05-2025 09:01 ]
[ Voor 6% gewijzigd door tomtom901 op 16-05-2025 09:09 ]
Eth ff door de 2700 heen die neemt alle shitcoins dan wel meetomtom901 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 09:09:
Beetje rommelige prijsactie, wordt tijd voor een uitbraak door de 105, of sub 102k 101k.
Haha je blijft het ook gewoon doen he. We gaan het zien met je ETH, maar blijf je hier dan ook hangen zodat je het ons in kan wrijven, of wij jou?almelo15 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 09:13:
[...]
Eth ff door de 2700 heen die neemt alle shitcoins dan wel mee

We Oogah Boogah ETH holders stronktomtom901 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 09:14:
[...]
Haha je blijft het ook gewoon doen he. We gaan het zien met je ETH, maar blijf je hier dan ook hangen zodat je het ons in kan wrijven, of wij jou?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/oDsj9x7vjIF32PldgBNTt3wX.gif?f=user_large)
ETH Maxi
Wel mooi om te zien dat Ethereum bijna iedere keer procentueel beter doet dan Bitcoin of een andere shitcoin.koelebobes schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 09:34:
[...]
We Oogah Boogah ETH holders stronk
[Afbeelding]
Ik ga alvast uitrekenen hoeveel ik minimaal uit mijn VCA pot moet opnemenKol Nedra schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 09:24:
Goedemorgen allen, vandaag laatste kans om onder de ATH te kopen![]()
Bijna iedere keerWispe schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 09:39:
[...]
Wel mooi om te zien dat Ethereum bijna iedere keer procentueel beter doet dan Bitcoin of een andere shitcoin.

Wispe schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 09:39:
[...]
Wel mooi om te zien dat Ethereum bijna iedere keer procentueel beter doet dan Bitcoin of een andere shitcoin.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/K3imcPn36YadxrGUQw5HryTW.gif?f=user_large)
ETH moet nog veel inhalen
Dat 0,0 biertje hakt er wel in zeg.Wispe schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 09:39:
[...]
Er bestaan nog mensen zonder ad-blockersDarrell schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 09:56:
Ik krijg iedere keer een traprenovatie ad te zien als ik naar de ETF pagina van Farside ga. Signs.

En liefst binnen 2 weken ook maar een nieuwe wasmachine gezien die oude letterlijk elke 2 min stilvalt. Een extra tp-tje zou wel hee erg fijn zijn, liefst 2

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
ja is gewoon zone voor day traders. Je kan het prima volgen op de heat maps. Dit gaat door tot we er idd boven of onder uit klappen en er veel mensen weer ff rekt gaan (hoop de shorters) en dan is het weer ff klaar met dat gekloot.tomtom901 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 09:09:
Beetje rommelige prijsactie, wordt tijd voor een uitbraak door de 105, of sub 102k 101k.
Pinsa schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 10:18:
Tijd voor een weekendpamp
:strip_exif()/f/image/5E5NIVlGp7YQJV4pIpKfHqcw.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 19% gewijzigd door Guere op 16-05-2025 10:33 ]
Neh, diamant patroon is alweer ontkracht in het NK. Denk je een eureka momentje te hebben, word je ervan verdacht dat je het hebt overgenomen van één of andere obscure vloggerColdcat schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 23:32:
Diamond patroon! Diamond hands! Moon soon!

Ik noem deze: the flying bullish fish patroon
:strip_exif()/f/image/SWkjufJec077pXojQWe2UvOw.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 38% gewijzigd door Moiety op 16-05-2025 11:29 ]
Wispe schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 09:39:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/CnskdwtXt6IveoIhWxFrMOVG.gif?f=user_large)
ETH Maxi
Dit exact… onderaan de range long openen, gedeeltelijke winst in midden kanaal, gedeeltelijk top kanaal, monitoren of er volume, IO, .. mee gemoeid is en beslissen om positie volledig te closen, short te openen, of te laten runnen en hedge te openen.anti elppa schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 10:31:
[...]
ja is gewoon zone voor day traders. Je kan het prima volgen op de heat maps. Dit gaat door tot we er idd boven of onder uit klappen en er veel mensen weer ff rekt gaan (hoop de shorters) en dan is het weer ff klaar met dat gekloot.
Het is vrij “makkelijk” om deze kanalen te traden en geld te verdienen. En daarvoor heb je echt die wiks niet nodig, tenzij je beetje meer sensatie wil
Interesting times...
Blijkbaar geen coin maar een bedrijf dat BTC gaat minen. Of, beter gezegd, een bedrijf dat bestaand bedrijf Gryphon heeft overgenomen voor het minen van BTC.Stukfruit schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 00:07:
Dat is wel een ander verhaal inderdaad:lordsnow schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 12:39:
[...]
Blijkbaar geen coin maar een bedrijf dat BTC gaat minen. Of, beter gezegd, een bedrijf dat bestaand bedrijf Gryphon heeft overgenomen voor het minen van BTC.
https://www.cnbc.com/2025...rican-bitcoin-public.html
Blijkbaar was ik niet de enige die het niet zo snel kon vinden, want de gemiddelde nieuwsbron via de gemiddelde zoekmachine was er gisteren nog niet echt in gedoken.
En over het diepteonderzoek bij de NOS hou ik wijs m'n mond.
Thanks voor de verduidelijking!
Dat zit wel Schnorr.
Lucratieve range tot op heden voor mijanti elppa schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 10:31:
[...]
ja is gewoon zone voor day traders. Je kan het prima volgen op de heat maps. Dit gaat door tot we er idd boven of onder uit klappen en er veel mensen weer ff rekt gaan (hoop de shorters) en dan is het weer ff klaar met dat gekloot.
Lucratieve range tot op heden voor mijanti elppa schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 10:31:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/GVMOvlYPxdELTProJREBaewv.gif?f=user_large)
ETH Maxi
Mini beetje idd. Zodra btc naar boven (of naar onder) uitbreekt stort die chart weer in.
Heerlijk traden iddkazzzdafke schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 11:39:
[...]
Dit exact… onderaan de range long openen, gedeeltelijke winst in midden kanaal, gedeeltelijk top kanaal, monitoren of er volume, IO, .. mee gemoeid is en beslissen om positie volledig te closen, short te openen, of te laten runnen en hedge te openen.
Het is vrij “makkelijk” om deze kanalen te traden en geld te verdienen. En daarvoor heb je echt die wiks niet nodig, tenzij je beetje meer sensatie wil
:strip_exif()/f/image/LbWXJkNPQjEnN55Z2oTPCldm.jpg?f=fotoalbum_large)
Pffft, $2700. Doekje voor het bloeden.almelo15 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 09:13:
[...]
Eth ff door de 2700 heen die neemt alle shitcoins dan wel mee
$6000 minimum graag!
Blockchain Group is de eerste Europese Bitcoin treasury company in Europa. Noteert vandaag op 2.02€/share, en voorlopig blijft ie stug doorklimmen.
oh ja, morgen de langverwachte rib-eye die ik vorige week binnengeharkt heb
[ Voor 25% gewijzigd door Kol Nedra op 16-05-2025 17:07 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Kol Nedra schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 17:04:
iemand nog een tip voor een lekker biertje voor morgen bij de bbq? ik wil eens iets nieuws proberen, liefst een mild/wit biertje.
oh ja, morgen de langverwachte rib-eye die ik vorige week binnengeharkt heb![]()
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/J1FUntFI5fwmYmMt9Z3be6u5.jpg?f=user_large)
Antarctic Nail Ale, als je er van hou.Kol Nedra schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 17:04:
iemand nog een tip voor een lekker biertje voor morgen bij de bbq? ik wil eens iets nieuws proberen, liefst een mild/wit biertje.
oh ja, morgen de langverwachte rib-eye die ik vorige week binnengeharkt heb![]()
Veel minder straf maar ook leuk: Vedett Extra Blond
Of moet het echt 0.0 zijn? dan pas ik helaas..
[ Voor 3% gewijzigd door kazzzdafke op 16-05-2025 18:08 ]
Interesting times...
Duvel 666
Eindigen met Zeezuipers (zomerse tripel) voor dat extra roesje
En dan shitcoins kopen.
Wispe schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 17:16:
0.0% Heineken.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7e6KX36hJYYTXbJLOABH9fVo.jpg?f=user_large)
Orchestra of angels van 100 Watt. Misschien wel de lekkerste IPA die ik ooit heb gehad.Kol Nedra schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 17:04:
Hebben wel meer lekkere biertjes btw, topbrouwer!
[ Voor 5% gewijzigd door Antifon op 16-05-2025 18:29 ]
Ja maar het ging zo hard omhoog. Ik dacht je heb geen geduld meer
Ik zag het idd, en shitcoins weer rekt what elseJohn245 schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 18:34:
[...]
Ja maar het ging zo hard omhoog. Ik dacht je heb geen geduld meer
Wat een heerlijk raar topic is dit ook…
Als rasechte bierliefhebber zal ik de discussie beeindigen.
Bijvoorbeeld de genoemde Zeezuiper van Schelde brouwerij is goed.
Maar… het beste biertje bij een rib eye is een Barolo. Case closed.
On topic, nu. Ik trap af:
*zegt iets naars over ETH
[ Voor 23% gewijzigd door MrMrq op 16-05-2025 20:55 ]
Maktub
En laten we het hebben over die schaalbaarheidsproblemen. Ethereum probeert al jaren de kroeg te verbouwen om meer gasten te bedienen, maar ondertussen staat iedereen buiten in de rij te kleumen, terwijl Solana en andere layer-1’s al lang een hippe club hebben geopend. De merge naar Proof-of-Stake was een stap, maar het voelt alsof ze een oude fiets hebben opgeknapt en doen alsof het een Tesla is. Ondertussen miauwt Vitaliks poes op de achtergrond om aandacht, maar zelfs die krijgt meer liefde dan de gemiddelde Ethereum-gebruiker die vastzit in een trage transactie.
En dan die community-hype. Het is alsof je in een kroeg zit waar iedereen met een biertje in de hand schreeuwt dat Ethereum de toekomst is, maar niemand uitlegt waarom je nog steeds een uur wacht op een simpele NFT-mint. Kortom, Ethereum is als een kater na een lange nacht: je weet dat het potentie heeft, maar momenteel is het vooral een hoofdpijn.
Touché! Tijdje terug nog een goede Barolo gedronken en er paddenstoelenrisotto met verse truffel en ribeye bij gemaakt. PerfectieMrMrq schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 20:43:
Laatste 20 berichten gaan over bier?!
Wat een heerlijk raar topic is dit ook…
Als rasechte bierliefhebber zal ik de discussie beeindigen.
Bijvoorbeeld de genoemde Zeezuiper van Schelde brouwerij is goed. Maar… het beste biertje bij een rib eye is een Barolo. Case closed.
On topic, nu. Ik trap af:
*zegt iets naars over ETH
Antifon schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 20:51:
[...]
Touché! Tijdje terug nog een goede Barolo gedronken en er paddenstoelenrisotto met verse truffel en ribeye bij gemaakt. Perfectie
:strip_exif()/f/image/k1LTqSADmmI4RlVLd2T7g9Lm.jpg?f=fotoalbum_large)
Maktub
Deze? Leuke bierflesjes hebben ze inderdaad, iets groter dan standaardMrMrq schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 20:43:
Maar… het beste biertje bij een rib eye is een Barolo. Case closed.
:strip_exif()/f/image/P4PK64mvnkrLhUwttAKpmW8d.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door kazzzdafke op 16-05-2025 21:14 ]
Interesting times...
Hopelijk beseft iedereen dat alleen IPA of goede Whisky hier is toegestaan.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!