Je oude plaatje weer terug zie ik, klasse
Wat, geen 100%?anti elppa schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:30:
6% fiat
3% fysiek goud
6% aandelen bedrijf waar ik werk
85% bitcoin
Hahaha. Nee. Ben pas 100% btc voor crypto deel sinds ik november laatste deel eth verkocht heb.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Overwaarde huis tel ik niet mee, want niet liquideMagpie schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:58:
Hier rond 45% overwaarde woning, bijna 30% bitcoin (ETF's en cold storage), zo'n 20% in diverse assets (aandelen, goud en obligaties) en 5% in fiat. Dit jaar zit ik nu op rendement van ongeveer 0%, waar dit dik 20% in de min was. Ik hoop toch in 2025 nog positief te eindigen, zal daarvoor nieuwe highs in bitcoin hard nodig hebben.
Ja met de stonks bedoel je dan zeker? De digitale muntjes mogen ook wel weer moonen, zoals @Vis al zegt...tomtom901 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 15:35:
Jeetje, het is wel écht heel makkelijk verdienen zo. Gewoon groene knop als de US open gaat en achterover leunen.
Idd aandelen ja. BTC is weinig aan tot die definitief door de range breekt, aan de bovenkant of onderkant.Guere schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 15:38:
[...]
Ja met de stonks bedoel je dan zeker? De digitale muntjes mogen ook wel weer moonen, zoals @Vis al zegt...
20% skill
15% concentrated power of will
5% pleasure
50% pain
100% reason to remember the name
De ETF resultaten vallen deze week ook nog wat tegen. Maandag met $5 miljoen een minimale positieve inflow, gisteren $91 miljoen outflow. Had gezien de performance op de beurs toch wat meer groen verwacht, maar de focus zal momenteel wel weer even op stonks liggen dan.knakworst schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 15:45:
Ah de etf boomers drukken weer op sell.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zeker weten? Geen Vitalik poes en dat soort pracht aankopen meer in de bag?anti elppa schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 14:46:
[...]
Hahaha. Nee. Ben pas 100% btc voor crypto deel sinds ik november laatste deel eth verkocht heb.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Is dat eetbaar?NeoflexNL schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 16:38:
Voor de Solana fanboys hier, season 3 airdrop van Kamino komt eraan
BTC: 63%
ETH: 9%
Prime + Prompt: 4%
Stables: 24%
Daarnaast het nodige in aandelen wereld ETF’s zitten, maar exacte verhouding niet zo bij de hand.
Oja haha metamask zit nog wat rommel idd. Die poes ook nog. Maar is ver onder 1% dus niet moeite om te meldenBushalte schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 17:41:
[...]
Zeker weten? Geen Vitalik poes en dat soort pracht aankopen meer in de bag?
Jij drukt je metamask in een poes?anti elppa schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 18:12:
[...]
Oja haha metamask zit nog wat rommel idd. Die poes ook nog. Maar is ver onder 1% dus niet moeite om te melden
Was je niet anti-shit?
No one can predict the market! - Who the hell knows!
In een poes en in Tooker.Coldcat schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 18:45:
[...]
Jij drukt je metamask in een poes?
Was je niet anti-shit?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/f8IboDl8lNkMmYOmizrXszgv.gif?f=user_large)
Wen @zwembroek ?
Sinds ik m'n vingers aan gure altcoins gebrand heb blijf ik daar weg.
Al zal ik bij een volgende dip waarschijnlijk wel wat TAO kopen.
Zijn dat geen synoniemen van elkaar?Vis schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:39:
Een meme coin was het toch?
Nou zeg..keanu_ schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 11:23:
eth lijkt vooralsnog een kleine bullflag te creëren. (lees: 1H/4H) Kijken hoe dit uitpakt!
Mooie retest ook..
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/PV29r9m68HygiPXgSTpuZKi5.jpg?f=fotoalbum_large)
Een boutmunt.Vis schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:39:
Een meme coin was het toch?
De waarde of de prijs?tomtom901 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:30:
Maare, wanneer ging dat ETH ook weer lopen?
De waarde stijgt iedere dag.
lolalmelo15 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:34:
[...]
De waarde of de prijs?
De prijs natuurlijk.almelo15 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:34:
[...]
De waarde of de prijs?
- 69% vastgeroest witgoed (in de achtertuin)
- 14% Bounty en aardappel messen
- 9% Chinese 4 takt scooter van het merk BTC
- 4% Gameboys, horloges en haribo schuimblokken
- 3% Lego piratenschip uit de jaren '90 (6286)
- 0,5% Antraciet stapelblokken (beton) + e-bike (was set)
- 0,25% Knaak en gouden 5je uit de gulden tijd
- 0,2% Opvouwbare kazemat
- 0,05% Etherium en stofzuigerzakken
+ nog een TV met een 1 rare lange speaker die moet liggen en subwoofer. Maar die tel ik niet mee want niet liquide.
Eigenlijk ook nog wifi router, een BBQ en in mijn meterkast zit nog een PTT telecom aansluiting.
+ zilveruitjes en blokjes oude kaas.
Voorgesneden blokjes, verpakt in een soort kunstmatig cellofaan
Heb ook nog bier en een kat plus een moderne 64 bit laptop met windows 10.
En twee werkende TL buizen met new old stock starters. Doen het al 15 jaar ofzo. Wil eigenlijk upgraden naar LED maar iedere keer als ik het licht aanzet tikt en bonkt het en voor een split second lijkt het alsof de zon ondergaat op een tropisch strand voordat de gasontlading plaatsvindt er UV-straling ontstaat in de buizen.
Kan je niet evenaren, net zoals altcoins Bitcoin nooit zullen kunnen evenaren omdat de ontwikkeling van Bitcoin is voortgekomen uit diepgaande morele principes en bescherming van financiële tirannie en niet uit winstbejag of ander kapitalistisch verdienmodel.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Je bent alvast aan het inventariseren voor de volgende rommelmarkt?FrambozenTaart schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:39:
Hier mijn bescheiden PF:
+ nog een TV met een 1 rare lange speaker die moet liggen en subwoofer. Maar die tel ik niet mee want niet liquide.
Eigenlijk ook nog wifi router, een BBQ en in mijn meterkast zit nog een PTT telecom aansluiting.
En twee werkende TL buizen met new old stock starters. Doen het al 15 jaar ofzo. Wil eigenlijk upgraden naar LED maar iedere keer als ik het licht aanzet tikt en bonkt het en voor een split second lijkt het alsof de zon ondergaat op een tropisch strand voordat de gasontlading plaatsvindt er UV-straling ontstaat in de buizen.
Kan je niet evenaren, net zoals altcoins Bitcoin nooit zullen kunnen evenaren omdat de ontwikkeling van Bitcoin is voortgekomen uit diepgaande morele principes en bescherming van financiële tirannie en niet uit winstbejag of ander kapitalistisch verdienmodel.
Nee.keanu_ schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:42:
[...]
Je bent alvast aan het inventariseren voor de volgende rommelmarkt?
Gezien de PTT en gulden vermeldingen denk ik eerder dat opa aan zijn testament zit te werken.keanu_ schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:42:
[...]
Mooi dat zijjn BTC er niet in staat. Extra schaarste
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Enkele spellen zijn al een zeer leuk bedrag waard zoals bvb Little Samson.
Ik hoop dat het over een jaar of 20 nog veel meer waarde heeft zodat het in potje "eerder stoppen met werken" kan.
Maar tegen die tijd is Bitcoin natuurlijk al 10 miljoen per coin dus is dat niet meer nodig
[ Voor 13% gewijzigd door Frozen-North op 14-05-2025 21:16 ]
Als assets een significante correctie krijgen is het juist het moment om balls deep te gaan.
Hoe doen jullie dat dan met zo weinig cash?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Almelo heeft nog veel plezier in stoken zie ik. Mooi, een beetje humor kan ik wel waarderen nu
Bitcoin - A weapon of mass disruption
FrambozenTaart schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:39:
Hier mijn bescheiden PF:
:strip_exif()/f/image/wouZldmjk1fieK8eFby6pbmq.png?f=user_large)

Die moet ik nog steeds repareren maar geen zin in. Pak nu iedere keer de elektrische fiets van mijn vrouw.
Als ik hem ooit weer aan de praat krijg spuit ik hem wit en plak ik de naam 'White Trash' erop.
Gewoon met van die goedkope labelstickers, lekker pauper.
Aan tomtom vragen om cash.John245 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:11:
Wat mij opvalt is dat behalve @tomtom901 de mensen weinig cash hebben.
Als assets een significante correctie krijgen is het juist het moment om balls deep te gaan.
Gewoon schouders ophalen en patat en shag kopen in plaats van assets.John245 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:11:
Eigenlijk heb je assets helemaal niet nodig.
Ook een reden waarom ze niet bij de Aldi en Lidl tussen de levensmiddelen liggen.
Naar het verleden van de koers kijken, rustig aan een teug adem nemen en denken: resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, maar tot nu toe was het verleden maximaal 1 tot 2 jaar een probleem.John245 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:11:
Maar dan moet je wel heel perfect slecht je fiat in Bitcoin stoppen om die maximale periode te moeten doorstaan.
Dat zit wel Schnorr.
Ik wilde posten ze betalen met Bitcoin maar volgens dit artikel is dat ook niet meer zo makkelijk.John245 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:11:
review: Betalen met bitcoin wordt nu nog lastiger vanwege een nieuwe cryptowet.
Met m’n Bybit-kaart gaat het anders heel soepel.Pinsa schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:31:
[...]
Ik wilde posten ze betalen met Bitcoin maar volgens dit artikel is dat ook niet meer zo makkelijk.
review: Betalen met bitcoin wordt nu nog lastiger vanwege een nieuwe cryptowet.
Niet aangedacht, werkt dat een beetje goed? Heb je ook een soort overzicht van je uitgaven net als op een bankrekening?Wispe schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:34:
[...]
Met m’n Bybit-kaart gaat het anders heel soepel.
Ze maken ook reclame met cashback etc zit er dan nog ergens een risico aan
Het zal je verbazen wat dat piratenschip nog waard iskeanu_ schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:42:
[...]
Nooit problemen mee gehad en die overzicht heb ik wel ja.Pinsa schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:37:
[...]
Niet aangedacht, werkt dat een beetje goed? Heb je ook een soort overzicht van je uitgaven net als op een bankrekening?
Blijven niet jouw coins als ze op je Bybit account staan, maar dat is het geld op je bankrekening ook niet (afgezien van het garantiestelsel).
Jaa oke dus mocht Bybit omklappen is het wel bye bye met je crypto, maar goed je zou er ook steeds minimaal iets kunnen opzetten en de rest ergens amders stallen.Wispe schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:40:
[...]
Nooit problemen mee gehad en die overzicht heb ik wel ja.
Blijven niet jouw coins als ze op je Bybit account staan, maar dat is het geld op je bankrekening ook niet (afgezien van het garantiestelsel).
Frozen-North schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 19:40:
Al zal ik bij een volgende dip waarschijnlijk wel wat TAO kopen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/xBNhzPUkoISqVGeqDc0rooDU.gif?f=user_large)
Werkt prima. Niet perse Bybit, er zijn meer aanbieders. Het is gedoe, maar wel gratis geldPinsa schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:37:
[...]
Niet aangedacht, werkt dat een beetje goed? Heb je ook een soort overzicht van je uitgaven net als op een bankrekening?
het werkt zo goed zelfs dat een bankpas nooit gebruikt wordt hierPinsa schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:37:
[...]
bij mij gaat alles via ByBit of de cdc-kaart
Eigenlijk zou de wereld economie gewoon moeten draaien op transacties met vintage Lego piratenschepen.Wippie1234 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:38:
[...]
Het zal je verbazen wat dat piratenschip nog waard is
Zou mooi zijn als je dan een portie kibbeling haalt en 0.035 vintage Lego piratenschip moet betalen.
Dan plemp je een heel schip op die toonbank en je krijgt zo'n klein bootje met haai terug, of je staat 10 minuten te wachten op een oud vrouwtje die nog een zwaardje en vlaggetje met doodskop zoekt in een gigantische zak losse Lego piratenschip onderdelen.
Zie dat wel zitten, hoop dat Trump dit vroeg of laat nog invoert.
Is die Lego set (6286) nog compleet met boekje? Hoeveel moet dat kosten?FrambozenTaart schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:39:
Hier mijn bescheiden PF:
Zo te zien gaat 'ie op BrickLink voor zo'n $500 mits in goede staat, maar zelfs nog zonder doos. Met doos & boekje zal het nog meer zijn.Gelukszoekr schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:01:
[...]
Is die Lego set (6286) nog compleet met boekje? Hoeveel moet dat kosten?
Dat is best aardig, maar weet niet of ik zo'n klassieker zou verkopen...
Compleet met doos en boekje, geen idee wat zoiets nu precies doet. Maar verkoop die rotzooi sowieso niet.Gelukszoekr schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:01:
[...]
Is die Lego set (6286) nog compleet met boekje? Hoeveel moet dat kosten?
Ik sterf liever met een gigantische bult nutteloze hoerentroep zodat mijn kinderen uiteindelijk alles moeten uitzoeken als ik dood ben.
Wel met enige regelmaat laten doorschemeren dat sommige spullen best waardevol zijn zodat ze ook te hebberig worden om het zomaar weg te gooien.
Ga mijn Trezor ook in een grote bak oude computer onderdelen stoppen als ik voel dat mijn dagen bijna zijn geteld. En dan allemaal oude harde schijven en briefjes met seedphrases en keys ertussen.
Kan ik echt nu al van genieten.
Volgens Brickeconomy moet een gesealde toch al snel €2.5k opleveren. Mooi spul dat LEGO.Guere schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:15:
[...]
Zo te zien gaat 'ie op BrickLink voor zo'n $500 mits in goede staat, maar zelfs nog zonder doos. Met doos & boekje zal het nog meer zijn.
Dat is best aardig, maar weet niet of ik zo'n klassieker zou verkopen...
Nu ik er naar kijk, misschien dat ik toch nog eens die Titanic (10294) koop. Blijft leuk tijdsverdrijf
Spelcomputers doen het vaak niet best na lange tijd opslag.Frozen-North schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:08:
Als we goederen mee gaan tellen heb ik hier nog 2 nessen en een stuk of 100 spellen liggen evenals een hoop accessoires.
Enkele spellen zijn al een zeer leuk bedrag waard zoals bvb Little Samson.
Ik hoop dat het over een jaar of 20 nog veel meer waarde heeft zodat het in potje "eerder stoppen met werken" kan.
Maar tegen die tijd is Bitcoin natuurlijk al 10 miljoen per coin dus is dat niet meer nodig
Dat krat bier zal al wel op zijn geweest toen je aan de laatste alinea begon. Jezus wat een crap.FrambozenTaart schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:39:
Hier mijn bescheiden PF:
Als dom lullen een olympische sport was geweest had je goud, zilver en brons gewonnen.
Ja dat kan, maar je moet wel geduld hebben, en de prijzen kunnen per regio sterk verschillen.Gelukszoekr schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:21:
[...]
Volgens Brickeconomy moet een gesealde toch al snel €2.5k opleveren. Mooi spul dat LEGO.
Nu ik er naar kijk, misschien dat ik toch nog eens die Titanic (10294) koop. Blijft leuk tijdsverdrijf
Ik vind het leuk om af en toe via marktplaats een vrachtje te kopen, wassen, in elkaar zetten, completeren en doorverkopen en doorverkopen of houden, maar echt voordelig inkopen zit er nauwelijks nog in.
Sorry, maar ik denk dat je mijn post foutief hebt geïnterpreteerd als uitnodiging tot reactie.almelo15 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:28:
[...]
Dat krat bier zal al wel op zijn geweest toen je aan de laatste alinea begon. Jezus wat een crap.
Als dom lullen een olympische sport was geweest had je goud, zilver en brons gewonnen.
Gezien je nick en voorliefde voor shitcoins kan ik je ook niet als volwaardig persoon beschouwen en daarmee is je mening op ieder vlak voor mij compleet irrelevant.
Wij gaan pas weer naar cash op de volgende top en dan frontrunnen we jou.John245 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 21:11:
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Bagholder spotted voor onverkoopbare sets…Wippie1234 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:30:
[...]
Ja dat kan, maar je moet wel geduld hebben, en de prijzen kunnen per regio sterk verschillen.
Ik vind het leuk om af en toe via marktplaats een vrachtje te kopen, wassen, in elkaar zetten, completeren en doorverkopen en doorverkopen of houden, maar echt voordelig inkopen zit er nauwelijks nog in.
There is no second best!
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Dan koop je er teveel en is er dus té weinig schaarste.Wippie1234 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:30:
[...]
Ja dat kan, maar je moet wel geduld hebben, en de prijzen kunnen per regio sterk verschillen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Nu zijn we weer in het lego topic beland.
Tis tiet voor wat anders...Darrell schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:44:
Ik snap wel waarom @MrMrq gestopt is met de managementsamenvattingen. Is onderhand een fulltime job geworden.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/91HMyR6XTqJWKOUZkCikyFMB.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik zal morgen weer ff over Porsche beginnen, terug naar de orde van de dag.Darrell schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:44:
Ik snap wel waarom @MrMrq gestopt is met de managementsamenvattingen. Is onderhand een fulltime job geworden.
Heeft BTC het beter grdaan? Zeker!
Zie ik BTC naar 200K Gaan deze run? +40% vanaf hier zien velen als reëel.
Ik denk dat vanaf hier ETH wel meer dan 40% erbij gaat doen als de run nog aan is.
BTC is voor HODL. Eth is prima voor tijden de run ;-)
tomtom901 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:58:
[...]
Ik zal morgen weer ff over Porsche beginnen, terug naar de orde van de dag.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/eeZCiXZkZUBgfj8Ei68Ja9Ki.gif?f=user_large)
Heb je nou een avatar van een Thunderbird met een pappugaai op z’n schouwder?FrambozenTaart schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:39:
Hier mijn bescheiden PF:
Wil je het wenselijke antwoord? Dan wel.kbuntu schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 06:15:
[...]
Hoort dit gezicht bij de billen en borsten die hier vaker voorbij komt? Niceee 😁
Bijzonder knap hoe je in één alinea zowel zelfoverschatting, dedain als een totaal gebrek aan zelfreflectie weet te proppen. Je ‘analyse’ op basis van een nickname en interesse in crypto is zo oppervlakkig dat zelfs een plasje regen er dieper bij afsteekt. Maar goed, als jij je eigen mening tot absolute maatstaf verheft, is het logisch dat andermans bestaan je verwart. Sterkte ermee.FrambozenTaart schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:35:
[...]
Sorry, maar ik denk dat je mijn post foutief hebt geïnterpreteerd als uitnodiging tot reactie.
Gezien je nick en voorliefde voor shitcoins kan ik je ook niet als volwaardig persoon beschouwen en daarmee is je mening op ieder vlak voor mij compleet irrelevant.
[ Voor 32% gewijzigd door almelo15 op 15-05-2025 07:45 ]
almelo15 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 07:42:
[...]
Bijzonder knap hoe je in één alinea zowel zelfoverschatting, dedain als een totaal gebrek aan zelfreflectie weet te proppen. Je ‘analyse’ op basis van een nickname en interesse in crypto is zo oppervlakkig dat zelfs een plasje regen er dieper bij afsteekt. Maar goed, als jij je eigen mening tot absolute maatstaf verheft, is het logisch dat andermans bestaan je verwart. Sterkte ermee.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VQcMJveo15CBMgRjpjllSTbe.gif?f=user_large)
Ja laten we de 70k nog een keer opzoeken
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
almelo15 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 07:42:
[...]
Bijzonder knap hoe je in één alinea zowel zelfoverschatting, dedain als een totaal gebrek aan zelfreflectie weet te proppen. Je ‘analyse’ op basis van een nickname en interesse in crypto is zo oppervlakkig dat zelfs een plasje regen er dieper bij afsteekt. Maar goed, als jij je eigen mening tot absolute maatstaf verheft, is het logisch dat andermans bestaan je verwart. Sterkte ermee.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ET0yUTmWAT4WCpUOIvKs8rvQ.jpg?f=user_large)
almelo15 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 22:28:
[...]
Dat krat bier zal al wel op zijn geweest toen je aan de laatste alinea begon. Jezus wat een crap.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/RxWD7IPKpDrdxVycbi79wJVZ.gif?f=user_large)
Maktub
almelo15 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 20:34:
[...]
De waarde of de prijs?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/KfB8C4WBCMBbEapQ7bDz6oYE.jpg?f=user_large)
Maktub
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
CornermanNL schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 08:10:
Bijna weekend, gaat het weer dippen vandaag?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/CgdsrExXnMeI3uEUaNJcsAZu.jpg?f=user_large)
Maktub
Mooi werk! Palmbomen die opzij vielen zodra de raket van start ging.
Tijd voor een rondje in de archieven voor Almelo.
Het is voor iedereen even wennen, een eth bull in dit topic.CornermanNL schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 08:34:
Historische kennis en context is ook in een topic als deze niet onbelangrijk zo blijkt maar weer.
Komt allemaal goed.
Hoeft niet eens, gewoon ETH/BTC op de weekly zetten. Lower highs vanaf 2018 en dramatische prijsactie vanaf 2021.CornermanNL schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 08:34:
Historische kennis en context is ook in een topic als deze niet onbelangrijk zo blijkt maar weer.
De markt heeft altijd gelijk en die zet ETH stelselmatig lager.
ETH is een one trick pony, die op de juiste plaats en tijd aanwezig was met die ICO's. Daarna alleen maar bergafwaarts. Geen usecase na al die jaren. Geen proof of work meer, dus geen toekomstperspectief. Voor hetgeen het zegt te kunnen (maar wat niemand op serieuze schaal gebruikt) zijn reeds snellere, goedkopere en populairdere alternatieven.
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-05-2025 08:39 ]
almelo15 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 08:36:
[...]
Het is voor iedereen even wennen, een eth bull in dit topic.
Komt allemaal goed.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XWEb8P23Z99xvVuXuq3jcx8q.gif?f=user_large)
ETH Maxi
Coinbase, blackrock, sony, bp, intel, jpmorgan, amazone, visa en ontalbare andere bedrijven zullen er allemaal wel naast zitten dan. Dat ze daar niet van die slimme mensen hebben verbaast me.BTC100K2021 schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 08:38:
[...]
Hoeft niet eens, gewoon ETH/BTC op de weekly zetten. Lower highs vanaf 2018 en dramatische prijsactie vanaf 2021.
De markt heeft altijd gelijk en die zet ETH stelselmatig lager.
ETH is een one trick pony, die op de juiste plaats en tijd aanwezig was met die ICO's. Daarna alleen maar bergafwaarts. Geen usecase na al die jaren. Geen proof of work meer, dus geen toekomstperspectief. Voor hetgeen het zegt te kunnen (maar wat niemand op serieuze schaal gebruikt) zijn reeds snellere, goedkopere en populairdere alternatieven.
Maar ik geloof je wel. Btc want store of value en digitaal goud ofzoiets toch? Ik ga zo ff kopen. Klinkt wel sterk. En de prijs gaat omhoog dus dat is het beste argument. Toch?
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!