[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 224 ... 251 Laatste
Acties:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
knakworst schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:18:
[...]

Ga vooral een biertje doen met Peter.

[Afbeelding]
Peter is niet echt serieus. Dat maakt het prachtig.

Die almelo is volgens mij wel serieus. Denk daar maar eens over na

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:03
Ik ben er wel weer klaar mee. Bitcoin een memecoin noemen :') Is zo overdreven dat het gewoon ragebait is.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Guere
knakworst schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:23:
Nee liever met Michaël vd Poppe, wordt gezellig :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1qjkFiHFwaKSIIXkP9vQ9C0gtMk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/KAZpgo217dZllvjHR77sAOaS.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01:30
anti elppa schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:24:
[...]

Peter is niet echt serieus. Dat maakt het prachtig.

Die almelo is volgens mij wel serieus. Denk daar maar eens over na
Het is wel lastig met discussieren, als je als memecoiner eigenlijk geen argumenten hebt behalve iets over prijs en store of value roepen. En dat uit armoe omdat je hele beleggingscase uit die 2 loze kreten bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Guere schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:25:
Ik ben er wel weer klaar mee. Bitcoin een memecoin noemen :') Is zo overdreven dat het gewoon ragebait is.
Kan er wel om lachen. Hoop vooral dat ie niet serieus is. Anders is het wel sneu voor die jongen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:20
Als Bitcoin niks is, wat is Google dan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-B9n6bR_Ab2rHq77aJsSR1fkf84=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9fiUe5Ufmil6rLpL6AUasT5D.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:14

Darrell

Fiat moonboy

Hahaha blijft mooi als iemand hier weer eens komt stangen en er weer veel te serieus op ingegaan wordt door iedereen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lcDpyHKeggfxSaJEtU4kNOxFbWE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qRx3vlM0uFSpoXfyxTvNfrRM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:42

Vis

almelo15 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:57:
[...]

Dat zou best eens kunnen kloppen, alleen is dat voor mij precies de reden dat het bij 5k pas gaat beginnen en niet zal stoppen. We vliegen ruim voorbij de 10k. Als een meme als bitcoin van 60k naar boven de 100k vliegt dan zal iets dat echte waarde heeft nog veel harder gaan.
Nope.. na de 5k is alle rek eruit en zijn alle bagholders klaar met de loze beloftes van Vitalik.

Tot de volgende cycle, als de CBDC's zijn uitrol krijgen in alle continenten en op Ethereum gaan draaien 🤡

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
almelo15 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:28:
[...]

Het is wel lastig met discussieren, als je als memecoiner eigenlijk geen argumenten hebt behalve iets over prijs en store of value roepen. En dat uit armoe omdat je hele beleggingscase uit die 2 loze kreten bestaat.
Allemaal niet nodig. Zonde van mijn tijd ook. Ik hoef me ook al ff totaal niet meer te bewijzen.

Ik wens je alle geluk met je dino shitcoin. Je zal het nodig hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Guere schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:25:
Ik zal je helpen. Die rage is er vooral omdat je niet eens echt goed kunt weerleggen dat bitcoin geen memecoin is. Ojah store of value, ofzoiets he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Kol Nedra schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:29:
Als Bitcoin niks is, wat is Google dan?
[Afbeelding]
Leg uit.

Dit leest voor mij als:

" als fartcoin niks is, wat is microsoft dan?"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:01
almelo15 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:30:
[...]

Ik zal je helpen. Die rage is er vooral omdat je niet eens echt goed kunt weerleggen dat bitcoin geen memecoin is. Ojah store of value, ofzoiets he?
Dat je Bitcoin niks vindt prima. Maar om het een meme coin te noemen? Wat is de meme dan? De verstopte boodschap van Adam Back (Satoshi) in de genesis block, of?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:18

Coldcat

HODL

dylan_ schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:35:
[...]

Dat je Bitcoin niks vindt prima. Maar om het een meme coin te noemen? Wat is de meme dan? De verstopte boodschap van Adam Back (Satoshi) in de genesis block, of?
Meme-coins hebben een eigen topic.

Ah wacht, die is door. Zegt al genoeg. Pure gokkers die een paar weken grof geld verdienen.

Die lui die je in een Porsche op de linkerbaan voorbij razen.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Darrell schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:29:
Hahaha blijft mooi als iemand hier weer eens komt stangen en er weer veel te serieus op ingegaan wordt door iedereen.

[Afbeelding]
Haha dit hele topic voelt als een
parallel universum. Iedereen die blind in een oranje muntje geloofd omdat de prijs zo lang en hard stijgt en de enige die kritisch blijft is de grote gek. Mooie wereld hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Stiekem heeft @almelo15 ook een paar Bitcoinen op zijn wallet staan en zit hij ons te stangen. En dat lukt hem goed ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:17
Wat is dit dan, ik open dit is topic voor de dame in strakke pakjes, en wat krijg ik? Onzin berichten over meme Bitcoin. Wat een flater dit. Doei. Weltrusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
dylan_ schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:35:
[...]

Geen intrinsieke waarde, alleen geloof

Bitcoin genereert geen cashflow, geen rente, geen productiviteit. De waarde is puur gebaseerd op "number go up" sentiment net als memecoins.

“Digitaal geld, store of value, “opt-out from fiat” het zijn krachtige slogans, maar ze zijn niet fundamenteel onderbouwd met gebruikscases. Het is branding, net als bij Dogecoin (“fun money”).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Wispe schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:39:
Stiekem heeft @almelo15 ook een paar Bitcoinen op zijn wallet staan en zit hij ons te stangen. En dat lukt hem goed ook.
Eerlijk is eerlijk toch;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-05 23:36
Deze gif is wel goud hoor.

Iedereen die blij is met een relatief sterke Eth gefeliciteerd, maar de tering wat heeft die nog een lange weg te gaan zoals hiervoor al genoemd is. Hoop van harte dat ie die route gaat bewandelen, maar wellicht posten we tegen het weekend de bekende meme weer van shitcoiner has been here.. how can you tell? Many tears. Of zo iets, maar te accuraat iig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

almelo15 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:38:
[...]

Haha dit hele topic voelt als een
parallel universum. Iedereen die blind in een oranje muntje geloofd omdat de prijs zo lang en hard stijgt en de enige die kritisch blijft is de grote gek. Mooie wereld hier.
Almelo vindt ook nog steeds dat het bij Nederland hoort terwijl het gewoon op duits grondgebied ligt.

Hoor je ons toch ook niet over?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:59

knakworst

Get more sats!

almelo15 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:28:
[...]

Als je net als Nasim Taleb 12 jaar geleden nog twijfelde, bgrijp ik het.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dVBzJ_yHDJGM_DqqhHqLpP6rXVM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DF5V7IDB76Ox3AgtyF5qHxOR.jpg?f=fotoalbum_large

Nu is het:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T2cVpV37yZFzbAdsc6n4yJwwCcA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6bftXO7kVLky0hVNbxKOmmQr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3QokE2EvG8kb2vqh9xYVr9W0l-w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/eUELqNMEXE93oYAnC4hojzCR.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:12
Ben je even weg is btc ineens een memecoin. Wat een tijden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• almelo15
Het is gewoon een reactie op het even kinderachtige uitmaken van eth voor shitcoin. Het is kinderachtig en dom. Maar mooi dat ik jullie dat ook allemaal best snel kan laten ervaren.

Mag graag stoken en discussieren.

Ik zal binnenkort weer eenz een nieuwr poging doen. Weltrusten allemaal. Op naar de 10k en voor jullie 150k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

almelo15 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:46:
Het is gewoon een reactie op het even kinderachtige uitmaken van eth voor shitcoin. Het is kinderachtig en dom. Maar mooi dat ik jullie dat ook allemaal best snel kan laten ervaren.

Mag graag stoken en discussieren.

Ik zal binnenkort weer eenz een nieuwr poging doen. Weltrusten allemaal. Op naar de 10k en voor jullie 150k.
Als die groene paal boven de 0,07 komt stel ik mijn mening bij :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UApZZabACZL-QwOoUmcaRMGq5Q8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VvD3KuG0q2evjUgZVw8e6MBP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Darrell schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:45:
[...]

Almelo vindt ook nog steeds dat het bij Nederland hoort terwijl het gewoon op duits grondgebied ligt.

Hoor je ons toch ook niet over?
Ach kerel laat je niet zo kennen, niemand neemt je kwalijk dat je geen goede argumenten hebt. Het is maar een internetforum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

almelo15 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:49:
[...]

Ach kerel laat je niet zo kennen, niemand neemt je kwalijk dat je geen goede argumenten hebt. Het is maar een internetforum.
Was een grapje jonguh. Jij begon :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
knakworst schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:49:
[...]

Als die groene paal boven de 0,07 komt stel ik mijn mening bij :)

[Afbeelding]
We gaan het zien. Voorlopig is het voor iedereen een klein beetje kerstmis. Gelukkig zit ik gewoon gespreid, ondanks dat ik veel vertrouwen in eth heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:58
Morgen ath? Ff die 104.5k stevig blijven doorbreken nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Darrell schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:49:
[...]

Was een grapje jonguh. Jij begon :9B
Dat zou kunnen, ik ga slapen. Fijne avons bitcoiners! Hehe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:55
Wat zijn de kritieke levels bij Solana?
Gaat lekker ATM

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:56
Zie wat voorbijkomen over dat Bitcoin geen waarde zou hebben, dus drop deze even hier ter lering en vermaak:

Over de waarde van Bitcoin:
What Is an Ideal Store of Value?
A store of value should allow us to exchange 1 hour of work for something that maintains the worth of that hour over time.
Fiat money, backed by nothing, means that over time, every hour worked is worth less and less—until, eventually, the cost of the paper itself is more valuable than the money printed on it.
That’s exactly what has happened in Zimbabwe and other countries—forcing them to switch currencies.

How Bitcoin Fixes This
Bitcoin isn’t printed out of thin air or based on arbitrary timing—it must be mined using energy.
The current average cost of mining a Bitcoin is around $84,000 (as of March 15, 2025), but more importantly, it is created through energy expenditure.
Put simply: The energy you use for labor is equally represented on the other side. No corruption. No printing. An ethical foundation for money and a store of value that will grow over time.
Bitcoin is also capped at 21 million coins, with the last coin expected to be mined around 2140. Mining rewards will also halve every four years—just as our time becomes more scarce, so do mining rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Is er iemand die Satoshi stacker (youtube) volgt? Dude lijkt oneindig door te glitchen naar tonnen en miljoenen. Klinkt precies als wat ik kan gebruiken.

Zijn er hier uberhaupt mensen die bots gebruiken of traden op signals van bepaalde platformen of personen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:39
Nee, ik gebruik wel “automatisch antwoorden bots”

Satoshi Stacker is een YouTuber uit Portugal met zo’n 329.000 abonnees (stand 2025), die video’s maakt over crypto, Bitcoin en altcoins. Hij deelt marktanalyses, prijsvoorspellingen en soms tradingstrategieën, zoals welke altcoins hot zijn of waar Bitcoin naartoe kan gaan (bijvoorbeeld zijn voorspelling van Bitcoin naar $55.400). Hij post zo’n zes video’s per week, vaak rond de 10-13 minuten lang, en heeft meer dan 50 miljoen views in totaal. Klinkt indrukwekkend, toch? Maar, zijn enthousiasme en claims over mega-winsten kunnen soms wat overdreven overkomen. Hij zegt zelf dat zijn video’s geen financieel advies zijn, dus je moet zelf goed checken wat hij aanraadt. Sommige fans op Reddit vinden hem top omdat hij transparant is en bot-instellingen deelt, maar anderen waarschuwen dat je niet blind zijn trades moet kopiëren, want crypto is super risicovol.[]

**Gebruikt iemand zijn strategieën of bots?**
Ja, er zijn mensen die Satoshi Stacker volgen en zijn tips proberen. Op Reddit (bijvoorbeeld in de Pionex-community) praten gebruikers over het kopiëren van zijn tradingbots, zoals grid bots, omdat hij de instellingen openlijk deelt. Maar er zit een addertje onder het gras: als je een bot kopieert op platforms zoals Pionex, gaat soms 10% van je winst naar de trader die je volgt. Sommigen zeggen dat je beter zelf een bot kunt instellen met zijn parameters, zodat je die kosten bespaart. Anderen vinden zijn signalen handig, maar waarschuwen dat je echt moet snappen wat je doet, anders kun je flink verliezen. Crypto is geen magische geldmachine, hoe tof het ook klinkt.[](https://www.reddit.com/r/..._copy_crypto_traders_bot/)

**Tradingbots en signalen in het algemeen**
Veel mensen gebruiken tradingbots of volgen signalen van platforms of influencers, maar de ervaringen zijn gemengd. Hier een paar punten:
- **Bots**: Platforms zoals Pionex, Cryptohopper, 3Commas en Bitsgap bieden bots voor strategieën zoals grid trading (kopen laag, verkopen hoog) of dollar-cost averaging (regelmatig kleine bedragen investeren). Deze kunnen handig zijn, maar je moet de markt begrijpen en de bot goed instellen. Sommige gebruikers op Reddit zeggen dat ze winst maken (zoals 35% per jaar met Cryptohopper), maar anderen verliezen geld als de markt crasht of de bot niet goed is afgesteld.[](https://www.cryptohopper.com/)[](https://www.daytrading.com/crypto-bots)
- **Signalen**: Signalen komen van technische indicatoren (zoals RSI of moving averages) of van traders zoals Satoshi Stacker. Platforms zoals Dash2Trade of TradingView bieden signalen, maar succes hangt af van de markt en hoe goed je risico’s beheert. Een Reddit-gebruiker zei dat hij zijn investering verdubbelde met een bot, maar stopte omdat het ook snel fout kan gaan.[](https://cointelegraph.com...ts-strategies-performance)[](https://www.quora.com/Has...pto-or-stock-trading-bots)
- **Risico’s**: Bots en signalen zijn geen garantie voor winst. Crypto is volatiel, en bots kunnen niet altijd omgaan met plotselinge prijsdalingen. Ook zijn er scams, zoals neppe tradingplatforms die je crypto stelen. Check altijd of een platform legitiem is, bijvoorbeeld via reviews of officiële sites zoals Bitvavo of Binance.[](https://dfpi.ca.gov/consumers/crypto/crypto-scam-tracker/)

**Mijn advies**
Satoshi Stacker kan inspirerend zijn, maar trap niet in de val van “snel rijk worden”. Als je zijn strategieën wilt proberen:
1. **Begin klein**: Test met een klein bedrag dat je kunt missen.
2. **Leer zelf**: Begrijp hoe zijn bots of signalen werken voordat je ze gebruikt. Kijk bijvoorbeeld naar zijn YouTube-video’s waar hij stap voor stap uitlegt.
3. **Gebruik stop-loss**: Dit beperkt je verliezen als de markt tegen je werkt.
4. **Check platforms**: Als je een bot wilt, kijk naar betrouwbare platforms zoals Pionex of Cryptohopper, maar lees eerst reviews.
5. **Wees sceptisch**: Niemand wint altijd, ook Satoshi niet. Doe je eigen onderzoek (DYOR) en vertrouw niet blind op YouTubers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
Moiety schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 23:26:

Satoshi Stacker is een YouTuber uit Portugal met zo’n 329.000 abonnees (stand 2025), die video’s maakt over crypto, Bitcoin en altcoins. Hij deelt marktanalyses, prijsvoorspellingen en soms tradingstrategieën, zoals welke altcoins hot zijn of waar Bitcoin naartoe kan gaan (bijvoorbeeld zijn voorspelling van Bitcoin naar $55.400). Hij post zo’n zes video’s per week, vaak rond de 10-13 minuten lang, en heeft meer dan 50 miljoen views in totaal. Klinkt indrukwekkend, toch? Maar, zijn enthousiasme en claims over mega-winsten kunnen soms wat overdreven overkomen. Hij zegt zelf dat zijn video’s geen financieel advies zijn, dus je moet zelf goed checken wat hij aanraadt. Sommige fans op Reddit vinden hem top omdat hij transparant is en bot-instellingen deelt, maar anderen waarschuwen dat je niet blind zijn trades moet kopiëren, want crypto is super risicovol.[]

Ja, er zijn mensen die Satoshi Stacker volgen en zijn tips proberen. Op Reddit (bijvoorbeeld in de Pionex-community) praten gebruikers over het kopiëren van zijn tradingbots, zoals grid bots, omdat hij de instellingen openlijk deelt. Maar er zit een addertje onder het gras: als je een bot kopieert op platforms zoals Pionex, gaat soms 10% van je winst naar de trader die je volgt. Sommigen zeggen dat je beter zelf een bot kunt instellen met zijn parameters, zodat je die kosten bespaart. Anderen vinden zijn signalen handig, maar waarschuwen dat je echt moet snappen wat je doet, anders kun je flink verliezen. Crypto is geen magische geldmachine, hoe tof het ook klinkt.[](https://www.reddit.com/r/..._copy_crypto_traders_bot/)

Veel mensen gebruiken tradingbots of volgen signalen van platforms of influencers, maar de ervaringen zijn gemengd. Hier een paar punten:
- **Bots**: Platforms zoals Pionex, Cryptohopper, 3Commas en Bitsgap bieden bots voor strategieën zoals grid trading (kopen laag, verkopen hoog) of dollar-cost averaging (regelmatig kleine bedragen investeren). Deze kunnen handig zijn, maar je moet de markt begrijpen en de bot goed instellen. Sommige gebruikers op Reddit zeggen dat ze winst maken (zoals 35% per jaar met Cryptohopper), maar anderen verliezen geld als de markt crasht of de bot niet goed is afgesteld.[](https://www.cryptohopper.com/)[](https://www.daytrading.com/crypto-bots)
- **Signalen**: Signalen komen van technische indicatoren (zoals RSI of moving averages) of van traders zoals Satoshi Stacker. Platforms zoals Dash2Trade of TradingView bieden signalen, maar succes hangt af van de markt en hoe goed je risico’s beheert. Een Reddit-gebruiker zei dat hij zijn investering verdubbelde met een bot, maar stopte omdat het ook snel fout kan gaan.[](https://cointelegraph.com...ts-strategies-performance)[](https://www.quora.com/Has...pto-or-stock-trading-bots)
- **Risico’s**: Bots en signalen zijn geen garantie voor winst. Crypto is volatiel, en bots kunnen niet altijd omgaan met plotselinge prijsdalingen. Ook zijn er scams, zoals neppe tradingplatforms die je crypto stelen. Check altijd of een platform legitiem is, bijvoorbeeld via reviews of officiële sites zoals Bitvavo of Binance.[](https://dfpi.ca.gov/consumers/crypto/crypto-scam-tracker/)

**Mijn advies**
Satoshi Stacker kan inspirerend zijn, maar trap niet in de val van “snel rijk worden”. Als je zijn strategieën wilt proberen:
2. **Leer zelf**: Begrijp hoe zijn bots of signalen werken voordat je ze gebruikt. Kijk bijvoorbeeld naar zijn YouTube-video’s waar hij stap voor stap uitlegt.
4. **Check platforms**: Als je een bot wilt, kijk naar betrouwbare platforms zoals Pionex of Cryptohopper, maar lees eerst reviews.
5. **Wees sceptisch**: Niemand wint altijd, ook Satoshi niet. Doe je eigen onderzoek (DYOR) en vertrouw niet blind op YouTubers.
Ja… En weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Moiety schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 23:26:

**Mijn advies**
Teveel tekst, doe even een meme ofzo :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:38

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Die 105 blijft toch een dingetje. Snap al die sellers niet, over een tijdje 420k toch? Kun je beter dan verkopen. B)

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRteZEEAXCjh_Wcpzv6P-s25IVsxW0E5ut_gOuc9zACL07jxAMKHZVPnLI&s=10

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
sh4d0wman schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 04:32:
Die 105 blijft toch een dingetje. Snap al die sellers niet, over een tijdje 420k toch? Kun je beter dan verkopen. B)

[Afbeelding]
Maar als je 10x de 105 kan aantikken dan heb je meer profit!
Moet het je wel 10x lukken ipv -20x :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MmwYJEKP7DkYI2z-bozRLEaGbFw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MFA8XUIU1IuXyRYoeMlFUoCs.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Pamp it

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albert-JanB
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-05 06:35
dylan_ schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 23:05:
Is er iemand die Satoshi stacker (youtube) volgt? Dude lijkt oneindig door te glitchen naar tonnen en miljoenen. Klinkt precies als wat ik kan gebruiken.

Zijn er hier uberhaupt mensen die bots gebruiken of traden op signals van bepaalde platformen of personen?
Hij gebruikt grid bots die dus kopen omlaag en verkopen omhoog. Als de prijs plotseling crasht dan moet hij vaak wel margin bijstorten om liquidatie te voorkomen. Immers, je positie wordt dan steeds groter. De afgelopen maanden tot de 76k omlaag ging dat best, maar stel dat de koers de 50k even had opgezocht dan denk ik dat het slecht met hem was afgelopen. Vanuit Nederland kun je alleen met een VPN op de door hem genoemde beurzen terecht. In het algemeen, wees voorzichtig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:20

tomtom901

Moderator General Chat
‘Tis nog vroeg he

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Moiety
>$200k BTC Confirmed
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kd-CVMDmsqmTLaXdKhmFS2SWraI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s2XTOjDvkhalxePk3BCP6h3t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Half 4 dan maar?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:07
Trump nog even een wit voetje gehaald bij de Saudis haha.

The mother of all bullruns.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_OaE3OB10Qmil89xSZd8_6fPqcA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/3z2rffLta0uACWVQ0GuW2DJm.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wanneer heeft hij dit gezegd?

Asking for a maxi friend die wil inschatten wanneer de parabool komt. Na de uitspraak gaat het meestal snel :X

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
het kan natuurlijk, maar zelf geloof ik niet dat we boven de 0.15M uitkomen.
uiteindelijk gaan we naar 0.75M per Bitcoin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
almelo15 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:50:
[...]

We gaan het zien. Voorlopig is het voor iedereen een klein beetje kerstmis. Gelukkig zit ik gewoon gespreid, ondanks dat ik veel vertrouwen in eth heb.
Deze naar de 8-9$ en we praten nergens meer over:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UsIOkcHeZK104iIARUdLZ9HSY3E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/E0QiH1HdqQFwr6zeQlGe35HK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
keanu_ schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:51:
Morgen ath? Ff die 104.5k stevig blijven doorbreken nu
Op Donderdag dipdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Rubberen schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:54:
Wat zijn de kritieke significante levels bij Solana?
Gaat lekker ATM
FTFY

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:02
Zeg, die Almeloër heeft geen ongelijk hè.

BTC is een asset waarop we speculeren, want de prijs zal vast wel omhoog gaan. ETH is een ecosysteem met meer toepassingen, waar je in zou kunnen investeren.

Waarom laat iedereen zich zo opnaaien door de feiten?

Oh ja, om enkele overduidelijke redenen:
- Dit is crypto. Use cases zeggen niks over de prijsontwikkelingen;
- Zelfs als ze dat wel deden, dan is de gebakken lucht van alles zó ver opgeklopt dat je van overwaardering moet spreken;
- ETH verloor in het verleden structureel, ten opzichte van Bitcoin;
- Dit is een echo kamer. We zijn vrij gevoelig voor tegengeluid;
- De verwoording over en weer is polariserend (meme, shitcoin, …);

Laat het niet weer gebeuren, dat ik moet interveniëren vanaf mijn vakantie adres.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Rubberen schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:54:
Wat zijn de kritieke levels bij Solana?
Gaat lekker ATM
Next up 200.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Idd, HODL.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lxc_OmCtK2N7YAvnijtKTqV2w8g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Gdns1HKmX6WLnQVZcIUwyjhS.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:41

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

Op dit moment begint ETH/BTC op een mooie prijs te komen

Er is een kans dat ik straks gewoon de hele geitenbende omzet naar BTC, net uitgerekend dat als ik dat “NU” zou doen ik zelfs onder mijn gemiddelde aankoopprijs van BTC uitkom

Maar laat hem eerst nog maar even doorstijgen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WmW8dnTET8mmXrqYz6wdpUW-cQc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/GVMOvlYPxdELTProJREBaewv.gif?f=user_large

ETH Maxi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:38

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@MrMrq there can be only one....
BTC *O*

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSQfDw5AcvJvi65qokuZKMrpWleSHlc-3fZyFOcAg9_fhRIIFyf5DvW8Vqy&s=10

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
Stukfruit schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 08:42:
[...]

Wanneer heeft hij dit gezegd?

Asking for a maxi friend die wil inschatten wanneer de parabool komt. Na de uitspraak gaat het meestal snel :X
Gisteren? Parabool dus de komende 3 weken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l0SVws_ZjGZNdLwqy8cEFLCI-9g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/8TwmpNrAEiYO1An1IDs29uiI.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/asm633R5lbkS3ZAoweijwDO8NE4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/CMe6F3w5kWyExKULm2uRhLYU.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:40
when nieuwe ATH

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:59
Albert-JanB schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 07:30:
[...]

Hij gebruikt grid bots die dus kopen omlaag en verkopen omhoog. Als de prijs plotseling crasht dan moet hij vaak wel margin bijstorten om liquidatie te voorkomen. Immers, je positie wordt dan steeds groter. De afgelopen maanden tot de 76k omlaag ging dat best, maar stel dat de koers de 50k even had opgezocht dan denk ik dat het slecht met hem was afgelopen. Vanuit Nederland kun je alleen met een VPN op de door hem genoemde beurzen terecht. In het algemeen, wees voorzichtig.
Nou ken ik dat YT kanaal niet, maar vanuit NL kan je gewoon leverage grids draaien op Kucoin. Daar heb je geen VPN voor nodig.

On another note, gisteren weer een dealtje gesloten, helaas iets te vroeg voordat hij richting de $104.800 ging. Maar winst is winst 8)
Nieuwe orders staan klaar op $103.200 en $101.444, en zal de TP waarschijnlijk op $104.800 zetten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:56
Op Bybit en andere platformen kan je ook gewoon trading bots lanceren.
Als je zijn bot kopieert of via zijn link klikt, krijgt hij wel een flinke commissie op jouw winst.
In dat opzicht is hij wel slim bezig én krijgt hij betere voordelen van de platformen.

Let er wel op dat je effectieve long/short-positie in een grid bot niet hetzelfde is als in een gewone leverage-positie.
Een deel van je inleg (meestal rond de 50%) wordt gebruikt om orders te plaatsen binnen een bepaalde range, en de andere 50% dient als positie waarop de leverage effectief werkt.

Het voordeel van zo’n bot is dat hij binnen een range, zoals nu, mini-transacties doet die winst opleveren.
Maar als de bot buiten de range gaat, moet je die range handmatig aanpassen. Dan kan het zijn dat je koop- of verkooporders moet annuleren, en dus verlies lijdt.

Zijn strategieën zijn trouwens ook niet echt… bijzonder. Hij surft gewoon mee op wat er op het internet circuleert.

[ Voor 19% gewijzigd door kazzzdafke op 14-05-2025 09:44 ]

Interesting times...

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• Guere
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Htn7vhCG8IMBFMkvdKzENUM-SCw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/361swznP4HgxXA7EruX6yBoZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
koelebobes schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 09:03:
Op dit moment begint ETH/BTC op een mooie prijs te komen

Er is een kans dat ik straks gewoon de hele geitenbende omzet naar BTC, net uitgerekend dat als ik dat “NU” zou doen ik zelfs onder mijn gemiddelde aankoopprijs van BTC uitkom

Maar laat hem eerst nog maar even doorstijgen

[Afbeelding]
0.025 een goede deal vinden. Jij moet echt een hekel aan fiat geld hebben.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• elektriekert
almelo15 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 10:41:
[...]

Iedereen heeft hier een hekel aan fiat geld.
Winst maken in crypto, dat omzetten naar fiat en dat uitgeven aan verbouwen, kozijnen, zonnepanelen, tuin, auto.

Zodra je het naar fiat omzet moet je er zo snel mogelijk vanaf!

Gatverdamme bah

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

[...]

Ga je mij nou lopen profit shamen? Volgens mij mag ik zelf uitmaken wat ik wel of niet een mooie prijs vind

Wacht jij maar tot ETH 10.000 euro is, ik pak profit, verkoop in stappen en koop onder mijn huidige gemiddelde inkoop prijs weer terug

ETH Maxi

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
elektriekert schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 10:47:
[...]

Iedereen heeft hier een hekel aan fiat geld.
Winst maken in crypto, dat omzetten naar fiat en dat uitgeven aan verbouwen, kozijnen, zonnepanelen, tuin, auto.

Zodra je het naar fiat omzet moet je er zo snel mogelijk vanaf!

Gatverdamme bah
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dWF0iiJhVM-Li_9xaxhcktcHgvY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xu5Yg027nDkDCCmeRfQIyQ2A.jpg?f=fotoalbum_large
Geen zorgen. Achteraf hiermee de aannemer betaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Moiety op 14-05-2025 10:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
koelebobes schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 10:50:
[...]

Ga je mij nou lopen profit shamen? Volgens mij mag ik zelf uitmaken wat ik wel of niet een mooie prijs vind

Wacht jij maar tot ETH 10.000 euro is, ik pak profit, verkoop in stappen en koop onder mijn huidige gemiddelde inkoop prijs weer terug
De 15 staat voor zijn leeftijd. Verstand komt met de jaren. Winst is gewoon winst inderdaad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 25-05 08:52

Pseudoniem

Vires in numeris

Moiety schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 10:50:
[...]

[Afbeelding]
Geen zorgen. Achteraf hiermee de aannemer betaald.
Als je een goede keutel hebt merkt de aannemer er weinig van, contant geld stinkt toch al en is in dit geval niet geheel 'waardeloos'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:17

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-05 16:44
[...]

almelo15 in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27"

Famous last words! :D :+

Hoe staat de positie van augustus nu? Toen was het nog 0,043. :P

Heb je een hekel aan fiat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
koelebobes schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 10:50:
[...]

Wie zegt dan dat je het niet zelf mag weten?

Ik zie een grafiek die al 2.5 jaar omlaag gaat, die nu een mini beetje omhoog springt en dan hoor ik je praten over een mooi moment. Wat is precies mooi aan dit moment?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:58
eth lijkt vooralsnog een kleine bullflag te creëren. (lees: 1H/4H) Kijken hoe dit uitpakt!

Mooie retest ook..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5EYvSTaYVQdaCAx6OX7nYS_vIAo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QqcoXtIdGf8AR6mQOKdOP01l.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 76% gewijzigd door keanu_ op 14-05-2025 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
dehardstyler schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 11:16:
[...]

almelo15 in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #27"

Famous last words! :D :+

Hoe staat de positie van augustus nu? Toen was het nog 0,043. :P

Heb je een hekel aan fiat ofzo?
Die positie stond toen dik in de winst en dat staat die nu nog steeds. T.o.v. van toen natuurlijk gedaald, maar ergens voor 0.08 gaat er dus ook niks uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

almelo15 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 11:24:
[...]

Die positie stond toen dik in de winst en dat staat die nu nog steeds. T.o.v. van toen natuurlijk gedaald, maar ergens voor 0.08 gaat er dus ook niks uit.
Wij hebben een ander begrip voor winst. In 2021 had je voor 40 eth 3 btc. Nu krijg je er ééntje voor. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
knakworst schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 11:36:
[...]

Wij hebben een ander begrip voor winst. In 2021 had je voor 40 eth 3 btc. Nu krijg je er ééntje voor. :X
Jup en over een tijdje heb je er weer 3 of meer. Eth op 10k btc op 133k.
Eth op 12k btc op 160k.
Eth op 15k btc op 200k.

Allemaal prima opties.

[ Voor 23% gewijzigd door almelo15 op 14-05-2025 11:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:26
almelo15 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 11:39:
[...]

Eth op 12k btc op 160k.
Eth op 15k btc op 200k.

Allemaal prima opties.
Moet het nog wel 300% stijgen t.o.v. BTC, en dat is gezien de trend (lower highs) best wel een beetje wishful thinking. Ik zie ETH prima stijgen naar 0.04 of 0.05 maar daarboven ben ik niet zo zeker van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
almelo15 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 11:39:
[...]

Eth op 12k btc op 160k.
Eth op 15k btc op 200k.

Allemaal prima opties.
Je zei spreiding. Is dat dan Bitcoin of andere coins? Of helemaal iets anders?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:09

NeoflexNL

Forever young

(jarig!)
Alpina schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:05:
[...]

Als ik een gooi mag doen, gok ik iets van wrapped of staked ETH

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Blik1984 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:02:
[...]

Moet het nog wel 300% stijgen t.o.v. BTC, en dat is gezien de trend (lower highs) best wel een beetje wishful thinking. Ik zie ETH prima stijgen naar 0.04 of 0.05 maar daarboven ben ik niet zo zeker van...
Dat zou zeker wishful thinking kunnen zijn. Ik kijk meer vanuit de vorige bull runs en dan zou ik het niet zo gek vinden dat eth nog 300% gaat stijgen t.o.v. btc. We zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Alpina schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:05:
[...]

Hoe mijn spreiding eruit ziet bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
almelo15 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:16:
[...]

Yes sir.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

almelo15 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:16:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dCfcipb4ccy8c1cALwZSpuX2L6M=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/c8OwsLHvDeHnmToXlklonHwm.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:26
almelo15 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:15:
[...]

Dat zou zeker wishful thinking kunnen zijn. Ik kijk meer vanuit de vorige bull runs en dan zou ik het niet zo gek vinden dat eth nog 300% gaat stijgen t.o.v. btc. We zullen het zien.
Maar dat bedoel ik dus, bullrun van 2017 kwam ETH op 0.14 uit. 5 jaar later op 0.08. Waarom zou ETH/BTC paar nu weer opeens hoger dan 0.08 uitkomen? Wat is er fundamenteel veranderd/verbeterd.

Persoonlijk zie ik het niet gebeuren, de trend is juist dat er meer concurrentie voor ETH is bijgekomen en anderzijds wordt BTC juist meer opgepikt door bedrijven, beleggers, etc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gSDlC11VK1UgBoZ9La0jW-Y3n0M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/JL7xYCdnAKresnHvHhvAwZY1.gif?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 14-05-2025 12:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• almelo15
Nou ik heb een portfolio om vermogen om te bouwen voor de lange termijn. De verdeling daarvan is momenteel:

5.5% cash
5.5% vastgoed (wel beursgenoteerd)
39% aandelen
49% crypto (30% eth, 14% fetch, 2.5%btc em 2.5%cardano)

Zit vanaf 2017 in crypto en heb voor het laatst crypto gekocht eind 2022. Tegenwoordig koop ik maandelijks etf's (aandelen).

Schiet het gerust af ;)

Oprecht benieuwd hoe die verdeling bij andere mensen hier eruit ziet.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-05 23:36
almelo15 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:27:
Nou ik heb een portfolio om vermogen om te bouwen voor de lange termijn. De verdeling daarvan is momenteel:

5.5% cash
39% aandelen

Zit vanaf 2017 in crypto en heb voor het laatst crypto gekocht eind 2022. Tegenwoordig koop ik maandelijks etf's (aandelen).

Schiet het gerust af ;)

Ah, leuk hoor.
Bij mij is het als volgt:
75% BTC
10% Shitcoins
-80% Vastgoed want dat is een schuld
10% Schultenbrau
5% Cash (In de vorm van statiegeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Blik1984 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:23:
[...]

Maar dat bedoel ik dus, bullrun van 2017 kwam ETH op 0.14 uit. 5 jaar later op 0.08. Waarom zou ETH/BTC paar nu weer opeens hoger dan 0.08 uitkomen? Wat is er fundamenteel veranderd/verbeterd.

Persoonlijk zie ik het niet gebeuren, de trend is juist dat er meer concurrentie voor ETH is bijgekomen en anderzijds wordt BTC juist meer opgepikt door bedrijven, beleggers, etc.
Ik begrijp die zienswijze ook en wellicht heb je gelijk. Ik ben echter veel meer overtuigd door eth op de lange termijn. Alle punten die je maakt begrijp ik maar zijn allemaal op prijs en op pairs berust als argumentatie. Ik kijk er fundamenteel anders naar. Ik zie eth als iets dat organisch zal groeien door een groei in o.a. web3, defi, ai gebruikers en toepassingen. Ik zie btc groeien omdat er meer geld in gepompt word. Ik hou meer van het fundament, ondanks dst prijzen dit momenteel niet ondersteunen. En het feit dat de "massa" in crypto er anders tegenaan kijkt zie ik als extra kans. De kans dst ik gelijk krijg is wellicht kleiner, maar krijg ik gelijk zal het potentieel ook veel hoger zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• almelo15
Don Guacamole schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:32:
[...]

Ah, leuk hoor.
Bij mij is het als volgt:
75% BTC
10% Shitcoins
-80% Vastgoed want dat is een schuld
10% Schultenbrau
5% Cash (In de vorm van statiegeld)
Eens met dat je vastgoed als schuld zou moeten zien. (Doen de meesten niet). Bij mij gaat het echter over beursgenoteerd vastgoed in etf vorm. Dat zie ik wel als bezit. Mijn eigen huis hypotheek niet meegenomen omdat ik dat niet zie als onderdeel van mijn portfolio. Zou ik dat wel doen zou ik het ook als schuld zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
almelo15 schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:36:
[...]

Eens met dat je vastgoed als schuld zou moeten zien. (Doen de meesten niet). Bij mij gaat het echter over beursgenoteerd vastgoed in etf vorm. Dat zie ik wel als bezit. Mijn eigen huis hypotheek niet meegenomen omdat ik dat niet zie als onderdeel van mijn portfolio. Zou ik dat wel doen zou ik het ook als schuld zien.
helemaal met je eens.

mijn pf (ongeveer)

40% aandelen
50% Bitcoin
7% Shitcoins
3% cash

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

Kol Nedra schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:38:
[...]

helemaal met je eens.

mijn pf (ongeveer)

40% aandelen
50% Bitcoin
7% Shitcoins
3% cash
33.3% Cash
66.6% Crypto (50% ETH / 50% BTC)
De andere 0.1% mag je zelf invullen :)

ETH Maxi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:52

YES

Moderator General Chat
Mijn PF:

Ledger:
BTC 83%
ETH 17%

Bybit tradingpotje:
BTC 40%
SOL 40%
PRIME 12%
ETH 3%
GMX 2%
KSM 2%
VRTX 1%

Ledger t.o.v. tradingpot is als volgt verdeelt naar waarde in euro's (voor mijn totale PF waarde reken ik in fiat die ik hier kan spenderen, vandaar €):
Ledger 85%
Tradepot 15%

In de tradingpot zitten een aantal coins die er al lang niet meer in hadden moeten zitten, niet mee getrade en gewoon door het putje laten gaan. Super gedaan :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

NeoflexNL schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 12:13:
[...]

Als ik een gooi mag doen, gok ik iets van wrapped of staked ETH
Eth, eth etf, lido staked eth, en Vitalik's poes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

5.5% cash
39% aandelen

Schiet het gerust af ;)

Ik schiet niets af. Het potje btc wordt vanzelf groter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
-Bitcoin
-TAO
-goud en zilver
-Een groter bedrag wordend bedrag op de bank ivm aankoop huis en extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert-JanB
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-05 06:35
Remy!!!! schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 09:28:
[...]

Nou ken ik dat YT kanaal niet, maar vanuit NL kan je gewoon leverage grids draaien op Kucoin. Daar heb je geen VPN voor nodig.
Nou, ik weet het even niet hoor, als ik op Kucoin wil inloggen dan krijg ik de melding dat deze hun diensten niet meer in Nederland aanbieden. Bybit is vorig jaar idem dito gegaan en kan ik vervolgens niets met de derivaten afdeling doen

Ik neem aan dat jij dan bij Kucoin niet kyc gedaan hebt e.d.?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ezMUMMrtpi2sAKM-u6phRrqz1d4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RPDNekEaGExLxsoV2bvAj3NN.jpg?f=fotoalbum_large

TRILLIONS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XnIZHmXB5l5DGjzIHnqTubR0t2g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/A0SLub6Gu4J6lpLGPPTttEDY.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:59
Albert-JanB schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 13:36:
[...]

Nou, ik weet het even niet hoor, als ik op Kucoin wil inloggen dan krijg ik de melding dat deze hun diensten niet meer in Nederland aanbieden. Bybit is vorig jaar idem dito gegaan en kan ik vervolgens niets met de derivaten afdeling doen

Ik neem aan dat jij dan bij Kucoin niet kyc gedaan hebt e.d.?
Ik zit al een paar jaar op Kucoin en heb alle kyc stappen doorlopen, maar ik krijg die melding ook al een jaar lang :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Op dit moment 50% cash, 50% risk-on assets.

Van die risk on assets is 25% in ETFs, een simpele wereld tracker. 10% staat bij Interactive Brokers om aandelen mee te swing traden wat vrij lekker werkte de afgelopen periode. De rest staat in crypto, met een 90% in BTC en 10% in SOL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:45

5.5% cash
39% aandelen

Schiet het gerust af ;)

50% Vastgoed
25% (Meesman) ETF
25% Crypto (opgedeeld in 80% BTC, 5% ETH, 5% Doge, 5% XRP, 5% Cardano)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:09

NeoflexNL

Forever young

(jarig!)
50% Vastgoed
20% crypto, waarvan 85% btc
20% cash
10% aandelen en etf's

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

100% rekt

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
6% fiat
3% fysiek goud
6% aandelen bedrijf waar ik werk
85% bitcoin

Pagina: 1 ... 224 ... 251 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!