Mocht het niet duidelijk zijn, whatever je mee spreekt, is een SCAMMER.rekeewt schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 16:11:
[...]
We willen compounding interest (wat coins op coins schijnt te zijn via het staken ipv een rentevergoeding en dus dubbel plust bij positieve waardeontwikkeling) op onze fva in de vorm van etherium. SaaS markt ligt nu op z’n gat dus we willen op een andere manier rendement genereren.
Ik had gehoopt dat jullie het verdienmodel van de stakers/ custodians kenden, aangezien hier bij elke 0,1% rendement scheet een bericht voorbij komt. Ik zoek elders wel info.
FTFY. Zie vooral veel buzzwordsrekeewt schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 16:11:
[...]
We willen *buzzword* *buzzword* (wat coins op coins schijnt te zijn via het staken ipv een rentevergoeding en dus dubbel plust bij positieve waardeontwikkeling) op onze *buzzword* in de vorm van etherium. *buzzword* markt ligt nu op z’n gat dus we willen op een andere manier rendement genereren.
Ik had gehoopt dat jullie het verdienmodel van de stakers/ custodians kenden, aangezien hier bij elke 0,1% rendement scheet een bericht voorbij komt. Ik zoek elders wel info.
enige wat ik zie: coins op coins, dus als de bende instort over een paar maanden, lopen zij geen risico
Het schijnt dus dat er mensen zijn die kijken naar hoe vaak het woord "Etherium" wordt gezocht via Google, als dat op een bepaald niveau komt dan is nooby retail in groten getale aanwezig en kunnen we spreken van de zone der bananen. Die groep (ook weleens Henk en Ingrid genoemd) weten namelijk niet hoe je Ethereum schrijft.rekeewt schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 16:11:
[...]
We willen compounding interest (wat coins op coins schijnt te zijn via het staken ipv een rentevergoeding en dus dubbel plust bij positieve waardeontwikkeling) op onze fva in de vorm van etherium. SaaS markt ligt nu op z’n gat dus we willen op een andere manier rendement genereren.
TakutoRadiance schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 16:29:
[...]
Het schijnt dus dat er mensen zijn die kijken naar hoe vaak het woord "Etherium" wordt gezocht via Google, als dat op een bepaald niveau komt dan is nooby retail in groten getale aanwezig en kunnen we spreken van de zone der bananen. Die groep (ook weleens Henk en Ingrid genoemd) weten namelijk niet hoe je Ethereum schrijft.
[ Voor 28% gewijzigd door Moiety op 13-05-2025 16:39 ]
Laat die man lekker compounden!
[ Voor 60% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-05-2025 16:46 ]
Ik verbaas mij over het feit dat de verliezen (in USD) bij de US indices al weer (bijna) ingelopen is. Als of er niets gebeurd iskbuntu schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 16:46:
Heerlijk die beursrally’s 😁
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ja, onderliggend is er nog weinig van de puinhoop van Trump opgelost, dus zeker wel opvallend. Kennelijk wil iedereen nu toch weer US aandelen hebbenMrFX schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 16:50:
[...]
Ik verbaas mij over het feit dat de verliezen (in USD) bij de US indices al weer (bijna) ingelopen is. Als of er niets gebeurd is
zo bekijk ik ook altijd even de gegevens van bidkojnTakutoRadiance schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 16:29:
[...]
Het schijnt dus dat er mensen zijn die kijken naar hoe vaak het woord "Etherium" wordt gezocht via Google, als dat op een bepaald niveau komt dan is nooby retail in groten getale aanwezig en kunnen we spreken van de zone der bananen. Die groep (ook weleens Henk en Ingrid genoemd) weten namelijk niet hoe je Ethereum schrijft.
en aans löpt wa vast
Damn, zet je de grafiek op 1 maand dan lijkt het net een shitcoinBTC100K2021 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 17:07:
https://finance.yahoo.com/quote/UNH/
United Health moet zelf aan de beademing
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
bags zijn gevuld, weak hands kopen hoger in.MrFX schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 16:50:
[...]
Ik verbaas mij over het feit dat de verliezen (in USD) bij de US indices al weer (bijna) ingelopen is. Als of er niets gebeurd is
dat is natoer
edit:
ja joh $COIN, nog 1 leg-up
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 13-05-2025 17:13 ]
nothing stops this train
Volgens mij is ie vastgelopen.Antifon schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 17:12:
Nou komop dan BTC
They who buy the dip, deserves the rip.
Antifon schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 17:12:
Nou komop dan BTC
Antifon schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 17:12:
Nou komop dan BTC
BTC €94.837,08
Pompen met die geitenbende!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Kom beuk die 104.7k - 105k nu maar door.. lang genoeg gespeeld
Never ever financial advice...
Zet hem op 5 jaar en je ziet de oorzaak. Toen Trump uit de White House moest, stond de koers net zo laag als die nu weer staatMrFX schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 17:09:
[...]
Damn, zet je de grafiek op 1 maand dan lijkt het net een shitcoin
4 jaar lang groei om zeep geholpen in weken tijd
Wispe schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 18:32:
Het zal jullie nog verbazen hoe goed ETH gaat doen deze bullrun.
nothing stops this train
Wispe schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 18:32:
Mogelijks, maar als je ziet hoeveel muren/resistance ETH moet breken...Wispe schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 18:32:
Ik ben er wel beniewd naar eerlijk gezegd..
Never ever financial advice...
Wat noem je goed? Want alles onder de 0,06 btc is gewoon pure droefenis. En ik zie dat niet zomaar gebeuren. Laat staan ooit terug naar een ath in btc pair. Gods onmogelijk.Wispe schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 18:32:
Btc gaat soon ook in price discovery. Reken maar dat eth dan in btc verder rekt gaat.
Long story short, want mand:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
@knakworst je kan lullen wat je wil die Maxis denken anders ,wacht maar af
.over een week krijgen we weer.
🤣
.over een week krijgen we weer.🤣
knakworst schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 19:01:
Eth 2600 eth strong.
Maar ff serieus dan. En laat ik solidair zijn met jullie shitcoiners (ja ben aan blik 3 begonnen), we doen het in dollars. Vorige run had al 10k moeten zijn. Zelfs dat zie ik deze run niet gebeuren.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Neh dit..pletter schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 19:23:
@anti elppa zal we die blikken an dit zijn.
[Afbeelding]
[Afbeelding] 😋
:strip_exif()/f/image/AsjfytlCfYVM71uegBtKNh8t.jpg?f=fotoalbum_large)
Of stiekem gewoon dit..
anti elppa schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 19:18:
we doen het in dollars.
Ja, daar lijkt het zeker op. Het punt alleen is - en dat geldt voor veel meer altcoins - dat het muntje nog zo'n ontiegelijk lange weg te gaan heeft. ETH moet vanaf hier nog 85% stijgen om überhaupt z'n oude ATH te bereiken, maar versus Bitcoin is 'ie dan nog steeds down. Dan moet ETH vanaf z'n oude ATH minimaal nog een x1.5 doen: en dan pas staat ETH gelijk met Bitcoin.Pinsa schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 19:55:
Lijkt er toch op dat ETH een inhaalslag is aan het maken
Vanaf het huidige punt komt dat neer op een 270% stijging. Dat is in een bull mania fase zeker mogelijk, maar het punt van @anti elppa is geloof ik dat BTC in de tussentijd waarschijnlijk ook niet stil zal staan, waardoor ETH nóg meer moet stijgen om break-even te spelen.
Ik zeg zeker niet dat het onmogelijk is. 10k ETH kan, maar eigenlijk moet 'ie nog veel hoger als je een duidelijk signaal wil hebben dat ETH Bitcoin kan outperformen. Ik zie dat eigenlijk ook niet gebeuren deze cycle.
ETH heeft zich bewezen als absolute drek, maar om snel te scalpen is het een prachtmuntje. Voor inhoudelijke argumenten verwijs ik naar @Guere - die schrijft wat ik dacht - alweer.Wispe schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 18:32:
Mooie recovery. Poging 2 om door 105 te beuken. Lijkt nog een beetje zwakjes.
ETH gaat bij mij ook snel de deur uit. Sta bijna op 200% dat is prima wat mij betreft.
ETH gaat bij mij ook snel de deur uit. Sta bijna op 200% dat is prima wat mij betreft.
Ik heb 'm natuurlijk wel een paar keer na moeten doen in memes & videos. Dan doe je uren research. Inleven in de persoon. Method acting, jeweettoch. Proefritjes maken bij de Porsche dealer, kipkerrie salades eten, you name it!
Beetje andermans benzine branden, gotta love it.Guere schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:10:
[...]
Ik heb 'm natuurlijk wel een paar keer na moeten doen in memes & videos. Dan doe je uren research. Inleven in de persoon. Method acting, jeweettoch. Proefritjes maken bij de Porsche dealer, kipkerrie salades eten, you name it!
Maar dat punt is natuurlijk helemaal niet relevant eigenlijk. Terugkijkend naar het verleden heeft ETH het de afgelopen tijd idd enorm slecht gedaan tegenover BTC. Maar we leven nu en op de vraag welke van de twee de komende tijd meer rendement op gaat leveren, kan het antwoord best ETH gaan zijn.Guere schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:02:
[...]
Ja, daar lijkt het zeker op. Het punt alleen is - en dat geldt voor veel meer altcoins - dat het muntje nog zo'n ontiegelijk lange weg te gaan heeft. ETH moet vanaf hier nog 85% stijgen om überhaupt z'n oude ATH te bereiken, maar versus Bitcoin is 'ie dan nog steeds down. Dan moet ETH vanaf z'n oude ATH minimaal nog een x1.5 doen: en dan pas staat ETH gelijk met Bitcoin.
Vanaf het huidige punt komt dat neer op een 270% stijging. Dat is in een bull mania fase zeker mogelijk, maar het punt van @anti elppa is geloof ik dat BTC in de tussentijd waarschijnlijk ook niet stil zal staan, waardoor ETH nóg meer moet stijgen om break-even te spelen.
Ik zeg zeker niet dat het onmogelijk is. 10k ETH kan, maar eigenlijk moet 'ie nog veel hoger als je een duidelijk signaal wil hebben dat ETH Bitcoin kan outperformen. Ik zie dat eigenlijk ook niet gebeuren deze cycle.
Als ik nu in ETH stap en het gaat naar ‘slechts’ 5K en BTC topt op 150K, dan maakt het helemaal niet uit dat ETH geen 10K of ATH tegenover BTC haalt.
Alles gaat ook gewoon in golven. De BTC-dominance heeft een flinke golf gehad en dat draait ooit ook weer (tijdelijk) om, zo ook de ETH daling. Op dat moment kun je gewoon beter in alts zitten, hoe vervelend de maxi’s dat ook vinden. En dat moment kan best wel eens aangebroken zijn.
Natuurlijk is dat wel relevant, want net zoals jij er vanuit gaat dat je nog geen positie hebt en short term meer kan verdienen op ETH zijn er nog zat mensen die met ETH gewoon keihard onder water staan op deze 2600$ droevigheid. Met BTC is die kans gewoon een stuk kleiner want de afstand tot de ATH is een stuk kleiner.Antifon schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:12:
[...]
Maar dat punt is natuurlijk helemaal niet relevant eigenlijk. Terugkijkend naar het verleden heeft ETH het de afgelopen tijd idd enorm slecht gedaan tegenover BTC. Maar we leven nu en op de vraag welke van de twee de komende tijd meer rendement op gaat leveren, kan het antwoord best ETH gaan zijn.
Als ik nu in ETH stap en het gaat naar ‘slechts’ 5K en BTC topt op 150K, dan maakt het helemaal niet uit dat ETH geen 10K of ATH tegenover BTC haalt.
pletter schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 19:09:
@knakworst je kan lullen wat je wil die Maxis denken anders ,wacht maar af [Afbeelding].over een week krijgen we weer.
🤣
Oh, wat dat de ROI vanaf dit moment betreft: mee eens! Als er nu meer rendament op ETH te halen valt is dat zeker geen verkeerde keuze. In die zin ben ik het wel eens met die quote van Benjamin: "altcoins are oscillators at best". Als de bodem op hun Bitcoin pair nu is bereikt, dan is het geen verkeerde keuze om daar nu wat in te schalen.Antifon schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:12:
Maar dat punt is natuurlijk helemaal niet relevant eigenlijk. Terugkijkend naar het verleden heeft ETH het de afgelopen tijd idd enorm slecht gedaan tegenover BTC. Maar we leven nu en op de vraag welke van de twee de komende tijd meer rendement op gaat leveren, kan het antwoord best ETH gaan zijn.
Alles gaat ook gewoon in golven. De BTC-dominance heeft een flinke golf gehad en dat draait ooit ook weer (tijdelijk) om, zo ook de ETH daling. Op dat moment kun je gewoon beter in alts zitten, hoe vervelend de maxi’s dat ook vinden. En dat moment kan best wel eens aangebroken zijn.
Daarom begreep ik de afgelopen weken ook niet zo goed de ETH bagholders die dan overwogen om nu vrij snel al hun ETH te dumpen in ruil voor Bitcoin, terwijl als altseason echt aanbreekt dan zouden die nu juist BTC gaan outperformen. In die gevallen begrijp ik ook niet waarom je ETH tijdens de bear zou holden en dan juist nu omruilen. Overigens geen garantie dat het echt gaat gebeuren (het moge duidelijk zijn: ik heb geen ETH), maar het is plausibel.
Als ik al in positie zit en onder water sta, dan verandert dat niets aan het feit dat ETH prima BTC kan outperformen zonder een nieuwe ATH neer te zetten. Daar ging het “punt” immers om.tomtom901 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:15:
[...]
Natuurlijk is dat wel relevant, want net zoals jij er vanuit gaat dat je nog geen positie hebt en short term meer kan verdienen op ETH zijn er nog zat mensen die met ETH gewoon keihard onder water staan op deze 2600$ droevigheid. Met BTC is die kans gewoon een stuk kleiner want de afstand tot de ATH is een stuk kleiner.
Heb zelf geen ETH hoor en of die 10k gaat halen heb ik ook een beetje een hard hoofd in maar je weet het nooit in een gekke bull, als de andere alts hiervan mogen profiteren zou mooi zijn. Stel ETH verbreekt wel zijn oude ATH maar laat bv 5 of 6k zien dan valt de performance misschien tegen van ETH maar vind ik de opbrengst nog steeds niet slecht. Als ik ETH even mag vergelijken met SOL heeft deze het natuurlijk al beter gedaan. Nog even geduldGuere schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:02:
[...]
Ja, daar lijkt het zeker op. Het punt alleen is - en dat geldt voor veel meer altcoins - dat het muntje nog zo'n ontiegelijk lange weg te gaan heeft. ETH moet vanaf hier nog 85% stijgen om überhaupt z'n oude ATH te bereiken, maar versus Bitcoin is 'ie dan nog steeds down. Dan moet ETH vanaf z'n oude ATH minimaal nog een x1.5 doen: en dan pas staat ETH gelijk met Bitcoin.
Helemaal eens dan ja, ook mbt roteren naar BTC die tegen ATH aantikt en met een hoge btc-dominance. Dan ben je gewoon te laat.Guere schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:16:
[...]
Oh, wat dat de ROI vanaf dit moment betreft: mee eens! Als er nu meer rendament op ETH te halen valt is dat zeker geen verkeerde keuze. In die zin ben ik het wel eens met die quote van Benjamin: "altcoins are oscillators at best". Als de bodem op hun Bitcoin pair nu is bereikt, dan is het geen verkeerde keuze om daar nu wat in te schalen.
Daarom begreep ik de afgelopen weken ook niet zo goed de ETH bagholders die dan overwogen om nu vrij snel al hun ETH te dumpen in ruil voor Bitcoin, terwijl als altseason echt aanbreekt dan zouden die nu juist BTC gaan outperformen. In die gevallen begrijp ik ook niet waarom je ETH tijdens de bear zou holden en dan juist nu omruilen. Overigens geen garantie dat het echt gaat gebeuren (het moge duidelijk zijn: ik heb geen ETH), maar het is plausibel.
Op de korte termijn ja, daar heb je absoluut gelijk in. Maar linksom of rechtsom is de performance van ETH deze cycle (tot nu in elk geval) erg bedroevend en het heeft een nieuwe groep bagholders gecreeerdAntifon schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:18:
[...]
Als ik al in positie zit en onder water sta, dan verandert dat niets aan het feit dat ETH prima BTC kan outperformen zonder een nieuwe ATH neer te zetten. Daar ging het “punt” immers om.
Daar geloven ze hier niet in. De oranje memecoin met generaal Saylor is heilig en de rest is shit.Wispe schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 18:32:
Mij zal het overigens niet verbazen, mooie tijden in aantocht. Ff in een paar maand de afgelopen 2,5 jaar t.o.v. van btc teniet doen. Heerlijk. Gas op die lolly.
[ Voor 12% gewijzigd door almelo15 op 13-05-2025 20:37 ]
eth, The world's computer
Dat klopt ja en dat benoem ik toch ook in mijn post. Maar jij bent je aan het focussen op het verleden, terwijl het om de toekomst gaat. Of je nu onderwater staat of nog wil instappen, dat maakt niet uit; in beide situaties kan ETH zomaar de betere keuze zijn de komende tijd, ook zonder ATH in fiat/BTC.tomtom901 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:25:
[...]
Op de korte termijn ja, daar heb je absoluut gelijk in. Maar linksom of rechtsom is de performance van ETH deze cycle (tot nu in elk geval) erg bedroevend en het heeft een nieuwe groep bagholders gecreeerd
Afijn, ETH moon
.
[ Voor 99% gewijzigd door Antifon op 13-05-2025 20:32 ]
@koelebobes je zit weer op dat andere accountalmelo15 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:27:
[...]
Daar geloven ze hier niet. Mij zal het overigens niet verbazen, mooie tijden in aantocht. Ff in een paar maand de afgelopen 2,5 jaar teniet doen. Gas op die lolly.
Freddy Beunhaas hier heeft nog wel de meeste angst voor eth geloof ik. Komt allemaal goed kerel, je hebt nog genoeg tijd om te switchen. Ook bij 10k zal eth gewoon doorgaan deze run.
Ik hoop het voor jealmelo15 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:27:
[...]
Daar geloven ze hier niet in. De oranke memecoin met generaal Saylor en de rest is shit.
Mij zal het overigens niet verbazen, mooie tijden in aantocht. Ff in een paar maand de afgelopen 2,5 jaar t.o.v. van btc teniet doen. Heerlijk. Gas op die lolly.
Klopt, omdat je niet zomaar de hele historie van de asset achterwege kunt laten vind ik. Dat ETH het nu relatief gezien beter kan doen, absoluut eens, daarom zit ik het te scalpen. Maar als je HODL ETH gedaan had ipv BTC zat je er nu karig bij. Maar goed, we snappen elkaar volgens mij, ETH moonAntifon schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:31:
[...]
Dat klopt ja en dat benoem ik toch ook in mijn post. Maar jij bent je aan het focussen op het verleden, terwijl het om de toekomst gaat.
Er valt pas iets te juinen bij ETH als we de 4k met een god candle voorbij schieten als hodler sinds 2021.
Ik denk ook wel dat ETH als second best best nog wel wat fiat zal opleveren op langere termijn, zie stable coins netwerk use cases etc.
Maar deze cycle is 5k de max denk ik, iedereen en zijn moeder zit op die magische 5k te wachten om dan als een malle op die sell knop te rammen en te kunnen zeggen: ETH 5k bitches... Yeah.
Ik denk ook wel dat ETH als second best best nog wel wat fiat zal opleveren op langere termijn, zie stable coins netwerk use cases etc.
Maar deze cycle is 5k de max denk ik, iedereen en zijn moeder zit op die magische 5k te wachten om dan als een malle op die sell knop te rammen en te kunnen zeggen: ETH 5k bitches... Yeah.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Tenzij je al sinds 2019/HODL doet, dan zit je er beter bij, als je dan toch op de de geschiedenis wil focussentomtom901 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:37:
[...]
Ik hoop het voor je![]()
[...]
Klopt, omdat je niet zomaar de hele historie van de asset achterwege kunt laten vind ik. Dat ETH het nu relatief gezien beter kan doen, absoluut eens, daarom zit ik het te scalpen. Maar als je HODL ETH gedaan had ipv BTC zat je er nu karig bij. Maar goed, we snappen elkaar volgens mij, ETH moon
En die geschiedenis ondersteunt overigens ook de de visie dat ETH BTC prima zou kunnen outperformen de komende tijd. ETH is destijds namelijk ook langdurig gedaald ten opzichte van BTC en heeft de koning daarna langdurig outperformed. Kwam zelfs van dieper toen. Higher low confirmed.
Tuurlijk, je kan nog veel verder terug, maar ik heb het over deze cycle. Dat snap je vast ook wel.Antifon schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:51:
[...]
Tenzij je al sinds 2019/HODL doet, dan zit je er beter bij, als je dan toch op de de geschiedenis wil focussen.
En die geschiedenis ondersteunt overigens ook de de visie dat ETH BTC prima zou kunnen outperformen de komende tijd. ETH is destijds namelijk ook langdurig gedaald ten opzichte van BTC en heeft de koning daarna langdurig outperformed. Kwam zelfs van dieper toen. Higher low confirmed.
almelo15 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:36:
[...]
Freddy Beunhaas hier heeft nog wel de meeste angst voor eth geloof ik. Komt allemaal goed kerel, je hebt nog genoeg tijd om te switchen. Ook bij 10k zal eth gewoon doorgaan deze run.
Nog een paar maanden om aan te tonen dat het een dead cat bounce was en een mooi moment om eth in te wisselen voor btcalmelo15 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:27:
[...]
Daar geloven ze hier niet in. De oranje memecoin met generaal Saylor is heilig en de rest is shit.
Staat al op 15k en pumpende.almelo15 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:36:
[...]
Nou nog die ronde bedragen aflerenkoelebobes schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:21:
Wat een ontzettend fijn gevoel 🥰🔥
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Laten we met z'n allen gewoon lekker hopen dat ETH het goed blijft doen de komende maanden. Is uiteindelijk het beste voor al onze bags
.
En kan iedereen op een mooi moment btc inladen. Zelfs goed voor @anti elppa .Chaes schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:26:
Laten we met z'n allen gewoon lekker hopen dat ETH het goed blijft doen de komende maanden. Is uiteindelijk het beste voor al onze bags.
Je zegt eerst dat ik niet de historie van een asset achterwege kan laten (kan in mijn ogen prima, maar soit). En vervolgens cherrypick je dan alleen de huidige cycle tot nu toe om een, in relatie tot de oorspronkelijke post, irrelevant punt (ETH drek) te maken. Terwijl als je naar de volledige historie kijkt, je juist aanknopingspunten vindt die wél relevant zijn voor de oorspronkelijke stelling. Je punt is duidelijk, maar een slag in de lucht.tomtom901 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:58:
[...]
Tuurlijk, je kan nog veel verder terug, maar ik heb het over deze cycle. Dat snap je vast ook wel.
Ik laat ‘t er verder bij.Antifon schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:27:
[...]
Je zegt eerst dat ik niet de historie van een asset achterwege kan laten (kan in mijn ogen prima, maar soit). En vervolgens cherrypick je dan alleen de huidige cycle tot nu toe om een, in relatie tot de oorspronkelijke post, irrelevant punt (ETH drek) te maken. Terwijl als je naar de volledige historie kijkt, je juist aanknopingspunten vindt die wél relevant zijn voor de oorspronkelijke stelling. Je punt is duidelijk, maar een slag in de lucht.
Helemaal mee eens, ik wil er ook nog een paar kwijt deze bullrun, dus wmb gaat ETH nog naar de maan en door op weg naar marsChaes schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:26:
Laten we met z'n allen gewoon lekker hopen dat ETH het goed blijft doen de komende maanden. Is uiteindelijk het beste voor al onze bags.
Mooi dagje. Nu bitcoin nog een significant level.
Edit: LFG!
[ Voor 12% gewijzigd door Darrell op 13-05-2025 21:44 ]
Er is een poging in de maak in elk gevalDarrell schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:42:
Mooi dagje. Nu bitcoin nog een significant level.
Poh EIGEN
. Long sinds 0,81. Deel van de winst verzilverd zojuist. Nu SOL/JUP nog.
Dat zou best eens kunnen kloppen, alleen is dat voor mij precies de reden dat het bij 5k pas gaat beginnen en niet zal stoppen. We vliegen ruim voorbij de 10k. Als een meme als bitcoin van 60k naar boven de 100k vliegt dan zal iets dat echte waarde heeft nog veel harder gaan.Vis schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 20:47:
Er valt pas iets te juinen bij ETH als we de 4k met een god candle voorbij schieten als hodler sinds 2021.
Knallen door die 105!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dit is wel heel erg vroeg.koelebobes schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:21:
Wat een ontzettend fijn gevoel 🥰🔥
[Afbeelding]
[Afbeelding]
vandaag ATH?
nog maar 3.9%
nog maar 3.9%
[ Voor 38% gewijzigd door Kol Nedra op 13-05-2025 22:01 ]
nothing stops this train
Aaah kom op ETH, over 50 dollar een eerste grote bag eruit knallen. Maar dan loopt ie weer net terug haha
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Het moet dit keer wel echt gebeuren door die 105 anders kunnen we inpakken.
Ouch...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
gebruikershaes schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:04:
Op 106k ligt nog wel wat liquiditeit
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Niet gelukt. 6 cent next.gebruikershaes schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:04:
Btc heeft een prijs, eth een ecosysteem. Koop wat je begrijpt.knakworst schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 21:14:
[...]
Nog een paar maanden om aan te tonen dat het een dead cat bounce was en een mooi moment om eth in te wisselen voor btc![]()
[Afbeelding]
Oranje memecoin heeft geen langdurige hoge waarde. Als die Saylor cowboy ooit stopt met kopen, teveeel koopt of ooit 1 btc verkoopt dondert het hele kaartenhuis in elkaar. En rara politiepet een van die opties zal zich voordoen
Alle ballen op ETH nu dus?almelo15 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:15:
[...]
Btc heeft een prijs, eth een ecosysteem. Koop wat je begrijpt.
Oranje memecoin heeft geen langdurige hoge waarde. Als die Saylor cowboy ooit stopt met kopen, teveeel koopt of ooit 1 btc verkoopt dondert het hele kaartenhuis in elkaar. En rara politiepet een van die opties zal zich voordoen
Ga vooral een biertje doen met Peter.almelo15 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:15:
[...]
Btc heeft een prijs, eth een ecosysteem. Koop wat je begrijpt.
Prijs is wat het blinde oranje leger ziet. Dat kan nog jaren goed gaan, maar zal een keer stoppen.
Beleggen/investeren is geen prijsspel het is een waardespel. Btc stijgt voornamelijk door sentiment, eth groeit met gebruik.
Beleggen/investeren is geen prijsspel het is een waardespel. Btc stijgt voornamelijk door sentiment, eth groeit met gebruik.
Jij met Madelon Vos, dat financiele genie zit ook in jullie oranje team.knakworst schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:18:
[...]
Ga vooral een biertje doen met Peter.
[Afbeelding]
Nee liever met Michaël vd Poppe, wordt gezelligalmelo15 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:22:
[...]
Jij met Madelon Vos, dat financiele genie zit ook in jullie oranje team.
Ik volg alleen A87almelo15 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 22:22:
[...]
Jij met Madelon Vos, dat financiele genie zit ook in jullie oranje team.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
😋
:strip_exif()/f/image/BbqVrmuNGFY3UsODUkmVgtil.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WyAZ22i6PNiO9vqkROMlwkBn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uiups6QbA1PanTkcBAbLPzVI.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/odQWsYd1RfjkbKyUOrAYEwHN.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/bD6tLjY7noa9BvFOkPF7IUOV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/pCWxSfbBBqaa9OR0liXZbTf6.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UISubivnSiKbT1Hm1ftBIicL.jpg?f=fotoalbum_large)