Oef, klein mesje gevangen bij 102666. Eens kijken of we de 100 kunnen houden. realistisch zie ik 98k nog wel gebeuren.
[ Voor 21% gewijzigd door gebruikershaes op 12-05-2025 20:37 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 21% gewijzigd door gebruikershaes op 12-05-2025 20:37 ]
Das wel een lelijk mes.gebruikershaes schreef op maandag 12 mei 2025 @ 20:36:
Oef, klein mesje gevangen bij 102666. Eens kijken of we de 100 kunnen houden. realistisch zie ik 98k nog wel gebeuren.
Ja, gelukkig wel echt een kleintje, want ik had al een vermoeden dat we lager gingen.
Wat zie jij gebeuren? Nu we de "must hold" niet hebben gehold
99-100k ligt op tafel.gebruikershaes schreef op maandag 12 mei 2025 @ 20:42:
[...]
Wat zie jij gebeuren? Nu we de "must hold" niet hebben gehold
Als je toen het bloed door de straten liep niet kocht, moet je nu niet komen dat je te laat bentJoebarRC schreef op maandag 12 mei 2025 @ 20:14:
[...]
Niet iedereen is een trader die constant aan het handelen is en daardoor de volatiliteit bevordert
Bounce op 1D 7 MA... of bounce... wick eronder en nu op de support.GekkeRipper schreef op maandag 12 mei 2025 @ 20:59:
Toch gehouden?
[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 12-05-2025 21:11 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik wilde nog aanhalen dat een Paramecium behoorlijk actief is maar dat is geen weekdierLadyS schreef op maandag 12 mei 2025 @ 17:26:
[...]
Ik denk dat door gebrek aan ruggengraat weekdieren sowieso niet erg actief zijn.
Zit geen verschil tussen doordeweeks of weekend.
Schoenen maat 50?MrFX schreef op maandag 12 mei 2025 @ 17:43:
[...]
Nu ligt de focus op de borsten maar dat zou niet zo hoeven zijn. Vandaar deze aanvulling.
[Afbeelding]
FTFYanti elppa schreef op maandag 12 mei 2025 @ 17:44:
[...]
ah zie hem ja. Tja soms is volume te laag en prijs actie te kort om jou order aan de beurdT te laten komen. Welke exchange zit je?
Ik had dit vaak in 2017 op gure exchanges met vieze shitcoins
tomtom901 schreef op maandag 12 mei 2025 @ 17:55:
[...]
Luister dame, zonder borsten kan er überhaupt getwijfeld worden of je “lady” bent want een reet heeft iedereen. Borsten zijn een must.
[ Voor 66% gewijzigd door elektriekert op 12-05-2025 22:04 ]
Klaar met afbouwen? Bedrijf kwam vanavond met winstwaarschuwing. Had alles gelukkig al gedumpt. Drama bedrijf.
Ja vorige week alles verkocht..knakworst schreef op maandag 12 mei 2025 @ 22:07:
[...]
Klaar met afbouwen? Bedrijf kwam vanavond met winstwaarschuwing. Had alles gelukkig al gedumpt. Drama bedrijf.
[ Voor 10% gewijzigd door John245 op 13-05-2025 06:36 ]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 12-05-2025 23:33 ]
Het verbaast…mij…Coldcat schreef op maandag 12 mei 2025 @ 23:32:
Het verbaasd me altijd dat iedereen hier op tijd verkoopt. Niet dat ik in Ayden zit maar genoeg bags te lang aangehouden totdat het kansloos werd.
Ik heb een speciale vorm van greed…
Ik verkoop niet altijd op tijd hoor.Coldcat schreef op maandag 12 mei 2025 @ 23:32:
Het verbaasd me altijd dat iedereen hier op tijd verkoopt. Niet dat ik in Ayden zit maar genoeg bags te lang aangehouden totdat het kansloos werd.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Dit inderdaad, en TA kan daar ook bij helpen. Zelfde met BTCJohn245 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 06:39:
[...]
Maar op een bepaald moment moet je gewoon tevreden zijn en starten met afbouwen.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Rapapa...
Over 10 jaar is bitcoins een miljoen miljard waard. Alle boomer banks zijn dood als kodak en is er een nieuwe niche. Niet de big-tech maar big-crypto.LosGieros schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 09:28:
Coinbase wordt het eerste bedrijf gericht op cryptocurrency dat wordt opgenomen in de S&P 500.![]()
[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-05-2025 09:38 ]
Coldcat schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 09:31:
[...]
Over 10 jaar is bitcoins een miljoen miljard waard. Alle boomer banks zijn dood als kodak en is er een nieuwe niche. Niet de big-tech maar big-crypto.
What a time to be alive!
Ik zat het net te lezen en wilde het hier posten. Heel nice. $COIN nabeurs al +11%.LosGieros schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 09:28:
Coinbase wordt het eerste bedrijf gericht op cryptocurrency dat wordt opgenomen in de S&P 500.![]()
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
[ Voor 68% gewijzigd door Kol Nedra op 13-05-2025 10:02 ]
nothing stops this train
Als er geen bull run komt dan komt er ook geen bear. Het is erop of eronder voor BTC dit jaar.Kol Nedra schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 09:55:
nice voor $COIN, dat wordt in de bear zeker kopen
Doe eens niet zo verstandig jijKol Nedra schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 09:55:
nice voor $COIN, dat wordt in de bear zeker kopen.
Kereledit: nee ik dca vandaag al, fluffje van Tesla winsten gaan erin.
Dat zit wel Schnorr.
Ja dat gaat fantastisch worden!Coldcat schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 09:31:
[...]
Over 10 jaar is bitcoins een miljoen miljard waard. Alle boomer banks zijn dood als kodak en is er een nieuwe niche. Niet de big-tech maar big-crypto.
What a time to be alive!
Klopt, de verwachtingen veranderen uiteraardBTC100K2021 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 09:35:
Momenteel is de verwachting een handhaving van de rente in juni (ik dacht ergens gelezen te hebben dat voor juni een cut is ingeprijsd, kennelijk niet):
https://www.cmegroup.com/...es/cme-fedwatch-tool.html
Wat een optimistmurphydrz schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 10:24:
[...]
Ja dat gaat fantastisch worden!
Een brood kost iets van 40K, een huis 400 miljoen miljard euro en een auto (elektrisch uiteraard) 500.000.000.000
![]()
![]()
[edit] Laar maar, het was vroeg (04:00) vanochtend...Waah schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 10:48:
[...]
Wat een optimistjij denkt echt nog dat je over 10 jaar nog iets kan kopen ipv huren/leasen?
[ Voor 16% gewijzigd door E-B op 13-05-2025 10:51 . Reden: Verkeerd gelezen ]
De effecten van uitstel kunnen hier nog niet in verwerkt zijn lijkt me.CornermanNL schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 10:28:
Ik ben benieuwd vanmiddag. Ik verwacht dat men hoopt dat met het uitstellen van de best tariffs ever, er ook afstel komt en de inflatie dus weer wat gaat zakken.
Maar zodra er een tweet uit de verkeerde hoek komt is het weer bal. Recessie signalen zijn er nog altijd.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Joh, de effecten van invoering zullen in de cijfers van vanmiddag zelfs niet eens goed gereflecteerd zijnkbuntu schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 10:55:
De effecten van uitstel kunnen hier nog niet in verwerkt zijn lijkt me.
Je hebt jezelf in ieder geval ingedekt met bitcoin.murphydrz schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 10:24:
[...]
Ja dat gaat fantastisch worden!
Een brood kost iets van 40K, een huis 400 miljoen miljard euro en een auto (elektrisch uiteraard) 500.000.000.000
![]()
![]()
Precies, en de verstoring is niet zomaar weer gerepareerd ook. Kan nog weleens een en ander aan verrassingen opleveren.Guere schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 11:06:
[...]
Joh, de effecten van invoering zullen in de cijfers van vanmiddag zelfs niet eens goed gereflecteerd zijnHet kan maanden duren voordat bepaalde effecten doorsijpelen naar de markt. Begin dit jaar werd er in de VS enorm gehamsterd omdat men de tarieven aan zag komen, daarna is het vrachtverkeer per containerschip enorm gedaald. Er was vorige week zelfs een dag dat er geen enkel containerschip vanuit China richting de oostkust van de VS vertrok: dat was sinds de pandemie niet meer voorgekomen. Maar voordat je dat effect merkt ben je weken al dan niet maanden verder omdat de huidige voorraden eerst op worden gemaakt.
Ik vermoed dat dit soort enorme red flags hebben bijgedragen aan het feit dat de tarieven toch ineens weer omlaag konden en de onderhandelingen starten. Als ze snel tot een deal komen kan het best zo zijn dat de inflatiestijging beperkt blijft, maar hangt er volledig vanaf hoe snel al die deals worden gemaakt.
knakworst schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 11:29:
[...]
Je hebt jezelf in ieder geval ingedekt met bitcoin.
Toch
broodje knakworst met mosterd gaat gewoon €35 kostenknakworst schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 11:29:
[...]
Je hebt jezelf in ieder geval ingedekt met bitcoin.
Toch
nothing stops this train
[ Voor 17% gewijzigd door gebruikershaes op 13-05-2025 12:15 ]
Dat zijn geen handige nagels om een bladzijde van een boek om te slaanDon Guacamole schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 12:14:
[...]
Hoorde ik iets over rate cuts?
[Afbeelding]
Portfolio in USD of EUR?gebruikershaes schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 12:13:
Vraag. Ik heb gisteren 2 orders geplaatst met een gemiddelde kostprijs van 102635 dat is inclusief fees etc. De huidige koers is 103403. En toch is mijn portfolio value lager dan voor de trades.
Waar ligt dit aan?
Slippage?
Mark price verschillen?
Crypto.com die me naait?
Ik heb alleen BTC en USD op die exchange staan. 20ct aan dust reken ik niet mee.
Ik ben niet eens te koop. Voor de rest, MasterCard bitcoin.Kol Nedra schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 12:12:
[...]
broodje knakworst met mosterd gaat gewoon €35 kosten
In dat geval klopt je gemiddelde aankoopprijs niet. Op een CEX (crypto.com is een CEX dacht ik, geen ervaring mee) zou je geen slippage mogen hebben. Blijft over de fees. Of prijs indien market gekocht.
Ik zit te genieten van het weer met een groen perenijsje. Ook een soort groene paal eigenlijk.BTC100K2021 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 13:43:
Rustig hier? Allemaal panic sell gedaan toen we onder het "MUST HOLD" lijntje vielen?
They who buy the dip, deserves the rip.
Eerder iets met werk... of met bier in de zon.BTC100K2021 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 13:43:
Rustig hier? Allemaal panic sell gedaan toen we onder het "MUST HOLD" lijntje vielen?
BTC100K2021 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 13:43:
Ik niet, stond namelijk een mooie groene box net onder dat must hold lijntje, dus het was meer een soort panic buy.BTC100K2021 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 13:43:
Ik lig lekker aan het prive zwembad. Ben boek van ray dalio, the changing world order aan het lezen.BTC100K2021 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 13:43:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Helemaal geen tijd voor.BTC100K2021 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 13:43:
Ik heb het nog eens nagerekend en het klopt wel. 2 orders totaal is 204566. 204566/2=102283 kom ik gemiddeld op uit zonder fees. Ik weet namelijk niet of de fees al zijn meegerekend in de average price die ik zie op het overzicht.croc schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 12:56:
[...]
In dat geval klopt je gemiddelde aankoopprijs niet. Op een CEX (crypto.com is een CEX dacht ik, geen ervaring mee) zou je geen slippage mogen hebben. Blijft over de fees. Of prijs indien market gekocht.
[ Voor 9% gewijzigd door gebruikershaes op 13-05-2025 14:21 ]
Werk je bij/voor de Rabobank?YES schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 14:18:
[...]
Helemaal geen tijd voor.
Dikke OS migratie van alle VDI's op het werk gedaan. Ging zo goed dat ik de hele dag complimenten moet incasseren. Druk, druk, druk.
They who buy the dip, deserves the rip.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
De belastingdienst?:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Helaas lukt dat niet altijd. Maar bij Alfen wel goed gelukt. En soms het omgekeerde, neem je winst en komt er daarna een megapump. BNB bijvoorbeeld in 2021. Voor 3 tientjes een hele bag, verkocht toen die naar de 100 doorpompte om lager terug te kopen. Teruggekocht op 200Coldcat schreef op maandag 12 mei 2025 @ 23:32:
Haha nee zeker niet, if anything HODL ik vaak juist te fanatiekBTC100K2021 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 13:43:
Je krijgt niet alle rewards is 1, en 2 is dat ze jouw assets onder water uitlenen aan andere die met margin of leverage werken, daar betalen die mensen dan ook weer een stuk rente over.rekeewt schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:12:
Kan iemand mij uitleggen hoe bedrijven als coinbase etc verdienen aan het ‘staken’ van mijn crypto? Dankjewel.
Top, stel dat ik 9 miljard aan assets heb, wat verdient zo’n bedrijf daar naar beste schatting jaarlijks ongeveer mee denk je? Ik vraag dit omdat ik mogelijk ga samenwerken met zo’n bedrijf vanuit een private equity clubje en wil snappen wat hun marge is. Ze staken nu rond de 8 a 9 miljard heb ik begrepen.tomtom901 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:19:
[...]
Je krijgt niet alle rewards is 1, en 2 is dat ze jouw assets onder water uitlenen aan andere die met margin of leverage werken, daar betalen die mensen dan ook weer een stuk rente over.
Geen idee, maar al pakken ze maar een procentje op die volumes, dan is het al de moeite.rekeewt schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:23:
[...]
Top, stel dat ik 9 miljard aan assets heb, wat verdient zo’n bedrijf daar naar beste schatting jaarlijks ongeveer mee denk je? Ik vraag dit omdat ik mogelijk ga samenwerken met zo’n bedrijf vanuit een private equity clubje en wil snappen wat hun marge is. Ze staken nu rond de 8 a 9 miljard heb ik begrepen.
Misschien moet je hun business case is opvragen, voordat je een investering doet.rekeewt schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:23:
[...]
Top, stel dat ik 9 miljard aan assets heb, wat verdient zo’n bedrijf daar naar beste schatting jaarlijks ongeveer mee denk je? Ik vraag dit omdat ik mogelijk ga samenwerken met zo’n bedrijf vanuit een private equity clubje en wil snappen wat hun marge is. Ze staken nu rond de 8 a 9 miljard heb ik begrepen.
Ik ga niet in zo’n bedrijf investeren, maar we kregen een aanbod om een gedeelte crypto weg te zetten tegen 11% per jaar. Dat lijkt te mooi om waar te zijn, vandaar dat ik het even navraag.micmulder schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:28:
[...]
Misschien moet je hun business case is opvragen, voordat je een investering doet.
not your keys not your coinsrekeewt schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:33:
[...]
Ik ga niet in zo’n bedrijf investeren, maar we kregen een aanbod om een gedeelte crypto weg te zetten tegen 11% per jaar. Dat lijkt te mooi om waar te zijn, vandaar dat ik het even navraag.
rekeewt schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:33:
[...]
Ik ga niet in zo’n bedrijf investeren, maar we kregen een aanbod om een gedeelte crypto weg te zetten tegen 11% per jaar. Dat lijkt te mooi om waar te zijn, vandaar dat ik het even navraag.
Weet niet hoe bekend je bent met crypto, maar not your keys, not your coins.rekeewt schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:33:
[...]
Daar betaal ik zelf ook iemand anders voor dus nee.Guere schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:29:
En @tomtom901 als je toch bezig bent kun je ook even de jaarrekening van ons bedrijf opstellen
Een voordeel: over een paar maanden hoef je even een dagje niet naar Reddit voor een gratis "help m'n geld is weg bedrijf laat niets meer van zich horen" verhaaltjetomtom901 schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:40:
Weet niet hoe bekend je bent met crypto, maar not your keys, not your coins.
Guere schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:44:
[...]
Een voordeel: over een paar maanden hoef je even een dagje niet naar Reddit voor een gratis "help m'n geld is weg bedrijf laat niets meer van zich horen" verhaaltje
BTC €94.837,08
User Rekeewt checks out.Guere schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:44:
[...]
Een voordeel: over een paar maanden hoef je even een dagje niet naar Reddit voor een gratis "help m'n geld is weg bedrijf laat niets meer van zich horen" verhaaltje
Een block is altijd rond de 12 seconden. I dare to say. Beter dan bitcoin.Wispe schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:49:
Die ETH transactietijd van Trezor naar Bybit is 100x veel sneller gewordenJeetje zeg.
De eth koers is ook bijna 50% gestegenWispe schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:49:
Die ETH transactietijd van Trezor naar Bybit is 100x veel sneller gewordenJeetje zeg.
Ik meen me te herinneren dat ik vaker veel langer heb moeten wachten, daarom was ik nu ook best verbaasd.knakworst schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:52:
[...]
Een block is altijd rond de 12 seconden. I dare to say. Beter dan bitcoin.
nothing stops this train
Dat ligt dan aan de software van bybit waarschijnlijk.Wispe schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:58:
[...]
Ik meen me te herinneren dat ik vaker veel langer heb moeten wachten, daarom was ik nu ook best verbaasd.
Ja, lekker. Brengt m'n hele stonks pf inmiddels YTD weer op quitte.
We willen compounding interest (wat coins op coins schijnt te zijn via het staken ipv een rentevergoeding en dus dubbel plust bij positieve waardeontwikkeling) op onze fva in de vorm van etherium. SaaS markt ligt nu op z’n gat dus we willen op een andere manier rendement genereren.Guere schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 15:44:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq