[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 252 Laatste
Acties:
  • 925.819 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:10
Ik blijf maar kopen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:09
koelebobes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:25:
[...]

Maar de dip komt waardoor precies? Sorry kom echt net van een terras af 8)7

Pure paniek op de markt, leuke correctie?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HRY5D9YqnVnaVLiCbHagHHvLte8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/UpwCVRotewsvtmBN01IgHKDX.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:03
koelebobes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:25:
[...]

Maar de dip komt waardoor precies? Sorry kom echt net van een terras af 8)7

Pure paniek op de markt, leuke correctie?
mini klein beetje paniek wat vrijdag ingezet is. Wintermute market maker pakt zijn kans en gaat vol los. Dit werkt vooral goed in weekenden wanneer het volume laag is.

A87 noemde dit pure manupulatie. Wat het ook eigenlijk is. Bij crypto is dit niet strafbaar tot nu toe.

Je ziet ze dus vooral actief in consolidatie periodes, of momenten met laag volume waar er wat fud is.

Enige doel, dik verdienen over de rug van de henk en ingrid die denken dat de bull over is, en de wereld vergaat, en dan op sell rammen. of op de bodem een short openen. over and over again. geld van dump money naar "smart" money

[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 02-02-2025 19:34 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:06

YES

Moderator General Chat
Kan iemand ff Madelon Vos haar "dit was de dip" plaatje posten, kan hem zo snel niet vinden in mijn collectie :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:45

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:29:
[...]

mini klein beetje paniek wat vrijdag ingezet is. Wintermute market maker pakt zijn kans en gaat vol los. Dit werkt vooral goed in weekenden wanneer het volume laag is.

A87 noemde dit pure manupulatie. Wat het ook eigenlijk is. Bij crypto is dit niet strafbaar tot nu toe.

Je ziet ze dus vooral actief in consolidatie periodes, of momenten met laag volume waar er wat fud is.

Enige doel, dik verdienen over de rug van de henk en ingrid die denken dat de bull over is, en de wereld vergaat. over and over again
Dit is hem mannen, de eigenaar:

Afbeeldingslocatie: https://www.coindesk.com/_next/image?url=https%3A%2F%2Fcdn.sanity.io%2Fimages%2Fs3y3vcno%2Fproduction%2F7db3bf97253af39b70ae7cb86f74023bea1187e3-4323x2432.jpg%3Fauto%3Dformat&w=3840&q=75

Wederom zo'n engerd.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s9uSHfmZ3-7a2WvVjlHjed4Dsnc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/euVlWzzEohOuKbvD38EKMevB.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lyE03VxD6_lWWp11CUiAgkSHXno=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GuBQ1Djxs14P52kNbte19Gtp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G3zqwu5pw0CFZp9-AGCgMbwKAJo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Qs7e648zbhe2qJbKZNNq8rW3.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QemdzYJFenmFwzHedaKCN7xJkgQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/hTLGrohtVoa4vY6MlA1a4CO8.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Laatst online: 22:26
23M in fartcoin…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:35
[...]

Enige doel, dik verdienen over de rug van de henk en ingrid die denken dat de bull over is, en de wereld vergaat, en dan op sell rammen. of op de bodem een short openen. over and over again. geld van dump money naar "smart" money
Ik heb het hele verhaal vanmorgen niet meegekregen maar hoe zorgen zij ervoor dat de prijs zo hard keldert dan?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:50
Ik ben wel toe aan een hopium tweet van onze Nederlandse shitcoin kapitein Van der Poppe.

Die is nog aan het speuren naar bullish divergence op de charts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 23:08
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:37:
Ik heb het hele verhaal vanmorgen niet meegekregen maar hoe zorgen zij ervoor dat de prijs zo hard keldert dan?
Het is natuurlijk niet 100% alleen hen. Er zijn ook meer dan genoeg panic sellers nu, of mensen die oprecht bang zijn voor wat er nu gaat gebeuren met die tariffs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29

knakworst

Get more sats!

BTC100K2021 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:38:
Ik ben wel toe aan een hopium tweet van onze Nederlandse shitcoin kapitein Van der Poppe.

Die is nog aan het speuren naar bullish divergence op de charts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
[...]

Een marketmaker met een permanente positie van 100M aan SOL is geen marketmaker. Als zuivere MM heb je zelf ze min mogelijk aan de zijlijn waarop je prijsrisico loopt. Dus tenzij ze er een dikke SOL short naast hebben lopen zijn ze gewoon een institutioneel geld vermomd als MM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Guere schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:39:
[...]

Het is natuurlijk niet 100% alleen hen. Er zijn ook meer dan genoeg panic sellers nu, of mensen die oprecht bang zijn voor wat er nu gaat gebeuren met die tariffs.
Maar heeft Wintermute zijn crypto dan gedumpt om vervolgens goedkoper terug te kopen of hoe moet ik dit zien? Wintermule laat me gelijk denken aan Crypto winter…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Sterven in het harnas, dat kan ik dan wel waarderen. Maar geloof soms niet dat dit soort figuren daadwerkelijk de posities hebben die ze pretenderen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:33

koelebobes

Wen BTC €100K

[...]

Ik kijk net de video van Crypto Banter en die legt het goed uit, Tarrifs en Market manipulation, Thanks mannen

BTC €94.837,08

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:45

Coldcat

HODL

Ik ban er klaar mee...

Wilde wat troost zoeken. En zelfs dat werkt niet meer... Wie heeft de juiste?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BoJBgXpbc9wu3mBS4IOqJkHLI94=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Mxr46Jl1JA836lKpVx1xx0SD.png?f=user_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Al die alts helemaal dood aan t bloeden. Gaat allemaal lekker d:)b

/S

[ Voor 4% gewijzigd door ByteMe_ op 02-02-2025 19:46 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 23:52
ByteMe_ schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:46:
Al die alts helemaal dood aan t bloeden. Gaat allemaal lekker d:)b

/S
Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/61JlGBRNA0L._AC_UF894,1000_QL80_.jpg

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pinsa
Klaar met alts hierna alleen nog maar BTC kan ik eindelijk een stempel van @anti elppa ontvangen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:52
Zo, ff tijdje wat minder actief geweest maar tering, aero op 0,85, prime op 7$.. wat een berenmarkt zeg.. dit waren toch wel een beetje de beloftes van sommige sc leden.. rekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:25
knip

[ Voor 96% gewijzigd door tomtom901 op 03-02-2025 03:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
BTC.D wel parabolisch, dat is tenminste iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:14
Aiaiai wat een slagveld is het weer. Het enige dat groen is, is de btc.d. :(

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:49:
Klaar met alts hierna alleen nog maar BTC kan ik eindelijk een stempel van @anti elppa ontvangen :)
Hierna ? Right now u mean.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Don Guacamole schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:49:
Zo, ff tijdje wat minder actief geweest maar tering, aero op 0,85, prime op 7$.. wat een berenmarkt zeg.. dit waren toch wel een beetje de beloftes van sommige sc leden.. rekt.
Wat SEI je ?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:36
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:49:
Ik geef het max een week voordat je weer in een alt zit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:42:
[...]

Maar heeft Wintermute zijn crypto dan gedumpt om vervolgens goedkoper terug te kopen of hoe moet ik dit zien? Wintermule laat me gelijk denken aan Crypto winter…
wat je kan doen. Dikke short openen. Grote zak btc dumpen op markt price. Boel dondert naar beneden, nog meer dumpen tegen markt prijs.

Dit blijf je doen tot je op een level komt waar je denk, dit is een lekker instap moment. Je sluit de short, opent een long, en koopt spot ook nog eens heel dik terug.

Dit kan je als grote speler in het wekend bij btc doen. Zeker als er al wat fud hangt, en het orderboek dun is.

Met shitcoins kan je dit al doen als je paar btc hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Stovirpi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:50:
De btc.d in mn pf is van 82 > 87 :')

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:50:
BTC.D wel parabolisch, dat is tenminste iets.
mooi idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Als de nummer 1 en nummer laatste omdraai staat die met afstand op nummer 1 bij.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:53:
[...]

wat je kan doen. Dikke short openen. Grote zak btc dumpen op markt price. Boel dondert naar beneden, nog meer dumpen tegen markt prijs.

Dit blijf je doen tot je op een level komt waar je denk, dit is een lekker instap moment. Je sluit de short, opent een long, en koopt spot ook nog eens heel dik terug.

Dit kan je als grote speler in het wekend bij btc doen. Zeker als er al wat fud hangt, en het orderboek dun is.

Wil je ff niet mijn strategie hier voor iedereen uit de doeken doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
We zitten gewoon al maanden in de bear, we weten het alleen nog niet.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:25
The USA graaft zijn economische graf met die tarieven, en de stop op immigratie. Ze neuken er simpelweg te weinig voor. Echt hoor, zelfs met al die anti abortie maatregelen neuken ze te weinig (met kinderen als resultaat).

Maar nee hoor, sluit alle grenzen. Hoe dom kan je zijn.

Ook hier zou BTC alleen al als diversificatie flink moeten stijgen, zo is het bedoeld. Maar voorlopig gaat het die kant niet op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
Pelox schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:56:
Afbeeldingslocatie: https://media.licdn.com/dms/image/v2/C5612AQFTPKp330PZYQ/article-cover_image-shrink_600_2000/article-cover_image-shrink_600_2000/0/1562619206642?e=2147483647&v=beta&t=-tsJlGXTkAePWTPHTh9Gh7quBspKaHzyjgFSoS0wS2U

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:48
Pelox schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:56:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-60szm-4lIyfgw-c6Icq3weAOTc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/oes7WhMnZv0AKRsMpcUWGiEt.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:55:
[...]

Wil je ff niet mijn strategie hier voor iedereen uit de doeken doen..
hahahahaha. heb het in 2017 wel eens echt gedaan met wat gasten op een shitcoin. Niet echt trots op. Maar werkte prima. Na 2 dagen hadden we de koers exact waar we hem hebben wilde :P

funding stijgt nu bijna overal weer tot neutraal of iets erboven. Goed teken. Sowieso goed als we de 7wma houden

[ Voor 13% gewijzigd door anti elppa op 02-02-2025 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
[...]

Smerig zaakje maar het werkt, mooi hoeveel macht je als whale eigenlijk hebt en wij als kleine guppies worden opgegeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:49
when ADA stablecoin?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Stovirpi schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:50:
This is the way.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jcTTkV0_zXDyotmamEB88wpzzRU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/agckvflRD7OcPTXsetNHsqIe.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
ADA omgezet in BTC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
[...]

Daarom dus gewoon rustig spot BTC holden en het schouwspel gadeslaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
jvel92 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:53:
[...]

Ik geef het max een week voordat je weer in een alt zit :P
Hahaha alleen als ik echt weet dat er te verdienen valt, ik zeg je eerlijk heb altijd bijna alts gehad en weinig BTC maar ik ga nu van strategie veranderen, als ik in een alt ga is dit om meer BTC te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:59:
[...]

Smerig zaakje maar het werkt, mooi hoeveel maxht je als whale eigenlijk hebt en wij als kleine guppies worden opgegeten.
ja maar dit is gewoon zo ongekend duidelijk dat je vooral niets moet doen. Gaat vanzelf wel weer ergens dik omhoog.

mij zal het verder allemaal mijn reet roesten. heel de dag buiten geweest, geklust aan de motor en nog wat gesport. Kijk pas net eigenlijk weer ff naar de koersen. Mis je niets aan. Zo lekker severance kijken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:42
CornermanNL schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:56:
The USA graaft zijn economische graf met die tarieven, en de stop op immigratie. Ze neuken er simpelweg te weinig voor. Echt hoor, zelfs met al die anti abortie maatregelen neuken ze te weinig (met kinderen als resultaat).

Maar nee hoor, sluit alle grenzen. Hoe dom kan je zijn.

Ook hier zou BTC alleen al als diversificatie flink moeten stijgen, zo is het bedoeld. Maar voorlopig gaat het die kant niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:01:
[...]

Daarom dus gewoon rustig spot BTC holden en het schouwspel gadeslaan.
exact. 2 cycles terug zat er ook bij mij nog dik emotie in. Ging ik proberen te traden. Of leverage op de 15min chart....... 8)7 _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6uEjzqDHWbyabFXYkkBdHABJn-w=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HVDHLR5po7t57iIxy6LLJqxl.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mSeGDekgloENQ0CPsifCyUTTEis=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/oCU0FUyykz4hbFTPqq8Utb7e.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
anti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:02:
[...]

ja maar dit is gewoon zo ongekend duidelijk dat je vooral niets moet doen. Gaat vanzelf wel weer ergens dik omhoog.

mij zal het verder allemaal mijn reet roesten. heel de dag buiten geweest, geklust aan de motor en nog wat gesport. Kijk pas net eigenlijk weer ff naar de koersen. Mis je niets aan. Zo lekker severance kijken
Dat snap ik je zit alleen in BTC en hebt mooie entry,s jij kan de bull en de bear uitfluiten wat een rust man dat wil ik ook

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:04:
[...]

Dat snap ik je zit alleen in BTC en hebt mooie entry,s jij kan de bull en de bear uitfluiten wat een rust man dat wil ik ook
ja maar dat had ik niet he in 2013 en 2017. Je moet echt proberen te zien dat het eigenlijk geen drol uitmaakt wanneer je instapt. Als je dit doet voor een tijd frame van 10 jaar bijvoorbeeld. En ja, dan sta je in het begin wel eens op -50%. Gewoon niets doen, geef het een jaartje, en voila

vorige cycle kocht ik bij dit soort dips gewoon lekker nog bij. Zoals sailor dat ook doet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
Long time hodler van beide , ik raakt niet in paniek.
Deze dips zijn mooie baggfill moments , meer bagghodler ada , meer btc int mapje voor laturrrr.

Als ik al , al me ADA had willen omzetten in btc had ik dat wel op een hogere koers gedaan , niet nu.

#coti untouched.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/prVtTlDzSvVv3n97GipzuI_exKY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/6TYvJDc7L1UaGXs5XnkNw1xd.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra

wie durft?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
BTC100K2021 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:42:
[...]

Sterven in het harnas, dat kan ik dan wel waarderen. Maar geloof soms niet dat dit soort figuren daadwerkelijk de posities hebben die ze pretenderen te hebben.
Wat populitische praat om menselijk over te komen. Je zou het bijna gaan geloven _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Weer hard op weg om een low te printen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hgdKwPDFl9_8gDLW4NkkPhBkw4A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tWXmdQ49jm5tfnSk7mDytvkj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VcZAPUqfJqAxNbkI-5Idpk2Yi3o=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/lAWPqEw8fG9wVljVSFK1fiyT.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
anti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:06:
[...]

ja maar dat had ik niet he in 2013 en 2017. Je moet echt proberen te zien dat het eigenlijk geen drol uitmaakt wanneer je instapt. Als je dit doet voor een tijd frame van 10 jaar bijvoorbeeld. En ja, dan sta je in het begin wel eens op -50%. Gewoon niets doen, geef het een jaartje, en voila

vorige cycle kocht ik bij dit soort dips gewoon lekker nog bij. Zoals sailor dat ook doet.
Ik heb er vandaag nog over nagedacht om nu al in te schalen maar stel ik spaar mijn DCA nu op voor in de bear en koop dan BTC heb ik toch meer sats toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Morgen zijn ze overoversold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ada onder de 80 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Gipsy King schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:06:
[...]

Long time hodler van beide , ik raakt niet in paniek.
Deze dips zijn mooie baggfill moments , meer bagghodler ada , meer btc int mapje voor laturrrr.

Als ik al , al me ADA had willen omzetten in btc had ik dat wel op een hogere koers gedaan , niet nu.

#coti untouched.

[Afbeelding]
Eens hold dan nog maar even door!

Zoooo is natooooer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:01:
[...]

Hahaha alleen als ik echt weet dat er te verdienen valt, ik zeg je eerlijk heb altijd bijna alts gehad en weinig BTC maar ik ga nu van strategie veranderen, als ik in een alt ga is dit om meer BTC te krijgen.
Haha daar is de eerste maar al >:)

Heb ook altijd voornamelijk alt's gehad. Maar daar heb deze cycle wel verandering in gebracht, door flink te DCA'en en dat altijd nog te doen. Daarnaast ook winst van alt's afromen richting BTC. Niet altijd leuk als je dan de volgende dag ziet dat je alt met 30% omhoog gaat en BTC met 1%. Maar deze cycle heeft mij wel geleerd dat op de langere termijn moet je gewoon in BTC zitten. Zeker als je horizon meerdere jaren/cycles is.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 21:48
zo.. even een oude weer afgestofd..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1EIEiKtcwjsXhqdTeW8i1w24x4Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MI8EugujeQFYqQ0GBM4Vl6fg.png?f=user_large

it hurts baby.. it hurts..

denk dat dit de bodem was... stomme longers... er is wat gekomen rond 95.7-96.3k

[ Voor 15% gewijzigd door Aeronaut op 02-02-2025 20:15 ]

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:10:
[...]

Ik heb er vandaag nog over nagedacht om nu al in te schalen maar stel ik spaar mijn DCA nu op voor in de bear en koop dan BTC heb ik toch meer sats toch?
klopt, maar ik had je nog gemeld dat niemand de bodem weet van de volgende bear, want we weten de top niet. Stel alles loopt zoals het zou moeten lopen, dan zal de bodem ergens tussen de 65 en 75k zijn ja. MAar voor het zelfde geld komen we na de top nooit meer onder de 100......

wat ik wil zeggen, verschil is ong 25%, ga je het risico lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KerstRunner
  • Registratie: Maart 2022
Gaan we nog lager morgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:10:
[...]

Ja maar. Stel we gaan naar 420 en in de bear weer terug naar 150. Wat dan?

Ik zou gewoon beginnen met DCA. Evt verkopen als je gevoel hebt dat we bear in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
jvel92 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:13:
[...]

Haha daar is de eerste maar al >:)

Heb ook altijd voornamelijk alt's gehad. Maar daar heb deze cycle wel verandering in gebracht, door flink te DCA'en en dat altijd nog te doen. Daarnaast ook winst van alt's afromen richting BTC. Niet altijd leuk als je dan de volgende dag ziet dat je alt met 30% omhoog gaat en BTC met 1%. Maar deze cycle heeft mij wel geleerd dat op de langere termijn moet je gewoon in BTC zitten. Zeker als je horizon meerdere jaren/cycles is.
Haha je kent me d:)b

Dat laatste stukje is mij ook pas deze cycle duidelijk geworden want ik dacht altijd in fiat winsten en ja dan zijn alts leuk maar wat je eigenlijk wil is meer BTC want dat word nog meer fiat waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
anti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:16:
[...]

klopt, maar ik had je nog gemeld dat niemand de bodem weet van de volgende bear, want we weten de top niet. Stel alles loopt zoals het zou moeten lopen, dan zal de bodem ergens tussen de 65 en 75k zijn ja. MAar voor het zelfde geld komen we na de top nooit meer onder de 100......

wat ik wil zeggen, verschil is ong 25%, ga je het risico lopen?
Ik denk dat we de 40k nog wel zien ergens in okt/nov 2026, jou 65 of 75k zijn berekend op een top van ?

Maar idd risico lopen wil je ook niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:16:
[...]

Dat laatste stukje is mij ook pas deze cycle duidelijk geworden want ik dacht altijd in fiat winsten en ja dan zijn alts leuk maar wat je eigenlijk wil is meer BTC want dat word nog meer fiat waard.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HcSJjQNJsiMuZPt4ON9Al9Upy4A=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gZp717SZsROWpKogXs27e7u6.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
gebruikershaes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:16:
[...]

Ja maar. Stel we gaan naar 420 en in de bear weer terug naar 150. Wat dan?

Ik zou gewoon beginnen met DCA. Evt verkopen als je gevoel hebt dat we bear in gaan.
420k gaat deze cycle niet gebeuren :P

Verkopen is wel nog een optie idd

[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 02-02-2025 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:16:
[...]

Het is vooral ook eigen ervaring :P Het blijft lastig om van de alt's af te blijven hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:19
Niet 'zomaar een dumpje' als ik naar de BTC.D kijk..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_bgN6LqbpeOR_WYsyUyhSnTHLoc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z5myocrDSQ6TzbVb1bpom5r3.png?f=fotoalbum_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
jvel92 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:19:
[...]

Het is vooral ook eigen ervaring :P Het blijft lastig om van de alt's af te blijven hehe
Haha! Jij weet wel altijd de pareltjes uit te halen en volgens mij ook niet slecht met winst pakken dus dan kan het gewoon toch :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:18:
[...]

420k gaat deze cycle niet gebeuren :P

Verkopen is wel nog een optie idd
Hoe ben je daar zo zeker van? We zitten immers in de 420k editie :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KerstRunner
  • Registratie: Maart 2022
Oke dit is laag zat +3 TAO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:20:
[...]

Haha! Jij weet wel altijd de pareltjes uit te halen en volgens mij ook niet slecht met winst pakken dus dan kan het gewoon toch :P
Ben niet ontevreden over het verloop van deze cycle voor mezelf. Maar... zat te veel in ETH en terugkijkend had ik vorig jaar zomer dit moeten omzetten naar BTC. Zijn leermomenten voor de volgende cycle.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
gebruikershaes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:22:
[...]

Hoe ben je daar zo zeker van? We zitten immers in de 420k editie :7
Ik hoop het man maar ik zie het nog niet, tenzij alle geld van memes en alts regelrecht in Bitcoin gaat.

Oke op 95k doe ik mijn eerste Bitcoin DCA hopelijk komen we daar volgende week >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
jvel92 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:23:
[...]

Ben niet ontevreden over het verloop van deze cycle voor mezelf. Maar... zat te veel in ETH en terugkijkend had ik vorig jaar zomer dit moeten omzetten naar BTC. Zijn leermomenten voor de volgende cycle.
Dat is achteraf he, denk dat de meesten dachten dat de second best goed zou gaan presteren maar SOL lijkt onderhand het stokje overgenomen te hebben en wie weet hoe dat in de volgende bull uit ziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:30
Gaat ie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mooie bounce. Ath soon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
wat is er met $LIT aan de hand?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zizp881JMdoYatmXQMTBe-NxxYA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/IOrYYgn2n8eCgTidPbg7SC0F.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Guere
Wat een slagveld. Op de bekende kanalen is iedereen inderdaad helemaal loco. Even een rondje gedaan langs de "you are not bullish enough about altseason" influencers. De een wil alle comments disablen want "these [panic sellers] shouldn't be in crypto" en de ander houdt nog vast aan het "minor hick-up" scenario :') Poppe heeft ook dikke cope nodig. Meerderheid lijkt Trump de schuld te geven, een enkeling denkt nog steeds dat hij briljant is en dat het allemaal planned was.

De rest staat bomvol comments als "BuT TrUmP wAs gOiNg To Be tHe CrYpTo PrEsIdEnT!" _O- Chaos galore! Wordt nog wat morgen als de beurs opengaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:08
Helaas niet de dip gekocht. Kooporders zijn niet geraakt. Achja.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tzURvxO9RSimkU6D9L6adq-N5Aw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v67rVWg5LnhzVFQeEXNBD0g6.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://i.giphy.com/4pMX5rJ4PYAEM.webp
Ik denk dat ik een volle bingo kaart heb. :+

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
Eerste DCA Bitcoin gedaan

Lets go! d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:40:
Eerste DCA Bitcoin gedaan

Lets go! d:)b
Jij zei 95k stuiterbal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Beter dan een volle Pingo kaart!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
Om het te vieren toch een shitcoin erbij: Prime

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Zag hem omhoog vliegen en dacht aan wat @anti elppa zei, dus wel nog voor de 95k €

Join the dark side Zwembroek >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:42:
[...]

Zag hem omhoog vliegen en dacht aan wat @anti elppa zei, dus wel nog voor de 95k €

Join the dark side Zwembroek >:)
Euro? Op je muil.... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
kbuntu schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:42:
Haha lekker kopen omdat je die naam zonet voorbij zag komen? Is in het verleden wel vaker reden genoeg geweest hier :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
kbuntu schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:42:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l1tUogb4UMG8hrI3MntiJ_km200=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/1nz6rHQUQAdIrvm6egrq7C9b.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
_O-

Zal maar niet vragen hoe het met jou PF gaat of heb je nog niet gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Guere schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:43:
[...]

Haha lekker kopen omdat je die naam zonet voorbij zag komen? Is in het verleden wel vaker reden genoeg geweest hier :D
Hahah zeker, las iets over entry level november 😂

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• zwembroek
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:44:
[...]

_O-

Zal maar niet vragen hoe het met jou PF gaat of heb je nog niet gekeken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yRp7uPq_VB13y4hCVaygfwzkaiM=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/djfBrEbPmgjibqzzW65AL54x.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 23:55

Vis

Was dit de dip al?

Man man man.. stelt net zo teleur als de bull tot nu toe.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V4K4iAluknE1LLI2uNq035vlZwE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/V5ePyEjfKF02EbVVSJOegBLX.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De rektheid valt wel mee op zich

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zEDwsNkY3K4IPygNdZ7JZtaC_Y0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gvQ4yakZmht5PNfaLPfxuyac.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 21 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!