Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Goed om te weten dat het dan nooit onder de 70k kan zakken
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
gebruikershaes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:38:
Er is zo weinig volume. Morgen als de yanks wakker worden zou het zo maar kunnen dat we een flash crash krijgen voordat we snel omhoog gaan. Het lijkt een beetje traditie te worden. De rest van de wereld pumpt wall street dumpt.
:strip_exif()/f/image/ADyg5SbRQjqHjWTyc2t8JkaH.png?f=user_large)
Ja miss zelfde patroon als bij deepshit. Vanmiddag gok ik op een verdere dump, maar ja kan me ook voorstellen dat de yanks denken: nice cheap bitcoingebruikershaes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:38:
Er is zo weinig volume. Morgen als de yanks wakker worden zou het zo maar kunnen dat we een flash crash krijgen voordat we snel omhoog gaan. Het lijkt een beetje traditie te worden. De rest van de wereld pumpt wall street dumpt.
Bij elke onzekerheid wordt er gedumpt. Tenzij Trump morgen ochtend btc reserve aankondigt zie ik het niet rooskleurig in.kbuntu schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:40:
[...]
Ja miss zelfde patroon als bij deepshit. Vanmiddag gok ik op een verdere dump, maar ja kan me ook voorstellen dat de yanks denken: nice cheap bitcoin
Mwa dat denk ik niet. Het hangt er vanaf hoe China reageert, of hij voor Europa nu ook tarieven instelt en hoe die weer reageren. Markt moet het wel even absorberen. Overigens niet uitgesloten dat het gigantisch uit de hand gaat lopengebruikershaes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:45:
[...]
Bij elke onzekerheid wordt er gedumpt. Tenzij Trump morgen ochtend btc reserve aankondigt zie ik het niet rooskleurig in.
Ook niet uitgesloten dat wall-street morgen een sell-off doet en het uiteindelijk allemaal weer meevalt.. zoals vaak.kbuntu schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:56:
[...]
Overigens niet uitgesloten dat het gigantisch uit de hand gaat lopen
En dan komt het ook wel weer goed.kbuntu schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:56:
[...]
Mwa dat denk ik niet. Het hangt er vanaf hoe China reageert, of hij voor Europa nu ook tarieven instelt en hoe die weer reageren. Markt moet het wel even absorberen. Overigens niet uitgesloten dat het gigantisch uit de hand gaat lopen
Iemand een idee waarom de Trump tarieven leiden tot een uitverkoop van goud en zilver? BTC snap ik nog (high risk), maar edelmetaal vind ik een ander soort asset class.
Fair, het is logisch om wat winst te nemen na de bizarre gains op goud en zilver, maar ik dacht toch dat slecht nieuws voor aandelen ook wel wat verschuivingen náár metaal met zich meebrengt.
Maktub
Zoom out. Procentje eraf is natuurlijk geen crash. Afwachten met cash vanaf de zijnlijn wordt gewoon gezien als het meest veilige. Over 10 jaar is afwachten met sats het meest veilige.MrMrq schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:06:
[...]
Iemand een idee waarom de Trump tarieven leiden tot een uitverkoop van goud en zilver? BTC snap ik nog (high risk), maar edelmetaal vind ik een ander soort asset class.
Fair, het is logisch om wat winst te nemen na de bizarre gains op goud en zilver, maar ik dacht toch dat slecht nieuws voor aandelen ook wel wat verschuivingen náár metaal met zich meebrengt.
/f/image/QKy8hl0810hOIGCxSafhEtsk.png?f=fotoalbum_large)
Ja nee, het ging om die tweet van die kerel. Daarin doelde hij niet op dat procentje van nu, maar hij beweert dat er mogelijk nog een crash van goud & zilver gaat komen.knakworst schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:12:
Zoom out. Procentje eraf is natuurlijk geen crash. Afwachten met cash vanaf de zijnlijn wordt gewoon gezien als het meest veilige. Over 10 jaar is afwachten met sats het meest veilige.
Maar die Robert Kiyosaki roept al 15 jaar om extreme crashes en what not, dus sowieso negeren die gozer
Goud en zilver crash? Met de hedendaagse benodigdheden voor deze metalen in elke industrie? Dacht het niet.Guere schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:14:
[...]
Ja nee, het ging om die tweet van die kerel. Daarin doelde hij niet op dat procentje van nu, maar hij beweerd dat er mogelijk nog een crash van goud & zilver gaat komen.
Maar die Robert Kiyosaki roept al 15 jaar om extreme crashes en what not, dus sowieso negeren die gozer
Panic sell op 69k natuurlijkJohn245 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:32:
[...]
Goed om te weten dat het dan nooit onder de 70k kan zakken
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Net als Il Capo en Pingo, eens in de zoveel tijd hebben ze gelijk...Guere schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:14:
[...]
Vergeet de kapotte klok niet in dit verhaal. Die heeft het zelfs twee keer per dag goed.knakworst schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:40:
[...]
Net als Il Capo en Pingo, eens in de zoveel tijd hebben ze gelijk...
When Bitcoin 1BTC = 1Z$?
Gok over 4 jaar!
Ik denk niet dat je die kans gaat krijgen deze cycle.
Denk dat John dat als grapje bedoelde maar zodra de bear komt makkelijk tochtomtom901 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 16:11:
[...]
Ik denk niet dat je die kans gaat krijgen deze cycle.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Deze gaat nog even pijn doen 😭
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Lucky you, gaat om het contract, ticker kan hetzelfde zijn 😜gebruikershaes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:30:
[...]
Niet als ik hem voor ben. Pump.fun here i come.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Zoom eens uit.kbuntu schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:39:
Gaan opnieuw REKT, dacht dat hij het nu wel zou houden
/f/image/0QKtsA9SzBDvJV2ffFnPKOHR.png?f=fotoalbum_large)
We zitten nu precies op de vorige candle body toppen. Onderkant candle bodies is 94-95k. Retest van deze zone is mogelijk en dan weer up. In het grote plaatje is deze correctie niet heel schokkend.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Onder de 3k soon.Aeronaut schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:48:
Sol is gisteren opgeschoond, btc is vanmiddag opgeschoond, ETH heeft nu de buurt om longers the liq’en…
Deze gaat nog even pijn doen 😭
FtfyVis schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:47:
Jep trek die pleister er maar af bitcoin, hebben we dat ook weer gehad en kunnen we omhoog morgen over 4 jaar.
Zero.
Precies, mooie bullflag zo.gebruikershaes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 17:53:
[...]
Zoom eens uit.
[Afbeelding]
We zitten nu precies op de vorige candle body toppen. Onderkant candle bodies is 94-95k. Retest van deze zone is mogelijk en dan weer up. In het grote plaatje is deze correctie niet heel schokkend.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Voor de mensen die op de lange termijn DCA'en zou dit geen probleem moeten zijn. In het ergste geval haal je er je inleg uit. Tja.gebruikershaes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:08:
Mochten we toch nog ff in bear modus gaan dan zie ik dit boxje ook wel aangetikt worden.
[Afbeelding]
Hodl. Omdat je het waard bent.
Dat zit wel Schnorr.
Wen 70Mr Ronman schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:00:
BTC.d 60% zojuist
En eronder.gebruikershaes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:02:
ETH weigert onder de 3k te gaan. Ik HODL de mijne ook gewoon.
Denk het niet. Maar dat weten we pas achteraf...Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:26:
Alts in de uitverkoop maar de grote vraag is zijn we er al
Afgelopen maandag was er op 97.8 een mooie bounce, die blijft vandaag uit.
[ Voor 15% gewijzigd door knakworst op 02-02-2025 18:30 ]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/LKLEFGEKvpXa557IQ2GCSTfy.gif?f=user_large)
Bitcoin gaat REKT en trekt de shitcoins mee. De Shitcoins gaan nog harder REKT. BTC dominance boven de 60%. Is het een bear market of bull market. Het is fucking allebei.
In de tweede helft ging BTC weer verder REKT en trok de shitcoins mee. Alles dubbel hard REKT. Links en rechts vallen traders om door liquidaties.
Op naar de derde helft met de finale caputalatie naar de $95k gele lijn van TARO.
Twee keer geel is rood!
En daarna? Of nog verder REKT als morgen alles dieprood is. Of een mega god candle!
[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 02-02-2025 18:42 ]
Pfff inderdaad zeg, die is echt hard onderuit gegaan. Dat was de enige zwembroek tip die ik aan had gehoudenPinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:37:
Prime zit bijna op mijn entry van afgelopen November bizar…
Als je dat googled dat krijg je resultaten die niks met crypto te maken hebben. Ik vind het niet slim. Ik vond merken Fantom en Polygon-Matic veel sterker.
Ondanks dat heb ik deze 2 wel op het oog nu de prijzen zakken.

Als je de chart andersom houdt ziet het er prachtig uit. Organisch
We zijn er bijnaaaaaaAeronaut schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:28:
gm sc, we gaan nog 1 dump zien door de mm’s
[Embed]
Prime was erg sterk hoor voor een aantal maanden maar geen winst genomen dan?Guere schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:44:
[...]
Pfff inderdaad zeg, die is echt hard onderuit gegaan. Dat was de enige zwembroek tip die ik aan had gehouden
Nooit een fan geweest van "rebranding" en plotseling nieuwe tokens. Voelt toch altijd een beetje als "cash grab" om een dood project opnieuw onder de aandacht te brengen._Gast_ schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:50:
Wat vinden jullie trouwens van de merknamen Sonic en Pol?
Als je dat googled dat krijg je resultaten die niks met crypto te maken hebben. Ik vind het niet slim. Ik vond merken Fantom en Polygon-Matic veel sterker.
Sonic even gehad maar door het putje vraag me af of het nog goed gaat komen…_Gast_ schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:50:
Wat vinden jullie trouwens van de merknamen Sonic en Pol?
Na een rebranding zie je vaker dat alts minder sterk zijn of het product langzaam doodbloed vraag me ook altijd de af wat de rede is waarom
ze het doen, ws nog een laatste keer nieuw leven in blazen?
Doodbloeden deden ze ook al voor de rebranding, alleen daarna ga je er op letten.Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:54:
[...]
Sonic even gehad maar door het putje vraag me af of het nog goed gaat komen…
Na een rebranding zie je vaker dat alts minder sterk zijn of het product langzaam doodbloed vraag me ook altijd de af wat de rede is waarom
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Kunnen die MM's ook nog even een paar uur weekend vieren.
/f/image/X5B6wjH15idFk3LVgqZnTgie.png?f=fotoalbum_large)
Ik begin overigens iets boven de groene box al met inkopen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
https://intel.arkm.com/explorer/entity/wintermute
jvel92 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:53:
[...]
Nooit een fan geweest van "rebranding" en plotseling nieuwe tokens. Voelt toch altijd een beetje als "cash grab" om een dood project opnieuw onder de aandacht te brengen.
Inderdaad dus dat. En ik vind dat het ook weer niet zoo slecht ging met Fantom. Het was best wel populair. Maar goed, bij een hele mooie prijs wil ik er toch wel een gokje op wagen. Hopelijk kan er nog wat van af.Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:54:
[...]
Sonic even gehad maar door het putje vraag me af of het nog goed gaat komen…
Denk je niet dat de witte lijn wat kan doen?Taro schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:56:
3e short vandaag gaat lekker, schuif de stop loss steeds verder naar beneden. Enige waar ik van baal was mijn SOL entry gisteren, maar goed, met de rest zat/zit ik in fiat, dus is prima zo.
[Afbeelding]
Ik begin overigens iets boven de groene box al met inkopen.
Dat was weerstand en omgedraaid naar support.
:strip_exif()/f/image/IM3MF4cOagkjcDVKUIsNf2RA.png?f=user_large)
Iedere lijn kan natuurlijk iets doen, maar die heb ik niet staan. Laten we hem in de gaten houdenColdcat schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:58:
[...]
Denk je niet dat de witte lijn wat kan doen?
[Afbeelding]
Begrijp nu waarom men de Kraken interface brak vind. Ben er zuurder van dan 30% portfolio swings
Wat een slachtveld voor de alts je ziet nu duidelijk dat Bitcoin king is en wat er van de alts over blijft….
:strip_exif()/f/image/nUDXrIZRPO7yC471mDJbLjXW.png?f=user_large)
[ Voor 55% gewijzigd door koelebobes op 02-02-2025 19:04 ]
BTC €94.837,08
Valt wel mee toch? Veel gaat harder REKT.koelebobes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:03:
Uhm ETH gaat even echt rekt…. Ik kijk morgen wel weer waar ie opstaat
Alle leverage van ALTS is wel gereset lijkt me.
BTC nog een dip en we kunnen opnieuw beginnen!
Ja, deze chart van TVL ziet er wel uit alsof het goed ging en veel werd gebruikt:_Gast_ schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:58:
[...]
[...]
Inderdaad dus dat. En ik vind dat het ook weer niet zoo slecht ging met Fantom. Het was best wel populair. Maar goed, bij een hele mooie prijs wil ik er toch wel een gokje op wagen. Hopelijk kan er nog wat van af.
/f/image/LYptiIbIgKS3djX3nuR0CpoG.png?f=fotoalbum_large)
Heel eerlijk, morgen wilde ik mijn grootste aankoop tot nu toe doen, dus ik vind helemaal mooiColdcat schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:05:
[...]
Valt wel mee toch? Veel gaat harder REKT.
BTC €94.837,08
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Mijn collega's in januari: ik ben met crypto begonnen man, heb Ripple gekocht!!
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Haha, echt goed rekt ja. En nee had nog niet echt profit genomen daar, had er bij die nog niet echt op gelet. Sowieso was de verwachting dat die nog véééél hoger gingPinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:03:
@Guere Lol nu Prime op entry
Wat een slachtveld voor de alts je ziet nu duidelijk dat Bitcoin king is en wat er van de alts over blijft….

Daarna leuk muntje, Trump... die zien we over 4 jaar terug bij de volgende top.Steady schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:13:
[...]
Goeie. Je kan ook predicted funding in de gaten houden op binance. Die flipt net groen iig.BTC100K2021 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:57:
Wie het wil volgen, Wintermute is nog actief. 5 minuten geleden nog BTC naar OKX verzonden.
Ook precies mooi op de 7wma.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
En dan weer polonaise omdat we weer groene cijfers hebbenColdcat schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:05:
[...]
Valt wel mee toch? Veel gaat harder REKT.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Hard nodig, moet nog minstens 1 dollar extra vanaf.
Op 2,05 gekocht, uiteindelijk met wat bijkoop op 2,36 uitgekomen. Vorige week alles verkocht. Portefeuille loos op dit moment. In 3 maanden welgeteld 1k winst gemaakt. 💪💰Steady schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:13:
[...]
Ik zie de bedragen niet in je afbeelding maar het lijkt er op alsof het in de buurt komt van Taros kunstwerk. Rond 95k?Coldcat schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:58:
[...]
Denk je niet dat de witte lijn wat kan doen?
[Afbeelding]
Excusesgebruikershaes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:18:
[...]
Ik zie de bedragen niet in je afbeelding maar het lijkt er op alsof het in de buurt komt van Taros kunstwerk. Rond 95k?
/f/image/9f5AzR92KcvpusQg7HgImslf.png?f=fotoalbum_large)
In dit tempo is het in een paar uur gepiept.BTC100K2021 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:18:
[...]
Hard nodig, moet nog minstens 1 dollar extra vanaf.
Ja precies. Dat ontwijkt elkaar niet veel. Komt ook een MA lijn omhoog op je chart lijkt het die groene. Makes sense dat we daar ergens bouncen.
Jammer man! Mijn verwachting was ook zeker $20 - $40 heb al eerder winst gepakt rond de 13, wie weet komt vast en zeker nog een oplevingGuere schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:15:
[...]
Haha, echt goed rekt ja. En nee had nog niet echt profit genomen daar, had er bij die nog niet echt op gelet. Sowieso was de verwachting dat die nog véééél hoger gingAch ja, het was maar een relatief klein zakje. Ben ik nu mooi bagholder
100D MA - dailygebruikershaes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:22:
[...]
Ja precies. Dat ontwijkt elkaar niet veel. Komt ook een MA lijn omhoog op je chart lijkt het die groene. Makes sense dat we daar ergens bouncen.
zit nu eens te kijken, ze zijn nu vooral met allemaal onmogelijke drek bezig. BTC zijn ze 26min terug mee gestopt zo te zienBTC100K2021 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 18:57:
Wie het wil volgen, Wintermute is nog actief. 5 minuten geleden nog BTC naar OKX verzonden.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja klopt.anti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:23:
[...]
zit nu eens te kijken, ze zijn nu vooral met allemaal onmogelijke drek bezig. BTC zijn ze 26min terug mee gestopt zo te zien
Het plan van aanpak zie je wel heel mooi. BTC vanaf Binance en dan verdelen over de diverse kleine exchanges. Arbitrage bots op de grote volgen dan vanzelf.
Kinderlijk eenvoudig en met relatief kleine bedragen.
Wat ze normaal dus doen als MM, de prijsactie ondersteunen, kunnen ze dus ook misbruiken om de prijs zelf te sturen.
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 02-02-2025 19:26 ]
Maar de dip komt waardoor precies? Sorry kom echt net van een terras afanti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 19:23:
[...]
zit nu eens te kijken, ze zijn nu vooral met allemaal onmogelijke drek bezig. BTC zijn ze 26min terug mee gestopt zo te zien

Pure paniek op de markt, leuke correctie?
BTC €94.837,08
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!