Zo snel geef ik niet op! Helaas rekt gegaan door stomme trades maar ik zie Bitcoin nog steeds als een veiligere keuze, het enige wat ik nog wilde meepakken was een soort van (altseason) maar ja er heerst idd dikke fear en dat speelt zeker mee en om niet dubbel rekt te gaan wacht ik nog even.zwembroek schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:38:
[...]
Ik zou maar andere hobby gaan zoeken als ik jou was. Van deze shitshow ga je niet beter worden. Ik denk dat ik de laatste weken wel duidelijk gemaakt heb hoe ik erover denk. Bearmoon tot aan de 10e. De eerste week van de nieuwe maand start rood. Met aanstaande vrijdag nog wat belangrijke cijfers over de labourmarkt. En nu met de tarrifs fuck up speelt het scenario wat eerder uit. Dus ik zou zeker lekker de hele week afwachten.
Ik heb zelf mijn zakken weer gevuld en blijft zitten waar ik zit. Be greedy when others are fearful. Ik ga er vanuit dat Trump aan het pokeren is. Ik zie hier alleen maar mensen die bullish zijn als we in de top van de range zitten en bearish als we corrigeren. Je moet kopen op het moment dat het het slechtst aanvoelt. Met trillende handjes geld overmaken naar de exchange en op de buy knop drukken. Maandag wordt een spannende dag. Meestal eindigt een bull als de markt in totale euforie is. Dat heb ik nog niet gezien. En niemand timed de top. Als ik de laatste weken op Twitter kijk dan roept iedereen einde bull. Dat zou betekenen dat iedereen het deze keer goed heeft. Nee ik geloof er nog wel in. Maar ik ben wel tired boss.
Kijk ik even naar Move want die had ik gekocht vanmorgen die is ook alweer up aan het gaan misschien was het een laatste shake off voor de big boys om groots te kunnen in slaan.
Ik hoop dat je nu eens wat winst kan behouden gewoon tijdig winst pakken en dan komt het goed