[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 252 Laatste
Acties:
  • 921.386 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:36
zwembroek schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:38:
[...]

Ik zou maar andere hobby gaan zoeken als ik jou was. Van deze shitshow ga je niet beter worden. Ik denk dat ik de laatste weken wel duidelijk gemaakt heb hoe ik erover denk. Bearmoon tot aan de 10e. De eerste week van de nieuwe maand start rood. Met aanstaande vrijdag nog wat belangrijke cijfers over de labourmarkt. En nu met de tarrifs fuck up speelt het scenario wat eerder uit. Dus ik zou zeker lekker de hele week afwachten.
Ik heb zelf mijn zakken weer gevuld en blijft zitten waar ik zit. Be greedy when others are fearful. Ik ga er vanuit dat Trump aan het pokeren is. Ik zie hier alleen maar mensen die bullish zijn als we in de top van de range zitten en bearish als we corrigeren. Je moet kopen op het moment dat het het slechtst aanvoelt. Met trillende handjes geld overmaken naar de exchange en op de buy knop drukken. Maandag wordt een spannende dag. Meestal eindigt een bull als de markt in totale euforie is. Dat heb ik nog niet gezien. En niemand timed de top. Als ik de laatste weken op Twitter kijk dan roept iedereen einde bull. Dat zou betekenen dat iedereen het deze keer goed heeft. Nee ik geloof er nog wel in. Maar ik ben wel tired boss.
Zo snel geef ik niet op! Helaas rekt gegaan door stomme trades maar ik zie Bitcoin nog steeds als een veiligere keuze, het enige wat ik nog wilde meepakken was een soort van (altseason) maar ja er heerst idd dikke fear en dat speelt zeker mee en om niet dubbel rekt te gaan wacht ik nog even.

Kijk ik even naar Move want die had ik gekocht vanmorgen die is ook alweer up aan het gaan misschien was het een laatste shake off voor de big boys om groots te kunnen in slaan.

Ik hoop dat je nu eens wat winst kan behouden gewoon tijdig winst pakken en dan komt het goed :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Nu online
zwembroek schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:38:
[...]
Maar ik ben wel tired boss.
Ik denk dat dit de hele crypto space op dit moment wel samenvat. We zijn de afgelopen maand iets van 4x rekt gegaan? De alts meer dan btc, maar btc kan er ook wat van. Het valt op dat het nooit even goed rekt is. Even lekker 30% eraf.

Nee, elke keer 5-10%. Ik word liever even 1x goed rood gepaald, dan 4x half. Dit voelt gewoon saai, en maakt de boel minder leuk want elke keer als het dan weer iets van op gaat is de euforie ook weg, want de 5e keer rekt zal wel een weekje verderop liggen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:24
En voor de mensen in de DM die vragen wanneer er een correctie is om UTXO management te doen, here it is.

(Alleen voor non custodial hodlers)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Aeronaut schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:28:
gm sc, we gaan nog 1 dump zien door de mm’s

[Embed]
Ik volg MartyParty ook. Ik heb de Wintermute transacties ook even gevolgd en mede daardoor ingestapt toen ze klaar waren. Leverage is goed aangepakt. Maar serieus wat zij samen met de exchanges doen is echt crimineel. Het klinkt als een mooie complot theorie. Maar blijkbaar is het part of the game. Ik had het vrijdag al gelezen dat de marketmaker dit weekend in het lage volume waarschijnlijk de boel zou gaan manipuleren.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:25
zwembroek schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:51:
[...]

Ik volg MartyParty ook. Ik heb de Wintermute transacties ook even gevolgd en mede daardoor ingestapt toen ze klaar waren. Leverage is goed aangepakt. Maar serieus wat zij samen met de exchanges doen is echt crimineel. Het klinkt als een mooie complot theorie. Maar blijkbaar is het part of the game. Ik had het vrijdag al gelezen dat de marketmaker dit weekend in het lage volume waarschijnlijk de boel zou gaan manipuleren.
ja is ook totaal niet oke. Maar is al jaren aan de gang. Geen idee ook of er ooit tegen opgetreden gaat worden in de toekomst

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Toch straf hoe een klein landje als België zo de crypto kan beïnvloeden.
Sinds vrijdagnacht een regering, die… ipv 5% tax er 10% van gemaakt heeft op de (crypto)winsten.

Door het enorme volume dat er hier in België rond gaat, zie je onmiddellijk resultaat op de beurs. Heel de wereld in paniek.

🤡

Interesting times...

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 13:07
Just curious: was het niet zo dat A87 destijds hard werd uitgelachen om onder meer z'n conspiracy theories over exchange manipulatie?

Nu lijkt het bijna als algemene waarheid te zijn geaccepteerd. Had hij dan toch gelijk? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:16

Vis

Guere schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:03:
Just curious: was het niet zo dat A87 destijds hard werd uitgelachen om onder meer z'n conspiracy theories over exchange manipulatie?

Nu lijkt het bijna als algemene waarheid te zijn geaccepteerd. Had hij dan toch gelijk? ;)
Ik zie exchanges niet anders dan traditionele banken.

Daar wordt ook aan de lopende band gemanipuleerd, en het wordt ook geaccepteerd door de maatschappij, das het ergste.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03

Hij zette zijn stoploss of liquidatie levels op dezelfde plaats als de meerderheid. Als je dan nachtenlang doorgaat met een lijn speed in je neus dan denk je vanzelf dat er op jou gehunt wordt. _O-

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@kazzzdafke dan zit je nog goed. Hier (TH) is de top 35% :o :'( maar die kan ik nog legaal ontlopen gelukkig. De volgende bull zal dat vast ook wel gefixed zijn. -O-

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GiX5-XPv_ifAT-gj3AzvhgSZtvs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7WbYW0r5zyaxWdqau7WLnzXz.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 07-07 02:14
[...]

Naar mijn idee ook geen complot. Wintermute wordt gewoon door o.a. Binance gebruikt om indirect te kunnen dumpen zonder dit zelf te doen.
En dat is het schijnbaar legaal, gewoon market maker praktijken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:23

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat

Volgens mij zat het hem er ook in dat hij zich persoonlijk gehunt voelde, maar ik weet het niet zeker meer. Zijn uitspraken waren wel goud altijd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wp_yjTnPkgLA37hlyZUABdJ7cXI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/zVaJqEeID6q9sMvE3qpIZCfb.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan-FR
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 18-07 09:02
[...]

Heb hem altijd een beetje veroordeeld op z'n naam maar in tegenstelling tot veel andere youtubers zegt hij regelmatig zinnige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Ergen zou ik de dip wel willen kopen. Ik kan me niet voorstellen dat de beurs morgen groen opent na die tarieven. En vaak hangen die twee toch wel samen.

Geduld dan maar.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik koop niks voorlopig. Ik hoop maar van t beste dat t weer up gaat

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 07-07 02:14
Coldcat schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:40:
Ergen zou ik de dip wel willen kopen. Ik kan me niet voorstellen dat de beurs morgen groen opent na die tarieven. En vaak hangen die twee toch wel samen.

Geduld dan maar.
Het kan inderdaad bijna niet anders of nog wel een paar k er af tot de 96500-97500 zone ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Dat van die importheffingen was toch allang bekend dat het zou gebeuren? Moet toch geen verrassing meer zijn voor de beurs, oftewel zit al in de koers verwerkt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
Het Fantoom schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:44:
Dat van die importheffingen was toch allang bekend dat het zou gebeuren? Moet toch geen verrassing meer zijn voor de beurs, oftewel zit al in de koers verwerkt.
Tuurlijk is het wel een soort van verrassing dat ze nu toch ineens worden ingevoerd: lang was onzeker of en wat er exact ging gebeuren. Maar zelfs al zouden we accepteren dat het geen verrassing was, dan nog is het vooruitzicht van economische achteruitgang / nieuwe inflatie / een handelsoorlog niet iets wat je na een paar dagen 'pricing in' ineens is verdwenen?

Als de economie echt gaat afremmen is dat niet even een paar dagen dumpen: dat is gewoon een sterk risico op een langere periode van rode cijfers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Het ziet er grimmig uit dus ik vul m’n zakjes in stappen. 97k key support. Daarna 95k. Grote kans dat we vanaf daar bouncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:32:
[...]

Hoeveel % was het ook alweer?
36%

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 11:23
gebruikershaes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:51:
Het ziet er grimmig uit dus ik vul m’n zakjes in stappen. 97k key support. Daarna 95k. Grote kans dat we vanaf daar bouncen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0P5ArTeuyi43M8URt0l7nn_lTSY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/DnAoy9YnSXvtJjYstM7pTQ83.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Wat een dieven… eerst maar eens zien of dat er door komt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-07 17:09
Ik voel een fucking zero aankomen op ada but hey , tis zondag , kids aan het uitrazen in een krijshal , vanmiddag veldrijden en ajax-fey , dry januari ending , speciaal bier season weer geopend #lifeisgood #hodl.

Geniet vant leven en deze zondag Dames en Heren. Over een maand is iedereen rijk (worst case baghodler)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan-FR
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 18-07 09:02
Coldcat schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:40:

Geduld dan maar.
De dalingen van nu speculeren vaak al op een lagere opening van de beurzen maandag. Kans is groot dat de beurzen morgen dieprood openen terwijl crypto rond het huidige niveau blijft hangen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
  • Nu online
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:54:
[...]

Wat een dieven… eerst maar eens zien of dat er door komt
https://www.berekenhet.nl...de-spaartaks.html#calctop

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis

Vis

Guere schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:51:
[...]

Tuurlijk is het wel een soort van verrassing dat ze nu toch ineens worden ingevoerd: lang was onzeker of en wat er exact ging gebeuren. Maar zelfs al zouden we accepteren dat het geen verrassing was, dan nog is het vooruitzicht van economische achteruitgang / nieuwe inflatie / een handelsoorlog niet iets wat je na een paar dagen 'pricing in' ineens is verdwenen?

Als de economie echt gaat afremmen is dat niet even een paar dagen dumpen: dat is gewoon een sterk risico op een langere periode van rode cijfers.
Het doel is om de dollar weer wat zwakker te maken zodat QE kan starten. Daar is Trump met deze tarrifs war goed mee begonnen.
Uiteindelijk is dat wat Trump wel wil. En wat assets nodig hebben om weer luchtkastelen te bouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:47
Vis schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:57:
[...]

Het doel is om de dollar weer wat zwakker te maken zodat QE kan starten. Daar is Trump met deze tarrifs war goed mee begonnen.
Uiteindelijk is dat wat Trump wel wil. En wat assets nodig hebben om weer luchtkastelen te bouwen.
Ik denk dat Trump denkt dat hij de binnenlandse productie kan opschroeven. Maar resultaten uit het verleden hebben laten zien dan zo'n handelsoorlog onder aan de streep slecht is voor alle handel en productie. En daarmee zal ook de beurs een klap krijgen... en dan ook crypro.

Fundamenteel is dit geen goed uitzicht voor onze geliefde muntjes

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Nu online
Moiety schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:01:
Komop retail. Kijk eens naar Rune!! Koopje!
[Afbeelding]
Bedankt voor de tip. Sell order geplaatst onder de 1 waarvan ik niet verwacht dat die zou afgaan. In een paar uur tijd 0.5k gepakt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:40
Alt's gingen al giga rekt voordat Trump de tarieven aankondigde. Al heeft hij dat laatste wel al maanden geroepen tijds zijn campagne, dus lijkt mij ook sterk dat hij aan het bluf pokeren is. Valt allemaal prima onder zijn "America First" agenda om de USA minder afhankelijk te maken van het buitenland en zelfvoorzienend te worden. Als je denkt dat alt's rekt gaan vanwege de tarieven, dan heb ik nog wel wat alts die ik aan je wil verkopen voor een hogere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Gelukszoekr schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:01:
[...]

Ik denk dat Trump denkt dat hij de binnenlandse productie kan opschroeven. Maar resultaten uit het verleden hebben laten zien dan zo'n handelsoorlog onder aan de streep slecht is voor alle handel en productie. En daarmee zal ook de beurs een klap krijgen... en dan ook crypro.

Fundamenteel is dit geen goed uitzicht voor onze geliefde muntjes
Korte termijn gerommel en vooral stoer praat. Soep zal echt niet zo heet worden gegeten daar.
Die geldprinter gaat vanzelf aan als het de spuigaten uitloopt, ook dat heeft het verleden bewezen. Waarom zou het dit keer anders zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Vis schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:04:
[...]

Korte termijn gerommel en vooral stoer praat. Soep zal echt niet zo heet worden gegeten daar.
Die geldprinter gaat vanzelf aan als het de spuigaten uitloopt, ook dat heeft het verleden bewezen. Waarom zou het dit keer anders zijn?
Er zal ongetwijfeld ook weer QE komen, maar ik denk dat zo'n "handelsoorlog" veel zwaarder zal wegen. Ga er maar vanuit dat voor de zomer wereldwijd alles nog weer 10-15% duurder is dan vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
  • Nu online
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:14:
[...]

Het jaar 2034 als Bitcoin op 1 miljoen staat O+

Had je nog nagedacht over dat belastingstelsel en het opgeven daarvan met eventuele belasting op rendamenten?
Ik reken op 1,4 miljoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Gelukszoekr schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:11:
[...]

Er zal ongetwijfeld ook weer QE komen, maar ik denk dat zo'n "handelsoorlog" veel zwaarder zal wegen. Ga er maar vanuit dat voor de zomer wereldwijd alles nog weer 10-15% duurder is dan vandaag.
Vast en zeker.. maar dan is het juist een safe haven om naar schaarse commodities te vluchten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Vis schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:13:
[...]

Vast en zeker.. maar dan is het juist een safe haven om naar schaarse commodities te vluchten.
True. Al denk ik dat Bitcoin helaas voor de meeste investeerders nog steeds in de categorie "risk-assets" valt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
John245 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:11:
[...]

Ik reken op 1,4 miljoen. :)
Yanbe }:O

En moet je nagaan in een periode van 10 jaar is het makkelijk om wholecoiner te worden.

[ Voor 21% gewijzigd door Pinsa op 02-02-2025 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Nu online
Nvm

[ Voor 97% gewijzigd door gebruikershaes op 02-02-2025 11:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Laatst online: 07:23
Ik heb 50% afgeschaald, verwacht vanmiddag ook nog een daling eigenlijk, eind middag misschien weer inkopen, maar bij teveel paniek wacht ik even tot morgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:15
kbuntu schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:01:
Ik heb 50% afgeschaald, verwacht vanmiddag ook nog een daling eigenlijk, eind middag misschien weer inkopen, maar bij teveel paniek wacht ik even tot morgen
Paniek als in het stijgt en je krijgt FOMO? Of wat voor paniek?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Nopheros schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:04:
[...]

en daarom verkoop ik eigenlijk nooit in de bull om te traden. 99% zeker sell low buy high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
anti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:08:
[...]

en daarom verkoop ik eigenlijk nooit in de bull om te traden. 99% zeker sell low buy high
Is er nog steeds een bull dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op zondag 2 februari 2025 @ 11:15:
[...]

True. Al denk ik dat Bitcoin helaas voor de meeste investeerders nog steeds in de categorie "risk-assets" valt
we zijn nog steeds vroeg, mensen die denken dat BTC een risk is :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Het Fantoom schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:10:
[...]

Is er nog steeds een bull dan?
absoluut. Ik schreef in december al dat we waarschijnlijk 1 a 2 maanden choppa zouden krijgen. Excact dat kregen we nu dus.

Allemaal consolidatie om straks moeilijk hard omhoog te knallen het laatste deel van de bull in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:36
anti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:12:
[...]

absoluut. Ik schreef in december al dat we waarschijnlijk 1 a 2 maanden choppa zouden krijgen. Excact dat kregen we nu dus.

Allemaal consolidatie om straks moeilijk hard omhoog te knallen het laatste deel van de bull in.
Laten we dat zeker hopen.
Onderaan de streep is er niets negatiefs veranderd voor BTC en crypto. Enkel meer positief toewerken naar regelgeving. Deze huidige bleed, consolidatie, rektheid, of hoe je het ook wilt noemen, is helaas onderdeel vane en groter geheel in de markt.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Guere
Zo, gezien de sombere sfeer hier besloten wat van m'n vrije zondagochtend te gebruiken om alvast de audio op te nemen voor m'n volgende video idee :D

Kleine teaser: denk bij de volgende aan Undercover & SBS6: Reportage. Je weet wel, die vage docu's die eind jaren '90/begin 00s rond middernacht werden uitgezonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
@zwembroek Goeie Move! :Y)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
op de weekly trouwens netjes tot aan de 7wma gegaan (van de week). Als dat zo zou blijven prima terugtest van uitbraak 2 weken terug en dus een higher low.

denk dat ze zo aan de lunch beginnen. Als ze daar mee klaar zijn up

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sfGWq_6r32Z1UaB49oJpcmqoNKY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OUcCTNDRLuOLPKJ4WQTgMBT8.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door anti elppa op 02-02-2025 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Nopheros schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:04:
[...]

Dan zou ik lichtelijk in paniek kunnen raken. Ik bedoel meer stel dat China vandaag nog tegenmaatregelen aankondigt, dan kan het nog wel even dieper gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:22:
op de weekly trouwens netjes tot aan de 7wma gegaan (van de week). Als dat zo zou blijven prima terugtest van uitbraak 2 weken terug en dus een higher low.

denk dat ze zo aan de lunch beginnen. Als ze daar mee klaar zijn up

[Afbeelding]
Met die deepseek fud hadden we maandag rond de lunch een low, verwacht nu ook morgen in de loop van de dag een low.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
knakworst schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:35:
[...]

Met die deepseek fud hadden we maandag rond de lunch een low, verwacht nu ook morgen in de loop van de dag een low.
die bedoel ik ook. Is weekly candle low

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 17:19
Lol het sentiment op twitter is echt walgelijk slecht. Mooi dca momentje wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18-07 10:42
Hier zelfs afscheid genomen van mijn usdt positie, voelt wel een beetje 'naakt'. Hopelijk aankomende week uitverkoop. Ik heb alleen moeite met het vinden van de wat sterkere alts. Focus op eth,aave en hype, jullie nog suggesties mocht btc de 90k benaderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Berry powel schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:40:
Hier zelfs afscheid genomen van mijn usdt positie, voelt wel een beetje 'naakt'. Hopelijk aankomende week uitverkoop. Ik heb alleen moeite met het vinden van de wat sterkere alts. Focus op eth,aave en hype, jullie nog suggesties mocht btc de 90k benaderen?
Move, is sinds zijn low deze nacht ook alweer omhoog geklommen

Ondo maar dan moet die wel verder zakken

[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 02-02-2025 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07 20:30
kbuntu schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:01:
Sell low buy high strategie?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:40
Berry powel schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:40:
ETH heb ik al meer dan genoeg van. Aave en Hype staan ook op mijn watchlist. Maar ik wacht tot BTC duidelijk richting heeft gekozen of een alt lijkt te consolideren en een bodem lijkt te vormen tot ik overga op aanschaf van een alt. Het is nu vangen van vallende messen. Kan goed uitpakken, maar ook verder doodbloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
bones schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:44:
[...]

Sell low buy high strategie?
Vooralsnog niet, deels verkocht op 98000 en 97000 (euro)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
:Y
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o9QWUUoQw8qp6renNMqT8PZ7jno=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P0pAxepIxr6d8ReaJPtyvEvS.png?f=fotoalbum_large

En signs:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X5Z9iZZIx2GIA5nGyPuEuY5Jb6k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/wiiwbCkV8KWxoPROZfoUwqGH.png?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Wanneer gaan we die hitten denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18-07 10:42
jvel92 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:47:
[...]

ETH heb ik al meer dan genoeg van. Aave en Hype staan ook op mijn watchlist. Maar ik wacht tot BTC duidelijk richting heeft gekozen of een alt lijkt te consolideren en een bodem lijkt te vormen tot ik overga op aanschaf van een alt. Het is nu vangen van vallende messen. Kan goed uitpakken, maar ook verder doodbloeden.
Ik ga ook zeker niet nu in alts stappen, probeer dit alleen te doen wanneer btc bepaalde support levens raakt. Dit in combinatie met de alt sector die hot is, alleen heb ik geen duidelijk beeld welke sector nu hot is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
kbuntu schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:51:
[...]

Wanneer gaan we die hitten denk je?
Soon.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Mijn cash staat klaar. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:38
Weer te laat met verkopen..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:52
De markt voorspellen lukt je toch niet. In 2021 hadden we ook dit soort momenten. Kan alle kanten nog op.

Ik heb iig weer wat alts ge DCAed . Met wat winst van de laatste maand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lucatoni
  • Laatst online: 15-07 06:48
Technician- schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:22:
Waarom volgt BTC de beurzen? Dat zou nou juist niet zo moeten zijn
Dat is best simpel, de consequentie van importheffingen is dat producten duurder worden, waardoor mensen minder over hebben in bv extra btc inkopen. Sterker nog, wellicht kiezen nu meer mensen ervoor om uit te cashen. Jij zou toch ook minder crypto kopen als je maandelijks minder over zou hebben 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 10:58

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Technician- schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:22:
Waarom volgt BTC de beurzen? Dat zou nou juist niet zo moeten zijn
Omdat btc een risk on asset is en als er fear in de markt zit vluchten mensen naar risk off assets. Die bubbel dat btc daar los van staat is gebarsten toen het een commodity op wall street werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-07 13:15
Hier ook te laat met verkopen 8)7 Dat is die greed...

Wel heb ik weer wat dips opgekocht. Ik hoop dat er nog een kleine opleving gaat komen naar de 102k voordat we meer naar beneden gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
_Gast_ schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:37:
Hier ook te laat met verkopen 8)7 Dat is die greed...

Wel heb ik weer wat dips opgekocht. Ik hoop dat er nog een kleine opleving gaat komen naar de 102k voordat we meer naar beneden gaan.
Ik had toch nog gehoopt op een ALT season.... maar zal er precies toch niet komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
SteffanS schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:39:
[...]

Ik had toch nog gehoopt op een ALT season.... maar zal er precies toch niet komen.
Ik geloof nog wel in een ALT season. Al zal het misschien niet zo spectaculair worden als de voorgaande keren. De vraag is alleen wanneer het komt. Het gebeurt meestal als de massa er niet meer naar omkijkt. Tot die tijd ga ik gewoon door met DCA en VCA.

[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 02-02-2025 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
_Gast_ schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:43:
[...]

Ik geloof nog wel in een ALT season. Al zal het misschien niet zo spectaculair worden als de voorgaande keren. De vraag is alleen wanneer het komt. Tot die tijd ga ik gewoon door met DCA en VCA.
_Gast_ schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:43:
[...]

Ik geloof nog wel in een ALT season. Al zal het misschien niet zo spectaculair worden als de voorgaande keren. De vraag is alleen wanneer het komt. Tot die tijd ga ik gewoon door met DCA en VCA.
Ik heb een long geopend 3x op INJ misschien moet ik deze maar gewoon sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
SteffanS schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:44:
[...]

[...]

Ik heb een long geopend 3x op INJ misschien moet ik deze maar gewoon sluiten...
Mm ja longs zijn wel riskant op dit moment. Aan de andere kant zou je toch denken dat er nu wel weer een pumpje moet komen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
_Gast_ schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:49:
[...]

Mm ja longs zijn wel riskant op dit moment. Aan de andere kant zou je toch denken dat er nu wel weer een pumpje moet komen... 8)7
Als het zo verder gaat is er een groot CME gap op maandag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
zou echt heerlijk zijn als we de $90k-$95k range gaan opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
SteffanS schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:50:
[...]

Als het zo verder gaat is er een groot CME gap op maandag
Yupp ik ben nu aan het plannen wat ik in allerlei mogelijke situaties ga doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-07 04:23
Mijn buy targets van SOL en XRP allemaal gehit.

SOL @ €199.32
XRP @ €2.615

Genoeg DCA voor nu aangezien dit mn laagste waren die al drie weken open stonden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 14:06
Bodem gehit. Opwaarts :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enrique Pérez
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 02-02 14:04
Knip, spam

[ Voor 99% gewijzigd door Taro op 02-02-2025 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:06
Ik denk dat we de lows voorlopig nog niet hebben gezien, eerst maar afwachten hoe de beurzen maandag gaan reageren op het besluit van Trump om invoerbelasting te gaan heffen.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
En zo is het

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

audiojunk schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:03:
Ik denk dat we de lows voorlopig nog niet hebben gezien, eerst maar afwachten hoe de beurzen maandag gaan reageren op het besluit van Trump om invoerbelasting te gaan heffen.
Afbeeldingslocatie: https://tegelizr.nl/tegeltjes/kijken-kijken-niet-kopen.png

:+

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ik ben daar nog niet zo zeker van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technician-
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09:18
lucatoni schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:11:
[...]

Dat is best simpel, de consequentie van importheffingen is dat producten duurder worden, waardoor mensen minder over hebben in bv extra btc inkopen. Sterker nog, wellicht kiezen nu meer mensen ervoor om uit te cashen. Jij zou toch ook minder crypto kopen als je maandelijks minder over zou hebben 😉
Niet eens, crypto zou iets zijn wat buiten beursen en banken onafhankelijk zou zijn.
Want nu is er alleen de gedachte dat er minder geld is, logisch voor de beurs maar de transportratieven zijn nog niet ingegaan.
Dus speculeren mensen precies zoals de beurs reageert en maakt dat BTC nog steeds niet onafhankelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
En anders maandag fiat storten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Technician- schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:06:
[...]

Niet eens, crypto zou iets zijn wat buiten beursen en banken onafhankelijk zou zijn.
Dat klonk leuk toen het bedacht is, is echter niet de werkelijkheid

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Soms moet je even accepteren dat het ook nog prima iets verder down kan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-07 17:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
tomtom901 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:07:
[...]

Dat klonk leuk toen het bedacht is, is echter niet de werkelijkheid
Dat was het ooit wel, totdat de ETFs kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07 20:30
Lucky0wn schreef op zondag 2 februari 2025 @ 13:58:
Mijn buy targets van SOL en XRP allemaal gehit.

SOL @ €199.32
XRP @ €2.615

Genoeg DCA voor nu aangezien dit mn laagste waren die al drie weken open stonden...
nice ik had ook weer SOL aangekocht voor 199,99. XRP blijf ik toch ver van weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
bones schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:08:
[...]

nice ik had ook weer SOL aangekocht voor 199,99. XRP blijf ik toch ver van weg...
Ik heb met XRP een gaat liefde verhouding, mn gevoel zegt nee, rationeel kijkend naar mn total returns zeg ik ja.

Gemiddeld sta ik nog x5 met mn totale investering erop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 14:06
Taro schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:07:
[...]

Soms moet je even accepteren dat het ook nog prima iets verder down kan :)
1) we zitten in het weekend dus eigenlijk is de prijsactie niet echt nuttig, weekend pumps worden ook nagenoeg altijd uit de pan geveegd
2) de liquiditeitszone tussen de 98k en 99k is opgesnoept
3) leverage is uitgespoeld met 250.000 traders rekt en funding neutraal
4) de RSI zit vrij laag en is op de 4H op hetzelfde niveau als de vorige dump naar 98k
5) er zitten te veel mensen short
6) paniek in de markt, bloedbad is al sprake van
7) iedereen die wilde panic sellen heeft dat nu al gedaan
8) het is enorm belangrijk dat de weekly close boven de 99k eindigt. dat zullen de bulls niet laten schieten

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 19-07 21:16
8 ) kanye is weer op twitter. $ye wordt ieder moment gelanceerd

TACO speelt met mn Privé - SC Crypto Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
ScuL schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:13:
[...]

1) we zitten in het weekend dus eigenlijk is de prijsactie niet echt nuttig, weekend pumps worden ook nagenoeg altijd uit de pan geveegd
4) de RSI zit vrij laag en is op de 4H op hetzelfde niveau als de vorige dump naar 98k
8) het is enorm belangrijk dat de weekly close boven de 99k eindigt. dat zullen de bulls niet laten schieten
Het kan prima nog wel omlaag, al verwacht ik net zoals jou dat morgen weer een mooie dag wordt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Nu online
ScuL schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:13:
[...]

Ad 7) er gaan er nog veel meer panic sellen straks op 70k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
De exchange reserves gaan ook in een mooie trend naar beneden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZUtEtU-x3jy2G0oP4QfneRf97Vw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8h7Fl7ZIwvav7B5RhC5Nhmuh.jpg?f=fotoalbum_large

Kan de OTC Desk reserves niet zo bekijken maar ook wel nieuwsgierig naar, zou een supply shock nog mee kunnen gaan spelen?

Rapapa...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
LosGieros schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:25:
De exchange reserves gaan ook in een mooie trend naar beneden:

[Afbeelding]

Kan de OTC Desk reserves niet zo bekijken maar ook wel nieuwsgierig naar, zou een supply shock nog mee kunnen gaan spelen?
Dat roept men allang maar valt allemaal wel mee denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
John245 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:16:
[...]

Ad 7) er gaan er nog veel meer panic sellen straks op 70k.
Bij 70K ga ik inslaan hoor (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Nu online
Ik deelde ook een artikel dat hij z’n gold assets omzet in btc. Gauw verwijderd, want ik bedacht me dat het best wel een pannenkoek is die gast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:27:
[...]

Bij 70K ga ik inslaan hoor (y)
Ik panic sell op 88k al hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Nu online
Aeronaut schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:14:
8 ) kanye is weer op twitter. $ye wordt ieder moment gelanceerd
Niet als ik hem voor ben. Pump.fun here i come.
Pagina: 1 ... 19 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!