[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 252 Laatste
Acties:
  • 922.413 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:40

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 23:15:
[...]

Eerlijk gezegd is die support flinterdun. Die 100k gaat er zo wel aan. Nu of de komende dagen ben ik bang.
De 101k gaat er nu aan denk ik. Zou bouncen vanaf hier opmerkelijk vinden.
Wat er daarna volgt, het ziet er iig zwak uit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Die paar lijntjes onder de huidige koers moeten houden, maar dat kan natuurlijk prima:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kxmT2VgK35wsI9vWlVmBmxzFYEI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/27PD2VVE3RyYIxWoq3chhuea.png?f=fotoalbum_large

Hopelijk wordt dit geen double top...

Edit: Aangezien ik voornamelijk in fiat zit: Mag van mij prima een double top worden... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 01-02-2025 23:24 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
YES schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 23:16:
[...]

De 101k gaat er nu aan denk ik. Zou bouncen vanaf hier opmerkelijk vinden.
Wat er daarna volgt, het ziet er iig zwak uit.
Ik hoop van harte dat we niet dieper gaan dan 97k anders gaan we naar de onderkant van de range. En dan komt toch die 78k weer om de hoek kijken.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:44
Trieste geitenbende dit

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 23:19:
[...]

Ik hoop van harte dat we niet dieper gaan dan 97k anders gaan we naar de onderkant van de range. En dan komt toch die 78k weer om de hoek kijken.
Kan best al daarboven boucen, maar het ziet er sowieso gewoon niet heel sterk uit. Ik heb net even zitten kijken naar de 1h chart en ik denk dat ik gewoon TP rond 100k ga zetten. zit wel een (niet heel sterke) horizontale zone en het blijft een psychologische grens, kan ook dat daar een sterke reactie komt na een wick eronder.

En als dat niet gebeurd en door die 97k heen gezakt wordt, dan kan het hard gaan inderdaad.

Ik probeer iig snel weer uit een long of short te raken in de huidige situatie, vind het, net als @Darrell al zei, onvoorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:31
Ik ben stopped out. @YES jij wint

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Total zit nu op fib 0.5. Deze moet houden. Anders is 2.95T next.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Twijfel wat te doen met de short, SL sowieso in profit, dus laat hem denk ik maar gewoon lopen richting 93-97k regionen. Dit kan als een warm mes door stierenboter naar beneden gaan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o9c4xT8XXbm56D4QbR2WVZdp1w0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1kZvAmhQeBJ7cLsjpSm00PaT.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Wickje erdoor.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pcozsccgx4DBzDWFHYAsC3CY8hI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m3TKu8fifymhl1M4ojMk19h6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Vergeet ik mijn pijltje weer aan te zetten, hierbij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2tAloQbT26KOfut_QzE5EY5Jszk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XPZfMQmr6dLJNPCsm4Va1q4C.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Is geen kwestie van winnen man. Jammer dat je stop geraakt is. Volgende keer beter en hopelijk dan wel een succesvolle long waar ik ook van de partij ben ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:24

Darrell

Fiat moonboy

Ach, de zomer komt er weer aan en dan kunnen we weer lekker andere dingen doen. Naar het strand bijvoorbeeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6dffWWnsRejy5dtPNd75L_GN80g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gqm3IfxvZcofCdg1oxgAqNZs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gebruikershaes
YES schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 23:36:
[...]

Is geen kwestie van winnen man. Jammer dat je stop geraakt is. Volgende keer beter en hopelijk dan wel een succesvolle long waar ik ook van de partij ben ;)
I know. Was geintje omdat we het tegenovergestelde deden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Er worden smerige spelletjes gespeeld.

MM Update: #Binance flush $SOL to the low range using artificial volatility - over $30m $SOL sent to Market Maker #Wintermute on Solana to flush the lower range on low volume weekend and clear long standing Long Leverage traders. #Coinbase have sent $30m in Stable Coin to #Wintermute on Solana IMO: to buy the $SOL dip.

You can watch the shenanigans yourselves it is public information: Here are Wintermutes Solana wallets they use to execute crypto trades against exchanges on behalf of the exchanges.

Primary Solana- 5sTQ5ih7xtctBhMXHr3f1aWdaXazWrWfoehqWdqWnTFP
Secondary Solana - MfDuWeqSHEqTFVYZ7LoexgAK9dxk7cy4DFJWjWMGVWa

#Binance sent $32m of $SOL to Wintermute in the last 4 hours.
#Coinbase sent $30m of $USDC on Solana to Wintermute in the last 4 hours.

Examples:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Giuw5iiW8AA908q?format=png&name=small

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zwembroek schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 23:40:

MM Update: #Binance flush $SOL to the low range using artificial volatility - over $30m $SOL sent to Market Maker #Wintermute on Solana to flush the lower range on low volume weekend and clear long standing Long Leverage traders. #Coinbase have sent $30m in Stable Coin to #Wintermute on Solana IMO: to buy the $SOL dip.

You can watch the shenanigans yourselves it is public information: Here are Wintermutes Solana wallets they use to execute crypto trades against exchanges on behalf of the exchanges.

Examples:
[Afbeelding]
Uh, ok, hopelijk heb ik hier goed aan gedaan met wat extra SOL in the pocket :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NwD8yRisQRonBz7J-4iEtiXZyjI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/AKzeklWXseutn8O0hbPc0TY5.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Taro schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 23:46:
[...]

Uh, ok, hopelijk heb ik hier goed aan gedaan met wat extra SOL in the pocket :)
[Afbeelding]
Liquidatie levels.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gius97gb0AA6ffQ?format=png&name=4096x4096

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fy9SNdmnZYoZejmoRsqvxaEquYU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rp4WUA449eDZa7pSJrfQvZZe.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 01-02-2025 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes

Examples:
[Afbeelding]
Wat is dit? Worden we door de Exchanges genakt? Gelukkig zit ik bij geen van beide.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Ik ben ook ingestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
gebruikershaes schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 23:47:
[...]

Wat is dit? Worden we door de Exchanges genakt? Gelukkig zit ik bij geen van beide.
Wintermute is een marketmaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Jammer dat Hype alleen maar op kut exchanges is te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
Bij BTC valt er nog wel wat te scheppen onderin. Wel mooi om te zien hoe trump richting 0 gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:27

Vis

Examples:
[Afbeelding]
Ik zou nogmaals de SBF foto willen posten maar denk dat het niet meer gewaardeerd wordt dus.. tja..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Die kut bearmoon werkt ALTIJD. Altijd die eerste week van de nieuwe maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Heb je het nou echt over moon phases?

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukkig heb ik deze run mijn vrouw wel een EV kunnen geven, of we vanaf hier alsnog richting 250k gaan, of dat de bearmarket start, die pakt niemand ons meer af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
gebruikershaes schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 23:57:
Heb je het nou echt over moon phases?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ltkm60Yz14S6kZg6UWRgkip-aMo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sGEewVt01LrtjzBWMYejdPY6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
@zwembroek Ja ik ken het. Lijnt vaak best goed uit. Wordt alleen altijd als zweverig afgedaan.

Heb m’n auto DCA ook op de 5e staan.

[ Voor 17% gewijzigd door gebruikershaes op 02-02-2025 00:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
gebruikershaes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 00:08:
@zwembroek Ja ik ken het. Lijnt vaak best goed uit. Wordt alleen altijd als zweverig afgedaan.
Ik volg ze vanaf jan 2024 en meestal spot on. 85%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
10% importtarieven erbij voor o.a. Canada, 11% eraf voor TRUMP en 2.60% eraf voor Bitcoin.

Hodl, maar hodl met mate.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:35
Nou ook maar ingestapt met alts fingers crossed :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-07 20:19
Goedemorgen!

Afbeeldingslocatie: https://th.bing.com/th/id/OIP.MkHYBm84OlfOOrZvLJUwfQHaEb?rs=1&pid=ImgDetMain

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
Canada slaat terug met 25%..

Gaan we de diepte nog verder in? Wat is jullie analyse op deze tarievenoorlog? Ik zou zeggen beurzen deze week rood, bitcoin verder naar beneden, herstel na deze week als hij niet doorzet met tarieven voor Europa. Anders een flinke setback en einde bull?

[ Voor 63% gewijzigd door kbuntu op 02-02-2025 07:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Short vannacht gesloten op $100.035. Overigens wederom, net zoals vroegah, op BTCUSDT Perpetual waarbij je sats inlegt en ook in sats uitbetaald wordt. Ik zit op deze manier dus wel altijd gewoon in BTC, wat ik juist prettig vind!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 17:28
Tsja, evident dat hij hiermee weer een handelsoorlog heeft gestart. Tegenreacties waren onvermijdbaar. Alleen maar slecht voor de economie, dit. Denk dat we Bitcoin graag als safe haven zien maar lijkt mij dat crypto niet kan ontsnappen als de beurzen een paar zeer rode dagen tegemoet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:32
kbuntu schreef op zondag 2 februari 2025 @ 07:18:

Gaan we de diepte nog verder in?
Tarieven zijn bar slecht voor de economie, ook zitten we nog immer met de fragiele inflatie. Die gaat onherroepelijk omhoog.

En het helpt de mensen met lage en middeninkomens helemaal niet omdat zij juist een groter deel van hun vermogen inkomen kwijt zijn aan de goederen waar nu tarieven op komen.

Dus ja we gaan de diepte in, het is nog geen maandag, maar de beurzen zullen onderuit gaan. In theorie zou Bitcoin omhoog moeten gaan maar het is nog steeds voor velen een risk asset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Guere schreef op zondag 2 februari 2025 @ 07:27:
Tsja, evident dat hij hiermee weer een handelsoorlog heeft gestart. Tegenreacties waren onvermijdbaar. Alleen maar slecht voor de economie, dit. Denk dat we Bitcoin graag als safe haven zien maar lijkt mij dat crypto niet kan ontsnappen als de beurzen een paar zeer rode dagen tegemoet gaan.
Verkoopt zijn alts maar weer om volgende week af te wachten :>

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Taro schreef op zondag 2 februari 2025 @ 00:01:
Gelukkig heb ik deze run mijn vrouw wel een EV kunnen geven, of we vanaf hier alsnog richting 250k gaan, of dat de bearmarket start, die pakt niemand ons meer af :)
zo is dat!! Hier ook een M3LR, nieuwe motor, veel geld in motor hobby project en best bulk gore fiat in de hyptoheek gegooid.

En heb even veel Sats gehouden. Dus alles uit trades. Mooier kan niet. Dus zeer tevreden mee.

Al zou ik het wel echt heel erg jammer vinden als dit het was. Geloof daar ook absoluut niet in uiteraard. Denk dat ik nog meest teleurgesteld ben dat dan de cycles niet meer kloppen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
YES schreef op zondag 2 februari 2025 @ 07:26:
Short vannacht gesloten op $100.035. Overigens wederom, net zoals vroegah, op BTCUSDT Perpetual waarbij je sats inlegt en ook in sats uitbetaald wordt. Ik zit op deze manier dus wel altijd gewoon in BTC, wat ik juist prettig vind!
ik doe al 5 jaar niet anders. En dan bedoel ik niet het shorten uiteraard :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:48

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IOziUQV2kzAhI1sSoH32T5qo6qA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jpzuKmk8mpgXjZhQNtf5gvGc.png?f=fotoalbum_large

:+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
CornermanNL schreef op zondag 2 februari 2025 @ 07:30:
[...]

Tarieven zijn bar slecht voor de economie, ook zitten we nog immer met de fragiele inflatie. Die gaat onherroepelijk omhoog.

En het helpt de mensen met lage en middeninkomens helemaal niet omdat zij juist een groter deel van hun vermogen inkomen kwijt zijn aan de goederen waar nu tarieven op komen.

Dus ja we gaan de diepte in, het is nog geen maandag, maar de beurzen zullen onderuit gaan. In theorie zou Bitcoin omhoog moeten gaan maar het is nog steeds voor velen een risk asset.
bitcoin heeft de klap al gehad, beurzen grootste deel nog niet, want die waren gesloten.

Denk ook niet dat trump dit lang vol gaat houden. Als ie dit maar genoeg doet dan heeft een amerika geen groot probleem. Kijk als hij het doet bij alleen mexico of canada, dan maakt het niet veel uit en kan ie een statement maken. Maar nu is het al canada, mexico en china. Dat gooit eigenlijk al zijn hele economie op slot. Nu moet ie alleen nog ff europa erbij zetten en land stort nog harder de afgrond in dan het al deed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 07:56:
[...]

ik doe al 5 jaar niet anders. En dan bedoel ik niet het shorten uiteraard :|
Ik de vorige periode dat ik aan leveraged teasing deed, deed ik dat ook in dit pair. En dat jij niet short moet je zelf weten natuurlijk ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nu al spreken over het einde van de bull?

We hebben in principe nog minstens 3 tot 6 maanden als het moet rijmen, toch?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Stukfruit schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:02:
Nu al spreken over het einde van de bull?

We hebben in principe nog minstens 3 tot 6 maanden als het moet rijmen, toch?
Resultaten uit het verleden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
anti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:01:
[...]

bitcoin heeft de klap al gehad, beurzen grootste deel nog niet, want die waren gesloten.

Denk ook niet dat trump dit lang vol gaat houden. Als ie dit maar genoeg doet dan heeft een amerika geen groot probleem. Kijk als hij het doet bij alleen mexico of canada, dan maakt het niet veel uit en kan ie een statement maken. Maar nu is het al canada, mexico en china. Dat gooit eigenlijk al zijn hele economie op slot. Nu moet ie alleen nog ff europa erbij zetten en land stort nog harder de afgrond in dan het al deed
Denk je dat Bitcoin ook geen klappen krijgt als stocks en de hele bende instort?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
YES schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:01:
[...]

Ik de vorige periode dat ik aan leveraged teasing deed, deed ik dat ook in dit pair. En dat jij niet short moet je zelf weten natuurlijk ;)
nee ooit 1x geshort, op btc maar dat voelde echt kut ondanks dat ik winst maakte. Daarna nooit meer gedaan. Shitcoins heb ik nog wel eens geshort, en ga dat denk ik als er nog een shitcoin season komt ook nog wel doen. Gewoon een x3 - x5 en dan lang open laten. ETH, Sol, XRP. Een beetje de wat grotere shitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:03:
[...]

Denk je dat Bitcoin ook geen klappen krijgt als stocks en de hele bende instort?
Ook stonks klapten vrijdag al naar beneden omdat het toen al wel duidelijk was wat er ging gebeuren. Denk eerder dat de dip al geweest is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:41

Coldcat

HODL

Gelukkig is er een CME Gap!

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
oja ook dat nog. Niet dat ik er in geloof (zelfs niet nu dat positief is :X )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:04:
[...]

Ook stonks klapten vrijdag al naar beneden omdat het toen al wel duidelijk was wat er ging gebeuren. Denk eerder dat de dip al geweest is.
Denk dat we er nog niet zijn hoor. Fear en onzekerheid is wat een dalende markt drijft dus ik denk dat we blijven dalen tot er duidelijkheid komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
[...]

Ik wacht liever even af geen zin om weer gelijk rekt te gaan, zeker mer alts :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:25

knakworst

Get more sats!

[...]

Vrijdag zei hij dat hij zaterdag ging tekenen. Volgens mij denken veel mensen nog dat het een dreigement is. Niet dus, dat gaan we maandag op de beurs wel zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
knakworst schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:10:
[...]

Vrijdag zei hij dat hij zaterdag ging tekenen. Volgens mij denken veel mensen nog dat het een dreigement is. Niet dus, dat gaan we maandag op de beurs wel zien.
sell the rumor, buy the news >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:07:
[...]

Ik wacht liever even af geen zin om weer gelijk rekt te gaan, zeker mer alts :>
Heel verstandig. Als hij aankomende week een tegenreactie krijgt van China of dat hij Europa ook voor 10 procent erop zet, is het allemaal bloedrood. Wat dit gaat doen met de alts kan iedereen hier uittekenen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Leeg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/js3GJ5DjX4t99ZN5ULYUbWw6SbM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iTEM38YEsjy08EEFMmE1Zz6l.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
die ken ik niet. staat hier dat mempool niets meer aan btc voorraad heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:18:
[...]

Dit is de mempool met transacties. Alles met 1 sat wordt nu gewoon meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technician-
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15:18
Waarom volgt BTC de beurzen? Dat zou nou juist niet zo moeten zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

anti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:18:
[...]

Volgens mij dat er 0 activiteit op de bitcoin chain is, en iedereen zijn sats hodlet.

Moon soon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
knakworst schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:22:
[...]

Dit is de mempool met transacties. Alles met 1 sat wordt nu gewoon meegenomen.
ah dat was mijn 1e gedachte, maar toen snapte ik leeg niet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
tja beide kanten veel te pakken op korte termijn. 98,5 zie ik nog wel gebeuren, meer niet eigenlijk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9VK9xE1mqGQodPaOGL31jc5HOEk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Tr7lr6ienQD3SkzuTbmfUepX.png?f=fotoalbum_large

kijk je op de 48h tot eigenlijk alles erboven zit alle liquiditeit boven ons. Echt gigantische hoeveelheden. Dat kan als we eenmaal naar boven rollen echt voor mega rektheid onder shorters zorgen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SVJ7sKpyCRzRmLhu5wIw13k7EUE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2tmfZ7DiiyAxpiKfhfhB3R3m.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door anti elppa op 02-02-2025 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
kbuntu schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:15:
[...]

Heel verstandig. Als hij aankomende week een tegenreactie krijgt van China of dat hij Europa ook voor 10 procent erop zet, is het allemaal bloedrood. Wat dit gaat doen met de alts kan iedereen hier uittekenen
Tnx man better be safe! Las dat @zwembroek gister ook was ingestapt, straks eens vragen in wat en of hij wel positief nieuws ziet, denk zelf een rode week… SOL lijkt wel interassant met die aankomende etf maar toch…

[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 02-02-2025 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Technician- schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:22:
Waarom volgt BTC de beurzen? Dat zou nou juist niet zo moeten zijn
Daarom, moment van de waarheid.
Decoupling zou in februari weer moeten gebeuren imo om ook maar eens in de buurt van die 420k te geraken dit jaar.

Do or die voor Bitcoin. Nu is het moment om te laten zien waarvoor Satoshi dit heeft bedacht.
Ten tijde van onrust moet het floreren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 13:06
Heeft Trump nu een einde gemaakt aan de bullmarkt?
Net nu de inflatie redelijk onder controle leek, gooit die oranje clown met tarieven.
Die 10% tot 25% invoerheffingen gaan gewoon door de Amerikanen zelf betaald worden.

Overweeg serieus om helemaal uit te stappen en de situatie eerst af te wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:03:
[...]

nee ooit 1x geshort, op btc maar dat voelde echt kut ondanks dat ik winst maakte. Daarna nooit meer gedaan. Shitcoins heb ik nog wel eens geshort, en ga dat denk ik als er nog een shitcoin season komt ook nog wel doen. Gewoon een x3 - x5 en dan lang open laten. ETH, Sol, XRP. Een beetje de wat grotere shitcoin.
Ik short BTC om meer sats te vergaren die anderen dan niet meer hebben en ook niet meer kunnen verkopen. Ik doe het allemaal voor Bitcoin O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
YES schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:28:
[...]

Ik short BTC om meer sats te vergaren die anderen dan niet meer hebben en ook niet meer kunnen verkopen. Ik doe het allemaal voor Bitcoin O-)
ahahahah mooie gedachte wel zo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:26:
tja beide kanten veel te pakken op korte termijn. 98,5 zie ik nog wel gebeuren, meer niet eigenlijk

[Afbeelding]

kijk je op de 48h tot eigenlijk alles erboven zit alle liquiditeit boven ons. Echt gigantische hoeveelheden. Dat kan als we eenmaal naar boven rollen echt voor mega rektheid onder shorters zorgen

[Afbeelding]
Ik vind die heatmap eerlijk gezegd niet betrouwbaar nu. Er liggen geen giga zones die een mooie bounce kunnen geven en de 97k low wick vullen lijkt me dus waarschijnlijk. Desondanks vannacht wel weer wat spot gekocht tussen 99.8 en 99 voor het geval ik er naast zit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa
Afca_020 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:27:
Heeft Trump nu een einde gemaakt aan de bullmarkt?
Net nu de inflatie redelijk onder controle leek, gooit die oranje clown met tarieven.
Die 10% tot 25% invoerheffingen gaan gewoon door de Amerikanen zelf betaald worden.

Overweeg serieus om helemaal uit te stappen en de situatie eerst af te wachten.
Tsja zit gewoon een kans in en gister zzt hij nog vrolijk zijn eigen Trump coin te promoten.

Clownsworld :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ffzEAp3I_ZGkY7P8HjKOv5Z0Uk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/kopMiZawGqAr3Gdcf4aXRR0e.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
tomtom901 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:03:
[...]

Resultaten uit het verleden…
...geven dikke bitcoinen in de toekomst! :9

Misschien wordt dit wel het sell the news event waar we op zaten te wachten rond de twintigste.

En anders wordt het een periode de horse in the hospital uitzitten tot de geldprinters aangezet moeten worden omdat er weer een halvering in waarde aankomt met alle maatregelen die straks de inflatie gaan doen stijgen.

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat ik zuur ga hodlen, no matter what.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Stukfruit schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:36:
[...]

...geven dikke bitcoinen in de toekomst! :9

Misschien wordt dit wel het sell the news event waar we op zaten te wachten rond de twintigste.

En anders wordt het een periode de horse in the hospital uitzitten tot de geldprinters aangezet moeten worden omdat er weer een halvering in waarde aankomt met alle maatregelen die straks de inflatie gaan doen stijgen.

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat ik zuur ga hodlen, no matter what.
Lekker doen natuurlijk, probeer alleen een beetje tegenwicht te geven aan die mensen die blind in die cycles geloven.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
kbuntu schreef op zondag 2 februari 2025 @ 07:18:

Gaan we de diepte nog verder in? Wat is jullie analyse op deze tarievenoorlog? Ik zou zeggen beurzen deze week rood, bitcoin verder naar beneden, herstel na deze week als hij niet doorzet met tarieven voor Europa. Anders een flinke setback en einde bull?
Verwacht inderdaad dat Bitcoin nog een stukje verder omlaag gaat, zie ook: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
YES schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:28:
[...]

Op welke exchange kun je nog in perp traden? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zenith schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:52:
[...]

Op welke exchange kun je nog in perp traden? :)
MEXC in ieder geval, waarschijnlijk wel op meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Aero de nieuwe stablecoin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Ts8bGYzqbqr-7V-quHHuCmqr_Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lerhkvtfAV8rQyXMJTUC3c4I.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:04
Het zal je niet verbazen maar imo is dit de bodem van de dump.
Long long long. (met strakke stops)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 17:45
Net mijn wekelijkse VCA inleg gedaan. Hoogste inleg van dit jaar en bijna 4x hoger dan de laagste inleg dit jaar.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
ScuL schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:57:
ETH is ook niet naar 4k gegaan zoals verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
ScuL schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:57:
Hoezo dan? Heel Europa moet ongeveer nog wakker worden en gaat dan ook nog ff lopen dumpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:00:
[...]

ETH is ook niet naar 4k gegaan zoals verwacht?
Dat gebeurt nog wel in de komende maanden, dat patroon is ook niet gebaseerd op korte termijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
John245 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:59:
Net mijn wekelijkse VCA inleg gedaan. Hoogste inleg van dit jaar en bijna 4x hoger dan de laagste inleg dit jaar.
Moet ik ook maar gaan beginnen John of doe je dit voor de korter termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
ETH weigert onder de 3k te gaan. Ik HODL de mijne ook gewoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:01:
[...]

Moet ik ook maar gaan beginnen John of doe je dit voor de korter termijn?
Dit doe ik voor de lange termijn (10 jaar).
@Pinsa Tenzij BTC naar het miljard gaat. Dan stop ik en ga ik andere leuke dingen doen :)

[ Voor 16% gewijzigd door John245 op 02-02-2025 09:04 ]

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:37
John245 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:02:
[...]

@Pinsa Tenzij BTC naar het miljard gaat. Dan stop ik en ga ik andere leuke dingen doen :)
Waarom dan niet ergens in Q4 ‘26 instappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
John245 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:02:
[...]

Jaa je zet me aan het denken of ik nu ook moet gaan starten als het voor de langere termijn kan ik net zo goed nu beginnen, als ik de volgende bull wil cashen zou later ook een optie zijn :)

Je vraagt je misschien af waarom cashen volgende bull? Als dat nieuwe belastingstelsel roet in het eten gaat gooien m.b.t tot belasting betalen over rendament daar zit ik nog een beetje mee, heb alleen nog niet uitgezocht hoe het zit met verliezen dat jaar bv.

[ Voor 22% gewijzigd door Pinsa op 02-02-2025 09:08 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ScuL
kbuntu schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:01:
[...]

Hoezo dan? Heel Europa moet ongeveer nog wakker worden en gaat dan ook nog ff lopen dumpen
Liquiditeit, bepaalde moving averages. Bitcoin dominance zit nu stuk tegen over de onderkant van de rising wedge en vertoont op korte termijn een head en shoulders patroon.
Vrijwel alle alts zitten weer op hun "gemiddelde basislevel" qua prijsniveau
Paniek in het weekend wordt vaak op maandag weer ingehaald. Alles is nu in de uitverkoop

Ik blijf het altijd zo bizar vinden dat Bitcoin zo angstig dumpt als er sprake is van een (geo)politieke tegenslag. Lijkt wel alsof whales hier expres op inspringen door maximaal te shorten. Dan goedkoop inkopen en vervolgens als iedereen in paniek is de shorts intrekken om de prijs weer omhoog te laten komen.

De volatiliteit van crypto is krachtig om op in te spelen maar een ik zou eerlijk gezegd meer content zijn als Bitcoin dusdanig volwassen wordt (en zowel in de financiële sector als bij overheden) gerespecteerd wordt dat dit soort gezwengel niet meer mogelijk is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• John245
GioStyle schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:05:
[...]

Waarom dan niet ergens in Q4 ‘26 instappen?
Dan schuift mijn doel ook 2 jaar op. En met de instituten die nu ook in BTC zitten denk ik dat nu starten een juiste keuze is. In 2034 weten we of we onze doelen bereikt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Tegen beter weten in toch maar een spot positie aangegaan. Weinig volume vooralsnog maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

gebruikershaes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:02:
ETH weigert onder de 3k te gaan. Ik HODL de mijne ook gewoon.
This message will not age well...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
knakworst schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:10:
[...]

This message will not age well...
Nee 🤣. Is mezelf troosten omdat ik aan het hodlen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
John245 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:08:
[...]

Dan schuift mijn doel ook 2 jaar op. En met de instituten die nu ook in BTC zitten denk ik dat nu starten een juiste keuze is. In 2034 weten we of we onze doelen bereikt hebben.
Het jaar 2034 als Bitcoin op 1 miljoen staat O+

Had je nog nagedacht over dat belastingstelsel en het opgeven daarvan met eventuele belasting op rendamenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:14:
[...]

Het jaar 2034 als Bitcoin op 10 miljoen staat O+

Had je nog nagedacht over dat belastingstelsel en het opgeven daarvan met eventuele belasting op rendamenten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
@Kol Nedra Dikke LIT weer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Kun je makkelijk betalen wil je dan zeggen :')

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9is3gl.gif

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 17:29
gm sc, we gaan nog 1 dump zien door de mm’s

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:14:
[...]

Het jaar 2034 als Bitcoin op 1 miljoen staat O+

Ik ben aan het bedenken hoe dit het handigst gedaan kan worden. Er moet namelijk wel heel veel belasting betaald worden. Voorlopig hebben we nog een paar jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
John245 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:29:
[...]

Ik ben aan het bedenken hoe dit het handigst gedaan kan worden. Er moet namelijk wel heel veel belasting betaald worden. Voorlopig hebben we nog een paar jaar.
Hoeveel % was het ook alweer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 17:29
Leesvoer MM

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• zwembroek
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 08:26:
[...]

Las dat @zwembroek gister ook was ingestapt, straks eens vragen in wat en of hij wel positief nieuws ziet, denk zelf een rode week…
Ik zou maar andere hobby gaan zoeken als ik jou was. Van deze shitshow ga je niet beter worden. Ik denk dat ik de laatste weken wel duidelijk gemaakt heb hoe ik erover denk. Bearmoon tot aan de 10e. De eerste week van de nieuwe maand start rood. Met aanstaande vrijdag nog wat belangrijke cijfers over de labourmarkt. En nu met de tarrifs fuck up speelt het scenario wat eerder uit. Dus ik zou zeker lekker de hele week afwachten.
Ik heb zelf mijn zakken weer gevuld en blijft zitten waar ik zit. Be greedy when others are fearful. Ik ga er vanuit dat Trump aan het pokeren is. Ik zie hier alleen maar mensen die bullish zijn als we in de top van de range zitten en bearish als we corrigeren. Je moet kopen op het moment dat het het slechtst aanvoelt. Met trillende handjes geld overmaken naar de exchange en op de buy knop drukken. Maandag wordt een spannende dag. Meestal eindigt een bull als de markt in totale euforie is. Dat heb ik nog niet gezien. En niemand timed de top. Als ik de laatste weken op Twitter kijk dan roept iedereen einde bull. Dat zou betekenen dat iedereen het deze keer goed heeft. Nee ik geloof er nog wel in. Maar ik ben wel tired boss.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis

Vis

zwembroek schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:38:
[...]

Meestal eindigt een bull als de markt in totale euforie is. Dat heb ik nog niet gezien.
Exact dit, hier houd ik ook aan vast.
Rustig blijven en stacking in de dips. Dips in bullmarkets are for buying.

Pagina: 1 ... 18 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!