[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 252 Laatste
Acties:
  • 925.773 views

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:30
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9ipsbd.gif

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9ipt50.gif

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:14

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-WTzn_2n1WjfOuqiy9tComAGJaU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/wm7YXMNNaKeTp4qFxSdSY1U0.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23:41
Als ik deze oma zie denk ik meteen aan Jaapio..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:07
Soon!

:>

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9ipwds.jpg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:09

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23:41
Yes there will be
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hFTcMvwsggWHQMeQRP-Pp_tWHpY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C8wuIavWYRcXRbTfVfPuz5Vo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:20

Coldcat

HODL

Toch wel mooi om te zien hoeveel er van die alts af kan zonder echt een deukje te slaan in de BTC Dominance.

Soon only BTC!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Pinsa schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 17:31:
[...]

Wen groene lampen op de wallen?
Als Halsema een nieuwe baan zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23:11
Maar als ETF instroom verklaart waarom BTC steady blijft op deze levels dan zou je zeggen dat wat betreft de alts diegene succesvol zijn die een relatief grote marketcap hebben, sterkte tonen in de bull, die vaak in het nieuws zijn en waarvan een geloofwaardige ETF komt. Naast BTC denk ik dan vooral aan Solana

[ Voor 7% gewijzigd door kbuntu op 01-02-2025 17:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Coldcat schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 17:43:
[...]

Als Halsema een nieuwe baan zoekt?
Zie het wel voor me met groene lampjes op het raam ‘we also accept Bitcoin’ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
kbuntu schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 17:46:
Maar als ETF instroom verklaart waarom BTC steady blijft op deze levels dan zou je zeggen dat wat betreft de alts diegene succesvol zijn die een relatief grote marketcap hebben, sterkte tonen in de bull, die vaak in het nieuws zijn en waarvan een geloofwaardige ETF komt. Naast BTC denk ik dan vooral aan Solana
Waar denk je dat Solana kan komen kwa prijs?

Zonde dat ik ze geloost heb voor 3 tientjes was destijds een hoop FUD rond Solana met de chain die om de halve klap plat lag.

Ik heb nog een meme van toen, helaas heb ik die niet van de videocasette of met on/off button, buiten dat is SOL wel echt goed bezig alleen voor de crypto space wat minder omdat er heel cheap en snel een coin gemaakt kan worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tTuN65NG9f8f6BgVbGLNmUp-58k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/exBInruzZMtfOuHylAJObGWa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Pinsa schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:04:
[...]

Waar denk je dat Solana kan komen kwa prijs?

Zonde dat ik ze geloost heb voor 3 tientjes was destijds een hoop FUD rond Solana met de chain die om de halve klap plat lag.

Ik heb nog een meme van toen, helaas heb ik die niet van de videocasette of met on/off button, buiten dat is SOL wel echt goed bezig alleen voor de crypto space wat minder omdat er heel cheap en snel een coin gemaakt kan worden.

[Afbeelding]
Nou ja als ik me verplaats in de ETF kopers. Lijkt me SOL een mooie ETF naast bitcoin voor komende tijd om wat mee te pakken in de altmarkt. Dat er memes op worden gemaakt lijkt me een grote pre. Qua prijs geen idee, maar ik denk dat bij een altseason deze sowieso wel een van de munten is die veel aandacht gaan krijgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:23
wat vinden jullie van mijn Porsche GT3 RS?

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Plannetje B:

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Voor het eerst eens geluisterd dacht gelijk dat is een Nederlander, zou hij hier ook mee lezen? En wie is hij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kan hij mij gewoon niet voorstellen dat we $270k+ gaan halen, weet niet of mijn brein dat aankan :z
2x een RSI van 80+ maakt idd ~$180k, zelfs dat voelt unreal!

we gaan het zien, I'm not ready :+

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Pinsa schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:21:
[...]

Voor het eerst eens geluisterd dacht gelijk dat is een Nederlander, zou hij hier ook mee lezen? En wie is hij ;)
Klopt, is een Nederlander. Komt vanuit de beurswereld, vermoed niet dat hij hier mee leest.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pinsa schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:21:
[...]

misschien is @tomtom901 wel planB :o

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dan was het PlanT geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Taro schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:23:
[...]

Dan was het PlanT geweest.
zit wat in, wie is het dan? ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/47XSt3Bn7WIWrOGEAU_MYaDM0kg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Ax35uCzqBEn8YFhhyisakL53.png?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

Als we 500k+ zouden halen moet ETH toch wel minstens 5k pakken, toch?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:18
kbuntu schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:52:
[...]

Nou ja als ik me verplaats in de ETF kopers. Lijkt me SOL een mooie ETF naast bitcoin voor komende tijd om wat mee te pakken in de altmarkt. Dat er memes op worden gemaakt lijkt me een grote pre. Qua prijs geen idee, maar ik denk dat bij een altseason deze sowieso wel een van de munten is die veel aandacht gaan krijgen.
Verwacht weinig van de SOL ETF. Als je kijkt naar de BTC en ETH ETF's zie je dat het grootste gedeelte van de instroom richting Blackrock gaat. Laatst genoemde heeft geen aanvraag ingediend voor SOL, ondanks dat andere partijen dat wel gedaan hebben. Dit doet mij vermoeden dat Blockrock verwacht dat er maar weinig vraag is naar een SOL ETF.

Sowieso lijkt mee een overvloed aan ETF's een slecht idee op de langere termijn. Zorgt alleen maar voor meer dillution. Leuk tijdens een bull, maar als straks de bear aantreed raak je het aan de straatstenen nog niet kwijt. Zit je als aanbieder met al die ETF's waar niemand interesse inheeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik twijfel nu of ik mijn sell orders niet wat hoger moet gaan zetten 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
zenith schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:35:
[...]

Ik twijfel nu of ik mijn sell orders niet wat hoger moet gaan zetten 😇
vergeet niet dat planB het mannetje was dat zei in vorige bullrun dat ie de $100k zou halen, niet gebeurd en stopte bij $69k

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:37:
[...]

vergeet niet dat planB het mannetje was dat zei in vorige bullrun dat ie de $100k zou halen, niet gebeurd en stopte bij $69k
Hij mag best 50k$ afwijken van 380k$ 😀

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis

Vis

Kol Nedra schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:37:
[...]

Oh ik dacht dat @BTC100K2021 dat was..

@Tominatie had het daarintegen wel juist met 69k

Waar is die gast!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:24

YES

Moderator General Chat
Vriendin gevonden en sindsdien is ie druk volgens mij

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vis

Vis

YES schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:57:
[...]

Lol, dus iedereen hier is vrijgezel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V1cItA4DseuZkH4pk3DIz_LYlj0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/kGFJpHNlXSA2afytC4dzMqDD.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:05
Vis schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:32:
Als we 500k+ zouden halen moet ETH toch wel minstens 5k pakken, toch?
Optimist in me zegt dat dat niet te halen valt voor btc.. deze run. Eth aan de andere kant. 1 goede week is alles wat het nodig heeft

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
SUI uit maandenlange staking gehaald: Bouncen rond 3.8 of is het over en uit en verkopen?

Klote alts, zoals @zwembroek terecht zegt: Je levert iedere keer weer je winst in. Misschien pleur ik het wel in Super Dividend ETF's, dan krijg ik iedere maand in ieder geval nog wat opbrengsten, kan ik mooi sparen voor de volgende bear en dan weer mega inslaan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:23
YES schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 19:57:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HKMF6_2wW-HJkJr5OJECzD50WKg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Ph7SjZU4c2Dn4l06V99zdM1R.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Aeronaut schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:20:
[...]

Optimist in me zegt dat dat niet te halen valt voor btc.. deze run. Eth aan de andere kant. 1 goede week is alles wat het nodig heeft
En 1 dag is alles wat het nodig heeft om weer als pudding in elkaar te zakken..

Wat een ellende is dat ETH toch...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
En PAAL is ook nog maar 40% van wat het 3 weken geleden waard was. Wen maxi?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:18
Taro schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:22:
SUI uit maandenlange staking gehaald: Bouncen rond 3.8 of is het over en uit en verkopen?

Klote alts, zoals @zwembroek terecht zegt: Je levert iedere keer weer je winst in. Misschien pleur ik het wel in Super Dividend ETF's, dan krijg ik iedere maand in ieder geval nog wat opbrengsten, kan ik mooi sparen voor de volgende bear en dan weer mega inslaan.
Virtuals ook -68% sinds begin januari :+ Zat er gelukkig op tijd in, dus sta nog steeds op een mooie winst maar er is wel een hoop verdampt. Afgelopen dagen maar de rode knop ingedrukt en in stappen verkocht. Iets met beschermen van de winsten :P

Voor nu maar de USDC in Aave geparkeerd tegen 6%. Levert meer op de de gemiddelde alt tegenwoordig. Wellicht dat er ook maar een ETF van koop.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ja het is een grote opruiming van drek.

Als de echte drek allemaal opgeruimd moet worden gaat dit nog wel even duren.

Misschien wel even goed dit. Niet iedereen met 2,5 hersencel kan meer een token de markt opslingeren en rijk worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
jvel92 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:33:
[...]

Virtuals ook -68% sinds begin januari :+ Zat er gelukkig op tijd in, dus sta nog steeds op een mooie winst maar er is wel een hoop verdampt. Afgelopen dagen maar de rode knop ingedrukt en in stappen verkocht. Iets met beschermen van de winsten :P

Voor nu maar de USDC in Aave geparkeerd tegen 6%. Levert meer op de de gemiddelde alt tegenwoordig. Wellicht dat er ook maar een ETF van koop.
Die heb ik ook nog :E Net als een aantal andere zoals MASA, ENA, EIGEN, etc.. Ondertussen op Bitvavo, Kraken en Coinbase volledig in USDC. Nu ByBit aan het opruimen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HGnJA9AVoGHzvuD3QZgk7pXPzWI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bjIez0Y02TQbnxXFgFsDe91B.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 22:27
Echt al die alts die gisterenmiddag groene palen lieten zien gaan weer voor een nieuwe voorlopige low. Wat een zwakte is het toch met die hele alt bende, niks geen vet op de botten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
Taro schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:35:
[...]

Die heb ik ook nog :E Net als een aantal andere zoals MASA, ENA, EIGEN, etc.. Ondertussen op Bitvavo, Kraken en Coinbase volledig in USDC. Nu ByBit aan het opruimen.
Morgen dus altseason?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 23:22
Mr Ronman schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:48:
Echt al die alts die gisterenmiddag groene palen lieten zien gaan weer voor een nieuwe voorlopige low. Wat een zwakte is het toch met die hele alt bende, niks geen vet op de botten.
Ja, dacht ook al net dat het weinig zin heeft om een specifieke coin te overanalyseren: vrijwel alle alts gaan gewoon slecht nu. Zoveel zakt door support.

De vraag blijft simpelweg nog of er altseason komt of niet - maar die kansen worden met de dag kleiner zo lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:01

knakworst

Get more sats!

Sowieso moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Trump gaat lekker rekt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Laatst online: 22:27
Guere schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:53:
[...]

Ja, dacht ook al net dat het weinig zin heeft om een specifieke coin te overanalyseren: vrijwel alle alts gaan gewoon slecht nu. Zoveel zakt door support.

De vraag blijft simpelweg nog of er altseason komt of niet - maar die kansen worden met de dag kleiner zo lijkt.
Een paar weken stabiele stijging lijkt er niet in te zitten. Even 2 dagen maximaal up een dan weer tyfus hard naar beneden voor bijna alle alts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bitcoin mempool is trouwens zo goed als leeg. Lang geleden...

Lijkt me wel een bear signaaltje trouwens.

[ Voor 27% gewijzigd door knakworst op 01-02-2025 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Mr Ronman schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:48:
Zit nog niet in positie maar ik houd MOVE en HYPE in de gaten, nog heel even en MOVE is mooi op te pakken.

Alleen twijfel ik ook echt of er nog wel een altseason komt en ben zo te zien niet de enige die twijfeld dus weet niet of ik het risico waard vind, anders wacht ik fijn op de bear lekker BTC DCA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Vast wel.

De DCA van afgelopen fiat airdrop gaat nu in ieder geval naar energiebesparende/opwekkende maatregelen en wat ETF's met goed dividend. Ik weet dat buy low de bedoeling is, maar met de alts weet je dat op dit moment gewoon niet en bij BTC wil ik eerst >110k zien voordat ik er weer extra geld inleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Guere schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 20:53:
[...]

Tja, als er echt zo'n enorme toename is in het aantal coins t.o.v. vorige runs, dan is er natuurlijk ook véél meer geld nodig om de gehele alt markt op te pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:28
Taro schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:03:
[...]

Vast wel.

De DCA van afgelopen fiat airdrop gaat nu in ieder geval naar energiebesparende/opwekkende maatregelen en wat ETF's met goed dividend. Ik weet dat buy low de bedoeling is, maar met de alts weet je dat op dit moment gewoon niet en bij BTC wil ik eerst >110k zien voordat ik er weer extra geld inleg.
Je weet ongetwijfeld dat dividend een sigaar uit eigen doos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 09:34
Zo te zien gaan we weer een stapje omlaag doen. Meh.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
BTC test support ff, als ie daar doorheen dondert gaan de alts nog wat harder naar de tyfus denk ik:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gAVslbeUf5dOSohN6OYxP_N5HSI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pSNQPwBa0wODwr8bpRlPzuTo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:22
YES schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:09:
BTC test support ff, als ie daar doorheen dondert gaan de alts nog wat harder naar de tyfus denk ik:
[Afbeelding]
Als BTC dat testen afrond voor morgenochtend als ik mijn VCA inleg doe is het goed.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
John245 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:12:
[...]

Als BTC dat testen afrond voor morgenochtend als ik mijn VCA inleg doe is het goed.
Als BTC dat testen afrond voor morgenochtend, dat kan dus ook inhouden dat het getest is en vervolgens met een faceripping god candle naar 420K gebeukt is hè. Be careful what you wish for of zo :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:22
YES schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:13:
[...]

Als BTC dat testen afrond voor morgenochtend, dat kan dus ook inhouden dat het getest is en vervolgens met een faceripping god candle naar 420K gebeukt is hè. Be careful what you wish for of zo :+
In dat scenario schrijft VCA voor dat ik heel veel geld op kan nemen :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Pfoee Virtuals :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
John245 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:15:
[...]

In dat scenario schrijft VCA voor dat ik heel veel geld op kan nemen :)
Ah ja, VCA is nog weer anders dan DCA natuurlijk :)
Nou laat maar komen die candle naar 420k dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
baba420 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:06:
[...]

Je weet ongetwijfeld dat dividend een sigaar uit eigen doos is.
Ivm dividendbelasting bedoel je? Want op de spaarrekening is het volgens mij nog erger...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:46
Prime gaat goed rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Het enige dat het goed doet is mijn Bitcoin short *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Dat REKT gaan is wel vermoeiend. Maar goed februari zou een goede maand moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:29:
Het enige dat het goed doet is mijn Bitcoin short *O*
Wat is je TP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
YES schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:09:
[Afbeelding]
Door de onderkant van deze zone nu, kijken of het ook meteen hard omlaag donderen wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Heb er nu maar 1 staan (~95.100), waarschijnlijk maak ik er nog een laddertje van startend bij 96.5k en daarna lager.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:36
Ik verwacht nog een kleine worsteling rond 100-101k. Daar doorheen, gaan we rekt. Behalve Taro want die is lekker aan het sjortenn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:50:
[...]

Heb er nu maar 1 staan (~95.100), waarschijnlijk maak ik er nog een laddertje van startend bij 96.5k en daarna lager.
Als 100k gaat, dan gaat het denk ik inderdaad nog wel een stukkie omlaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
gebruikershaes schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:50:
Ik verwacht nog een kleine worsteling rond 100-101k. Daar doorheen, gaan we rekt. Behalve Taro want die is lekker aan het sjortenn.
Ik ben bij het negatief doorbreken van die zone net ook short gegaan. Had wellicht beter kunnen wachten op bearish retest van de bovenkant van die zone maar dan lig ik te pitten denk ik. Dan maar strakke SL zetten voor ik naar bed ga :)

Edit: sterker nog, de bovenkant van die zone wordt nu alweer getest. Zou wel een klassieke zijn, op de bodem shorten :+

[ Voor 11% gewijzigd door YES op 01-02-2025 21:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
dikke LIT, sellorder gehit op 1.443 euro

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Kol Nedra schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 22:00:
dikke LIT, sellorder gehit op 1.443 euro
Ik zag hem gaan jaa zat je er al in of net ingesprongen?

[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 01-02-2025 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Gaat weer lekker of niet… :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pinsa schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 22:02:
[...]

Ik zag hem gaan jaa zat je er al in?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2u4K7AFgi0GayVY05jAxUIfMHO4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hD33qdVHOiOWvb9YuHLCDvnj.png?f=fotoalbum_large
:*)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ja daar gaat het prima, maar de trades die ik gemaakt hebt met MUMU is helemaal door het putje gegaan ;w

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
YES schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:54:
[...]

Ik ben bij het negatief doorbreken van die zone net ook short gegaan. Had wellicht beter kunnen wachten op bearish retest van de bovenkant van die zone maar dan lig ik te pitten denk ik. Dan maar strakke SL zetten voor ik naar bed ga :)

Edit: sterker nog, de bovenkant van die zone wordt nu alweer getest. Zou wel een klassieke zijn, op de bodem shorten :+
Lol ik ben juist long gegaan. We gaan zien wie aan het kortste eind trekt.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Vis

Vis

Dit was m jongens.. de allerlaatste dip. Vanaf nu is het up only tot november!

Vamos!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HEsByNzxztg9EFXQ6GJVv8gjQ84=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3b872sed0osiaU0TJBVMsOzV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GZaz-L78wWOTvhKkFuE1-E-f8Nc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/a34vj5aVTNPZCXgNTmUZNTcF.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
gebruikershaes schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 22:11:
[...]

Lol ik ben juist long gegaan. We gaan zien wie aan het kortste eind trekt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YGzAdUw2GC4WdEMtrorfv8GT28w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vhrMCzdLniDMvO3NbaXRfdWu.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Ik doe zelf even helemaal niets. Zit op mijn handen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Vis schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 22:12:
Dit was m jongens.. de allerlaatste dip. Vanaf nu is het up only tot november!

Vamos!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Volgens mij zit jij aan iets anders wat groen is. :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 21:54:
[...]

Dus resumé: je longt eerst de weerstand en short daarna de support?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4jvS7AKx5XG5g97aZx57WCYdch4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Q8Mzi52ZJSem3ODKoAzgAa3i.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
ByteMe_ schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 22:15:
[...]

Dat hoop ik voor hem :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7h7t_97m8LEn1r-avVjNfMi1kvo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/McwY0KhHZmnbWPbvkA3QnuLh.gif?f=user_large
Of doelde je op iets anders?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 22:15:
[...]

[Afbeelding]
Vooralsnog wel. Duurt niet lang en mijn posities worden marktsignalen, doe het tegenovergestelde en je wint.

Maar om er serieus op in te gaan, ik vond deze short zwakker dan die long positie die ik hiervoor had, ik dacht, ik wil in positie zitten voor als we hier doorheen zakken en wilde eigenlijk ook een keer naar bed. Dat zijn geen handige factoren om je positie op te baseren natuurlijk. Maar met fatsoenlijk risk management is de schade te beperken en BTC ziet er op korte termijn vooralsnog allesbehalve sterk uit, het zou mij niet verbazen als de SL niet geraakt gaat worden en mijn short winstgevend gaat worden.

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 01-02-2025 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Klopt. Geen volume. Echt deud nu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Volgens mijn buy signaal in Bitvavo zou ik nu Trump moeten kopen. Maar ik denk dat ik gewoon maar ga slapen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis

Vis

ByteMe_ schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 22:15:
[...]

Ssshhtt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rBgDxe-A7uFBEm-1M-_914HGuHo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RVQ7gjlRIUV8pQk0q0IPSiEK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 22:20:
[...]

Vooralsnog wel. Duurt niet lang en mijn posities worden marktsignalen, doe het tegenovergestelde en je wint.

Maar om er serieus op in te gaan, ik vond deze short zwakker dan die long positie die ik hiervoor had, ik dacht, ik wil in positie zitten voor als we hier doorheen zakken en wilde eigenlijk ook een keer naar bed. Dat zijn geen handige factoren om je positie op te baseren natuurlijk. Maar met fatsoenlijk risk management is de schade te beperken en BTC ziet er op korte termijn vooralsnog allesbehalve sterk uit, het zou mij niet verbazen als de SL niet geraakt gaat worden en mijn short winstgevend gaat worden.
Ik vind het allemaal maar rete-onvoorspelbaar.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 22:15:
[...]

[Afbeelding]
_O- Ik wil er niet om lachen maar ik heb de tranen in de ogen. Nu weer verder film kijken...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
zwembroek schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 22:34:
[...]

_O- Ik wil er niet om lachen maar ik heb de tranen in de ogen. Nu weer verder film kijken...
d:)b
Fijn dat je ervan geniet!

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 01-02-2025 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
never mind :)

[ Voor 153% gewijzigd door Kol Nedra op 01-02-2025 22:38 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Als er geen volume is... dan wordt het straks vanzelf een long-squeeze met al die shorters hier... vechtend om de laatste sats onder de $110k te kopen :+

[ Voor 21% gewijzigd door Coldcat op 01-02-2025 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 22:36:
[...]

d:)b
Fijn dat je ervan geniet!
Eerlijk gezegd is die support flinterdun. Die 100k gaat er zo wel aan. Nu of de komende dagen ben ik bang.

Pagina: 1 ... 17 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!