@The RedmanAeronaut schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:16:
[...]
[Twitter]
Deze man post wat bewegingen van en naar wintermute (een mm)
En wat zou het moeten zeggen
Als ik naar de grafiek kijk is die fase gelijk aan de stijging van XRP en wordt vervolgens gevolgd door een daling van de koers.
Ik gok dat ze willen zeggen dat de henk en ingrids op xrp duiken met hun mini wallets. #retail fomo activated ?knakworst schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:39:
[...]
Als ik naar de grafiek kijk is die fase gelijk aan de stijging van XRP en wordt vervolgens gevolgd door een daling van de koers.
Edit :
Santiment zegt het zelf al :
Great question. Typically, when small traders are rapidly pouring in to an asset that has already outperformed 98% of altcoins, it's a sign of FOMO & caution. However, with the pumps related to XRP's bullish real world events, this particular rise is arguably fairly valued.
— Santiment (@santimentfeed) 30 januari 2025
[ Voor 12% gewijzigd door Gipsy King op 01-02-2025 08:42 ]
Dat wil zeggen dat XRP in FEB naar $15 gaatknakworst schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:39:
[...]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Je moet altijd XRP aanhouden zelfs als je alles naar de exchange wil versturen om te verkopen.Gipsy King schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:40:
[...]
Ik gok dat ze willen zeggen dat de henk en ingrids op xrp duiken met hun mini wallets. #retail fomo activated ?
En <100XRP doe je niet snel in self custody.
Het lijkt me waarschijnlijker dat er een hoop whales klaar mee waren, XRP naar de exchange verstuurd hebben, en er BTC van gekocht hebben. En Henk en Ingrid op de top een flufje XRP gekocht hebben die staat te rijpen rekt te gaan op Bitvaveau.
Ik geloof in unox vandaag. Amen.knakworst schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:44:
[...]
Je moet altijd XRP aanhouden zelfs als je alles naar de exchange wil versturen om te verkopen.
En <100XRP doe je niet snel in self custody.
Het lijkt me waarschijnlijker dat er een hoop whales klaar mee waren, XRP naar de exchange verstuurd hebben, en er BTC van gekocht hebben. En Henk en Ingrid op de top een flufje XRP gekocht hebben die staat te rijpen rekt te gaan op Bitvaveau.
Maar we hebben een body boven 100k op de monthly he. Wat een jaar
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
"santiment"... dat klinkt eigenlijk als hoe wij hier sentiment zouden moeten spellen 
Het santiment is weer gedaald vanwege de lage rendamenten. Wie kan ik daarvoor rapparteren?
Het santiment is weer gedaald vanwege de lage rendamenten. Wie kan ik daarvoor rapparteren?
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Kunnen we vieze woorden als XRP niet in de topicwaarschuwing opnemen?
Wen 200k.Aeronaut schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:47:
Meestal vervangen we de letter in de tweede lettergreep voor een a:Guere schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:50:
"santiment"... dat klinkt eigenlijk als hoe wij hier sentiment zouden moeten spellen
- Rendament
- Rapparteren
Dus dan zou je op sentament uitkomen. Maar ik zit hierin net als met DCA, het mag allemaal volstrekt willekeurig zonder enige lijn worden toegepast.
Damn you auto coureur correctYES schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:58:
[...]
Meestal vervangen we de letter in de tweede lettergreep voor een a:
- Rendament
- Rapparteren
Dus dan zou je op sentiment uitkomen. Maar ik zit hierin net als met DCA, het mag allemaal volstrekt willekeurig zonder enige lijn worden toegepast.
Maktub
Ik ben van de strenge leer. Indien je afwijkt van je DCA plan moet je een deviatie opstellen en een root cause analyse doen. Op basis daarvan moet je de correctieve maatregelen bepalen.YES schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:58:
[...]
- Rendament
- Rapparteren
Dus dan zou je op sentiment uitkomen. Maar ik zit hierin net als met DCA, het mag allemaal volstrekt willekeurig zonder enige lijn worden toegepast.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Autocorrekt
Inmiddels edit gedaan
idd erg mooi!!!Aeronaut schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:47:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Allemaal gedaan en de conclusie is: niet te reddenJohn245 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 09:02:
[...]
Ik ben van de strenge leer. Indien je afwijkt van je DCA plan moet je een deviatie opstellen en een root cause analyse doen. Op basis daarvan moet je de correctieve maatregelen bepalen.
Ja Reptile!anti elppa schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:29:
[...]
was er ook niet nog 1 bij mkII die zuur kon spugen?

Helaas geen toepasselijke gif van te vinden
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Santiment klinkt wel lekkerderYES schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:58:
[...]
- Rendament
- Rapparteren
Dus dan zou je op sentament uitkomen. Maar ik zit hierin net als met DCA, het mag allemaal volstrekt willekeurig zonder enige lijn worden toegepast.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Pak de volgende keer ff deze:MrMrq schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:22:
[...]
[Afbeelding]
Pwoah, dit wordt een mooie hoor. Taro scoort maximaal op TA skills, maar Anti Elppa heeft de hoogst mogelijke score voor bull power. kan maxi zuur spuwen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6MPfgCNpbQv4R8ybicgk20lr.jpg?f=user_large)
Mooie tijden...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Pfff, ik kom bijna op het punt dat ik maxi word. En ik weet hoe dat afloopt: Exact de volgende dag start altseason
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
hahaha ja zal je altijd zien ja. Kijkende naar de vorige cycles was de BTC-D nu wel echt aan het dalen. Nu eigenlijk totaal nog niet. Hangt zelfs gewoon nog rond de top. Echt wel bijzonderTaro schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 10:26:
Pfff, ik kom bijna op het punt dat ik maxi word. En ik weet hoe dat afloopt: Exact de volgende dag start altseason
Zitten we nou nog niet op 420k? Duurt laaaaang!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nee kan niet. Anders verliest deze zijn waarde.Taro schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 10:26:
Pfff, ik kom bijna op het punt dat ik maxi word.
:strip_exif()/f/image/Uj5pxVFXNrTVTXJBJHlWrrVV.jpg?f=fotoalbum_large)
Het Santi ment is niet echt positief of wel @Darrell en @YES.Guere schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:50:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zucht. Is heel retail aan het slapen? Er gebeurt helemaal niks meer in het weekend.
Die zijn er ook even helemaal klaar mee en wachten op de volgende memegebruikershaes schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:40:
Zucht. Is heel retail aan het slapen? Er gebeurt helemaal niks meer in het weekend.
Waarschijnlijk is dit een domme vraag, maar ik stel hem toch. Over het hele 'retail heeft geen interesse deze bullrun'. Is het niet mogelijk dat alle nieuwe retail die nu in zou stappen (of al ingestapt is), instapt via een ETF? En dus dat die retail interesse er wel is, maar verstopt zit in de ETFs die nu nog wel constant aan het kopen zijn?
Nee.Durpstick schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:49:
Waarschijnlijk is dit een domme vraag, maar ik stel hem toch. Over het hele 'retail heeft geen interesse deze bullrun'. Is het niet mogelijk dat alle nieuwe retail die nu in zou stappen (of al ingestapt is), instapt via een ETF? En dus dat die retail interesse er wel is, maar verstopt zit in de ETFs die nu nog wel constant aan het kopen zijn?
Als ik bij de ETF ridders in dat andere topic meelees zie ik niemand daar in een Bitcoin ETF instappen.Durpstick schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:49:
er zit zeker heel veel retail in btc etf. Alleen veel minder de "domme" henk en ingrid "investors".Durpstick schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:49:
Je ziet nu veel meer boomers en mensen met geld die etf's kopen.
Golf henk en ingrids melden zich ook altijd laatste maanden van de bull voor we weer de bear in rollen. Totale rektheid
Ja, en als de bedragen kloppen dan vind ik het maar lastig om er positief over te zijn. Blijft ook gokken natuurlijk, maar in de winter moet je m.i. de absolute hoofdprijs krijgen voor je belangrijkste spelers en dat is 35 miljoen niet als je het mij vraagt.zwembroek schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:35:
[...]
Het Santi ment is niet echt positief of wel @Darrell en @YES.
Eth loopt weer lekker leeg 😂 kut markt
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
sjorremans schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:08:
Eth loopt weer lekker leeg 😂 kut markt
:strip_exif()/f/image/ToN1Mif7umk41F6mtSJ2cC2F.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik had persoonlijk een beetje gehoopt dat de interesse van retail bij de 100k grens zou komen. Er was genoeg te lezen op de mainstream nieuwssites om zieltjes te winnen. Laten we die 100k inmiddels al vaak genoeg gezien hebben, dus die hoop is gevlogen. Ik verwacht dat er toch iets groters moet gebeuren (nieuws, aandacht) om de interesse te activeren, als deze komt dan gaat de koers als een raket waarbij 90% natuurlijk weer op de piek instapt.
Daarnaast is het wel vaker in dit topic voorbij gekomen, staat retail nog wel te springen om in te stappen (FOMO kan natuurlijk een hoop doen) of zijn het allemaal bagholders en er inmiddels wel klaar mee? Voor diegene die het spelletje snappen (cycles of Hold'n) natuurlijk waanzinnig om nu de tassen vol te hebben en op boost van retail uit te stappen, maar als een leek op de FOMO trein stappen is het wellicht toch nog te volatiel waarbij verliezen groot kunnen zijn en daardoor de interesse wat is afgezwakt (over de jaren). Wellicht hebben ze imiddels de tassen gevuld met aandelen/ etf's? Die cijfers heb ik niet helder dus neem dit maar niet aan (eigenlijk niks van wat ik hierboven schrijf
).
Daarnaast is het wel vaker in dit topic voorbij gekomen, staat retail nog wel te springen om in te stappen (FOMO kan natuurlijk een hoop doen) of zijn het allemaal bagholders en er inmiddels wel klaar mee? Voor diegene die het spelletje snappen (cycles of Hold'n) natuurlijk waanzinnig om nu de tassen vol te hebben en op boost van retail uit te stappen, maar als een leek op de FOMO trein stappen is het wellicht toch nog te volatiel waarbij verliezen groot kunnen zijn en daardoor de interesse wat is afgezwakt (over de jaren). Wellicht hebben ze imiddels de tassen gevuld met aandelen/ etf's? Die cijfers heb ik niet helder dus neem dit maar niet aan (eigenlijk niks van wat ik hierboven schrijf
Wat is jouw definitie van retail en hoe meet je deze interesse? Per definitie is iedereen retail, die geen institutionele of professionele investeerder is. Wij vallen hier met zijn allen ook onder de definitie retail. Echter vallen wij hier onder "early adopters" en/of "early majority".Durpstick schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:49:
Denk dat er wel degelijk retail investeerders zijn ingestapt via de ETF, maar dat zal voornamelijk de bovenkant van de samenleving zijn.
precies dit iddjvel92 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:19:
[...]
Wat is jouw definitie van retail en hoe meet je deze interesse? Per definitie is iedereen retail, die geen institutionele of professionele investeerder is. Wij vallen hier met zijn allen ook onder de definitie retail. Echter vallen wij hier onder "early adopters" en/of "early majority".
Denk dat er wel degelijk retail investeerders zijn ingestapt via de ETF, maar dat zal voornamelijk de bovenkant van de samenleving zijn.
Haha ik heb serieus altijd gedacht dat retail daadwerkelijk retailers waren. Ik vond het ook altijd zo'n vreemde term, zag ik van die winkeleigenaren hun kassa opmaken en dan een deeltje winst in DOGE pompen in hun kantoortje. Kon me ook al niet zo goed voorstellen dat dit zo'n grote groep zou zijnjvel92 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:19:
[...]
Wat is jouw definitie van retail en hoe meet je deze interesse? Per definitie is iedereen retail, die geen institutionele of professionele investeerder is. Wij vallen hier met zijn allen ook onder de definitie retail. Echter vallen wij hier onder "early adopters" en/of "early majority".
Juist tijdens het weekend.kazzzdafke schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:31:
Voor zij die interesse hebben, BTC zit momenteel op een redelijke weerstand:
- de golden FIB, Daily, VAL..
Ben benieuwd of deze zal gebroken kunnen worden naar beneden tijdens het weekend, daar twijfel ik aan.
[Afbeelding]
Retail is ook detailhandel. Oftewel verkoop aan consumenten (wij dus). Dus snap de verwarring.YES schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:22:
[...]
Haha ik heb serieus altijd gedacht dat retail daadwerkelijk retailers waren. Ik vond het ook altijd zo'n vreemde term, zag ik van die winkeleigenaren hun kassa opmaken en dan een deeltje winst in DOGE pompen in hun kantoortje. Kon me ook al niet zo goed voorstellen dat dit zo'n grote groep zou zijn
In crypto wordt met retail vaak bedoelt het "domme" exit liquiditeit, die laat in de cycle binnenstromen om onze tassen te kopen. Maar hoe meet je dat? Voor hetzelfde geld zijn zij al aan boord en hebben ze massaal meme coins gekocht. Vervolgens blijven wij zitten met onze hippe coins vol goede tech
Ik denk dat er nog best veel Trump holders zijnjvel92 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:39:
[...]
Retail is ook detailhandel. Oftewel verkoop aan consumenten (wij dus). Dus snap de verwarring.
In crypto wordt met retail vaak bedoelt het "domme" exit liquiditeit, die laat in de cycle binnenstromen om onze tassen te kopen. Maar hoe meet je dat? Voor hetzelfde geld zijn zij al aan boord en hebben ze massaal meme coins gekocht. Vervolgens blijven wij zitten met onze hippe coins vol goede tech.
Competitievervalsing. Maffiapraktijken.zwembroek schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 11:35:
[...]
Het Santi ment is niet echt positief of wel @Darrell en @YES.
Over golf ingrid gesproken.anti elppa schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:07:
[...]
er zit zeker heel veel retail in btc etf. Alleen veel minder de "domme" henk en ingrid "investors".
Je ziet nu veel meer boomers en mensen met geld die etf's kopen.
Golf henk en ingrids melden zich ook altijd laatste maanden van de bull voor we weer de bear in rollen. Totale rektheid
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4aQNioi2I5vSpL7fLkhHGgQv.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik zie al wel reclames langs de weg voor crypto, maar echt aanslaan doet het niet.Bandeleros schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:12:
Ik had persoonlijk een beetje gehoopt dat de interesse van retail bij de 100k grens zou komen. Er was genoeg te lezen op de mainstream nieuwssites om zieltjes te winnen. Laten we die 100k inmiddels al vaak genoeg gezien hebben, dus die hoop is gevlogen. Ik verwacht dat er toch iets groters moet gebeuren (nieuws, aandacht) om de interesse te activeren, als deze komt dan gaat de koers als een raket waarbij 90% natuurlijk weer op de piek instapt.
Daarnaast is het wel vaker in dit topic voorbij gekomen, staat retail nog wel te springen om in te stappen (FOMO kan natuurlijk een hoop doen) of zijn het allemaal bagholders en er inmiddels wel klaar mee? Voor diegene die het spelletje snappen (cycles of Hold'n) natuurlijk waanzinnig om nu de tassen vol te hebben en op boost van retail uit te stappen, maar als een leek op de FOMO trein stappen is het wellicht toch nog te volatiel waarbij verliezen groot kunnen zijn en daardoor de interesse wat is afgezwakt (over de jaren). Wellicht hebben ze imiddels de tassen gevuld met aandelen/ etf's? Die cijfers heb ik niet helder dus neem dit maar niet aan (eigenlijk niks van wat ik hierboven schrijf).
Meer mense die dit bekend voorkomt? Die rode lijn is je verkooporder
/f/image/pC35YpEMBdqFmfiO80iRgqoR.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Coldcat op 01-02-2025 14:05 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Retail is best aanwezig al, maar het aanbod aan alts is te groot en de snelheid waarmee nieuwe munten worden uitgescheten op met name de SOL chain is dodelijk voor een collectief alt season.
Er zijn meer Trump memecoins dan dat er alts waren in 2021.
Als we een run van alts krijgen dan zal het een selectie zijn die BTC gaat outperformen, de rest van de alts hobbelt daar dan achteraan en ik betwijfel of die gemiddeld gezien BTC gaan verslaan.
ETH moet BTC met zo'n 250% outperformen om weer terug op het niveau van 2021 te komen. Succes daarmee.
Als we een run van alts krijgen dan zal het een selectie zijn die BTC gaat outperformen, de rest van de alts hobbelt daar dan achteraan en ik betwijfel of die gemiddeld gezien BTC gaan verslaan.
ETH moet BTC met zo'n 250% outperformen om weer terug op het niveau van 2021 te komen. Succes daarmee.
Als je nog een dag wacht is het nog een beter koopjeMoiety schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:01:
Komop retail. Kijk eens naar Rune!! Koopje!
[Afbeelding]
denk dat mainstream misschien niet meer genoeg geld heeft. In iig in 'merica niet. Daar creditcard schulden op hoogtepunt.Bandeleros schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:12:
Daarnaast is het wel vaker in dit topic voorbij gekomen, staat retail nog wel te springen om in te stappen (FOMO kan natuurlijk een hoop doen) of zijn het allemaal bagholders en er inmiddels wel klaar mee? Voor diegene die het spelletje snappen (cycles of Hold'n) natuurlijk waanzinnig om nu de tassen vol te hebben en op boost van retail uit te stappen, maar als een leek op de FOMO trein stappen is het wellicht toch nog te volatiel waarbij verliezen groot kunnen zijn en daardoor de interesse wat is afgezwakt (over de jaren). Wellicht hebben ze imiddels de tassen gevuld met aandelen/ etf's? Die cijfers heb ik niet helder dus neem dit maar niet aan (eigenlijk niks van wat ik hierboven schrijf).
Veel mensen zijn al REKT gegaan in 2021 / 2022. Waarom zouden ze dat nog een keer willen?DarkShadow schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:09:
[...]
denk dat mainstream misschien niet meer genoeg geld heeft. In iig in 'merica niet. Daar creditcard schulden op hoogtepunt.
BTC is duidelijk.
Maar dat wij zo stom zijn om nog in die shitcoins te geloven. Niet iedereen is achterlijk
[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 01-02-2025 14:14 ]
Nou nou,Coldcat schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:14:
[...]
Veel mensen zijn al REKT gegaan in 2021 / 2022. Waarom zouden ze dat nog een keer willen?
BTC is duidelijk.
Maar dat wij zo stom zijn om nog in die shitcoins te geloven. Niet iedereen is achterlijk
we zijn alleen maar zo stom om te geloven dat anderen er nog in gaan geloven. We zijn echt niet zo stom om er echt in te geloven.
Behalve bij DOT
*in it for the tech
Klopt, mensen hadden ruimte op hun creditcards, nu niet meer:DarkShadow schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:09:
[...]
denk dat mainstream misschien niet meer genoeg geld heeft. In iig in 'merica niet. Daar creditcard schulden op hoogtepunt.
https://fred.stlouisfed.org/series/CCLACBW027SBOG
In 2021 waren centrale banken volle bak liquiditeit in de markten aan het pompen, de QE-machine stond aan terwijl we nu in een QT-fase zitten:
https://fred.stlouisfed.org/series/WALCL
Rente was sowieso laag, geld lenen was goedkoop:
https://fred.stlouisfed.org/series/FEDFUNDS
Reken dan de inflatie van de afgelopen jaren mee en dan snapt iedereen waarom Henk & Ingrid nu geen
$10.000 in Shiba kunnen YOLO'en. Die hebben nu hun creditcard gemaxxed om überhaupt boodschappen te kunnen doen.
Plus, zoals ik hierboven heb aangehaald, de hoeveelheid alts is onhoudbaar hoog.
Ik durf wel te stellen, voor alts: this time is different.
Voor BTC zie ik nog genoeg positieve signalen, met name die sterke inflows vanuit de ETF's. Met de ETF's hebben we een nieuwe doelgroep aangeboord. De dertigers, veertigers, vijftigers met een broker account die nu op deze laagdrempelige wijze BTC kunnen en durven kopen. En die kopen dan over het algemeen per persoon voor een groter bedrag dan de gemiddelde alt moonboy. Ook heeft de SEC met de goedkeuring van die ETF's in feite definitief groen licht gegeven aan institutionele investeerders. Alle twijfels over regulatie zijn weggenomen.
[ Voor 14% gewijzigd door BTC100K2021 op 01-02-2025 14:26 ]
Als die kut crypto niet naar de moon wil, dan maar zo 
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Klopt! Maar je geeft wel een heel inhoudelijke reactie. Even oppassen, dit is niet het NK topicBTC100K2021 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:20:
[...]
Klopt, mensen hadden ruimte op hun creditcards, nu niet meer:
In 2021 waren centrale banken volle bak liquiditeit in de markten aan het pompen, de QE-machine stond aan terwijl we nu in een QT-fase zitten:
Reken dan de inflatie van de afgelopen jaren mee en dan snapt iedereen waarom Henk & Ingrid nu geen
$10.000 in Shiba kunnen YOLO'en. Die hebben nu hun creditcard gemaxxed om überhaupt boodschappen te kunnen doen.
Plus, zoals ik hierboven heb aangehaald, de hoeveelheid alts is onhoudbaar hoog.
Voor BTC zie ik nog genoeg positieve signalen, met name die sterke inflows vanuit de ETF's. Met de ETF's hebben we een nieuwe doelgroep aangeboord. De dertigers, veertigers, vijftigers met een broker account die nu op deze laagdrempelige wijze BTC kunnen en durven kopen. En die kopen dan over het algemeen per persoon voor een groter bedrag dan de gemiddelde alt moonboy. Ook heeft de SEC met de goedkeuring van die ETF's in feite definitief groen licht gegeven aan institutionele investeerders. Alle twijfels over regulatie zijn weggenomen.
Zal iedere Henk en Ingrid op zoek gaan naar die troep of gewoon op Binance blijven?BTC100K2021 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:05:
Oh, die SUI drek ook weer onder de 4$. Wenn moon alles.
Als de alts dalen is het hier wat rustiger dan hebben de verstandige mensen even tijd om met elkaar te pratenDarkShadow schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:27:
[...]
Klopt! Maar je geeft wel een heel inhoudelijke reactie. Even oppassen, dit is niet het NK topic
zo, weer een dca gedaan want geld moet rollen!!
nothing stops this train
Dan moet scorpion eigenlijk reptile worden in dit plaatje 😀MrMrq schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 08:22:
[...]
[Afbeelding]
Pwoah, dit wordt een mooie hoor. Taro scoort maximaal op TA skills, maar Anti Elppa heeft de hoogst mogelijke score voor bull power. kan maxi zuur spuwen.
slim gedaan, want als je het nu in crypto stopt, rolt het vanzelf naar beneden!Kol Nedra schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:41:
zo, weer een dca gedaan want geld moet rollen!!
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Rune is dan ook insolvent. Dus einde verhaal.Frozen-North schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:54:
RUNE gaat hard door het putje.
Voor de start van elke altrun zie je dergelijke argumenten, logisch ook omdat de alts dan al een tijd beroerd gaan. In 2020 waren er ook al teveel alts, men had zn lesje wel geleerd van de ICO-hype en was er een hoop onzekerheid door covid.BTC100K2021 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:20:
[...]
Klopt, mensen hadden ruimte op hun creditcards, nu niet meer:
Elk altseason is groter en gekker dan de voorgaande, dat stopt niet ineens, daar geloof ik niet in. De steenrijke marktpartijen creeren de hype en iedereen gaat er weer in mee. De POTUS loopt zelfs shitcoins te chillen.
Maar met alleen btc, boer je natuurlijk ook prima. Ieder zn strategie.
De tijd leert of het tij keert
Kan ook een DCA out zijn hè.

Ah ja de ICO hype... hoeveel whitepapers ik wel niet gelezen heb in 2018
Ooit met de vrouw samen €200 in FLIP ICO gestopt (Gaming coin), maar heb inmiddels geen enkel idee waar die munten überhaupt zijn en op CMC wordt ie al niet meer bijgehouden, dus zal wel dood zijn.
Hoeveel geld er destijds op die manier "verdwenen" is, poh

Ooit met de vrouw samen €200 in FLIP ICO gestopt (Gaming coin), maar heb inmiddels geen enkel idee waar die munten überhaupt zijn en op CMC wordt ie al niet meer bijgehouden, dus zal wel dood zijn.
Hoeveel geld er destijds op die manier "verdwenen" is, poh
Dan moet hij niet de markt bang maken met zijn tarrifs. Dat zijn inflatie verhogende maatregelen. Powell zal blij met hem zijn. Ik zie QE dan ook niet gebeuren de eerste 6 maanden. Omdat QE ook inflatie verhogend werkt. En dan waren de PCE cijfers ook alweer hoger gister. De cijfers van aanstaande vrijdag m.b.t. de labourmarkt zijn daarom nog wat belangrijker geworden. Ik verwacht echt een sterkte markt reactie. Up of down. Alle hoop is gevestigd op de seasonality. Ik hoop van harte dat de cycle sterker is dan al die macro economische shit.
De armen worden armer, de rijken rijker. Dat rijke geld is nog steeds op zoek naar een betere spreiding en rendement. Die vinden heus BTC en crypto ETFs.DarkShadow schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:09:
[...]
Die vijf tientjes die ‘onderkant samenleving’ erin gooit maken het verschil niet.
Anyway, dit weekend actie gegarandeerd. Gisteren al bij FeuerEngel (Rammstein cover band in de 013), vanavond naar Charlotte de Witte b2b met Amelie Lens (in Flanders Expo Gent).
Gains moeten rollen.
Maktub
Tenzij ze het zoals nu massaal in XRP douwen.MrMrq schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:14:
[...]
Die vijf tientjes die ‘onderkant samenleving’ erin gooit maken het verschil niet.
Rammstein ftw.
Ja dat is waar, laten we de mythe in stand houdensh4d0wman schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:09:
@Bushalte out?
[Afbeelding]
De interface van @Kol Nedra heeft alleen een grote groene buy knop.

MrMrq schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:14:
[...]
De armen worden armer, de rijken rijker. Dat rijke geld is nog steeds op zoek naar een betere spreiding en rendement. Die vinden heus BTC en crypto ETFs.
Anyway, dit weekend actie gegarandeerd. Gisteren al bij FeuerEngel (Rammstein cover band in de 013), vanavond naar Charlotte de Witte b2b met Amelie Lens (in Flanders Expo Gent).
Gains moeten rollen.

Ter info er komt wel een altseason, titel is beetje clickbait wel goede data trouwens
[ Voor 30% gewijzigd door Pinsa op 01-02-2025 15:54 ]
Yep, de tariffs die vandaag in zouden moeten gaan kunnen de hele bende enorm verzieken:zwembroek schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:13:
[...]
Dan moet hij niet de markt bang maken met zijn tarrifs. Dat zijn inflatie verhogende maatregelen. Powell zal blij met hem zijn. Ik zie QE dan ook niet gebeuren de eerste 6 maanden. Omdat QE ook inflatie verhogend werkt. En dan waren de PCE cijfers ook alweer hoger gister. De cijfers van aanstaande vrijdag m.b.t. de labourmarkt zijn daarom nog wat belangrijker geworden. Ik verwacht echt een sterkte markt reactie. Up of down. Alle hoop is gevestigd op de seasonality. Ik hoop van harte dat de cycle sterker is dan al die macro economische shit.
Uiteraard geen zekerheid dat die percentages uitkomen, maar vanuit het niets ineens een krimp van 1.5% in 2025 en 2.1% in 2026 is echt fors, zeker als je beseft dat er in 2024 nog 2.8% groei was. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, je pest je eigen economie net zo hard met die willekeurige tariffs.EY chief economist Greg Daco estimates US GDP would contract by 1.5% in 2025 and 2.1% in 2026 if the tariffs kick in as they would "dampen" consumer spending and business investment. Inflation would rise by about 0.7% in the first quarter, Daco projects.
Hoe dan ook: voor de beurs/crypto is dat inderdaad niet echt goed nieuws: het is super duidelijk wat er gister gebeurde toen het nieuws bekend werd dat het plan zou doorgaan. Beste waar we op kunnen hopen is dat ze toch heel snel gaan babbelen en soort van compromis kunnen sluiten, én dat de BTC seasonality inderdaad nog iets kan doen. Maar het zal de boel op z'n minst fors dempen.
Kijk eerst de video, de titel is een beetje clickbait hij gaat wel uit van een altseason
Iedereen roept ook dat er teveel coins zijn voor een altseason daar geeft hij ook antwoord op waard om even te kijken
[ Voor 13% gewijzigd door Pinsa op 01-02-2025 15:46 ]
Wat is dat voor vage knakker?Pinsa schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:45:
[...]
Kijk eerst de video, de titel is een beetje clickbait hij gaat wel uit van een altseason
$ETH is setting up for a potential reversal—price is dipping, but buying volume keeps climbing.
— Kyledoops (@kyledoops) 1 februari 2025
Last time this happened in May 2024, ETH ripped.
If momentum holds, we could be looking at a strong move up, with investor confidence quietly building despite the recent pullback. pic.twitter.com/CO6OYIkqfq
Had hem ook nog niet eerder gezien, maar vind de data die hij laat zien interassant m.b.t de hoeveelheid coins in omloop en het rondgaan van het volume, kijk nou maar even
[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 01-02-2025 15:49 ]
Da's die Dan Gambardello, daar post Gipsy al jaren videos van. Hij is zo'n beetje de uber-uber hyper van heel crypto X/YouTube. Heb vorig jaar nog een keer voor de grap een compilatie gemaakt van z'n videotitels waarin altseason altijd 'imminent' was en je 'GET READY' enzo. Maar ach, Gipsy wordt er vrolijk van en het fungeert als een soort hopium voor sommigen, geloof ik
keanu_ schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:52:
[...]
slim gedaan, want als je het nu in crypto stopt, rolt het vanzelf naar beneden!
:strip_exif()/f/image/eizsLzIM0q0DcCVmCcg8qUpE.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Zullen we Carranza in een dinopak die kant opsturen?YES schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:08:
[...]
Ja, en als de bedragen kloppen dan vind ik het maar lastig om er positief over te zijn. Blijft ook gokken natuurlijk, maar in de winter moet je m.i. de absolute hoofdprijs krijgen voor je belangrijkste spelers en dat is 35 miljoen niet als je het mij vraagt.
Zit ik alweer zolang hier ? Man tijd om uit te stappen dan maarGuere schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:49:
[...]
Da's die Dan Gambardello, daar post Gipsy al jaren videos van. Hij is zo'n beetje de uber-uber hyper van heel crypto X/YouTube. Heb vorig jaar nog een keer voor de grap een compilatie gemaakt van z'n videotitels waarin altseason altijd 'imminent' was en je 'GET READY' enzo. Maar ach, Gipsy wordt er vrolijk van en het fungeert als een soort hopium voor sommigen, geloof ik
Tging in dit geval om de australier van pinsa die zegt dat er een mindere alt season komt.
Dat geloof ik ook best wel. We gaan het meemaken
Ohh oops, sorry, foutje. Het was een reactie op jouw post en de titel was ook clickbait, dus dacht dat het om jouw video gingGipsy King schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:56:
Tging in dit geval om de australier van pinsa die zegt dat er een mindere alt season komt.
De verdeling is anders als in 2021 dat zegt hij ook in de video, je neemt meer risico met kleine marketcap projecten. De juiste alts proberen te zoeken dat is de truc, AI was eerst ook booming Virtuals en Aixbt gaan ook door het putje als voorbeeld, maar goed tis allemaal maar gissen waar we gaan komen.Gipsy King schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:56:
[...]
Zit ik alweer zolang hier ? Man tijd om uit te stappen dan maar![]()
Dan is ook vaag , correct. Maar wel leuke data.Guere schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:58:
[...]
Ohh oops, sorry, foutje. Het was een reactie op jouw post en de titel was ook clickbait, dus dacht dat het om jouw video ging
Of Zechiel naar de kapper sturen en die er in de plaats van Santi heen laten gaan.zwembroek schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 15:54:
[...]
Zullen we Carranza in een dinopak die kant opsturen?
Don te Kloese, onze eigen Mexicaanse kartel leider weet wel raad met die spaghetti vreters.Darrell schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 16:10:
[...]
Of Zechiel naar de kapper sturen en die er in de plaats van Santi heen laten gaan.
Mijn "two sats" op het hele "alt-season" verhaal is, dat het de afgelopen jaren over-hyped is geweest en de verwachtingen te hoog zijn/waren. Mochten we alsnog een alt-season krijgen, dan zal de kans op teleurstelling alsnog groot zijn want verkeerde narrative gekocht of niet snel genoeg verkocht.Pinsa schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 16:00:
[...]
De verdeling is anders als in 2021 dat zegt hij ook in de video, je neemt meer risico met kleine marketcap projecten. De juiste alts proberen te zoeken dat is de truc, AI was eerst ook booming Virtuals en Aixbt gaan ook door het putje als voorbeeld, maar goed tis allemaal maar gissen waar we gaan komen.
Dit alles terwijl Bitcoin vooralsnog slow en steady doorstijgt.
Zit wat in, stel ik koop nu een alt verwacht ik er zelf niet meer van dan een x2 beter gezegt dan pak ik winst, dan nog moet je zorgen dat je in de goede alt zit. Denk er soms ook over na om alts helemaal te skippen en wachten dat Bitcoin dipt en dan te beginnen met DCA.jvel92 schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 16:27:
[...]
Mijn "two sats" op het hele "alt-season" verhaal is, dat het de afgelopen jaren over-hyped is geweest en de verwachtingen te hoog zijn/waren. Mochten we alsnog een alt-season krijgen, dan zal de kans op teleurstelling alsnog groot zijn want verkeerde narrative gekocht of niet snel genoeg verkocht.
Dit alles terwijl Bitcoin vooralsnog slow en steady doorstijgt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!