Vlug €700 Dogecoin bijkopen?
Twijfel twijfel wat is het toch lastig haha
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
@anti elppa hij is voor jouderyck schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:49:
Als je wilt dat het morgen nog maar 500 euro waard is, doen!deryck schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:49:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik zou voor fartcoin of butthole gaan voor de maximale bounce.deryck schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:49:
Je gaat niet voor VCA met als voordeel dat je zelf je te behalen rendement kan bepalen?Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:23:
[...]
Ik hoop het man maar ik zie het nog niet, tenzij alle geld van memes en alts regelrecht in Bitcoin gaat.
Oke op 95k doe ik mijn eerste Bitcoin DCA hopelijk komen we daar volgende week
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
There's probably one reason for this correction:$USDT has been delisted on all exchanges and therefore market makers and traders have taken the chance to manipulate the markets into a deep correction to accumulate more.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 2 februari 2025
I think we'll see it reverse next week.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
die 65 tot 75 komen puur dat de bodem vaak net onder de top van de run ervoor zitten. Top maakt ook absoluut uit. En die weten we nietPinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:18:
[...]
Ik denk dat we de 40k nog wel zien ergens in okt/nov 2026, jou 65 of 75k zijn berekend op een top van ?
Maar idd risico lopen wil je ook niet
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Je moet toch wat verzinnen om niet toe hoeven te geven dat je een volledig verkeerde beslissing hebt gemaakt mei vorig jaar.
MM Update: Max pain has been flushed. Exchanges are sending stables to #Wintermute and #Symbolic to buy the dip and run the prices back up. Spot buyers do the same. pic.twitter.com/C5G5rOrnGd
— MartyParty (@martypartymusic) 2 februari 2025
Denk gewokn DCA is lekker makkelijk en als ik extra fiat of BTC laag staat extra DCA, bij VCA moet ik ook gaan verkopen.John245 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:52:
[...]
Je gaat niet voor VCA met als voordeel dat je zelf je te behalen rendement kan bepalen?
[ Voor 16% gewijzigd door Pinsa op 02-02-2025 21:00 ]
Gokje 150k? Maar heb mijn DCA gedaan dus geef me nu maar een stempelanti elppa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:54:
[...]
die 65 tot 75 komen puur dat de bodem vaak net onder de top van de run ervoor zitten. Top maakt ook absoluut uit. En die weten we niet
Zie bv de 15k deze run zat 5k onder de top van 2017. Keer daarvoor haalden we dat niet, maar toen gingen we ook zo extreem nog (1000 en 3000)
Lief dagboek,YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:55:
Lief dagboek,
Als dit de dip was, heb ik hem gekocht.
Liefs,
YES
Ik blijf bij iets tussen de 200 en 250kPinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:58:
[...]
Gokje 150k? Maar heb mijn DCA gedaan dus geef me nu maar een stempelWen maxi?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
En geen woord meer over altcoins.Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:57:
[...]
Denk gewokn DCA is lekker makkelijk en als ik extra fiat of BTC laag staat extra DCA, bij VCA moet ik ook gaan verkopen.
Andere optie voor de bear beginnen met uitstappen met de huidige pot ,dan terug komen in de bear om meer BTC terug te kopen
Mooi overzicht op: https://kycnot.me/MrFX schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 15:33:
[...]
Heb je nog een advies om in totale anonimiteit monero te kopen.
Asking for a friend.
Doe ik dinsdag pas, als de bodem is bereikt.Steady schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:06:
Iemand al iets gehoord over USDT/MiCA op Bybit?
En uiteraard flink de dip gekocht vandaag
Flinke portie hopiumJoosie200 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:13:
[...]
Wat heeft hij gesnoven. Doe mij ook van zulk spul
Jawel joh heb extra sats nodigzwembroek schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:07:
[...]
En geen woord meer over altcoins.Ook niet in dat dikke altseason die we na de 10e van februari krijgen he!
Dan moet je dus een alt kopen die het beter doet dan Bitcoin. Succes daarmee.
Move strong! Tijdig winst pakken stel je doelen anders bij jij wil toch ook maar 1 ding na deze cyclezwembroek schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:17:
[...]
Dan moet je dus een alt kopen die het beter doet dan Bitcoin. Succes daarmee.
Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:19:
[...]
Move strong! Tijdig winst pakken stel je doelen anders bij jij wil toch ook maar 1 ding na deze cycle
SUI -13% vandaag ouch, wat is de andere alt die hij heeft?
Dacht Vechain maar weet niet zeker, heb niks meer van hem gehoort maybe heeft hij wel winst gepakt we zullen het wel horenSteady schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:51:
[...]
SUI -13% vandaag ouch, wat is de andere alt die hij heeft?
Ik zag hem vanmiddag rijden in een nieuwe wagen met chauffeur!Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:56:
[...]
Dacht Vechain maar weet niet zeker, heb niks meer van hem gehoort maybe heeft hij wel winst gepakt we zullen het wel horen
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
SUI en Vechain. Niks verkocht. Stond op het punt vrijdag te verkopen na de opleving. Niet gedaan. Dus nog net zo'n sukkel als altijd. Was geen gezellig weekend.Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:56:
[...]
Dacht Vechain maar weet niet zeker, heb niks meer van hem gehoort maybe heeft hij wel winst gepakt we zullen het wel horen
Je hebt toch een goed voornemen om in 2025 winst te pakken? Wat is nu het plan dan, als er geen altseason komt, ben jij straks de lul hè. Je legt al je eieren in één mandje.bsmpower schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:00:
[...]
SUI en Vechain. Niks verkocht. Stond op het punt vrijdag te verkopen na de opleving. Niet gedaan. Dus nog net zo'n sukkel als altijd. Was geen gezellig weekend.
Heeft hij nog geluk met SUISteady schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:02:
[...]
Je hebt toch een goed voornemen om in 2025 winst te pakken? Wat is nu het plan dan, als er geen altseason komt, ben jij straks de lul hè. Je legt al je eieren in één mandje.
Klopt, dan heb ik het ook niet verdiend.Steady schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:02:
[...]
Je hebt toch een goed voornemen om in 2025 winst te pakken? Wat is nu het plan dan, als er geen altseason komt, ben jij straks de lul hè. Je legt al je eieren in één mandje.
Sta je wel op winst nu wat let je dan? Of je pleurt het in BTC en neemt nog een ritje meebsmpower schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:00:
[...]
SUI en Vechain. Niks verkocht. Stond op het punt vrijdag te verkopen na de opleving. Niet gedaan. Dus nog net zo'n sukkel als altijd. Was geen gezellig weekend.
Alles is winst nu. Inmiddels wel 40% ingeleverd tov begin December. Wat ik zal zei, verkeerde keuzes gemaakt zoals zo vaak. Niet geluisterd naar de adviezen hier.Pinsa schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:03:
[...]
Sta je wel op winst nu wat let je dan? Of je pleurt het in BTC en neemt nog een ritje mee
Wat is het plan nu dan?bsmpower schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:09:
[...]
Alles is winst nu. Inmiddels wel 40% ingeleverd tov begin December. Wat ik zal zei, verkeerde keuzes gemaakt zoals zo vaak. Niet geluisterd naar de adviezen hier.
1. Pak je winst nubsmpower schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:09:
[...]
Alles is winst nu. Inmiddels wel 40% ingeleverd tov begin December. Wat ik zal zei, verkeerde keuzes gemaakt zoals zo vaak. Niet geluisterd naar de adviezen hier.
In een depressie raken denk ik 🙂
Zo is het. Laat het iig een les zijn aan de newbies hier hoe het dus vooral niet moet.YES schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:18:
Mensen, laat @bsmpower lekker. Hij kiest tot nu toe elke keer HODL. Hij heeft (zowel gevraagd als ongevraagd) advies zat gehad maar trekt zijn eigen plan. Is ook zijn goed recht.
Ach, je weet niet wat de toekomst brengt. Wie weet komt er nog een altseason wat zijn weerga niet kent en ben jij ineens koning diamond hands hier. Je staat bovendien nog altijd op een goede winst terwijl de hele markt door het putje gespoeld wordt.bsmpower schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:20:
[...]
Zo is het. Laat het iig een les zijn aan de newbies hier hoor het dus vooral niet moet.
Jawel maar iets later dan verwacht #hopiumHet Fantoom schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:22:
Als ik het hier zo lees komt er dus geen altseason meer aan?
Een beetje maar…zwembroek schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:21:
Het oogt lekker fragiel allemaal.
Trump is bezig aan zijn masterplan om de shitcoin der shitcoins, Dollar, zwakker te maken zodat QE aangezet kan worden.Het Fantoom schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:22:
Morgen dus
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nee idd, is geannuleerd, we gaan de tent sluiten.Het Fantoom schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:22:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Maakt niet uit. Beurzen openen morgen waarschijnlijk flink rood en crypto zal dan wel meedoen.Gelukszoekr schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:30:
De vraag, sinds vanmorgen is natuurlijk. Wat gaan we shorten?
Daarom, wat zal het hardst getroffen worden. Een Amerkaans automerk, of meer een Canadese exporteur van hout? Of toch gewoon Cardano?The Redman schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:31:
[...]
Maakt niet uit. Beurzen openen morgen waarschijnlijk flink rood en crypto zal dan wel meedoen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Die laatste.Gelukszoekr schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:33:
[...]
Daarom, wat zal het hardst getroffen worden. Een Amerkaans automerk, of meer een Canadese exporteur van hout? Of toch gewoon Cardano?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
nothing stops this train
wat is dit voor een PS5 game?The Redman schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:39:
[Afbeelding]
miljonairs? Ik zie alleen maar schrale atsers
nothing stops this train
Nog heel even geduld, we zijn er bijna:Mr Ronman schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:42:
En mijn ETH long al weer gestopt, the dip keeps dipping
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Soms loop ik door de supermarkt en stel ik me voor dat de meeste producten er alleen staan om een illusie van overvloed en keuze te creëren, puur om mij een prettig gevoel te geven in de Albert Heijn.Steady schreef op zondag 2 februari 2025 @ 22:56:
Relax mannen, hij is leeg. De dip is voorbij. Ja, deze chemische pot was lekker.
[Afbeelding]
Ik zie Born Slippy staan van Underworld = direct +1Alpina schreef op zondag 2 februari 2025 @ 23:19:
@Alpina en @zwembroek bij de eerste tekenen van een altseason:
[Video: Underworld - Born Slippy (Nuxx)]
Alles overleefd trouwens @MrMrq ? Zag er wel echt gaaf uit daar.
1 BTC = 1 BTC (+ 0,00%)metallicattim schreef op zondag 2 februari 2025 @ 23:14:
Mijn alts zijn in Sats "maar" 10% gedaald (vooralsnog), dat is BTC ook wel gedaald.
Morgen nog een mega capatulatie candle. Daarna weer up! up!
Legend!gebruikershaes schreef op zondag 2 februari 2025 @ 23:57:
Die dip werd snel opgekocht. Was Taro met z’n orders
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq