Zero.
🤣🤣🤣🤣🤣anti elppa schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 22:17:
[...]
Ahhh oke. Jammer, maakt het minder grappig allemaal.
Never ever financial advice...
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Steady schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 23:03:
Nou ik hoop dat die 91k nog flink doorstijgt vandaag, kan wel wat meer profits gebruiken. Vandaag geheel onverwachts de zak gekregen op kantoor, snel wat nieuws vinden voordat de economie instort door Trumpie.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/aiTkK2vacoXkyLJyCcd6SpDs.jpg?f=user_large)
Ik denk dat ik een keer vergeten was bedankt te zeggen
They who buy the dip, deserves the rip.
Ah, dat is wel zuur, zeker als het zo onverwachts is. Wel goede 'exit-regeling' meegekregen?Steady schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 23:03:
Nou ik hoop dat die 91k nog flink doorstijgt vandaag, kan wel wat meer profits gebruiken. Vandaag geheel onverwachts de zak gekregen op kantoor, snel wat nieuws vinden voordat de economie instort door Trumpie.
Heb je een beetje een goede functie/branche qua baankansen?
Heel veel succes in ieder geval met iets nieuws vinden!
Ja de exit is prima zo.. Qua kansen ook geen stress, ligt voor het oprapen. Ben gewoon nog steeds verbaasd. Thanks, komt wel weer goedYES schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 23:24:
[...]
Ah, dat is wel zuur, zeker als het zo onverwachts is. Wel goede 'exit-regeling' meegekregen?
Heb je een beetje een goede functie/branche qua baankansen?
Heel veel succes in ieder geval met iets nieuws vinden!
92k let's go
[ Voor 3% gewijzigd door Steady op 22-04-2025 23:28 ]
De vraag is wanneer. Ik zie het niet zo snel terug testen als die de run is. Misschien een wick na de 92 hoog of 94.Danjel schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 23:24:
Je zou denken dat we nog wel ff terug naar 88k gaan he? Of toch niet?
Zitten tegen weerstanden aan maar het ziet er toch sterk uit.
Al gaat de economie wel een enorme klap krijgen door Trump. Het kan zo instorten als de eerste signalen daar zijn.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Sterkte man!Steady schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 23:03:
That’s the spirit. Dat zie ik graag. Alleen met deze houding red je het in de cryptowereld. Tegenslag. Fuck it. Nieuwe kansen dienen zich aan. Misschien niet dit jaar, dan zeker wel volgend jaar!
Damn die explosie van 92 naar 94 in 1 minuutGioStyle schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 23:49:
There we go...
Taro schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 13:14:
Mega groene candle richting +-92k incoming met misschien wel een wick tot 94k?
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/muevD4yJsBHEynIPgYvif4x0.gif?f=user_large)
Benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Je zou maar geen BTC hebben.Moiety schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 23:59:
Beren willen 50k, nu!
Damn, ik heb vorige maand al mijn sui ingeruild voor Fartcoin. Ow wacht….Coldcat schreef op woensdag 23 april 2025 @ 00:03:
Sui + 20%... dikke gains voor de hodler
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Beter in sats.Gelukszoekr schreef op woensdag 23 april 2025 @ 00:14:
Is het niet verstandiger als we toch gewoon in Euro's gaan rekenen? Die dollar is ook niet meer wat het geweest is...
Wel zo makkelijk, 1 sat zal altijd 1 sat blijven.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
[ Voor 6% gewijzigd door GioStyle op 23-04-2025 00:25 ]
Net op het FOMO door m'n aderen giert, met mach 10,000
Boven de BMSB boys!
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 23-04-2025 00:28 ]
Laatste maand al twee momenten gehad van 'had ik maar verkocht'. Gaat mij niet een derde keer gebeuren. Winst is winst.Coldcat schreef op woensdag 23 april 2025 @ 00:27:
[...]
Net op het FOMO door m'n aderen giert, met mach 10,000
Boven de BMSB boys!
haha ja?
winst nemen is moeilijk, maar ik heb nu enkele gratis steaks binnen geharkt
nothing stops this train
Ben 2 weekjes op vakantie met vrouw en kids in Anti Elppa’s favoriete land en vind die dollar koers helemaal prima. Laat maar weten als ik voor iemand nog wat goedkope bitcoinen mee moet nemen 😉.Gelukszoekr schreef op woensdag 23 april 2025 @ 00:14:
Is het niet verstandiger als we toch gewoon in Euro's gaan rekenen? Die dollar is ook niet meer wat het geweest is...
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
The only easy day is yesterday.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Oeps, ik zal het maar op de vroege ochtend stekensh4d0wman schreef op woensdag 23 april 2025 @ 06:06:
@Mathias9956 BTC/DOL?
Grammar police will take you to jail now....
[Afbeelding]
The only easy day is yesterday.
Nog maar 1920 btc te gaan tot nieuwe ath op coinbase pro. Das zo veel niet meer.
Vannacht m’n TPtjes gehit, nu nog een runnertje over. Lfg!
[ Voor 32% gewijzigd door gebruikershaes op 23-04-2025 07:38 ]
Erom vragen is ook zo wat, bedankt, nu heb ik er ook een.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
We gaan heel aardig zijn #nohomoknakworst schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:01:
Nou gaat Trump Powell toch echt niet ontslaan. Wat een figuur.
Volgens mij is de FED een aparte entiteit waarover de president niets te zeggen heeft. Dat hebben JP Morgan cum suis destijds slim weten te regelen, tegelijkertijd met het laten zinken van de Titanic (waarop alle tegenstanders van het stichten van de Federal Reserve waren ingescheept).knakworst schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:01:
Nou gaat Trump Powell toch echt niet ontslaan. Wat een figuur.
JP Morgan stond zelf ook op de gastenlijst voor de maiden voyage, maar zegde op het laatste moment af.
Lees voor meer details het boek "Bij Gebrek aan Beter" van Diedert de Wagt
[ Voor 8% gewijzigd door hansdegit op 23-04-2025 08:08 ]
Taro schreef op woensdag 23 april 2025 @ 07:50:
[...]
Erom vragen is ook zo wat, bedankt, nu heb ik er ook een.
Klopt, zoals jPow zelf ook zei is het ontslaan "by law" niet toegestaan. Daarom probeert Trump hem in de court van public opinion te bewegen.hansdegit schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:06:
[...]
Volgens mij is de FED een aparte entiteit waarover de president niets te zeggen heeft. Dat hebben JP Morgan cum suis destijds slim weten te regelen, tegelijkertijd met het laten zinken van de Titanic (waarop alle tegenstanders van het stichten van de Federal Reserve waren ingescheept).
JP Morgan stond zelf ook op de gastenlijst voor de maiden voyage, maar zegde op het laatste moment af.
Lees voor meer details het boek "Bij Gebrek aan Beter" van Diedert de Wagt
Je moet niet meer zo veel lijnen per dag via je neus verwerken, Elppa. Je gaat er bijna van hallucinerenanti elppa schreef op woensdag 23 april 2025 @ 06:38:
Ik heb horizontaal rond de 95k nog een lijn lopen. Verder hebben we nu alle belangrijke MA's gepakt op de daily, weekly en monthly. De 21weekly ma was de laatste op 92,6k.
Nog maar 1920 btc te gaan tot nieuwe ath op coinbase pro. Das zo veel niet meer.
Stack Sats
Ook al ééntje voor @YES klaar staan. De arrogantie zelfverheerlijking schijnt te stijgen zodra je blauwe lettertjes kunt typen.
knakworst schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:29:
[...]
Ook al ééntje voor @YES klaar staan. De arrogantie zelfverheerlijking schijnt te stijgen zodra je blauwe lettertjes kunt typen.
Ik mag hopen dat men deze keer wél massaal winst gaat nemen op dit soort muntjes...
Guere schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:36:
Lol SUI +32% op de daily. En dan mocht ik gisteren nog niet de term parabolic gebruiken
Ik mag hopen dat men deze keer wél massaal winst gaat nemen op dit soort muntjes...
Je hoeft hier niet eens een plaatjes meme van te maken, zo lollig is deze post.Guere schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:36:
Lol SUI +32% op de daily. En dan mocht ik gisteren nog niet de term parabolic gebruiken
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Winst nemen? Ik twijfel nu pas om in te stappen!Guere schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:36:
Lekker die groene candles chasendehardstyler schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:43:
Winst nemen? Ik twijfel nu pas om in te stappen!
Die had 'm al lang...knakworst schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:29:
[...]
Oke oke, deze is wel okéGuere schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:36:
volgende weerstanden ook 96k - 101k (fibonacci range)
[ Voor 34% gewijzigd door keanu_ op 23-04-2025 09:47 ]
Bijna, nog 5% in het rood met Sui!Guere schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:36:
Want is bijvoorbeeld de BMSB nu echt succesvol doorbroken of moeten we nog een close afwachten of hoger niveau?GekkeRipper schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:03:
Nu nog volle bak instappen op BTC of te veel risico op "dit was het dan"?
Als het easy money tot aan de vorige ATH gaat worden dan ben ik geneigd weer in te stappen.
Er worden meerdere voorspellingen gedaan dat in september de top is. Maar niets is zeker, dat was wel duidelijk afgelopen 4 maandenGekkeRipper schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:03:
Met deze hoogte instappen vind ik persoonlijk riskant gezien de enorme onzekerheid en volatiliteit. Ik heb nu vooral hopium dat het stijgen verder doorzet, maar ik leg al een poos niet meer in en hoop dat de 140-150 nog gehaald kan worden.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Nu maar even stoppen. Volgende sells op 100k, 105k en 109k.
Kan ETH ook even een run doen tot minstens $2.5k? Thanks.
ik hoop vooral dat mensen wat geleerd hebben afgelopen maanden en weg blijven van die gure drek. Gewoon iedereen all in op btc aubGuere schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:36:
Die top van september is met name gebaseerd op vorige cycli, met altseason in Q1 enzo. Tijd heeft ons ingehaald dat die niet meer gaat gebeuren imho. This time is different.ByteMe_ schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:13:
[...]
Er worden meerdere voorspellingen gedaan dat in september de top is. Maar niets is zeker, dat was wel duidelijk afgelopen 4 maanden![]()
Met deze hoogte instappen vind ik persoonlijk riskant gezien de enorme onzekerheid en volatiliteit. Ik heb nu vooral hopium dat het stijgen verder doorzet, maar ik leg al een poos niet meer in en hoop dat de 140-150 nog gehaald kan worden.
Wachten op retest van BMSB is een overweging. Of gewoon eerder ingestapt zijn tijdens de high fear momenten afgelopen weken
Dat ligt er vooral aan hoe lang je Bitcoin wil aanhouden. Hoe ik je post lees is dat niet zo lang, en heb je ook niet perse veel vertrouwen in Bitcoin maar laad je je meeslepen door met moment.GekkeRipper schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:03:
Of Bitcoin nu op de korte termijn nog verder naar boven gaat of niet, dit is een verliesgevende gedachtegang
Even een toelichting. Ik zit er nu 5 jaar in denk ik. 3 jaar op verlies gestaan. Om dat weer te voorkomen een paar maanden terug alles verkocht. Met winst. Ik zit er zeker voor de lange termijn in. Maar ik denk het geld wel binnen 3 jaar nodig te hebben. Ik wil niet weer 3 jaar op potentieel verlies staan.Gelukszoekr schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:20:
[...]
Dat ligt er vooral aan hoe lang je Bitcoin wil aanhouden. Hoe ik je post lees is dat niet zo lang, en heb je ook niet perse veel vertrouwen in Bitcoin maar laad je je meeslepen door met moment.
Of Bitcoin nu op de korte termijn nog verder naar boven gaat of niet, dit is een verliesgevende gedachtegang
Er staan nu echter zoveel seinen op groen, dat had ik niet verwacht. Zonde om te laat weer in te stappen. Het is al te laat, achteraf gezien. Maar wat als ik weer instap en dit het echt was?
Mijn primaire doel is om niet de beer in te gaan met m'n geld in btc. En het secundaire doel is meer winst maken dan ik al heb.
Duidelijk! In dat geval is het naar mijn idee behoorlijk onvoorspelbaar nu. Wie weet staan we in augustus op $150k, of was dit slechts een shorts squeeze en gaan we gewoon nog lager. Het is maar net hoe de maga pet waait. Ik wacht af tot er meer zekerheid is.GekkeRipper schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:23:
[...]
Even een toelichting. Ik zit er nu 5 jaar in denk ik. 3 jaar op verlies gestaan. Om dat weer te voorkomen een paar maanden terug alles verkocht. Met winst. Ik zit er zeker voor de lange termijn in. Maar ik denk het geld wel binnen 3 jaar nodig te hebben. Ik wil niet weer 3 jaar op potentieel verlies staan.
Er staan nu echter zoveel seinen op groen, dat had ik niet verwacht. Zonde om te laat weer in te stappen. Het is al te laat, achteraf gezien. Maar wat als ik weer instap en dit het echt was?
Mijn primaire doel is om niet de beer in te gaan met m'n geld in btc. En het secundaire doel is meer winst maken dan ik al heb.
Maar het kan wel hoorVis schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:41:
[...]
Je hoeft hier niet eens een plaatjes meme van te maken, zo lollig is deze post.
Eens, vooral die BTC strategic reserve hangt als een zwaard van Damocles boven de BTC-koers. Als dat positief gaat uitvallen verwacht ik echt nog wel een flinke moonshot die de prijs ver boven de huidige ath laat komen. Is dat negatief dan wordt het een heel ander verhaalGelukszoekr schreef op woensdag 23 april 2025 @ 10:29:
[...]
Duidelijk! In dat geval is het naar mijn idee behoorlijk onvoorspelbaar nu. Wie weet staan we in augustus op $150k, of was dit slechts een shorts squeeze en gaan we gewoon nog lager. Het is maar net hoe de maga pet waait. Ik wacht af tot er meer zekerheid is.
Dat dachten mensen met tulpenbollen ookMagpie schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:00:
Het probleem is dat er altijd wel een reden te verzinnen is om niet in te stappen. Er is altijd meer of minder onzekerheid. Ik houd me vast aan het gegeven dat Bitcoin (mits vastgehouden over een voldoende lange periode) de best presterende asset in de afgelopen meer dan 15 jaar is geweest.
nothing stops this train
Vorige dip (rond de 70K) vooral gebaald dat ik boven de 100K niet meer winst had genomen. Dat neem ik elke keer mee als reminder. Gewoon in stapjes winst nemen. Ik merk zelfs dat de fomo daardoor ook minder is. Op macro vlak gebeuren er zo veel gekke dingen, voor je het weet gaat het weer door het putje.Kol Nedra schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:13:
heb wel wat winsten in de pocket, maar dan krijg je fomo gevoel: het kan hoger gaan waarom toch verkopen
oh ja?
:strip_exif()/f/image/11VA13RGxpVEZUUHEYFZrHwB.png?f=user_large)
toch iets goeds van terecht gekomen
nothing stops this train
Vanaf 100k elke 5k 10% TP, dat was eind december elke 10k 5%.
Dat was weinig TP's gehit.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik zou het in EUR omzetten als je geen risico wilt nemen, en het nu ook wilt uitgeven.solidslayer schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:28:
Nemen jullie nu winst in USDT of EUR? Ik ervaar toch een minder rijk gevoel nu die EUR/USD koers als een pudding in elkaar gezakt is nu btc stijgt..
Wil je wat meer risico dan USDT en moet je maar hopen dat de dollar/euro koers binnenkort weer bijtrekt.
Of nog even 50% APR staken op Bybit (USDQ / USDR)
Gewon winsten pakken. Winst = winst. En dan een runner overlaten met een trailing stop. En accepteren dat je nooit 100% er uit haalt.Kol Nedra schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:13:
heb wel wat winsten in de pocket, maar dan krijg je fomo gevoel: het kan hoger gaan waarom toch verkopen
100% zou ik ook niet accepteren 1000% welgebruikershaes schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:47:
[...]
Gewon winsten pakken. Winst = winst. En dan een runner overlaten met een trailing stop. En accepteren dat je nooit 100% er uit haalt.
En dan koop je de dip. Gaan we weer terug omhoog. Hebben we een retest gehad en is iedereen weer blij behalve die zure beren.brothermaynard schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:59:
en dan gaan iom 15:309 de Yanks weer massaal op de sell knop drukken en is iedereen weer terug bij de McD...
futures zijn behoorlijk positiefbrothermaynard schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:59:
en dan gaan iom 15:309 de Yanks weer massaal op de sell knop drukken en is iedereen weer terug bij de McD...
deryck schreef op woensdag 2 april 2025 @ 22:39:
Alles verkocht, klaar mee
Das flauw. En zonde voor hem
Diamond hands.... it ain't easy.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
solidslayer schreef op woensdag 23 april 2025 @ 11:28:
Nemen jullie nu winst in USDT of EUR? Ik ervaar toch een minder rijk gevoel nu die EUR/USD koers als een pudding in elkaar gezakt is nu btc stijgt..
Winst is winst natuurlijk. Maar alles verkopen snap ik niet helemaal.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/qFDc70lAqt0EHhHEwfI7hu0J.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/W76OP6lKOJopPBOyTsJ46zQL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mMpcXw5szfUNQh6V3HE5K54v.png?f=fotoalbum_large)