Hoddelen was ook uitzichtloos. En dan gaat de boel vanuit het niets ineens weer up.Alpina schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:02:
[...]
Winst is winst natuurlijk. Maar alles verkopen snap ik niet helemaal.
Niets nieuws toch?Darrell schreef op woensdag 23 april 2025 @ 13:05:
[...]
Hoddelen was ook uitzichtloos. En dan gaat de boel vanuit het niets ineens weer up.
No pain, no gain helaas voor de hodlers. Ik had gehoopt dat de drawdowns met het meer volwassen worden van bitcoin minder diep zouden worden, maar deze neergang vanaf ATH was/is toch weer een klassieker met meer dan 30%. Mijn andere gedachte is dan weer dat dit soort bewegingen dus ook de andere kant op kunnen gaan.
Dikke ENA. Nog maar een x2 tot breakeven.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/afkEbRWdigXWrYB7MWg2fOQ3.gif?f=user_large)
Of was het x3?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/afkEbRWdigXWrYB7MWg2fOQ3.gif?f=user_large)
Of was het x3?
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 23-04-2025 14:14 ]
deryck schreef op woensdag 2 april 2025 @ 22:39:
Alles verkocht, klaar mee
nothing stops this train
Dat moment dat je weer terugrekent met 1.14 naar Euro. Dat is toch flink wat minder dan poos terug
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
lol, ging net in 20 seconden even 1300 dollar omhoog
Precies! Is deze stijging niet gewoon een soort compensatie-effect voor de dollar die minder waard is geworden?ByteMe_ schreef op woensdag 23 april 2025 @ 15:40:
Dat moment dat je weer terugrekent met 1.14 naar Euro. Dat is toch flink wat minder dan poos terug
Ja dat bedoelde ik dus met ik voel me minder rijk met de huidge BTC koers dan in Januari.. maar goed die dollar gaat vast wel weer wat omhoog.ByteMe_ schreef op woensdag 23 april 2025 @ 15:40:
Bullrun has left the building.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Hoe bedoel je compensatie effect?Egeau schreef op woensdag 23 april 2025 @ 15:46:
[...]
Precies! Is deze stijging niet gewoon een soort compensatie-effect voor de dollar die minder waard is geworden?
Dat de dollar/insert random fiat rekt gaat ten opzichte van bitcoin is een gegeven.Egeau schreef op woensdag 23 april 2025 @ 15:46:
[...]
Precies! Is deze stijging niet gewoon een soort compensatie-effect voor de dollar die minder waard is geworden?
Nou, kom er maar in met dat volatiel tegeltje.
Oke.tomtom901 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 16:23:
Nou, kom er maar in met dat volatiel tegeltje.
we gaan rekt, snel verkopen!
nothing stops this train
Wellicht is compensatie effect niet het goede woord maar wat ik bedoelde is de 'waarde' van een bitcoin niet is gestegen maar omdat de dollar zo onderuit is gegaan de prijs voor een bitcoin in dollars wel is gestegen.
Meer doelend op het effect wat je zag bij landen met een zwakke munt (Turkse Lira). In Turkse Lira was er al veel eerder een ATH dan in dollars, maar deze ATH in Lira kwam puur uit het feit dat de munt steeds minder waard werd.
Wellicht zien we dit effect nu bij de dollar
Nee, persoonlijk geloof ik dat niet zo zeer, toen de dollar zijn hardste daling inzette ging BTC gewoon mee.Egeau schreef op woensdag 23 april 2025 @ 16:30:
[...]
Wellicht is compensatie effect niet het goede woord maar wat ik bedoelde is de 'waarde' van een bitcoin niet is gestegen maar omdat de dollar zo onderuit is gegaan de prijs voor een bitcoin in dollars wel is gestegen.
Meer doelend op het effect wat je zag bij landen met een zwakke munt (Turkse Lira). In Turkse Lira was er al veel eerder een ATH dan in dollars, maar deze ATH in Lira kwam puur uit het feit dat de munt steeds minder waard werd.
Wellicht zien we dit effect nu bij de dollar
True maar dat was wel op het moment dat alles maximaal chaos was, toen ging zga alles omlaag. Nu lijkt er iets meer 'rust' in de tent en heb ik het idee dat bepaalde assets weer beter op waarde worden geschat.tomtom901 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 16:43:
[...]
Nee, persoonlijk geloof ik dat niet zo zeer, toen de dollar zijn hardste daling inzette ging BTC gewoon mee.
Los daarvan ben ik wel happy dat BTC eindelijk weer wat beweging omhoog laat zien. Binnenkort 95K pakken zou perfecto zijn.
Volgens mij boeit het niet zo wat de dxy doet. Btc/usd is de koers. De rest is arbitrage.Egeau schreef op woensdag 23 april 2025 @ 17:09:
[...]
True maar dat was wel op het moment dat alles maximaal chaos was, toen ging zga alles omlaag. Nu lijkt er iets meer 'rust' in de tent en heb ik het idee dat bepaalde assets weer beter op waarde worden geschat.
Los daarvan ben ik wel happy dat BTC eindelijk weer wat beweging omhoog laat zien. Binnenkort 95K pakken zou perfecto zijn.
dat BTC stijgt is fijn, maar het volgt nog steeds gewoon zijn eigen cycle.... ben benieuwd of volgende week de $100k+ is
nothing stops this train
Dan is het weer tijd om winsten te nemen?Kol Nedra schreef op woensdag 23 april 2025 @ 17:44:
dat BTC stijgt is fijn, maar het volgt nog steeds gewoon zijn eigen cycle.... ben benieuwd of volgende week de $100k+ is
Trump coin gaat ook lekker
+60%
[ Voor 7% gewijzigd door Ad Hox op 23-04-2025 18:45 ]
Goh je verwacht het niet.... en tegelijk verbaasd zulk nieuws toch ook niemand.
https://www.nu.nl/economi...rag-oprichter-schwab.html
Gelukkig is Bitcoin goed traceerbaar.
https://www.nu.nl/economi...rag-oprichter-schwab.html
Gelukkig is Bitcoin goed traceerbaar.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
BREAKING: President Trump to host an exclusive dinner for the top 250 holders of his memecoin TRUMP$TRUMP 🥂🇺🇸
Omg, wat een sneue manipulatieve pump bende is het toch ook. Meteen 50% omhoog, maar zo te zien ook een flinke pump bij die stomme kutmunt van Melania.BTC100K2021 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 18:49:
BREAKING: President Trump to host an exclusive dinner for the top 250 holders of his memecoin TRUMP$TRUMP 🥂🇺🇸
Kan hij gewoon niet even een paar maanden z'n bek houden over crypto? Bitcoin kan prima zelf omhoog, daar hebben we geen overheidstweets voor nodig. Die gozer verpest de boel alleen maar
Guere schreef op woensdag 23 april 2025 @ 18:52:
[...]
Omg, wat een sneue manipulatieve pump bende is het toch ook. Meteen 50% omhoog, maar zo te zien ook een flinke pump bij die stomme kutmunt van Melania.
Kan hij gewoon niet even een paar maanden z'n bek houden over crypto? Bitcoin kan prima zelf omhoog, daar hebben we geen overheidstweets voor nodig. Die gozer verpest de boel alleen maar
Waarschijnlijk net voordat er tien miljoen Trump unlocked en gedumpt moeten worden over Hank and Ingrid voor een mooi prijsje.BTC100K2021 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 18:49:
[...]
Dat was een momentje waarbij precies mijn SL getriggered werd 🤣. En toen ging het weer up.
gebruikershaes schreef op woensdag 23 april 2025 @ 19:23:
[...]
Dat was een momentje waarbij precies mijn SL getriggered werd 🤣. En toen ging het weer up.
Ja, bedankt daarvoorgebruikershaes schreef op woensdag 23 april 2025 @ 19:23:
[...]
gebruikershaes schreef op woensdag 23 april 2025 @ 19:23:
[...]
:strip_exif()/f/image/7WbYW0r5zyaxWdqau7WLnzXz.png?f=user_large)
A87
Straks gewoon een short eropGuere schreef op woensdag 23 april 2025 @ 18:52:
[...]
Omg, wat een sneue manipulatieve pump bende is het toch ook. Meteen 50% omhoog, maar zo te zien ook een flinke pump bij die stomme kutmunt van Melania.
En bedankt hoor.knakworst schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:29:
[...]
Ook al ééntje voor @YES klaar staan. De arrogantie zelfverheerlijking schijnt te stijgen zodra je blauwe lettertjes kunt typen.
Zeg, jij een idee waar die andere kakkerlak uithangt?
Werkelijk geen flauw idee. Hij was er destijds volgens mij wel een beetje klaar mee dat zijn bearish scenario's niet gewaardeerd werden. Misschien ff pauze genomen?Darrell schreef op woensdag 23 april 2025 @ 20:00:
[...]
Darrell schreef op woensdag 23 april 2025 @ 20:00:
[...]
Guere schreef op woensdag 23 april 2025 @ 18:52:
[...]
Kan hij gewoon niet even een paar maanden voor altijd z'n bek houden? over crypto? Bitcoin kan prima zelf omhoog, daar hebben we geen overheidstweets voor nodig. Die gozer verpest de boel alleen maar
Deze tijdlijn is echt kneitervaag met de president van Amerika die gewoon een eigen shitcoin heeft en de koers ervan pumpt met het organiseren van een etentje voor de top hodlers.
Hahaha, zoiets verzin je toch niet?
POTUS is een shitcoiner. Het enige verschil is dat hij een shitcoin hodlt waar hij nooit rekt op kan gaan omdat ie hem zelf heeft laten maken en dus nooit heeft ingekocht.
Eigenlijk is het letterlijk gewoon een dikke scammer. Maargoed, dat soort ongein heb je nu eenmaal met veroordeelde criminelen.
Zou me ook niks verbazen als het diner uiteindelijk ook nog bestaat uit McDonald's meuk. Kan je nu inkopen voor een miljoen en samen fastfood vreten met een ordinaire crimineel die zijn gezicht oranje schminkt.
Waanzin. The Joker is er niets bij.
Hahaha, zoiets verzin je toch niet?
POTUS is een shitcoiner. Het enige verschil is dat hij een shitcoin hodlt waar hij nooit rekt op kan gaan omdat ie hem zelf heeft laten maken en dus nooit heeft ingekocht.
Eigenlijk is het letterlijk gewoon een dikke scammer. Maargoed, dat soort ongein heb je nu eenmaal met veroordeelde criminelen.
Zou me ook niks verbazen als het diner uiteindelijk ook nog bestaat uit McDonald's meuk. Kan je nu inkopen voor een miljoen en samen fastfood vreten met een ordinaire crimineel die zijn gezicht oranje schminkt.
Waanzin. The Joker is er niets bij.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Zat toch grotendeels juist. Ken de precieze ‘buy ordertjes’ niet maar hoop dat er weer wat volle tassen zijn voor die gozert.YES schreef op woensdag 23 april 2025 @ 20:07:
[...]
Werkelijk geen flauw idee. Hij was er destijds volgens mij wel een beetje klaar mee dat zijn bearish scenario's niet gewaardeerd werden. Misschien ff pauze genomen?
Ging ook weer sneller dan ik dacht omhoog.
(Zeg heel eerlijk)
Voor mij weer duidelijk dat volledig uitstappen best risicovol is zeker voor onervaren traders.
Zelf TAO boven 300 verkocht en onder 200 grooots ingeslagen. Hopelijk jinx ik het nu niet maar dan is dat mijn eigen schuld.
Bitcoin onaangeraakt. Zie niet echt een andere optie in dit circus.
Ja hij zat volgens mij aardig in de richting, al had hij volgens mij een diepere bodem voorspeld dan de huidige. Maar goed, het is natuurlijk wel zo dat hier vaker negatief gereageerd wordt op bearish scenario's dan op bullish scenario's. Ergens logisch, ergens ook weer onlogisch en kan best vervelend zijn voor degenen die afgeblaft worden omdat ze bearish zijn.Alpina schreef op woensdag 23 april 2025 @ 20:37:
[...]
Zat toch grotendeels juist. Ken de precieze ‘buy ordertjes’ niet maar hoop dat er weer wat volle tassen zijn voor die gozert.
Ging ook weer sneller dan ik dacht omhoog.
(Zeg heel eerlijk)
Voor mij weer duidelijk dat volledig uitstappen best risicovol is zeker voor onervaren traders.
Zelf TAO boven 300 verkocht en onder 200 grooots ingeslagen. Hopelijk jinx ik het nu niet maar dan is dat mijn eigen schuld.
Had je hetzelfde mee kunnen doen natuurlijk.Alpina schreef op woensdag 23 april 2025 @ 20:37:
[...]
Zeker, maar dat is me in het verleden meestal niet goed afgegaan dus hodl ik stug doortomtom901 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 20:41:
[...]
Had je hetzelfde mee kunnen doen natuurlijk.
Als trader zijn dat wel gouden kansen natuurlijk.
Het zat hem voornamelijk in de frequentie.YES schreef op woensdag 23 april 2025 @ 20:40:
[...]
Ja hij zat volgens mij aardig in de richting, al had hij volgens mij een diepere bodem voorspeld dan de huidige. Maar goed, het is natuurlijk wel zo dat hier vaker negatief gereageerd wordt op bearish scenario's dan op bullish scenario's. Ergens logisch, ergens ook weer onlogisch en kan best vervelend zijn voor degenen die afgeblaft worden omdat ze bearish zijn.
Hoop iig dat die hier snel zn gezicht weer laat zien maar zal wel druk zijn met vissen.
Hij zat zeker aardig in de richting, als die 70k nu ook nog uit gaat komen zat die helemaal goed, alleen herinner ik me dat de gedachte was dat de bullmarkt over zou zijn onder de 70k, daar lijkt het nu niet op? Ws als BTC D gaat zakken gaan de alts ook nog een keer, achja voor mij is het toch maar kijken langs de zijlijn geeft wel veel rust overigensYES schreef op woensdag 23 april 2025 @ 20:40:
[...]
Ja hij zat volgens mij aardig in de richting, al had hij volgens mij een diepere bodem voorspeld dan de huidige. Maar goed, het is natuurlijk wel zo dat hier vaker negatief gereageerd wordt op bearish scenario's dan op bullish scenario's. Ergens logisch, ergens ook weer onlogisch en kan best vervelend zijn voor degenen die afgeblaft worden omdat ze bearish zijn.
Volgens mij, maar ik weet het echt niet zeker en ga het ook niet terugzoeken, ging hij van twee scenario's uit. <70k = einde bullrun, >70k = mogelijk nog nieuwe ATH. Zoiets dacht ik iig, al heb ik de bedragen ook niet meer scherp hoor.Pinsa schreef op woensdag 23 april 2025 @ 21:12:
[...]
Hij zat zeker aardig in de richting, als die 70k nu ook nog uit gaat komen zat die helemaal goed, alleen herinner ik me dat de gedachte was dat de bullmarkt over zou zijn onder de 70k, daar lijkt het nu niet op? Ws als BTC D gaat zakken gaan de alts ook nog een keer, achja voor mij is het toch maar kijken langs de zijlijn geeft wel veel rust overigens
Weer een paar mooie screenshots rijker
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik speel trouwens Football Manager, signs:
Hij heeft 4 jaar geleden voorspeld we krijgen niet nog eens zo'n cycle, vervolgens is hij wel gaan handelen naar weer zo'n cycle, en concludeert hij dat hij dom is geweest.
Dat is inherent verbonden met die ratioPinsa schreef op woensdag 23 april 2025 @ 21:12:
[...]
Ws als BTC D gaat zakken gaan de alts ook nog een keer
Maaruuuhh. Hoe is het met de significante levels?
Stack Sats
95 nog wat. Rond 100k. En dan ath. Maar niets vergeleken bij weerstanden tussen 88 en 92Stovirpi schreef op woensdag 23 april 2025 @ 21:58:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik doelde meer op flinke gains als in altseason, we gaan het zien wat de toekomst gaat brengen nobody really knows
En belangrijkste, btc gaat ook nog hard in dit 2e deel, maar alts outperformen in de alt season.
Overigens, was dit in de vorige cycli en het is wel beetje anders nu.
Anders als in, ik zie vooral een wat "uitgestelde" bullrun.
Niets aangepast aan deze levels sinds weken.. wel mooie reactie..Stovirpi schreef op woensdag 23 april 2025 @ 21:58:
Never ever financial advice...
Eigenlijk liepen we voor , vooral vanwege de ETFskeanu_ schreef op woensdag 23 april 2025 @ 22:34:
[...]
En belangrijkste, btc gaat ook nog hard in dit 2e deel, maar alts outperformen in de alt season.
Overigens, was dit in de vorige cycli en het is wel beetje anders nu.
Anders als in, ik zie vooral een wat "uitgestelde" bullrun.
Vooral 95k nu.Stovirpi schreef op woensdag 23 april 2025 @ 21:58:
holyshit, die boomers zijn zwaar aan het inslaan zeg
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Waar significante support? In de range van 92 en daarna 88/89k?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
@BTC100K2021 Flow matige Q1 cijfers, CEO exit. Geitenbende.
Bovenkant BMSB, daar eerst proberen.Coldcat schreef op donderdag 24 april 2025 @ 08:24:
[...]
BMSB grofweg 92-86.4
200dma 89
Als we terug naar het neerwaarts kanaal gaan kijken we al naar 79 ish.
[ Voor 19% gewijzigd door Beug op 24-04-2025 08:47 ]
There is no second best.knakworst schreef op donderdag 24 april 2025 @ 08:32:
Het is wel donderdag, he...CornermanNL schreef op donderdag 24 april 2025 @ 08:48:
Goedemorgen 100k vandaag?
Gelukkig zijn we emotioneel afgestompt door de cryptomarkt.knakworst schreef op donderdag 24 april 2025 @ 08:32:
VIX was in Q1 nog niet heel hoog, alleen maart was vrij aardig.
Q2 wordt gewoon prima.
Trade wel heel makkelijk. Gisteren voor ik ging slapen een x10 short geopend op $14.50. Deze morgen closed op $12.43. Easiest 150% of my lifeGuere schreef op woensdag 23 april 2025 @ 18:52:
[...]
En bij deze, ik ben nog niet bullish zoals je kan zien op de chartkazzzdafke schreef op woensdag 23 april 2025 @ 23:29:
[...]
Niets aangepast aan deze levels.. wel mooie reactie..
[Afbeelding]
koopordertjes weer geplaatst, maar hopelijk gaan we nu gewoon door naar $105+k beide prima 
laat die steaks maar zitten, heb toch liever bitcoin
[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 24-04-2025 09:28 ]
nothing stops this train
Tbh, er is wel ruimte voor een 'hated rally'.Kol Nedra schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:28:
koopordertjes weer geplaatst, maar hopelijk gaan we nu gewoon door naar $105+k beide prima
Er zitten volgens mij nog gigantisch veel mensen stuck in een short, zowel btc als stonks. Geen cijfers opgezocht ofzo die dit kunnen staven, is gewoon een gevoel.
My body is ready.
ja dat is het leuke, veel traders gaan shorten vanwege politieke evenementen. hunters zijn altijd op de loer. zolang geldprinters blijven bestaan is het toch up only
nothing stops this train
Op zich is 88 cent winst in een kwartaal natuurlijk prima. Met hun handelspot lijken ze wel verlies hebben geleden, ben benieuwd wat ze daar gedaan hebben. Dat was de reden om geen dividend uit te keren, zodat ze dan meer geld konden verdienen...BTC100K2021 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:04:
[...]
Gelukkig zijn we emotioneel afgestompt door de cryptomarkt.
VIX was in Q1 nog niet heel hoog, alleen maart was vrij aardig.
Q2 wordt gewoon prima.
Nu onder de 25 euro, beleggers zijn niet blij.
Level per level..
Eerst maar eens kijken of we retest krijgen van het 87k level en dat kunnen ombouwen in support (zou gezond zijn en een bevestiging kunnen betekenen), anders kan het snel richting 85k gaan en veel lager, want dan schat ik dat er weer een heel deel sentiment verloren is om hoger te gaan.
Eerst maar eens kijken of we retest krijgen van het 87k level en dat kunnen ombouwen in support (zou gezond zijn en een bevestiging kunnen betekenen), anders kan het snel richting 85k gaan en veel lager, want dan schat ik dat er weer een heel deel sentiment verloren is om hoger te gaan.
Dan eerst maar eens zien of de 92 al een bounce geeft. Ik kijk pas na een short positie bij een break en rekest van de 92k.kazzzdafke schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:48:
Level per level..
Tot die tijd zit ik nog even goed hier op Bali. Geen grote posities momenteel.
Fuck je hebt gelijk, ik dacht dat het al vrijdag was. Tegenvaller.
Dit, plus het feit dat het donderdag is laat ik m'n long order nog even staan op de $84.888.kazzzdafke schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:48:
Level per level..
Slowbleed donderdag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
91.3, daarna 90.5, dan 88.8-89.Coldcat schreef op donderdag 24 april 2025 @ 08:24:
[...]
Ik heb een uurtje geleden nog wat aan derisk gedaan. op 92K
Slimelektriekert schreef op donderdag 24 april 2025 @ 10:50:
Aandelen met relatief laag volume worden op dit soort dagen ook gewoon extra laag gezet door algoritmebots die de trend traden.knakworst schreef op donderdag 24 april 2025 @ 09:40:
[...]
Op zich is 88 cent winst in een kwartaal natuurlijk prima. Met hun handelspot lijken ze wel verlies hebben geleden, ben benieuwd wat ze daar gedaan hebben. Dat was de reden om geen dividend uit te keren, zodat ze dan meer geld konden verdienen...
Nu onder de 25 euro, beleggers zijn niet blij.
VIX in Q1 was gemiddeld relatief laag, de hogere vixen in maart liggen nog verser in het geheugen maar januari en het grootste deel van februari was het rustig.
Verschil tussen prijs en waarde wordt op dit soort dagen uit het oog verloren.
Vorig jaar op 15 euro was de paniek hetzelfde.
Extra BTC gekocht? Ik wacht op lagere levels om extra in te schalenelektriekert schreef op donderdag 24 april 2025 @ 10:50:
Move over Saylor
BREAKING: CANTOR FITZGERALD-BACKED $3 BILLION MICRSTRATEGY COMPETITOR WILL BE NAMED TWENTY ONE AND LAUNCH WITH 42,000 #BITCOIN
— The Bitcoin Historian (@pete_rizzo_) 23 april 2025
JACK MALLERS WILL JOIN AS CEO.
HERE WE GO 🔥 🔥 🔥 pic.twitter.com/gw9J6QyRAw
Let the rich fight over it!!
Hihi rekt... een oplichter bestolen.
Src. https://www.telegraaf.nl/...ander-17-miljoen-euro-wegBizar: griffier Spaanse rechtbank plundert cryptorekening van gearresteerde Nederlander, 17 miljoen euro weg
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Juist BTC verkochtColdcat schreef op donderdag 24 april 2025 @ 11:19:
[...]
Extra BTC gekocht? Ik wacht op lagere levels om extra in te schalen![]()
Ik koop bij op 89,6k…..
Op gevoel
Op gevoel
[ Voor 28% gewijzigd door Moiety op 24-04-2025 12:21 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/gp4pWFeNfo5HPfkOspwK9K76.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/kKWrqm9UioPZvNz04BM80sKF.png?f=fotoalbum_large)