Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik heb al eens een link gedeeld met meer info waar ook de sheet te vinden is. Zelf heb ik aan mijn sheet toegevoegd wat de gemiddelde inkoopprijs zou zijn als k DCA (met inleg op hetzelfde moment).kazzzdafke schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 16:48:
[...]
Heb jij de sheet hier niet al eens gedeeld waarin je dit kan bijhouden? Indien niet, kan interessant zijn om eens te bekijken met het meer "tussenin HODL" deel van mezelf
Ik heb echt een HODL deel, dan eentje waar ik wat meer inspeel op de markt, en laatste waar ik actief mee handel.
Mijn VCA GAK is Euro 86.148
De DCA GAK zou zijn: Euro 87.364
(data t/m de inleg van afgelopen zondag).
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Maar dan sta je toch eigenlijk op verlies?John245 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 16:56:
[...]
Ik heb al eens een link gedeeld met meer info waar ook de sheet te vinden is. Zelf heb ik aan mijn sheet toegevoegd wat de gemiddelde inkoopprijs zou zijn als k DCA (met inleg op hetzelfde moment).
Mijn VCA GAK is Euro 86.148
De DCA GAK zou zijn: Euro 87.364
(data t/m de inleg van afgelopen zondag).
Ja afgelopen zondag stond ik met mijn VCA pot op 13,8 % verlies.tomtom901 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 16:57:
[...]
Maar dan sta je toch eigenlijk op verlies?
Maar het doel van VCA is om de aankoop zo voordelig mogelijk te doen.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Kan echt rap gaan als er ff niet teveel fud uit dat 4e wereldland komt
anti elppa schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:03:
@kazzzdafkekazzzdafke schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 16:48:
[...]
Heb jij de sheet hier niet al eens gedeeld waarin je dit kan bijhouden? Indien niet, kan interessant zijn om eens te bekijken met het meer "tussenin HODL" deel van mezelf
Ik heb echt een HODL deel, dan eentje waar ik wat meer inspeel op de markt, en laatste waar ik actief mee handel.
Ik heb trouwens ook 2 delen.
1. Mijn VCA pot
2. Een pot waarmee ik inspeel op de markt.
Eerst weer even goed terugtesten zo voor we verder up gaan.anti elppa schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:03:
Op de heatmaps is op de lagere timeframes niet veel meer te vinden boven ons. Rond de 100k beetje en rond oude ATH. Maar echte dikke muren zijn er niet meer. Paar maanden terug zat er heel veel net boven de ATH. Die shorters hebben volgens mij allemaal de boel dicht gedaan en winst gepakt zoals het er nu uitziet.
dat zou wel beter zijn ja. ff naar iets van 93k ofzo, en dan terug de 88 tot 90k regio in voor de terug testtomtom901 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:11:
[...]
Eerst weer even goed terugtesten zo voor we verder up gaan.
Ja of nu al ff 88.8-89k terugtesten zou prima zijn.anti elppa schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:14:
[...]
dat zou wel beter zijn ja. ff naar iets van 93k ofzo, en dan terug de 88 tot 90k regio in voor de terug test
Sommige alts zoals TAO of CRV gaan wel beetje richting parabolic, al +13% vandaag.
achja, btc heeft ook wel runs van 6 maanden groen gehad zonder echt goede naald naar beneden. Ik vind het ook prima eerst 420k te doen en dan terug testen op de 200kGuere schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:16:
We staan nu +$3.5k op de daily. Dat is zeker mooi maar dat hebben we wel eens gekker gezien. Verder eens dat het liever wat langzamer en daarmee duurzamer mag gaan i.p.v. een belachelijke juinspurt die zo weer verkocht wordt.
Sommige alts zoals TAO of CRV gaan wel beetje richting parabolic, al +13% vandaag.
Nee hoor, het gaat goed ik zit ontzettend lekker in de wedstrijd heb de afgelopen maand vrij veel ETH aangekocht onder 2000€ dus mijn gemiddelde is flink omlaagtomtom901 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 15:53:
[...]
Hey ETH maxi, hoe is t? Moeten we al een go fund me voor je opzetten?
Het is gestaked en gaat pas uit de stake als mijn gemiddelde aanschaf is aangetikt
Eerlijk ik had beter BTC kunnen kopen maar ik ben niet zo bang voor mijn ETH, die kan ik nog wel met profit kwijt
BTC €94.837,08
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Hoe diep verwacht je dat we zakken na zo'n toch wel matige top als dat inderdaad alles isTaro schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:20:
LFG of de tent sluiten? Verwacht dat er nog +2k bovenop de vorige ATH wordt neergezet, dan alles verkopen, inkakken naar die onderste groene lijn en daar weer inslaan voor de volgende run:
[Afbeelding]
Ergens op dat blauwe gedeelte van de onderste groene lijn, vleugje factor tijd erbij, lager dan 45-48k verwacht ik niet. Vermoed 54-55k?knakworst schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:22:
[...]
Hoe diep verwacht je dat we zakken na zo'n toch wel matige top als dat inderdaad alles is
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
If you began purchasing an equal amount of $BTC daily at the worst possible time—when #Bitcoin was at its all-time high of ~$108K—you would be up on your investment. pic.twitter.com/1TN4bljhmG
— Mark Harvey (@thepowerfulHRV) 22 april 2025
the power of DCA!
nothing stops this train
Waarom denk je dat?Taro schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:20:
LFG of de tent sluiten? Verwacht dat er nog +2k bovenop de vorige ATH wordt neergezet, dan alles verkopen, inkakken naar die onderste groene lijn en daar weer inslaan voor de volgende run:
[Afbeelding]
Dat is ook nog mijn scenario. Ergens augustus/oktober instappen als Bitcoin ergens op 55k staatTaro schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:26:
[...]
Ergens op dat blauwe gedeelte van de onderste groene lijn, vleugje factor tijd erbij, lager dan 45-48k verwacht ik niet. Vermoed 54-55k?
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Beetje zoals de vorige cycle, ff double toppen met een beetje extra en dan weer de bearmarket starten.
ligt het ook niet een beetje aan hoe hoog de top wordt?Taro schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:26:
[...]
Ergens op dat blauwe gedeelte van de onderste groene lijn, vleugje factor tijd erbij, lager dan 45-48k verwacht ik niet. Vermoed 54-55k?
[Afbeelding]
maar idd, mooi vooruitzicht om in de bear weer te kopen
nothing stops this train
Te laat bij de show hahaknakworst schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:42:
De eerste degen longs gaan al weer rekt.
Guere schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:16:
Sommige alts zoals TAO gaan wel beetje richting parabolic, al +13% vandaag.
ik kan mij niet voorstellen dat we hoger pieken dan $130k, eerder niet hoger dan $120k maar we zullen het zien dit jaarMagpie schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:44:
Pffff een paar k boven de ATH pieken en terug naar 55k... ik hoop op veel meer als hodler.
nothing stops this train
Ik kan mij niet voorstellen dat goud zoveel groter is qua marketcap dan Bitcoin.Kol Nedra schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 18:03:
[...]
ik kan mij niet voorstellen dat we hoger pieken dan $130k, eerder niet hoger dan $120k maar we zullen het zien dit jaar
Genoeg ruimte omhoog nog dus voor Bitcoin.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
ik ga gewoon nog steeds uit van 200k plus. Dollar is waardeloos, word nog erger, inflatie gaat up. En printers gaan hoe dan ook aan.Kol Nedra schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 18:03:
[...]
ik kan mij niet voorstellen dat we hoger pieken dan $130k, eerder niet hoger dan $120k maar we zullen het zien dit jaar
BTC volgt ook altijd M2 money supply, zit vertraging op van 6 maanden. Stijging nu is precies in lijn. En als deze regel blijft gelden gaan we nog een heel erg mooie laatste 6 tot 8 maanden van deze cycle zien.
Gaat BTC echt goud na doen, dan kunnen we nog veel hoger gaan. Wellicht zelfs geen bear in 2026. Maar das echt wel wishfull thinking
Dat is deze hele postanti elppa schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 18:33:
[...]
ik ga gewoon nog steeds uit van 200k plus. Dollar is waardeloos, word nog erger, inflatie gaat up. En printers gaan hoe dan ook aan.
BTC volgt ook altijd M2 money supply, zit vertraging op van 6 maanden. Stijging nu is precies in lijn. En als deze regel blijft gelden gaan we nog een heel erg mooie laatste 6 tot 8 maanden van deze cycle zien.
Gaat BTC echt goud na doen, dan kunnen we nog veel hoger gaan. Wellicht zelfs geen bear in 2026. Maar das echt wel wishfull thinking
ik spreek u ergens in november nog een keer
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar 200k+? Remind me over een half jaaranti elppa schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 18:41:
[...]
ik spreek u ergens in november nog een keer
Yes yes, will dotomtom901 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 18:43:
[...]
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar 200k+? Remind me over een half jaar
Dit is het moment om goud bij te benen, anders gaat het nooit gebeuren.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
mijn target in de raad de top competitie hier was volgens mij iets van 246k.Vis schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 18:48:
Geen +250k deze cycle is imo geen cycle ever meer voor Bitcoin.
Dit is het moment om goud bij te benen, anders gaat het nooit gebeuren.
Voor mij blijft onder de 150k echt de grootste faal actie ever. Dan ga ik echt asap uit btc. bv een top van 125k.....das incl inflatie en dollar waarde afname tov euro amper een top te noemen tov 69k 4 jaar terug
Het is dat ik ff in bad lig te chillen, anders zou ik nu linea recta een Plopsa-Alpina meme makenAlpina schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 18:53:
Vergeef me de schrijffoutdagje Plopsa met 2 kids ben gesloopt.
ATH 2021: 69Kanti elppa schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 18:55:
[...]
mijn target in de raad de top competitie hier was volgens mij iets van 246k.
Voor mij blijft onder de 150k echt de grootste faal actie ever. Dan ga ik echt asap uit btc. bv een top van 125k.....das incl inflatie en dollar waarde afname tov euro amper een top te noemen tov 69k 4 jaar terug
EUR/USD staat nu nagenoeg gelijk als in november 2021.
Delta prijspeil Nederland vanaf 2021: 20%
ATH 2021 na correctie voor prijspeil: 82,8K
ATH 2025 tot nu toe: 109K
Stijging ATH 2021 na correctie naar ATH 2025: 31%
Ter illustratie:
Stijging NVDA vanaf november 2021 (+- 30 dollar) tot nu (inclusief daling van 150 naar 100 dollar): 233%
Het is tot nu toe geen vetpot. Dikke tech, dunne winst.
zat idd 10min naar de dxy chart te kijken. Is weer een "meevaller" idd. Maar idd 31% in 4 jaar is diepe diepe diepe droevenins mocht dat de top zijn.BTC100K2021 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 19:03:
[...]
ATH 2021: 69K
EUR/USD staat nu nagenoeg gelijk als in november 2021.
Delta prijspeil Nederland vanaf 2021: 20%
ATH 2021 na correctie voor prijspeil: 82,8K
ATH 2025 tot nu toe: 109K
Stijging ATH 2021 na correctie naar ATH 2025: 31%
Ter illustratie:
Stijging NVDA vanaf november 2021 (+- 30 dollar) tot nu (inclusief daling van 150 naar 100 dollar): 233%
Het is tot nu toe geen vetpot. Dikke tech, dunne winst.
Nee hoor, ik verwacht ook dat we de bear overslaan.anti elppa schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 18:33:
[...]
ik ga gewoon nog steeds uit van 200k plus. Dollar is waardeloos, word nog erger, inflatie gaat up. En printers gaan hoe dan ook aan.
Net zoals de bull nu?John245 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 19:38:
[...]
Nee hoor, ik verwacht ook dat we de bear overslaan.
Zero.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
We gaan gewoon langzaam omhoog.
Bushalte schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 19:44:
91k BTC dollar VS Euro koers is wel even schrikken
$Paxg maar shorten danKol Nedra schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 19:32:
dit is trouwens ook een mooie chart, veel charts wijzen er gewoon op dat goud overbought is:
[Afbeelding]
Zou dit echt bullish zijn? Bedoel ik vond Solana ook al snel, muntje is nog niet op heel veel exchanges verkrijgbaar zag ikzenith schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 20:23:
$qubic is nu de snelste blockchain: https://qubic.org/pr/certik
Euro's? Op je muil!JJ1984 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 20:28:
Zojuist een sell order gehit. Direct weer wat euro’s naar mijn rekening overgemaakt. Nu twijfel ik wel of ik mijn sell order op 95k in euro of USDC moet zetten. Als de dollar wat herstelt, krijg ik er ook wat meer euro’s voor. Dat valt nu wel tegen namelijk
Ik weet het, ik weet het.
Maar ik vraag me wel oprecht af, als je nu wat BTC verkoopt (hetgeen me met dit rendement en het sentiment best een goed besluit lijkt), of het beter is om USDC of euro’s aan te houden.
Ik weet het niet zo goed met certik eigenlijk, ik mine qubic al een tijd en binnenkort gaat het qubic netwerk (1 met de grootste hashreet) ook monero minen, dat is ook wel uniek, ik ben zelf wel enthousiast als je ziet wat er allemaal ontwikkeld wordt, heeft veel potentie imho, nu zit ik hierin met een hele dikke tas dus je moet even DYOR-en 😎Pinsa schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 20:29:
[...]
Zou dit echt bullish zijn? Bedoel ik vond Solana ook al snel, muntje is nog niet op heel veel exchanges verkrijgbaar zag ik
Ik hou idd USD(T) aan voor nu.JJ1984 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 20:36:
[...]
Maar ik vraag me wel oprecht af, als je nu wat BTC verkoopt (hetgeen me met dit rendement en het sentiment best een goed besluit lijkt), of het beter is om USDC of euro’s aan te houden.
Het klinkt allemaal heel goed maar voor mij even geen alts meerzenith schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 20:38:
[...]
Ik weet het niet zo goed met certik eigenlijk, ik mine qubic al een tijd en binnenkort gaat het qubic netwerk (1 met de grootste hashreet) ook monero minen, dat is ook wel uniek, ik ben zelf wel enthousiast als je ziet wat er allemaal ontwikkeld wordt, heeft veel potentie imho, nu zit ik hierin met een hele dikke tas dus je moet even DYOR-en 😎
Ik snap wat je zegt, maar er zit momenteel toch helemaal geen hype in de markt? Tijdens de top was er de euforie met Trump's inauguratie, pro-crypto aanstellingen en de kans op de SBR. Nu is dat stof allemaal neergedaald, opgehelderd en voelt het meer als ongeloof dat de koers omhoog gaat. Je merkt het goed aan dit topic, het is weer eenvoudig bij te houden door een paar keer per dag even te bij lezen.Taro schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:33:
[...]
Beetje zoals de vorige cycle, ff double toppen met een beetje extra en dan weer de bearmarket starten.
Ik denk zelf dat we nog wel even hebben. Bitcoin volgt mooi de Total M2 money supply en rekening houdend met de vertraging zou dat rond begin mei zichtbaar moeten worden in de Bitcoin koers.
Eerste waarschuwing!John245 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 16:36:
[...]
Niet voor het hele jaar. Maar die week is er dan zoveel rendement gemaakt dat dat meer is dan de geplande inleg voor die week.
@tomtom901 mijn rendement van 50% is behaald indien mijn gemiddelde inleg gelijk is aan de geplande wekelijkse inleg.
Het is rendament
Parabolic….Guere schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:16:
We staan nu +$3.5k op de daily. Dat is zeker mooi maar dat hebben we wel eens gekker gezien. Verder eens dat het liever wat langzamer en daarmee duurzamer mag gaan i.p.v. een belachelijke juinspurt die zo weer verkocht wordt.
Waar zijn de tijden gebleven dat je NXT en XLM +50% doen op een dag
+2k bovenop zou wel echt om te huilen zijnTaro schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 17:20:
[Afbeelding]
Dat komt wel weer als de btc dominance afkoelt. Gezien de fikse dalingen van de alts in afgelopen maanden is er niet veel nodig om zulke percentages te halen.elektriekert schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 20:45:
[...]
Parabolic….
Waar zijn de tijden gebleven dat je NXT en XLM +50% doen op een dag, en dan nog meerdere dagen achter elkaar
FTFYJJ1984 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 20:36:
[...]
Maar ik vraag me wel oprecht af, als je nu wat BTC verkoopt (hetgeen me met dit rendament en het sentament best een goed besluit lijkt), of het beter is om USDC of euro’s aan te houden.
Heb je die dikke Quant tassen nog?elektriekert schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 20:45:
[...]
Parabolic….
Waar zijn de tijden gebleven dat je NXT en XLM +50% doen op een dag, en dan nog meerdere dagen achter elkaar
Huh, wow. Heb eigenlijk weinig gevolgd van de markten en koersen de afgelopen tijd, maarrehh.. when did this happen?Bushalte schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 19:44:
91k BTC dollar VS Euro koers is wel even schrikken
Heb je onder een steen gelegen? Alles lag op z’n gat twee weken terug.Dennahz schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 21:07:
[...]
Huh, wow. Heb eigenlijk weinig gevolgd van de markten en koersen de afgelopen tijd, maarrehh.. when did this happen?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Wat betreft de crypto prijzen wist ik het wel, maar dat de euro nog maar zo weinig waard was t.o.v. de dollar is nieuw voor meColdcat schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 21:09:
[...]
Heb je onder een steen gelegen? Alles lag op z’n gat twee weken terug.
If Trump removes Powell and takes The Fed.. America loses the room and you'll want to sprint to hard assets
— DREAD BONGO (@DreadBong0) 22 april 2025
Imagine Trump actually succeeds in removing Jerome Powell.. It’s not out of character, he’s made it clear recently that he wants interest rates lower
Now imagine he finds… pic.twitter.com/BzrYU8hYiP
True if big.
ja als dit gebeurd dan is de dollar geen stabiele fiat muntje meer. dan ben je beter af in yuan en de euro bijv.
nothing stops this train
Maybeeegebruikershaes schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 21:48:
@tomtom901 heb je je zakken geleegd op 91.7? Mooi dumpje
Het is andersom he. Zelfs de roebel is sterker dan dollar de afgelopen weken.Dennahz schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 21:12:
[...]
Wat betreft de crypto prijzen wist ik het wel, maar dat de euro nog maar zo weinig waard was t.o.v. de dollar is nieuw voor me
Op de eerste plaats, ik weet tegen wie ik het heb, specifiek @anti elppa. Ten tweede roep ik geen targets want ik ben daar niet mee bezig, ik trade prijs en een richting. Zolang de prijs bullish beweegt ga ik er op mee, en als die bearish wordt ga ik die kant op. Ik denk alleen dat de grootste rek uit de asset is en we niet nog een keer +100k (dus 200k) gaan zien (deze cycle).Numbers schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 20:44:
[...]
In plaats van afbranden, wat denk je zelf dan en waarom?
@Numbers zo is het. En @tomtom901 is ook gewoon een gure trader. Short ook enzo. Handelt in alles wat los en vast zit. Zelfs platgeslagen kevers.tomtom901 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 21:58:
[...]
Op de eerste plaats, ik weet tegen wie ik het heb, specifiek @anti elppa. Ten tweede roep ik geen targets want ik ben daar niet mee bezig, ik trade prijs en een richting. Zolang de prijs bullish beweegt ga ik er op mee, en als die bearish wordt ga ik die kant op. Ik denk alleen dat de grootste rek uit de asset is en we niet nog een keer +100k (dus 200k) gaan zien (deze cycle).
Magische internet muntjes snapt ie niets van. Bitcoin niet boven de 100k deze cycle?
Ho ho dat zeg ik niet, ik zeg waarschijnlijk niet ATH + 100k = 200k+ maar ik heb het graag mis, profiteer ik ook van
Ahhh oke. Jammer, maakt het minder grappig allemaal.tomtom901 schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 22:14:
[...]
Ho ho dat zeg ik niet, ik zeg waarschijnlijk niet ATH + 100k = 200k+ maar ik heb het graag mis, profiteer ik ook van
Maar bij 200k vind ik alles prima.
Ik vermoed dat de hele slowchat 200k wel prima zou vindenanti elppa schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 22:17:
Maar bij 200k vind ik alles prima.
Liever 300k hoorGuere schreef op dinsdag 22 april 2025 @ 22:18:
[...]
Ik vermoed dat de hele slowchat 200k wel prima zou vinden
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/oPm9FDgRnmwFNtSlVridSQm0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UW2CSDe2JpKI2bitRwRMqZWI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oPAUWQjFVFLX3hg695HFQv0O.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q6bZE4trS3XUYZNlGhARacKb.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/whn2hjoGJ9VRMSAgzsKO0FuO.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/UVFusiL6R7yFGvVwwPQwEWSi.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uksFMwh5ODlvtHvHe47Ggr3V.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MxuH1iGUwkjteZe4Z9RBHsuU.jpg?f=fotoalbum_large)