No one can predict the market! - Who the hell knows!
Hehe nou ja, de mooie setup klopte in principe dan wel, alleen jammer dat het de verkeerde kânt opgingKol Nedra schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 15:51:
ik dacht een mooie setup te zien; dus met mijn solana wallet verkocht om weer later als het daalde weer in te schalen.
![]()
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik heb me laten verleiden en een beetje SOL gekocht. Het lijkt alweer duur voor €115. Maar toch 50% korting ten opzichte van 2 maand geleden.Alpina schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 19:58:
[...]
Zou zeggen lees je eens in @Gelukszoekr bij jou branden de funds in je zakken toch ondertussen?
Niet ETH (rip) of dat halve SOL.
Heb meer geloof in een run van SOL dan TAO
Bitcoin - A weapon of mass disruption
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uhKGFkzWKoqFaAC915doKDCm.gif?f=user_large)
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
De break-out moon?
De verkopers van alle andere weekenden zijn dit weekend zeker moe na die tarieven impact.
Breakout?bsmpower schreef op donderdag 10 april 2025 @ 17:59:
Heb beperkte TA kennis maar dit is al lange tijd een duidelijke resistance (daily, vanaf de piek op 20 jan)? Elke keer denk ik, zo makkelijk zal het toch niet zijn, maar...
[Afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Moiety op 13-04-2025 06:40 ]
Ik zou niet in de usdt gaan zittenKol Nedra schreef op zondag 13 april 2025 @ 02:02:
nog een sell gedaan met SOL-wallet, nu voor 90% in stables
Maakt weinig uit als je er weer BTC voor terugkoopt.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 15 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/11iTwCOx22Bcr7ERUr5nhoRy.jpg?f=user_large)
zijn pf:
:strip_exif()/f/image/8lSa1fr2RImDcmriQgUPvXyU.jpg?f=fotoalbum_large)
ook leuk; weken terug waren de kosten ''hoog'' toen Solana $175+ was en netwerk veel harder moest werken:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0Ri5ZjkGZXkePVBubTCdzShN.jpg?f=user_large)
kosten nu:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/SeaQelf6FYs1m0DGo5HTGgc4.jpg?f=user_large)
traden nu is dus ''gratis''
[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 13-04-2025 09:47 ]
Voor ETH zijn de fees ook enorm gedaald. Waar je soms een kratje betaalde voor een kratje kon ik laatst voor minder dan een dollar vanaf een cex overboeken. L-2 opties waren duurder.Kol Nedra schreef op zondag 13 april 2025 @ 09:41:
Dit is trouwens een interessante wallet op solana chain, die overigens bijna 1% van alle SOL in bezit heeft:
[Afbeelding]
zijn pf:
[Afbeelding]
ook leuk; weken terug waren de kosten ''hoog'' toen Solana $175+ was en netwerk veel harder moest werken:
[Afbeelding]
kosten nu:
[Afbeelding]
traden nu is dus ''gratis''
Lage transaction fees zijn niet alles.
Einde berichtJohn245 schreef op zondag 13 april 2025 @ 08:46:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 15 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Beurzen dicht, wat doe je als je van je dollars af wil richting een harde asset met goede liquiditeit? BITCOINkazzzdafke schreef op zondag 13 april 2025 @ 11:02:
Ik wil nu niet de partypooper zijn in al die hopium berichten, maar er is wel nog wat nodig om terug iets meer bullish te zijn dan dit..
[Afbeelding]
In tijden van hoge volatiliteit is de weekendhandel gewoon een enorm voordeel.
Dan verkoop ik volgende week m'n €115 sol voor €140 en kunnen we door met de bear
je pakt de wicks op de 4h. Ik kijk naar dat ding op de daily op de bodies. Zijn we er gewoon boven en zelfs terug testje gehad vanmorgen.kazzzdafke schreef op zondag 13 april 2025 @ 11:02:
Ik wil nu niet de partypooper zijn in al die hopium berichten, maar er is wel nog wat nodig om terug iets meer bullish te zijn dan dit..
[Afbeelding]
Zitten nu ook boven de 50dma en het horizontale level van rond de 84 waar heel vaak support en resitance geweest is afgelopen weken
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 13-04-2025 12:08 ]
https://www.coinglass.com...9bfcf46b012b4437ea7ff4281
[ Voor 20% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-04-2025 12:09 ]
Gisteren toevallig ook de kaart aangevraagd. Las dat deze maand Apple Pay aan zit te komen, dus dan wordt zo'n kaart alweer wat interessanter voor mij. Weet niet of ik het ook voor mijn dagelijkse uitgaven ga gebruiken, maar het wel een mooie manier om stables te kunnen off-rampen indien ik dat wil voor een bepaalde uitgave.Gelukszoekr schreef op zondag 13 april 2025 @ 13:06:
Ik heb de startpost van GnosisPay - Cryptobetaalkaart bijgewerkt met mijn bevindingen. TLDR; het werk prima. Aangezien iedereen natuurlijk z'n winsten aan het uitgeven is in de echt wereld is deze betaalkaart nog een leuke tool om wat extra's uit je zuurverdiende euro's te halen
Oh nice. Geef ff een gil als ApplePay actief is, dan pas ik de startpost weer aan. Aangezien ik geen Apple gebruik houd ik dat niet zo bij.jvel92 schreef op zondag 13 april 2025 @ 13:25:
[...]
Gisteren toevallig ook de kaart aangevraagd. Las dat deze maand Apple Pay aan zit te komen, dus dan wordt zo'n kaart alweer wat interessanter voor mij. Weet niet of ik het ook voor mijn dagelijkse uitgaven ga gebruiken, maar het wel een mooie manier om stables te kunnen off-rampen indien ik dat wil voor een bepaalde uitgave.
Timeframe is idd relevant op deze.anti elppa schreef op zondag 13 april 2025 @ 12:06:
[...]
je pakt de wicks op de 4h. Ik kijk naar dat ding op de daily op de bodies. Zijn we er gewoon boven en zelfs terug testje gehad vanmorgen.
Zitten nu ook boven de 50dma en het horizontale level van rond de 84 waar heel vaak support en resitance geweest is afgelopen weken
Ik zal ze voor jou dan op de D pakkenanti elppa schreef op zondag 13 april 2025 @ 12:06:
[...]
je pakt de wicks op de 4h. Ik kijk naar dat ding op de daily op de bodies. Zijn we er gewoon boven en zelfs terug testje gehad vanmorgen.
EDIT: wat extra uitleg dan: ik zal weer wat meer bullish worden als we de downtrend doorbreken in onze vorige grote range.
Alles onder mijn "Bearish" lijn blijft bearish, ook al maken we higher low en highs.
Komen we tussen beide in, dan ben ik neutraal en wacht ik echt af.
Als we boven de bullish lijn komen, is het when Moon??
En dit is voor mij de algemene tendens dat ik bekijk op langere termijn, niet om een scalp trade te openen ofzo
/f/image/IGzo5sFSzOiQsOPdPSkNcujG.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door kazzzdafke op 13-04-2025 15:23 ]
Interesting times...
Ik ben een realistMoiety schreef op zondag 13 april 2025 @ 15:31:
Je hebt optimisten en pessimisten. Pessimisten hebben vaker gelijk, maar optimisten hebben een leuker leven. Ik ben een optimist.
[Afbeelding]
Interesting times...
Eerst maar eens dit niveau vasthouden, graag boven de $84k blijven. Hopelijk geen zondagse duikvlucht nog zometeenKol Nedra schreef op zondag 13 april 2025 @ 15:36:
when $90k? volgende week?
Mijn gok (als realist), we gaan terug richting 78k, PWclose, 0.6 fib en mogelijks orderblock opzoeken alvorens een nieuwe move up/down te maken.
Maar anderen hier zijn heel bullish zo lijkt het, dus.. we gaan het zien
EDIT: ik heb geen trade open momenteel, want als er iemand een scheet laat, zou het zomaar eens moon kunnen zijn. of vuilbak.
[ Voor 19% gewijzigd door kazzzdafke op 13-04-2025 15:48 ]
Interesting times...
Heel bullish zie ik niet echt in dit topic. Hooguit beetje sentiment dat het ergste nu wel achter on zou kunnen liggen. Trump met 90 dagen pauze en geen tarif op elektrotechnische shit ed zou best nog wat groen kunnen geven aankomende wekenkazzzdafke schreef op zondag 13 april 2025 @ 15:47:
Volume neemt af, we zitten in oversold area..
Mijn gok (als realist), we gaan terug richting 78k, PWclose, 0.6 fib en mogelijks orderblock opzoeken alvorens een nieuwe move up/down te maken.
Maar anderen hier zijn heel bullish zo lijkt het, dus.. we gaan het zien
EDIT: ik heb geen trade open momenteel, want als er iemand een scheet laat, zou het zomaar eens moon kunnen zijn. of vuilbak.
Inderdaad, wou net zeggen. Als men hier echt bullish was dan is het a) tyvus druk en b) staat het vol met groene dildo plaatjesanti elppa schreef op zondag 13 april 2025 @ 16:01:
Heel bullish zie ik niet echt in dit topic. Hooguit beetje sentiment dat het ergste nu wel achter on zou kunnen liggen. Trump met 90 dagen pauze en geen tarif op elektrotechnische shit ed zou best nog wat groen kunnen geven aankomende weken
Zo. Dat was ook weer 15 minuten op een smartphone keyboard hengsten....
Nog 3 dagen te gaan....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Emma de Jonge (46) had de mogelijkheid om bitcoin te kopen toen ze nog 2,50 euro per stuk kostten. Maar ze deed het niet. Tegenwoordig is een bitcoin ruim 70.000 euro waard. Iedereen maakt weleens een financiële fout. In deze reeks vertellen mensen over hun geldflater.
Komt heel dichtbij dit, ik had ook de mogelijkheid om BTC op 2,50 te kopen. Ook niet gedaan.
Pff wat een totaal onzinnig artikel. Alsof ze die BTC ooit ook maar tot de huidige koers zou hebben vastgehouden. Die waren er vast op €10 al uitgevlogen. Nutteloze exercitie altijd, iedereen rekent zichzelf rijk in zo'n "had ik maar" scenario maar je moet dan altijd bedenken dat je daarna ook totaal andere keuzes had gemaakt.BTC100K2021 schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:51:
https://www.ad.nl/geld/em...s-kunnen-tellen~a49cc709/
Emma de Jonge (46) had de mogelijkheid om bitcoin te kopen toen ze nog 2,50 euro per stuk kostten. Maar ze deed het niet. Tegenwoordig is een bitcoin ruim 70.000 euro waard. Iedereen maakt weleens een financiële fout. In deze reeks vertellen mensen over hun geldflater.
Komt heel dichtbij dit, ik had ook de mogelijkheid om BTC op 2,50 te kopen. Ook niet gedaan.
No Tariffs on Orange Dots pic.twitter.com/Cg3bCVPMcM
— Michael Saylor (@saylor) 13 april 2025
weer gekocht
Iedereen ouder dan 14 had die mogelijkheid. Sterker nog, je kon er makkelijk 50 'gratis' minen. Meerdere keren per dag.BTC100K2021 schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:51:
https://www.ad.nl/geld/em...s-kunnen-tellen~a49cc709/
Op tweakers vonden ze bitcoin wel nog spam. Nieuw digitaal geld Bitcoin - Interview op One Radio Network
[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 13-04-2025 20:05 ]
Was toch ook spam?knakworst schreef op zondag 13 april 2025 @ 19:49:
[...]
Op tweakers vonden ze bitcoin wel nog spam. Nieuw digitaal geld Bitcoin - Interview op One Radio Network
Wel spam die weinig heeft opgeleverd, gezien de 404's. Dus spam om Bitcoin te promoten maakt ook niet rijk
Dat zit wel Schnorr.
Stekker is eruit, iedereen met vervroegd pensioen.Stukfruit schreef op zondag 13 april 2025 @ 20:10:
[...]
Was toch ook spam?
Wel spam die weinig heeft opgeleverd, gezien de 404's. Dus spam om Bitcoin te promoten maakt ook niet rijk
Bruce Wagner was in die podcast. Die was later nog 25.000 bitcoin kwijtgeraakt in een hack van mybitcoin.com.
https://www.reddit.com/r/..._losing_25000_btc_in_the/
Daarna zal die wel een accountje op Mt. Gox gemaakt hebben
Ja dit idd, lekkere bias allemaalGuere schreef op zondag 13 april 2025 @ 17:56:
[...]
Pff wat een totaal onzinnig artikel. Alsof ze die BTC ooit ook maar tot de huidige koers zou hebben vastgehouden. Die waren er vast op €10 al uitgevlogen. Nutteloze exercitie altijd, iedereen rekent zichzelf rijk in zo'n "had ik maar" scenario maar je moet dan altijd bedenken dat je daarna ook totaal andere keuzes had gemaakt.
Early adopters zijn altijd de winners eh?knakworst schreef op zondag 13 april 2025 @ 20:21:
[...]
Stekker is eruit, iedereen met vervroegd pensioen.
Bruce Wagner was in die podcast. Die was later nog 25.000 bitcoin kwijtgeraakt in een hack van mybitcoin.com.
https://www.reddit.com/r/..._losing_25000_btc_in_the/
Daarna zal die wel een accountje op Mt. Gox gemaakt hebben
Dat zit wel Schnorr.
Ai.. altijd erg naar inderdaad. Daar valt meestal weinig aan te doen. Toch maar proberen het weer snel van je af te zetten, al zal dat vanavond nog niet lukken weet ik uit ervaringDJ-Promo schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:17:
Net gescammed. Via Google naar een site gegaan en dacht dat het de officiële was. Niet dus en een wallet connectie gemaakt. Metamask gaf opeens een melding. Al mijn funds weg op verschillende chains. Had net heel wat USDC op Arbitrum gezet. Goed einde van het weekend, baal enorm.
Ja is enorm balen. Een Google naar een project is dus ook al niet meer te vertrouwen. Had ik via hun X moeten zoeken naar de url. Dus voor anderen wees extra alert. Dit voelt wel veel slechter dan een rode paal.Gelukszoekr schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:23:
[...]
Ai.. altijd erg naar inderdaad. Daar valt meestal weinig aan te doen. Toch maar proberen het weer snel van je af te zetten, al zal dat vanavond nog niet lukken weet ik uit ervaring
Pfoe heftig man, Altijd naar om zoiets mee te maken, geeft mij hetzelfde gevoel als een rugpull veel sterkte in ieder geval!DJ-Promo schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:17:
Net gescammed. Via Google naar een site gegaan en dacht dat het de officiële was. Niet dus en een wallet connectie gemaakt. Metamask gaf opeens een melding. Al mijn funds weg op verschillende chains. Had net heel wat USDC op Arbitrum gezet. Goed einde van het weekend, baal enorm.
Twitter is ook niet altijd te vertrouwen. Veel scam accounts in omloop en accounts worden ook met enige regelmaat gehackt.DJ-Promo schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:30:
[...]
Ja is enorm balen. Een Google naar een project is dus ook al niet meer te vertrouwen. Had ik via hun X moeten zoeken naar de url. Dus voor anderen wees extra alert. Dit voelt wel veel slechter dan een rode paal.
Zelf zoek ik de website op via Defillama of Coingecko. Daarna in favorieten opslaan.
Ja krijg ook via Telegram nu berichten of dat mijn wallet is en dat ik dus die gekoppeld heb aan een scam. Die wallet is wel verloren.Pinsa schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:35:
[...]
Pfoe heftig man, Altijd naar om zoiets mee te maken krijg, geeft mij hetzelfde gevoel als een rugpull veel sterkte in ieder geval!
Zwaar klote man.. Geen idee om wat voor bedrag het gaat.. maar ik zou sowieso digitaal aangifte doen en daarbij alle info die je kan geven meenemen in je verhaal. Url's, datum, tijd, Wallet adres, transacties etc.DJ-Promo schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:17:
Je weet maar nooit.
Zero.
Alles is omgezet naar ETH en naar een nieuwe wallet gestuurd.Pelox schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:54:
[...]
Zwaar klote man.. Geen idee om wat voor bedrag het gaat.. maar ik zou sowieso digitaal aangifte doen en daarbij alle info die je kan geven meenemen in je verhaal. Url's, datum, tijd, Wallet adres, transacties etc.
Je weet maar nooit.
Zou niet weten hoe ze dat terug krijgen. Weet ook van de risico's
Terugkrijgen zal lastig worden, maar wellicht komen ze nog bij een verdacht account uit op een kyc exchange of is dit de missing link voor meerdere zaken.DJ-Promo schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:57:
[...]
Alles is omgezet naar ETH en naar een nieuwe wallet gestuurd.
Zero.
Zuur man, sterkteDJ-Promo schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:57:
[...]
Sterkte man! Het voelt stom maar je bent niet de enige. We hebben allemaal onze wonden links en rechts na deze dikke tech…DJ-Promo schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:57:
[...]
Toevallig die “nieuwe” cloudflare scam? Dat je moet verifieren of je een mens bent, maar daarmee eigenlijk toestemming geeft om een te interacten met je wallet. Voor de mensen die geen idee hebben, hierbij een plaatje.DJ-Promo schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:17:
:strip_exif()/f/image/roa8WN5rbI0ChvZJnyKr8qWr.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit; *niet* naar die site gaan zoals in het plaatje vermeld staat.
[ Voor 3% gewijzigd door oski27 op 13-04-2025 23:11 ]
Mmm goeie krijg dat zo vaak dat ik het niet eens weet.oski27 schreef op zondag 13 april 2025 @ 23:10:
[...]
Toevallig die “nieuwe” cloudflare scam? Dat je moet verifieren of je een mens bent, maar daarmee eigenlijk toestemming geeft om een te interacten met je wallet. Voor de mensen die geen idee hebben, hierbij een plaatje.
[Afbeelding]
Edit; *niet* naar die site gaan zoals in het plaatje vermeld staat.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
[ Voor 64% gewijzigd door tomtom901 op 14-04-2025 08:21 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wordt wel een beetje eentonig nu

tomtom901 schreef op maandag 14 april 2025 @ 08:18:
Morning all! Futures alweer dik in de plus, dus lets go
Andere valuta ook, de YEN staat weer rond het niveau in september. Toen was er paniek rondom de Yen Carry Trade. Kennelijk gaat dat op in de algehele volatiliteit nu.
Amerikaanse aandelen en BTC sinds begin februari 12% extra gedaald door EUR/USD.
[ Voor 16% gewijzigd door BTC100K2021 op 14-04-2025 08:51 ]
Wat een klote zooi man, ik hoop dat het niet al teveel was voor je. Sterkte met het verwerken.
Tyfus mensen lopen er toch rond op deze planeet
PS5
Kun je in Jip en Janneke taal eens uitleggen wat er precies is voorgevallen.
Ik ben maar een simpele ziel die af en toe een BTC transactie doet.
Metamask is een on-line wallet begrijp ik? En door te "connecten" geef je derden rechten om funds te verplaatsen? En je hebt de verkeerde partij daarvoor gemachtigd? Maar ook bij bonafide partijen loop je dan toch een gigantisch risico?
Wellicht helpt dit om in de toekomst een ander te behoeden hiervoor, denk dat er meer boomers zijn hier die er niks van snappen
[ Voor 23% gewijzigd door BTC100K2021 op 14-04-2025 10:09 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Wat een drama man, sterkte hiermee.DJ-Promo schreef op zondag 13 april 2025 @ 21:17:
Ben ook wel benieuwd hoe we dit kunnen voorkomen. IS er geen 2fa om funds te verplaatsen?
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
de mijne ook. futures iig stevig groen.Gelukszoekr schreef op maandag 14 april 2025 @ 10:55:
Mijn glazen bol zegt nog steeds dat het een paar mooie dagen gaan worden
Mwaaaa ik weet het zo niet. Kans dat er vanmiddag weer een aankondiging komt van de stable genius over extra chipheffingenGelukszoekr schreef op maandag 14 april 2025 @ 10:55:
Mijn glazen bol zegt nog steeds dat het een paar mooie dagen gaan worden
JUINEN!Kol Nedra schreef op maandag 14 april 2025 @ 12:33:
om half 4 worden ze wakker, dan is het:
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Inderdaad Metamask account met de coins op arbitrum l2. Wilde USDC in een pool wegzetten dus die had ik op dit account gezet. Via Google naar hun site gegaan en die was precies zoals ik verwachte. Wallet connectie gemaakt zoals je ook doet bij een Uniswap of een andere applicatie. Toen gingen mijn coins er met een bloedvaart vandoor. Was dus een scam site die deze 1 op 1 heeft nagemaakt en zorgt dat dat de nummer 1 is op Google en het was geen advertentie eerste resultaat. Heb het team van het echte project op de hoogte gebracht. Die wallet connectie gaf dus meer voldoende rechten voor hun om mijn funds te versturen.BTC100K2021 schreef op maandag 14 april 2025 @ 10:01:
[...]
Kun je in Jip en Janneke taal eens uitleggen wat er precies is voorgevallen.
Ik ben maar een simpele ziel die af en toe een BTC transactie doet.
Metamask is een on-line wallet begrijp ik? En door te "connecten" geef je derden rechten om funds te verplaatsen? En je hebt de verkeerde partij daarvoor gemachtigd? Maar ook bij bonafide partijen loop je dan toch een gigantisch risico?
Wellicht helpt dit om in de toekomst een ander te behoeden hiervoor, denk dat er meer boomers zijn hier die er niks van snappen
Ho ho, chips waren toch juist uitgezonderd? Of krabbelt die alweer terug?kbuntu schreef op maandag 14 april 2025 @ 11:34:
[...]
Mwaaaa ik weet het zo niet. Kans dat er vanmiddag weer een aankondiging komt van de stable genius over extra chipheffingen
klote verhaal zeg. Sterkte ermee iigDJ-Promo schreef op maandag 14 april 2025 @ 12:52:
[...]
Inderdaad Metamask account met de coins op arbitrum l2. Wilde USDC in een pool wegzetten dus die had ik op dit account gezet. Via Google naar hun site gegaan en die was precies zoals ik verwachte. Wallet connectie gemaakt zoals je ook doet bij een Uniswap of een andere applicatie. Toen gingen mijn coins er met een bloedvaart vandoor. Was dus een scam site die deze 1 op 1 heeft nagemaakt en zorgt dat dat de nummer 1 is op Google en het was geen advertentie eerste resultaat. Heb het team van het echte project op de hoogte gebracht. Die wallet connectie gaf dus meer voldoende rechten voor hun om mijn funds te versturen.
Ga al even mee in de crypto space maar deze actie was niet handig. Wordt zo weer meer een BTC maxi met mijn hardware wallet.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!