Als je dit nou ook aan wallstreet wijs kan maken komen we ergens.kbuntu schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 09:44:
Is leuk die grafiekjes, maar dat is niet het punt. Het gaat erom WAAROM het nu gebeurt. Trump voert dusdanig slecht beleid dat men het vertrouwen kwijt raakt. Als hij niet binnen 2 weken een deal sluit met China of de boel terugdraait, zul je een spike zien op die rente ‘like you have never seen before, it’s incredible’. De consument gaat het bijna echt merken in de winkelschappen
Overigens werd hier afgelopen weken behoorlijk gedownplayed dat Trump nog enig ratio had en niks meer gaf om midterms of wat dan ook. Gelukkig hebben we gezien dat er nog enige ratio is en dat hij dus uiteindelijk grenzen heeft.
Het gedrag, gedraai en populistisch geneuzel is way de markten beïnvloed niet of er nou ergens ee deal gesloten wordt. Je ziet het aan de charts.
In 2008 was de euro/dollar 1,65. Maar wat uniek is is de snelheid waarmee de dollar aftakelt, in combinatie met de paniek. Bij paniek was namelijk de hoofdregel, investeerders vluchten in de dollar. Nu is blijkbaar de hoofdregel, investeerders vluchten UIT de dollar.Darrell schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 09:30:
Ook hier dan maar wat perspectief.
[Afbeelding]
Dollar was sowieso veel te sterk geworden.
We zijn zojuist 1,14 gepasseerd, 4 dagen geleden 1,09. 5 Cent in 4 dagen. Ik gok dat dat een record is.
1,1410. Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken. Once in a lifetime gebeurtenis, dit gebeurt maar iedere paar jaar....
En 1,142.
[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 11-04-2025 10:41 ]
Is het paniek of manipulatie. Ik ben altijd een beetje sceptisch bij dit soort paniekreacties.knakworst schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 10:31:
[...]
In 2008 was de euro/dollar 1,65. Maar wat uniek is is de snelheid waarmee de dollar aftakelt, in combinatie met de paniek. Bij paniek was namelijk de hoofdregel, investeerders vluchten in de dollar. Nu is blijkbaar de hoofdregel, investeerders vluchten UIT de dollar.
We zijn zojuist 1,14 gepasseerd, 4 dagen geleden 1,09. 5 Cent in 4 dagen. Ik gok dat dat een record is.
1,1410. Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken. Once in a lifetime gebeurtenis, dit gebeurt maar iedere paar jaar....
Dat het bijzonder is is duidelijk.
De dollar als 'wereldvalutareserve' valt naar mijn idee niet zomaar te manipuleren, dit zijn grote partijen die hun Amerikaanse exposure afbouwen.Darrell schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 10:37:
[...]
Is het paniek of manipulatie. Ik ben altijd een beetje sceptisch bij dit soort paniekreacties.
Dat het bijzonder is is duidelijk.
:strip_exif()/f/image/Srxl5SugKCVhw3yEuiaBPPMy.jpg?f=fotoalbum_large)
1 x == 1 x werkt alleen als er geen 'second best' is.
Hierdoor wordt mijn in Euro aangekochte crypto tegenover de crypto/USD pairs wel minder waardknakworst schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 10:49:
[...]
De dollar als 'wereldvalutareserve' valt naar mijn idee niet zomaar te manipuleren, dit zijn grote partijen die hun Amerikaanse exposure afbouwen.
[Afbeelding]
Ondertussen slaat china terug met 125% (was 84%)
[ Voor 17% gewijzigd door anti elppa op 11-04-2025 11:10 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Goud ook weer ath, zou toch fantastisch zijn als dit voor btc een nieuw narratief zou kunnen wordenanti elppa schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 11:09:
grappig ook. uur terug stonden de futures nog op 1 % winst voor oa de nasdaq. Nu staan ze op -0,6%. BTC krabbelt langzaam omhoog.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Het terugslaan met tariffs snap ik, maar het komt voor de Amerikanen veel minder hard aan.anti elppa schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 11:09:
grappig ook. uur terug stonden de futures nog op 1 % winst voor oa de nasdaq. Nu staan ze op -0,6%. BTC krabbelt langzaam omhoog.
Als ik Xi was zou ik gewoon een maand verbieden om nog te exporteren naar de VS. En de ondernemers te compenseren door vs-obligaties te dumpen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
dat zou pas echt popcorn zijn jaGelukszoekr schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 11:14:
[...]
Het terugslaan met tariffs snap ik, maar het komt voor de Amerikanen veel minder hard aan.
Als ik Xi was zou ik gewoon een maand verbieden om nog te exporteren naar de VS. En de ondernemers te compenseren door vs-obligaties te dumpen
Eens, Trump heeft zijn keutel grotendeels ingetrokken onder druk van de oplopende rente. Een aantal grote landen (mogelijk gecoördineerd) en mogelijk beleggers zijn de exposure in USA obligaties aan het afbouwen. Helemaal in lijn met dalende dollar.kbuntu schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 09:44:
Is leuk die grafiekjes, maar dat is niet het punt. Het gaat erom WAAROM het nu gebeurt. Trump voert dusdanig slecht beleid dat men het vertrouwen kwijt raakt. Als hij niet binnen 2 weken een deal sluit met China of de boel terugdraait, zul je een spike zien op die rente ‘like you have never seen before, it’s incredible’. De consument gaat het bijna echt merken in de winkelschappen
Overigens werd hier afgelopen weken behoorlijk gedownplayed dat Trump nog enig ratio had en niks meer gaf om midterms of wat dan ook. Gelukkig hebben we gezien dat er nog enige ratio is en dat hij dus uiteindelijk grenzen heeft.
Tegelijkertijd zie je dat Trump iets fundamenteels in de markten kapot heeft gemaakt: vertrouwen in de USA en dan vooral met hem als grote roerganger. Wat gebeurt er na die 90 dagen? De markt heeft nu gezien dat Trump in staat is om grote schade aan te richten en onvoorspelbaar is.
Dus helaas verwacht ik, ondanks dat je gelijk hebt gekregen, dat markten voorlopig onrustig blijven.
nog niet begonnen. we staan nog redelijk hoog maar dat komt vooral door de ETF's hype.thierry1982 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 10:39:
Wanneer komen de rate cuts dan? Voor mijn gevoel is de bullmarkt al voorbij.
dit jaar komt BTC echt wel boven de $130k
Wat een pessimistische voorspelling. 420k, hoe moet ik anders die Porsche betalen?Kol Nedra schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 11:31:
[...]
nog niet begonnen. we staan nog redelijk hoog maar dat komt vooral door de ETF's hype.
dit jaar komt BTC echt wel boven de $130k
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Ziet er sterk uit. Kijken hoe Trump de boel vanmiddag toch nog kan verstieren.anti elppa schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 11:57:
eens zien of we vandaag wederom de dalende trendlijn aan kunnen vallen. Die zit zon rond de 84k. Ook goed op de heat map te zien.
Fartcoin ook, zitten wel een berg degens op denk ik zoknakworst schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 12:13:
[...]
Ziet er sterk uit. Kijken hoe Trump de boel vanmiddag toch nog kan verstieren.
Sowieso hoort die in de US strategic reserve thuis.zenith schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 12:20:
[...]
Fartcoin ook, zitten wel een berg degens op denk ik zo
Ben benieuwd ja, afhankelijk van hoe je 'm tekent ergens tussen $83k en $84. Ik heb zo'n gevoel dat het wellicht nog een brug te ver is voor nu, maar ik laat mij graag verrassenanti elppa schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 11:57:
eens zien of we vandaag wederom de dalende trendlijn aan kunnen vallen. Die zit zon rond de 84k. Ook goed op de heat map te zien.
ETF bros hebben deze week vooral verkocht. Niet extreem ofzo, maar in totaal toch weer voor ~$700 miljoen.
:strip_exif()/f/image/P19MvljtuFTMQt4JR0RKCeQj.png?f=user_large)
Bedankt voor het schrijven, dan hoef ik het niet te doen.JW04 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 10:25:
[...]
Als je dit nou ook aan wallstreet wijs kan maken komen we ergens.
Het gedrag, gedraai en populistisch geneuzel is way de markten beïnvloed niet of er nou ergens ee deal gesloten wordt. Je ziet het aan de charts.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/DkORT9NreRZ80FLrzbujTwCv.gif?f=user_large)
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dit is dan ook geen plek voor politiek geneuzel.Moiety schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 14:35:
Bedankt TomTom, nu denken mensen hier dat ze niet meer hoeven te schrijven
[Afbeelding]
gaat lekker idd. Gaat in zelfde tempo als laatste 3 dagen. 0 rem opknakworst schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 15:16:
En de US rente stijgt vrolijk door. Wordt een duur geintje die 36 triljoen debt.
Nee moon!tomtom901 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 15:26:
Bijna market open, time to get rekt.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nog even en we zijn 24 uur verder zonder noemenswaardig politiek geneuzel wat de BTC koers uit zijn uptrendje heeft gehaald.

* Danjel zoomt uit, sinds woensdag eigenlijk een pump en dumpje overleefd en nog steeds omhoog.
Anywho, gaat er iemand nog wat lekker BBQ'en vanavond?
[ Voor 33% gewijzigd door Danjel op 11-04-2025 15:43 ]
Geen verassing natuurlijk
Maar zeker lekker!
geen bbq maar heb wel 2 heerlijke kogelbiefstukken opDanjel schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 15:42:
I'm confused. But I'll take it.
Nog even en we zijn 24 uur verder zonder noemenswaardig politiek geneuzel wat de BTC koers uit zijn uptrendje heeft gehaald.
* Danjel zoomt uit, sinds woensdag eigenlijk een pump en dumpje overleefd en nog steeds omhoog.
nu helaas werken, tja satjes farmen gaat het snelst met fiat geld
Weer weg

Wel jammer dat je de rest eraf hebt geknipt! Gelukkig zag ik het totale plaatje nog net voor de ninja edit!koelebobes schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 16:17:
[Afbeelding]
Zo mijn gemiddelde weer iets verlaagd
BTC en ETH
Prijs in € ( sorry )
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3QSSAEofOj1ptXa2leyEXXF8.jpg?f=user_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Guere op 11-04-2025 16:40 ]
Ja omhoog in dollars en naar beneden in euro’s. Gaat steeds meer pijn doen die wisselkoers.Danjel schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 15:42:
I'm confused. But I'll take it.

Guere schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 16:37:
[...]
Weer weg
[...]
Wel jammer dat je de rest eraf hebt geknipt! Gelukkig zag ik het totale plaatje nog net voor de ninja edit!
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/CkAAPc5OTXMcp0sqhqSnRFHX.gif?f=user_large)
* sh4d0wman out....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
NeoflexNL schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 11:12:
[...]
Goud ook weer ath, zou toch fantastisch zijn als dit voor btc een nieuw narratief zou kunnen worden
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4ks95vxc693UnDGifwn6yQXE.jpg?f=user_large)
+boomers gaan dood, geld gaat naar jongere generatie en die kopen BTC
usa zal we moeten. Elke dag langer dit spel spelen, des te groter de schade voor de usa. China zal het verder allemaal worst wezen.kbuntu schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 17:57:
[Afbeelding]
Geen idee of dit waar is, maar heel onwaarschijnlijk is het ook niet meer
kbuntu schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 17:57:
[Afbeelding]
🇨🇳In the face of #US hegemony and bullying, remember this: pic.twitter.com/EYQOB3euFG
— Chinese Embassy in US (@ChineseEmbinUS) 11 april 2025
Ik vraag me af hoe dit gaat. Belt Trump dan met die grote rode telefoon van hem?kbuntu schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 17:57:
[Afbeelding]
Of stuurt die die Xi Jinping een pbtje via wechat?
Misschien hebben alle wereldleiders wel een App groepje?
"Lets make some great trades group"Dacuuu schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 18:44:
[...]
Ik vraag me af hoe dit gaat. Belt Trump dan met die grote rode telefoon van hem?
Of stuurt die die Xi Jinping een pbtje via wechat?
Misschien hebben alle wereldleiders wel een App groepje?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Alle gains van BTC in dollars verliezen we weer door de dalende dollar

[ Voor 45% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-04-2025 18:58 ]
Retail die het over retail heeft.
Weinig institutionele beleggers die in BTC zitten die zich druk maken over korte termijn TA
1 cycle, voor zover de cycle nog relevant is, is korte termijn voor die gasten.
[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-04-2025 19:04 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Guere op 11-04-2025 19:43 ]
Er zijn veel altbroeders onderweg gesneuveld. @Aeronaut ?Frozen-North schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 20:34:
Ik herken dat wel Pinsa.
Had vandaag bijna wat TAO gekocht maar na even wikken en wegen toch besloten om niet nog een zakje alts erbij te halen.
De Chainlink die ik mid februari kocht staat er nu ook beroerd bij terwijl het toen ook uitverkoop leek te zijn.
Maar als je dan toch een alt moet hebben naast BTC is het TAO aangevuld met dTAO.
Zou zeggen lees je eens in @Gelukszoekr bij jou branden de funds in je zakken toch ondertussen?
Niet ETH (rip) of dat halve SOL.
Na Bitcoin en goud uiteraard.
Ik log weer even uit voor de fakkels komen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/pyHEliRmloFkwwrZOT30ni4P.gif?f=user_large)
Guere schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 19:42:
OK, nu wordt het interessantBTC zit nu tegen de ascending trendline aan én is bijna bij de descending trendline (vanaf de ATH).
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4pwcfV2574sJVAEak67XM3Hg.gif?f=user_large)
inflatie is iig.hoog bij TAO, krijg net mailtje binnen:Frozen-North schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 20:34:
Ik herken dat wel Pinsa.
Had vandaag bijna wat TAO gekocht maar na even wikken en wegen toch besloten om niet nog een zakje alts erbij te halen.
De Chainlink die ik mid februari kocht staat er nu ook beroerd bij terwijl het toen ook uitverkoop leek te zijn.
/f/image/B7W7ODTr75JxXWk5qIJhodkU.png?f=fotoalbum_large)
ja.....gaat bitcoin nu omhoog of gaat de dollar naar beneden?BTC100K2021 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 18:58:
[Afbeelding]
Alle gains van BTC in dollars verliezen we weer door de dalende dollar![]()
No one can predict the market! - Who the hell knows!
PoW muntjes blijven interessant, dit blijft beter dan PoS
[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 11-04-2025 22:10 ]
Kol Nedra schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 22:02:
fluffje DGB gekocht, als deze gaat dan gaat ie hard denk ik. bullish
:gifsicle():strip_exif()/f/image/HHatW0OKGK9oEaENdnKA6UuM.gif?f=user_large)
Ik doe met je mee. 2 flufjes.Kol Nedra schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 22:02:
Eensch, jullie zitten hier ondertussen nog steeds iedere dag over digitale muntjes te praten en je tijd te verdoen?
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Taro schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 23:48:
[...]
Eensch, jullie zitten hier ondertussen nog steeds iedere dag over digitale muntjes te praten en je tijd te verdoen?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/rF5DYHhLgnF5RnQcnOFJi5MI.gif?f=user_large)
Zowel de EU als China moeten gewoon helemaal stoppen met praten met de VS en rustig de dollar-bonds verkopen en alternatieve partners zoeken. Ook als de tarieven van tafel gaan dan kan er weer gepraat worden maar beide moeten gewoon doorgaan.
Kijk eens naar Baby combinatie van Pow en Pos en staking in Bitcoin, pas gelist maar helaas al dik in de plus…Kol Nedra schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 22:02:
Waar zouden we beter onze tijd mee kunnen voldoen? Jij hebt vast iets anders gevonden waar je je tanden in hent gezetTaro schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 23:48:
[...]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Aleo gaming puzzle game
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Het is duidelijk bear-market!Kol Nedra schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:06:
op coinbase kun je gratis €0.22 verdienen om 1 vraag te beantwoorden, kost je 20 seconden tijd.
Aleo gaming puzzle game
No one can predict the market! - Who the hell knows!
elke dag log ik ook in op cdc om 1 kristal te farmen
We are still early.....

Edit: mooi maar.... heb je nu al een tasje? @bsmpower
[ Voor 12% gewijzigd door sh4d0wman op 12-04-2025 10:15 ]
Volgens mij is ie er nu echt doorheen. Misschien iemand met echt TA kennis die dit kan bevestigen?Coldcat schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 21:43:
Als we de 84k doorbreken wordt dan die neergaande lijn niet doorbroken? Met de higher low and retest ziet het er goed ui om de bull voort te zetten!
:strip_exif()/f/image/OeBQnohUKFaJRQpTU621rn2I.jpg?f=fotoalbum_large)
Het hangt er een beetje vanaf hoe je 'm tekent. Hier zit hij er direct bovenop, maar eigenlijk maakt dat niet zoveel uit. Het gaat vooral om de (daily) close, of die er een overduidelijk boven ligt. Een wickje boven die lijn betekent niet zoveel, BTC moet de neergaande trend echt duidelijk breken. Dus we zijn op zoek naar sowieso > $84k holden, maar liefst eigenlijk nog wat meer volume en gelijk naar $85k of hoger.bsmpower schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:14:
[...]
Volgens mij is ie er nu echt doorheen. Misschien iemand met echt TA kennis die dit kan bevestigen?
[Afbeelding]
Edit: zie b.v. het wickje op 2 april: mooi boven de lijn maar toch niet weten te behouden.
[ Voor 6% gewijzigd door Guere op 12-04-2025 10:19 ]
Kol Nedra schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:12:
[...]
elke dag log ik ook in op cdc om 1 kristal te farmen
:strip_exif()/f/image/2Ih7bAwBNf4ebHtpibzhKIT6.jpg?f=fotoalbum_large)
Strijders
Is het raar om te denken dat we al in de bear markt zitten, en dat de low van afgelopen week ongeveer de low van deze bear markt wordt? Misschien nog een keer iets lager, maar 69k lijkt me een mooie bodem voor de komende / huidige bear markt.Coldcat schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 21:43:
Als we de 84k doorbreken wordt dan die neergaande lijn niet doorbroken? Met de higher low and retest ziet het er goed ui om de bull voort te zetten!
TalentedMrRiple schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:53:
[...]
Is het raar om te denken dat we al in de bear markt zitten, en dat de low van afgelopen week ongeveer de low van deze bear markt wordt? Misschien nog een keer iets lager, maar 69k lijkt me een mooie bodem voor de komende / huidige bear markt.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/vBaaMo1JQUyAOpjuL1NC0Sf7.gif?f=user_large)
Op welke timeframe zit je? Daily? Dan close afwachten.bsmpower schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:14:
[...]
Volgens mij is ie er nu echt doorheen. Misschien iemand met echt TA kennis die dit kan bevestigen?
[Afbeelding]
Niet raar om te denken, maar ik denk niet dat dit de bear is.TalentedMrRiple schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:53:
[...]
Is het raar om te denken dat we al in de bear markt zitten, en dat de low van afgelopen week ongeveer de low van deze bear markt wordt? Misschien nog een keer iets lager, maar 69k lijkt me een mooie bodem voor de komende / huidige bear markt.
Daily ja. En gister is ie al gesloten boven die neerwaartse lijn. Naja we gaan het zien 😊tomtom901 schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 11:03:
[...]
Op welke timeframe zit je? Daily? Dan close afwachten.
Bitcoin moet minimaal de 85k closen om weer wat optimisme te krijgen. Die groene boxen stonden er al een tijdje overigens, mooi om te zien dat daar wat reactie komt. Ik heb daar weer wat spot ingekocht, maar nog steeds voor een groot gedeelte in cash. Zowel op aandelen als crypto.
/f/image/98xvPp4UmkoPNUfbQmKzMdnO.png?f=fotoalbum_large)
Kol Nedra schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:06:
op coinbase kun je gratis €0.22 verdienen om 1 vraag te beantwoorden, kost je 20 seconden tijd.
Aleo gaming puzzle game
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7PyUJBVHEtEXbRJmdoqTYOdk.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
meeste zien als het als een negatief iets, ik zie het als een compliment, we are not the same
Meesten zien het als negatief omdat hun tijd meer kan opleveren wanneer het aan andere manieren van inkomstenwerving wordt besteedKol Nedra schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 13:05:
[...]
meeste zien als het als een negatief iets, ik zie het als een compliment, we are not the same
Zou je bukken voor een muntje van 22 cent als je zonder bukken 66 cent kan krijgen?
Dat zit wel Schnorr.
Stukfruit schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 13:10:
[...]
Zou je bukken voor een muntje van 22 cent als je zonder bukken 66 cent kan krijgen?
Edit: @Stukfruit nah, dat is 22 cent "verdienen"....
[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 12-04-2025 13:51 ]
Geen ideeGelukszoekr schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:03:
[...]
Waar zouden we beter onze tijd mee kunnen voldoen? Jij hebt vast iets anders gevonden waar je je tanden in hent gezet
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Juinen bij de omvormer met 9000 WpTaro schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 14:26:
[...]
Geen ideeVerschilt per persoon. Hopelijk komt er snel weer wat actie, maar het is al bijna mei...
/f/image/5a4mHFIl7A4PojQOCPC4aISh.png?f=fotoalbum_large)
DGB die ik gisteren kocht wel in winst
maar daarom hodl ik mijn BTC gewoon
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 12-04-2025 15:52 ]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!