kbuntu schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:43:
[...]
Beetje vergezocht niet? Mijn punt is dat er best wat gemodereerd mag worden op dit soort vragen die zeker de suggestie wekken. Zelfde als het punt wat ik laatst aanhaalde over het delen van je bezittingen in dit topic. Staat volgens mij zelfs in de topicwaarschuwing. Het is me wat te losjes aan het worden @
YES. Andere gebruikers bashen mag dan wel weer zonder enig voorbehoud
Het wordt mij ook wat te losjes als mods maar gewoon getagged worden of ze niet even een post en wat andere posts er achteraan kunnen modden, omdat iemand een aanname doet over witwassen. Daar is gewoon de rapporteer knop voor, dan kunnen we het beoordelen, waar nodig actie ondernemen en afhandelen.
Ik zal nu meteen even reageren mbt die specifieke post: crypto anoniem willen kopen is geenszins gelijk aan witwassen en wekt ook niet de suggestie dat het puur en alleen daarom gevraagd wordt. Als een dergelijke vraag gesteld wordt is het, om een onnodige discussie te voorkomen, wellicht wel handig gelijk een korte toelichting te geven waarom de vraag gesteld wordt.
Overigens, als je vind dat het wat te losjes wordt allemaal, los van specifieke posts maar in algemene zin, is daar een topic voor, namelijk het
Feedback op het cryptocurrency forum topic. Dan kan je daar uitleggen waarom je vindt dat het allemaal wat te losjes wordt en kijken we of we er iets mee moeten.
We zien de reports van de posts waarin gebasht wordt zonder enig voorbehoud graag tegemoet.