[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 184 ... 252 Laatste
Acties:
  • 926.186 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Vis schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:05:
[...]

De economie redactie van NU.nl een mailtje sturen met de vraag waar deze Bitcoin automaat staat.
Daar je flappen in pleuren en je wallet adres opgeven?

Of misschien weet iemand het hier waar deze staat?

[Afbeelding]
Die zijn van Bitomat. Heb ze in Spanje al gezien.

Maar de keuze is reuze:

https://www.bitomat.com/en/mapa/bitcoin-atms-world

Rijden maar _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:37

Vis

Alpina schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:11:
[...]

Die zijn van Bitomat. Heb ze in Spanje al gezien.

Maar de keuze is reuze:

https://www.bitomat.com/en/mapa/bitcoin-atms-world

Rijden maar _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hFBZApmc1S2viq6IINkKr3w3crc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/9pcgu2Heufoyp4CLwft3Zhvi.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:41

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@mayhem P2P. Moet je bij die automaten geen paspoort laten scannen?
Aan deze kant van de aardbol kun je nog money exchange bedrijfjes binnen stappen naar USDT. Geen ID nodig. Kun je daarna nog naar Monero swappen. :*)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:07
Martijn Wismeijer heeft een bedrijf in deze automaten. Ik zou dat eens proberen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rw6j9m0RVyD6ZNwv0tmJmmNgdBE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fria1ghTPv5vJk5lk8UdCoMn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qZiTWkSRRrxdZI3mzSgfcYoyumw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S5AEMtZ0Gibf1PF6ND1qBq1w.jpg?f=fotoalbum_large

Tijd voor ING om Bitcoin op de balans te zetten om snel aan hun pensionados uit te kunnen keren.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-09 20:18

NeoflexNL

Forever young

mayhem schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:55:
Ik heb hier een stapeltje cash liggen, van jaren marktplaats inkomsten, en die wil ik graag zo anoniem mogelijk omzetten naar Bitcoin. Wie heeft de gouden tip?
Weet niet om hoeveel geld het gaat, maar paar duizend storten bij een ATM is nog wel te doen. Kan je gewoon overmaken naar je exchange en btc kopen.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10:18
Ik heb hier een stapeltje cash liggen, van jaren marktplaats inkomsten, en die wil ik graag zo anoniem mogelijk omzetten naar Bitcoin. Wie heeft de gouden tip?
De fiscus zal later willen weten waar de initiële inleg vandaan komt en of dar vermogen bekend is. Als het doel is om er geen Belasting over te betalen dan ben je een fraudeur.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:32
Je kunt ook gewoon @YES een PM sturen: hij is altijd bereid om te helpen! Je kunt met hem in een steegje afspreken (giggity) om je cash te overhandigen. Hij zorgt er dan voor dat het gratis in Bitcoin wordt omgezet en jij deze 100% zeker ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 17:42
JW04 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:39:
[...]
De fiscus zal later willen weten waar de initiële inleg vandaan komt en of dar vermogen bekend is. Als het doel is om er geen Belasting over te betalen dan ben je een fraudeur.
Dat is een irrelevante aanname.

[ Voor 21% gewijzigd door GabberPiet op 08-04-2025 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 08:51

mayhem

GabberPiet schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:45:
[...]

Nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Guere schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:41:
Je kunt ook gewoon @YES een PM sturen: hij is altijd bereid om te helpen! Je kunt met hem in een steegje afspreken (giggity) om je cash te overhandigen. Hij zorgt er dan voor dat het gratis in Bitcoin wordt omgezet en jij deze 100% zeker ontvangt.
Wel 's nachts toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

NeoflexNL schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:36:
[...]

Weet niet om hoeveel geld het gaat, maar paar duizend storten bij een ATM is nog wel te doen. Kan je gewoon overmaken naar je exchange en btc kopen.
Ja, ik denk dat ik dat maar ga doen, zag wat Bitcoin ATMs, maar de exchange rates en fees zijn nogal hoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10:18
GabberPiet schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:45:
[...]

Het gaat ook niet om 1 januari van dit jaar, volgend jaar zal het toch opgegeven moeten worden als het boven het heffingsvrije deel komt. Hiervoor is kennis en inzage in zijn aangifte niet nodig. Ieder met het vermogen opgeven en de bron ervan kunnen verklaren.

Dat er annoniem geld omgezet wordt in btc doet vermoeden dat er geen intentie is om dit aan te geven. Ik zeg niet dat er fraude plannen zijn, de schijn heeft het er echter wel van.

Edit; Mijn reactie was gerelateerd aan je originele tekst. Je edit doet vermoeden dat je zelf ook weet dat je onjuiste informatie verstrekt.

[ Voor 10% gewijzigd door JW04 op 08-04-2025 11:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

mayhem schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:50:
[...]

Ja, ik denk dat ik dat maar ga doen, zag wat Bitcoin ATMs, maar de exchange rates en fees zijn nogal hoog.
Idd, zijn cool die kasten, maar je betaalt er ook voor. Cash storten kan vaak nog zonder kosten.

Je kan er idd ook voor kiezen om wat dingen contant te betalen, om dan wat van de rekening naar een exchange te sturen.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 17:54
NeoflexNL schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:55:
[...]

Idd, zijn cool die kasten, maar je betaalt er ook voor. Cash storten kan vaak nog zonder kosten.

Je kan er idd ook voor kiezen om wat dingen contant te betalen, om dan wat van de rekening naar een exchange te sturen.
Witwassen kost vaak nog veel meer >:) Is dit de goedkopere optie ;)

Zie de ATM's enkel in Zuid en Oost Europa staan. Naar Turijn rijden zou een optie zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Van iemand met cash een hardware wallet kopen met de afgesproken hoeveelheid Bitcoin. Beter nog waar de transactie mee gedaan is met een Bitcoinadres wat niet op naam geregistreerd staat. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 17:42
JW04 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:52:
[...]
Het gaat ook niet om 1 januari van dit jaar, volgend jaar zal het toch opgegeven moeten worden als het boven het heffingsvrije deel komt. Hiervoor is kennis en inzage in zijn aangifte niet nodig. Ieder met het vermogen opgeven en de bron ervan kunnen verklaren.

Dat er annoniem geld omgezet wordt in btc doet vermoeden dat er geen intentie is om dit aan te geven. Ik zeg niet dat er fraude plannen zijn, de schijn heeft het er echter wel van.

Edit; Mijn reactie was gerelateerd aan je originele tekst. Je edit doet vermoeden dat je zelf ook weet dat je onjuiste informatie verstrekt.
Mijn originele tekst, waarin ik stelde dat je hier helemaal niet over kunt oordelen zonder details te weten cq inzicht in de aangifte van dhr Mayhem te hebben is zeker niet onjuist. Wat ik vooral zelf al in de gaten had is dat het zou uitmonden in een kansloze en irrelevante discussie, dus laten we dat vooral niet doen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:03

YES

Moderator General Chat
Guere schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 11:41:
Sowieso. Hoeft niet eens in een steegje, je mag me je seedphrase ook DM'en.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@YES pas je wel op voor vreemd zaad... ? O-)

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQtvqolsp80hpxPjuB_uduS6pHxJwjMoFtJ1A&s

Edit: sorry modje, volgende keer weer tieten dan. :+

[ Voor 14% gewijzigd door sh4d0wman op 08-04-2025 12:27 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:25:
@YES pas je wel op voor vreemd zaad... ? O-)

[Afbeelding]
_O-

Steegje en seedphrase, ik dacht nog, moet ik daar een vies grapje over maken..

Maar toen dacht ik, nee daar komt @sh4d0wman straks wel mee :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08:37
@YES Wat moderatie op berichten die de suggestie wekken dat iemand geld wil witwassen, is geen overbodige luxe wat mij betreft. Evenals de tips die er worden gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
kbuntu schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:28:
@YES Wat moderatie op berichten die de suggestie wekken dat iemand geld wil witwassen, is geen overbodige luxe wat mij betreft. Evenals de tips die er worden gegeven
Zijn marktplaats verkopen niet belastingsvrij dan?
Zolang het geen handeltje is, maar gewoon sporadische verkoop van spullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
Nubtrix schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:30:
[...]

Dan kan hij het toch gewoon op zijn rekening storten en in crypto steken?

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Was er maar een knopje om de aandacht van de mods daarop te vestigen!

Daarnaast is het een aanname dat het gevraagd wordt met die intentie.

[ Voor 9% gewijzigd door YES op 08-04-2025 12:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:28

koelebobes

Wen BTC €100K

elektriekert schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 07:47:
[...]

Ik kom ook ff een kijkje nemen.

Kom je toevallig uit het 5e daluniversum?

[Afbeelding]
R.I.P. Imro van Hetten

BTC €94.837,08

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Even wat duiding ende uitleg.

Ik wil niks illegaals doen en geef de belastingdienst netjes info over mijn cryptoportfolio. Al jaren.

Het enige wat ik vroeg is is dat ik het graag anoniem wil doen, omdat ik gewoon zo min mogelijk derde partijen in het proces wil betrekken. Niet omdat ik iets te verbergen heb, maar omdat het iemand (behalve de Belastingdienst dan)iet aangaat wat ik met mijn geld doe.

Dus, stop met aannames, fantasietjes (ja ook over zaad in een steegje 😉) en vermoedens. Scheelt je een boel typen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@mayhem dan kun je het best een partij pakken waar je toch al bekend bent, of niet? Probleem is dat door de EU regels elke partij wel iets moet bijhouden...

Persoonlijk heb ik dan nog het meeste vertrouwen in Bitonic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

sh4d0wman schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:46:
@mayhem dan kun je het best een partij pakken waar je toch al bekend bent, of niet? Probleem is dat door de EU regels elke partij wel iets moet bijhouden...

Persoonlijk heb ik dan nog het meeste vertrouwen in Bitonic.
Ja, ik gebruik hun BItcoin Sparen / Bits services al jaren. Dus denk dat ik het gewoon bij een geldmaat ga storten, en dan overmaak naar het spaarplan bij Bitonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:26
[...]

ik weet niet hoe het bij Marktplaats is maar bij Vinted wordt het bijgehouden hoeveel euro je per jaar verdiend.

maar wat ze dan niet bijhouden is hoeveel je er koopt, dit moet imo van elkaar af geschreven worden.
Wij kopen hier thuis eigenlijk geen kleding voor de kinderen, als ze eruit gegroeid zijn verkopen we het en kopen we een maatje groter weer terug. Dus nagenoeg gratis kleding.

[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 08-04-2025 12:59 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mayhem

mayhem

Kol Nedra schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 12:57:
[...]

ik weet niet hoe het bij Marktplaats is maar bij Vinted wordt het bijgehouden hoeveel euro je per jaar verdiend.

maar wat ze dan niet bijhouden is hoeveel je er koopt, dit moet imo van elkaar af geschreven worden.
Wij kopen hier thuis eigenlijk geen kleding voor de kinderen, als ze eruit gegroeid zijn verkopen we het en kopen we een maatje groter weer terug. Dus nagenoeg gratis kleding.
Alleen als je de verkopen via MP laat betalen ja, als er contant betaald wordt, hebben ze geen gegevens over hoeveel je precies hebt "verdiend".

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Guere
Dude... :') Wat is dit nou weer. Een beetje zonder enige aanleiding iemand als witwasser bestempelen. Heeft zo overduidelijk niets met belastingontduiking of whatever te maken. We proberen hier volgens mij allemaal zo anoniem mogelijk te blijven met crypto/Bitcoin. Is ook een beetje het hele idee, hè? Dat je transacties kan doen bij Bitcoin zonder centrale tussenpartijen. Dus ook niet zo vreemd dat iemand ook wil weten wat de beste manier is om anoniem Bitcoin aan te schaffen. Heeft niets te maken met vermogen verbergen voor de belastingdienst.

Als dit soort vaag verklikker gedrag het niveau wordt kan ik jou ook wel gaan rapparteren.

Graag wat moderatie op berichten die de suggestie wekken dat er ieder moment trade deals zullen worden gesloten en dat Trump de tariffs gaat afzwakken is geen overbodige luxe wat mij betreft!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:33
opvallend weinig sellers bij de etf. Rate cuts nu trouwens 95% zeker voor juni.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XGMmBiLTdtMc3cSAe1TRur_CXwM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ay5oza5rSoBhtLIp99aoyP3u.jpg?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 24-09 22:09
Zijn de dips al voorbij? Gisteren maximaal bijgekocht. Rekeningen zijn bijna leeg voor deze maand :+

Afbeeldingslocatie: https://media.beehiiv.com/cdn-cgi/image/fit=scale-down,format=auto,onerror=redirect,quality=80/uploads/asset/file/048be275-e1f5-488a-a7f3-cdc32d38863b/meme_-_2025-04-07T182905.799.jpeg?t=1744014552

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Nu online
[...]

Nee. Dat is sinds kort gewijzigd. Martkplaats geeft tegenwoordig alles door aan de belastingdienst. En als die er zin in hebben krijg je een extra belastingaanslag voor je kiezen. Leuker kunnen we het niet maken.....

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Drardollan schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:17:
[...]

Nee. Dat is sinds kort gewijzigd. Martkplaats geeft tegenwoordig alles door aan de belastingdienst. En als die er zin in hebben krijg je een extra belastingaanslag voor je kiezen. Leuker kunnen we het niet maken.....
Hier idd al om de oren gekregen. Want er waren meer dan xx transacties gedaan. Dus ook als je 50 transacties van 1 euro hebt 8)7

Wat vreemd dat mensen opeens dan maar cash doen als optie

/s

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 10:52
anti elppa schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:00:
opvallend weinig sellers bij de etf. Rate cuts nu trouwens 95% zeker voor juni.

[Afbeelding]
Dan mogen ze wel opschieten als ze er dit jaar 4 doen :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
John245 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:33:
[...]

Dan mogen ze wel opschieten als ze er dit jaar 4 doen :)
je kan 100bps in 1x doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
Dat begrijp ik. Maar volgens de modellen die jij volgt doen ze er 4.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Nu online
ByteMe_ schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:20:
[...]

Hier idd al om de oren gekregen. Want er waren meer dan xx transacties gedaan. Dus ook als je 50 transacties van 1 euro hebt 8)7

/s
Ik kies tegenwoordig "Niet verkocht via Marktplaats" en betaling accepteer ik enkel nog cash of digitaal ter plekke buiten Marktplaats om.

Compleet van de pot gerukt dat je voor de zoveelste keer belasting mag betalen over dezelfde euro.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08:37
Guere schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 13:28:
[...]

Dude... :') Wat is dit nou weer. Een beetje zonder enige aanleiding iemand als witwasser bestempelen. Heeft zo overduidelijk niets met belastingontduiking of whatever te maken. We proberen hier volgens mij allemaal zo anoniem mogelijk te blijven met crypto/Bitcoin. Is ook een beetje het hele idee, hè? Dat je transacties kan doen bij Bitcoin zonder centrale tussenpartijen. Dus ook niet zo vreemd dat iemand ook wil weten wat de beste manier is om anoniem Bitcoin aan te schaffen. Heeft niets te maken met vermogen verbergen voor de belastingdienst.

Als dit soort vaag verklikker gedrag het niveau wordt kan ik jou ook wel gaan rapparteren.

Graag wat moderatie op berichten die de suggestie wekken dat er ieder moment trade deals zullen worden gesloten en dat Trump de tariffs gaat afzwakken is geen overbodige luxe wat mij betreft!
Beetje vergezocht niet? Mijn punt is dat er best wat gemodereerd mag worden op dit soort vragen die zeker de suggestie wekken. Zelfde als het punt wat ik laatst aanhaalde over het delen van je bezittingen in dit topic. Staat volgens mij zelfs in de topicwaarschuwing. Het is me wat te losjes aan het worden @YES. Andere gebruikers bashen mag dan wel weer zonder enig voorbehoud

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Place your bets boysss.

Afbeeldingslocatie: https://gifdb.com/images/thumbnail/pissed-off-eric-cartman-south-park-jcuqcxuyqsqs928v.gif
vs
Afbeeldingslocatie: https://imgs.search.brave.com/O7Ufrlojrq_mxDZs7aTCpaUjI0VLPkhPIEEYh8WQIiI/rs:fit:860:0:0:0/g:ce/aHR0cHM6Ly9tZWRp/YS50ZW5vci5jb20v/cVlIY29jN1BvS3NB/QUFBTS90aGF0cy1h/LXByZXR0eS1mYXIt/ZmV0Y2hlZC1zdG9y/eS1vZmZpY2VyLWJh/cmJyYWR5LmdpZg.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 17:54
ByteMe_ schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:20:
[...]

/s
Zou je ook tariffs moeten betalen als je aan iemand verkoopt met een ITIN?
Dan betaal je daar ook nog eens belasting over tariffs! :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
kbuntu schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:43:
[...]

Beetje vergezocht niet? Mijn punt is dat er best wat gemodereerd mag worden op dit soort vragen die zeker de suggestie wekken. Zelfde als het punt wat ik laatst aanhaalde over het delen van je bezittingen in dit topic. Staat volgens mij zelfs in de topicwaarschuwing. Het is me wat te losjes aan het worden @YES. Andere gebruikers bashen mag dan wel weer zonder enig voorbehoud
Het wordt mij ook wat te losjes als mods maar gewoon getagged worden of ze niet even een post en wat andere posts er achteraan kunnen modden, omdat iemand een aanname doet over witwassen. Daar is gewoon de rapporteer knop voor, dan kunnen we het beoordelen, waar nodig actie ondernemen en afhandelen.

Ik zal nu meteen even reageren mbt die specifieke post: crypto anoniem willen kopen is geenszins gelijk aan witwassen en wekt ook niet de suggestie dat het puur en alleen daarom gevraagd wordt. Als een dergelijke vraag gesteld wordt is het, om een onnodige discussie te voorkomen, wellicht wel handig gelijk een korte toelichting te geven waarom de vraag gesteld wordt.

Overigens, als je vind dat het wat te losjes wordt allemaal, los van specifieke posts maar in algemene zin, is daar een topic voor, namelijk het Feedback op het cryptocurrency forum topic. Dan kan je daar uitleggen waarom je vindt dat het allemaal wat te losjes wordt en kijken we of we er iets mee moeten.

We zien de reports van de posts waarin gebasht wordt zonder enig voorbehoud graag tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
John245 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:41:
[...]

Dat begrijp ik. Maar volgens de modellen die jij volgt doen ze er 4.
3 aardig zeker ja (85% zeker). en kans op 4 is 53%

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Steady
YES schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 14:51:
[...]

Het wordt mij ook wat te losjes als mods maar gewoon getagged worden of ze niet even een post en wat andere posts er achteraan kunnen modden, omdat iemand een aanname doet over witwassen. Daar is gewoon de rapporteer knop voor, dan kunnen we het beoordelen, waar nodig actie ondernemen en afhandelen.

Ik zal nu meteen even reageren mbt die specifieke post: crypto anoniem willen kopen is geenszins gelijk aan witwassen en wekt ook niet de suggestie dat het puur en alleen daarom gevraagd wordt. Als een dergelijke vraag gesteld wordt is het, om een onnodige discussie te voorkomen, wellicht wel handig gelijk een korte toelichting te geven waarom de vraag gesteld wordt.

Daarnaast, als je vind dat het wat te losjes wordt allemaal, los van specifieke posts maar in algemene zin, is daar een topic voor, namelijk het Feedback op het cryptocurrency forum topic. Dan kan je daar uitleggen waarom je vind dat het allemaal wat te losjes wordt en kijken we of we er iets mee moeten.

We zien de reports van de posts waarin gebasht wordt zonder enig voorbehoud graag tegemoet.
Die rapporteer knop heb ik niet eens...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tOAXBn7IFB-Nbr6Aah4Gl_ZgXko=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lonsZPPA3lHLU7y4AwT0UPY8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Futures staan weer lekker groen. Zou het dan doorgaan met "business as usual"?
Ik denk dat de markt de heffingen onderschat...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:22:
Ja, denk ook dat dit iets te gemakkelijk is. Aangezien de trade war met China juist lijkt te escaleren voelt dit zelfs voor de reguliere markt iets teveel als hopium herstel. Als de tariffs langere tijd actief blijven en die recessie volgt was dit qua dip in stocks pas het begin.

Maar goed, nu blijkbaar eerst even een opleving dus. Benieuwd wat Bitcoin zo gaat doen na market open.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

We hebben toch al weer kans dat morgen de EU met tegen maatregelen komt? Of is dat al weer oud nieuws? En China zet nog ergens op te broeden. Daarna nog dip-donderdag. DCA is toch wel zo makkelijk, hoef je niet na te denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steady
Het kan nog steeds alle kanten op gaan. Niet iedereen slikt dit circus van Trumpie. Gewoon de dips blijven kopen en je maakt jezelf rijk ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Steady schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:38:
Het kan nog steeds alle kanten op gaan. Niet iedereen slikt dit circus van Trumpie. Gewoon de dips blijven kopen en je maakt jezelf rijk ;)
Rijk aan ervaringen is ook rijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
sh4d0wman schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:35:
We hebben toch al weer kans dat morgen de EU met tegen maatregelen komt? Of is dat al weer oud nieuws? En China zet nog ergens op te broeden. Daarna nog dip-donderdag. DCA is toch wel zo makkelijk, hoef je niet na te denken :P
De EU wilde toch al juist weer zero tariff deals met de VS? Dus bijvoorbeeld het aan beide kanten wegstrepen van de tariffs voor auto's en staal. Dat had onze Ursula toch aangeboden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

dehardstyler schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:44:
[...]

De EU wilde toch al juist weer zero tariff deals met de VS? Dus bijvoorbeeld het aan beide kanten wegstrepen van de tariffs voor auto's en staal. Dat had onze Ursula toch aangeboden?
Is al afgewezen door onze oranje vriend begreep ik

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:22
NeoflexNL schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:47:
[...]

Hij snapt BTW niet.
Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:22:
Een heffing is zeggen dat je pizzabezorger oneerlijk bezig is omdat hij geen pizza van jou koopt en je pizza dan 50 euro duurder maken om de pizzabezorger te straffen.

Dat is geen reden tot paniek, maar geduld. Je krijgt immers toch een keer trek in pizza.

[ Voor 43% gewijzigd door NiGeLaToR op 08-04-2025 15:50 ]

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:49:
[...]

Hij snapt BTW niet.

[...]

Een heffing is zeggen dat je pizzabezorger oneerlijk bezig is omdat hij geen pizza van jou koopt en je pizza dan 50 euro duurder maken om de pizzabezorger te straffen.

Dat is geen reden tot paniek, maar geduld. Je krijgt immers toch een keer trek in pizza.
Het idee is dat je de pizza zelf gaat bakken op den duur. Probleem is dat de ingredienten, de pizza-oven en het kookboek ook duurder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
[...]

Ow dat had ik nog niet gezien, wat wil die dan? Het verhaal was toch dat de EU al tijden tariffs heeft op Amerikaanse producten. En dat hij dus eigenlijk iedereen weer aan de onderhandelingstafel wil hebben. Dat leek dus te lukken met het aanbod van de EU om het aan beide kanten naar 0 te zetten, maar dat wil die dan ook weer niet. Vermoeiend allemaal.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
Ja klopt, gisteren werd bekend dat de EU dit in februari al heeft aangeboden aan Trump. Maar dat hebben ze gewoon genegeerd. Het is daarmee wederom duidelijk dat het Trump niet echt om die eventuele heffingen of oneerlijk praktijken van de EU gaat. Hij houdt gewoon van escaleren om het escaleren. Simpelweg omdat er een handelstekort is qua goederen. Als je diensten meerekent dan heeft de US juist weer een overschot richting de EU van €109 miljard. Compenseert voor 2/3e het tekort qua goederen.
Ook maakte de Eurocommissaris voor Handel bekend dat hij in februari al aan de VS heeft aangeboden alle Europese importheffingen op auto's en industriële goederen op te heffen. "Als dit jullie probleem is, laten we er dan over praten en ze terugbrengen naar nul", zo verwoordt Sefcovic zijn aanbod aan zijn Amerikaanse gesprekspartners. De VS koos vorige week voor escalatie van het handelsconflict, door alsnog met nieuwe invoerheffingen op alle handel uit de EU te komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Wippie1234 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:55:
[...]

Het idee is dat je de pizza zelf gaat bakken op den duur. Probleem is dat de ingredienten, de pizza-oven en het kookboek ook duurder worden.
Eens, bovendien, wie weet was je al wat anders gaan doen dan pizzabakken.

Hoeveel Amerikaanse kinderen zitten nu werkelijk te wachten op een baan als iPhone-assembleur of Nike-naaier?

Zoals Dave Chappelle treffend zei: 'I don't want to fucking make them, I just want to fucking wear them.'

Maargoed, we gaan het meemaken :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
NiGeLaToR schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:49:
[...]

Hij snapt BTW niet.

[...]

De zin in pizza blijft gelijk, maar als deze €50 duurder wordt dan laten de meeste mensen het toch gewoon staan. Ik heb ook wel zin om in op een jacht met champagne door de middellandse zee te dobberen maar kan mezelf bedwingen omdat het aan de bovenkant van m'n budget zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Gelukszoekr schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:58:
[...]

De zin in pizza blijft gelijk, maar als deze €50 duurder wordt dan laten de meeste mensen het toch gewoon staan. Ik heb ook wel zin om in op een jacht met champagne door de middellandse zee te dobberen maar kan mezelf bedwingen omdat het aan de bovenkant van m'n budget zit.
Gister kon je dat jacht nog kopen, vandaag niet meer, alleen omdat de president-tegen-een-grote-overheid wel overal grote-belastingen op gaat heffen.

De vraag is hoeveel Amerikanen die gister pizza aten, vandaag weer graag pizza willen eten of bereid zijn een financiele depressie door te maken zodat het weer financieel zinvol wordt om de pizza thuis te bakken.

OT: ik ontdek steeds dat er weer wat crasht door de buy orders die getriggerd worden. Ik poog niet te daytraden, maar als het zo fluctueert gebeurt het toch een beetje.

[ Voor 10% gewijzigd door NiGeLaToR op 08-04-2025 16:05 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 00:24
NiGeLaToR schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 15:57:
[...]

Hoeveel Amerikaanse kinderen zitten nu werkelijk te wachten op een baan als iPhone-assembleur of Nike-naaier?
Mooi filmpje van gezien op Twitter :P

https://x.com/alifarhat79/status/1909440496365125849?s=46

[ Voor 9% gewijzigd door AlterBridge op 08-04-2025 16:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:49
Zoveel deals in de pijplijn, de telefoon staat roodgloeiend in het Witte Huis, aldus het Witte Huis.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10:41
https://x.com/stillgray/status/1909422279554953690

_O-

@YES wie rapparteer ik dan dat de embed functie het niet doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Het werkt alleen voor tekst op X.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Poppe leeft nog? die woont nu vast onder een brug

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01:41
Heeft Madelon trouwens nog niks geroepen over een dip die je moet kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:47
Kol Nedra schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 17:24:
Poppe leeft nog? die woont nu vast onder een brug
Die gast zat laatst "mijn" Vechain nog aan te prijzen en een paar uur geleden blijkbaar ook SUI. Maar altijd gebeurt het omgekeerde dus laat iemand die kerel stoppen met posten 😅

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 25-09 11:49
knakworst schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 17:18:
Het werkt alleen voor tekst op X.

[Twitter]
Hij mist het punt dat alles wat hij noemt voor 99,9% betrekking heeft op BTC.

Dus bearmarkt of niet, alts gaan gewoon kapot zodra BTC de alleenheerschappij verder aan het bevestigen is.

En net als bijna alle influencers van alts snappen zij niet dat de macro-omstandigheden zoveel anders zijn dan in 2021.

2017: toen was alles nieuw
2021: perfect storm: COVID cheques, DEFI en op het perfecte moment de geldprinter aan, bijna onbeperkt liquiditeit
2025: hoge rente, onzekerheid op allerlei gebieden, alternatieven met goede yields tegen veel lagere risico's

Maar meneer verwacht nog even dat een willekeurige bak ellende 100x doet.

[ Voor 36% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-04-2025 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Geitenbende.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 17:21
@knakworst Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P7fq91izVkyaK8fVCliAzj-RsWQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/hLOF4B7lOoEcuFr8ckkDjSVh.webp?f=user_large

😛

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:08
Remy!!!! schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:26:
[...]

Beide zijn gevuld, en nu gaan we weer naar de 100k toch?... :X
Geen slechte entry denk/hoop ik...

[Afbeelding]
Ik heb hem maar gesloten, BTC lijkt weer omlaag te gaan, ik start wel weer een nieuwe deal rond de 74505 met meer inleg dankzij deze winst.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AtJcORd_GH5dat4nADJV9_mz1qo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/7PNhLsvFEf2wZ7D6MgB2nCD1.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DX-jSNPocEV4mM4V5vAwOOxJLBk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/1uLd0un5vwSdeR1pkKsnit5r.png?f=fotoalbum_tile

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
bsmpower schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 18:19:
Die gast zat laatst "mijn" Vechain nog aan te prijzen en een paar uur geleden blijkbaar ook SUI. Maar altijd gebeurt het omgekeerde dus laat iemand die kerel stoppen met posten 😅
Poppe moet je sowieso niet echt volgen, maar algemeen gezien is z'n kanaal alleen nog maar cope sindsdien hij een jaar geleden besloot om all-in op altcoins te gaan. Was gewoon een totaal verkeerde call, sindsdien heeft hij af en toe wel toegegeven dat het niet al te slim was maar vervolgens bleef 'ie hodl'en en veranderde zijn strategie niet. Op vrijwel alle altcoins heeft hij dan een bullish hopium verhaal, maar dat veranderd niets aan de huidige macro of het sentiment rondom crypto.
Mjah, 1h/4h ziet er niet echt geweldig uit voor Bitcoin. Maar had ook niet het idee dat heel veel mensen dachten dat dit het wel was.

US beurzen hebben hun winsten ook grotendeels ingeleverd, NASDAQ alweer bijna terug op 0%. Dus dat helpt ook niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Guere op 08-04-2025 19:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Remy!!!! schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:02:
[...]

Ik heb hem maar gesloten, BTC lijkt weer omlaag te gaan, ik start wel weer een nieuwe deal rond de 74505 met meer inleg dankzij deze winst.
[Afbeelding][Afbeelding]
stonk beurzen ook van 2,5% naar 0,5% in uurtje tijd. Rotte beschimmelde tomaat zal wel weer onzin hebben geroepen ergens op een vaag platform

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10:37
Vooruit dan maar, weer 5 barkies voor deze dip

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
ah trump komt met 104% voor china. Lijkt wel soort bordspel voor kleuters dit.

Musk is ondertussen aan het rellen met wat trump vertrouwelingen. prachtig dit. Ik pak nog een lauwe schultenbrau

[ Voor 43% gewijzigd door anti elppa op 08-04-2025 19:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
anti elppa schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:05:
ah trump komt met 104% voor china. Lijkt wel soort bordspel voor kleuters dit
Haha omg, echt? Het is idd net kleuters met monopoly en risk. Wat een tragisch sneu niveau van onderhandelen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Guere schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:06:
[...]

Haha omg, echt? Het is idd net kleuters met monopoly en risk. Wat een tragisch sneu niveau van onderhandelen dit.
heeft niets met onderhandelen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
De klassieke dead cat bounce

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
anti elppa schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:09:
heeft niets met onderhandelen te maken.
Nope...

Overigens, nu je toch popcorn hebt: moet je ETH/BTC zien. Die staat alweer bijna op een nieuwe low, inmiddels -4% op de daily :') Die holt nog bijna harder achteruit dan andere shitcoins...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:47
Hoera, nog een kans om de dip te kopen!!!! *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Guere schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:12:
[...]

Nope...

Overigens, nu je toch popcorn hebt: moet je ETH/BTC zien. Die staat alweer bijna op een nieuwe low, inmiddels -4% op de daily :') Die holt nog bijna harder achteruit dan andere shitcoins...
De capitulatie van ETH gaat echt heel pijnlijk worden.

ETH wordt onterecht een hogere status toebedeeld dan andere shitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-09 22:10
"Koop ETH, trust me"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004

Coldcat

HODL

BTC100K2021 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:23:
[...]

De capitulatie van ETH gaat echt heel pijnlijk worden.

Niet meer. Echt een dikke tech shitcoin!

What’s next? Trump op #2?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01:41
ETH gaat i.p.v. BTC flippen zelf geflipt worden. Maar door wie ? Sol, Trump, BNB?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:10

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:02:
[...]

Poppe moet je sowieso niet echt volgen, maar algemeen gezien is z'n kanaal alleen nog maar cope sindsdien hij een jaar geleden besloot om all-in op altcoins te gaan. Was gewoon een totaal verkeerde call, sindsdien heeft hij af en toe wel toegegeven dat het niet al te slim was maar vervolgens bleef 'ie hodl'en en veranderde zijn strategie niet. Op vrijwel alle altcoins heeft hij dan een bullish hopium verhaal, maar dat veranderd niets aan de huidige macro of het sentiment rondom crypto.
More like Michael vd floppe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Prachtige Bart op de daily in de maak?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mWUG8FdhXwTRRQ1My0UbSEMEjWI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pb4EO0DUN0bAUsrNcG0oIM4M.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
Dat vraagt om jouw favoriete plaatje!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O28rg3gPCmQEQpUu6chYKHilpbY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/gmyMGr7JtydAGKjHjeDL366j.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
Moiety schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:39:
Prachtige Bart op de daily in de maak?
[Afbeelding]
Huh? Er klopt iets niet aan deze plaat _O-

Edit: oh wacht nvmd, hahahaha. Ik dacht dat ik naar BTC keek :X Leek er wel verdomde veel op. Alleen mijn hersenen gingen volledig de mist in op die linker paal omhoog.

[ Voor 17% gewijzigd door Guere op 08-04-2025 19:45 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Moiety
Guere schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:42:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eUYMQ_7OcfkWB_Jda-NEYm_UQVo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tkJ86ee8Z1VRooQpcEZEeIvt.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 11:10

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:42:
[...]

[Afbeelding]
_O- _O- _O- :Y :Y :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 08:04

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Guere schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:44:
[...]

Huh? Er klopt iets niet aan deze plaat _O-

Edit: oh wacht nvmd, hahahaha. Ik dacht dat ik naar BTC keek :X Leek er wel verdomde veel op. Alleen mijn hersenen gingen volledig de mist in op die linker paal omhoog.
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Deman23 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:37:
ETH gaat i.p.v. BTC flippen zelf geflipt worden. Maar door wie ? Sol, Trump, BNB?
BNB op ATH!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sX5pL_uz3kAw6dTdhjRV2TyF_l0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rqV9WzrRbcnH1XOqTVFhgwoP.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door Kol Nedra op 08-04-2025 19:53 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ach ja. 104%. Morgen 208. Overmorgen 416. Crypto en beurs reageren er al een stuk minder heftig op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Deman23 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:37:
USDT soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
knakworst schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:59:
Ach ja. 104%. Morgen 208. Overmorgen 416. Crypto en beurs reageren er al een stuk minder heftig op.
Hij moet het nog officieel aankondigen. Dit was de announcement van de announcement.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Steady
knakworst schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:59:
Als ze ze doorgaan, dan kost een Temu product straks meer dan €1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Als Trump zo doorgaat dan is het klaar met het gedogen van de Amerikaanse staatsschuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
anti elppa schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:05:
ah trump komt met 104% voor china. Lijkt wel soort bordspel voor kleuters dit.
Oh, serieus ook haha. Vanaf middernacht. Dit gaat helemaal nergens meer over
BTC100K2021 schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:23:
Dit roep ik al jaren, het duurde wel ff voor de markt het ook door begint te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Je zou toch bijna weer verlangen naar de tijd dat je zat te wachten op de earnings van Nvidia omdat de koers van btc dan ook iets beweegt...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Guere schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 19:44:
[...]

Alleen mijn hersenen gingen volledig de mist in op die linker paal omhoog.
Geeft niet. Kan jij ook niets aan doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XtFoSEtwVMbOXF4GNKV3shQoVCE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cO6Tv8aOToMQg4887RzRKBEZ.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 184 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!