Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hier staan nog Euro's klaar voor een relief bounce. Eerst maar eens zien waar we gaan bodemen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Er is bij mij afgelopen nacht een koop ordertje getriggered. Dus ik heb alweer te hoog ingekocht zeg maarkbuntu schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:51:
Zijn er hier lieden die naast stocks ook nog BTC gaan kopen deze week?
Voor crypto is een ander topic.kbuntu schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:51:
Zijn er hier lieden die naast stocks ook nog BTC gaan kopen deze week?
[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]
NoNickOne schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:57:
We zitten gewoon nog in de bull jongens, niets aan de hand
:gifsicle():strip_exif()/f/image/If8hspsqYvCqL8kEVfvyzrSL.gif?f=user_large)
Zero.
Dat wordt echt een face ripping bloedbad. Charlie Munger greets everyone from his grave...anti elppa schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:50:
[...]
nasdaq futures wederom -5,5%, Na vrijdag natuurlijk al -6% gedaan te hebben. Total carnage
ETH -20% WTF?!

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Tja ik ben zo dom geweest geen winst te pakken op de weg terug, dus nu ook weinig geld om bij te kopensh4d0wman schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:53:
@bsmpower als we een bodem in zicht hebben hoop ik wel dat je wat Bitcoin in je portfolio gaat opnemen. Kijk naar de covid dip en de waarde nu ....
Hier staan nog Euro's klaar voor een relief bounce. Eerst maar eens zien waar we gaan bodemen.

Bitcoin!Pinsa schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:56:
Iemand al wat gekocht?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ehh, ik denk dat een shitload aan snelle deals nog realistischer is dan dat Trump z'n hele tariffs nu nog gaat intrekken. En zelfs dat gaat waarschijnlijk niet zo snel gebeuren als we zouden willen.kbuntu schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:49:
Is nog steeds wat ik voor woensdag graag zou willen zien gebeuren en wat denk ik ook gaat gebeuren.
Nu alles intrekken zou echt een afgang van jewelste zijn. Z'n croonies hebben het hele weekend op TV lopen verkondigen dat ze allemaal in Trump's geweldige plan geloven en dat de tariffs voorlopig echt wel blijven staan.
Kan natuurlijk gelogen zijn, maar als 'ie nu toegeeft dat hij fout zat is het een afgang waar waarschijnlijk zelfs zijn achterban vraagtekens bij gaat zetten. Het hele idee was toch ook om meer manufacturing naar de VS te halen? Dat proces gaat jaren duren.
"Everything will boom like you've never seen before"

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik ben wel moe van het winnen inmiddels!Afca_020 schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:01:
Beetje vertrouwen in het master plan van Donald Trump mensen....denk je dat over het invoeren van deze tarieven niet heel goed is nagedacht? Dit is 4d schaken voor gevorderden.
Vaak ben je te banggebruikershaes schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:01:
Mijn orders wachten tussen 71-73. Weet niet hoe slim het is op dit moment. Miss beter om de shitshow eerst voorbij te laten gaan en wachten op tekenen van herstel. Maar geef op het moment ook geen fucks. Dus als het verder instort dan hodl ik wel.

Mooie is dat dit door de trump ellende komt. Alles gaat mee rekt. Mooie kansen. Gaat vanzelf omhoog een keer.anti elppa schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:02:
voelt wel beetje corona dip achtig nu.
@bsmpower een 3.5x met Bitcoin zou je normaal gesproken wel kunnen hebben in een 4 jaar cycle. Maar ja, je ziet 1 clown actie en alles is weer onzeker.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit heb ik ook.. toen durfde ik niet te kopen. Nu wel gedaan met een flufje.anti elppa schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:02:
voelt wel beetje corona dip achtig nu.
Zero.
Zou kunnen hoor, maar soms wordt iets ook groter dan de US president zijn ego. De vraag is of iedereen nog bereid is tot snelle (slechte) deals. Als hij nu beroerde deals sluit, gaat hij dubbel afGuere schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:00:
[...]
Ehh, ik denk dat een shitload aan snelle deals nog realistischer is dan dat Trump z'n hele tariffs nu nog gaat intrekken. En zelfs dat gaat waarschijnlijk niet zo snel gebeuren als we zouden willen.
Nu alles intrekken zou echt een afgang van jewelste zijn. Z'n croonies hebben het hele weekend op TV lopen verkondigen dat ze allemaal in Trump's geweldige plan geloven en dat de tariffs voorlopig echt wel blijven staan.
Kan natuurlijk gelogen zijn, maar als 'ie nu toegeeft dat hij fout zat is het een afgang waar waarschijnlijk zelfs zijn achterban vraagtekens bij gaat zetten. Het hele idee was toch ook om meer manufacturing naar de VS te halen? Dat proces gaat jaren duren.
nice, deed ik toen wel. Ik doe ff niets. Heb de tijd niet en heb meer dan genoeg.Pelox schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:04:
[...]
Dit heb ik ook.. toen durfde ik niet te kopen. Nu wel gedaan met een flufje.
Dude, for once in your lifetime. SELL die stack SUI nu in 1 klap, wacht deze week af en pomp het dan in ASML of zo als crypto niet meer jouw game isbsmpower schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:00:
[...]
Tja ik ben zo dom geweest geen winst te pakken op de weg terug, dus nu ook weinig geld om bij te kopen. Daarbij is mijn PF al zover gedaald dat BTC een 3,5x moet doen om uberhaupt op mijn PF waarde van begin December te komen. Dat bedoel ik, ben sowieso hartstikke rekt en wat ik nu ook doe komt het niet meer goed.
De spiegeltjes en kraaltjes van onze tijd zegmaar.
In tijden van paniek gaan de alts altijd het hardst. Niets nieuws. Ook die komen weer terug, er is altijd een terugkerende vraag naar high risk high reward.WarsemaW schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:07:
Ik zie naast mijzelf een hoop andere mensen veel, als niet alle, Alts de deur uit doen. Zal dit de laatste cycle zijn geweest waarbij Alts er nog toe deden?
De spiegeltjes en kraaltjes van onze tijd zegmaar.
Ik denk dat je gelijk hebt dat de keutel niet zomaar wordt ingetrokken. MAAR Trump er z'n croonies hebben er echt nul problemen mee om gisteren glashard A te roepen en morgen glashard B, zonder enige erkenning dat dat in tegenspraak is. Als Trump besluit ineens toch weer voor ongelimiteerde vrijhandel te zijn, dan verzinnen ze wel een verhaaltje om dat recht te lullen. En helemaal prima als dat drie verschillende, tegenstrijdige verhaaltjes zijn die achter elkaar door verschillende pundits verkondigd worden, dat maakt allemaal niet uit.Guere schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:00:
[...]
[...]
Ja die wel. Stond vanochtend op tradegate nog in de min. Beleggers weten het ook niet meer.
dit zegt eigenlijk al genoeg....Taro schreef op zondag 6 april 2025 @ 22:49:
Bob is ook aan het verkopen:
[YouTube: Model Portfolio Change]
Sluit die koersen af. Verkopen doe je toch niet. Dit zijn dagen die niet leuk zijn. Enkel emotieloos kopen (aka vallende messen opvangen) is wat je kan doen.
En je hebt nu 52 eth voor 1 btc nodig...knakworst schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:33:
[...]
Waar je 3 jaar geleden met 14 eth een btc kon kopen, heb je er nu 50 nodig. #altcoins.
Maar dan nog is het vertrouwen weg. Je wilt zekerheid hebben.Lapa schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:10:
[...]
Ik denk dat je gelijk hebt dat de keutel niet zomaar wordt ingetrokken. MAAR Trump er z'n croonies hebben er echt nul problemen mee om gisteren glashard A te roepen en morgen glashard B, zonder enige erkenning dat dat in tegenspraak is. Als Trump besluit ineens toch weer voor ongelimiteerde vrijhandel te zijn, dan verzinnen ze wel een verhaaltje om dat recht te lullen. En helemaal prima als dat drie verschillende, tegenstrijdige verhaaltjes zijn die achter elkaar door verschillende pundits verkondigd worden, dat maakt allemaal niet uit.
Als trump tarieven had ingevoerd met wel wat mathematische logica die ook nog long term houdbaar waren, dan had de markt er ook negatief op gereageerd, maar niet dit. Deze reactie heeft vooral te maken met de realisatie dat het echt halve garen zijn en dat ze morgen weer wat anders kunnen bedenken.
Ik denk dat zelfs BTC aankopen van de USA nu niet zouden helpen.
ja, want formules uit chatgpt halen en dan nog eens met fouten ook, dat is echt 4d schaken...Afca_020 schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:01:
Beetje vertrouwen in het master plan van Donald Trump mensen....denk je dat over het invoeren van deze tarieven niet heel goed is nagedacht? Dit is 4d schaken voor gevorderden.
Ik geloof het niet man
The only easy day is yesterday.
Waarde van bitcoin zakt na vijf maanden weer onder de 70.000 euro https://www.nu.nl/economi...-onder-de-70000-euro.html
Euro.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Volgens Scot Bessent, Secretary of the Treasury, was het ook de bedoeling geweest om met de tarieven ook belasting verlagingen door te voeren. Zou me niets verbazen dat het de komende dagen alsnog wordt aangekondigd. China heeft ook al aangekondigd om de eigen economie te gaan stimuleren.DarkShadow schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:15:
[...]
Maar dan nog is het vertrouwen weg. Je wilt zekerheid hebben.
Als trump tarieven had ingevoerd met wel wat mathematische logica die ook nog long term houdbaar waren, dan had de markt er ook negatief op gereageerd, maar niet dit. Deze reactie heeft vooral te maken met de realisatie dat het echt halve garen zijn en dat ze morgen weer wat anders kunnen bedenken.
Ik denk dat zelfs BTC aankopen van de USA nu niet zouden helpen.
Komen @zwembroek z'n voorspellingen toch uit!knakworst schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:19:
Bitcoin onder de 70.000
Waarde van bitcoin zakt na vijf maanden weer onder de 70.000 euro https://www.nu.nl/economi...-onder-de-70000-euro.html
Euro.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik denk niet dat eth daar ooit nog terechtkomt eigenlijk.
We gaan toch wel weer up, dus laat lekker de emoties achterwege en ga weer maximaal bijkopen waar mogelijk
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Beide zijn gevuld, en nu gaan we weer naar de 100k toch?...Remy!!!! schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:57:
[...]
Ik heb de 2e order zojuist op de 74.400 gezet, 76 vind ik iets te dichtbij m'n eerste order.

Geen slechte entry denk/hoop ik...
:strip_exif()/f/image/PX1j9LurQaeIe4ecDroO6ZrV.png?f=user_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Remy!!!! op 07-04-2025 09:39 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Bedrijven voeren alles door. Inflatie gaat gierend omhoog. Dikke recessie. Geld printer aan. Fiat kapot.
Wat kun je beter hebben dan goud deze dagen? Bitcoin!
Stel je voor dat XRP daar zou komen.knakworst schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:21:
[...]
Ik denk niet dat eth daar ooit nog terechtkomt eigenlijk.
Ik laat het PF maar dicht. Dit is echt slecht voor je gemoedsrust. Hopen maar dat het beter wordt.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Blik1984 schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:32:
Portfolio weer teruggezakt tot niveautje van rond de zomer, 9 maanden gains in korte tijd volledig foetsie
:strip_exif()/f/image/d2TsdtnxJJputE0VzitVnoel.png?f=user_large)
Pfff brengt tien-tallen miljarden haha terwijl het in 3 dagen nu al 6000

Werkt prima hierBTC100K2021 schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:40:
DeGiro heeft het moeilijk.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Als er iemand is die dat land kapot kan laten gaan is hij het. Let’s go!!!!JoebarRC schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:39:
[...]
Pfff brengt tien-tallen miljarden haha terwijl het in 3 dagen nu al 6000miljard aan beurswaarde heeft gekost.. dat krijg je als je een zakenman aan het roer zet die al meerdere bedrijven failliet heeft laten gaan.. rekenen kan die tomaat niet
App of desktop? Krijg er haast geen orders in. App sluiten en starten helpt wel iets.
Brrrr...
Komt steeds dichterbij..
BRRRR s00n
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat soon was 8 jaar geleden ook al. Wat is de definitie van soon.Vis schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:47:
Horen jullie dat ook al in de verte?
Brrrr...
Komt steeds dichterbij..
BRRRR s00n
Wat wel interessant is, is wat de impact van dit alles is op de staatsschuld van de VS. Volgens mij kunnen ze niet eens de rente van de schuld betalen op dit moment.Vis schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:47:
Brrrr...
Komt steeds dichterbij..
BRRRR s00n
ytr81 schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:49:
[...]
Dat soon was 8 jaar geleden ook al. Wat is de definitie van soon.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/JHj0XYHp2Ni0Ia01cK2NNCko.gif?f=user_large)
Ik ben moe.van al het winnen!
[ Voor 6% gewijzigd door 038Zwolle op 07-04-2025 09:57 ]
Verder reeds $1.4 miljard aan leverage liquidated in de laatste 24.
/f/image/NepmyiHmA0w1Cid9WD5f7UzZ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jWn3QXMoXpuVLUGdD7wDacxg.png?f=user_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 07-04-2025 09:57 ]
Ik heb gisteren geleerd dat BRRRR een methode is om geld te maken op de huizenmarkt.Vis schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:47:
Brrrr...
Komt steeds dichterbij..
BRRRR s00n

Ik ook totaal niet hoor, die oranje man is niet slim. Een bully met heel veel geld wat hij geerfd heeft.DarkShadow schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:17:
[...]
ja, want formules uit chatgpt halen en dan nog eens met fouten ook, dat is echt 4d schaken...
Ik geloof het niet man
Het enige wat hij goed kan is onzin verkopen.
Gelukszoekr schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:57:
[...]
Ik heb gisteren geleerd dat BRRRR een methode is om geld te maken op de huizenmarkt.
[Afbeelding]

BrowserBTC100K2021 schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:47:
[...]
App of desktop? Krijg er haast geen orders in. App sluiten en starten helpt wel iets.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Jawel. Het is duur. Ruim 2 miljard per dag aan rente. Maar de dollar krijgt ook klappen, en een hoge inflatie maakt schulden ook minder heftig.Wippie1234 schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:51:
[...]
Wat wel interessant is, is wat de impact van dit alles is op de staatsschuld van de VS. Volgens mij kunnen ze niet eens de rente van de schuld betalen op dit moment.
Nu ff door bouncen en de eerste vracht gaat al de tyfus inGuere schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:56:
Nou, vrijwel iedereen en z'n moeder zit short. Bijna niemand durf nog een long aan te gaanBinnen onderstaande range $5 miljard aan shorts versus $650 miljoen aan longs. Heb deze chart lang niet zo heavy naar een kant zien.
Verder reeds $1.4 miljard aan leverage liquidated in de laatste 24.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
MOOOOOOOOOOOOOOON
In de categorie beleggen met vreemd vermogen is dat één van de meest risicovolle.Gelukszoekr schreef op maandag 7 april 2025 @ 09:57:
[...]
Ik heb gisteren geleerd dat BRRRR een methode is om geld te maken op de huizenmarkt.
[Afbeelding]
Je hebt naast prijsrisico ook nog eens te maken met het risico op slechte huurders (wanbetalers of slopers).
Plus moreel gezien ook niet de meeste chique vorm van beleggen.
Vis schreef op maandag 7 april 2025 @ 10:22:
BTC vanmiddag weer safe haven, Mark my words bitches
Ik denk ook dat we gaan stijgen vanmiddag. Maar dat hoeft niet perse bullish te zijn…Vis schreef op maandag 7 april 2025 @ 10:22:
BTC vanmiddag weer safe haven, Mark my words bitches
Die heffingen gaan natuurlijk per definitie geld in het belastinglaatje brengen, al is het ontiegelijk veel minder dan wat het kost aan economische schade.
Ergens kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Trump expres zoveel chaos veroorzaakt dat het niet opvalt als een deel van die extra miljarden aan belastingen op een of andere manier in zijn zak belanden. Dat zou in ieder geval wel helemaal zijn stijl van "zakendoen" zijn.
Als dit nog lang duurt kun je weer een tientje WPA opschrijven voor Flow, net als met COVID. Misschien zelfs meer, ze hebben t.o.v. toen flink meer trading capital.
Aangezien die ouwe ook lekker aan de zijlijn staat kan je hem nu wel volgen wat betreft een goed instapmoment
Ik volg die ouwe dino knakker van mn leven niet, misschien als hij eindelijk ook inziet wat Bitcoins waarde is in dit verrote kapotte financiële systeem.Gelukszoekr schreef op maandag 7 april 2025 @ 10:33:
[...]
Aangezien die ouwe ook lekker aan de zijlijn staat kan je hem nu wel volgen wat betreft een goed instapmoment
nothing stops this train
Er is nu al een kleine bounce te zien? Vanmiddag een verdere selloff?Kol Nedra schreef op maandag 7 april 2025 @ 10:38:
bounce komt heus wel, al is het een relief bounce om de shorters te liquideren
Btw nog wat LTC gekocht?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Vanaf ATH gemeten was de daling in $ vergelijkbaar met deze, 35-36k ongeveer. In % was het inderdaad een stuk flinker, ruim 55% toen tegen op dit moment zo'n 32% t.o.v. de meest recente ATH.anti elppa schreef op maandag 7 april 2025 @ 10:40:
Dump midden 2021 was nog veel dieper. Zie hetzelfde nog wel gebeuren eigenlijk
Kan idd best nog een nieuwe ATH/verlenging bullrun in zitten, maar dan moet er nog wel het e.e.a. gebeuren mbt wereldeconomie, tarrifs, oorlogen her en der, denk ik.
KloptYES schreef op maandag 7 april 2025 @ 10:48:
[...]
Vanaf ATH gemeten was de daling in $ vergelijkbaar met deze, 35-36k ongeveer. In % was het inderdaad een stuk flinker, ruim 55% toen tegen op dit moment zo'n 32% t.o.v. de meest recente ATH.
Kan idd best nog een nieuwe ATH/verlenging bullrun in zitten, maar dan moet er nog wel het e.e.a. gebeuren mbt wereldeconomie, tarrifs, oorlogen her en der, denk ik.
Mbt dat laatste, vorige keer in 2021 was alleen wat printen genoeg. Nu is er veel meer waar je een mega pump mee kan creëren in aankomende maanden
Ja, die drop was inderdaad procentueel wel wat erger. Ondanks dat je in zo'n scenario nog een leuke ROI kunt pakken, was die 2e ATH eind 2021 slechts marginaal hoger dan de eerste piek begin 2021. Het idee was toch vooral die 2e piek er alleen maar is gekomen vanwege toegenomen money supply: de eerste piek was de significante.YES schreef op maandag 7 april 2025 @ 10:48:
[...]
Vanaf ATH gemeten was de daling in $ vergelijkbaar met deze, 35-36k ongeveer. In % was het inderdaad een stuk flinker, ruim 55% toen tegen op dit moment zo'n 32% t.o.v. de meest recente ATH.
Ik denk ook zeker dat als we low $60k's aantikken dat er een mogelijkheid is om een prachtige bounce mee te pakken. Geen idee of het scenario uit 2021 zich kan herhalen maar zelfs al gebeurt dat: we moeten toegeven dat die $109k voor velen toch enigszins teleurstellend voelt. @anti elppa heeft dat ook vaak genoeg gezegd: als dat echt de top was is het zwaar teleurstellend en vreesde hij voor volgende cycles.
Op hele korte termijn zie ik geen scenario.
Op langere termijn kunnen ze zeggen dat ze hebben gezorgd voor lagere rente en betere financierbaarheid van de schuld en er zullen vast een aantal landen zijn die een geste doen richting de VS die kunnen ze dan als "win" pakken.
Ik weet niet wat er in '21 precies allemaal speelde op het wereldtoneel, maar er is nu een boel onzekerheid waardoor het wellicht wel lastiger is het momentum te doen keren?anti elppa schreef op maandag 7 april 2025 @ 10:52:
[...]
Klopt
Mbt dat laatste, vorige keer in 2021 was alleen wat printen genoeg. Nu is er veel meer waar je een mega pump mee kan creëren in aankomende maanden
2 weken groen en greed neemt weer de overhand. Veel is er niet nodig. Te vaak al meegemaakt in al die jaren.YES schreef op maandag 7 april 2025 @ 10:55:
[...]
Ik weet niet wat er in '21 precies allemaal speelde op het wereldtoneel, maar er is nu een boel onzekerheid waardoor het wellicht wel lastiger is het momentum te doen keren?
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!