[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 180 ... 252 Laatste
Acties:
  • 926.064 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:51
Remy!!!! schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:44:
Eerste kooporder staat klaar op $78.300, ga ik een mes opvangen?...
[Afbeelding]
Ik zou zeggen 76K

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:35

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 07:39:
[...]

als je dacht dat je alle onzin van die flep wel gehoord had komt ie met een nieuwe bak bagger om maar wat clickbait te creeeren

Een situatie waar nasdaq en SP500 -6% (in 1 dag, na al een paar diep rode dagen)en btc niets doet is nog nooit voor gekomen. Sowieso zijn dit soort drops bij stonks op 1 hand te tellen. Meeste daarvan was btc er nog niet eens. Hij stelt het hier alsof het elk jaar wel een paar keer voorkomt 8)7

Hoe hij nu weer bij dit soort bullshit komt mag joost weten.

Ondertussen amper outflow geweest bij de etf's (64 miljoen). Extreem goed ook weer. Ik zie een weekend pump nog wel gebeuren
Zie je nou wel. Eigenwijze flapdrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:45

koelebobes

Wen BTC €100K

Gosh dingly dangit... wat een dump

BTC €94.837,08

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:05
Poh wat een paal alweer op de 4h. Tsja, had Ben toch gelijk m.b.t. Bitcoin die alsnog instort. Het was ook beetje te verwachten gezien de ontwikkelingen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:45
Ik heb de 2e order zojuist op de 74.400 gezet, 76 vind ik iets te dichtbij m'n eerste order.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 20:57

Vis

BTC100K2021 schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:49:
Ik heb een flufje van tafel gehaald.

Met name omdat ik denk dat ik komende week substantieel aan het inladen ga met aandelen.

Klein beetje controle houden over verhouding cash en aandelen/crypto.

Voelt als een sell low, maar in de weg omhoog was ik zeer tevreden met de verkoop van de eerste fluf op exact dit level.
En wat gaan we kopen op DRGIRO?

BESI, NVDA, ASML?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:27
71-72 incoming.. dat is waar het echt moet bouncen. Anders hebben we een probleem.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
Vis schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:59:
[...]

BESI, NVDA, ASML?
Fartcoin Etf

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CWg2OJ9q08jd31-eWmZVrolDXyU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EnlAwnIrmn2DccuYAnjdKUkt.jpg?f=fotoalbum_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:54

Coldcat

HODL

Sol in een jaar niet zo goedkoop.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:23
Maar he, we een cme gap jongeh.

Note, de kopers die de boel stabiel hielden vorige week was tijdens beurs tijden en cme open. Wellicht zie we dat morgen weer.

Gok iig nog een -6% dagje voor de beurzen morgen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Guere
Whooo Jaapio zelfs terug! De dumperino brengt zelfs hem weer terug.

Tijd voor de klassieker!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eGDad-jMO1BnKUEZKHMD6eCTJOk=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/17oVPh3J0jU28vAdEjQ41pQT.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:47

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Darrell schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:53:
[...]

Zie je nou wel. Eigenwijze flapdrol.
Is puur door eu met tegen actie. Niet omdat btc dit al vaak heeft laten zien. Cowen blijft een maf klapper.

Zie morgen nog wel beweging andere kant op gebeuren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
@Vis ASML staat wel op de verlanglijst ja.

Op zich kan dat prima met cash wat aan de zijlijn stond, maar ik vind het prettig om een grote oorlogskas te hebben.

Als je je aan je eigen plannen houdt kun je ook nooit spijt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:52
anti elppa schreef op zondag 6 april 2025 @ 21:04:
[...]

Maar he, we een cme gap jongeh.

Note, de kopers die de boel stabiel hielden vorige week was tijdens beurs tijden en cme open. Wellicht zie we dat morgen weer.

Gok iig nog een -6% dagje voor de beurzen morgen
Uiteindelijk gewoon hodl en niet druk maken. Btc stijgt echt wel weer.

Misschien knal ik nog een flufje fiat in wat (tech)aandelen.

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:04
Je ziet nu sterk dat crypto markt 24/7 open is. De aandelenbeurzen en futures zullen zoals het er nu naar uitziet morgen weer bloedrood openen door de vergelding vanuit de EU. Op zichzelf verbaast het me dat dit niet al voor een belangrijk deel is ingeprijsd; dit is immers gebruikelijk in handelsoorlogen (zie eerdere reactie China).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Stovirpi schreef op zondag 6 april 2025 @ 21:08:
[...]

Uiteindelijk gewoon hodl en niet druk maken. Btc stijgt echt wel weer.

Misschien knal ik nog een flufje fiat in wat (tech)aandelen.
Ik maak me sowieso nooit druk. 12 jaar btc en 4 cycles zorgen daar voor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Magpie schreef op zondag 6 april 2025 @ 21:09:
Je ziet nu sterk dat crypto markt 24/7 open is. De aandelenbeurzen en futures zullen zoals het er nu naar uitziet morgen weer bloedrood openen door de vergelding vanuit de EU. Op zichzelf verbaast het me dat dit niet al voor een belangrijk deel is ingeprijsd; dit is immers gebruikelijk in handelsoorlogen (zie eerdere reactie China).
Idd..usa is iig nu fucked nu china en eu terugslaan. Beide bij elkaar extreem veel groter dan usa. Usa kan sowieso niet zonder producten uit die regios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 20:58
anti elppa schreef op zondag 6 april 2025 @ 21:11:
[...]

Idd..usa is iig nu fucked nu china en eu terugslaan. Beide bij elkaar extreem veel groter dan usa. Usa kan sowieso niet zonder producten uit die regios.
Zorgt voor een lekkere inflatie daar. Trump zou wel uit zijn dak gaan als Jerommetje dan de rente verhoogd.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:52
anti elppa schreef op zondag 6 april 2025 @ 21:10:
[...]

Ik maak me sowieso nooit druk. 12 jaar btc en 4 cycles zorgen daar voor
Daar was ik ook niet bang voor.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
John245 schreef op zondag 6 april 2025 @ 21:14:
[...]

Zorgt voor een lekkere inflatie daar. Trump zou wel uit zijn dak gaan als Jerommetje dan de rente verhoogd.
Zou humor zijn ja. Maar gaat niet gebeuren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:47
Guere schreef op zondag 6 april 2025 @ 21:05:

Tijd voor de klassieker!

[Afbeelding]
Als parttime lurker en daarom onbekend met deze klassieker wil ik toch nog even zeggen: wtf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Nu online
Er word net een bod gedaan van 69.000 bij miljoenenjacht op sbs6

Signs! >:)

Edit deal voor 99.000 dus up!

[ Voor 22% gewijzigd door Pinsa op 06-04-2025 21:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:04
@anti elppa Eens, China en EU moeten wel om Trump naar de onderhandeling te brengen vanuit een positie waarin je laat zien dat je bereid bent pijn te lijden om USA ook te raken. Maar ook dat je bereid bent om heffingen weer te verlagen als USA dat ook doet. De klassieke en meest effectieve tit for tat strategie uit de agency theory. Daarom had ik verwacht dat markten met veel slimmere mensen dan ik dit al hadden ingeprijsd (wat overigens ook nog niet helemaal is uitgesloten hoor tijdens de opening morgenochtend).

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Guere
Gretzkyus schreef op zondag 6 april 2025 @ 21:16:
Als parttime lurker en daarom onbekend met deze klassieker wil ik toch nog even zeggen: wtf
Jaapio is beetje legendarisch. Verdwijnt af en toe en keert random terug. Begin 2024 was 'ie alweer tijd weg en keerde hij ineens terug. Halve slowchat ging wild, iedereen enthousiast. Hebt toen deze meme gemaakt. Want iedereen stopte met juinen op crypto en leek los te gaan op iets anders... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Guere schreef op zondag 6 april 2025 @ 21:21:
[...]

Jaapio is beetje legendarisch. Verdwijnt af en toe en keert random terug. Begin 2024 was 'ie alweer tijd weg en keerde hij ineens terug. Halve slowchat ging wild, iedereen enthousiast. Hebt toen deze meme gemaakt. Want iedereen ik stopte met juinen op crypto en leek los te gaan op iets anders... :+
Toch even gefixt. Niet ons allemaal over dezelfde fetisj juinen ajb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13:38
BTC100K2021 schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:49:
Ik heb een flufje van tafel gehaald.

Met name omdat ik denk dat ik komende week substantieel aan het inladen ga met aandelen.

Klein beetje controle houden over verhouding cash en aandelen/crypto.

Voelt als een sell low, maar in de weg omhoog was ik zeer tevreden met de verkoop van de eerste fluf op exact dit level.
Ben jij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

There was no second best?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Peter Navarro, nog zo'n rechts conservatieve koekenbakker zojuist op Fox als reactie op de markt crash.

"You don't loose if you don't sell". _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
De Bitcoin hashrate op een nieuwe all time high. Dat dan wel weer

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op zondag 6 april 2025 @ 21:46:
Peter Navarro, nog zo'n rechts conservatieve koekenbakker zojuist op Fox als reactie op de markt crash.

"You don't loose if you don't sell". _O-
De links liberale koekenbakkers hebben ook al gereageerd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1nOxYiEDcxsETqT8o4-Q2Puqiic=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Vxu8gqWP8Z1R6pkMrTeCNXN3.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Darrell schreef op zondag 6 april 2025 @ 22:02:
[...]

De links liberale koekenbakkers hebben ook al gereageerd.
[Afbeelding]
Zou de markt dan voornamelijk uit links liberale koekenbakkers bestaan als je kijk naar de reactie op rechts protectionisme? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:53
Vis schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:59:
[...]

BESI, NVDA, ASML?
Tesla!!!

Acties:
  • +48 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Guere schreef op zondag 6 april 2025 @ 21:05:

Tijd voor de klassieker!

[Afbeelding]
Hahaha ik denk nog eens kijken hoe het hier gaat met iedereen.

Laatste keer was ik helemaal van het padje maar inmiddels heb ik mijn innerlijke rust weer kunnen vinden in deze malle wereld :+

Dit is uiteraard geen excuus voor mijn gedrag van destijds, maar die ga ik ook niet aanbieden natuurlijk want dat boeit me verder ook geen zak nu na wat geslijm mijn ban weer is opgeheven.

Ben de laatste tijd eigenlijk niet zoveel online meer bezig, heb de balans wat terug kunnen vinden en de focus wat meer verschoven naar het echte leven.

Ik kwam er toen ook achter dat ik blijkbaar gewoon een vrouw en twee kinderen heb, wist niet wat me overkwam joh.

Heb een tijdje terug wel al mijn crypto verkocht op een symbolisch fluffje Bitcoin na, die ik voor ooit bewaar. Volgens Saylor is het genoeg om een financiele God te worden in de wereld van digitale eigendommen in zowel de nabije als verre toekomst, maargoed, dat zegt weinig want dat is natuurlijk bij die koekwous met 3 sats ofzo al het geval. En de Raspberry Pi Bitcoin node heb ik offline geklapt en omgebouwd naar een Retropie.

Dus mijn crypto avontuur is een soort van afgesloten en nu eigenlijk wat fun aan het hebben while staying poor.

Ik vind het in ieder geval mooi om te zien dat dit topic nog net zo'n tyfusbende is als toen ik het raaskallend verliet.

Ik heb hier altijd een prachtige tijd gehad en veel gelachen maar de laatste periode was voor mij persoonlijk de meeste lol er al wel af. Crypto is ook niet meer de magische en wonderlijke investering of technologie die het ooit was toen ik er mee begon en eigenlijk was ik daar ook al wat langer klaar mee. Ik ben er achter gekomen dat het grinden om wat centen te harken niet hetgene is wat mij geluk brengt in het leven, en eigenlijk ook dom om je er dan mee bezig te houden als je al een baan hebt waar je wel tevreden mee bent en verder prima van kunt leven.

Ga me deze week laten omdopen en gewoon een antisociale introverte Tweaker nerd worden die sporadisch in een godvergeten topic opduikt.

Wellicht pomp ik ooit nog wat knaken in deze geitenponzi maar voorlopig gooi ik het bijltje er bij neer en wens ik jullie allen een machtig mooie tijd met gouden memes en grote bulten ongerealiseerd rendament d:)b

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Klasse @FrambozenTaart , mooie wijsheden weer, op een manier geschreven zoals alleen jij dat kunt.
Lekker genieten van het mooie weer en je fam, beter wordt het dan niet toch?
Wel af en toe weer ff hier binnenwandelen hoor!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
FrambozenTaart schreef op zondag 6 april 2025 @ 22:32:
[...]

Laatste keer was ik helemaal van het padje maar inmiddels heb ik mijn innerlijke rust weer kunnen vinden in deze malle wereld :+

Dit is uiteraard geen excuus voor mijn gedrag van destijds, maar die ga ik ook niet aanbieden natuurlijk want dat boeit me verder ook geen zak nu na wat geslijm mijn ban weer is opgeheven.

Ben de laatste tijd eigenlijk niet zoveel online meer bezig, heb de balans wat terug kunnen vinden en de focus wat meer verschoven naar het echte leven.

Ik kwam er toen ook achter dat ik blijkbaar gewoon een vrouw en twee kinderen heb, wist niet wat me overkwam joh.

Heb een tijdje terug wel al mijn crypto verkocht op een symbolisch fluffje Bitcoin na, die ik voor ooit bewaar. Volgens Saylor is het genoeg om een financiele God te worden in de wereld van digitale eigendommen in zowel de nabije als verre toekomst, maargoed, dat zegt weinig want dat is natuurlijk bij die koekwous met 3 sats ofzo al het geval. En de Raspberry Pi Bitcoin node heb ik offline geklapt en omgebouwd naar een Retropie.

Dus mijn crypto avontuur is een soort van afgesloten en nu eigenlijk wat fun aan het hebben while staying poor.

Ik vind het in ieder geval mooi om te zien dat dit topic nog net zo'n tyfusbende is als toen ik het raaskallend verliet.

Ik heb hier altijd een prachtige tijd gehad en veel gelachen maar de laatste periode was voor mij persoonlijk de meeste lol er al wel af. Crypto is ook niet meer de magische en wonderlijke investering of technologie die het ooit was toen ik er mee begon en eigenlijk was ik daar ook al wat langer klaar mee. Ik ben er achter gekomen dat het grinden om wat centen te harken niet hetgene is wat mij geluk brengt in het leven, en eigenlijk ook dom om je er dan mee bezig te houden als je al een baan hebt waar je wel tevreden mee bent en verder prima van kunt leven.

Ga me deze week laten omdopen en gewoon een antisociale introverte Tweaker nerd worden die sporadisch in een godvergeten topic opduikt.

Wellicht pomp ik ooit nog wat knaken in deze geitenponzi maar voorlopig gooi ik het bijltje er bij neer en wens ik jullie allen een machtig mooie tijd met gouden memes en grote bulten ongerealiseerd rendament d:)b
Heel begrijpelijk. Je bent ook echt niet de eerste die er wel klaar mee is geloof ik.

Jammer wel, jij hebt wat mij betreft altijd heel leuk bijgedragen aan de schwung in deze topicreeks!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Bob is ook aan het verkopen:

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op zondag 6 april 2025 @ 22:26:
[...]

Zou de markt dan voornamelijk uit links liberale koekenbakkers bestaan als je kijk naar de reactie op rechts protectionisme? ;)
Nee ik vind het voornamelijk irritant dat gepolariseer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
En we wachten rustig af op +-76k:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TpJU71tMzZj9EqeZ41zEOX8w9s0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/rpUIdMH3LIREiRmLPpIi0dPb.png?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Misschien moet ik voor het eerst in jaren eens wat gaan kopen aangezien iedereen aan het verkopen is of al verkocht heeft.. de (geforceerde) beer is wel echt aan nu..

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 06-04-2025 23:04 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:27
Taro schreef op zondag 6 april 2025 @ 22:54:
En we wachten rustig af op +-76k:
[Afbeelding]
Ik wacht op 71-73 regio. Dan koop ik weer een beetje in. Maar zal me niks verbazen als het nog verder keldert. Het is allemaal fragiel op het moment.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-O3axixsONSYhu9krf2I_yy-RE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/tWTA7gG2FVDjgYumQNMoXcvb.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 18:57
Ah crap, zelfs onze Bob…. Gaat een nare maandag worden!

Jij hebt je HODL pot nog wel toch? Las dat je in fiat zat, maar dan bedoel je je trade pot toch? … Toch? … ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
AlterBridge schreef op zondag 6 april 2025 @ 23:16:
[...]

Ah crap, zelfs onze Bob…. Gaat een nare maandag worden!

Jij hebt je HODL pot nog wel toch? Las dat je in fiat zat, maar dan bedoel je je trade pot toch? … Toch? … ;(
Nee, zit al een tijdje volledig in fiat. Mag van mij helemaal naar de vinkentering gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:52
Inmiddels sta ik na 15 maanden DCA ruim €20.000 in de min vanaf initiële investering...

En dan heb ik zelfs mn BTC winsten meegeteld. Niet leuk dit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustRickvD
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22-08 16:31
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor we weer herstellen naar de ATHs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:52
JustRickvD schreef op zondag 6 april 2025 @ 23:40:
Ja, niet. Dit is het einde van de cryptowereld. Alles implodeert. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

JustRickvD schreef op zondag 6 april 2025 @ 23:40:
Met de sell off die gaat komen wordt dit de bodem. De vraag is alleen hoe diep we gaan. Houdt de 78k het of storten we morgen naar de $73k?

We staan nog boven de low van een tijd terug. Eigenlijk super bullish voor BTC!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:31
FrambozenTaart schreef op zondag 6 april 2025 @ 22:32:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IP8GEiLhMt4tXYsTarH-b8WsXbg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bJYtuqkrs8zGkyKULtqS4NSG.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustRickvD
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22-08 16:31
GioStyle schreef op zondag 6 april 2025 @ 23:43:
[...]

Ja, niet. Dit is het einde van de cryptowereld. Alles implodeert. _O-
Ben te ervaren om hier nog zenuwachtig van te worden hahaha.
Sterker nog; feit dat traditionele stocks ook rekt gaan stelt mij nog meer gerust. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Er is nog een CME gap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 12:24

troje

was here!

Volgens mij gaat morgen echt alles door het putje. Stonks vooral.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 18:57
Taro schreef op zondag 6 april 2025 @ 23:17:
[...]

Nee, zit al een tijdje volledig in fiat. Mag van mij helemaal naar de vinkentering gaan.
Poeh dat is jammer. Dacht dacht je altijd wel een deel hield en geloof had in een verdere bull.

Gelukkig hebben we altijd nog @anti elppa

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nVpvXQ-vbdJa5JzaMDWggVvLtE0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/96xiw1gl6YnSbC4V9hsXY47l.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48tAFeFUi3fmA7AspvT319ta-wg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hz5NcAcDQSv7Om6uebPOSFCd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
Lucky0wn schreef op zondag 6 april 2025 @ 23:25:
Inmiddels sta ik na 15 maanden DCA ruim €20.000 in de min vanaf initiële investering...

En dan heb ik zelfs mn BTC winsten meegeteld. Niet leuk dit !
En als je alleen btc had gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-09 22:33
Goedemorgen! Het is er de afgelopen nacht niet echt beter op geworden. 69k soon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Deman23 schreef op maandag 7 april 2025 @ 06:11:
Goedemorgen! Het is er de afgelopen nacht niet echt beter op geworden. 69k soon?
Goedemorgen, niet echt, Asian sell-off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Mijn BTC hodl pot staat nog wel in de plus maar aankopen voor de verwachte bull beginnen verlies te draaien of break-even te raken.

Een paar dagen terug er wel wat uit gehaald voor investering buiten crypto en de hodl van USDT naar EUR/BTC geswitched.

Als de economie compleet onderuit gaat heeft die investering ook geen zin. Dan kan ik weer goedkoop Bitcoin halen. :P

How low will we go?
* sh4d0wman gaat maar weer monero miners knutselen. Er is tenslotte een nieuwe vijand nu. O-)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
Ooit was 69k moon, nu is iedereen depressief. Het kan verkeren.

Maar gewoon lekker genieten van de dag, het weer werkt goed mee. De meeste mensen hebben geeneens vermogen dat ze naar beneden kunnen zien gaan.

Slechts een stuk maand aan het einde van de maandelijkse fiat drop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
kbuntu schreef op maandag 7 april 2025 @ 06:12:
[...]

Goedemorgen, niet echt, Asian sell-off
Ik ben benieuwd wat de yanks gaan doen vanmiddag, ik denk eigenlijk kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Deman23 schreef op maandag 7 april 2025 @ 06:25:
[...]

Lijkt er nog niet op, als er niks uit Trump kamp komt, krijgen we nog een dikkere sell-off

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22-09 16:51
Deman23 schreef op maandag 7 april 2025 @ 06:25:
[...]

Als het niet boven de 84 komt vandaag boeit het totaal niet wat de Amerikanen kopen, de downtrend zet door.

Ik ben inmiddels op Lombok dus laat mijn bot zijn werk doen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v0FtVI2eMoFMMDnp2oFmlDR9n6M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K6A3EwFRuhTs38gKxeUyo7CD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Zie het nog wel gebeuren dat hij een pauze invoert net voor woensdag om dan te gaan onderhandelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Laatst online: 19:52
kbuntu schreef op maandag 7 april 2025 @ 06:51:
Zie het nog wel gebeuren dat hij een pauze invoert net voor woensdag om dan te gaan onderhandelen
Ja, nadat zijn inner circle lekker goedkoop heeft kunnen inslaan. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
kbuntu schreef op maandag 7 april 2025 @ 06:51:
Zie het wel gebeuren dat de heffingen verdubbeld worden voor woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:47
Black Monday loading....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:07
CornermanNL schreef op maandag 7 april 2025 @ 06:23:
Ooit was 69k moon, nu is iedereen depressief. Het kan verkeren.

Maar gewoon lekker genieten van de dag, het weer werkt goed mee. De meeste mensen hebben geeneens vermogen dat ze naar beneden kunnen zien gaan.

Slechts een stuk maand aan het einde van de maandelijkse fiat drop.
Je hoeft toch niet alles te relativeren. Velen gaan keihard rekt en zien dromen uiteen spatten. Maar omdat er altijd wel ergens op de wereld iemand het nog slechter heeft mag je niet gefrustreerd zijn?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
JW04 schreef op maandag 7 april 2025 @ 07:00:
[...]
Zie het wel gebeuren dat de heffingen verdubbeld worden voor woensdag.
ja is niet te zeggen. Dat modder gooien kan nog wel ff door gaan. Geloof nooit dat trump nu stopt na paar tegenmaatregelen van eu en china. Al zou dat wel het beste zijn voor zijn land.

Ververvelde voor trump is gewoon dat er maar 340miljoen mensen in usa wonen. En gros daarvan leeft van 3 baantjes van maand tot maand, of zwerft met een winkelkarretje over straat. Hij kan het dus ook nooit winnen van de EU en zeker niet van EU samen met China en nog wat landen. Staat ie gewoon met 10 - 0 achter

Op de petrodollar/ world currency na, heb je dan dus gewoon niets te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Wtf. Die sell knop komt nu wel erg dichtbij :X even goed nadenken wat ik ga doen vandaag

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
bsmpower schreef op maandag 7 april 2025 @ 07:13:
[...]

Je hoeft toch niet alles te relativeren. Velen gaan keihard rekt en zien dromen uiteen spatten. Maar omdat er altijd wel ergens op de wereld iemand het nog slechter heeft mag je niet gefrustreerd zijn?
Dat mag, maar waarom zou je gefrustreerd blijven?
Even boos, gefrustreerd en allerlei andere emoties hebben is goed. Dat moet ook, maar daarna moet je toch de goede kanten weer kunnen zien.

Anders kost het bakken met energie. Negatieve energie. Heb je niet aan. En dromen die uiteen spatten? Kansen zat weer, mensen voelen verlies altijd veel sterker dan de winsten ze blij maken.

Gewoon een plan maken en je eraan houden. Spreiding, is ook wel een goed idee. Er is veel aan de hand maar dat geeft ook weer kansen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JW04
bsmpower schreef op maandag 7 april 2025 @ 07:13:
[...]

Alles mag, verwacht echter geen sympathie. Keuzes en consequenties. Jij doet hetzelfde en verwacht dat het resultaat vanzelf veranderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Nasdaq future -4%

Iedereen de munitie klaar?

Afbeeldingslocatie: https://www.animaatjes.nl/gifs/i/gifs/arnold-schwarzenegger-bVovLS.gif

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 20:06
Liberation Day the gift that keeps on giving.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
ByteMe_ schreef op maandag 7 april 2025 @ 07:24:
Wtf. Die sell knop komt nu wel erg dichtbij :X even goed nadenken wat ik ga doen vandaag
Mijn sell knop ligt steeds verder weg.. :?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@BTC100K2021 hmm een M60 doet het beter dan een sniper rifle denk ik. Die mag iemand daar vast ook wel op verlof hebben. Tomaten puree :D

Krijgen we dan dat schaap van een Vance of wie? Dat lijkt me het type Amrikaan wat naar Europa komt en de eerste de beste stapavond met iedereen mot heeft.

Eens even kijken wat Europa doet na een rood Azie.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
JW04 schreef op maandag 7 april 2025 @ 06:34:
[...]

Als het niet boven de 84 komt vandaag boeit het totaal niet wat de Amerikanen kopen, de downtrend zet door.

Ik ben inmiddels op Lombok dus laat mijn bot zijn werk doen.[Afbeelding]
Lekker man, is dat toevallig in Sengigi ?
In IDR ben je iig Miljonair 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Black monday incomming! en dinsdag, en woensdag en...

Net zolang tot er iemand bij zinnen komt in het Witte huis. Of niet, en dan gaan we naar een nieuwe wereldorde. Ik ben benieuwd!

Ik kijk het eerst allemaal nog maar even aan. De beurzen staat nog maar op het niveau van een jaartje geleden. Daar zit nog veel meer rek in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:02:
[...]

Mijn sell knop ligt steeds verder weg.. :?
Ik zit erg tussen "Winst nemen nu het nog kan" of HODL. Die Trump maakt meer kapot dan ik verwacht had.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:24

knakworst

Get more sats!

knakworst schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:49:
[...]

Laatste keer dat je eth voor 1600 kon verkopen ook bijna achter ons...
En snel wezen, laatste keer dat je eth voor >1500 kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Is het al this time is different of niet?

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
Die belangrijke $73k als high van begin vorig jaar gaan we nu sowieso wel heen. De vraag is alleen of die het nu wel gaat houden of dat we er direct doorheen zakken. Met het huidige momentum vrees ik het ergste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JW04
Deman23 schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:22:
[...]

Lekker man, is dat toevallig in Sengigi ?
In IDR ben je iig Miljonair 😉
Yes. Niet blij met de valuta's. Mijn portemonnee kan amper 200 euro aan. Gelukkig is mijn vriendin van het uitgeven dus dagelijks is die weer leeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Pelox schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:28:
Is het al this time is different of niet?
This time is zeker different. Anders hadden we nu comfortabel rond een ath gestaan.
Nouja, mensen met crypto's dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
als we toch de ATH hebben gehad dan kunnen we nog wel naar de $50k wicken maar dan mogen we echt van geluk spreken :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Gelukszoekr schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:33:
[...]

This time is zeker different. Anders hadden we nu comfortabel rond een ath gestaan.
Nouja, mensen met crypto's dan
This time is niet different. Dit is gewoon een brede risk-off.

De assets met het hoogste risicoprofiel (BTC, techaandelen) gaan dan het hardste omlaag.

Wij vinden hier dat BTC niet in het hoogste risicoprofiel zit, maar de markt denkt daar voorlopig anders over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
BTC100K2021 schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:35:
[...]

This time is niet different. Dit is gewoon een brede risk-off.

De assets met het hoogste risicoprofiel (BTC, techaandelen) gaan dan het hardste omlaag.

Wij vinden hier dat BTC niet in het hoogste risicoprofiel zit, maar de markt denkt daar voorlopig anders over.
Ik bedoel meer qua timing in de cycle :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Iedereen verkopen, dan trekt trump zijn keutel in en knallen we weer omhoog..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:28

Chaes

#HODL

Ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Pelox schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:46:
Is nog steeds wat ik voor woensdag graag zou willen zien gebeuren en wat denk ik ook gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Laatst online: 20-09 16:14
Ach al die fiat was toch wat ik" over" had dus maak me niet zo druk . Misschien koop ik nog wat bij deze week is namelijk erg aanlokkelijk 😂

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:36:
[...]

Ik bedoel meer qua timing in de cycle :)
welke cycle? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:07
Holy shit, het gaat wel hard zo ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Niet online
Ja, pump en dump op industrieel niveau. Is Musk sowieso niet vies van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
nasdaq futures wederom -5,5%, Na vrijdag natuurlijk al -6% gedaan te hebben. Total carnage

Pagina: 1 ... 180 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!