Dat zal tzt onder bijzonderheden vermeld worden gok ikGuere schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:31:
[...]
Mag ik vragen wat je precies bedoeld met "Op schema om doel te halen"?Kan die parameter ooit op nee staan?
Als Bitcoin morgen ineens op 420k staat heeft ie denk ik wel een probleempje, dan moet hij meer inleggen denk ikGuere schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:31:
[...]
Mag ik vragen wat je precies bedoeld met "Op schema om doel te halen"?Kan die parameter ooit op nee staan?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja die parameter kan op nee komen. Stel btc daalt in 1 week met 90% dan ben ik misschien niet in staat om voldoende in te leggen.WarsemaW schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:36:
[...]
Dat zal tzt onder bijzonderheden vermeld worden gok ik
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Nee dan kan ik er komend weekend juist heel veel geld uithalenVis schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:39:
[...]
Als Bitcoin morgen ineens op 420k staat heeft ie denk ik wel een probleempje, dan moet hij meer inleggen denk ik
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Natuurlijk kan die op nee komen.Guere schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:31:
[...]
Ja betekent dat ik nog steeds in staat ben om het tekort ook in te leggen. Ik ga namelijk ut van een rendement van 50% en dat haal ik momenteel niet
Arme drommels. Ik gedachten ben ik bij ze.
Haha Elon Musk..
Geen wonder dat hij zijn overheids functie naast zich neer legt en terug gaat naar Tesla.
Als hij nog een jaartje langs die oranje tomaat staat is hij bankrupt.
TomTom ontbreekt in je lijstje
Warren de enige G. Oh nee dat is iemand anders..
Warren doet het goed, bill Gates heeft het enorm slecht gedaan eigenlijk, die kon nog steeds op nr.1 staan mijlenver, maar blijkbaar toch veel investeringen slecht uitgepakt.gebruikershaes schreef op zondag 6 april 2025 @ 12:14:
[...]
Warren de enige G. Oh nee dat is iemand anders..
nothing stops this train
Veel aan goede doelen geschonken ookKol Nedra schreef op zondag 6 april 2025 @ 12:19:
[...]
Warren doet het goed, bill Gates heeft het enorm slecht gedaan eigenlijk, die kon nog steeds op nr.1 staan mijlenver, maar blijkbaar toch veel investeringen slecht uitgepakt.
Kol Nedra schreef op zondag 6 april 2025 @ 12:19:
Warren doet het goed, bill Gates heeft het enorm slecht gedaan eigenlijk, die kon nog steeds op nr.1 staan mijlenver, maar blijkbaar toch veel investeringen slecht uitgepakt.
Definieer veel. Oke: 77 miljardMoiety schreef op zondag 6 april 2025 @ 12:20:
Veel aan goede doelen geschonken ook
Laatst ging het hier even over dat Saylor zo’n grote positie aan het opbouwen is en wat hier ook de downside van kan zijn. Zou hij in theorie bij bijvoorbeeld +20 % van zijn GAK de boel in 1 x kunnen verkopen, een enorme naald kunnen veroorzaken en weer max in kunnen kopen?
Haha, dat is idd veel. Of ‘veul’, zou TomTom zeggen.
(Warren Buffett total giving to the foundation from 2006 through 2023: $39.3 billion. Je moet iets met je geld)
[ Voor 16% gewijzigd door Moiety op 06-04-2025 13:24 ]
We hebben het vaak over Saylor, maar hij heeft veruit de meeste Bitcoin gekocht op naam van het bedrijf. Nadat het bedrijf deze strategie heeft aangenomen denk ik niet dat Saylor gemachtigd is ineens te verkopen.kbuntu schreef op zondag 6 april 2025 @ 13:13:
Laatst ging het hier even over dat Saylor zo’n grote positie aan het opbouwen is en wat hier ook de downside van kan zijn. Zou hij in theorie bij bijvoorbeeld +20 % van zijn GAK de boel in 1 x kunnen verkopen, een enorme naald kunnen veroorzaken en weer max in kunnen kopen?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Warren heeft niet verloren omdat ie de laatste tijd veel heeft "verzilverd"WarsemaW schreef op zondag 6 april 2025 @ 13:31:
[...]
Wedden!? Allemaal zijn ze sip... Warren ook, die heeft zijn winst nog niet verzilverd.
Dat zou theoretisch gezien wel kunnen maar hij heeft een bedrijf waar alles op staat. Ik weet ook niet hoe leuk z’n stakeholders zulk gedrag vinden..kbuntu schreef op zondag 6 april 2025 @ 13:13:
Het was meer bedoeld als grapje 🙂 denk niet dat de mensen op deze lijst wakker liggen van deze fluctuaties in hun portfolioGelukszoekr schreef op zondag 6 april 2025 @ 13:33:
[...]
Warren heeft niet verloren omdat ie de laatste tijd veel heeft "verzilverd"
Haha ja dat was de clue van het plaatje, Warren was uitgestapt de rest niet.Gelukszoekr schreef op zondag 6 april 2025 @ 13:33:
[...]
Warren heeft niet verloren omdat ie de laatste tijd veel heeft "verzilverd"
In absolute getallen zijn het natuurlijk enorme bedragen, maar procentueel staat Elon -30% YTD. Geloof dat de gemiddelde crypto degen wel meer dan 30% in de min staat YTDWarsemaW schreef op zondag 6 april 2025 @ 13:36:
[...]
Het was meer bedoeld als grapje 🙂 denk niet dat de mensen op deze lijst wakker liggen van deze fluctuaties in hun portfolio
Ben benieuwd wat er gebeurd als de rente in de US stijgt. Ondertussen zijn analisten het wel eens dat er maar 2 verlagingen komen.
Oei oei wellicht morgen nog een dikke sell-offJohn245 schreef op zondag 6 april 2025 @ 14:36:
Ben benieuwd wat er gebeurd als de rente in de US stijgt. Ondertussen zijn analisten het wel eens dat er maar 2 verlagingen komen.
Ik ook
"Plan the trade and trade the plan"
Nog meer 🤐
Enige voordeel van een rekt PF is dat een % daling in € steeds minder wordt. Maar zie het toch liever weer een keer stijgen, we gaan al bijna 5 volle maanden naar beneden.
Hij kan het proberenGelukszoekr schreef op zondag 6 april 2025 @ 13:32:
[...]
We hebben het vaak over Saylor, maar hij heeft veruit de meeste Bitcoin gekocht op naam van het bedrijf. Nadat het bedrijf deze strategie heeft aangenomen denk ik niet dat Saylor gemachtigd is ineens te verkopen.
:strip_exif()/f/image/inZUnQbwhVO0BAcSdzhFW5H2.jpg?f=fotoalbum_large)
Komende week ABN Amro
Alts gaan inderdaad weer redelijk slecht nu. Bitcoin dominance wederom omhoog, inmiddels op 63.1%. Verder is BTC weer bij die onderste trendlijn. Weet dat niet iedereen het eens was over de significantie van die lijn, maar we zijn er in ieder geval wel weer aanbeland.Pinsa schreef op zondag 6 april 2025 @ 15:55:
Meeste alts gaan nu ook al door het putje gaat nog wat beloven aankomende week
/f/image/xvADlI0o5P8iwG7EbuNbnEAX.png?f=fotoalbum_large)
Uitverkoop volgende week, benieuwd hoe laag we kunnen gaan.Guere schreef op zondag 6 april 2025 @ 16:09:
[...]
Alts gaan inderdaad weer redelijk slecht nu. Bitcoin dominance wederom omhoog, inmiddels op 63.1%. Verder is BTC weer bij die onderste trendlijn. Weet dat niet iedereen het eens was over de significantie van die lijn, maar we zijn er in ieder geval wel weer aanbeland.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/iC32N31dBIOfxaiIAPEICsjW.jpg?f=fotoalbum_large)
Koopkansen zou ik zeggen, of gaan we nu al vroegtijdig de beer in?
Jim Cramer had het ook al geroepen.. up only dus vanaf morgenPinsa schreef op zondag 6 april 2025 @ 16:16:
[...]
Uitverkoop volgende week, benieuwd hoe laag we kunnen gaan.
[Afbeelding]
Koopkansen zou ik zeggen, of gaan we nu al vroegtijdig de beer in?
Als crypto een safe heaven blijkt te zijn zit er een kans in maar ben er bang voor, we gaan het zienVis schreef op zondag 6 april 2025 @ 16:30:
[...]
Jim Cramer had het ook al geroepen.. up only dus vanaf morgen
verhogen? in geen 5 jaar gaan ze verhogen.John245 schreef op zondag 6 april 2025 @ 14:36:
En welke analisten zeggen maar 2x? Alle tools die ik voorbij zie komen gaan juist na laatste 2 weken trump onzin voor 3 tot 4 cuts
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
JP Morgan en Goldman Sachs. Zijn niet de kleinste.anti elppa schreef op zondag 6 april 2025 @ 17:28:
[...]
verhogen? in geen 5 jaar gaan ze verhogen.
En welke analisten zeggen maar 2x? Alle tools die ik voorbij zie komen gaan juist na laatste 2 weken trump onzin voor 3 tot 4 cuts
[ Voor 8% gewijzigd door John245 op 06-04-2025 17:51 ]
Oranje tomaat lijkt zijn zin te krijgen. Taiwan en Vietnam laten alle tarieven vallen… Wat zou de EU gaan doen?
nee maar zegt niets. Vaak dit soort "deskundingen" extreem idiote onzin horen roepen. Ik ga gewoon uit van modellen en niet uit van die soort clubsJohn245 schreef op zondag 6 april 2025 @ 17:48:
[...]
JP Morgan en Goldman Sachs. Zijn niet de kleinste.
Wat een verschrikkelijke geitenbende ook weer dit weekend 😭
weer wat met de shitcoins aan de gang? serieuze vraag, ik kijk er namelijk al jaren niet meer naar en btc is gewoon stabiel. weekly ook gewoon plat....uber boring, terwijl stonks naar de vinkentering gegaan zijnbsmpower schreef op zondag 6 april 2025 @ 18:36:
Wat een verschrikkelijke geitenbende ook weer dit weekend 😭
[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 06-04-2025 18:41 ]
Btc.d stijgt dus alts gaan rekt
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ok, gefeliciteerd dat jij wel de goede keuze hebt gemaakt dan 👍🏻anti elppa schreef op zondag 6 april 2025 @ 18:39:
[...]
weer wat met de shitcoins aan de gang? serieuze vraag, ik kijk er namelijk al jaren niet meer naar en btc is gewoon stabiel. weekly ook gewoon plat....uber boring, terwijl stonks naar de vinkentering gegaan zijn
Serieuze vraag: waarom zet je je alt's niet om naar BTC of desnoods stables om het even aan te kijken i.p.v. met schip ten onder te gaan.bsmpower schreef op zondag 6 april 2025 @ 18:54:
[...]
Ok, gefeliciteerd dat jij wel de goede keuze hebt gemaakt dan 👍🏻
Dat het allemaal al veel te laat voelt. Had ik December moeten doen toen mijn BTC waarde op zijn hoogst stond sinds lange tijd. Nu heb ik meer dan 50% ingeleverd. Wat is het nut van nu nog naar BTC of fiat omzetten. Stel dat BTC nog een 2x doet, dat is nog flink minder dan ik begin December had. Ben hoe dan ook flink fckd.jvel92 schreef op zondag 6 april 2025 @ 18:58:
[...]
Serieuze vraag: waarom zet je je alt's niet om naar BTC of desnoods stables om het even aan te kijken i.p.v. met schip ten onder te gaan.
Je gaat er van uit dat er nog een opleving voor de alts gaat volgen? Of ga je door holden tot nog meer verlies of ga je 4 jaar wachten op de volgende bullrun?bsmpower schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:01:
[...]
Dat het allemaal al veel te laat voelt. Had ik December moeten doen toen mijn BTC waarde op zijn hoogst stond sinds lange tijd. Nu heb ik meer dan 50% ingeleverd. Wat is het nut van nu nog naar BTC of fiat omzetten. Stel dat BTC nog een 2x doet, dat is nog flink minder dan ik begin December had. Ben hoe dan ook flink fckd.
Ik ga helemaal nergens meer vanuit tijdens deze shithow. Wie had 5 maanden downtrend verwacht in een "bullrun"... Ik had genoeg kansen om winst te nemen. "Had ik maar" is een beetje de rode draad in mijn leven, maak altijd verkeerde keuzes. Als ik nu ga verkopen zal je zien dat het de bodem wasPinsa schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:06:
[...]
Je gaat er van uit dat er nog een opleving voor de alts gaat volgen? Of ga je door holden tot nog meer verlies of ga je 4 jaar wachten op de volgende bullrun?
Klinkt niet echt als een plan, je zal toch knopen moeten gaan doorhakken dat kun je alleen zelfbsmpower schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:11:
[...]
Ik ga helemaal nergens meer vanuit tijdens deze shithow. Wie had 5 maanden downtrend verwacht in een "bullrun"... Ik had genoeg kansen om winst te nemen. "Had ik maar" is een beetje de rode draad in mijn leven, maak altijd verkeerde keuzes. Als ik nu ga verkopen zal je zien dat het de bodem was
Als je het op deze manier aanvliegt is de kans aanwezig dat je over maanden wederom "had ik maar in april..." aan het schrijven bent.bsmpower schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:01:
[...]
Dat het allemaal al veel te laat voelt. Had ik December moeten doen toen mijn BTC waarde op zijn hoogst stond sinds lange tijd. Nu heb ik meer dan 50% ingeleverd. Wat is het nut van nu nog naar BTC omzetten. Stel dat BTC nog een 2x doet, dat is nog flink minder dan ik begin December had. Ben hoe dan ook flink fckd.
Laat ik de vraag anders stellen. Stel je wordt morgenvroeg wakker en je hele portfolio is omgezet naar USD. Ga je dan wederom SUI en VET terugkopen, of koop je dan wat anders en waarom?
bsmpower schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:11:
[...]
Als ik nu ga verkopen zal je zien dat het de bodem was
:gifsicle():strip_exif()/f/image/7Nd4bXI9NiZZ2R3T2WxzbGCe.gif?f=user_large)
Het moet wel een feestje zijn om elke dag naast jou wakker te wordenbsmpower schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:11:
[...]
Ik ga helemaal nergens meer vanuit tijdens deze shithow. Wie had 5 maanden downtrend verwacht in een "bullrun"... Ik had genoeg kansen om winst te nemen. "Had ik maar" is een beetje de rode draad in mijn leven, maak altijd verkeerde keuzes. Als ik nu ga verkopen zal je zien dat het de bodem was

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Wil je even laten weten wanneer je verkoopt? Kunnen wij weer aan de slag.bsmpower schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:11:
[...]
Als ik nu ga verkopen zal je zien dat het de bodem was
De boel mag van mij wel weer omhoog, een paar botjes zitten een beetje vast met ETH op -42% op dit moment
Niet dat ik mij daar heel druk over maak, dat trekt op (langere) termijn wel bij. Tis gewoon jammer dat ik nu minder fiat heb om te handelen als de boel weer explodeert.

Niet dat ik mij daar heel druk over maak, dat trekt op (langere) termijn wel bij. Tis gewoon jammer dat ik nu minder fiat heb om te handelen als de boel weer explodeert.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Maakt allemaal toch niet meer uit, heb mijn kans gemist. SUI en Vechain wat mij betreft beide geen shitcoins. In mijn beleving zijn dat banana coin, trump en meer van die zooi zonder echt doel. Maar voor sommige is alles buiten BTC een shitcoin. Kan ik weinig van vinden want de historie laat zien dat dit achteraf inderdaad een betere keuze was.jvel92 schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:19:
[...]
Als je het op deze manier aanvliegt is de kans aanwezig dat je over maanden wederom "had ik maar in april..." aan het schrijven bent.
Laat ik de vraag anders stellen. Stel je wordt morgenvroeg wakker en je hele portfolio is omgezet naar USD. Ga je dan wederom SUI en VET terugkopen, of koop je dan wat anders en waarom?
Dit kan een interessant weekje worden zo. Ik ben heel benieuwd waar Bitcoin, en de markten volgend weekend op staan... ik verwacht wel drama
Ik zit zelf ook naar alts te kijken om te in te kopen maar het is lastig te zeggen of er nog een run gaat komen.
Veiligere keuze blijft toch BTC of eventueel wat LTC
Zien jullie nog een run komen voor de alts?
Sorry, maar met zo'n instelling verdien je het gewoon om gigantisch rekt te gaan. Succes!bsmpower schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:29:
[...]
Maakt allemaal toch niet meer uit, heb mijn kans gemist. SUI en Vechain wat mij betreft beide geen shitcoins. In mijn beleving zijn dat banana coin, trump en meer van die zooi zonder echt doel. Maar voor sommige is alles buiten BTC een shitcoin. Kan ik weinig van vinden want de historie laat zien dat dit achteraf inderdaad een betere keuze was.
Ongetwijfeld. Maar dan moet er eerst heel veel veranderen aan het sentiment nu. Bitcoin zal eerst wel weer aantrekken en de rest meenemen.Pinsa schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:30:
Ik denk nog steeds dat er wel gouden tijden kunnen komen voor Solana. Ik denk dat die longterm steeds meer marktaandeel van Ethereum zal afsnoepen. Maar dat is puur mijn gevoel. Voor nu brand ik er m'n vingers niet aan.
Support weer even testen..
Welke supporttomtom901 schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:44:
Support weer even testen..
Nooooo don’t do it Pinsa!!!Pinsa schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:30:
Ik zit zelf ook naar alts te kijken om te in te kopen maar het is lastig te zeggen of er nog een run gaat komen.
Maar het is toch april?
Kunnen weer het hele jaar werken om het verlies te compenseren.
[ Voor 59% gewijzigd door Pelox op 06-04-2025 19:50 ]
Zero.
Solana als second best het zou zo maar kunnen, het werd onlangs veelvuldig gebruikt dankzij dexscreener en alle meme en high risk meuk.Gelukszoekr schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:39:
[...]
Ongetwijfeld. Maar dan moet er eerst heel veel veranderen aan het sentiment nu. Bitcoin zal eerst wel weer aantrekken en de rest meenemen.
Ik denk nog steeds dat er wel gouden tijden kunnen komen voor Solana. Ik denk dat die longterm steeds meer marktaandeel van Ethereum zal afsnoepen. Maar dat is puur mijn gevoel. Voor nu brand ik er m'n vingers niet aan.
Ze waren in 2023 nog op te pikken onder de 20 euro ws in de beer weert lekker cheap
Aan de andere kant misschien komt er weer een new kid on the block met een nieuwe chain, maar lijkt me moeilijk om SOL kwa marketcap even te gaan inhalen.
Afwachten maar weer
Grappig, ik heb dat dus net wel gedaan. Precies zoals jij eerder mijn inleg er al uit gehaald en kan nu nog mooi een paar vakanties uit de altcoins halen voor het straks nog een paar blikken schultenbrau waard is.bsmpower schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:11:
[...]
Eind januari het eerste deel gedaan, nu de rest.
Bitcoin blijft over, verder is alles de deur uit.
Kerel, dit voelt fantastisch. Acceptatie! Gaat het omhoog, ik heb winst gemaakt jeaj. Gaat het verder omlaag dan koop ik vanzelf weer bij als dat goed voelt.
NFA
Hey, ik ben nu dus ook een maxi😄
Als het niet snel >81k bounced zijn we weg ja.Guere schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:45:
[...]
Welke supportHeb het idee dat die trendlijn toch vrij relevant was. Kwam een mini bounce maar hield 't toch niet. Heb nu eigenlijk nauwelijks meer wat staat tot $76k. Kan hard gaan nu.
Mijn PF staat nu op het laagste punt sinds lange tijd. Als ik nu verkoop is het nog steeds winst, maar zou er niet van kunnen genieten na een -55% YTD (meer sinds December) vrees ik. Die acceptie gaat er bij mij niet in helaas. Ik begrijp dat mensen mij niet begrijpen maar zo gaat het in mijn hoofd helaas. Offtopic, dinsdag naar de huisarts voor mijn psychische klachten.WarsemaW schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:54:
[...]
Grappig, ik heb dat dus net wel gedaan. Precies zoals jij eerder mijn inleg er al uit gehaald en kan nu nog mooi een paar vakanties uit de altcoins halen voor het straks nog een paar blikken schultenbrau waard is.
Eind januari het eerste deel gedaan, nu de rest.
Bitcoin blijft over, verder is alles de deur uit.
Kerel, dit voelt fantastisch. Acceptatie! Gaat het omhoog, ik heb winst gemaakt jeaj. Gaat het verder omlaag dan koop ik vanzelf weer bij als dat goed voelt.
NFA
*Mcdonalds petje in de aanslag, LFG!*Pelox schreef op zondag 6 april 2025 @ 19:49:
Maar het is toch april?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik snap dat je de vlag niet uithangt hoor, maar er zijn hier echt wel mensen die slechter af zijn. Dan is hierover ‘klagen’ niet zo chique. Soms moet je, hoe eigenwijs je volgens mij ook bent, gewoon even wat advies volgen. Verkoop nu de stack, wacht even totdat BTC instort, kan nu zomaar gebeuren, koop je je mooi cheap in en ga je lekker wachten.bsmpower schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:04:
[...]
Mijn PF staat nu op het laagste punt sinds lange tijd. Als ik nu verkoop is het nog steeds winst, maar zou er niet van kunnen genieten na een -55% YTD (meer sinds December) vrees ik. Die acceptie gaat er bij mij niet in helaas. Ik begrijp dat mensen mij niet begrijpen maar zo gaat het in mijn hoofd helaas. Offtopic, dinsdag naar de huisarts voor mijn psychische klachten.
Succes dinsdag, verstandig
Snap ik kerel maar als het je zoveel onrust brengt... het is hier al best vaak gezegd joh, gun het jezelf gewoon...bsmpower schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:04:
[...]
Mijn PF staat nu op het laagste punt sinds lange tijd. Als ik nu verkoop is het nog steeds winst, maar zou er niet van kunnen genieten na een -55% YTD (meer sinds December) vrees ik. Die acceptie gaat er bij mij niet in helaas. Ik begrijp dat mensen mij niet begrijpen maar zo gaat het in mijn hoofd helaas. Offtopic, dinsdag naar de huisarts voor mijn psychische klachten.
Lastig te begrijpen idd want je hebt nu nog steeds winst ik wist het wel man lekker cashen en rust, wel een goeie zet om naar de huisarts te gaan, maybe even rust van crypto zou je ook niet slecht doenbsmpower schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:04:
[...]
Europe has responded
— Tom (@TradingThomas3) 6 april 2025
European Union plans $28 billion dollar in retaliatory tariffs on U.S. goods
Laatste keer dat je eth voor 1700 kon verkopen ligt ook alweer achter ons.
De laatste keer dat je [insert random coin] voor [insert coinprice 1 hour ago] kon verkopen ligt ook alweer achter ons.
Zero.
Volgende week kopen we gewoon btc met 30% kortingPelox schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:20:
De laatste keer dat je [insert random coin] voor [insert coinprice 1 hour ago] kon verkopen ligt ook alweer achter ons.
Boven de 0,02 ook bijna.knakworst schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:18:
Flinke rekteroni, dat wordt morgen weer smullen op de beurs.
Europe be like:Pinsa schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:22:
Het gaat hard tijd voor nog een tariefje
Hold my beer
FtfyFrozen-North schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:27:
*schraapt keel"
Vandaaaaag Dit jaaaaaar is rood....
Zero.
Het weekend pumpje van @anti elppa

Stack Sats
Waar je 3 jaar geleden met 14 eth een btc kon kopen, heb je er nu 50 nodig. #altcoins.BTC100K2021 schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:21:
[...]
Boven de 0,02 ook bijna.
Flinke rekteroni, dat wordt morgen weer smullen op de beurs.
deploying extra, hodl de moeder!
het is geen $7 sorry
het is geen $7 sorry
/f/image/9Qju27Flgsck9rSL5IvwUeev.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 84% gewijzigd door Kol Nedra op 06-04-2025 20:37 ]
nothing stops this train
Maximaal rekt
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Denk dat Trump zal zeggen dat het een leuk en ontspannen golfweekend was.Pinsa schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:34:
Heel erg benieuwd naar morgen 15:30
Eerste kooporder staat klaar op $78.300, ga ik een mes opvangen?...

Black mondayPinsa schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:34:
Heel erg benieuwd naar morgen 15:30

Ik heb een flufje van tafel gehaald.
Met name omdat ik denk dat ik komende week substantieel aan het inladen ga met aandelen.
Klein beetje controle houden over verhouding cash en aandelen/crypto.
Voelt als een sell low, maar in de weg omhoog was ik zeer tevreden met de verkoop van de eerste fluf op exact dit level.
Met name omdat ik denk dat ik komende week substantieel aan het inladen ga met aandelen.
Klein beetje controle houden over verhouding cash en aandelen/crypto.
Voelt als een sell low, maar in de weg omhoog was ik zeer tevreden met de verkoop van de eerste fluf op exact dit level.
Laatste keer dat je eth voor 1600 kon verkopen ook bijna achter ons...knakworst schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:18:
Ik doe mee daar ergensRemy!!!! schreef op zondag 6 april 2025 @ 20:44:
Eerste kooporder staat klaar op $78.300, ga ik een mes opvangen?...
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!