BTC €94.837,08
Telt buikomtrek ook mee?tomtom901 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:07:
Meer gains in de bodies hier dan op de muntjes.
Krijg wel een beetje dezelfde vibes. Spannend.Gelukszoekr schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:06:
[...]
Als er een echt zware recessie komt. Beetje zoals het begin van de Corona-periode. Dat zijn de buitenkansjes om écht winst te maken.
Optijd de cojones bij elkaar rapen bdsm.
Of de grote depressie, 1930, destijds ook door het invoeren van handelstarievenGelukszoekr schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:06:
[...]
Als er een echt zware recessie komt. Beetje zoals het begin van de Corona-periode. Dat zijn de buitenkansjes om écht winst te maken.
Toch is dat vreemd. Bitcoin staat boven de 80k. Dat zijn imo echt geen dramatische cijfersAlpina schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:13:
[...]
Krijg wel een beetje dezelfde vibes. Spannend.
Optijd de cojones bij elkaar rapen bdsm.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
It's all about sentiment.Gelukszoekr schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:22:
[...]
Toch is dat vreemd. Bitcoin staat boven de 80k. Dat zijn imo echt geen dramatische cijfers
Mensen worden weer even goed bang gemaakt. Of dat terecht is laat ik in het midden. Maar zie wel een gelijkenis ja.Gelukszoekr schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:22:
[...]
Toch is dat vreemd. Bitcoin staat boven de 80k. Dat zijn imo echt geen dramatische cijfers
Goede oude tijd
Lichtpuntje...
Veel mensen hebben maar weinig tot geen BTC in hun portfolio. Zie met regelmaat polls voorbijkomen op X waarin men aangeeft echt maar een klein gedeelte of geen BTC heeft. Als je vol in alts zat of ETH dan ben je nu behoorlijk rekt.Gelukszoekr schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:22:
[...]
Plus was de verwachting van volgen om nu vol in een alt-season te zitten en de komende maand winst te nemen. Was ook mijn verwachting overigens.
wow, dat is dan wel weer heel veel. Ik probeer ook een beetje op mijn eiwitten te letten, maar niet zo extreemkoelebobes schreef op maandag 31 maart 2025 @ 12:46:
[...]
Ik moet er 4-5 tegelijk weg eten, zonder zout dus heb ze liever niet zo papperig
Ik neem deze informatie niet mee in mijn keuzes want je weet nooit wat in de wereld gaat spelen en invloed heeft op de koers, de handelstarieven zijn bijvoorbeeld iets wat je niet kunt voorspellen en ik verwacht dat Trumps straks ineens zegt dat ze toch wat goud/papers gaan inwisselen voor Crypto.
Ik vraag me af of hier meer mensen zijn die AI gebruiken om informatie/inzichten te krijgen en daar wel daadwerkelijk iets mee doen.
True. Zoals iemand hier afgelopen week ook al aangaf. Er worden deze periode weer een hoop maxi's geborenjvel92 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:33:
[...]
Veel mensen hebben maar weinig tot geen BTC in hun portfolio. Zie met regelmaat polls voorbijkomen op X waarin men aangeeft echt maar een klein gedeelte of geen BTC heeft. Als je vol in alts zat of ETH dan ben je nu behoorlijk rekt.
Plus was de verwachting van volgen om nu vol in een alt-season te zitten en de komende maand winst te nemen. Was ook mijn verwachting overigens.
(Reuters) - Hut 8 said on Monday it had joined hands with President Donald Trump's son, Eric Trump, to launch a bitcoin mining company called American Bitcoin.
Zelfs het zoontje is genezen van de shitcoins.
Tip: Optimel proteine yoghurt met bosbes smaak of perzik/passie, hoog in eiwitten laag in suiker en gemakkelijk af te slikken want lekkerjvel92 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 12:57:
[...]
Magere kwark krijg ik echt niet weg. Ga hier altijd voor de Griekse Yogurt.
Net lunch: 4 eieren, 200 gr rundergehakt, banaan en salade met hot sauce
Too much info Pinsa ouwe schandknaap.Pinsa schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:52:
[...]
Tip: Optimel proteine yoghurt met bosbes smaak of perzik/passie, hoog in eiwitten laag in suiker en gemakkelijk af te slikken want lekker
Die krijg ik niet af. Echt vies.Pinsa schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:52:
[...]
Tip: Optimel proteine yoghurt met bosbes smaak of perzik/passie, hoog in eiwitten laag in suiker en gemakkelijk af te slikken want lekker
Eet je elke avond een pita kipshoarma met ijsbergsla en dat past dan nog in een gezond voedingspatroon zeg maar? Zometeen ga je mij nog vertellen dat ik gewoon topsporter kan zijn? Serieuze vraag overigens!koelebobes schreef op maandag 31 maart 2025 @ 12:49:
[...]
1KG Magere Kwark
5 Eieren
1 Eiwit shake
S'avonds kip voor het avondeten ( meestal Pita kipshoarma met ijsbergsla )
[Afbeelding]
Ik hou echt van koolhydraten zeg maar. Brood en aardappels.
[ Voor 4% gewijzigd door dehardstyler op 31-03-2025 13:59 ]
2x zo duur en minder eiwitten, niet handigPinsa schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:52:
[...]
Ingrediënten;Pinsa schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:52:
[...]
Ik probeer dit soort toevoegingen zoveel mogelijk te vermijden in mijn eten en zo puur mogelijk te eten (waar dit kan).Magere YOGHURT, water, 2% bosbes, gemodificeerd maiszetmeel, aroma, wortelconcentraat, zoetstof: sucralose
Bij mijn Griekse yoghurt voeg ik zelf blauwe bessen toe.
Voor de hopium of omdat je er daadwerkelijk in geloofd?Moiety schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:59:
Kijk, dit soort analisten volg ik graag:
[Afbeelding]
Daarnaast vraag ik altijd af waar het geld vandaan moet komen om dit soort enorme stijgingen waar te maken.
[ Voor 11% gewijzigd door bsmpower op 31-03-2025 14:08 ]
Misschien dat de uitlijning niet klopt, maar we zitten as we speak op 2.7T. Volgens deze chart nu op 1.8T ish?Moiety schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:59:
[Afbeelding]
TOTAL vs. TOTAL2 (TOTAL2 is ex BTC)dehardstyler schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:07:
[...]
Misschien dat de uitlijning niet klopt, maar we zitten as we speak op 2.7T. Volgens deze chart nu op 1.8T ish?
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 31-03-2025 14:10 ]
Ik moest het opzoeken maar indd TOTAL2 zonder BTC tegenover TOTAL. Dank je!
Ik zie dat scenario niet gebeuren. Maar het geld is er echt wel. Dat is niet zo'n probleembsmpower schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:05:
[...]
Voor de hopium of omdat je er daadwerkelijk in geloofd?
Daarnaast vraag ik altijd af waar het geld vandaan moet komen om dit soort enorme stijgingen waar te maken.
een x300 vs huidige prijzen, lolMoiety schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:59:
[Afbeelding]
Vergeet leg day niet in de gym!koelebobes schreef op maandag 31 maart 2025 @ 12:49:
[...]
1KG Magere Kwark
5 Eieren
1 Eiwit shake
S'avonds kip voor het avondeten ( meestal Pita kipshoarma met ijsbergsla )
[Afbeelding]
animal based, zoveel mogelijk echt eten, zo weinig mogelijk bewerkt voedseljvel92 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:00:
[...]
Ingrediënten;
[...]
Ik probeer dit soort toevoegingen zoveel mogelijk te vermijden in mijn eten en zo puur mogelijk te eten (waar dit kan).
Bij mijn Griekse yoghurt voeg ik zelf blauwe bessen toe.

nothing stops this train
Voor de hopium, natuurlijk. Dat weerhoudt mij van nu verkopen. Zonde als mijn PF naar 0 in waarde daalt, maar ik zou nog minimaal 1 goede pump, zoals in november vorig jaar, niet willen missen.bsmpower schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:05:
[...]
Voor de hopium of omdat je er daadwerkelijk in geloofd?
XRP army is hardnekkig.
Probeer er ook wel op te letten maar de kip uit de supermarkt is ook bewerkt blijft lastig allemaalKol Nedra schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:16:
[...]
animal based, zoveel mogelijk echt eten, zo weinig mogelijk bewerkt voedsel
geld genoeg in de oude generatie, die hebben ook niet het eeuwig leven, die mensen sterven uit en dan komt dat geld vanzelf beetje bij beetje bij de jongere generatie, die vinden digitale assets toch wel interessantGelukszoekr schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:12:
[...]
Ik zie dat scenario niet gebeuren. Maar het geld is er echt wel. Dat is niet zo'n probleem
nothing stops this train
dat zeker, maar ik kies ook liever ruminant animals als eten, dus voornamelijk rund/lam/schaapPinsa schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:20:
[...]
Probeer er ook wel op te letten maar de kip uit de supermarkt is ook bewerkt blijft lastig allemaal
ruminant animals zijn gezonder, dankzij dat die beter kunnen filteren
nothing stops this train

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
$MSTR has acquired 22,048 BTC for ~$1.92 billion at ~$86,969 per bitcoin and has achieved BTC Yield of 11.0% YTD 2025. As of 3/30/2025, @Strategy holds 528,185 $BTC acquired for ~$35.63 billion at ~$67,458 per bitcoin. $STRK $STRF https://t.co/1sfyBIglnt
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 31 maart 2025
Dat is waar iedereen op hoopt en ondertussen gaan we lager en lager.Moiety schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:19:
[...]
Voor de hopium, natuurlijk. Dat weerhoudt mij van nu verkopen. Zonde als mijn PF naar 0 in waarde daalt, maar ik zou nog minimaal 1 goede pump, zoals in november vorig jaar, niet willen missen.
:strip_exif()/f/image/VEVNSiEeI108XNpfYKbEk7ee.png?f=user_large)
En de ander koopt een shitload aan barenBTC100K2021 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:26:
MSTR met een gezonde DCA van 22.000 BTC.
[Twitter]

Here are the reasons I invested close to a billion dollars in precious metals over the past six months—including the purchase of 1.5% of the annual global silver supply (12.69 million ounces) :
— David Bateman (@davidbateman) 31 maart 2025
The global monetary system is about to collapse (The Great Reset, or Basel Endgame).… pic.twitter.com/I6fTuHpAam
Poh, prachtig.Alpina schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:35:
[...]
En de ander koopt een shitload aan baren![]()
[Embed]
De ineenstorting van het financiële systeem gaat mij wel wat te ver. En of je er zonder kleerscheuren vanaf komt als je vuistdiep in edelmetaal zit betwijfel ik ook.
Ik heb toch het idee dat de groenteboer op de hoek weinig kan met een paar zilveren munten. Die ruilt dan liever goederen of diensten met een andere partij.
De beste voorbereiding voor de ineenstorting van het systeem is het hebben van vaardigheden of producten waar altijd vraag naar is (lees: noodzakelijk om te leven). Voedsel, onderdak, warmtebron.
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 31-03-2025 14:49 ]
Ik probeer bij elke maaltijd iets van eiwitten binnen te krijgen en snoep nauwelijksBlik1984 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:33:
[...]
wow, dat is dan wel weer heel veel. Ik probeer ook een beetje op mijn eiwitten te letten, maar niet zo extreem
Zit op 250-350g eiwitten op een dag
BTC €94.837,08
Nou ik kom er gewoon niet af, ik heb eigenlijk het hele kip schap geprobeerd maar dit is voor mij het makkelijkstedehardstyler schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:58:
[...]
Eet je elke avond een pita kipshoarma met ijsbergsla en dat past dan nog in een gezond voedingspatroon zeg maar? Zometeen ga je mij nog vertellen dat ik gewoon topsporter kan zijn? Serieuze vraag overigens!
Ik hou echt van koolhydraten zeg maar. Brood en aardappels.
850g kip shoarma , 5 grote pita en een zakje ijsberg sla
En ja ik denk 3-5x per week!
Ik ben best een problematische eter, eet vaak periodes hetzelfde!
Maar ik ben trots dat ik nu niet meer geef om wat de weegschaal zegt, maar alleen nog maar kijk hoe ik eruit zie!
(Vroeger een eet stoornis gehad)
[ Voor 15% gewijzigd door koelebobes op 31-03-2025 15:00 ]
BTC €94.837,08
In 2008 zaten we er wel echt dichtbij.BTC100K2021 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:47:
[...]
Poh, prachtig.
De ineenstorting van het financiële systeem gaat mij wel wat te ver. En of je er zonder kleerscheuren vanaf komt als je vuistdiep in edelmetaal zit betwijfel ik ook.
Ik heb toch het idee dat de groenteboer op de hoek weinig kan met een paar zilveren munten. Die ruilt dan liever goederen of diensten met een andere partij.
De beste voorbereiding voor de ineenstorting van het systeem is het hebben van vaardigheden of producten waar altijd vraag naar is (lees: noodzakelijk om te leven). Voedsel, onderdak, warmtebron.
dan ben je wel een behoorlijke knoeperd ofnie!?koelebobes schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:55:
[...]
Ik probeer bij elke maaltijd iets van eiwitten binnen te krijgen en snoep nauwelijks
Zit op 250-350g eiwitten op een dag
jaAd Hox schreef op maandag 31 maart 2025 @ 15:01:
Opening aandelenmarkt VS weer om 15:30 (zomertijd)?
Berry powel schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:59:
[...]
dan ben je wel een behoorlijke knoeperd ofnie!?

Valt mee, maar ik progress op het moment ontzettend hard!Berry powel schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:59:
[...]
dan ben je wel een behoorlijke knoeperd ofnie!?
:strip_exif()/f/image/f3OpO4jmhC9VnRu5Kt9GwNtM.jpg?f=fotoalbum_large)
BTC €94.837,08
Teleurstelling in de ene altcoin geven mij een duw en inzicht om andere altcoins te vinden.bsmpower schreef op maandag 31 maart 2025 @ 14:30:
[...]
Dat is waar iedereen op hoopt en ondertussen gaan we lager en lager.
[Afbeelding]
Met zo'n lichaam snap ik wel waarom je je hoofd niet laat zienkoelebobes schreef op maandag 31 maart 2025 @ 15:27:
[...]
Valt mee, maar ik progress op het moment ontzettend hard!
[Afbeelding]
Ik snap het hoor. Heb ook de hoop dat het nog goed komt anders had ik alles al verkocht. Maar deze gedachte kan een enorme teleurstelling worden.Moiety schreef op maandag 31 maart 2025 @ 15:28:
[...]
Teleurstelling in de ene altcoin geven mij een duw en inzicht om andere altcoins te vinden.
En daarom investeert iedereen met geld wat hij / zij compleet kan verliezen, jij ook toch?bsmpower schreef op maandag 31 maart 2025 @ 15:45:
[...]
Ik snap het hoor. Heb ook de hoop dat het nog goed komt anders had ik alles al verkocht. Maar deze gedachte kan een enorme teleurstelling worden.
Ja ik ben goed op weg naar dat compleet verliezen met mijn ETH bag.dehardstyler schreef op maandag 31 maart 2025 @ 15:46:
[...]
En daarom investeert iedereen met geld wat hij / zij compleet kan verliezen, jij ook toch?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Terwijl de tech aandelen flink rekt gaan is dat toch een hele prestatie.Mr Ronman schreef op maandag 31 maart 2025 @ 16:12:
Dit geklungel is ook niks, dan kun je beter even meedumpen met een goeie bounce. Nu zit bitcoin weer te rangen in niemandsland.
LFG
De-coupling gaat per april van start.
The Return of The Golden Bull Run of Bitcoin.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7ac7duKRr5SJJs81sRxL6g8f.jpg?f=user_large)
[ Voor 42% gewijzigd door Vis op 31-03-2025 16:16 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Dat is zeker zo, ben benieuwd of het stand houdt of dat de dump alsnog komt.knakworst schreef op maandag 31 maart 2025 @ 16:15:
[...]
Terwijl de tech aandelen flink rekt gaan is dat toch een hele prestatie.
ik zou liever willen kopen rond 76-77k ofzoiets, maar dat willen te veel mensen, dus dan gebeurt het niet.
NVDA is een alt confirmed!knakworst schreef op maandag 31 maart 2025 @ 16:17:
Even ter beeldvorming. Nvda en Asml sinds de top 40 procent eraf. Bij bitcoin minder dan 30 procent.
Gelukkig maar anders zou het off-topic zijn. Eth minen doen we ook niet meer met Nvdia kaarten.
Maar de k/w verhouding begint wel aantrekkelijk te worden. Nog geen bifi proporties, maar getting there. Ben benieuwd wannneer Warren Buffett instapt. Met Apple was hij ook laat maar achteraf toch ruim op tijd.
Ergens eind dit jaar gok ik.CornermanNL schreef op maandag 31 maart 2025 @ 16:45:
Wanneer gaan we weer moon roepen en over Lambo's praten. Nvidia en Apple, eiwitten en depressies zijn toch off topic (zelfs hier) ?
Met een flinke dosis hopium is er ook nog een kleine kans op een opleving eind april of mei.
Jammer, dit was altijd zo'n leuke andere wereld, en gaat het over alledaagse dingen.Frozen-North schreef op maandag 31 maart 2025 @ 16:50:
[...]
Ergens eind dit jaar gok ik.
Met een flinke dosis hopium is er ook nog een kleine kans op een opleving eind april of mei.
ai maak hier eens een gedicht van:CornermanNL schreef op maandag 31 maart 2025 @ 16:45:
Wanneer gaan we weer moon roepen en over Lambo's praten. Nvidia en Apple, eiwitten en depressies zijn toch off topic (zelfs hier) ?
Lambo’s scheuren, glimmend en strak,
Nvidia-chips boosten mijn mining-aanpak,
Apple’s gadgets, sleek en zo hip,
Maar eiwitten shaken blijft mijn fitte tip.
Depressies komen, soms zwaar als een blok,
Crypto-crash maakt mijn portefeuille kapot,
Off topic dwalen, dat is mijn kunst,
Van coins tot shakes, ik blijf vol lust!
(matig)
Vind dit altijd een lastige opmerking. Misschien dat dit gaat over 1000,- verliezen als je al miljonair bent. Niemand wil toch geld verliezen? Beetje alsof je iemand vraagt om geld te verbranden want je kunt het missen. Ik zit nu zonder eigen inleg in, maar elke daling zorgt wel voor meer besef dat die "life changing" winsten er niet meer gaan komen.dehardstyler schreef op maandag 31 maart 2025 @ 15:46:
[...]
En daarom investeert iedereen met geld wat hij / zij compleet kan verliezen, jij ook toch?
we mogen wel hopen dat April groen wordt, anders komt de bearmarket wel erg dichtbijFrozen-North schreef op maandag 31 maart 2025 @ 16:50:
[...]
Ergens eind dit jaar gok ik.
nothing stops this train
En nu? In een hoekje gaan janken?bsmpower schreef op maandag 31 maart 2025 @ 16:56:
[...]
Vind dit altijd een lastige opmerking. Misschien dat dit gaat over 1000,- verliezen als je al miljonair bent. Niemand wil toch geld verliezen? Beetje alsof je iemand vraagt om geld te verbranden want je kunt het missen. Ik zit nu zonder eigen inleg in, maar elke daling zorgt wel voor meer besef dat die "life changing" winsten er niet meer gaan komen.
Er zijn wel ergere dingen.
Heb in de nabije omgeving life changing money gezien en kan nu niet echt zeggen dat die veel gelukkiger zijn
Alpina schreef op maandag 31 maart 2025 @ 16:58:
[...]
En nu? In een hoekje gaan janken?
Er zijn wel ergere dingen.
Heb in de nabije omgeving life changing money gezien en kan nu niet echt zeggen dat die veel gelukkiger zijn
:strip_exif()/f/image/4H248Vu0XPVlxgntSB90JAdc.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus zonder inleg erin en je maakt je zorgen? Hoe dan? Waarom?bsmpower schreef op maandag 31 maart 2025 @ 16:56:
[...]
Vind dit altijd een lastige opmerking. Misschien dat dit gaat over 1000,- verliezen als je al miljonair bent. Niemand wil toch geld verliezen? Beetje alsof je iemand vraagt om geld te verbranden want je kunt het missen. Ik zit nu zonder eigen inleg in, maar elke daling zorgt wel voor meer besef dat die "life changing" winsten er niet meer gaan komen.
Ik heb nog nooit uitgecasht en zou mij veeeeeeeeeeel meer zorgen moeten maken. En wat denk je? Ik doe het niet.
Dat betekent voor jou ook dat je dus gewoon nu kunt uitcashen zonder problemen, waarom dat niet gewoon? Life changing money komt toch niet meer etc.

Evenals CRV. Die is de laatste week ook niet klein te krijgen.
Achteraf een goeie tip 👍🏻 had gehoopt dat SUI ook zou mee gaan. Morgen trouwens dikke token unlock dus rekt.
Komt dan ooit wel het besef dat je gewoon alleen Bitcoin moet kopen ?bsmpower schreef op maandag 31 maart 2025 @ 16:56:
[...]
Misschien helpt dit:
:strip_exif()/f/image/jRbvleOyc7738Nx2tgyd0bPk.jpg?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Joah, als ik ga terug rekenen hoeveel winst ik ook had kunnen pakken als ik nog beter de top en bodem had kunnen timen dan zou ik depressief kunnen worden. Maar dat doe ik niet want dat is niet realistisch.bsmpower schreef op maandag 31 maart 2025 @ 16:56:
[...]
Als 1000 euro veel geld voor je is en je bent geen miljonair dan moet je misschien maar eens (deels) uitstappen zodat je niet misselijk wordt als die 1000 euro ineens 600 of 400 euro is.
They who buy the dip, deserves the rip.
Gast je hebt nog geen eens echt verlies? Mijn hemel, dan is het toch een no-brainer om het te verkopen en of het in BTC te steken of elke willekeurige techstock die -30 is gegaan?bsmpower schreef op maandag 31 maart 2025 @ 17:10:
[...]
Achteraf een goeie tip 👍🏻 had gehoopt dat SUI ook zou mee gaan. Morgen trouwens dikke token unlock dus rekt.
Na april verwacht ik eigenlijk niets meer van Crypto tot oktober…. Graag nog een pump!
[ Voor 3% gewijzigd door AlterBridge op 31-03-2025 17:35 ]
Onee volgens Delta niet voor het eerst lolAlterBridge schreef op maandag 31 maart 2025 @ 17:27:
Ik heb voor het eerst in mijn leven 2 stukjes ASML gekocht op € 605,50. Hopelijk in april weer genoeg reden om on topic te posten![]()
Na april verwacht ik eigenlijk niets meer van Crypto tot oktober…. Graag nog een pump!
:strip_exif()/f/image/0YlktQr3wRFs9rqR6k5mO9iv.jpg?f=fotoalbum_large)
Weak hands… manmanman
Tnx, SUI heeft wel een beetje meegelift de afgelopen tijd op Walrus heb ik het idee, helaas nu weer downbsmpower schreef op maandag 31 maart 2025 @ 17:10:
[...]
Wat ik probeerde met je te delen was het volgende:
One of the most exciting aspects of Walrus’ integration with Sui is its economic impact. When users store data on Walrus, they pay fees in $SUI, the native token of the Sui Network. A portion of these fees is burned, creating deflationary pressure on $SUI. As Walrus adoption grows and more data is stored, more SUI is burned, potentially increasing its value over time. This mechanism aligns the incentives of both projects: Walrus drives utility for Sui, while Sui’s token benefits from increased scarcity.
Je kocht er 5 op 18:13 voor €1355 en die verkocht je direct weer om 18:14 voor €1209, is dat wat hier staat?AlterBridge schreef op maandag 31 maart 2025 @ 17:38:
[...]
Onee volgens Delta niet voor het eerst lol
[Afbeelding]
Weak hands… manmanman
Best apart aangezien ETH wel rekt gaatFrozen-North schreef op maandag 31 maart 2025 @ 17:09:
[...]
Evenals CRV. Die is de laatste week ook niet klein te krijgen.
Nee later ingevoerd bij het installeren van Delta in 2022. Maar het aantal stuks, de prijzen en de buy high sell low —> miss profits klopt wel helemaal.dehardstyler schreef op maandag 31 maart 2025 @ 17:44:
[...]
Je kocht er 5 op 18:13 voor €1355 en die verkocht je direct weer om 18:14 voor €1209, is dat wat hier staat?
Ik heb in oktober vorig jaar bijna al mijn ETH al ingeruild voor CRV. Dankzij Credible crypto.
Als je life changing winsten had willen hebben, dan had je in Q4 2024 in memes moeten gaan en mee moeten liften op de AI hype destijds. Meest makkelijke geld ooit was dat.bsmpower schreef op maandag 31 maart 2025 @ 16:56:
[...]
Heb niet de indruk dat je die risico’s wil nemen en al baalt van een paar 100 verlies, denk dat je dan niet snel in de positie zal komen om life changing winsten te maken.
Je had natuurlijk ook flink kunnen traden met leverage😅
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Tot 86kish, om dan 20% te kelderengebruikershaes schreef op maandag 31 maart 2025 @ 18:33:
Higher low?? #hopium
Never ever financial advice...
Slimne zet als je op de top hebt verkocht, maar als ETH een zinkend schip is weet ik niet of je de volgende cycle nog wat aan CRV hebt.Moiety schreef op maandag 31 maart 2025 @ 18:30:
[...]
Ik heb in oktober vorig jaar bijna al mijn ETH al ingeruild voor CRV. Dankzij Credible crypto.
Binnenkort word een nieuwe coin gelanceerd gemaamd KernelDAO hier kun je mee restaken op BNB maybe ook wel winstegevend
Heb je hem aardig op de bottom van vandaag gekocht denk ik! NetjesAlterBridge schreef op maandag 31 maart 2025 @ 17:27:
Ik heb voor het eerst in mijn leven 2 stukjes ASML gekocht op € 605,50. Hopelijk in april weer genoeg reden om on topic te posten![]()
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!