Mede dankzij CRV heb ik in november mijn initiële inleg eruit weten te halen. Zal kernelDAO eens checken!Pinsa schreef op maandag 31 maart 2025 @ 18:42:
[...]
Slimne zet als je op de top hebt verkocht, maar als ETH een zinkend schip is weet ik niet of je de volgende cycle nog wat aan CRV hebt.
Binnenkort word een nieuwe coin gelanceerd gemaamd KernelDAO hier kun je mee restaken op BNB maybe ook wel winstegevend
ETH de asset is wat anders dan Ethereum als netwerk. ETH als asset is op dit moment het investeren niet waard. Geloof overigens dat SOL het zelfde lot zal ondergaan op de langere termijn.Pinsa schreef op maandag 31 maart 2025 @ 18:42:
[...]
Slimne zet als je op de top hebt verkocht, maar als ETH een zinkend schip is weet ik niet of je de volgende cycle nog wat aan CRV hebt.
Binnenkort word een nieuwe coin gelanceerd gemaamd KernelDAO hier kun je mee restaken op BNB maybe ook wel winstegevend
Ik heb het hier al eerder geschreven meer ik zie veel meer toekomst in investeren in dApps die draaien op de netwerken, dan in investeren in het netwerk zelf.
ADA/ETH chart is interessant 
maar dan kijk je naar ADA/BTC, there is no second best, koop gewoon Bitcoin
TRX/BTC, dit is serieus misschien wel second best
maar dan kijk je naar ADA/BTC, there is no second best, koop gewoon Bitcoin
TRX/BTC, dit is serieus misschien wel second best
[ Voor 25% gewijzigd door Kol Nedra op 31-03-2025 19:19 ]
nothing stops this train
Kan alleen de listingsdatum nog nergens vinden, mocht jij die wel weten te vinden let me knowMoiety schreef op maandag 31 maart 2025 @ 19:01:
[...]
Mede dankzij CRV heb ik in november mijn initiële inleg eruit weten te halen. Zal kernelDAO eens checken!
Crv werkt als een soort van leverage toch en is afhankelijk van de koers van ETH?jvel92 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 19:07:
[...]
ETH de asset is wat anders dan Ethereum als netwerk. ETH als asset is op dit moment het investeren niet waard. Geloof overigens dat SOL het zelfde lot zal ondergaan op de langere termijn.
Ik heb het hier al eerder geschreven meer ik zie veel meer toekomst in investeren in dApps die draaien op de netwerken, dan in investeren in het netwerk zelf.
Zit je zelf nog in alts? Ik pak alleen wat nieuwe listings en pak hier een ritje mee vind de markt te onzeker voor alts te holden nu
Kijk! Het gaat hier eindelijk weer over muntjes i.p.v fietsen, voetbal of eten
Als het goed is zou de TGE van PROMPT binnen nu en ~2 weken moeten zijn.
Ik ben zelf erg benieuwd wat dat muntje gaat doen.
Wayfinder is an omni-chain AI tool developed by the Parallel TCG team that simplifies complex crypto operations. It enables users to command AI agents to perform various blockchain tasks and analytics, including moving assets across chains and deploying smart contracts. The platform integrates with gaming and AI applications, making cryptocurrency interactions more accessible.
The project operates with two key tokens: $PROMPT and $PRIME. $PROMPT serves as the utility token for securing pathways, paying protocol fees, and incentivizing network activities. $PRIME functions as the foundation token for participating in airdrops and incentive programs.
Nu al? Ik dacht dat de meeste tokens langer gelocked waren? Prime is in ieder geval goed rekt hoop dat de Prompt mensen er een slagje mee gaan slaanFrozen-North schreef op maandag 31 maart 2025 @ 19:28:
Kijk! Het gaat hier eindelijk weer over muntjes i.p.v fietsen, voetbal of eten![]()
[...]
De TGE zou eigenlijk Q1 2025 zijn. Op X las ik het volgende:Pinsa schreef op maandag 31 maart 2025 @ 19:36:
[...]
Nu al? Ik dacht dat de meeste tokens langer gelocked waren? Prime is in ieder geval goed rekt hoop dat de Prompt mensen er een slagje mee gaan slaan
:strip_exif()/f/image/Htgnoe8KoBiPExR88NCHXsjQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus als het goed is binnen nu en 2 weken.
PRIME is idd goed rekt. Maar ja dat zijn bijna alle altcoins momenteel.
Mocht het narratief rondom gaming en crypto weer aantrekken dan verwacht ik dat dat PRIME weer snel kan stijgen. Parallel TCG is binnenkort beschikbaar op mobiel, Colony is nu in alpha test en later dit jaar krijgen we de extraction shooter Sanctuary.
Ik HODL voorlopig een klein zakje PRIME tot betere tijden
Ja, het is wel gunstig voor de meeste alts als ETH het goed doet omdat de meeste liquiditeit in het alt-ETH paar zit. Maar betekend niet dat er wat sterkere alts tussen kunnen zitten.Pinsa schreef op maandag 31 maart 2025 @ 19:21:
[...]
Crv werkt als een soort van leverage toch en is afhankelijk van de koers van ETH?
Zit je zelf nog in alts? Ik pak alleen wat nieuwe listings en pak hier een ritje mee vind de markt te onzeker voor alts te holden nu
Heb Aave en Prime voor de Wayfinder drop. Voor de rest stables om mee te farmen. Maar veruit grootste gedeelte in BTC.
Je zet me wel aan het denken om een zakje Prime te kopen, toen ik er ooit instapte stond Prime 4x zo hoog, maar goed hoe bullish is zo,n mobiele game?Frozen-North schreef op maandag 31 maart 2025 @ 19:45:
[...]
De TGE zou eigenlijk Q1 2025 zijn. Op X las ik het volgende:
[Afbeelding]
Mocht het narratief rondom gaming en crypto weer aantrekken dan verwacht ik dat dat PRIME weer snel kan stijgen. Parallel TCG is binnenkort beschikbaar op mobiel, Colony is nu in alpha test en later dit jaar krijgen we de extraction shooter Sanctuary.
Zooo jongens en meisjes, hoe gaat het met de bitcoin? Hebben we al de ultieme top gehaald? Of de ultieme bottom in zicht?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Als je toch van plan bent om te HODLen kun je net zo goed locken voor een bepaalde periode. Je kunt ook voor een kortere periode locken en dan elke keer verlengen. Krijg je er straks Prompt bij.Frozen-North schreef op maandag 31 maart 2025 @ 19:45:
[...]
De TGE zou eigenlijk Q1 2025 zijn. Op X las ik het volgende:
[Afbeelding]
Parallel TCG is nu ook al speelbaar op de pc via een eigen launcher. Het is ook via de Epic store launcher te spelen en heeft een pagina op de Steam store. Het is zover ik weet nog onbekend wanneer het daadwerkelijk beschikbaar komt op Steam.Pinsa schreef op maandag 31 maart 2025 @ 20:02:
[...]
Je zet me wel aan het denken om een zakje Prime te kopen, toen ik er ooit instapte stond Prime 4x zo hoog, maar goed hoe bullish is zo,n mobiele game?
Ik heb het even bekeken maar het is niet mijn type spel. Voor mensen die Magic the gathering enzo leuk vinden kan dit best iets zijn.
Colony en Sanctuary lijken mij persoonlijk een stuk interessanter en leuker.
YouTube: Parallel Colony Trailer
Het is echter afwachten wat het gaat doen in een game markt die al behoorlijk overloopt.
Ik had zelf wel oren naar het gaming + ai + crypto narratief. Hopelijk pakt mijn gokje op de langere termijn goed uit
Weer een spannende week met al die tarieven. Gaat hij de economie echt slopen of is het grootspraak.
Het meest vervelend vind ik nog wel dat btc nu veel te veel met die clown geïdentificeerd wordt.
Een volgende administratie zal dan waarschijnlijk niet btc minded zijn, mits dat niet anders kan ivm adoptie. Maar daarvoor helpt het niet als de economie getankt wordt. Uiteindelijk wordt ik als hodler voor het eerst echt nerveus, terwijl je zou zeggen dat acceptatie door de US super bullish is, maar doordat er zo’n halve aan de knoppen zit zegt het mij nog maar heel weinig.
Het meest vervelend vind ik nog wel dat btc nu veel te veel met die clown geïdentificeerd wordt.
Een volgende administratie zal dan waarschijnlijk niet btc minded zijn, mits dat niet anders kan ivm adoptie. Maar daarvoor helpt het niet als de economie getankt wordt. Uiteindelijk wordt ik als hodler voor het eerst echt nerveus, terwijl je zou zeggen dat acceptatie door de US super bullish is, maar doordat er zo’n halve aan de knoppen zit zegt het mij nog maar heel weinig.
Ik zat er al naar te kijken. Ik heb mijn account al aangemaakt maar moet nog even doorpakken.jvel92 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 20:09:
[...]
Als je toch van plan bent om te HODLen kun je net zo goed locken voor een bepaalde periode. Je kunt ook voor een kortere periode locken en dan elke keer verlengen. Krijg je er straks Prompt bij.
Ik heb nog nooit iets met staking/locking e.d. gedaan maar moet er idd maar eens aan beginnen.
All in XRP GodenAlpina schreef op maandag 31 maart 2025 @ 20:14:
[...]
We hebben wel in andere valuta belegd maar niet in Bitcoins…
Ingrid!
Als je life wife changing winsten had willen hebben, was je in 10 jaar geleden balls diep in btc gegaanoski27 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 18:31:
[...]
Als je life changing winsten had willen hebben, dan had je in Q4 2024 in memes moeten gaan en mee moeten liften op de AI hype destijds. Meest makkelijke geld ooit was dat.
Heb niet de indruk dat je die risico’s wil nemen en al baalt van een paar 100 verlies, denk dat je dan niet snel in de positie zal komen om life changing winsten te maken.
Je had natuurlijk ook flink kunnen traden met leverage😅
De monthly close lijkt lager te worden dan de opening. Bullish volume is ook aan het minderen sinds 83.5.
Als deze close niet boven de 84 komt wordt dit pijnlijk.
Als deze close niet boven de 84 komt wordt dit pijnlijk.
* Stukfruit denkt dat Coindesk inmiddels helaas ook wel af te schrijven is als serieuze nieuwsbron
Twee artikelen binnen een paar dagen die opvallend als comtent (commerciële content, dus betaald) overkwamen en op de voorpagina gepromoot worden:
https://www.coindesk.com/...crypto-hedge-fund-manager
https://www.coindesk.com/...ylor-s-financial-wizardry
Interview uit 2023 toen de koers nog rond 29k stond: "end of the year: my gut says down, maybe flat":
YouTube: Will Bitcoin Survive Coming Storm? | Quinn Thompson
Als je naar deze jongen had geluisterd dan had je nu op dit moment minstens een verviervoudiging misgelopen. Van het laten vallen van FTX naar commerciële artikeltjes met "nieuws". Nice.
Of zoals Quinn die nu z'n eigen bedrijfje heeft zou zeggen: Lekker dan.
Twee artikelen binnen een paar dagen die opvallend als comtent (commerciële content, dus betaald) overkwamen en op de voorpagina gepromoot worden:
https://www.coindesk.com/...crypto-hedge-fund-manager
https://www.coindesk.com/...ylor-s-financial-wizardry
Interview uit 2023 toen de koers nog rond 29k stond: "end of the year: my gut says down, maybe flat":
YouTube: Will Bitcoin Survive Coming Storm? | Quinn Thompson
Als je naar deze jongen had geluisterd dan had je nu op dit moment minstens een verviervoudiging misgelopen. Van het laten vallen van FTX naar commerciële artikeltjes met "nieuws". Nice.
Of zoals Quinn die nu z'n eigen bedrijfje heeft zou zeggen: Lekker dan.
Dat zit wel Schnorr.
Zo tijdje niet hier geweest, zit meestal niet in dit topic als er een beermarket gaande is.
Wen bull weer?
Ps Tom, zag de trotse foto van jou met je Porsche voorbij komen, gave wagen man!
Ps Tom, zag de trotse foto van jou met je Porsche voorbij komen, gave wagen man!
1 april dames en heren!
Pas op voor grappen vandaag.
Eigenlijk staat BTC nog steeds hoog met zo weinig aandacht van retail.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Trump heeft gister aangegeven dat de tarieven bedoeld zijn om ook tot onderhandelingen te komen en heeft ze in woorden wat afgezwakt. Kan zomaar zijn dat het geen 20 % procent is voor alle landen. Als het behoorlijk meevalt, kan BTC wel eens gaan vlammen. Vandaag ook nog een kans dat een deel van de tarieven op voorhand worden geblokkeerd voor Canada
Als het tegenvalt zouden we wel eens dag tegen de $70 range kunnen zeggen.kbuntu schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 06:56:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Trump heeft gister aangegeven dat de tarieven bedoeld zijn om ook tot onderhandelingen te komen en heeft ze in woorden wat afgezwakt. Kan zomaar zijn dat het geen 20 % procent is voor alle landen. Als het behoorlijk meevalt, kan BTC wel eens gaan vlammen. Vandaag ook nog een kans dat een deel van de tarieven op voorhand worden geblokkeerd voor Canada
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Retail is blut, boodschappen duur.Coldcat schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 06:45:
1 april dames en heren!
omg moooooooooonnnnnnm!!

spoiler:
1 April, flauw he
nothing stops this train
Als China Taiwan aanvalt staan we zo op 60k. Als is een zwakke onderbouwing van een strategie.kbuntu schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 06:56:
Zeker, maar er wordt dus al wel op gehint en vandaag wordt er dus een resolutie ingediend om tarieven te blokkeren.JW04 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 08:06:
[...]
Als China Taiwan aanvalt staan we zo op 60k. Als is een zwakke onderbouwing van een strategie.
Dan moet het wel goedkomen. Al die hints de afgelopen tijd hebben hun vruchten wel afgeworpen.kbuntu schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 08:25:
[...]
Zeker, maar er wordt dus al wel op gehint en vandaag wordt er dus een resolutie ingediend om tarieven te blokkeren.
Werkt wel goed dat rechts-conservatieve beleid hè? De wereldeconomie leeft flink op de afgelopen weken!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb even opgezocht welke resolutie je naar refereert: een motie van democratische senator Tim Kaine om de 'emergency' ongedaan te maken die is gebruikt om de tariffs voor Canada te rechtvaardigen.kbuntu schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 08:25:
Zeker, maar er wordt dus al wel op gehint en vandaag wordt er dus een resolutie ingediend om tarieven te blokkeren.
Maar uiteraard gaat dat he-le-maal niets uithalen: democraten hebben geen meerderheid in de senaat: 53 tegen 45 en 2 independents. Wellicht krijgen ze een of twee republikeinen mee, maar dan nog is er geen meerderheid.
Maar zelfs al hebben ze een meerderheid: dan nog moet het naar het huis van afgevaardigden, waar die motie waarschijnlijk niet eens op de agenda zal komen te staan omdat dit bij voorbaat al is geblokkeerd. En zelfs als dat gebeurd, dan moet er nog een meerderheid voorstemmen. En zelfs in het zeer onwaarschijnlijke geval dat republikeinen tegen hun eigen president zouden stemmen, dan kan Trump gewoon nog een veto gebruiken en is het klaar. Kortom: dit heeft nul kans van slagen.
If the resolution passes the Senate, it’s not guaranteed to go before the House of Representatives because of a vote earlier this month that effectively blocked a challenge to Mr. Trump’s tariff’s in that chamber. In addition, the President has veto power. (Congress could override a veto with a two-thirds vote in each of the chambers.)
Ja, want jarenlang links-progressief beleid is in een paar weken natuurlijk zo teniet gedaan..Gelukszoekr schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 08:38:
Werkt wel goed dat rechts-conservatieve beleid hè? De wereldeconomie leeft flink op de afgelopen weken!
Ergo, wederom een symbolisch gebaar zonder praktisch effect.Guere schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 08:42:
[...]
Ik heb even opgezocht welke resolutie je naar refereert: een motie van democratische senator Tim Kaine om de 'emergency' ongedaan te maken die is gebruikt om de tariffs voor Canada te rechtvaardigen.
Maar uiteraard gaat dat he-le-maal niets uithalen: democraten hebben geen meerderheid in de senaat: 53 tegen 45 en 2 independents. Wellicht krijgen ze een of twee republikeinen mee, maar dan nog is er geen meerderheid.
Maar zelfs al hebben ze een meerderheid: dan nog moet het naar het huis van afgevaardigden, waar die motie waarschijnlijk niet eens op de agenda zal komen te staan omdat dit bij voorbaat al is geblokkeerd. En zelfs als dat gebeurd, dan moet er nog een meerderheid voorstemmen. En zelfs in het zeer onwaarschijnlijke geval dat republikeinen tegen hun eigen president zouden stemmen, dan kan Trump gewoon nog een veto gebruiken en is het klaar. Kortom: dit heeft nul kans van slagen.
[...]
1 april! Da's een goede!murphydrz schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 08:44:
[...]
Ja, want jarenlang links-progressief beleid is in een paar weken natuurlijk zo teniet gedaan..

dat weten we pas over 1,5 jaar he.....er zit vertraging inGelukszoekr schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 08:38:
nothing stops this train
FixedGelukszoekr schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 08:38:
Werkt wel goed dat rechts-conservatieve beleid hè? De wereldeconomie goudprijs leeft flink op de afgelopen weken!
Gefeliciteerd @murphydrz
JW04 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 08:28:
[...]
Dan moet het wel goedkomen. Al die hints de afgelopen tijd hebben hun vruchten wel afgeworpen.
:strip_exif()/f/image/B4Io4HWY8dkcH8L2i0pSGGvl.jpg?f=fotoalbum_large)
Top, US in gesprek met US over trade deals. Net als die resolutie van je is dit ongetwijfeld ook weer zeer betrouwbaar nieuws. Ik ga meteen all-in, alle overige factoren negeer ik en ik ga volledig af op een artikeltje
Nog meer krantenknipsels?
UK bedoel je?JW04 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 10:08:
[...]
Top, US in gesprek met US over trade deals. Net als die resolutie van je is dit ongetwijfeld ook weer zeer betrouwbaar nieuws. Ik ga meteen all-in, alle overige factoren negeer ik en ik ga volledig af op een artikeltje met de nodige schrijffouten.![]()
Je hebt gelijk, ik las het verkeerd.
[ Voor 16% gewijzigd door JW04 op 01-04-2025 10:26 ]
TAO is nog steeds beetje bijkopenAlpina schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:22:
[...]
Heb gisteren wat TAO terug opgenibbeld ja. En zilver, probeer die 45 jarige cup and handle mee te pakken. Kan ook over 20 jaar zijn.
Mooi man, nog steeds in de loopgraven dus. Ik ben mijn spot TAO al 2 dagen kwijtmagrec schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 11:02:
[...]
TAO is nog steeds beetje bijkopenInmiddels via mentat minds wat TAO gedelegeerd voor actief beheerd DTAO aankopen. Tot op heden aardig rendement behaald, 0,5 TAO in 5 dagen erbij op een investering van 4.

Zal vandaag wel aankomen.
morgen prijsactie, kunnen we weer omhoog
nothing stops this train
Of toch weer rekt...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Uberhaupt geen Ledger kopen.koelebobes schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:12:
v&a aangeboden: Ledger Nano S Plus Zwart
Nooit een Ledger 2dehands kopen toch?
Trezor ftw
Wat is er ook alweer mis met een Ledger? (asking for a friend

Als je me even je seedphrase stuurt dan zal ik even kijken of er iets mis is met je LedgerTakutoRadiance schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:19:
[...]
Wat is er ook alweer mis met een Ledger? (asking for a friend)
Hahaha ik stuur hem wel privé naar je, anders heeft iedereen hem hier gelijk. Ik ben niet dom...YES schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:20:
[...]
Als je me even je seedphrase stuurt dan zal ik even kijken of er iets mis is met je Ledger
Ik heb hem meteen even gecheckt en je Ledger is overduidelijk zo lek als een mandje. Ik heb je coins snel in veiligheid gebracht voor je.TakutoRadiance schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:21:
[...]
Hahaha ik stuur hem wel privé naar je, anders heeft iedereen hem hier gelijk. Ik ben niet dom...
Je weet dat je een bulk hebt gestuurd? Iedereen heeft hem nu dus!!TakutoRadiance schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:21:
[...]
Hahaha ik stuur hem wel privé naar je, anders heeft iedereen hem hier gelijk. Ik ben niet dom...
En om ze weer vrij te krijgen hoef je alleen maar even wat Bitcoins naar jou te sturen toch?YES schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:23:
Ik heb hem meteen even gecheckt en je Ledger is overduidelijk zo lek als een mandje. Ik heb je coins snel in veiligheid gebracht voor je.
Precies, en dat is om zekerheid te hebben dat ik het naar de juiste persoon vrij geef.Guere schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:24:
[...]
En om ze weer vrij te krijgen hoef je alleen maar even wat Bitcoins naar jou te sturen toch?
De software is gesloten code. Wie weet wat ze er in hebben gestopt. Wat we in elk geval wel weten is dat ze het een slim idee vonden om de seed te backuppen. Dit was nogal controversieel.TakutoRadiance schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:19:
[...]
Wat is er ook alweer mis met een Ledger? (asking for a friend)
https://www.bitdefender.c...sy-amid-security-concerns
Ook wordt blijkbaar standaard allerlei informatie over je wallet doorgestuurd:
https://www.nobsbitcoin.c...r-information-by-default/
Dit zijn voorbeelden. De meeste zaken zijn wel ontkracht, maar wat mij betreft is het vertrouwen weg. En dat is nou net wel het belangrijkste als het gaat om een goede wallet.
Een hoop is open source tegenwoordig: https://github.com/orgs/LedgerHQ/repositoriesGelukszoekr schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:30:
[...]
De software is gesloten code. Wie weet wat ze er in hebben gestopt. Wat we in elk geval wel weten is dat ze het een slim idee vonden om de seed te backuppen. Dit was nogal controversieel.
https://www.bitdefender.c...sy-amid-security-concerns
Ook wordt blijkbaar standaard allerlei informatie over je wallet doorgestuurd:
https://www.nobsbitcoin.c...r-information-by-default/
Dit zijn voorbeelden. De meeste zaken zijn wel ontkracht, maar wat mij betreft is het vertrouwen weg. En dat is nou net wel het belangrijkste als het gaat om een goede wallet.
Enige wat closed source blijft heeft te maken met het secure element, maar dat is bij trezor niet anders denk ik. Daar zal een soort NDA op zitten. Ze hebben inderdaad wel vreemde ideeen af en toe.
Ik gebruik overigens nog steeds de ledger icm sparrow.
[ Voor 7% gewijzigd door Domino op 01-04-2025 13:58 ]
Volgens mij is het belangrijkste dat als je dat doet dat je dan een nieuwe wallet (en dus seed phrase) aanmaakt. Dan is er niet zoveel aan de hand. De kans dat er met de software op de Ledger geknoeid is lijkt mij klein en daarvoor heeft de Desktop versie ook wat checks ingebouwd.koelebobes schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:12:
v&a aangeboden: Ledger Nano S Plus Zwart
Nooit een Ledger 2dehands kopen toch?
Maar los daarvan, hoewel ik zelf een Ledger heb zou ik daar niet meer voor kiezen en dit soort apparaten zou ik nooit 2e hands kopen. Die paar tientjes euro die je bespaard kunnen je duur komen te staan als het mis gaat.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Paniek bij PlanB: "no V-shaped recovery"! Goh 
Ben benieuwd wanneer 'ie dit jaar eindelijk de handdoek in de ring gooit. Zal toch niet lang meer duren gezien de mood van z'n tweets de laatste tijd.
Bitcoin March close: $82,538 ... no V-shaped recovery pic.twitter.com/rmcNOWgrYG
— PlanB (@100trillionUSD) 1 april 2025
Ben benieuwd wanneer 'ie dit jaar eindelijk de handdoek in de ring gooit. Zal toch niet lang meer duren gezien de mood van z'n tweets de laatste tijd.
[ Voor 18% gewijzigd door Guere op 01-04-2025 14:58 ]
Gaat ie dan nu een stukje lopen of zo?Guere schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 14:57:
[Twitter]
Nee, die zit nu zijn centen te tellen in plaats van zijn bitcoins. Hij was toch uitgestapt?
US jerbs report:
7.568M job openings, 7.74M vorige maand. Verwachting was 7.6M, dus redelijk in line maar wel lager dan vorige maand. Valt allemaal nog wel mee.
7.568M job openings, 7.74M vorige maand. Verwachting was 7.6M, dus redelijk in line maar wel lager dan vorige maand. Valt allemaal nog wel mee.
Is het aantal vacatures nu al een ding? Het is ook nooit goed. Is job openings het nieuwe werkloosheidcijfer?Guere schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 16:06:
US jerbs report:
Hij woont duidelijk niet in Australië. Daar wel dikke recovery!!Guere schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 14:57:
[Twitter]
:strip_exif()/f/image/ag6D87ftIuPSf2w2n7R1TTid.jpg?f=fotoalbum_large)
Een beetje wel, staat in de lijst van belangrijke indicatoren. Komt hier vaker voorbij de afgelopen maanden.Woohooo schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 16:12:
Is het aantal vacatures nu al een ding? Het is ook nooit goed. Is job openings het nieuwe werkloosheidcijfer?
Maar goed, als een beetje insights proberen te posten om nog een beetje leven in de brouwerij te brengen al dit soort zure reacties oplevert kap ik daar ook wel weer mee
Laffe yankees weer aan t dumpen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Daar is maar één oplossing voor: Alles voor 3 uur in de middag dumpen voordat zij wakker worden..sjorremans schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 16:17:
Laffe yankees weer aan t dumpen
Jobs zijn altijd al een ding geweest getuige monetaire beleid van de Fed:Woohooo schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 16:12:
[...]
Is het aantal vacatures nu al een ding? Het is ook nooit goed. Is job openings het nieuwe werkloosheidcijfer?
Monetary policy in the United States comprises the Federal Reserve's actions and communications to promote maximum employment, stable prices, and moderate long-term interest rates--the economic goals the Congress has instructed the Federal Reserve to pursue.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
volgens mij had ie alles verkocht en heeft ieder ETF's voor gehaaldGioStyle schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 15:56:
Nee, die zit nu zijn centen te tellen in plaats van zijn bitcoins. Hij was toch uitgestapt?
nothing stops this train
Mag ik het exchange manipulatie tegeltje al posten
Zijn dit soort dagelijkse pieken te verklaren. Al dan niet achteraf? Ben benieuwd waar ik betrouwbare informatie kan vinden.
Kunnen we morgen extra hard rekt gaan
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
sjorremans schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 17:45:
Kunnen we morgen extra hard rekt gaan
:gifsicle():strip_exif()/f/image/0IdYwCfCouXGcQvPi9DigFxS.gif?f=user_large)
Dan gaan we morgen maar weer eens een balletje slaan
ik wil ook wel een balletje slaan met haarMoiety schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 17:52:
[...]
[Afbeelding]
Dan gaan we morgen maar weer eens een balletje slaan
nothing stops this train
OK vreemd pumpje, maar als we de daily zo sluiten is het wel een mooi kaarsje
Je moet kiezen. Balletje slaan met haar of met deze morgen richting BTC moon?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mQ1YS5pyDhFDy4LehpxbjR63.jpg?f=user_large)
BTC moon, dan heb je genoeg geld om gewoon te betalen voor dit soort hoeren.Moiety schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 18:04:
[...]
Je moet kiezen. Balletje slaan met haar of met deze morgen richting BTC moon?
[Afbeelding]
En weer even een update.Remy!!!! schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:13:
[...]
Ondertussen een paar dagen verder en ook een aantal dingen veranderd:
- Leverage gaan traden middels BTC Perpetual, gelukkig maar x2 dus de liq. is dan nogal ver weg. En niet om meer winst te maken, maar puur zodat ik m'n BTC kan behouden. En ik trade isolated, en gebruik maar de helft van m'n beschikbare BTC (wat op Kucoin staat). Dus hopelijk voorkom ik liquidatie middels deze methode. En mocht het alsnog gebeuren, dan is het even de vraag of dat erg is. Want zoals eerder gezegd gebruik ik maar 50% van m'n beschikbare BTC, maar dat is alleen in het geval als al m'n buy orders zijn gebruikt. Voor nu heb ik m'n beschikbare buy order terug gebracht naar 5 stuks. En de eerste gebruikt 7% van de 50% beschikbare BTC, en iedere buy daaropvolgend is 1,5x groter.
Dus mocht ik geliquideerd worden met maar 1 buy order gevuld, dan is er nog geen man overboord.
- Supertrend als indicator verwijderd, en VWAP, RSI en MACD toegevoegd.
- Met mijn n00b kennis leek het er gisteren op dat BTC weer wat omhoog wou kruipen, en had dus een positie geopend, met tevens nog 2 orders daaronder. Die 2 orders waren puur voor het feit dat als hij verder zakt ik mijn positie verder vergroot, m'n GAK naar beneden gaat, en de liq. ook naar beneden gaat.
- Voor m'n huidige positie heb ik de TP redelijk hoog ingesteld, op 86.800. Mocht hij duidelijk voorbij de 84.000 gaan dan zet ik m'n SL ergens rond de 84.200.
- Aangezien Kucoin (zover ik kan vinden) geen mogelijkheid heeft om berichten te sturen als er orders zijn gevuld heb ik middels ChatGPT een python script gemaakt die middels websockets verbinding maakt met Kucoin, en als er nu een order wordt gevuld krijg ik daar een Telegram bericht van.
- En als laatst heb ik m'n Google Sheet van meer info voorzien zodat ik beter inzicht krijg in de resultaten.
- En nogmaals, de bedragen die je nu ziet zijn puur om te testen/spelen of dit iets voor mij is, mocht het echt lukken, dan gaan de bedragen omhoog, en zal ik dat hier niet meer delen.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
In maart 7 handmatige trades gedaan, allemaal winstgevend en in totaal 1,1% winst gemaakt. Niet erg veel, maar het is iig iets.
Sinds halverwege maart begon het toch een beetje te kriebelen om weer een bot op te zetten, dus dat heb ik nu met de volgende strategie gedaan:
Op zaterdagochtend (of begin middag, ligt eraan hoe laat ik wakker ben) gaat er 10% van m'n beschikbare trade BTC naar een sub account, en daar mag hij mee traden. Mocht er wat mis gaan qua liquidaties of andere gekkigheid dan ben ik iig niet alles kwijt. Hij mag ASAP deals starten, maar alleen tussen een bepaalde prijsrange. Namelijk 2% hoger en lager dan wat BTC op het moment waard is (als ik de bot start). Tevens zitten er een aantal DCA orders achter om eventuele dips op te vangen, en hij sluit de deals als er 0.15% winst is gemaakt. Zijn dus geen grote deals, maar hij pakt in een rustig weekend toch nog wat winst.
De bot gaat zondag om 23uur automatisch uit, en een eventuele openstaande deal blijft open en bekijk ik de ochtend daarna wel wat ik ermee doe. Vooralsnog heeft hij alles netjes gesloten.
Afgelopen weekend was ik een weekendje weg dus toen heb ik de bot niet gestart.
Maar samen met m'n handmatige trades, maandelijkse BTC inleg en botwinst heb ik nu 5.64% meer BTC dan toen ik begon.
Al met al is het wel erg leerzaam, en moet ik echt nog wat beter m'n instap momenten bepalen (al lukt dat aardig), maar moet ik nog beter m'n DCA momenten voor de openstaande deal bepalen, en de winst bepalen is ook nog een dingetje. Vaak pak ik al te snel winst, maar goed, winst is winst.
Op basis van wat trade ie dan? Een of andere signal provider ofzo?Remy!!!! schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 18:33:
[...]
En weer even een update.
In maart 7 handmatige trades gedaan, allemaal winstgevend en in totaal 1,1% winst gemaakt. Niet erg veel, maar het is iig iets.
Sinds halverwege maart begon het toch een beetje te kriebelen om weer een bot op te zetten, dus dat heb ik nu met de volgende strategie gedaan:
Op zaterdagochtend (of begin middag, ligt eraan hoe laat ik wakker ben) gaat er 10% van m'n beschikbare trade BTC naar een sub account, en daar mag hij mee traden. Mocht er wat mis gaan qua liquidaties of andere gekkigheid dan ben ik iig niet alles kwijt. Hij mag ASAP deals starten, maar alleen tussen een bepaalde prijsrange. Namelijk 2% hoger en lager dan wat BTC op het moment waard is (als ik de bot start). Tevens zitten er een aantal DCA orders achter om eventuele dips op te vangen, en hij sluit de deals als er 0.15% winst is gemaakt. Zijn dus geen grote deals, maar hij pakt in een rustig weekend toch nog wat winst.
De bot gaat zondag om 23uur automatisch uit, en een eventuele openstaande deal blijft open en bekijk ik de ochtend daarna wel wat ik ermee doe. Vooralsnog heeft hij alles netjes gesloten.
Afgelopen weekend was ik een weekendje weg dus toen heb ik de bot niet gestart.
Maar samen met m'n handmatige trades, maandelijkse BTC inleg en botwinst heb ik nu 5.64% meer BTC dan toen ik begon.
Al met al is het wel erg leerzaam, en moet ik echt nog wat beter m'n instap momenten bepalen (al lukt dat aardig), maar moet ik nog beter m'n DCA momenten voor de openstaande deal bepalen, en de winst bepalen is ook nog een dingetje. Vaak pak ik al te snel winst, maar goed, winst is winst.
They who buy the dip, deserves the rip.
Ik trade handmatig op basis van Fibonacci retracements op de 1h en support en resistance op de 1h en 4h.Danjel schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 18:45:
[...]
Op basis van wat trade ie dan? Een of andere signal provider ofzo?
De bot trade op basis van ASAP, dus zodra er een deal is gesloten start hij een nieuwe deal.
Jup 💋JW04 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 10:08:
[...]
Top, US in gesprek met US over trade deals. Net als die resolutie van je is dit ongetwijfeld ook weer zeer betrouwbaar nieuws. Ik ga meteen all-in, alle overige factoren negeer ik en ik ga volledig af op een artikeltje![]()
:strip_exif()/f/image/A5Zj5xzO9hzmWdZmZGWTTaU5.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit lees ik gewoon als "VS schrapt tarieven op Amerikaanse import"
Dat zijn gewoon 2 handen op 1 buik.
Laatste hoop op morgen dan? Of het slaat idd gewoon de andere kant op.Pinsa schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 19:45:
Wen dip? Het tegenovergesteld lijkt steeds te gebeuren
Trein gemist

*edit* ik zie op meerdere plekken nog wel veel angst voor 2 april dus wie weet.
Het kan zomaar weer omslaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Frozen-North op 01-04-2025 19:50 ]
Dat is gewoon hetzelfde inderdaad.Frozen-North schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 19:45:
[...]
Dit lees ik gewoon als "VS schrapt tarieven op Amerikaanse import"
Dat zijn gewoon 2 handen op 1 buik.
Meestal spring ik net op tijd op de trein of ik mis hem nu echt, ik hoop morgen wel op een dip kijken of ik nog wat goedkope alts kan oppakkenFrozen-North schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 19:47:
[...]
Laatste hoop op morgen dan? Of het slaat idd gewoon de andere kant op.
Trein gemist
*edit* ik zie op meerdere plekken nog wel veel angst voor 2 april dus wie weet.
Het kan zomaar weer omslaan.
Gaat natuurlijk gewoon weer een keihard bartje worden…gebruikershaes schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 17:54:
OK vreemd pumpje, maar als we de daily zo sluiten is het wel een mooi kaarsje
Een dip komt morgen sowieso wel, alleen kun je het de hele dag in de gaten houden om te timen? Als er opeens sprake is van een deal met een serieuze trading partner, schiet het weer de andere kant op. Canada kan zomaar al een deal hebben, alleen worden die pas gesloten na 2 aprilPinsa schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 19:52:
[...]
Meestal spring ik net op tijd op de trein of ik mis hem nu echt, ik hoop morgen wel op een dip kijken of ik nog wat goedkope alts kan oppakken
[ Voor 7% gewijzigd door kbuntu op 01-04-2025 20:19 ]
Zijn er al tijden bekend wanneer die deals zouden plaats vinden? Ik zou buy orders kunnen plaatsen maar ik wacht meestal ook even af tot de USA beurzen open gaankbuntu schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 20:18:
[...]
Een dip komt morgen sowieso wel, alleen kun je het de hele dag in de gaten houden om te timen? Als er opeens sprake is van een deal met een serieuze trading partner, schiet het weer de andere kant op. Canada kan zomaar al een deal hebben, alleen worden die pas gesloten na 2 april
Verwachtingen voor morgen zijn weer hoog. Zou mij dus niet verbazen dat het een sell-the-news wordt morgen. Zeker met de groene cijfers van vandaag.
Ook de zomer maanden komen er weer aan. Traditioneel niet de beste maanden voor crypto. Verwacht ook pas echt een continuering van de trend omhoog mid/eind Q3.
Ook de zomer maanden komen er weer aan. Traditioneel niet de beste maanden voor crypto. Verwacht ook pas echt een continuering van de trend omhoog mid/eind Q3.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!