[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 169 ... 252 Laatste
Acties:
  • 925.911 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19-09 17:13
Pelox schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 09:25:
Als de "run" al voorbij is zie ik eigenlijk geen echte toekomstige bullrun meer komen. Beetje lafjes omhoog en omlaag meer geen gekke stijgingen meer zoals voorheen.
Dan zou het een volwassen product worden en zal het pad van goud gevolgd kunnen worden. De volatiliteit is de reden dat de meeste partijen nu nog geen investeringen doen in BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:30
Gewoon rustig dagelijks blijven kopen, blijf het herhalen.

Oh ja luister ook vooral niet naar een aantal beren hier zoals JW04, dan word je vanzelf armer.

[ Voor 46% gewijzigd door kbuntu op 29-03-2025 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:38
Als de "run" al voorbij is zie ik eigenlijk geen echte toekomstige bullrun meer komen. Beetje lafjes omhoog en omlaag meer geen gekke stijgingen meer zoals voorheen.
Bitcoin heeft zijn prijs gevonden. Alleen nog wat inflatiecorrecties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 11:12
Ga er maar van uit dat BTC weer ergens op 20K terecht gaat komen. Dat is al eerder gebeurd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

murphydrz schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 09:32:
[...]

Ga er maar van uit dat BTC weer ergens op 20K terecht gaat komen. Dat is al eerder gebeurd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a32nwGiOywALytMoSrmclTOq4OU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/pj2Q2U17LIoLtlCgoV3gGw29.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 08:46:
[...]

De lol is er alweer een tijdje af, even de focus shiften naar andere onderwerpen, in de bear weer lekker inkopen en tijdens de volgende bullrun hier weer feest vieren.
ben eigenlijk al paar weken uitgecheckt. Kijk ook hier niet meer heel de dag door. Prima verder, het is prachtig weer voor deze tijd van het jaar. Heerlijk motor rijden laatste weken. Genoeg tijd nu voor al mijn andere hobbies.

Mei en juni ook heel veel vakanties en weekendjes weg staan. Werk in de maanden ook maar iets van 15 dagen alles bij elkaar. Heerlijk.

BTC komt vanzelf wel weer. Geeft het wat tijd. Na gisteren zou je verwachten dat de kans op rate cuts minder geworden is. Precies het tegenover gestelde is gebeurt. Kans is juist stevig toe genomen. Komt dus wel goed. Maar kan best nog paar maanden duren voor we actie krijgen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
[...]

6 cent is btc ook al wel eens geweest. kan maar zo gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:37
[...]

20k waar kan ik tekenen?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• JW04
kbuntu schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 09:30:
Gewoon rustig dagelijks blijven kopen, blijf het herhalen.

Oh ja luister ook vooral niet naar een aantal beren hier zoals JW04, dan word je vanzelf armer.
Really? Ik sta meer dan 1000% in de winst met BTC hodl pot en mijn trade pot staat op 874% ytd.

In die tijd dat jij hier wanhopig op zoek bent naar hopium nieuwsberichten, long en short ik de marktbewegingen zoals de trend op dat moment is. Ik staar me niet blind en ben ook niet afhankelijk van een bepaalde marktbeweging en daaraan gekoppelde emotie, daarom heb ik winst.

Wat probeer je hier nu te zeggen? :?

[ Voor 3% gewijzigd door JW04 op 29-03-2025 09:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

JW04 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 09:50:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/82exRqY0lTSyBnpudxJuiqSPawA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/RNkATyLWhQwLEDr07gTKGFdZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
Jij wellicht, kbuntu is gretig op zoek naar nieuws om de prijs omhoog te zien gaan, hij zit er zeker wel in voor de fiat. Net als 95% van de resterende investeerders momenteel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:29
wat de prijs ook doet, blijf gewoon kopen.....nfa want lager kan altijd.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:50
En toen was het ineens 82k

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:04

Woohooo

Smilie, James Smilie

Gelukkig heeft btc vanavond 1 uur minder de tijd om nog verder te dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Rekt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:12
Mogelijks support op 81k.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jGsbFSZhHMXRd8WfBVqnWNjNGcA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dXGV4qiV0FtiPB9URdqGFRB7.png?f=fotoalbum_large

Never ever financial advice...

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:09
Wat eten we vanavond?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a9S4-W0Vwp0o98pCpj9l502Aq2A=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3UyXE91cYUsNAsmmWo21ZgeM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Wat een alt shitshow weer ik kijk wel weer even toe

@Kol Nedra LTC word ook weer interessant

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JIApVaYXd2u4QYYx0lypuEmjpoM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y7tE5CCNPVBj30eImDZF216p.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sinds tijden weer eens een TAO long opengezet, LFG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:35
Taro schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 08:46:
[...]

De lol is er alweer een tijdje af, even de focus shiften naar andere onderwerpen, in de bear weer lekker inkopen en tijdens de volgende bullrun hier weer feest vieren.
Is de bullrun al voorbij dan? Valse beloftes dus allemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Het Fantoom schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 13:31:
[...]

Is de bullrun al voorbij dan? Valse beloftes dus allemaal.
Sinds januari al.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:44
Alts weer finaal rekt zeg. Grootste daler in de pf: Eigenlayer. Van 5,65 op ath, naar onder de dollar nu. Was ingestapt op 1,70 met het idee dat de grootste daling wellicht geweest was :').

Gelukkig niet al te veel. En zojuist maar weer een buy gedaan om de GAK wat te verlagen. Eens zien of er nog een -50% in het vat zit 7(8)7

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vrW3OQKtyoHM05doWFDUKc2shYs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TTaLr2FPv928R7AxMv90xAzF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa
Antifon schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 13:55:
Alts weer finaal rekt zeg. Grootste daler in de pf: Eigenlayer. Van 5,65 op ath, naar onder de dollar nu. Was ingestapt op 1,70 met het idee dat de grootste daling wellicht geweest was :').

Gelukkig niet al te veel. En zojuist maar weer een buy gedaan om de GAK wat te verlagen. Eens zien of er nog een -50% in het vat zit 7(8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z48_d8WsHUBnbEz33mwUo55krV0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dy5JOSYtSFixNxIwSS1cL8GB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:42
Kijk eens op 7d. We staan net 1k lager. :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
John245 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 15:14:
Precies, de winnaars hebben eerder hun winsten gepakt, de rest bleven holden en hebben hun winsten weer ingeleverd en zijn dus niks opgeschoten of hebben zelfs meer verloren.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 21:32
John245 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 15:14:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dY6naBXPooj2uF40JHyDYldUVyk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/29ldPTzNEV4XkkLqp2TXezIv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:26
bsmpower schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 15:26:
[...]

Precies, de winnaars hebben eerder hun winsten gepakt, de losers bleven holden en hebben hun winsten weer ingeleverd en zijn dus niks opgeschoten of hebben zelfs meer verloren.
Iedereen die in 2022, 2023 en zelfs grootste gedeelte van 2024 Bitcoin heeft gekocht, staat nog steeds op een hartstikke mooie winst. Geloof je in Bitcoin op de langere termijn, dan is het nu prima om meer BTC te accumuleren. Het hebben van een langere termijn strategie helpt i.p.v. een korte termijn strategie waar je snel rijk denkt te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 11:23
jvel92 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 16:10:
[...]

Iedereen die in 2022, 2023 en zelfs grootste gedeelte van 2024 Bitcoin heeft gekocht, staat nog steeds op een hartstikke mooie winst. Geloof je in Bitcoin op de langere termijn, dan is het nu prima om meer BTC te accumuleren. Het hebben van een langere termijn strategie helpt i.p.v. een korte termijn strategie waar je snel rijk denkt te worden.
We willen allemaal de post halving gains van pre 2017 maar met de zekerheid van vandaag de dag. SEC keurmerk, gigantische liquiditeit mede door ETF's, institutionele interesse.

Dat kan dus niet. Het is logisch dat pieken en dalen verkleinen naarmate de vraag en aanbod qua adoptie ontwikkelen.

Tevens: momenteel is de macro situatie gewoon niet goed genoeg. Genoeg alternatieven met een betere risk/reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:53

lordsnow

I know nothing

Zonder Rektoronisaus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
BTC100K2021 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 16:29:
[...]

We willen allemaal de post halving gains van pre 2017 maar met de zekerheid van vandaag de dag. SEC keurmerk, gigantische liquiditeit mede door ETF's, institutionele interesse.

Dat kan dus niet. Het is logisch dat pieken en dalen verkleinen naarmate de vraag en aanbod qua adoptie ontwikkelen.

Tevens: momenteel is de macro situatie gewoon niet goed genoeg. Genoeg alternatieven met een betere risk/reward.
Wat zijn die alternatieven met een betere risk/reward op dit moment dan? Ben het met je eens dat je niet meer de 2017 gains krijgt met BTC. Maar kijkend vanaf 2022/23 heb je alsnog een hartstikke mooi rendament kunnen behalen door passief te investeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:09
Kunnen we niet meer betalen :+
1 balletje gehakt kan er nog net vanaf. Niet vegan, dat is weer te duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
We worden langs alle kanten droog in het poepertje genomen.

Bitcoin in eigen beheer is goud waard.

Of de prijs op 80k of 100k staat maakt dan niet zoveel uit.

(6 cent zou wel jammer zijn)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
jvel92 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 16:38:
[...]

Wat zijn die alternatieven met een betere risk/reward op dit moment dan?
Dit kwartaal eigenlijk alles wel.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
BTC100K2021 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 16:29:
[...]

Precies dit maakt het steeds minder interessant om crypto te kopen. Ik zeg niet dat crypto verdwijnt maar de kans op flinke klappers wordt steeds kleiner of komt ook niet meer. De risk wordt steeds groter tov de reward. Wat is dan nog de reden voor retail om het te kopen. Stel dat BTC naar 160K gaat, dat is slechts een 2x vanaf nu. Ik heb me er zelf te weinig in verdiept, maar 2x blijkt ook eenvoudig haalbaar met aandelen (Rheinmetall, Nvidia, etc). Die 4 jaarlijkse cyclus kunnen we ook uit ons hoofd halen. Maw ik wordt wel serieus steeds minder positief en denk er steeds vaker over om maar te gaan cashen om er iig nog iets winst uit te halen. Gezien het prijsverloop lijk ik niet de enige, er wordt flink verkocht.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
Pelox schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 17:08:
[...]

Dit kwartaal eigenlijk alles wel.
Bitcoin is slechts -11% dit kwartaal. Valt dus reuze mee. Ter vergelijking: NQ 8,5% en ES 5,5%. En een Nvidia is bijvoorbeeld down 19%.

Het is ergens ook wel veelzeggend dat men niet meer tevreden is met een 2x _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
JW04 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 09:50:
[...]
Really? Ik sta meer dan 1000% in de winst met BTC hodl pot en mijn trade pot staat op 874% ytd.

In die tijd dat jij hier wanhopig op zoek bent naar hopium nieuwsberichten, long en short ik de marktbewegingen zoals de trend op dat moment is. Ik staar me niet blind en ben ook niet afhankelijk van een bepaalde marktbeweging en daaraan gekoppelde emotie, daarom heb ik winst.

Dat ik je veel te bearish vind en dat ik je specifiek noem is omdat je ongeveer op ieder bericht van mij loopt te fitten.

Die statements over winstmarges kan niemand checken. Op X heeft ook iedereen dergelijke winsten.. Plus snap ik dan sowieso je berichten niet, mocht je daadwerkelijk deze winsten maken. Help dan wat SCers ook door je geniale trades te delen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:21
bsmpower schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 17:13:
[...]

Precies dit maakt het steeds minder interessant om crypto te kopen. Ik zeg niet dat crypto verdwijnt maar de kans op flinke klappers wordt steeds kleiner of komt ook niet meer. De risk wordt steeds groter tov de reward. Wat is dan nog de reden voor retail om het te kopen. Stel dat BTC naar 160K gaat, dat is slechts een 2x vanaf nu. Ik heb me er zelf te weinig in verdiept, maar 2x blijkt ook eenvoudig haalbaar met aandelen (Rheinmetall, Nvidia, etc). Die 4 jaarlijkse cyclus kunnen we ook uit ons hoofd halen. Maw ik wordt wel serieus steeds minder positief en denk er steeds vaker over om maar te gaan cashen om er iig nog iets winst uit te halen. Gezien het prijsverloop lijk ik niet de enige, er wordt flink verkocht.
Wordt jij minder positief ? Is dat mogelijk ?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Deman23 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 17:53:
[...]

Wordt jij minder positief ? Is dat mogelijk ?!
Haha 😂, je hebt wel een punt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hIJAySyTt8VPfpXU9sYSq9ZcbJE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cR3H4i63Rf6xgcunNmZEswzJ.png?f=fotoalbum_large

nog 1 koop order beschikbaar, dan kleine 2 weken wachten voordat ik weer wat kan kopen.

edit: aaand filled...... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 29-03-2025 18:15 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTC100K2021
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/wbge20jggci71.png?auto=webp&s=8ae62e6737d7108e3d6170c6dd532ca460eb46b2

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:41
Ik zie hier in de SC langzamerhand een capitulatie fase. En dan door de prijsdaling van zeg 30% vanaf de top, maar vooral ook door de lange tijd in (steeds wat lagere) ranges. Alle hopium wordt eruit geslagen. Ik ben ondertussen lekker met andere dingen bezig en wacht geduldig met hodl op triggers voor het fundamenteel onvermijdelijke: nieuwe toppen voor bitcoin. Vraag stijgt op termijn harder dan aanbod, prijs volgt. Keep it simple.

En de verhalen over "de winnaars die hun winsten al hebben genomen en de verliezers die blijven zitten..." , mag ik even heel hard lachen. Hebben die winnaars een magische glazen bol? Als het zo gemakkelijk zou zijn, was iedereen rijk. Staar je nou niet blind op die 2% succesvolle traders, waar 98% gewoon keihard rekt gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:18
Ik denk dat de capitulatie wellicht meer zit in de geo politieke situatie. Amerika wat onderweg is naar een totalitaire staat met project 2025 en is overgeleverd aan een stel doorgeslagen oligarchen en andere extremisten.

Niet bewust misschien maar de VS was toch altijd het toonbeeld van de vrije wereld, kapitalisme en de Amerikaanse droom.

Bij uitstek geschikt voor Bitcoin om te gedijen. En te ontstaan uit de onvermijdelijke weeffouten in het kapitalisme in de VS. Maar toch had niemand gedacht dat het zo snel zo instabiel zou worden daar. Die instabiliteit en de agenda die doorgedrukt wordt maakt dat niets meer waard is wat het op het oog kan zijn, immers de basis voor alles, een open democratie met rechtsstaat is weg daar. De belangrijkste voorwaarde voor welvaart.

Je kan Bitcoin zien als falesafe tegen zoiets maar als het zo hard gaat, is het geen gegeven. Risico uit rare hoek.

De echte pijn voor de maatschappij moet nog gaan komen. Want niemand gaat hier tegen in. Of in ieder geval te weinig.

Alle assets staan onder de druk van het wegvallen van orde en recht. Het omvallen van vrijheid die we als vanzelfsprekend zagen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EuMer7RFT6X2cYRrViLKKsgrVkg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RTdxf1y0ffQBTiafIwfJ9EUP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
kbuntu schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 17:51:
[...]

Dat ik je veel te bearish vind en dat ik je specifiek noem is omdat je ongeveer op ieder bericht van mij loopt te fitten.

Die statements over winstmarges kan niemand checken. Op X heeft ook iedereen dergelijke winsten.. Plus snap ik dan sowieso je berichten niet, mocht je daadwerkelijk deze winsten maken. Help dan wat SCers ook door je geniale trades te delen?
Ik deel regelmatig een positie die ik ga openen of heb geopend. Daarnaast moet iedereen zijn eigen strategie volgen. Mijn trades wordt je echter niet armer van.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:43
bsmpower schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 17:13:
[...]

Stel dat BTC naar 160K gaat, dat is slechts een 2x vanaf nu. Ik heb me er zelf te weinig in verdiept, maar 2x blijkt ook eenvoudig haalbaar met aandelen (Rheinmetall, Nvidia, etc).
Dat is onzin natuurlijk. Meten met twee maten (timeframes) op die manier.

2 1/2 jaar geleden kocht je btc voor ~16k.Welk aandeel doet 10x (mits we de 160k halen uiteraard) in een kleine drie jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
Domino schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 19:20:
[...]

Dat is onzin natuurlijk. Meten met twee maten (timeframes) op die manier.

2 1/2 jaar geleden kocht je btc voor ~16k.Welk aandeel doet 10x (mits we de 160k halen uiteraard) in een kleine drie jaar?
Rheinmetall :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:41
Kol Nedra schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 18:12:
[Afbeelding]

nog 1 koop order beschikbaar, dan kleine 2 weken wachten voordat ik weer wat kan kopen.

edit: aaand filled...... :)
Ik wilde het vanmiddag al vragen... Volgens mij heb jij oneindig fiat. :P

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
GioStyle schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 19:50:
[...]

Ik wilde het vanmiddag al vragen... Volgens mij heb jij oneindig fiat. :P
Of hij knalt er iedere keer 8 Euro in.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
CornermanNL schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 19:04:
Ik denk dat de capitulatie wellicht meer zit in de geo politieke situatie. Amerika wat onderweg is naar een totalitaire staat met project 2025 en is overgeleverd aan een stel doorgeslagen oligarchen en andere extremisten.

Niet bewust misschien maar de VS was toch altijd het toonbeeld van de vrije wereld, kapitalisme en de Amerikaanse droom.

Bij uitstek geschikt voor Bitcoin om te gedijen. En te ontstaan uit de onvermijdelijke weeffouten in het kapitalisme in de VS. Maar toch had niemand gedacht dat het zo snel zo instabiel zou worden daar. Die instabiliteit en de agenda die doorgedrukt wordt maakt dat niets meer waard is wat het op het oog kan zijn, immers de basis voor alles, een open democratie met rechtsstaat is weg daar. De belangrijkste voorwaarde voor welvaart.

Je kan Bitcoin zien als falesafe tegen zoiets maar als het zo hard gaat, is het geen gegeven. Risico uit rare hoek.

De echte pijn voor de maatschappij moet nog gaan komen. Want niemand gaat hier tegen in. Of in ieder geval te weinig.

Alle assets staan onder de druk van het wegvallen van orde en recht. Het omvallen van vrijheid die we als vanzelfsprekend zagen.
Tja de 1 gaat full Adolf style over het huidige Amerika, ik zie het op dit moment ook dat er een plan achter zit:

https://www.abnamro.com/r...effigen-slechts-het-begin

Maar we gaan het vanzelf meemaken.

Gewoon hodl Bitcoin dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
En Elon moet eerst nog naar Mars he…

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Guere
Taro schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 20:08:
[...]

Haha hij deelde een paar dagen geleden een screenshot van zo'n aankoop, kon het niet laten om ff de BTC om te rekenen. Was idd €28 ofzo _O-

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-CqpDmrA5QaTst033Y0JMnVP25Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/05H8P09JJ889O8MYWaoji5In.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
Taro schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 20:08:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4oFnvEyoHL5r04LUfoeaNMuqGw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/165aktbVC5RgzY2JTOsIBbr4.jpg?f=fotoalbum_large

Stack Sats

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Kol Nedra
alle kleine beetjes helpen :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:58

koelebobes

Wen BTC €100K

BTC €94.837,08

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nog even geduld...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A04qX-dNN_dQFjKcRlakOWnbpqo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G8hvXvyTzbbWELg5SxXYfbfW.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pinsa
https://cointelegraph.com...ot-crypto-industry-frenzy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_LTmVCeY_E2z1x3jFuY5RvW8Gb0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JU7HDuBRHAzQkFqbCjEp2dLy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3KdWCPr88Er-K_WcdcuRY_cMzQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/isxbd0lJyjZiexyvTRWVmQOk.gif?f=user_large

[ Voor 38% gewijzigd door Pinsa op 30-03-2025 07:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Dat wordt nog leuk, pensioenfondsen en Noors oliefonds, helaas noemen ze niet bitcoin als investeringsoptie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UQzlm6H4uW60twDc4l-qxFSqLiE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tzKlAsut8AExlXVOPnwTrLja.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:44
kbuntu schreef op zondag 30 maart 2025 @ 08:56:
[...]

Dat wordt nog leuk, pensioenfondsen en Noors oliefonds, helaas noemen ze niet bitcoin als investeringsoptie

[Afbeelding]
Btc is dan ook geen risky asset :7

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Domino
  • Laatst online: 16:43

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• John245
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 13 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee

Evaluatie Q1 2025:
Rendement: : -13,3%
Aantal malen inleg exact de geplande inleg: : 1
Aantal malen inleg hoger dan de geplande inleg: : 11
Aantal malen inleg lager dan de geplande inleg: : 1
Aantal malen inleg negatief : 0

GAK VCA ten opzichte van GAK DCA : -1,4%

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
Ik schrijf de 4 jarige cycle echt nog niet af. De huidige periode is wat verstoord, en dat maakt de komende maanden wat onzeker. Maar ik ga zeker weer proberen de bodem te timen.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Zorro
  • Laatst online: 07:37

Zorro

Z

Ik zal iedereen vast uit de onzekerheid helpen.

Ik heb wat flinke uitgaven te doen aan onderhoud van mijn huis. Uiteraard hebben die bouwpartijen nooit tijd dus dat wordt pas ergens in juni. Dan zal ik een aardige hap uit mijn BTC moeten nemen om dat te bekostigen.

Het lijkt me duidelijk dat dan in juli plotseling duizelingwekkende groene kaarsen gaan verschijnen.

Kortom. Juli, dan gebeurt het. Geen twijfel mogelijk.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op zondag 30 maart 2025 @ 10:59:
Ik schrijf de 4 jarige cycle echt nog niet af. De huidige periode is wat verstoord, en dat maakt de komende maanden wat onzeker. Maar ik ga zeker weer proberen de bodem te timen.
Dus je gaat er wel vanuit dat de run nu klaar is omdat je je al richt op de bodem?

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Pelox schreef op zondag 30 maart 2025 @ 11:53:
[...]

Dus je gaat er wel vanuit dat de run nu klaar is omdat je je al richt op de bodem?
Dat hoeft niet zo te zijn. Volgens schema moet de top ergens 2e helft van 2025 plaatsvinden.

Stel we hebben de top gehad. Dit kan je best goed uitleggen. Een heel aantal mijlpalen kwamen deze cycle eerder dan gebruikelijk. En Trump verstoord de markt.

Maar het kan dus ook prima dat de top nog niet geweest is deze cycle. Wat eigenlijk nog mooier zou zijn om de cycle te blijven bevestigen.

Omdat ik geen idee heb welk scenario zal uitspelen ga ik hier niet mijn geld op inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Belastingaangifte gedaan, dat worden weer vele centjes die in Bitcoin gestopt kan worden na ontvangst *O*

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:05:
Belastingaangifte gedaan, dat worden weer vele centjes die in Bitcoin gestopt kan worden na ontvangst *O*
Als je dat nou 4 weken geleden al had gedaan had je een maand extra rendament kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Taro schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:12:
[...]

Als je dat nou 4 weken geleden al had gedaan had je een maand extra rendament kunnen pakken.
ehh hoe bedoel je? je krijgt toch nooit direct het geld terug toch?
eerder kwam het er niet van, teveel gedoe IRL

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:38:
[...]
Nee, niet direct, maar volgens mij wel uitbetaald op volgorde, ben je er op dag 1 direct bij dan krijg je het eerder terug dan als je het een maand later invult. Niet dat er dan per se een maand tussen de uitbetalingen zal zitten, maar het is naar mijn weten wel first in, first out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Taro schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:12:
[...]

Was er dan rendement te halen afgelopen 4 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Het Fantoom schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:43:
[...]

Was er dan rendement te halen afgelopen 4 weken?
Nee, maar het bedrag is toch ook nog niet binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Taro schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:43:
[...]

Nee, maar het bedrag is toch ook nog niet binnen?
Nee, maar het kan dus ook voordelig uitpakken als je het pas een maand later in kunt leggen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Het Fantoom schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:52:
[...]

Nee, maar het kan dus ook voordelig uitpakken als je het pas een maand later in kunt leggen.
Precies, maar later inleggen is een keuze, eerder inleggen kan alleen als je het binnen hebt :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:41
Ik moet ook maar eens beginnen met schulden maken, want ik moet elk jaar juist bijbetalen. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op zondag 30 maart 2025 @ 13:38:
[...]

eerder kwam het er niet van, teveel gedoe IRL
Afbeeldingslocatie: https://eu-images.contentstack.com/v3/assets/blt4a5ee0113ab335fb/blte1ead932279fbfc6/67bc52bb2ee28d51c57f0552/Belastingteruggave_2025_(2).svg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
mooi optijd toch? we zitten nog in maart :)

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQLTzEJ158UlGK26XNyNe1QikD6eMDM3-zXEA&s

Afbeeldingslocatie: https://cdn-dagec.nitrocdn.com/ePzgLhhJwNotwOpRheNTTKSGfbIUvwur/assets/images/optimized/rev-d086c4e/www.acecloudhosting.com/wp-content/uploads/2024/06/funny-irs-tax-meme-no-income.jpg

* sh4d0wman gaat weer even de vuilnisbakken bij de McD door...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

Leuk. Maar waar ze defnitieve aanslag schrijven, moet het voorlopig aanslag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Vaak heb je het bedrag al in Mei terug als je de aangifte gelijk in maart doet, de definitieve aanslag komt meestal later maar zolang alles juist is ingevuld zal daar niks aan veranderen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
In de praktijk krijg je het geld inderdaad in de loop van mei, als je voor april de aangifte hebt ingevuld.

Kan je mooi de zomer dip van kopen. Of iets leuks mee doen uiteraard.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wpl9TDRTo51-lrwYMvnwdUX0alg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/VaSomha8cfUfLeBCJhsei84L.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
jvel92 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 15:28:
Of iets leuks mee doen uiteraard.
Dit.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Gemakshalve ga ik er vanuit dat Bitcoin zijn top nog niet heeft gehad deze cyclus en zal toppen ergens later dit jaar. Wat gaan jullie dan doen? Volledig of deels verkopen/ tijdelijk parkeren in stables/ deels in een andere asset class om daar rendament te pakken/ portfolio her-balanceren/ helemaal niks > HODL/ dromen najagen?

Ik zal zelf aftrappen. Onze droom is om de tuin goed aan te gaan pakken. Een deel van de winst gaat daar naartoe. Een ander deel gaat in stocks om wat rendament te pakken en de rest wacht op de dip in de crypto winter :) Ik twijfel nog wat verstandig is, stables geven nog wat extra valuta risico en het vertrouwen in de achterliggende partij tijdens een bear market.. grote kans dat het tijdelijk naar spaarrekening gaat.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JW04
Numbers schreef op zondag 30 maart 2025 @ 18:08:
Gemakshalve ga ik er vanuit dat Bitcoin zijn top nog niet heeft gehad deze cyclus en zal toppen ergens later dit jaar. Wat gaan jullie dan doen? Volledig of deels verkopen/ tijdelijk parkeren in stables/ deels in een andere asset class om daar rendament te pakken/ portfolio her-balanceren/ helemaal niks > HODL/ dromen najagen?

Ik zal zelf aftrappen. Onze droom is om de tuin goed aan te gaan pakken. Een deel van de winst gaat daar naartoe. Een ander deel gaat in stocks om wat rendament te pakken en de rest wacht op de dip in de crypto winter :) Ik twijfel nog wat verstandig is, stables geven nog wat extra valuta risico en het vertrouwen in de achterliggende partij tijdens een bear market.. grote kans dat het tijdelijk naar spaarrekening gaat.
Alles wat niets doet en waar geen lange termijn planning voor is gaat iig naar een deposito. Ik heb wel een deel van mijn "spaar" vermogen in usdc staan op Nexo. Staat daar al sinds 2019 dus daar doe ik niet veel mee. Elke BTC sell gaat wel deels naar nexo, echter maar 5% van de sell dus minimaal risico.

Ik heb een trade pot die in crypto blijft ook tijdens de bear, juist dan maak ik de meeste succesvolle trades. Ik zit voor nu nog maar 23% in Btc. Elke week wordt er weer iets verkocht tot ik aan de 10% kom die worden pas verkocht als ik er zeker van ben dat de bear begint/voortzet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Numbers schreef op zondag 30 maart 2025 @ 18:08:

Heb niet echt een doel. Heb meeste al wat ik wil hebben. Ben meer bezig om tot het punt te komen dat ik niet meer hoef te werken. Iig voor mijn 50ste de keus hebben (das nog zeker iets van 2 cycles). Ben al een heel end. Maar wil iig echt ruim kunnen leven, zonder zorgen.

Mijn sell plan heb ik hier al vaak gedeelt. Heb al 2 TP's gehad afgelopen 6 maanden. TP 3 staat rond oude ATH. Volgende TP's zitten ongeveer elke 20k hoger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ethereum onder de 1800.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/472192362_8909833615766533_8937314320567910434_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=3a1ebe&_nc_ohc=bc5TGOrbeTQQ7kNvgG5ImCH&_nc_oc=AdkU0kjJLv6sKvo5j179wDbLUR-bWmyY2anautHy2gob9PFPK31_D39PjQsQK-eOFPt-byguvBXSk73xsCygMLxX&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=4f1uyX71WmM-gqed3F6Qrw&oh=00_AYHWkfLX-w9x3eYcsw61pB8ANmBU09mNWX8ELgzuassIaQ&oe=67EF3451

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/73pfq2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/2yzv61.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 30-03-2025 18:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Daar sta je dan met het beste dat crypto te bieden heeft. In 3 maanden tijd halveren...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTC100K2021
Gelukszoekr schreef op zondag 30 maart 2025 @ 19:17:
[...]

Daar sta je dan met het beste dat crypto te bieden heeft. In 3 maanden tijd halveren...
Deze cycle heeft veel nieuwe BTC maxis voortgebracht en helaas bij sommigen waarschijnlijk ook financiële ellende.

Macro zit het er momenteel niet in. Toch sluit ik een laatste korte maar hevige run niet uit. Idem voor de aandelenbeurzen.

In een week of 2 á 3 de 140K aantikken en dan definitief over en uit.

Dat is deels wensdenken, deels speelt zo'n scenario vaak uit vlak voor een recessie. Renteverlagingen die niet uit weelde worden doorgevoerd, hopium dat de recessie kort daarna uitblijft, risk assets knallen omhoog. Dan volgt enkele maanden daarna de recessie alsnog en gaat alles rekt.

Deze grafiek vat alle macro samen:
https://fred.stlouisfed.org/series/T10Y2Y

2025, yield uninversion augustus 2024, recessie??

Laatste 3 keer dat de yieldcurve negatief ging en vervolgens weer positief:
2008, yield uninversion mei 2007, recessie januari 2008
2001, yield uninversion december 2000, recessie maart 2001
1990, yield uninversion juni 1989, recessie juni 1990

This time is different? Misschien. Maar meestal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
Gelukszoekr schreef op zondag 30 maart 2025 @ 19:17:
Tsja, ik zou het zeker niet meer gek vinden als Benjamin gewoon gelijk gaat krijgen wat betreft het ETH "going home" scenario (onderkant van de logarithmic regression trendline). Zo ver is het niet meer: onderkant ligt rond de $1100. Als BTC nu naar $73k gaat om de high van begin 2024 te testen gaan ETH en alle alts nog véél lager, wellicht richting de range lows die Ben voor ogen heeft.

Ter herinnering: TOTAL3-USDT/BTC staat nu op 0.4, range lows rond de 0.25. Hij denkt dus nog sowieso zo'n 40% eraf voor alts. Voor ETH is het toevallig nog zo'n -40% om die lower trendline aan te tikken. Uiteraard zoals gewoonlijk geen enkele garanties, maar het voelt niet als een super vreemd scenario, zeker gezien de macro situatie nu.

ETH regression trendline:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bhh3lPH4nU-AgdEsRFtBfglfTes=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A5UrySC9jETcN35OvIYnmmRC.png?f=fotoalbum_large

Altcoins:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a-TLMfuECZMTOhRUlDlsDWWL9is=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H46aHqgbZeUsvU6YAjd94KEj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Guere schreef op zondag 30 maart 2025 @ 19:42:
[...]

Tsja, ik zou het zeker niet meer gek vinden als Benjamin gewoon gelijk gaat krijgen wat betreft het ETH "going home" scenario (onderkant van de logarithmic regression trendline). Zo ver is het niet meer: onderkant ligt rond de $1100. Als BTC nu naar $73k gaat om de high van begin 2024 te testen gaan ETH en alle alts nog véél lager, wellicht richting de range lows die Ben voor ogen heeft.

Ter herinnering: TOTAL3-USDT/BTC staat nu op 0.4, range lows rond de 0.25. Hij denkt dus nog sowieso zo'n 40% eraf voor alts. Voor ETH is het toevallig nog zo'n -40% om die lower trendline aan te tikken. Uiteraard zoals gewoonlijk geen enkele garanties, maar het voelt niet als een super vreemd scenario, zeker gezien de macro situatie nu.

ETH regression trendline:
[Afbeelding]

Altcoins:
[Afbeelding]
Dus we zitten vol in de bear.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
Pelox schreef op zondag 30 maart 2025 @ 19:49:
[...]

Alts al enige tijd. BTC nog niet, als deze weekly onder de 82 closes komen we echter een heel stuk dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guere
Pelox schreef op zondag 30 maart 2025 @ 19:49:
Niet per se: hij is van mening dat die targets sowieso aangetikt hadden moeten worden deze cycle, omdat hij altcoins altijd omschrijft als "oscillators at best". Daarbij is de verwachting dat ze de range lows altijd weer aantikken.

Ik weet niet of het daar helemaal mee eens ben, maar gezien de situatie nu is het zeker niet ondenkbaar dat de range lows alsnog worden aangetikt. Je kan prima daarna alsnog een run hebben in Q3/Q4, al moet de markt daar natuurlijk ook wel echt naar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mempool ook weer leeg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8-MlomDpmVLTo8x9lLp125hWS8g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A3rFQLatHak6gKKtut9doM1d.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Vh3C5hKcAWqbfI7hClmkt3Sq0o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/b0Y6UeZbpFxOY1nmR1Q9ZgsZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Morgen weer lekker... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zl87pPnJJdxOWsU4H5r8E6qiQ4o=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/y7G57uBAYqNPYcVGqZP5gMm9.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Euh ja werken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R_udNkpKxaY0jwSdmO5Nf3E2yTQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tlGX5KiNq1fsGcpJPCINgVh4.jpg?f=fotoalbum_large

Neem nog een vers stukje hopium tot mij:

Bitcoin is a funny asset.

It attracts rational types because it's so logical to hold a finite bearer asset instead of something that can be created out of thin air.

And yet, it requires much more than a rational mind to succeed as a long term holder.

You also need great emotional control, faith, and self-belief.

If you don't believe in yourself, if you don't trust yourself to make rational choices...

Then you'll never earn the freedom that BTC brings in the long run.

This cycle is testing people in a new way.

All the folks that only bought to sell "the top" after a giant spike up are now wondering if BTC is even worth holding anymore.

Many of them will get bored and give up.

But those who see the bigger picture will be thrilled with BTC right now.

Despite insanely bullish news, we have avoided unsustainable price spikes.

Instead we have been building a solid price foundation layer by layer.

The institutional adoption and acceptance that we've seen over the past year has been incredible.

Personally, I see $1 million per Bitcoin as more inevitable than ever.

But I have carefully calibrated my expectations.

A steady rise to $1 million per coin could look something like this:

2025: $140K
2026: $190K
2027: $250K
2028: $350K
2029: $450K
2030: $650K
2031: $830K
2032: $1 million

With this timeline in mind, this recent price action makes perfect sense.

In fact, it's comfortable.

I fully expect boredom to continue.

Maybe some excitement will return in the fall.

Or perhaps the next big run comes in 2026.

The point is to keep the long-term picture in mind.

Stay rational. Keep holding the best asset.

And most importantly: Make sure you're living your life in the mean time.

The worst trap to fall into is waiting for "one day" to live.

You're alive now. And how you practice is how you play.

The "Kingdom of Heaven" isn't some far off place that requires specific conditions... It's within you right now 🫡

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5A5-7QTgQw6_X_CawUzQ-jObpGU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wG9lIqfxhGX5niRA218HxGhU.gif?f=user_large

Mand.
Pagina: 1 ... 169 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!