Dat wordt een bloedbad.Guere schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 13:32:
Oei, Core PCE inflation MoM 0.4% ipv 0.2% forecast. Hoogste MoM increase sinds januari 2024.
amper reactie. Zelfs futures stonks blijven ongeveer gelijk (wel rood). Ook kans 3 reet kuts blijven onverminderd hoog. 1e in juni.
Volgens mij komen we nu op het punt dat de boel zo ver kapot is, dat een hogere inflatie er niet meer toe doet en ze wel moeten printen en kutten. Precies jaren 70 dit
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
EU en Canada gaan nog wel terugslaan ergens volgende week vermoed ik dus kan nog wel een tikje roder 😵anti elppa schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 13:55:
[...]
amper reactie. Zelfs futures stonks blijven ongeveer gelijk (wel rood). Ook kans 3 reet kuts blijven onverminderd hoog. 1e in juni.
Volgens mij komen we nu op het punt dat de boel zo ver kapot is, dat een hogere inflatie er niet meer toe doet en ze wel moeten printen en kutten. Precies jaren 70 dit
Goud pumpt gewoon door, boven de 3100 dollar per ounce.
Valt alles mee idd, zelfs stocks poppen.anti elppa schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 13:55:
[...]
Opvallend inderdaad. "Normaal" zou je zeggen, rente blijft hoger, dus de dollar stijgt. Dat gebeurt ook totaal niet. Blijkbaar wordt er gewoon verwacht dat de tomaat Powell gaat pushen de rente te verlagen.anti elppa schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 13:55:
[...]
Sterker nog: De euro is een paar tienden gestegen laatste uren.
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 28-03-2025 14:52 ]
3200 tot 3400 werd er voorspeld. Als die tomaat zo blijft door doen, zal dat zelfs niet het plafond zijn.knakworst schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 14:39:
Goud pumpt gewoon door, boven de 3100 dollar per ounce.
Never ever financial advice...
Hoppa, daar gaan we al dieper. Soms moet je het even tijd geven omdat het besef nog moet indalen
[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 28-03-2025 15:09 ]
Toch wel rekt, altijd lekker op de vrijdag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Weinig pop, lekker rekt.
Bounce incoming?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
heb nog 3 ordertjes staan:knakworst schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 15:13:
Weer meer satjes voor Kol.
:strip_exif()/f/image/jPhlIumrxyKKzV3dhJOhmyBu.png?f=user_large)
het is er bijna
nothing stops this train
Wen bounce, ik ga wat orders plaatsen
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Ik hoop dat @Kol Nedra wat overlaat voor mij voor mijn VCA van zondagknakworst schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 15:13:
Weer meer satjes voor Kol.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Stel je ziet een flashcrash of een diepe correctie waardoor je nu goedkoper kan inslaan, zou je dan echt altijd op je VCA dag wachten en niet gewoon op dat moment besluiten er één keertje wat extra's in te gooien?John245 schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 15:39:
Ik hoop dat @Kol Nedra wat overlaat voor mij voor mijn VCA van zondag
Ik wacht altijd netjes op mijn VCA dag voor de VCA pot.Guere schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 15:41:
[...]
Stel je ziet een flashcrash of een diepe correctie waardoor je nu goedkoper kan inslaan, zou je dan echt altijd op je VCA dag wachten en niet gewoon op dat moment besluiten er één keertje wat extra's in te gooien?
Neemt niet weg dat ik daarnaast een ander potje btc heb waar ik wel btc aan kan toevoegen.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Omdat knakworst Unox 4 euri voor een blik is ?Pelox schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 15:52:
En waarom gaan we dit keer rekt eigenlijk?
En ze knakken niet eens meer, belachelijk voor dat geld.Peterre schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 15:54:
[...]
Omdat knakworst Unox 4 euri voor een blik is ?
Niet meer kopen is de beste oplossing. Ik laat tegenwoordig zoveel staan in de supermarkt wat naar mijn mening de prijs niet waard is.markisoke schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 15:58:
[...]
En ze knakken niet eens meer, belachelijk voor dat geld.
Hetzelfde als een bezoekje aan de BK of Mac. Dat is al tijden geleden.
Die drek is de huidige prijs bij lange na niet waard.
Alles wat je bespaart kan weer in sats gestopt worden
Joh het kan nog veel erger. Zo'n ~450ml containertje Ben & Jerry's hipsterijs is bij de AH tegenwoordig al €8,- à €9,- per stuk! Gaat nergens over. Niet dat ik die meuk ooit wel kocht, maar zag het staan en het is echt absurd. Vraag mij af wie dat er nog wel voor over heeft.
Ik heb het er voor over, yammie . Vooral cookie dough. Deze week 2 voor de prijs van 1 bij de appieGuere schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 16:05:
Joh het kan nog veel erger. Zo'n ~450ml containertje Ben & Jerry's hipsterijs is bij de AH tegenwoordig al €8,- à €9,- per stuk! Gaat nergens over. Niet dat ik die meuk ooit wel kocht, maar zag het staan en het is echt absurd. Vraag mij af wie dat er nog wel voor over heeft.
pak sap A-merk ook €4+Guere schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 16:05:
gaat hard met die prijzen, straks kost 1 brood al €6
daar gaan we uiteindelijk wel heen, in sats wordt wel alles goedkoper.
nothing stops this train
Next week nog meer?kbuntu schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 15:34:
Alles gaat goed REKT
Mijn vriendin helaas.Guere schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 16:05:
John245 schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 15:39:
[...]
Ik hoop dat @Kol Nedra wat overlaat voor mij voor mijn VCA van zondag
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VFlNoCUWec5DaXdYZHA31G5l.gif?f=user_large)
nothing stops this train
90% ja?kbuntu schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:50:
90% kans dat vanmiddag de tarieven worden afgezwakt, na het gesprek met Trudeau. Tarieven instellen voor de EU is voor Trumpje nu even iets te riskant, gezien de economische puinhoop dit al veroorzaakt
We zijn 4 weken verder, CNBC kopt vanmorgen met "U.S. core inflation rises more than expected; tariffs remain in focus Zie je nou wel dat Trump zich niks aantrekt van z'n effect op de economie. Dit kan nog maanden zo doorgaan
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ha, no way. Ze is 2 weken op Bali, she will never know.Guere schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 16:14:
[...]
Oh haha, nou, dan zou ik per tip van @Muzzy maar even inslaan als het nu 1+1 gratis is
Als je bij de AH je boodschappen haalt vraag je er ook wel gewoon heel opzichtig om om genaaid te worden. Ga dan gewoon onder een brug staan.
Meine gute.
Meine gute.
Ik hoop dat jullie die kruideniersmentaliteit wel op een gegeven moment kwijt raken. Anders blijf je rijden in een renault ipv de lambo.
ga 1 uur voor sluiting ernaartoe, kun je veel korting pakken. dit is financieel adviesDarrell schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 16:25:
Als je bij de AH je boodschappen haalt vraag je er ook wel gewoon heel opzichtig om om genaaid te worden. Ga dan gewoon onder een brug staan.
Meine gute.
nothing stops this train
Dan zit ik al bij de bingo. Advocaatje met slagroom mag weer van onze overheid.Kol Nedra schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 16:32:
[...]
ga 1 uur voor sluiting ernaartoe, kun je veel korting pakken. dit is financieel advies
Darrell schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 16:41:
[...]
Dan zit ik al bij de bingo. Advocaatje met slagroom mag weer van onze overheid.
nothing stops this train
zitten nu wel op een kritisch punt. Als we deze op de daily breken gaan we zeker nog een end terug
Ja eens, de higher low structure is er bijna aan. De trendlijn was sowieso al gebroken, maar goed, daar hechtte jij al niet veel waarde aananti elppa schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 17:16:
zitten nu wel op een kritisch punt. Als we deze op de daily breken gaan we zeker nog een end terug
precies dit idd. Ben benieuwd, zeker met het weekend voor de deurGuere schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 17:19:
[...]
Ja eens, de higher low structure is er bijna aan. De trendlijn was sowieso al gebroken, maar goed, daar hechtte jij al niet veel waarde aan
Dat was toen ook gebeurd toch. Geloof ik niks van. We zijn op het keerpunt aanbeland.Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 16:21:
[...]
90% ja?
We zijn 4 weken verder, CNBC kopt vanmorgen met "U.S. core inflation rises more than expected; tariffs remain in focus Zie je nou wel dat Trump zich niks aantrekt van z'n effect op de economie. Dit kan nog maanden zo doorgaan
Liggen ze al of krijgen we dat ook nog voor onze kiezen?Pelox schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 17:22:
Bijna april en dus ath btc. Toch.
Dat komt ook nog...Darrell schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 17:51:
[...]
Liggen ze al of krijgen we dat ook nog voor onze kiezen?
Zero.
Slowbleed friday
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dirk, aldi, now we are talking!Muzzy schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 18:24:
[Afbeelding]
Je krijgt zelf SUP erbij twv 0,01. Koopje
Je bedoelt 2 voor de normale prijs van 4 euro per stuk.Muzzy schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 16:10:
[...]
Ik heb het er voor over, yammie . Vooral cookie dough. Deze week 2 voor de prijs van 1 bij de appie
gebruikershaes schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 18:30:
[...]
Je bedoelt 2 voor de normale prijs van 4 euro per stuk.
Heren en LadyS,
Ik ben steeds vaker afwezig, hier.
Weet dat ik af en toe meelees.
Ik heb mezelf een Navalny-vakantie opgelegd om toch iets minder op de smartphone te zitten. Vooralsnog werkt dat redelijk.
Toch heb ik zojuist een wachtwoord reset gedaan, om even de volgende bijdrage te kunnen doen:
@Guere , ook bij de Plus is de tweede beker B&J nu gratis.
@JW04 , IJs blijft lang goed in de vriezer. Als jij nu groots voor haar inslaat kun je zó 40 euro besparen. Nog even en dan koop je daar een ETH voor.
Ik ben steeds vaker afwezig, hier.
Weet dat ik af en toe meelees.
Ik heb mezelf een Navalny-vakantie opgelegd om toch iets minder op de smartphone te zitten. Vooralsnog werkt dat redelijk.
Toch heb ik zojuist een wachtwoord reset gedaan, om even de volgende bijdrage te kunnen doen:
@Guere , ook bij de Plus is de tweede beker B&J nu gratis.
@JW04 , IJs blijft lang goed in de vriezer. Als jij nu groots voor haar inslaat kun je zó 40 euro besparen. Nog even en dan koop je daar een ETH voor.
[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 28-03-2025 19:12 ]
Maktub
[Afbeelding]JW04 schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 16:23:
[...]
Ha, no way. Ze is 2 weken op Bali, she will never know.
.
[ Voor 99% gewijzigd door WizzlerNL op 28-03-2025 19:20 ]
Toch wel iets waar ik rekening mee had gehouden, deze dropkazzzdafke schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 19:53:
Dat kan allemaal..
Die VWAP die nu mooi samenkomt met de POC. We zijn ook mooi afgeketst op de VAH.. en dan vullen we ook nog eens de CME.
Het zou zomaar kunnen
[Afbeelding]
Echter zou het wel eens meer dan de CME vullen worden.
/f/image/1bPTYCmXuW2eIS4MACCx11ck.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door kazzzdafke op 28-03-2025 19:24 ]
Never ever financial advice...
Waar 1,50???. Hier betalen we 1,59.
Dat scheelt iig weer in het boodschappen budget, geen overpriced ijs meer

Al heeft het wellicht ook wel nadelen, maar iig niet financieel
Ja voor 1 florijn 50. Ik laad tegenwoordig
in de top 30 trending op X komt Bitcoin niet voor, blijkbaar moeten we nog lager gaan. de bodem is denk nog niet in
nothing stops this train
vroeger tankte ik voor 1 gulden en 9 cent per liter..... good old timesgebruikershaes schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 19:37:
[...]
Ja voor 1 florijn 50. Ik laad tegenwoordig
nothing stops this train
Gisteren nog 1,55 in belgie! Perks of living at the border.
Je weet waar ik ongeveer woon
Vandaag is het spatbord van mijn 12 jaar oude fiets losgeraakt. Paar gaten in het spatbord geboord en met 2 tyraps de boel vastgezet. Zit weer prima. 20 euro extra om in de bodemloze cryptoput te donderen..
#schraleatsermodus
#schraleatsermodus
Zero.
Ja en nu komt er maandelijks bijna 5k op m’n rekening en gaat het allemaal op aan Ben en Jerry’s. Leipe tijden… Euro is de nieuwe lira aan het worden.Kol Nedra schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 19:46:
[...]
vroeger tankte ik voor 1 gulden en 9 cent per liter..... good old times
Zit inmiddels een aardige horde tussen. Als die shorts gehaald moeten worden zal het volume toch echt x10 moeten gaan minimaal.
Vroeger tankte ik voor 25 guldencenten per liter. Voor 10 gulden de tank volKol Nedra schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 19:46:
[...]
Nog meer vroeger tankte je voor 6 cent en kreeg je salaris in een geldzakje.Kol Nedra schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 19:46:
[...]
Moet je eens zelf ijs maken met verse ingrediënten. Dan schrik je je ook een hoedjeJW04 schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 19:37:
[...]
Dat scheelt iig weer in het boodschappen budget, geen overpriced ijs meer![]()
Al heeft het wellicht ook wel nadelen, maar iig niet financieel
Kijkende naar de posts hier, zitten we diep in de beermarkt.
Stack Sats
Wat een schrale atser posts weer. We hoeven niet naar de koers te kijken. Gok dat we ergens op de $73k staan.
Nog vier jaar centen schrapen heren!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
En weer markt naar de klote, top!
Of die btc ooit weer eens boven 100k komt?
[ Voor 40% gewijzigd door ByteMe_ op 28-03-2025 21:09 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Je zit er 10k vanaf maybe volgende weekColdcat schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 20:46:
Wat een schrale atser posts weer. We hoeven niet naar de koers te kijken. Gok dat we ergens op de $73k staan.
Ja dat is waar. De rektaroni is nog niet langsgekomen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Mooi om te zien dat hoe laag Bitcoin ook gaat, ik sta nog steeds in de plus.
Vroeger, toen de kratjes van iedereen hier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om het vuur aan te houden... Toen je poepmunten nog met een lange oe schreef...Pinsa schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 20:18:
Vroeger toen je een Bitcoin kocht voor een paar honderd euro
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik heb nog een geel houten Heineken kratje, hoeveel BTC waard ?Wiley99 schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 22:20:
[...]
Vroeger, toen de kratjes van iedereen hier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om het vuur aan te houden... Toen je poepmunten nog met een lange oe schreef...
Geen idee. Ik dacht aan bier, toen ik het over kratjes had...Peterre schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 22:22:
[...]
Ik heb nog een geel houten Heineken kratje, hoeveel BTC waard ?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
420k april 2025.ByteMe_ schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 21:06:
En weer markt naar de klote, top!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/52csfdgQ4mnO8ENy6Xbdt8a4.gif?f=user_large)
Zero.
Kudo'sPelox schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 20:03:
Vandaag is het spatbord van mijn 12 jaar oude fiets losgeraakt. Paar gaten in het spatbord geboord en met 2 tyraps de boel vastgezet. Zit weer prima. 20 euro extra om in de bodemloze cryptoput te donderen..
#schraleatsermodus
Ik had er ook eentje. Had ketchup in de aanbieding gekocht, week of 3 geleden, eckte Heinz, zo'n megafles voor maar 2eu. Koopie.
Maaarrrrrr bij thuiskomst bleek dat die goed was tot 1 april 2025. En ik had er 2 gekocht. De eerste fles wel natuurlijk aangebroken, en het dus bijna 1-4. Keek ik vandaag op die 2e fles, die is goed tot 1 april....2026!
Kon mijn geluk niet op!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Pas als we ons weer in 100k+ regionen bevinden ben ik het met je eens.Kol Nedra schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 23:58:
we gaan weer omhoog
ETH gaat echt naar 100 dollar straks in de bear. Wat een shitcoin
Hoera!Kol Nedra schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 23:58:
we gaan weer omhoog
Begint wel echt een beetje kansloos te worden dat crypto hè
Niet gewend om in het weekend zoveel rood te zien paar dagen en dan monthly close, zie het somber in voor volgende week
[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 29-03-2025 08:40 ]
Laatste dagen ging het wel weer lekker. Maar de slimme mensen pakken winst en de sukkels leveren alles weer in.
De lol is er alweer een tijdje af, even de focus shiften naar andere onderwerpen, in de bear weer lekker inkopen en tijdens de volgende bullrun hier weer feest vieren.bsmpower schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 08:39:
Begint wel echt een beetje kansloos te worden dat crypto hè
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Kijk het gewoon lekker aan @bsmpower komt vanzelf wel weer een keer. Iedere bear wordt er weer gejankt dat het nooit meer goed komt en iedere keer wordt er op de top "had ik maar" en "in 20xx wilde ik kopen maar toen..." geschreeuwd.bsmpower schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 08:42:
Laatste dagen ging het wel weer lekker. Maar de slimme mensen pakken winst en de sukkels leveren alles weer in.
HODL
Is er hier al feest gevierd dan?Taro schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 08:46:
[...]
De lol is er alweer een tijdje af, even de focus shiften naar andere onderwerpen, in de bear weer lekker inkopen en tijdens de volgende bullrun hier weer feest vieren.
Cycle 2024/25 is nog niet eens begonnen in mijn beleving.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Gelukkig wordt het steeds beter weerTaro schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 08:46:
[...]
De lol is er alweer een tijdje af, even de focus shiften naar andere onderwerpen, in de bear weer lekker inkopen en tijdens de volgende bullrun hier weer feest vieren.
Als de "run" al voorbij is zie ik eigenlijk geen echte toekomstige bullrun meer komen. Beetje lafjes omhoog en omlaag meer geen gekke stijgingen meer zoals voorheen.
Zero.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!