[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 162 ... 252 Laatste
Acties:
  • 925.725 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op zondag 23 maart 2025 @ 00:17:
[...]

Is de andere kant van de wereld in dit geval letterlijk Australië? Want dan wil ik graag weten hoe dat voor €700 kan.
Vooruit plannen en hubs gebruiken.

Als je half volgende maand gaat kun je volgens Skyscanner (een site waar vergelijkingen er vaak juist duurder uit komen omdat ze geld aan je willen verdienen) voor 500 euro naar Bali om vervolgens voor minder dan 100 euro naar Melbourne te gaan.

Weinig bagage maakt het waarschijnlijk nog goedkoper.

Zo kun je tussendoor gelijk een video opnemen om te braggen over het leven op Bali dankzij crypto. En daarna heb je crypto nodig om je appartement in Australië te kunnen betalen omdat fiat er niets meer waard is :+

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 23-03-2025 00:47 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:44

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zondag 23 maart 2025 @ 00:22:
Oh, sorry, per abuis in het vliegen op dinosap topic beland?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xkWZBPs-KOIKnDzmmcFHC3pkSH8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/TAafuhhT1w4NecAt3isiJKfX.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Stukfruit schreef op zondag 23 maart 2025 @ 00:46:
[...]

Vooruit plannen en hubs gebruiken.

Als je half volgende maand gaat kun je volgens Skyscanner (een site waar vergelijkingen er vaak juist duurder uit komen omdat ze geld aan je willen verdienen) voor 500 euro naar Bali om vervolgens voor minder dan 100 euro naar Melbourne te gaan.

Weinig bagage maakt het waarschijnlijk nog goedkoper.

Zo kun je tussendoor gelijk een video opnemen om te braggen over het leven op Bali dankzij crypto. En daarna heb je crypto nodig om je appartement in Australië te kunnen betalen omdat fiat er niets meer waard is :+
oh, ja, enkele reis. Maar dan nog opvallend dat het nog net zo goedkoop is als 6 jaar geleden. Toen stond m'n crypto trouwens niet briljant voor en toen had ik het net. ETH gekocht op $90 ofzo. Het kan verkeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 15:07
Glenn Hoddle schreef op zondag 23 maart 2025 @ 00:17:
[...]

Is de andere kant van de wereld in dit geval letterlijk Australië? Want dan wil ik graag weten hoe dat voor €700 kan.
Offtopic, maar Ik ben in het najaar voor minder dan dat bedrag naar Perth gevlogen. Eerst via Frankfurt en Singapore naar Bali op een ticket van Lufthansa en dan op een losse ticket van Air Asia naar Perth. Air Asia en andere low costers vliegen bijvoorbeeld ook van Singapore en Kuala Lumpur, ook naar de oostkust.
Af en toe zie je ook lage prijzen bij de Chinese carriers, dan kun je in het basistarief bagage inchecken itt Air Asia.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:22

tomtom901

Moderator General Chat
Als het al 3 pagina’s over vliegen gaat is BTC wel echt saai bezig

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:27
Ontopic, heb een ticket naar de maan voor oktober dit jaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qaQXG1BL1tgK09Mm-wtOgiRM_rg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EGAWYZt0mM3ij4JsPN9cLGIu.jpg?f=fotoalbum_large

#zinin

:')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:07

koelebobes

Wen BTC €100K

Alpina schreef op zondag 23 maart 2025 @ 08:36:

[Afbeelding]

#zinin

Ik heb geen zin meer in teleurstellingen dus ik verwacht er niet teveel van :+

BTC €94.837,08

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
koelebobes schreef op zondag 23 maart 2025 @ 08:41:
[...]

Ik heb geen zin meer in teleurstellingen dus ik verwacht er niet teveel van :+
#metoo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sh1UeAJDLtVBqEwc6a3NWhncDGo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BtXjm3j9ycI6Z7UQdvwKB1OQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uGU3ob95FjeqCU-D2OeZ3u4ALdE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vi4zuQo7J35H0RauCZsua0PB.gif?f=user_large
Nu weten we iig waar zwembroek uithangt

[ Voor 10% gewijzigd door Moiety op 23-03-2025 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Alpina schreef op zondag 23 maart 2025 @ 08:36:

[Afbeelding]

#zinin

er valt met die log schalen niet heel goed te zien wat de top moet zijn. Zo'n 350k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Glenn Hoddle schreef op zondag 23 maart 2025 @ 08:57:
[...]

er valt met die log schalen niet heel goed te zien wat de top moet zijn. Zo'n 350k?
Pfoe, lastig hoddle. Ik ben al
blij met 140k maar heb ellpa wel eens 240k horen zeggen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Oh gaan we vliegen? 420k BTC graag en met Vietjet... O+

Afbeeldingslocatie: https://www.ampedasia.com/wp-content/uploads/2015/04/IMG_7180_resize_resize.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
Moiety schreef op zondag 23 maart 2025 @ 08:53:
[Afbeelding]
Nu weten we iig waar zwembroek uithangt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6rwWhwc6jYF6logfsAb4gZYBpA8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/TEM8pN0UjgGRXRhib4v1G92a.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:00
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/23s1wz.jpg?a483984

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
Die komt wel weer als er dikke rode candles op her menu staan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:16
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 12 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:28

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Alpina schreef op zondag 23 maart 2025 @ 08:58:
[...]

Pfoe, lastig hoddle. Ik ben al
blij met 140k maar heb ellpa wel eens 240k horen zeggen.
Ik ook, wellicht dat ik nog een stuk eerder eruit stap. Er gebeurt echt geen moer nu en het geeft me ook niet veel vertrouwen. Tot het najaar wachten duurt zo erg lang.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
ByteMe_ schreef op zondag 23 maart 2025 @ 12:53:
[...]

Ik ook, wellicht dat ik nog een stuk eerder eruit stap. Er gebeurt echt geen moer nu en het geeft me ook niet veel vertrouwen. Tot het najaar wachten duurt zo erg lang.
Hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
ByteMe_ schreef op zondag 23 maart 2025 @ 12:53:
[...]

Gewoon rustig blijven aankopen en niet te vaak de koers checken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zuof_y73XSy5_ri6QpEVPTM3ZOc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vr6bV5w6G1jbT54JD7uX464S.jpg?f=user_large
Koop gwoon nun Porsche jonguh

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:04
Dit was toch het plaatje als men in de chat weer verse TA & tips van hem ging eisen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Guere schreef op zondag 23 maart 2025 @ 13:13:
[...]

Dit was toch het plaatje als men in de chat weer verse TA & tips van hem ging eisen _O-
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
kbuntu schreef op zondag 23 maart 2025 @ 13:06:
[...]

Gewoon rustig blijven aankopen en niet te vaak de koers checken
Eerste doe ik al niet meer, geld is harder nodig met rekeningen. En kijken doe ik soms.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
Omdat Bitcoin nog steeds slaapverwekkend is...

Beetje offtopic; deze schale atser denkt weer een leuke deal te hebben gevonden :P

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een elektrische fiets. Nu kost zo'n ding gemiddeld zo'n €3000. Maar dat is natuurlijk veel te duur.

Ik had mijn ogen gezet op Tenways, budget fietsen die prima uit de meeste testen komen, en dan heb je er al een voor €1700. Ook kwam LIDL met z'n eigen elektrische fiets. Vergelijkbaar met deze Tenways.
Deze is nu in de actie voor €1400. Bestel je via de app dan krijg je gratis levering (t.w.v. €50).

Ik heb deze besteld via m'n GnosisPay cashback kaart, en krijg zodoende €42 cashback. Dan ga ik gebruik maken van het fietsenplan vanuit m'n werkgever (ruim €350 cashback). En dan heb ik onderaan de streep straks een mooie nieuwe elektrische fiets voor €1000 8)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Gelukszoekr schreef op zondag 23 maart 2025 @ 13:41:

Beetje offtopic; deze schale atser denkt weer een leuke deal te hebben gevonden :P

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een elektrische fiets. Nu kost zo'n ding gemiddeld zo'n €3000. Maar dat is natuurlijk veel te duur.

Ik had mijn ogen gezet op Tenways, budget fietsen die prima uit de meeste testen komen, en dan heb je er al een voor €1700. Ook kwam LIDL met z'n eigen elektrische fiets. Vergelijkbaar met deze Tenways.
Deze is nu in de actie voor €1400. Bestel je via de app dan krijg je gratis levering (t.w.v. €50).

Ik heb deze besteld via m'n GnosisPay cashback kaart, en krijg zodoende €42 cashback. Dan ga ik gebruik maken van het fietsenplan vanuit m'n werkgever (ruim €350 cashback). En dan heb ik onderaan de streep straks een mooie nieuwe elektrische fiets voor €1000 8)
Zo kennen we je weer _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:44
Aantal crypto gerelateerde posts lijken wel een dieptepunt bereikt te hebben. Met de traditionele langzame zomerperiode inzicht ben ik benieuwd of we voor de zomer nog een rally krijgen of dat we moeten wachten tot eind Q3.

Wel prima zo om extra BTC te accumuleren en tijd te besteden aan andere zaken dan crypto.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Moiety
jvel92 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 15:03:
Aantal crypto gerelateerde posts lijken wel een dieptepunt bereikt te hebben. Met de traditionele langzame zomerperiode inzicht ben ik benieuwd of we voor de zomer nog een rally krijgen of dat we moeten wachten tot eind Q3.

Wel prima zo om extra BTC te accumuleren en tijd te besteden aan andere zaken dan crypto.
Eens, ik ga lekker varen deze zomer, in de boot die ik verdiend heb met ETH in de afgelopen jaren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbU15VJpm_pmW81RbSjCUZmwojc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/snZtWCZ0GQiZKh4puLxOZy3i.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021

Echte schrale atser trapt gewoon lekker door op een normale fiets. Bandjes lekker zacht zetten, voor extra moeilijkheidsgraad. Kun je ook weer het sportschool abonnement opzeggen.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:04

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yxg-vWPZyA76L5YF6H8P4tyjeBE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/C124cP09MtpolNcc50BciRSv.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
BTC100K2021 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 15:13:
[...]

Echte schrale atser trapt gewoon lekker door op een normale fiets. Bandjes lekker zacht zetten, voor extra moeilijkheidsgraad. Kun je ook weer het sportschool abonnement opzeggen.
Dat is zeker waar!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• BTC100K2021
Vind die gekte voor e-bikes wel weer een voorbeeld van collectieve luiheid.

Voor mensen die anders niet meer kunnen fietsen snap ik het helemaal. De klassieke bejaarde die zo nog een aantal jaar mobiel is en nog niet in een scootmobiel hoeft op die manier.

Voor mensen die met e-bike woon-werkverkeer kunnen doen terwijl het op een normale fiets net te ver is, snap ik ook.

Maar ik zie zoveel van die vette herders van 30/40/50 jaar op zo'n ding zitten. We zijn als bevolking steeds dikker aan het worden. Fietsen is gezond, voor sommigen is dat het enige beetje sportiviteit in hun leven.

Ik noem jou nu niet lui, maar ik hoop wel dat je in de categorie woon-werkverkeer valt :+ :+

[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-03-2025 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08-09 15:03
Berry powel schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 14:52:
[...]

Is geen antwoord op je vraag; maar vind je dat niet iet wat risicovol? Dollar is behoorlijk zwak de afgelopen weken. Op kraken krijg je ook maar 4,25%. coinbase 4,1%. De yield via AAVE zal een stuk hoger zijn, maar ik heb daar pesoonlijk geen ervaring mee
Bedankt voor je reactie.
Omzetten naar fiat is niet echt een optie. Ik heb wat coins verkocht en wil weer instappen als de niveaus nog wat dalen. Dus ik wil verder wel wat gaan spreiden over diverse wallets en dan graag wel met een beetje rendement.

De dollar koers daarvan zie ik maar beperkt risico.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
BTC100K2021 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 15:36:
[...]

Vind die gekte voor e-bikes wel weer een voorbeeld van collectieve luiheid.

Voor mensen die anders niet meer kunnen fietsen snap ik het helemaal. De klassieke bejaarde die zo nog een aantal jaar mobiel is en nog niet in een scootmobiel hoeft op die manier.

Voor mensen die met e-bike woon-werkverkeer kunnen doen terwijl het op een normale fiets net te ver is, snap ik ook.

Maar ik zie zoveel van die vette herders van 30/40/50 jaar op zo'n ding zitten. We zijn als bevolking steeds dikker aan het worden. Fietsen is gezond, voor sommigen is dat het enige beetje sportiviteit in hun leven.

Ik noem jou nu niet lui, maar ik hoop wel dat je in de categorie woon-werkverkeer valt :+ :+
Voor mij is het voor woon- werkverkeer. Dat komt neer op 9km voor een enkele rit. Ik ben ook wel lui, maar dit is dan altijd nog beter dan altijd maar de auto pakken wat ik de afgelopen jaren eigenlijk altijd gedaan heb. Bij deze afstand is een elektrische fiets trouwens net zo snel als de auto, dat is ook wel een voordeel imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
knakworst schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 15:31:
[...]

Bij youhodler is usdt feestje ook afgelopen. Alleen wirex kan ik nog vinden. Maar ik zou het gewoon lekker omzetten naar usdc. Dan heb je meer platforms, zoals nexo.
Ik heb bij Nexo een account aangemaakt, eens kijken wat het daar doet.

Bedankt voor de tip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
Gelukszoekr schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 15:11:
[...]

Waarom twijfel je aan de betrouwbaarheid van Youhodler? Het is onmogelijk om de betrouwbaarheid van een centrale partij goed te kunnen toetsen. Maar Youhodler heeft al wel hele zware tijden doorstaan, namelijk toen de directe concurrenten zoals BLockFi en Celcius omvielen.

Anders kan je beter kijken naar decentrale plaatsen om je USDT te parkeren. Die zijn er genoeg
Er zijn diverse slechte reviews te vinden over Youhodler. Bij twijfel niet inhalen dus daar begin ik niet aan.

Zijn er decentrale mogelijkheden om met een stablecoin ook rendement te behalen? Kan je me in een richting helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
SeeS schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 15:54:
[...]

Je kan op Bybit blijven en een deel in USDE aanhouden. Hoef je niet te staken oid maar gewoon in je account. Wekelijks wordt de APR aangepast, inmiddels staat deze op 6%.
Bedankt voor de tip. Heb ik nu met een gedeelte gedaan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 22:39

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M0THvlBn9N_avjhiowPwXRaB__o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/7PyUJBVHEtEXbRJmdoqTYOdk.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
TalentedMrRiple schreef op zondag 23 maart 2025 @ 15:45:
[...]

Er zijn diverse slechte reviews te vinden over Youhodler. Bij twijfel niet inhalen dus daar begin ik niet aan.

Zijn er decentrale mogelijkheden om met een stablecoin ook rendement te behalen? Kan je me in een richting helpen?
Er zijn heel veel DeFi projecten waar je stablecoins kan wegzetten. Hier heb je dan weer verschillende manieren hoe je rendement kan halen. Bijvoorbeeld door lending, staking of liquidity pools.

Je zou hier eens kunnen kijken naar de mogelijkheden
https://defillama.com/yields?token=ALL_USD_STABLES
https://dappradar.com/narratives/defi/protocols

Kijk dan niet enkel naar de APY maar ook vooral naar de TVL. Hoe meer geld er in een protocol zit hoe meer vertrouwen er is, dat is hoe ik er naar kijk in elk geval. Ik heb zelf nu niks aan crypto, dus ben er niet meer helemaal in thuis wat op dit moment de place to be is. Er zijn vast anderen hier die hier wel gebruik van maken op dit moment

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTC100K2021
Gelukszoekr schreef op zondag 23 maart 2025 @ 15:42:
[...]

Voor mij is het voor woon- werkverkeer. Dat komt neer op 9km voor een enkele rit. Ik ben ook wel lui, maar dit is dan altijd nog beter dan altijd maar de auto pakken wat ik de afgelopen jaren eigenlijk altijd gedaan heb. Bij deze afstand is een elektrische fiets trouwens net zo snel als de auto, dat is ook wel een voordeel imo
Ik bedenk me net hoe bizar het is dat iemand zich genoodzaakt voelt om te reageren over de reden van de aankoop van een e-bike. In een crypto topic.

Mea culpa.

When moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
Gelukszoekr schreef op zondag 23 maart 2025 @ 15:59:
[...]

Er zijn heel veel DeFi projecten waar je stablecoins kan wegzetten. Hier heb je dan weer verschillende manieren hoe je rendement kan halen. Bijvoorbeeld door lending, staking of liquidity pools.

Je zou hier eens kunnen kijken naar de mogelijkheden
https://defillama.com/yields?token=ALL_USD_STABLES
https://dappradar.com/narratives/defi/protocols

Kijk dan niet enkel naar de APY maar ook vooral naar de TVL. Hoe meer geld er in een protocol zit hoe meer vertrouwen er is, dat is hoe ik er naar kijk in elk geval. Ik heb zelf nu niks aan crypto, dus ben er niet meer helemaal in thuis wat op dit moment de place to be is. Er zijn vast anderen hier die hier wel gebruik van maken op dit moment
Ik ga me er snel eens in verdiepen, bedankt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:44
[...]

Ik maak zelf gebruik van de volgende opties:
  • Aave op ETH L1 en de L2’s zoals Base en Arbitrum.
  • Moonwell op Base.
  • Kamino op Solana.
Van bovenstaande opties het meeste vertrouwen in Aave, dus heb daar ook het meeste staan. Daarnaast ook een en ander in Curve pools zitten en op Coinbase staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik hoop zo dat ik met mijn laatste ETH buys de bodem heb gekocht, vorige week dacht ik

'Je was constant aan het bitchen dat je je ETH had verkocht op 2200 euro voor de pump' nu is ie 1700-1750 dan moet je ook stoppen met klagen als je nu niet koopt

De afgelopen weken heb ik vol ingezet op mijn gemiddelde verlagen en ik hoop zo erg dat we binnenkort even een nieuws pomp gaan krijgen... Ik zit VOL VOL VOL in de aanvals positie

BTC €94.837,08

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 16-09 14:42
De interessante zone komt er aan. Ik sluit mijn long voordat de ressistance bereikt is. Nog zo'n 500 dollar te gaan.

Breekt btc de 86/87 grens niet succesvol dan zet ik in op een drop naar iig low 80 maar een 76k ook makkelijk kan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
koelebobes schreef op zondag 23 maart 2025 @ 17:43:
Ik hoop zo dat ik met mijn laatste ETH buys de bodem heb gekocht, vorige week dacht ik

'Je was constant aan het bitchen dat je je ETH had verkocht op 2200 euro voor de pump' nu is ie 1700-1750 dan moet je ook stoppen met klagen als je nu niet koopt

De afgelopen weken heb ik vol ingezet op mijn gemiddelde verlagen en ik hoop zo erg dat we binnenkort even een nieuws pomp gaan krijgen... Ik zit VOL VOL VOL in de aanvals positie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jm-_nKG9x_keCTegfvJkFhJlFgk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SGONhHT8ezEOVGbmsgGJaCjb.jpg?f=fotoalbum_large

Maar zou mooi zijn natuurlijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
kom ik aan met mijn fiets die ik voor €150 gekocht heb (wel een Batavus) 7 jaar geleden, rijdt nog als een tiet..... oke ik gebruik hem misschien 6x per jaar maar :p

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Kol Nedra schreef op zondag 23 maart 2025 @ 19:01:
kom ik aan met mijn fiets die ik voor €150 gekocht heb (wel een Batavus) 7 jaar geleden, rijdt nog als een tiet..... oke ik gebruik hem misschien 6x per jaar maar :p
Mijn fiets was gratis, iemand had hem 2 weken lang bij mijn ouders op de oprit gezet en niet meer opgehaald

Rij er nu al 3 jaar op, oud barrel maar voldoet prima

BTC €94.837,08

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 22:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MykoolgYwmWWqGZAzNOiLc2rsPI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hDJS5IY9o3PGD69LxnIDuRQu.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
Wie heeft hier zijn auto in de prak gereden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:50
John245 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:00:
Dan hadden ze hem 'peperduur' genoemd, deze zal wel van het financiële topic zijn ;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12

Ik ga een nog cheapere Fiido halen, ben je voor 1000 euro het mannetje en duw je de rest zonder nadenken in Eth.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 10:18
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 00:11:
[...]

Schrale Atser is een iuitdrukking die ik lang niet meer gehoord heb. En me nu afvraag: waar komt hij eigenlijk vandaan?
West Friesland

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-09 17:53
Échte Westfriezen zeggen skraal ipv schraal

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
hansdegit schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:27:
Échte Westfriezen zeggen skraal ipv schraal
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hZPpkb7rk3q3I56MsxelisLtLbo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/EizWfhSCZMGXxORgLlhwcEyl.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 00:15
Iedereen slapen? Er zijn groene candles e!?

Never ever financial advice...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
kazzzdafke schreef op maandag 24 maart 2025 @ 00:06:
Iedereen slapen? Er zijn groene candles e!?
slapen? lol

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
Maar.. maar.. moon? en zo stil iedereen?

:D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:51
Diepe bear market vibes met al die fietsen praat. Ik moet m’n elektrische bakfiets nog laten repareren, meer heb ik er niet over te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
kazzzdafke schreef op maandag 24 maart 2025 @ 00:13:
Maar.. maar.. moon? en zo stil iedereen?

:D
gamen ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Iedereen is lamgeslagen en afgehaakt van afgelopen periode; zelfs de hopiumpijp is opgerookt.
Precies waar we moeten wezen en beste indicator voor de reversal.

Geniet maar ff van de rust. In April is het hier niet meer bij te benen. Gute nacht freunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
We gaan wel een serieus CME gapje hebben zo, me dunkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Saylor koopt weer volgens mij

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Yikes!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j4clzD0I-k6NjFPLdL3LZ-dIWfc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LzHIvTUE7FRo9ExvbALZToCu.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:15
Maart roert zijn staart

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
kazzzdafke schreef op maandag 24 maart 2025 @ 00:36:
We gaan wel een serieus CME gapje hebben zo, me dunkt
gat valt wel mee hoor. CME futures gingen vannacht op 85,xk open. Veel mensen blijven blijkbaar denken dat die pas vanmiddag open gaan als de usa stonk beurzen open gaan, maar dat is niet zo.

gat is dus iets van 1 a 1,5k max. Ze lopen zelfs nu al 500 dollar voor op de spot prijs. Staat nu op 87,5k daar

[ Voor 13% gewijzigd door anti elppa op 24-03-2025 06:28 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:17
Goedemorgen! Maak er een mooie dag van. Bij velen komt er weer fiat binnen dus koop wat BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:16

Muzzy

Aan het dieken

Goed begin van de week. To the moon.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:17

knakworst

Get more sats!

I see green candles. Nog 13 tot de 100 en we zijn weer bullish.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:47

YES

Moderator General Chat
Groenemorgen!
BTC op range EQ nu, benieuwd of ie er vol doorheen knalt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bPqVolizm6g62iDyKndWtfvj5Ns=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6uNte5eIbhrkaUmA99uJuMXK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Oh, prima wakker worden zo :) Benieuwd wat er rond de 89.9/90k gaat gebeuren. Dit is een bearish patroon, maar ik heb ergens een vermoeden dat het heel bullish kan uitpakken. Ik ben in ieder geval volledig aan boord.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rOMEtaN0CBs0GxrLBAoflSd5ZSc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cTrcgfx2XElXMqXsxyiHs25Y.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wV4hhc32lf8HlZOa01QzIMXYGxA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nmR6GsMWtoJGWNilyJu1He1W.png?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
CornermanNL schreef op maandag 24 maart 2025 @ 06:40:
Goedemorgen! Maak er een mooie dag van. Bij velen komt er weer fiat binnen dus koop wat BTC.
zeker weten, eindelijk weer fiat voor btc oOo

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Kol Nedra schreef op maandag 24 maart 2025 @ 08:18:
[...]

zeker weten, eindelijk weer fiat voor btc oOo
Kinderbijslag ook weer incoming, nog een weekje....

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:24
Taro schreef op maandag 24 maart 2025 @ 08:26:
[...]

Haha same here, gratis overheid airdrop rechtstreeks into BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
solidslayer schreef op maandag 24 maart 2025 @ 08:32:
[...]

Haha same here, gratis overheid airdrop rechtstreeks into BTC.
en de rest is gratis zeker voor je kinderen? _O-

onderaan de streep ga je keihard rekt, naast geld kost het ook nog eens 90% van je vrijheid die je had toen je nog geen kinderen had.

maar je krijgt er wel zoveel voor terug :> d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Heeeeeerlijk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CsQDg7Io3v-scMvCzzXpJGqwqMo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/k7bNP2oJsukOO0Y2IbHCd1bb.jpg?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:24
Kol Nedra schreef op maandag 24 maart 2025 @ 09:20:
[...]

onderaan de streep ga je keihard rekt, naast geld kost het ook nog eens 90% van je vrijheid die je had toen je nog geen kinderen had.

Eh, wij kunnen alles prima voor de kinderen betalen van ons salaris, ik ga dit jaar 4 keer op vakantie, 2 keer met vrienden, mijn partner ook. Vrijheid moet je elkaar gunnen als je kinderen hebt, anders gaat je relatie sowieso rekt met of zonder kids :>

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazzzdafke
High-level interessante niveaus voor mij:

Kijken wat er gebeurt op de daily. Hopelijk een positieve retest die bevestiging geeft en dan doorgaan naar het volgende niveau, het weekly level op 94k, waar bij positief volume ook twee lange VWAPS samenkomen. Hopelijk claimen we dat niveau en dan ben ik weer bullish, wat mij betreft.

Als dat niet gebeurt, gaan we weer sub 80k en wordt het echt bearish.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mnUjqjY2EYNX6hKUj7N0VIkJi8A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EG9GUt8fmP2zR0bWEr4Fxrl7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Kol Nedra schreef op maandag 24 maart 2025 @ 09:20:
[...]

Hahah, REKT ga je sowieso als de erfenis wordt overgedragen, maar ja zover ik weet kun je er daarna toch niks meer mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het is een goede dag om hodler te zijn.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazzzdafke
En om positief te zijn, we hebben een 2e weekly groene candle.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kbuntu
De U turn die ik twee weken geleden al aankondigde en waar ik werd gefileerd door de beren, lijkt in gang te zijn gezet, omdat Trump het zich gewoon niet kan veroorloven dat hij de hele US economie sloopt, omdat zijn machtsbasis dan al over 1,5 jaar marginaal geworden is. Vandaag dus de aankondiging dat er flexibiliteit is wat betreft de tarievenoorlog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kbuntu schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:33:
Vandaag dus de aankondiging dat er flexibiliteit is wat betreft de tarievenoorlog.
Is die er dan? Nog niks van gezien.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
kbuntu schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:33:
De U turn die ik twee weken geleden al aankondigde en waar ik werd gefileerd door de beren, lijkt in gang te zijn gezet, omdat Trump het zich gewoon niet kan veroorloven dat hij de hele US economie sloopt, omdat zijn machtsbasis dan al over 1,5 jaar marginaal geworden is. Vandaag dus de aankondiging dat er flexibiliteit is wat betreft de tarievenoorlog.
Volgens mij werd je met name gefileerd omdat je wat aan het redeneren was zonder dat er daadwerkelijk een feitelijke basis onder lag. Ook niet direct verkeerd of zo, een beetje redeneren/speculeren is ook leuk en prima, kan je een beetje scenario's mee schetsen en zo. Maar om dan vervolgens een soort van je gram te halen daarmee en het te hebben over een aankondiging die nog niet vaststaat vind ik ook weer vragen om gefileerd te worden ;)

Dat gezegd hebbende, zou het wel prima zijn als die aankondiging er komt, dus ik hoop gewoon dat je gelijk hebt natuurlijk :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
futures idioot groen voor de stonks

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:20
[...]

Je kan ook eens kijken naar Curve
Ik heb een deel van mijn stables geparkeerd in SCRVUSD

https://curve.fi/crvusd/ethereum/scrvUSD/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:44:
futures idioot groen voor de stonks
Mooi man

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-JNjC4utOgYOtTgLI989Ddd5XE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/GEDvOHIIh1NCRZoi7mPAnkvD.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
YES schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:41:
[...]

Volgens mij werd je met name gefileerd omdat je wat aan het redeneren was zonder dat er daadwerkelijk een feitelijke basis onder lag. Ook niet direct verkeerd of zo, een beetje redeneren/speculeren is ook leuk en prima, kan je een beetje scenario's mee schetsen en zo. Maar om dan vervolgens een soort van je gram te halen daarmee en het te hebben over een aankondiging die nog niet vaststaat vind ik ook weer vragen om gefileerd te worden ;)

Dat gezegd hebbende, zou het wel prima zijn als die aankondiging er komt, dus ik hoop gewoon dat je gelijk hebt natuurlijk :)
Nou ja, ik heb het wel degelijk onderbouwd met wat artikelen van gerenommeerde kranten. Die werden niet altijd als zodanig herkend. Je kon daaruit opmaken dat er groeiende druk aan het ontstaan was op de Trump administratie om beleid aan te passen. Ik denk dus dat dat nu aan het gebeuren is en dat we op het punt staan dat we de reversal gaan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
John245 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 20:00:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
tomtom901 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:36:
[...]

Is die er dan? Nog niks van gezien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XGju3ILx0euMLtD7VqIUM7Z0UQk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iVaRabkIlnlw5gxbw6U001PN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op maandag 24 maart 2025 @ 08:26:
[...]

Eyy inderdaad, je zou het bijna vergeten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
$MSTR tegen de +5% premarket.

ziet er goed uit, in april winst nemen still on the table :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 15:09
tomtom901 schreef op maandag 24 maart 2025 @ 11:00:
[...]

Eyy inderdaad, je zou het bijna vergeten.
Ik hou het bij hagelslag hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Holy f*ck, dat doet pijn..
Part of the game, maar toch, zelfs het zien jeukt al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Tot nu toe is T zo flexibel als een staaf ijzer, maar wat imho belangrijker is is dat hij die tarieven oplegt aan bondgenoten ipv schurkenstaten.

Het zegt daarom weinig dat hij zegt flexibel te zijn. Het zijn holle frasen die niet worden ondersteund door acties.

TL;DR: trap er nou niet in man, retoriek is bs en ik zou er niet m'n investeringen van af laten hangen.

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 24-03-2025 11:03 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
kbuntu schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:55:
[...]

Nou ja, ik heb het wel degelijk onderbouwd met wat artikelen van gerenommeerde kranten. Die werden niet altijd als zodanig herkend. Je kon daaruit opmaken dat er groeiende druk aan het ontstaan was op de Trump administratie om beleid aan te passen. Ik denk dus dat dat nu aan het gebeuren is en dat we op het punt staan dat we de reversal gaan maken.
Ja klopt, je had wel informatie/artikelen onder je beredenering liggen. Maar het blijft een soort van 'zacht' redeneren. Je kan er inderdaad uit opmaken dat er sprake is van groeiende druk, wat het gevolg van die druk gaat zijn blijft echter een inschatting, het is feitelijk niet vast te stellen tot op het moment dat het gebeurd.

Daarom zeg ik ook, wat mij betreft is een dergelijke manier van redeneren en scenario's uitdenken helemaal niet verkeerd. Je kan je er mee voorbereiden op bepaalde scenario's maar het gevaar zit hem er ook in dat dergelijke zaken echt niet vaststaan.

Sowieso vind ik het juist wel mooi dat hier van beide kanten (bearish en bullish) dingen bekeken worden. Alleen de mate van gelijk halen en elkaar soms ronduit fileren die er soms mee gepaard gaat is wat minder prettig (en onnodig). Dat jouw (optimistische) redeneringen door sommigen gefileerd worden of worden weggezet als luchtfietserij/hopium is niet helemaal eerlijk, andersom geldt namelijk in hoge mate hetzelfde. Ik reageerde net met name even omdat je met de opmerking die je maakte, het een beetje uitnodigt dat het weer uitdraait op elkaar fileren ;)
Pagina: 1 ... 162 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!