[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 161 ... 252 Laatste
Acties:
  • 925.739 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:54
Yzord schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 14:23:
[...]

Ik vraag mij soms wel eens af heh...waar is dit topic eigenlijk voor? Om anderen af te zeiken of om geld te verdienen met crypto? Want ik zie nu ineens een foto van die trump en musk met mijn post geassocieerd worden (why?) en vraag me toch wel af wat nou het doel is van dit draadje. Ik zit al sinds 2011 in crypto en ik analyseer de markt, hou het nieuws bij en anticipeer daar op en zo nu en dan wil ik gewoon een tip geven, maar op de manier hoe je dan afgezeken wordt doet mij afvragen wat men belangrijker vindt, de politiek of je gezin kunnen onderhouden?

Beetje jammer allemaal
Ik laat een bommetje vallen.. XRP. Wat wil je dan horen? :+

Signature

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 20:00
[...]

Ik vraag mij soms wel eens af heh...waar is dit topic eigenlijk voor? Om anderen af te zeiken of om geld te verdienen met crypto? Want ik zie nu ineens een foto van die trump en musk met mijn post geassocieerd worden (why?) en vraag me toch wel af wat nou het doel is van dit draadje. Ik zit al sinds 2011 in crypto en ik analyseer de markt, hou het nieuws bij en anticipeer daar op en zo nu en dan wil ik gewoon een tip geven, maar op de manier hoe je dan afgezeken wordt doet mij afvragen wat men belangrijker vindt, de politiek of je gezin kunnen onderhouden?

Beetje jammer allemaal
Als je hier alleen "koop XRP" plaatst dan kun je wat tegengas verwachten. Zie ook bullet 4 tweede deel van de forumregels.

Waarom XRP? Waarom nu?

Of je al sinds 2011 of een maand in crypto zit maakt daarin niet uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:57

Beetje jammer allemaal
Ja kweenie hoor, maar misschien moet je dan eens beginnen met je "tip" goed te onderbouwen. Als je constant de markt analyseert, het nieuws in de gaten houdt en anticipeert: deel dan niet alleen de naam van een coin die iedereen al kent, maar onderbouw dan ook waarom je dan denkt dat deze de rest gaat outperformen.

Doorgaans komt hier inderdaad een hoop onzin voorbij waar ik leuk aan meedoe, maar er komt ook genoeg serieuze content voorbij die iets dieper op de materie ingaat. De laatste dagen wat minder omdat de PA saai is, maar als je gewoon een goed onderbouwd relaas deelt over waarom je ervan overtuigt bent dat XRP het echt gaat worden, heb je veel meer kans op inhoudelijke reacties dan met een zeer summiere "graties tip: koop coin [X]" post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

mouzetc schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 14:29:
[...]

Ik laat een bommetje vallen.. XRP. Wat wil je dan horen? :+
Dat doe ik dus express, want je zit te handelen met de centen van je vrouw en kinderen (dat doen er veel, dus dat is geen gekke opmerking). Zit je in crypto dan hoor je zelf onderzoek te doen ipv maar aan te nemen wat iemand zegt erover. Alleen dan krijg je inzicht in je portfolio en alleen dan kan je groeien. Heb je geen affiniteit met je portfolio dan ga je de dips ook niet overleven.

Dus dat bommetje verhaal is zo gek nog niet. Als je investeert dan moet je er in verdiepen en niet klakkeloos achter elke koekenbakker zijn verhaal aan hollen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:56

YES

Moderator General Chat
Yzord schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 14:37:
[...]

Dat doe ik dus express, want je zit te handelen met de centen van je vrouw en kinderen (dat doen er veel, dus dat is geen gekke opmerking). Zit je in crypto dan hoor je zelf onderzoek te doen ipv maar aan te nemen wat iemand zegt erover. Alleen dan krijg je inzicht in je portfolio en alleen dan kan je groeien. Heb je geen affiniteit met je portfolio dan ga je de dips ook niet overleven.

Dus dat bommetje verhaal is zo gek nog niet. Als je investeert dan moet je er in verdiepen en niet klakkeloos achter elke koekenbakker zijn verhaal aan hollen.
Ja en om te voorkomen dat elke shiller/oplichter hier maar zo de naam van zijn muntje kan droppen in de hoop dat er hier meelezers zijn die er dom in springen zonder zich te verdiepen (en die zijn er genoeg, anders waren al die scam muntjes/rugpulls er niet geweest), is er een topic regel ingesteld om het droppen van namen/shillen zonder enige toelichting niet toe te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08-09 15:03
Ik heb momenteel redelijk wat in USDT staan, de stakingsvergoeding op bybit is helaas zwaar gezakt recent, heeft iemand een goed alternatief waar je nog wel wat rendement kan trekken op je USDT?

Online vond ik youhodler, maar de betrouwbaarheid lijkt niet geweldig. Andere opties?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16-09 20:00
YES schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 14:43:
[...]

Ja en om te voorkomen dat elke shiller/oplichter hier maar zo de naam van zijn muntje kan droppen in de hoop dat er hier meelezers zijn die er dom in springen zonder zich te verdiepen (en die zijn er genoeg, anders waren al die scam muntjes/rugpulls er niet geweest), is er een topic regel ingesteld om het droppen van namen/shillen zonder enige toelichting niet toe te staan.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/MKaulbgnjQoAAAAM/werk-sassy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11:03
TalentedMrRiple schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 14:44:
Ik heb momenteel redelijk wat in USDT staan, de stakingsvergoeding op bybit is helaas zwaar gezakt recent, heeft iemand een goed alternatief waar je nog wel wat rendement kan trekken op je USDT?

Online vond ik youhodler, maar de betrouwbaarheid lijkt niet geweldig. Andere opties?

Alvast bedankt!
Is geen antwoord op je vraag; maar vind je dat niet iet wat risicovol? Dollar is behoorlijk zwak de afgelopen weken. Op kraken krijg je ook maar 4,25%. coinbase 4,1%. De yield via AAVE zal een stuk hoger zijn, maar ik heb daar pesoonlijk geen ervaring mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
[...]

Kom dan ook met een inhoudelijk verhaal waarom XRP nu interessant is. Je zegt dat mensen niet klakkeloos maar achter iemand aan moet lopen, maar zelf kom je wel met z'n post over XRP.

Als je al zo lang meedraait dan weet je dat er heel veel crypto mensen een behoorlijk afkeer tegen Ripple hebben. Dat kan geen nieuws meer zijn...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Alvast bedankt!
Waarom twijfel je aan de betrouwbaarheid van Youhodler? Het is onmogelijk om de betrouwbaarheid van een centrale partij goed te kunnen toetsen. Maar Youhodler heeft al wel hele zware tijden doorstaan, namelijk toen de directe concurrenten zoals BLockFi en Celcius omvielen.

Anders kan je beter kijken naar decentrale plaatsen om je USDT te parkeren. Die zijn er genoeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
[...]

Wat een geblaat zeg, sorry dat ik t zeg. Dat hele verhaal wat je nu als eerste typt is uiteraard logisch, maar heeft totaal niets te maken met een soort van shill die je doet. Niet meer, niet minder. Als je een punt wilt maken, type dan gewoon een duidelijk verhaal. Maar ga er vervolgens niet later een rare draai aan geven en tevens zeggen dat ik/we zitten te handelen met geld van vrouw en kinderen. Genoeg woorden weer!

Signature

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

YES schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 14:43:
[...]

XRP is de nr.3 coin. Lijkt me duidelijk dat ik niet een scammunt aan het chillen ben toch? Want daar is die regel toch voor?

Kijk, het probleem is dat als ik hier een uitgebreide analyse doe over een coin (waar ik dus veel tijd in steek) dan zijn er 9 van de 10 mensen die je compleet afbranden of de draak met je steken, omdat men de coin kut vindt, of net op de dip verkocht hebben etc. Heb dat een paar keer geprobeerd en ik vond het niet een succes. Ik begon dan idd ook met een bommetje, werd er natuurlijk ook voor gewaarschuwd dat niet te doen en het te onderbouwen. En dan deed ik dat, werd er totaal niet op gereageerd of gewaardeerd, want men was druk met naja, andere dingen. Wel in dit topic, maar het ging totaal niet meer over crypto. Dus hup, modje erbij, posts weggehaald, maar ook die van mij. Ja, schiet mij maar lek hoor. Urenlang voor jan lul zitten typen.

Gewoon beetje jammer allemaal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
[...]

Beetje jammer allemaal
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M4-8STn4QmrY-6vROHIVRgKeod0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HlHwjAUFSVYrzItDCYl8fXTj.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11:03
Yzord schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 15:17:
[...]

XRP is de nr.3 coin. Lijkt me duidelijk dat ik niet een scammunt aan het chillen ben toch? Want daar is die regel toch voor?

Kijk, het probleem is dat als ik hier een uitgebreide analyse doe over een coin (waar ik dus veel tijd in steek) dan zijn er 9 van de 10 mensen die je compleet afbranden of de draak met je steken, omdat men de coin kut vindt, of net op de dip verkocht hebben etc. Heb dat een paar keer geprobeerd en ik vond het niet een succes. Ik begon dan idd ook met een bommetje, werd er natuurlijk ook voor gewaarschuwd dat niet te doen en het te onderbouwen. En dan deed ik dat, werd er totaal niet op gereageerd of gewaardeerd, want men was druk met naja, andere dingen. Wel in dit topic, maar het ging totaal niet meer over crypto. Dus hup, modje erbij, posts weggehaald, maar ook die van mij. Ja, schiet mij maar lek hoor. Urenlang voor jan lul zitten typen.

je hoeft geen uitgebreide analyse te geven, dat zegt niemand. liever kort enkele argumenten waarom xrp op dit moment een buy is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Die analyse doe je toch al. Voor jezelf. Deze hier vervolgens delen is een kleine moeite. Als je dat een paar keer doet en je blijkt achteraf goed te zitten, dan ga je duimpjes harken als een malle kan ik je vertellen. Je moet dus een beetje reputatie opbouwen. Er zijn al zoveel zelfbenoemde kwaliteits-analisten gekomen en weer vertrokken hier dat niemand hier zomaar iets meer aanneemt. En terecht natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:05

knakworst

Get more sats!

Alvast bedankt!
Bij youhodler is usdt feestje ook afgelopen. Alleen wirex kan ik nog vinden. Maar ik zou het gewoon lekker omzetten naar usdc. Dan heb je meer platforms, zoals nexo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Kutmods

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10:10
Zit iemand weer XRP te shille?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KoClbb-o_ZiDvOevO7K5wGwkT8w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/t0f7VmBKARCqPqPfVtIsXSt1.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Alle coins gaan ruk. Af en toe hikt er nog eentje naar boven, maar al die mooie praat over XRP. "Het gaat naar $5", "het wordt $10", etc, etc. Ik zie nog steeds hetzelfde niveau. Copy-paste random cryptonews generators.

Ik ben blij als ik er nog iets van winst uit haal, weg ermee en ik word dan liever maxi.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kbuntu
ByteMe_ schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 15:41:
Alle coins gaan ruk. Af en toe hikt er nog eentje naar boven, maar al die mooie praat over XRP. "Het gaat naar $5", "het wordt $10", etc, etc. Ik zie nog steeds hetzelfde niveau. Copy-paste random cryptonews generators.

Ik ben blij als ik er nog iets van winst uit haal, weg ermee en ik word dan liever maxi.
XRP was leuk begin/mid 2024 toen iedereen nog dacht dat we een altseason kregen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rs8U8HYmj6mBK46T5jJ52XYWx4s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1EM6K4Saqdg8XqE6aN0Xef4L.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:33
[...]

Beetje jammer allemaal
Misschien is het plaatje van Trump en Elon, met de bijbehorende tekst, wel een reeds bestaand plaatje op internet.
Best wel een aantal vaste gasten in dit stamcafé hebben zelf ook een zakje XRP. Waaronder ikzelf. Niet zoveel meer als vóór de explosieve groei in november. Als er geld mee te verdienen valt in zo’n coin prima. Maar dat is Fartcoin ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeeS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:09

Alvast bedankt!
Je kan op Bybit blijven en een deel in USDE aanhouden. Hoef je niet te staken oid maar gewoon in je account. Wekelijks wordt de APR aangepast, inmiddels staat deze op 6%.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Wat @Gelukszoekr zegt slaat de spijker op zijn kop.
1. Je hebt de analyse al gedaan dus deel hem meteen ipv bommetjes te droppen. Bommetjes droppen (of gewoon zomaar een muntje noemen) wordt gewoon niet gewaardeerd, buiten dat het dus niet mag.
2. Alts worden vaak compleet afgefakkeld hier, soms terecht, vaak onterecht. Als je een analyse doet en gedegen onderbouwing geeft en er wordt lelijk op ingehakt, kan je ook dat rapporteren en aankaarten bij de mods.
3. Blijk je een betrouwbare bron/analyticus en niet zomaar de eerste de beste bommetjes-dropper dan zullen de negatieve geluiden vanzelf minder worden en de duimpjes/positieve reacties sneller volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Iets met anaal. Weet ik veel. Diarree = exit liquidity.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
VrijMiBo in het zonnetje, voor mij even geen charts of crypto meer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/alhA727lqXHofEWlqJCFLXR3xzs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xDyUmUzTzrd7qwzTr0IOQu9j.jpg?f=fotoalbum_large

Als dit gerapparteerd wordt is het pure jaloezie.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Guere
YES schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 16:30:
Iets met anaal. Weet ik veel. Diarree = exit liquidity.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mp5fZEwDt5OW3GMOeJj_zgsNHi0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IPo7otyINe79LJNjOMYOo4aF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Guere op 21-03-2025 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 16:32:
VrijMiBo in het zonnetje, voor mij even geen charts of crypto meer.

[Afbeelding]

Als dit gerapparteerd wordt is het pure jaloezie.
Ik heb mn credits wel weer verbruikt voor vandaag anders had ik het gedaan.

:9B dan maar. Ik trek nog een schulti open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Haha, hijs leuk. Maarja, made my point natuurlijk ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
*knip* onnodig

[ Voor 109% gewijzigd door Moiety op 21-03-2025 18:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 11:13
Jij speelt modje ouleh?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Zelfcensuur, onder het strenge regime van YES, TOMTOM en TARO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:58
oh, wist niet eens dat LG NFT's verkocht:

nieuws: LG stopt met verkopen van nft's via televisies

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

*knip… dit pakte anders uit

[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 21-03-2025 20:01 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ok nieuwe fase in de slowchat. Je post wat en haalt het snel maar weer weg voordat @YES langskomt. Angsthazen. Grow some balls.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
Darrell schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 20:26:
Ok nieuwe fase in de slowchat. Je post wat en haalt het snel maar weer weg voordat @YES langskomt. Angsthazen. Grow some balls.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EfjS90IwvJeEXjdIDP721g-GfRU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fvJbVFzmtQMiqej72Yy5kQJP.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
Darrell schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 20:26:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aeBP41tJRdf83kB8HvIdmKXeEAQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/J6ABZsAqvm87ODz8oMyVR7Ds.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ze verkopen niet eens echt TVs, maar beeldschermen met een onbruikbaar OS er op. Weet iemand hoe en waardoor je dat kan vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 19:31
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 21:01:
[...]

Ze verkopen niet eens echt TVs, maar beeldschermen met een onbruikbaar OS er op. Weet iemand hoe en waardoor je dat kan vervangen?
Nieuwe tv :+
LG werkt hier prima. OS ook. Zeker na jailbreak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 21:01:
[...]

geen idee, ik heb geen smart tv, onze tv is zeker 12+ jaar oud

nothing stops this train

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Moiety
Kol Nedra schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 21:30:
[...]

Drink er eentje van mij, Kol!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NKYrQ-Moh_STMIiO3RWl91y6nhw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AsjfytlCfYVM71uegBtKNh8t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 21:30:
[...]

2009 hier. Perfect. Full hd jongeh

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Hier een tv die ook al een paar jaar oud is. Tweedehands gekocht.

Iets ingebrand, zelfs als die uitstaat… there is no second….
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7gTdKIFx19zfNGSCEQYwQIHF1NE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XuXv6Pif4P6sildzHhRB34SM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 11:02

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8nlxhmEuh51ZAm4iu7NTwykvdJY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ykbgA6e5p8Ik7P5A81lqnz3H.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 22:11:
[...]

2009 hier. Perfect. Full hd jongeh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UY59AKhc8t1aqZ7B2Hj8a7HA4Nk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wvczDKE9Rtk0HzEjZGIJeZDS.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

$84.3k guys! CME GAP.

Dit weekend naar naar de low 80's met lage liq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Vanavond heb ik op coinbase twee verkoop orders geplaatst en beide zijn gehit. Het btc bedrag was bij beide orders exact hetzelfde.

De eerste heb ik verkocht op 77.761(in 13x gevuld) en daarbij moest ik 55 euro fee betalen.

De tweede verkocht ik op 77.730 (in 1x gevuld) en toen hoefde ik "maar" 24 euro ff betalen.

Waar zit dat verschil in? Mogelijk in hoevaak de order gevuld is? Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Schrale Atser is een iuitdrukking die ik lang niet meer gehoord heb. En me nu afvraag: waar komt hij eigenlijk vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

knackje schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 23:09:
Vanavond heb ik op coinbase twee verkoop orders geplaatst en beide zijn gehit. Het btc bedrag was bij beide orders exact hetzelfde.

De eerste heb ik verkocht op 77.761(in 13x gevuld) en daarbij moest ik 55 euro fee betalen.

De tweede verkocht ik op 77.730 (in 1x gevuld) en toen hoefde ik "maar" 24 euro ff betalen.

Waar zit dat verschil in? Mogelijk in hoevaak de order gevuld is? Iemand enig idee?
Heeft coinbase misschien een minimum fee? Or zijn het grote bedragen en ging je naar een ander fee-percentage omdat je een x bedrag had verhandeld deze maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

knackje schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 23:09:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r8EHMqJikljwekHuHm2ligvXUqM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1M4dcyne3hNBlWuEm0WIP5PA.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 00:11:
[...]

Schrale Atser is een iuitdrukking die ik lang niet meer gehoord heb. En me nu afvraag: waar komt hij eigenlijk vandaan?
Etymologie: waar komt het woord vandaan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Pac62quDIVuGo85OgOttzsx698=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cHA2lzeFxZvFC75GnvjrWHdn.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/63YvEaMy8SoPmkTE9LI0rPTenWQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3GVPX8ISHvRU7BOsgy1ITOS0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Moiety op 22-03-2025 06:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
en nog een dag groen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JbZMRYphuapdQlidHsqf8ZL2Wzk=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lQBIm0SCjcEFKZovuV79qsO2.jpg?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Just follow the smart money

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
kbuntu schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 07:27:
[...]

Just follow the smart money
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dzpzJm0qdXZcoq7ogLlKa2cPwrE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LONDgoBd2N1OgtoqTQhqDRGZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 00:11:
[...]

Dat was @Gelukszoekr . Al weet ik niet of dat een koosnaampje van Japie was of iemand anders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ci9_MpPaLAamLyRUeGeFDeeZlwY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Z8paYwth77TMCcK1Rw3ZQNyS.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Alpina schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 07:51:
[...]

Dat was @Gelukszoekr . Al weet ik niet of dat een koosnaampje van Japie was of iemand anders.

[Afbeelding]
Was iemand anders die mij zo noemde, weet niet meer wie. Is ook alweer jaren geleden. Maar die term is wel blijven hangen haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 07:57:
[...]

Was iemand anders die mij zo noemde, weet niet meer wie. Is ook alweer jaren geleden. Maar die term is wel blijven hangen haha
Zie t nu, ere aan @mannowlahn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 00:14:
[...]

Heeft coinbase misschien een minimum fee? Or zijn het grote bedragen en ging je naar een ander fee-percentage omdat je een x bedrag had verhandeld deze maand?
Tnx. Het is idd een ander fee percentage. Ik zag dat dit komt door de makers of takes fee. Afhankelijk of ik een limit order plaats of direct voor een x bedrag koop.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 07:58

tomtom901

Moderator General Chat
BTC be like

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/evD2jr3Q6IUfYJui9wWmlSxu4jI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/gnna0xYIotec2BmzeFCtSXFl.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
Als zelfs jij capituleert en vanwege de stilte memes gaat plaatsen dan weet je inderdaad hoe laat het is.

Saaie BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:13:
[...]

Als zelfs jij capituleert en vanwege de stilte memes gaat plaatsen dan weet je inderdaad hoe laat het is.

Saaie BTC.
Ja mag wel weer eens wat gebeuren.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
tomtom901 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:14:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9o6BFXQhN4xwvjVzUyvgBr3X9M4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/QYASabMosGSs3KaZ7CeL0kSK.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
tomtom901 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:14:
Tsja, eens. Die bearish rising wedge heeft niet echt uitgespeeld. Lijkt nu gewoon een stijgend kanaaltje te zijn. Nog steeds vrij bearish lijkt mij na zo'n drop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nwSF6fRC2ayHmJogCpQ5GFaO6n4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sQILfwOHtbjGwjB7VQrGUJGr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:27

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ach, dalende crypto. Er zijn ergere dingen in de wereld...

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Qjv1vm9f/20250322-162825.jpg

* sh4d0wman fietst er weer van tussen.

@Pexow valet parking bij een luxe hotel/restaurant iets voor je? :P Verdient nog beter dan McD burgerflipper.

[ Voor 22% gewijzigd door sh4d0wman op 22-03-2025 10:37 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 00:22
Porschebestuurder zonder Porsche :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Pexow op 22-03-2025 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 16-09 14:42
Guere schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:22:
[...]

Tsja, eens. Die bearish rising wedge heeft niet echt uitgespeeld. Lijkt nu gewoon een stijgend kanaaltje te zijn. Nog steeds vrij bearish lijkt mij na zo'n drop.

[Afbeelding]
Ik verwacht nog een nieuwe aanval op de 85.4 / 86.2 regio. Daar zullen we waarschijnlijk weer ergens rejected worden met een nieuwe test van de 80.5 support zone.

Ik heb nog een long lopen met een tp op 84.9xx. Afhankelijk van de reactie in de resistance zone short ik tot de 80.5 support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9mkjli05WsrqmwHm0UymDeBmpgU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/50BaHoEAkRm8iPEVk7Tgo8DQ.gif?f=user_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Op deze manier wordt een spaarrekening rendabeler.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Dat was in de tijd dat jij met een budgetticket opgevouwen in een vliegtuig zat om met de besparing 8 maanden een schoonmaakster kon bekostigen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JV10dvsHdPUWOF_WOxX7cGRc71c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q7bUzSaOcG7Oe5JgwT6POIN4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Darrell schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 17:05:
[...]

Dat was in de tijd dat jij met een budgetticket opgevouwen in een vliegtuig zat om met de besparing 8 maanden een schoonmaakster kon bekostigen.
[Afbeelding]
Zo ben ik nog steeds hoor :p En blijkbaar is dat nogal opvallend. Je moet keuzes maken waar je geld aan uit wilt geven toch? :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 17:08:
[...]

Zo ben ik nog steeds hoor :p En blijkbaar is dat nogal opvallend. Je moet keuzes maken waar je geld aan uit wilt geven toch? :)
Het was opvallend omdat dit niet enige was. Onder andere het cuore ice tea verhaal speelde toen ook geloof ik.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 10:39
De bodem in de slowchat is wel bereikt. Moon soon!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0uRcTaX1-qqqWUcdxWobnok5C84=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dkkn3JoXUQeakfRbbeTDes8E.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Schrale atser award is trouwens een compliment: dan weet je dat je goed bezig bent en dus meer gem % sats kan stacken dan iemand die geen schrale atser is ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
Kol Nedra schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 18:57:
Schrale atser award is trouwens een compliment: dan weet je dat je goed bezig bent en dus meer gem % sats kan stacken dan iemand die geen schrale atser is ;)
Als ik langer dan 6 uur moet vliegen ga ik echt niet economy zitten. Dan maar minder sats, gemak en luxe maken het leven aangenamer, een grotere btc bag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
JW04 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 19:10:
[...]
Als ik langer dan 6 uur moet vliegen ga ik echt niet economy zitten. Dan maar minder sats, gemak en luxe maken het leven aangenamer, een grotere btc bag niet.
ik heb nog nooit gevlogen, zo duur was vliegen toch niet? ik lees en hoor wel eens dat je bijv voor €50 naar Polen oid kan vliegen.

het schijnt dat treinen duurder is.

ben het het wel met je eens dat je jezelf moet verwennen, je hoeft niet altijd een schrale atser te zijn ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 22-03-2025 19:16 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dit is overigens niet echt maar wel erg leuk gedaan:

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 22-03-2025 19:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 19:13:
[...]

ik heb nog nooit gevlogen, zo duur was vliegen toch niet? ik lees en hoor wel eens dat je bijv voor €50 naar Polen oid kan vliegen.

ben het het wel met je eens dat je jezelf moet verwennen, je hoeft niet altijd een schrale atser te zijn ;)
Vliegen doe ik altijd gratis in die rollercoaster gif als er wat gaande is in de wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Ik ken dit nog van de middelbare school. Noord-Holland, vorig millennium. Schraal wel uitgesproken als skraal.
Daarmee wel een oude uitdrukking, maar de oorsprong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 17:08:
[...]

Of gewoon voor meer geld zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
[...]

Dat is onjuist. Daarnaast gaat er geen trein naar bijvoorbeeld Bali. Tussen economy en business class zit wel zo'n 3k verschil. Dat heb ik er wel voor over.

Leven van je investeringen inderdaad, niet andersom.:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Dit hangt er allemaal vanaf waar en hoe. Als je een beetje flexibel en op tijd bent kun je binnen Europa nog steeds wel voor minder dan 100 euro vliegen. Maar de trein is precies hetzelfde, ik heb van de zomer een nachttrein naar Slovenië, met slaapplek, voor €130. En vorige week zat ik in de hogesnelheidslijn van Madrid naar de Spaanse kust voor €15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:23
Sinds 15:00 zijn we al ruim 260 dollar omhoog gegaan in een praktisch rechte lijn. Is de bodem in? En gaan we de 280 dollar omhoog nog halen vandaag? :z

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
JW04 schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 19:10:
[...]
Ik vlieg nog wel eens prive naar de andere kant van de wereld. Dan kan je rechtstreeks boeken vanaf ~€1300 economy. Maar dat vind ik best veel geld. Ik vind het wel een sport om goedkoop te vliegen. Ik stap wel 1 of 2x over. Dan ben je soms wel 24 uur onderweg, maar vind dat niet zo'n probleem. Dan kost het meestal zo'n €600-€700.

En je maakt van alles mee. Zo heb ik wel eens een connectie gemist door een defect toestel, of een noodlanding vanwege iemand die onwel werd. Als je meer dan 4 uur vertraging oploopt krijg je iets van 80% van je ticketprijs weer terug. Helemaal prima :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 21:27
Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 20:18:
[...]

Ik vlieg nog wel eens prive naar de andere kant van de wereld. Dan kan je rechtstreeks boeken vanaf ~€1300 economy. Maar dat vind ik best veel geld. Ik vind het wel een sport om goedkoop te vliegen. Ik stap wel 1 of 2x over. Dan ben je soms wel 24 uur onderweg, maar vind dat niet zo'n probleem. Dan kost het meestal zo'n €600-€700.

En je maakt van alles mee. Zo heb ik wel eens een connectie gemist door een defect toestel, of een noodlanding vanwege iemand die onwel werd. Als je meer dan 4 uur vertraging oploopt krijg je iets van 80% van je ticketprijs weer terug. Helemaal prima :)
Defect toestel doordat de piloot onwel werd, en daardoor een noodlanding moest maken. >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Lang geleden, is er een internationale afspraak gemaakt geen belasting te heffen op kerosine om de luchtvaart een boost te geven. Dit heeft er voor gezorgd dat vliegen eigenlijk veel te goedkoop is.

Veel landen willen hier wel vanaf, maar zijn bang dat reizigers en luchtvaartmaarschappijen vervolgens zullen uitwijken naar andere locaties. Een bijzondere padstelling wel.

Mand.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:47
Darrell schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 17:14:
[...]

Het was opvallend omdat dit niet enige was. Onder andere het cuore ice tea verhaal speelde toen ook geloof ik.
2022? mannowlahn in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22"

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JW04
[...]

Dat zijn interessante keuzes. Ik zou die niet snel maken, tijd en gemak is wat mij betreft belangrijker. Desalniettemin, vind ik het "sport" onderdeel ervan wel interessant. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Gaat de rising wedge dan eindelijk naar beneden uitbreken?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MjbzAbpInoATFBIwm4geRtq-FoE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gwuCYKaVl0kDrmmrqMueCtji.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Taro schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 22:13:
Gaat de rising wedge dan eindelijk naar beneden uitbreken?
[Afbeelding]
die groene streepjes zijn allemaal kooporders toch?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 22:47:
[...]

die groene streepjes zijn allemaal kooporders toch?
Ja, hopende dat de bearmarket nog niet is gestart.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik ben sprakeloos, blij dat ik mijn OLED op vivid had gezet want HOLY F*ck het spatte van het scherm af

BTC €94.837,08

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 20:41:
[...]

Lang geleden, is er een internationale afspraak gemaakt geen belasting te heffen op kerosine om de luchtvaart een boost te geven. Dit heeft er voor gezorgd dat vliegen eigenlijk veel te goedkoop is.

Veel landen willen hier wel vanaf, maar zijn bang dat reizigers en luchtvaartmaarschappijen vervolgens zullen uitwijken naar andere locaties. Een bijzondere padstelling wel.

Mand.
Je bedoelt denk ik de Chicago Convention van 1944 - maar daar staat dit gek genoeg helemaal niet in, maar dat wordt wel altijd aangehaald om aan te geven waarom het niet zomaar te veranderen valt.

Overigens zou het belasten van kerosine vliegen nog steeds niet per se duurder maken dan de trein. Als ik een vliegtuig heb, kan ik dat in 14 uur ongeveer 4 keer van Amsterdam naar Berlijn en terug laten vliegen. Met een trein kan ik 1 keer heen en weer. Verder heeft die trein allemaal rails nodig die onderhouden moet worden, etc, terwijl een vliegtuig slechts luchtverkeersleiding behoeft. (Een nieuw vliegtuig is wel weer ongeveer 2 tot 3 keer zo duur als een trein.) Je moet vliegen echt behoorlijk belasten om de trein goedkoper te maken. Of natuurlijk gewoon korte vluchten (op kerosine) verbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Is de andere kant van de wereld in dit geval letterlijk Australië? Want dan wil ik graag weten hoe dat voor €700 kan.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Oh, sorry, per abuis in het vliegen op dinosap topic beland?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 11:02

Vis

Taro schreef op zondag 23 maart 2025 @ 00:22:
Oh, sorry, per abuis in het vliegen op dinosap topic beland?
Zal weer even ontopic gaan met een reality check:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ZDmfCekaetxZMSIruGfqMwDeyc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KCNBRexOMVQBqPIZggYfuiRe.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 00:22
Glenn Hoddle schreef op zondag 23 maart 2025 @ 00:16:
[...]

Je bedoelt denk ik de Chicago Convention van 1944 - maar daar staat dit gek genoeg helemaal niet in, maar dat wordt wel altijd aangehaald om aan te geven waarom het niet zomaar te veranderen valt.

Overigens zou het belasten van kerosine vliegen nog steeds niet per se duurder maken dan de trein. Als ik een vliegtuig heb, kan ik dat in 14 uur ongeveer 4 keer van Amsterdam naar Berlijn en terug laten vliegen. Met een trein kan ik 1 keer heen en weer. Verder heeft die trein allemaal rails nodig die onderhouden moet worden, etc, terwijl een vliegtuig slechts luchtverkeersleiding behoeft. (Een nieuw vliegtuig is wel weer ongeveer 2 tot 3 keer zo duur als een trein.) Je moet vliegen echt behoorlijk belasten om de trein goedkoper te maken. Of natuurlijk gewoon korte vluchten (op kerosine) verbieden.
En nog belangrijker. Een vliegtuig kan in de winter naar de wintersport en in de zomer naar de Spanje. Daarbij is het energieverbruik van een hogesnelheidstrein ook enorm,maar dat kan theoretisch groene energie zijn. De oplossing zit hem dus in een sterk railnetwerk als backbone en vliegen voor extra capaciteit en flexibiliteit.

Nu terug naar crypto. Volgende week naar Japan van de cryptogains. Wel economy want we zitten in de bearmarket….
Pagina: 1 ... 161 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!