Never ever financial advice...
Euro toch...zwembroek schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:18:
[...]
Ik heb ze zelf rond 1575 staan. Kan lager maar ik wil die mogelijke kans niet missen.
BTC €94.837,08
Euro? Op je muil gauw.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
• onder de $4000
• $4000 - $9000
• $9000 - $17500
• $17500 - $28500
• $28500 - $36000
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ahh de corona dip, ik weet het nog, bijna 3000 in euro want ik had toen nog een discussie met mijn vrouw om er wel of niet 1 te kopen. Uiteindelijk niet gedaan omdat we midden in een verbouwing zaten.Gelukszoekr schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 12:00:
Exact 5 jaar geleden 13 maart 2020 was een crash van de Bitcoin prijs. Zonder te spieken, tot welke prijs zakte Bitcoin 5 jaar geleden?
• onder de $4000
• $4000 - $9000
• $9000 - $17500
• $17500 - $28500
• $28500 - $36000
Tussenstand:
[Afbeelding]
spoiler:
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Gelukszoekr schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 12:00:
Exact 5 jaar geleden 13 maart 2020 was een crash van de Bitcoin prijs. Zonder te spieken, tot welke prijs zakte Bitcoin 5 jaar geleden?
• onder de $4000
• $4000 - $9000
• $9000 - $17500
• $17500 - $28500
• $28500 - $36000
Tussenstand:
[Afbeelding]
spoiler:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
De eerste variant had ik eind 2019 opgelopen en ik kan nog steeds niet goed ruiken. Ons restaurant was net verplicht dicht dus geen inkomen. Toen Bitcoin op weg naar $0, quarantaine hotel naast ons waar iemand van 10 hoog naar beneden sprong. Brrrr en het lab in China draait nog vrolijk door. Tot de volgende misser
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Je runt je eigen restaurant?sh4d0wman schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 12:13:
@Gelukszoekr ha de covid dip, het bedrag staat in mijn geheugen gegrift.
De eerste variant had ik eind 2019 opgelopen en ik kan nog steeds niet goed ruiken. Ons restaurant was net verplicht dicht dus geen inkomen. Toen Bitcoin op weg naar $0, quarantaine hotel naast ons waar iemand van 10 hoog naar beneden sprong. Brrrr en het lab in China draait nog vrolijk door. Tot de volgende misser
[ Voor 9% gewijzigd door Guere op 13-03-2025 12:32 ]
Bat on the menu!Guere schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 12:32:
De enige persoon hier die echt pasta rekteroni op het menu kan zetten!En buiten op het restaurantbord dan uiteraard "Looks like [...] is back on the menu!" schrijven.
Maktub
Orders staan erin maar die staan toch nog 10%+ lager, zou wel ontzettend pijn doen als deze worden gehit
BTC €94.837,08
5 jaar eigenlijk is het nog niet zo gek lang geleden en toch is de prijs al zo explosief gestegen
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XYAj4RbL5CbmVDATIKH993aQ.jpg?f=user_large)
Iets met een gevolg op een Whisky tax (bron: Telegram maar ook vindbaar binnen nieuwsberichten online):
EU has just put a nasty 50% Tariff on Whisky. If this Tariff is not removed immediately, the U.S. will shortly place a 200% Tariff on all WINES, CHAMPAGNES, & ALCOHOLIC PRODUCTS COMING OUT OF FRANCE AND OTHER E.U. REPRESENTED COUNTRIES- TRUMP
Op basis van de huidige ontwikkelingen zijn er weinig redenen om te verwachten dat ETH het in de toekomst beter gaan doen, dan de rest. Kunnen natuurlijk altijd ontwikkelingen plaatsvinden, die daar verandering in brengen, dus goed om het in de gaten te houden en flexibel te blijven in je thesis.Pinsa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:55:
[...]
De L2 chains op ETH hebben ook meegdragen aan de tegenvallende prijs, ben wel benieuwd of ETH de volgende cycle word ingehaald door een andere coin maar de marketcap is nog steeds heel erg groot. Maar als second best zijn er toch wel coins die veel beter gepresteerd hebben kijk bv naar SOL, @jvel92 deelde ook al dat ETH aan meer marketing gaat doen dus misschien gaat er toch nog het een en ander veranderen de komende tijd voor ETH.
Only time will tell
Vergelijkbare gedachten heb ik over SOL.
Denk dat het interessanter gaat zijn om te investeren in apps/protocollen met daadwerkelijke gebruikers en winst maken.
Mijn eigen werk is, als echte tweaker, digitaal.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
[ Voor 17% gewijzigd door Guere op 13-03-2025 13:32 ]
ik had lager verwacht net als gisteren, maar 0% had ik niet gedacht. DAs wel bizar. Dit is wel een duidelijk signaal iigGuere schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:32:
Wtf, PPI is 0%? Die zag ik ff niet aankomenForecast was 0,3%.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
met een paar klikken heb je je geregistreerd.kbuntu schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:56:
Hebben jullie ook in de app van deGIRO gezien dat ze cryptohandel gaan aanbieden?
opzich zie ik het wel zitten om bijv wat bitcoin te kunnen stallen op DeGiro, tenminste als dat zo gaat werken. we zullen het wel zien
nothing stops this train
Zoals HYPE. Maar ook die gaat naar de tering in een berenmarkt.jvel92 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:21:
[...]
Op basis van de huidige ontwikkelingen zijn er weinig redenen om te verwachten dat ETH het in de toekomst beter gaan doen, dan de rest. Kunnen natuurlijk altijd ontwikkelingen plaatsvinden, die daar verandering in brengen, dus goed om het in de gaten te houden en flexibel te blijven in je thesis.
Vergelijkbare gedachten heb ik over SOL.
Denk dat het interessanter gaat zijn om te investeren in apps/protocollen met daadwerkelijke gebruikers en winst maken.
Apart idd. Wenn moonanti elppa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:34:
[...]
ik had lager verwacht net als gisteren, maar 0% had ik niet gedacht. DAs wel bizar. Dit is wel een duidelijk signaal iig
ja bijna corona waarden. Toen ging ie onder 0
Zie niks in de app, maar niet heel spannend. De Giro kennende gaan ze een custody fee rekenen en dan kun je net zo goed één van de ETF's kopen (bijv. 21Shares Bitcoin Core tegen een fee van 0,21%).kbuntu schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:56:
Hebben jullie ook in de app van deGIRO gezien dat ze cryptohandel gaan aanbieden?
klein beetje maar. Niet noemenswaardig, zeker niet ivm afgelopen 2 weken. Maar verwacht nog wel actie laterzwembroek schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:49:
Futures vooralsnog rood.
Wilde net zeggen, markt weet nog niet helemaal wat er van te maken lijkt tanti elppa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:51:
[...]
klein beetje maar. Niet noemenswaardig, zeker niet ivm afgelopen 2 weken. Maar verwacht nog wel actie later
Goed nieuws (voorbode voor afkoeling van de inflatie voor eindgebruikers) is nu weer slecht nieuws? Bevestiging dat de economie verder aan het afkoelen is en dat voedt de angst op een recessie weer?zwembroek schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:49:
Futures vooralsnog rood.
Het is allemaal lastig te volgen.
Je kan er toch niets van op aan. Wat dik groen opent is in de loop van de dag weer rood en visa versa.anti elppa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:51:
[...]
klein beetje maar. Niet noemenswaardig, zeker niet ivm afgelopen 2 weken. Maar verwacht nog wel actie later
Ja dat hakt er dan wel ff in.sh4d0wman schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:27:
@Darrell het restaurant is van mijn vrouw maar als ik het lief vraag mag ik er best pasta rekteroni op het menu zetten.Ik help wel eens voor de digitale of financiele kant maar ga niet koken of afwassen haha. Er past een gast of 100 in dus als dat weg ineens valt tijdens covid ....
Mijn eigen werk is, als echte tweaker, digitaal.
Goed voor elkaar daar!
dat sowieso, gaat alle kanten op. En als het te goed gaat knalt die rotte pompoen er gewoon weer 100% extra heffing voor huttekuttevreugde de deur uit zodat alles weer rood iszwembroek schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:52:
[...]
Je kan er toch niets van op aan. Wat dik groen opent is in de loop van de dag weer rood en visa versa.
ja de reactie is nu eigenlijk normaler dan de reacties afgelopen maanden. alles was toen omgekeerd. Korte termijn is dit slecht, want economie naar de kloten, dus aandelen zakken, pas als rente zakt word het groen.BTC100K2021 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:52:
[...]
Goed nieuws (voorbode voor afkoeling van de inflatie voor eindgebruikers) is nu weer slecht nieuws? Bevestiging dat de economie verder aan het afkoelen is en dat voedt de angst op een recessie weer?
Het is allemaal lastig te volgen.
My fiat body is readyanti elppa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:58:
[...]
ja de reactie is nu eigenlijk normaler dan de reacties afgelopen maanden. alles was toen omgekeerd. Korte termijn is dit slecht, want economie naar de kloten, dus aandelen zakken, pas als rente zakt word het groen.
Niet als een langdurige recessie plaatsvindt. Dat is de angst die er momenteel heerst.anti elppa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 13:58:
[...]
ja de reactie is nu eigenlijk normaler dan de reacties afgelopen maanden. alles was toen omgekeerd. Korte termijn is dit slecht, want economie naar de kloten, dus aandelen zakken, pas als rente zakt word het groen.
Het kan mij ook niet diep genoeg gaan die stock market. Meeste geld wordt verdient in de beer.
Ligt eraan hoe je in positie zit lijkt me. Ik vind dat soort berichten altijd een beetje flauw als ‘ik sta gelukkig langs de zijlijn’. Er zijn mensen hier dan ook gewoon veel geld verliezenzwembroek schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:02:
[...]
Het kan mij ook niet diep genoeg gaan die stock market. Meeste geld wordt verdient in de beer.
Dat is balen, echter een eigen keuze. Als ik geld misloop door niet in positie te zitten wordt er toch ook gewoon moon geroepen?kbuntu schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:05:
[...]
Ligt eraan hoe je in positie zit lijkt me. Ik vind dat soort berichten altijd een beetje flauw als ‘ik sta gelukkig langs de zijlijn’. Er zijn mensen hier dan ook gewoon veel geld verliezen
Dat is een ding wat zeker iszwembroek schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:02:
[...]
Imo is deels in cash ook gewoon een (valide) positie in elke strategie. Je weet wel, kopen op rood, verkopen op groen enzo.kbuntu schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:05:
[...]
Ligt eraan hoe je in positie zit lijkt me. Ik vind dat soort berichten altijd een beetje flauw als ‘ik sta gelukkig langs de zijlijn’. Er zijn mensen hier dan ook gewoon veel geld verliezen
Je moet altijd deels in cash zitten, maar dat was ook totaal niet mijn punt..tomtom901 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:18:
[...]
Imo is deels in cash ook gewoon een (valide) positie in elke strategie. Je weet wel, kopen op rood, verkopen op groen enzo.
Dan begrijp ik je punt niet. Als mensen short gaan en de boel gaat moon, dan verliezen ze ook geld. Zelfde geldt andersom. Dan is in cashpositie zitten toch precies hetzelfde. Iedereen bekijkt het altijd vanuit je eigen perspectiefkbuntu schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:21:
[...]
Je moet altijd deels in cash zitten, maar dat was ook totaal niet mijn punt..
Sorry maar dat zijn eigen keuzes. Ik gun iedereen zijn gains. Maar daarom mag ik wel mijn voorkeur uitspreken. Feit is dat het meeste geld verdient wordt in een beer market. Ik heb zelf ook veel virtuele gains laten verdampen. Je kan ook dom in positie blijven zitten terwijl we al tijden in een downtrend zitten. Daarnaast zitten we nu alweer een tijd onder de BMSB. Ik kan niet rekening met iedereen houden. Ik probeer ook gewoon weer wat winst te maken en dan zie ik graag de boel crashen. Wetende dat het tijdelijk is. Alles gaat vanzelf weer omhoog.kbuntu schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:05:
[...]
Eindelijk zal die zilvermijn die ik kreeg van een Nigeriaanse prins beginnen opbrengen.Alpina schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 00:36:
@sh4d0wman
[Afbeelding]
Zou het, na al die jaren?
[Afbeelding]
Er is ook een verschil tussen persoonlijk iemand uitlachen of verlies toewensen en een wens uitspreken voor waar je wil dat de koers heengaat.
Vrij recent vond ik het hier ook niet zo aardig toen het sfeertje "haha gerechtigheid" ontstond nadat een aantal mensen eerlijk deelden dat hun orders niet waren gehit tijdens de dip. Toen was het net zo goed niveautje "eigen schuld had je maar niet zo laag moeten inzetten". Dat vond ik zelfs nog wel wat persoonlijker dan deze opmerking, omdat die specifiek ontstonden als reactie op die verhalen. Zwembroek sprak hier verder niemand aan en wenste niemand verliezen toe.
Sterker nog, hij geeft aan dat hij wil inkopen dus hij wenst niemand verliezen toe: als je gewoon HODL't ga je vanzelf weer gezamenlijk omhoog. Wellicht de een met een iets hogere ROI dat de ander.
Nou zo grappig vind ik ze anders niet, ik ben altijd de l*l, is het niet met een Fiat dan wel met kip kerrie.Guere schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:36:
Even de overduidelijk grappig bedoelde "trein gemist" gifjes erbuiten gelaten:
Je bent inderdaad wel een dankbaar onderwerp als ik even het archief op naam sorteertomtom901 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:38:
Nou zo grappig vind ik ze anders niet, ik ben altijd de l*l, is het niet met een Fiat dan wel met kip kerrie.![]()
![]()
Tot je op een dag wakker wordt en ie gaat niet meer omhoog zonder blauw pilletje.zwembroek schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:27:
[...]
Sorry maar dat zijn eigen keuzes. Ik gun iedereen zijn gains. Maar daarom mag ik wel mijn voorkeur uitspreken. Feit is dat het meeste geld verdient wordt in een beer market. Ik heb zelf ook veel virtuele gains laten verdampen. Je kan ook dom in positie blijven zitten terwijl we al tijden in een downtrend zitten. Daarnaast zitten we nu alweer een tijd onder de BMSB. Ik kan niet rekening met iedereen houden. Ik probeer ook gewoon weer wat winst te maken en dan zie ik graag de boel crashen. Wetende dat het tijdelijk is. Alles gaat vanzelf weer omhoog.
Guere schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:41:
[...]
Je bent inderdaad wel een dankbaar onderwerp als ik even het archief op naam sorteer
[Afbeelding]
BootjeVaren schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:42:
[...]
Tot je op een dag wakker wordt en ie gaat niet meer omhoog zonder blauw pilletje.
Ik voel een meme aankomenBootjeVaren schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:42:
[...]
Tot je op een dag wakker wordt en ie gaat niet meer omhoog zonder blauw pilletje.
Ik zie hem al voor me. Zwembroek met zijn vriendin die 12 jaar jonger is. Maar goed als die blauwe pillen uiteindelijk hun werk doen kan ik er nog mee leven.
Dacht dat je hoofdtaak Tweakers SC was? Haha werk ze manGuere schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:46:
[...]
Mag iemand anders doen, ik moet nu echt ff aan het werk. Komt anders geen regel code uit vandaag
zwembroek schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:47:
[...]
Ik zie hem al voor me. Zwembroek met zijn vriendin die 12 jaar jonger is. Maar goed als die blauwe pillen uiteindelijk hun werk doen kan ik er nog mee leven.
Jij hebt geen blauwe pillen nodig, maybe wel een oranje
[ Voor 34% gewijzigd door Pinsa op 13-03-2025 14:55 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
FTFYtomtom901 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:38:
[...]
ik heb al een kleine l*l, met een Porsche.![]()
![]()
Welterusten dames! Ik zie morgen wel of ik nog toegang heb
sh4d0wman schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 15:03:
[...]
FTFY![]()
haha prachtig!Guere schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:41:
[...]
Je bent inderdaad wel een dankbaar onderwerp als ik even het archief op naam sorteer
[Afbeelding]
nothing stops this train
Via de zoekfunctie vind ik geen kipkerrie gif. Doe je verzoekjes?Guere schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:41:
[...]
[Afbeelding]
Maktub
Onderste gifje in deze postMrMrq schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 15:30:
Via de zoekfunctie vind ik geen kipkerrie gif. Doe je verzoekjes?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Als je straks in de supermarkt bent, kijk eens om je heen of er producten op z'n kop in het schap staan. Is vanuit een nieuwe beweging om Amerikaanse producten te boycotten
Bitcoin - A weapon of mass disruption
En toch een kind he, je weet wat ze zeggen. Beter een kleine die stijgert........sh4d0wman schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 15:03:
[...]
FTFY![]()
Het word wat strax, Hamburgers en milkshakes op zijn kopGelukszoekr schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 16:21:
Beetje offtopic, maar het is hier toch behoorlijk doodgeslagen.
Als je straks in de supermarkt bent, kijk eens om je heen of er producten op z'n kop in het schap staan. Is vanuit een nieuwe beweging om Amerikaanse producten te boycotten
Ik heb in tijden niet zo veel kunnen werken vanwege de rust hierGelukszoekr schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 16:21:
Beetje offtopic, maar het is hier toch behoorlijk doodgeslagen.
Lichtpuntje...
zwembroek schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 14:47:
[...]
[ Voor 198% gewijzigd door Darrell op 13-03-2025 16:42 ]
Long time waiting for my heavy silver bags. Is this the time? pic.twitter.com/gzpbWYeFvm
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 13 maart 2025
Bob was right all along.
Zoui kunnen dat ik het niet snap, ik roep dit al jaren en nooit wordt het geloofd.. tja.. ik zou zeggen zet de grafieken (tijdens beurs open maar naast elkaar en zie direct de correlatie.. maar ja.. ik snap het niet hettomtom901 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:16:
[...]
Sorry, maar je snapt het echt niet. Momenteel beweegt BTC mee met dezelfde trend als dat aandelen volgen, dat zal ik niet ontkennen. Dat betekent echter niet dat we niet kunnen kijken naar waar BTC kan reageren.
Het heeft dus weinig te maken met een kopie van de dow, het is een trend. En binnen die trend kijken we waar reacties op kunnen treden voor een potentiele trend reversal.
Je snapt het inderdaad niet. Wat ik letterlijk schrijf, is dat er momenteel correlatie is, maar dat het nog steeds van waarde kan zijn om naar liquidity levels te kijken want BTC kan op elk moment losbreken van die consolidatie of simpelweg bouncen en daar liggen dan weer kansen.JoebarRC schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 16:58:
[...]
Zoui kunnen dat ik het niet snap, ik roep dit al jaren en nooit wordt het geloofd.. tja.. ik zou zeggen zet de grafieken (tijdens beurs open maar naast elkaar en zie direct de correlatie.. maar ja.. ik snap het niet het.. vandaag ook weer een spot kopie van elkaar..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Jij wel waarschijnlijk.bsmpower schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 17:11:
Wachten we nu echt op een dump richting de 70K?
[Afbeelding]
As usual toch?sjorremans schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 17:13:
Het is weer donderdag dipdag!
Lijkt wel te kloppen:Pinsa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 16:14:
[Afbeelding]
Geen idee of de bedragen kloppen maar wanneer NL ?
linkje
/f/image/GrTlTcMeheNDdM12IF8hIPv3.png?f=fotoalbum_large)
Germany staat toch al op de kaart
Never ever financial advice...
NL? misschien over 8 of 12 jaar....Pinsa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 16:14:
[Afbeelding]
Geen idee of de bedragen kloppen maar wanneer NL ?
nothing stops this train
En wij investeren nog steeds in de Gulden zekerkazzzdafke schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 17:17:
[...]
Lijkt wel te kloppen:
linkje
[Afbeelding]
Want? Ik heb daar toch helemaal geen belang bij.
https://www.blocktrainer.de/en/tools-services/germanys-losskazzzdafke schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 17:17:
[...]
Lijkt wel te kloppen:
linkje
[Afbeelding]
deze site blijft mooi en Germany gaat de pijn voelen
nothing stops this train
Knip, niet nodigbsmpower schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 17:21:
[...]
Want? Ik heb daar toch helemaal geen belang bij.
[ Voor 46% gewijzigd door tomtom901 op 13-03-2025 17:30 ]
Als jij mooie guldens voor mij heb. Wil ik er wel in investeren.Pinsa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 17:20:
[...]
En wij investeren nog steeds in de Gulden zeker
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
nothing stops this train
muur tot aan 75k is erg dik. Komt ie niet zomaar voorbij. Zijn ook niet wat spoofers die kort orders zetten. Die muur is er al ff.
Plus als die 2 blaaskaken vanavond staak het vuren tekenen gaan we weer moon
Muren hebben de gewoonte om verplaatst te worden. Eerder was de 83k ook een grote horde.anti elppa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:05:
[...]
muur tot aan 75k is erg dik. Komt ie niet zomaar voorbij. Zijn ook niet wat spoofers die kort orders zetten. Die muur is er al ff.
BSM en zwembroek? Misschien kunnen we wat insiders info krijgen. Ik zie weer blauwe teksten. Er moet nog wat gemasseerd worden.anti elppa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:05:
[...]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
heb al vaker gepost dat het absoluut geen garantie is ivm intrekken, verplaatsten, spoofers, onzichtbare orders etc. Nu dus ook niet. Maar dat is geen enkele indicator.JW04 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:09:
[...]
Muren hebben de gewoonte om verplaatst te worden. Eerder was de 83k ook een grote horde.
En het bijzondere is.. na al die jaren heb ik er nog nooit iets mee gedaan! Hadden ze toch een soort van gelijk..
Zero.
Ik heb eigenlijk het idee dat nu iedere dag dipdag is, en donderdag gaan we nog een tandje harderPelox schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:22:
Ik weet nog dat ik jaren geleden met "donderdag dipdag" aankwam en ik destijds voor gek werd verklaard.. nu is het de standaard geworden.
En het bijzondere is.. na al die jaren heb ik er nog nooit iets mee gedaan! Hadden ze toch een soort van gelijk..
Morgen volle maan. Dus dan gaan we weer up toch?
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/fOHCDlwQcAxcFfWgM7lQdgWK.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jX3fAWftICrq1r7E6ns8Cm6E.jpg?f=fotoalbum_large)