[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 150 ... 252 Laatste
Acties:
  • 930.312 views

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-12 14:02
JoebarRC schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:09:
[...]

Sorry heeft mijn inziens niets met rejection of ophalen liq te maken.. Al lange tijd is het een kopie van de Dow.. Dow ging naar boven, BTC naar boven.. yanks openen mooi groen, Dow groen, btc groen, Yanks denken oh toch niet.. DOW dondert naar beneden en BTC (en andere stocks) volgenden direct.. als je de DOW en BTC eens naast elkaar real time bekijkt zie je direct de correlatie
Helemaal mee eens! Die correlatie met stonks is de laatste tijd gewoon eng. De percentages zijn groter bij BTC maar het exacte moment dat de beurs daalt, daalt BTC en andersom.

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20
S&P500 en MSCI World knallen ook lekker naar beneden.
Ik zie bijkoopmomentjes...

• Oepsje
Tranquility schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:12:
S&P500 en MSCI World knallen ook lekker naar beneden.
Ik zie bijkoopmomentjes...
Is Zelensky weer eens niet in pak op komen dagen?

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:46

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Sorry heeft mijn inziens niets met rejection of ophalen liq te maken.. Al lange tijd is het een kopie van de Dow.. Dow ging naar boven, BTC naar boven.. yanks openen mooi groen, Dow groen, btc groen, Yanks denken oh toch niet.. DOW dondert naar beneden en BTC (en andere stocks) volgenden direct.. als je de DOW en BTC eens naast elkaar real time bekijkt zie je direct de correlatie
Sorry, maar je snapt het echt niet. Momenteel beweegt BTC mee met dezelfde trend als dat aandelen volgen, dat zal ik niet ontkennen. Dat betekent echter niet dat we niet kunnen kijken naar waar BTC kan reageren.

Het heeft dus weinig te maken met een kopie van de dow, het is een trend. En binnen die trend kijken we waar reacties op kunnen treden voor een potentiele trend reversal.

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:52
Erhm ja, als je goed had opgelet heb ik de afgelopen weken wel vaker beargumenteerd dat BTC tijdens US open vooral de NASDAQ volgt. Letterlijk deze week nog. Dus ja, dat er enige correlatie is ontken ik zeker niet.

Echter, ondanks dat was $84k natuurlijk wel een belangrijk niveau. Die rejection is mijn inziens best duidelijk en dat gebeurde al vóór US open.

Daarnaast blijven liquidation levels natuurlijk wel relevant, ook als de koersen voornamelijk "samen" stijgen & dalen kan het wel aangeven hoe diep het gaat of waar het evt. snel naartoe kan gaan.

• Oepsje
tomtom901 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:16:
[...]

Sorry, maar je snapt het echt niet. Momenteel beweegt BTC mee met dezelfde trend als dat aandelen volgen, dat zal ik niet ontkennen. Dat betekent echter niet dat we niet kunnen kijken naar waar BTC kan reageren.

Het heeft dus weinig te maken met een kopie van de dow, het is een trend. En binnen die trend kijken we waar reacties op kunnen treden voor een potentiele trend reversal.
Voor de ETF's was het echt meer ontkoppelt en werden er ook echt moves gemaakt als die Yanks lagen te slapen. Nu slaapt BTC als Amerika slaapt en gebeurd er eigenlijk weinig in die tijd. Als er al iets gebeurd is het volume daarvan zo laag dat het direct gecorrigeerd wordt (naar boven of beneden) zodra Amerika wakker is.

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20
Oepsje schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:12:
Is Zelensky weer eens niet in pak op komen dagen?
Doet 'ie toch nooit? Tenzij de oorlog over is.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Oepsje schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:17:
[...]

Voor de ETF's was het echt meer ontkoppelt en werden er ook echt moves gemaakt als die Yanks lagen te slapen. Nu slaapt BTC als Amerika slaapt en gebeurd er eigenlijk weinig in die tijd. Als er al iets gebeurd is het volume daarvan zo laag dat het direct gecorrigeerd wordt (naar boven of beneden) zodra Amerika wakker is.
Maar wat je zegt is gewoon niet volledig waar, want de eerste attempt op 84k was vannacht om 02.30, met volume. Dat het merendeel van het volume in de NY sessie zit ben ik met je eens. Maar zelfs dan heeft bitcoin zijn eigen levels en kun je niet zo kort door de bocht stellen dat het een kopie is van een aandelen index. Wel dat de beide assets op dit moment in dezelfde overkoepelende trend bewegen.

• Oepsje
tomtom901 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:20:
[...]

Maar wat je zegt is gewoon niet volledig waar, want de eerste attempt op 84k was vannacht om 02.30, met volume. Dat het merendeel van het volume in de NY sessie zit ben ik met je eens. Maar zelfs dan heeft bitcoin zijn eigen levels en kun je niet zo kort door de bocht stellen dat het een kopie is van een aandelen index. Wel dat de beide assets op dit moment in dezelfde overkoepelende trend bewegen.
Om 02:30 zijn de yanks gewoon nog wakker hoor. De stockmarket misschien niet overigens...dus misschien niet helemaal waar maar het is wel zo dat iedereen naar Amerika kijkt. Vroeger had je mooie nachtelijke sessies om te kijken wat de chinezen om 01:00 gingen doen.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Oepsje schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:30:
[...]

Om 02:30 zijn de yanks gewoon nog wakker hoor. De stockmarket misschien niet overigens...dus misschien niet helemaal waar maar het is wel zo dat iedereen naar Amerika kijkt. Vroeger had je mooie nachtelijke sessies om te kijken wat de chinezen om 01:00 gingen doen.
Dat is nog steeds zo. Punt is alleen dat momenteel veel actie op de markten (in de breedste zin van het woord, of dat nou crypto, forex of stocks is) overschaduwd wordt door wat niet "de Amerikanen" doen maar heel specifiek 1 iemand die met een aantal kreten markten gewoon kan bewegen, en ook actief beweegt. Ik noem bewust geen naam :)

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 07:50
Guere schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:16:
[...]

Erhm ja, als je goed had opgelet heb ik de afgelopen weken wel vaker beargumenteerd dat BTC tijdens US open vooral de NASDAQ volgt. Letterlijk deze week nog. Dus ja, dat er enige correlatie is ontken ik zeker niet.
De US open is toch pas in augustus?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v-zxtsJ4DngX2RPoNra8ZMtqCDY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/isGAGqM5XmO5CIMpqr1YHnWo.png?f=user_large

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-12 12:41
Als Oempa Loempa nu even zijn spierballen aan Poetin laat zien en die ceasefire afdwingt krijgen we misschien nog wat positieve actie voordat de beurzen sluiten

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9n4rzd.jpg

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 07:50
kbuntu schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:50:
Als Oempa Loempa nu even zijn spierballen aan Poetin laat zien en die ceasefire afdwingt krijgen we misschien nog wat positieve actie voordat de beurzen sluiten
Die mensen stappen net op het vliegtuig. Dus dat gaat niet lukken.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Pinsa
  • Laatst online: 08:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I3X1AFC698-GzbzFsv-ijnE_8C8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/upB2UalLJPKgkdlLF8IpBuaK.gif?f=user_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:08
Out of context is het thema van vandaag
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FEtkPMDealB_GouMIJPGBpOBG7U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Hl7ktXeA2IP1eKSJqEIxbjY0.png?f=fotoalbum_large

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30
sjorremans schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 13:30:
BREAKING: 🇺🇸 US inflation falls to 2.8%, lower than expectations.
precies wat ik al poste hier afgelopen dagen. Nog meer reden voor de FED om te gaan reet kutten

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Guere
Moiety schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 18:39:
Out of context is het thema van vandaag
[Afbeelding]
Credible! Herken de chart style direct, haha :D

Ook maar even de video update gekeken, maar eigenlijk niets nieuws te melden wat betreft BTC. High time frame support tussen $68k en $74k, zeer grote kans dat we daar een reversal gaan zien. Zelfde verhaal als tijdens zijn vorige update en zeer vergelijkbaar met de analyses van anderen die de afgelopen weken al voorbij zijn gekomen.

• zwembroek
  • Nu online
Guere schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 19:27:
[...]

Credible! Herken de chart style direct, haha :D

Ook maar even de video update gekeken, maar eigenlijk niets nieuws te melden wat betreft BTC. High time frame support tussen $68k en $74k, zeer grote kans dat we daar een reversal gaan zien. Zelfde verhaal als tijdens zijn vorige update en zeer vergelijkbaar met de analyses van anderen die de afgelopen weken al voorbij zijn gekomen.
Ik heb hem ook gezien door de post van @Moiety. Hij kijkt naar dezelfde zone als ik. Al geeft hij aan dat 74k ook de bodem kan zijn. Ik ga echt uit van een wick onder de 70k. Maar zonder context dacht ik dat Cred zou zeggen we gaan regelrecht de beer in.

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9n5rrt.gif

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9n5sna.gif

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:45
zijn er meerdere mensen die de onderstaande email van kraken hebben ontvangen?

Hoe werkt het?

Meld je aan voor deze promotie door op de knop ‘Doe mee’ of ‘Claim je bonus’ in deze e-mail te klikken. Kies hoeveel je wilt storten, voldoe aan de voorwaarden en ontvang je bonus in Bitcoin (BTC):

Stort € 500 & Trade € 500 & Ontvang € 10
Stort € 1,000 & Trade € 2,000 & Ontvang € 25
Stort € 5,000 & Trade € 15,000 & Ontvang € 50
Stort € 10,000 & Trade € 40,000 & Ontvang € 500

betreft overigens een storting middels ideal.

Klinkt bijna te goed om waar te zijn...

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9n5t6v.gif

• zwembroek
  • Nu online
ETH/BTC 0.02265

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-12 15:10
Berry powel schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 20:02:

Hoe werkt het?

Meld je aan voor deze promotie door op de knop ‘Doe mee’ of ‘Claim je bonus’ in deze e-mail te klikken. Kies hoeveel je wilt storten, voldoe aan de voorwaarden en ontvang je bonus in Bitcoin (BTC):

Wat is de afzender van de e-mail?

Ik heb hem niet gehad, ook niet in de SPAM emailbox.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• kbuntu
Met berichten over wicks onder de 70k etc, ga ik vanavond geen eens meer naar de koers kijken

• Berry powel
Jumpman schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 20:17:
[...]

Wat is de afzender van de e-mail?

Ik heb hem niet gehad, ook niet in de SPAM emailbox.
no-reply@email.kraken.com, standaard emailadres

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

RvV

Berry powel schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 20:02:

Hoe werkt het?

Als long term Kraken user heb ik hier niets gehad en ik heb nog nooit dat soort dingen voorbij zien komen van Kraken. Dit klinkt als die typische Bybit rommel. En die ideal storting gaat direct naar de criminelen toe? :D

Y'24

• Berry powel
RvV schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 20:23:
[...]

Als long term Kraken user heb ik hier niets gehad en ik heb nog nooit dat soort dingen voorbij zien komen van Kraken. Dit klinkt als die typische Bybit rommel. En die ideal storting gaat direct naar de criminelen toe? :D
Je haalt de woorden uit mijn mond! nu gebruik ik kraken al jaren, maar volgens mij één keer €25 euro bonus gehad in al die jaren...Echter kan ik niks vreemds vinden aan het emailadres en ik heb idd nog nooit idead gebruitk, altijd instant sepa...

Hoor graag als meerdere mensen deze promo ontvangen :)

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik begrijp niet echt waarom mensen überhaupt tijd besteden aan zo'n mail.

Er is nog niemand in de geschiedenis rijk geworden van het meedoen aan promoties.
Op de partijen na die de promoties uitschrijven of degenen die er goed misbruik van weten te maken door terug te scammen.

Dat zit wel Schnorr.

• Berry powel
Stukfruit schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 20:29:
Ik begrijp niet echt waarom mensen überhaupt tijd besteden aan zo'n mail.

Er is nog niemand in de geschiedenis rijk geworden van het meedoen aan promoties.
Op de partijen na die de promoties uitschrijven of degenen die er goed misbruik van weten te maken door terug te scammen.
naja ik weet niet hoe rijk jij bent, maar €500 pakken door 10k te storten en éénmalig btc voor 40k te kopen en te verkopen, klkt niet als heel ingewikkeld he. Niet dat ik met die bedragen handel, maar zo ingewikkeld is het niet

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:40

Darrell

Fiat moonboy

Offtopic, wel grappig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_UvLw1Q3WM0suVzVVagqQQ5f7xs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Yx8GOt8Qp6NKOxNE7dczp7Lu.png?f=fotoalbum_large

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Berry powel schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 20:31:
[...]

naja ik weet niet hoe rijk jij bent, maar €500 pakken door 10k te storten en éénmalig btc voor 40k te kopen en te verkopen, klkt niet als heel ingewikkeld he. Niet dat ik met die bedragen handel, maar zo ingewikkeld is het niet
Moet BTC wel eerst op 40k komen ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Stukfruit
  • Niet online
Berry powel schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 20:31:
[...]

Het punt is dat de 500 euro ergens vandaan wordt gehaald. Meestal is dat je eigen portemonnee. Direct of indirect (bv. als onderdeel van het marketingbudget waar jij als eindgebruiker de extra marge voor afdraagt). Scam of niet.

Met dat in gedachten kun je jezelf afvragen of die tijd, al is het maar een paar minuten, niet beter besteed had kunnen worden aan iets waar je wel rijker van wordt.

Dat zit wel Schnorr.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:38
Stukfruit schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 20:40:
[...]

Het punt is dat de 500 euro ergens vandaan wordt gehaald. Meestal is dat je eigen portemonnee. Direct of indirect (bv. als onderdeel van het marketingbudget waar jij als eindgebruiker de extra marge voor afdraagt). Scam of niet.

Met dat in gedachten kun je jezelf afvragen of die tijd, al is het maar een paar minuten, niet beter besteed had kunnen worden aan iets waar je wel rijker van wordt.
geld moet idd ergens vandaan komen, die €600 cashback van ByBit was serieus veel geld dat iedereen vrij makkelijk kon krijgen. Bij ons ging het snel vanwege aanschaf auto (van mijn vrouw) toch leuk cashen :)

nothing stops this train

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-12 21:29
App van Kraken gaf er ook een melding over, dus het is vast legit. Ook prima als je toch al fiat wilde storten.

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-12 17:32

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Mail ook gehad dus lijkt idd legit.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Doe mij maar gewoon 100k ipv een spam mail.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28
En weer 83k

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09:37
Zeer matige bounce. Als we niet snel door die 84k breken is een niveau lager wel zeker.

• Pinsa
JW04 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:04:
Zeer matige bounce. Als we niet snel door die 84k breken is een niveau lager wel zeker.
Morgen dipdag laat maar komen dat lage niveau!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gzg3RYqabhTAH04kmohYZWYUTck=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/yBAtzTTYTNrVnD3Hxvi4OceC.gif?f=user_large

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

EU heeft gelukkig wel capabele leiders.

Sorry @YES maar ik ben nog met het thema van gisteren in de weer

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:40

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:09:
[Twitter]

Ach zo kennen we je toch ook, achter de feiten aan lopend d:)b

• Antifon
Darrell schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:09:
[Twitter]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HvnQBYOpBJrfxqFcU9YvBA5W21M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ZotI483JTHzFQWZBCiPANf0h.gif?f=user_large

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:14:
[...]

Ach zo kennen we je toch ook, achter de feiten aan lopend d:)b
Ik had het er voor de zekerheid even bijgezet voor het geval je het wéér zou missen.

• Antifon
JW04 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:04:
Ik vind de huidige situatie eigenlijk geen bounce te noemen. Voor mij lijkt het er meer op dat de markt wellicht licht positief is door o.a. de geringe selloff vandaag, de inflatiecijfers en de hoop op een wapenstilstand, maar dat men tegelijkertijd huiverig is gezien de forse dalingen van de laatste tijd. Alsook vanwege de onzekerheid die er toch nog altijd heerst.

Zo bezien kan het zijn dat de markt afwachtend is en moet er weer vertrouwen en bullish momentum opgebouwd worden.

• kbuntu
Antifon schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 22:26:
[...]

Ik vind de huidige situatie eigenlijk geen bounce te noemen. Voor mij lijkt het er meer op dat de markt wellicht licht positief is door o.a. de geringe selloff vandaag, de inflatiecijfers en de hoop op een wapenstilstand, maar dat men tegelijkertijd huiverig is gezien de forse dalingen van de laatste tijd. Alsook vanwege de onzekerheid die er toch nog altijd heerst.

Zo bezien kan het zijn dat de markt afwachtend is en moet er weer vertrouwen en bullish momentum opgebouwd worden.
Die importtarief ellende is te onvoorspelbaar momenteel. Daar gaat de markt niet zo lekker op. Het kan moeilijk ingeprijst worden, omdat er steeds weer iets verandert. Mijn hoop is nog steeds dat de prijs voor Trump te hoog begint te worden

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:48
Heb nog maar wat Woodford ingeslagen @John245 . Je weet maar nooit met die tariffs.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:48
@sh4d0wman

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZwFml0Q2I49UuTCOgvJ0bkVr8lA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x8ufp7asfxV69vhNLf3pVhlI.jpg?f=fotoalbum_large

Zou het, na al die jaren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ci9_MpPaLAamLyRUeGeFDeeZlwY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Z8paYwth77TMCcK1Rw3ZQNyS.gif?f=user_large

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:12

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Oh jee daar gaat Plan B:

Men gaat orgaanhandel aanpakken. Je mag ook helemaal niks meer. :P
https://www.ad.nl/politie...de-orgaanhandel~a7fa3f8f/

Benieuwd of we de 84k kunnen pakken en aanstampen zodat we een solide bodem hebben. Daarna gestaag door naar 86k 150k 240k 420k. oOo

Edit @Stukfruit je hoeft perse van jezelf te verkopen he?
* sh4d0wman gaat eens even een drankje doen met die man onder de brug....

Edit 2: voor de liefhebbers, want die zitten hier ook,

[ Voor 31% gewijzigd door sh4d0wman op 13-03-2025 03:52 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Stukfruit
  • Niet online
sh4d0wman schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 02:35:
Oh jee daar gaat Plan B:

Men gaat orgaanhandel aanpakken. Je mag ook helemaal niks meer. :P
https://www.ad.nl/politie...de-orgaanhandel~a7fa3f8f/

Benieuwd of we de 84k kunnen pakken en aanstampen zodat we een solide bodem hebben. Daarna gestaag door naar 86k 150k 240k 420k. oOo
15k?

Da's best veel!

Maar voorlopig ga ik het maar houden bij m'n stoelen...

Dat zit wel Schnorr.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30
FTE's groen gisteren. Erg klein, maar iig groen. Kans op reet kut nogmaals toegenomen (voor juni en rest jaar). Gaat nu vooral aankomen wat en hoe powell dingen gaat vertellen volgende week

[ Voor 62% gewijzigd door anti elppa op 13-03-2025 06:48 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 27-10 09:43

Pseudoniem

Vires in numeris

Goedemorgen,

Blij dat ik vorige weken bijna al mijn ALTS hebt verkocht op een relatief gunstig niveau, helaas niet ETH en Solana..Het is al vaker gezegd.. neem tijdig ook je winst!

Hierdoor de voorbehoud van financiering rond gekregen voor een nieuw huis, zodat wij ons koop appartement kunnen verlaten O+ .

• kbuntu
Hebben jullie ook in de app van deGIRO gezien dat ze cryptohandel gaan aanbieden?

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:36
kbuntu schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 07:56:
Hebben jullie ook in de app van deGIRO gezien dat ze cryptohandel gaan aanbieden?
Ik vind dat zo'n boeven. Ik ga er juist weg. Reden: geld misgelopen omdat je geen limit sell kan plaatsen op een aandeel hoger dan 20% van de huidige koers. Mooi de squeeze gemist met GME.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
GekkeRipper schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:18:
[...]

Ik vind dat zo'n boeven. Ik ga er juist weg. Reden: geld misgelopen omdat je geen limit sell kan plaatsen op een aandeel hoger dan 20% van de huidige koers. Mooi de squeeze gemist met GME.
_O- _O- Lekker dan

• kbuntu
GekkeRipper schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:18:
[...]

Waar overweeg je dan heen te gaan?

• GekkeRipper
kbuntu schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:28:
[...]

Voor Crypto zit ik bij Bitvavo. Ben meer van de HODL.

Voor de beurs bij de Rabobank. Nog geen losse aandelen gekocht alleen een ETF. Alle banken zijn boeven, maar bij de grootbanken weet je wat je hebt meestal zonder rare fratsen.

• Pinsa
Goedemorgen! vandaag om 13:30 CPI cijfers benieuwd hoe de koersen hierop gaan reageren.

Nog iemand in Redstone gestapt?

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-12 14:34

koelebobes

Wen BTC €100K

Pinsa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:38:
Goedemorgen! vandaag om 12:30 CPI cijfers benieuwd hoe de koersen hierop gaan reageren.

Nog iemand in Redstone gestapt?
Is er een indicatie waar deze cijfers heen gaan of is het nog compleet gokken? Meestal is er wel een verwachting toch?

BTC €94.837,08

• Pinsa
koelebobes schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:40:
[...]

Is er een indicatie waar deze cijfers heen gaan of is het nog compleet gokken? Meestal is er wel een verwachting toch?
Kon het zelf niet zo snel vinden, maybe iemand van de andere members hier? Het is trouwens half 2 NL tijd

• kbuntu
Pinsa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:43:
[...]

Kon het zelf niet zo snel vinden, maybe iemand van de andere members hier? Het is trouwens half 2 NL tijd
Is toch juist ppi vandaag? Cpi en ppi correleren wel, dus ik denk ook daling

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-12 08:08
koelebobes schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:40:
[...]

Meestal begint de koers hoog waarop iedereen winst gaat nemen en vervolgens stort het weer in.
Het komt er in de regel nooit meer bovenop, zoals je bij alle andere beginnende crypto's kunt zien.

• Pinsa
kbuntu schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:56:
[...]

Is toch juist ppi vandaag? Cpi en ppi correleren wel, dus ik denk ook daling
Niet de beste bron maar kwam dit tegen vanmorgen: https://newsbit.nl/cpi-ra...betekent-het-voor-crypto/

• Guere
Guys jullie zijn wel een beetje lui geworden :D Even een minuutje zoeken en je hebt het.

Het gaat inderdaad over de PPI vandaag, CPI was gisteren en zelfs dat was ondergeschikt aan de inflatiecijfers. PPI verwachting vandaag is 0,3% versus 0,4% vorige maand.

• MrFX
  • Laatst online: 12-12 17:55
Guere schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 09:01:
Guys jullie zijn wel een beetje lui geworden :D Even een minuutje zoeken en je hebt het.

Het gaat inderdaad over de PPI vandaag, CPI was gisteren en zelfs dat was ondergeschikt aan de inflatiecijfers. PPI verwachting vandaag is 0,3% versus 0,4% vorige maand.
Straks ga je nog vertellen dat op buy drukken je na een paar dagen geen miljonair maakt >:)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Pinsa

Nou dat bedoel ik lekker dan zo’n site als newsbit… anyway benieuwd of het een donderdag dipdag gaat worden

• Guere
Newsbit zou eigenlijk verboden moeten worden hier als bron :X Is al zo vaak misgegaan afgelopen jaar met mensen die een nieuwsartikel van die site lezen en dan hier komen vragen of het waar is, waarna we elke keer weer moeten uitleggen dat het een klote site is met onzin.

[ Voor 16% gewijzigd door Guere op 13-03-2025 09:18 ]

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Pinsa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 09:14:
[...]

Nou dat bedoel ik lekker dan zo’n site als newsbit… anyway benieuwd of het een donderdag dipdag gaat worden
Hoop ik niet, net mijn laagste prijs ETH van dit jaar gekocht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xU7R-MvQYlniEnFqoE7XqPnsMN8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/fQ1vOTX7HvTQyqf4dRgnwL67.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09:37
Pinsa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 09:14:
[...]

Beter van wel, long gesloten en short loopt sinds 84.xx.

• BTC100K2021
  • Laatst online: 12-12 09:53

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

koelebobes schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 09:29:
[...]

[Afbeelding]
Morgen weer een kans

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-12 11:11

E-B

@zwembroek deelt regelmatig een mooi overzichtje:
zwembroek schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:51:
[...]

🇺🇸U.S. ECONOMIC DATA THIS WEEK:

• JOLTS JOB OPENINGS (TUES.)
• CPI INFLATION (WED.)
• PPI INFLATION (THURS.)
• JOBLESS CLAIMS (THURS.)
• CONSUMER SENTIMENT (FRI.)

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:40

YES

Moderator General Chat
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2b0zIGtdrkDOpK2XmNfhsEWgQao=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QcK0B0x6RMHID55UsZRwkcYh.jpg?f=user_large

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

BTC €94.837,08

• kbuntu
GekkeRipper schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:31:
[...]

Voor Crypto zit ik bij Bitvavo. Ben meer van de HODL.

Voor de beurs bij de Rabobank. Nog geen losse aandelen gekocht alleen een ETF. Alle banken zijn boeven, maar bij de grootbanken weet je wat je hebt meestal zonder rare fratsen.
De grootbanken rekenen voor losse aandelen ook iets andere tarieven 😉

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:15
kbuntu schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:28:
[...]

Voor aandelen en ETF’s zit ik bij IBKR

• Pinsa
[...]

[Afbeelding]
Er was laatst nog wat FUD over ETH moet je even terug zoeken naar de post van @zwembroek

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3KdWCPr88Er-K_WcdcuRY_cMzQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/isxbd0lJyjZiexyvTRWVmQOk.gif?f=user_large

• zwembroek
  • Nu online
Pinsa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:11:
[...]

Er was laatst nog wat FUD over ETH moet je even terug zoeken naar de post van @zwembroek

[Afbeelding]
Ik heb wel wat buy orders voor ETH staan. Maar die staan in ieder geval nog een stuk lager haha.

• GekkeRipper
kbuntu schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 09:53:
[...]

De grootbanken rekenen voor losse aandelen ook iets andere tarieven 😉
Liever een hoger tarief dan elke dag koersen te moeten loeren om een verkooporder erin te kunnen zetten. Ik heb dat ook aan support van Degiro gevraagd. Antwoord was in de trant om de klanten te beschermen. Totale onzin natuurlijk bij een limit sell boven de huidige koers. Onder de huidige koers snap ik. Het zijn gewoon boeven die mooi weer spelen met hun lage tarieven en hippe advertenties.

• Pinsa
zwembroek schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:20:
[...]

Ik heb wel wat buy orders voor ETH staan. Maar die staan in ieder geval nog een stuk lager haha.
Ik ken je target daar kocht ik ETH voor in 2022 het zou wat zijn als dat gaat gebeuren…

• zwembroek
  • Nu online
Pinsa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:23:
[...]

Ik ken je target daar kocht ik ETH voor in 2022 het zou wat zijn als dat gaat gebeuren…
Mijn target voor de limit orders staat wel wat hoger. In de 1500 dollar range. De ETH foundation wordt geliquideerd voor 100 miljoen op 1100 dollar ofzo. Denk niet dat we daar gaan komen. Maar goed het blijft ETH natuurlijk.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Pinsa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:23:
[...]

Mooi fenomeen in crypto die targets, net als de voor crypto volledige idiote "marketcap" iets wat gestolen is van aandelen. Daar kun je koersdoelen berekenen op basis van kasstroomverwachtingen, winstverwachtingen, omzetverwachtingen.

In crypto is een target een natte vinger schatting, vaak van iemand die zelf met dikke bags zit in de hoop er vanaf te komen. Een willekeurig getal, in het gunstigste geval met wat TA als onderbouwing.

[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-03-2025 10:33 ]

• zwembroek
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:32:
[...]

Mooi fenomeen in crypto die targets, net als de voor crypto volledige idiote "marketcap" iets wat gestolen is van aandelen. Daar kun je koersdoelen berekenen op basis van kasstroomverwachtingen, winstverwachtingen, omzetverwachtingen.

In crypto is een target een natte vinger schatting, vaak van iemand die zelf met dikke bags zit in de hoop er vanaf te komen.
Pinsa doelt op een support level. Dat is geen natte vinger werk. Targets omhoog kan je ook op basis van TA bepalen. Maar price discovery is natte vinger werk. Dan trek je een fib en hoop je op het beste. Net zoals een Bitcoin target van 200k. Daar hopen de maxi's ook op om hun bags te kunnen lozen nietwaar. :)

[ Voor 18% gewijzigd door zwembroek op 13-03-2025 10:36 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:38
voor ETH wil ik sterkte zien vs BTC pairing, het is al jaren down only! ETH mag eerst 2 maanden sterker zijn dan BTC voordat ik weer interesse krijg, maar je weet het: everything goes to ZERO vs BTC!

nothing stops this train

• Guere
zwembroek schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:32:
Mijn target voor de limit orders staat wel wat hoger. In de 1500 dollar range. De ETH foundation wordt geliquideerd voor 100 miljoen op 1100 dollar ofzo. Denk niet dat we daar gaan komen. Maar goed het blijft ETH natuurlijk.
We kennen denk allemaal wel de ETH/BTC grafiek en het "going home" scenario: denk je echt dat er nog een breakout komt daar zonder altseason? Immers: ik kreeg het idee dat je sowieso niet meer echt in een altseason geloofde. Wellicht als we nog een light variant krijgen later dit jaar waarin ETH het beter gaat doen.

Ik rank ETH inmiddels niet sterker of beter dan andere alts (of in ieder geval bigcaps). Performance is echt zeer slecht: Ben dit natuurlijk al geruime tijd geleden voorspeld, maar dat 'ie zo achter zou blijven zonder altseason had ik niet direct gedacht.

[ Voor 10% gewijzigd door Guere op 13-03-2025 10:47 ]

• Pinsa
Guere schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:45:
[...]

We kennen denk allemaal wel de ETH/BTC grafiek en het "going home" scenario: denk je echt dat er nog een breakout komt daar zonder altseason? Immers: ik kreeg het idee dat je sowieso niet meer echt in een altseason geloofde. Wellicht als we nog een light variant krijgen later dit jaar waarin ETH het beter gaat doen.

Ik rank ETH inmiddels niet sterker of beter dan andere alts (of in ieder geval bigcaps). Performance is echt zeer slecht: Ben dit natuurlijk al geruime tijd geleden voorspeld, maar dat 'ie zo achter zou blijven zonder altseason had ik niet direct gedacht.
De L2 chains op ETH hebben ook meegdragen aan de tegenvallende prijs, ben wel benieuwd of ETH de volgende cycle word ingehaald door een andere coin maar de marketcap is nog steeds heel erg groot. Maar als second best zijn er toch wel coins die veel beter gepresteerd hebben kijk bv naar SOL, @jvel92 deelde ook al dat ETH aan meer marketing gaat doen dus misschien gaat er toch nog het een en ander veranderen de komende tijd voor ETH.

Only time will tell :)

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 11-12 14:12

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Dump van gisteren kunnen we $HYPE bedanken

Als het al niet is gepost wat er gebeurt is met hyperliquid

En nu hebben ze hun hefbomen verlaagd en benodigde margin verhoogd

[ Voor 16% gewijzigd door Aeronaut op 13-03-2025 10:59 ]

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Pinsa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:55:
[...]

De L2 chains op ETH hebben ook meegdragen aan de tegenvallende prijs, ben wel benieuwd of ETH de volgende cycle word ingehaald door een andere coin maar de marketcap is nog steeds heel erg groot. Maar als second best zijn er toch wel coins die veel beter gepresteerd hebben kijk bv naar SOL, @jvel92 deelde ook al dat ETH aan meer marketing gaat doen dus misschien gaat er toch nog het een en ander veranderen de komende tijd voor ETH.

Only time will tell :)
Ik heb de afgelopen 6 maanden zoveel geïnvesteerd in ETH dat ik nu op het laagste punt in 1 jaar tijd niet kan opgeven, heb weer mooi mijn average met 100 euro verlaagd _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m4BEhbwIaaHMCPWX9cbBRVM0bQU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/H76IC4yrIW02abfYgoe5ey3I.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

• zwembroek
  • Nu online
Guere schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:45:
[...]

Ik verwacht daar een bounce. (1400- 1600) Dus ik zie het als een trade. Net zoals Bitcoin overigens. Ik verwacht een mooie bounce in de 69k -72k regio. Misschien bouncen we al eerder. Maar ook al tikken we daarna de 100k aan zie ik dit als een laatste bounce voor de zomer om een ritje te maken. Naar mijn idee krijgen we of nog een nieuwe ATH in Q4 of we gaan voor meerdere jaren de beer in. Ik gok op een ATH in Q4. En ik verwacht nog een relief rally voor de zomer. En ik weet nu al dat mensen dan weer gaan roepen om een nieuwe ATH. Deze post vat het mooi samen.

Eventually strong bounce will come and when it does, that will be your time to slowly start offloading.

The problem is, you most likely won’t offload. Instead you’ll hunt around for funds to throw in because you’re being sold on the idea that this is your last chance.

Before it happens, just remember how you feel now being 70% down on your alts & thinking “I just want to get back to break even to exit”.

En als we nog een nieuwe run krijgen in Q4 dan denk ik dat we dan misschien wel het lang verwachte altseason krijgen met ETH voorop. Zelfs Cowen denkt dat ETH nog zijn run gaat krijgen nadat de FED met QE is gestart eind dit jaar.

• Pinsa
koelebobes schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:02:
[...]

Ik heb de afgelopen 6 maanden zoveel geïnvesteerd in ETH dat ik nu op het laagste punt in 1 jaar tijd niet kan opgeven, heb weer mooi mijn average met 100 euro verlaagd _/-\o_

[Afbeelding]
Lekker holden zou ik zeggen wie wat er nog aan komt ;)

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Pinsa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:06:
[...]

Lekker holden zou ik zeggen wie wat er nog aan komt ;)
Oh ik heb ook geen haast :), maar zag vanmorgen op Coingecko in de grafiek dat we op het laagste punt in 1Y zijn... Dus ik dacht waarom NU niet?

BTC €94.837,08

• zwembroek
  • Nu online
koelebobes schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:09:
[...]

Dus ik dacht waarom NU niet?
Omdat ETH nu in niemandsland zit en onderweg is naar de volgende support rond 1400 / 1600?

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 11-12 14:12

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Nou de koersen zijn geprimed om de 84k een keer aan te vallen… cpi deed een poging.. ppi zou reden moeten zijn om er wel doorheen te gaan.

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

zwembroek schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:11:
[...]

Omdat ETH nu in niemandsland zit en onderweg is naar de volgende support rond 1400 / 1600?
Ik zal op die targets nog 1-2 buys zetten!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uq_FyAr4ezVIaz7BaxyeU5A_rx4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/33PrjvphBUcm0Yrk1yzIAT2q.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
zwembroek schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:11:
[...]

Of er komt vanavond een staakt het vuren en alle crypto inclusief eth knallen met 20% omhoog.

Zero.

• zwembroek
  • Nu online
Pelox schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:13:
[...]

Of er komt vanavond een staakt het vuren en alle crypto inclusief eth knallen met 20% omhoog.
Net zoals bij de aankondiging van de Bitcoin reserve bedoel je.

• Guere
Pelox schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:13:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/goWU16qUpz_QI5iV-zZdQFuvOpE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/zCeJkXOKytabVUvRFuBCfwV9.gif?f=user_large

• BTC100K2021

BTC100K2021

koelebobes schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:13:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://y.yarn.co/bb0637c9-a7bb-48e6-8143-370b353b26fc_text.gif

• zwembroek
  • Nu online
koelebobes schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:13:
[...]

[Afbeelding]
Ik heb ze zelf rond 1575 staan. Kan lager maar ik wil die mogelijke kans niet missen.

• zwembroek
  • Nu online
Nu maar even back to work. :)

Pagina: 1 ... 150 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!