“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Maar ja wijsheid komt altijd later
tja, de dag dat je dat doet is het telkens om 15.30 knetters groen. Mark my wordsMr Ronman schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:51:
Ik snap niet dat ik niet gewoon iedere US sessie een short heb gezet afgelopen maanden, echt vrijwel dump only rond deze tijd
Maar ja wijsheid komt altijd later
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
En dat is precies de reden waarom ik eigenlijk nooit short.anti elppa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:53:
[...]
tja, de dag dat je dat doet is het telkens om 15.30 knetters groen. Mark my words
Maar goed het is eigenlijk nu de hoop dat o.a. de s&p 500 een keer stabiliseren en de rust terug keert. Dit kan nog lang duren, maar het kan ook zo omkeren in positieve zin.
[ Voor 24% gewijzigd door Mr Ronman op 13-03-2025 19:00 ]
Helaas niet meer had er vroeger wat zllveren guldens en tientjes van mijn opa helaas verkocht op een ronmelmarkt…John245 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 17:32:
[...]
Als jij mooie guldens voor mij heb. Wil ik er wel in investeren.
1 ding is zeker, met Rutte hoef je niet bang te zijn dat er rellen en rode cijfers komen zoals met Zelensky.tomtom901 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:57:
[Afbeelding]
Dit is toch een meme goudmijn of niet dan.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dan hoop ik voor je dat het er niet een was die Euro 100.000 waard is.Pinsa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:01:
[...]
Helaas niet meer had er vroeger wat zllveren guldens en tientjes van mijn opa helaas verkocht op een ronmelmarkt…
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
3 Jos Brinkiestomtom901 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:57:
[Afbeelding]
Zoveel zijn die niet waard toch?John245 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:03:
[...]
Dan hoop ik voor je dat het er niet een was die Euro 100.000 waard is.
#SPX / M2
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 13 maart 2025
Rejected at the same spot it was rejected at in 1998.
Back then, SPX dropped a little more than 20% over 2 months and then the market rallied one final time before the recession reality set in. https://t.co/ABtLZaz5Rn pic.twitter.com/CHq0E30RYS
Bij mijn weten (op veiling) was de zilveren 22.500 ofzoiets. Was een misdruk.
Duurste gouden tientje was 175.000 paar jaar terug.
Zal vast en zeker dan geen misdruk zijn geweest, maar toch had ik moeten holdenAlpina schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:10:
[...]
Bij mijn weten (op veiling) was de zilveren 22.500 ofzoiets. Was een misdruk.
Duurste gouden tientje was 175.000 paar jaar terug.
Das wel HEEL beerish.......
Never ever financial advice...
In ieder geval beter dan shitcoins holden.Pinsa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:11:
[...]
Zal vast en zeker dan geen misdruk zijn geweest, maar toch had ik moeten holden
Die gast moet je sowieso met een kiloton zout nemen, want ondanks dat hij zijn analyses onderbouwt met bergen data zit hij er zeer regelmatig gewoon naast.
Het zijn altijd zaken om rekening mee te houden. Stel je voor dat we die kans krijgen.
Dan ben ik al all-in...zwembroek schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:15:
[...]
Het zijn altijd zaken om rekening mee te houden. Stel je voor dat we die kans krijgen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Is dat niet einde dotcom bubble en later kwamen er ook nog even wat vliegtuigen de torens ingevlogen.zwembroek schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:15:
[...]
Zie het nu nog wel een paar jaar doorgaan met de EEJ AAI.
1 Bitcoin bullrunnetje moet er nog wel vanaf kunnen.
Alpina schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:27:
[...]
1 Bitcoin bullrunnetje moet er nog wel vanaf kunnen.
Als de s&p 500 20% zakt dan gaat btc echt niet de 73k houden. Dan is het besrmarket met nieuwe lows en zeker niet boven de vorige ath.zwembroek schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:15:
[...]
Ja cowen is zijn geloofwaardig echt totaal kwijt geraakt ergens vorige cycle. Daarna ging ie na de bodem ook nog zeker een jaar volledig vh pad af. En dikke kans dat ie ook nu weer volledig mis zit. Al zie ik nu alleen hier wat van hem. Dus ik zie maar 1% van wat ie post. Zonde vd tijd die mand video's van een uur tig keer per week.tomtom901 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:15:
[...]
Die gast moet je sowieso met een kiloton zout nemen, want ondanks dat hij zijn analyses onderbouwt met bergen data zit hij er zeer regelmatig gewoon naast.
Ja ofnie dan, elke video is langer dan een uur aan geratel. Ik hou het niet vol iig.anti elppa schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 19:41:
[...]
Ja cowen is geloofwaardig echt totaal kwijt geraakt ergens vorige cycle. Daarna ging ie na de bodem ook nog zeker een jaar volledig vh pad af. En dikke kans dat ie ook nu weer volledig mis zit. Al zie ik nu alleen hier wat van hem. Dus ik zie maar 1% van wat ie post. Zonde vd tijd die mand video's van een tig keer per week.
Ligt aan jaartal en conditie.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Mijn sats gaan uit 2025 komen! Besmeurd door fear en bloed. Panic sells van de weak hands! Verzameledities! Iemand bieden? $110k mogen ze weg!
Dat was hem niet hoor stond een afbeelding van koningin Juliana ofzo op veel minder waardJohn245 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:03:
[...]
@Pinsa
Je ben maximaal Euro 100.000 misgelopen.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
:strip_exif()/f/image/Io0AHvyVTuAwyvnaMKotb4AJ.png?f=user_large)
Bitcoin latest price on 2025-03-13: $80,029 #PriceHistory #HighLowHalving $BTC #BitcoinChartBot pic.twitter.com/EAkUNMtRsD
— ChartsBTC (@ChartsBtc) 13 maart 2025
[ Voor 49% gewijzigd door mayhem op 13-03-2025 20:32 ]
tomtom901 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 18:57:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/uOk1XLEvJDTE47ttDvSNHxXq.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/TFODWqalpbSIkOGcyrJS27eI.png?f=user_large)
En zo worden er weer wat bagholders geboren deze cycleNeoflexNL schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 20:31:
Voor het eerst sinds tijden weer eens de Delta app geopend, maar had het beter niet kunnen doen. Die alts, wat een massacre zeg.. PLU, ik heb ze niet meer, maar 70 cent
:strip_exif()/f/image/Dy5JOSYtSFixNxIwSS1cL8GB.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/VSpINMw3kgJF5174asiuA3Mv.jpg?f=user_large)
En de andere kant op net zoveel...
Maktub
Daily BTC ziet er triest uit. ETH nog steeds waardeloos. Twee oplichters schudden elkaar de hand. Niets nieuws toch?
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Iedereen is weer druk aan het werk hehSteady schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 21:43:
Goedenavond SC! Hele dag geen tijd gehad voor deze rukbunker. Nog wat belangrijks gemist? Zoals goede memes.
Daily BTC ziet er triest uit. ETH nog steeds waardeloos. Twee oplichters schudden elkaar de hand. Niets nieuws toch?
[Afbeelding]
Hopium is uitgewerkt en iedereen beseft dat er weer gewerkt moet worden voor het geld. Van crypto moet je het nu niet hebben iig. Op een paar traders hier na dan.
bsmpower schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 22:11:
[...]
er weer gewerkt moet worden voor het geld.

Morgen moeten we allemaal weer
"Had ik maar een tijdmachine"...bsmpower schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 22:11:
[...]
Hopium is uitgewerkt en iedereen beseft dat er weer gewerkt moet worden voor het geld. Van crypto moet je het nu niet hebben iig. Op een paar traders hier na dan.
:strip_exif()/f/image/jJ4dSya0sfROhtEyltCyYAf0.jpg?f=fotoalbum_large)
"Maar die heb ik niet"
"Dus zal ik mij gedragen, en zal ik blijven SPAREN"
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Pfffff, "als ik denk aan al die dagen...". Morgen weer vroeg up.Vis schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 23:02:
[...]
"Had ik maar een tijdmachine"...
[Afbeelding]
"Maar die heb ik niet"
"Dus zal ik mij gedragen, en zal ik blijven SPAREN"
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
tja...... dit jaar nog wel, maar verwacht dat we niet zeer hoog komenknakworst schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 01:34:
Goud 2984 per ounce, op een nieuw record. Wen btc
nothing stops this train
Het geld zit voornamelijk nog bij de boomers heh. Die waarderen dit goedje toch net iets meer dan volatiele internetmuntenknakworst schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 01:34:
In mijn herinnering hebben de 10gr baartjes Umicore bij GWK al boven de 1000e gestaan, nu op 980.knakworst schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 01:34:
Ben benieuwd of daar dan een vertraging in zit.
Gelet op het verschil tussen in- en verkoopprijs kun je daar overigens niet echt van profiteren.
Maktub
Bitcoin is wat de meute betreft nog steeds gewoon een risk asset. De goud vergelijking komt nog wel, we are stil earlyknakworst schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 01:34:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
De EUR is sterker geworden ten opzichte van de USD in de tussentijd.MrMrq schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 07:25:
[...]
In mijn herinnering hebben de 10gr baartjes Umicore bij GWK al boven de 1000e gestaan, nu op 980.
Gelet op het verschil tussen in- en verkoopprijs kun je daar overigens niet echt van profiteren.
https://www.tradingview.com/symbols/XAUEUR/
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ah, tuurlijk, thanks!Th1x4nG schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 08:46:
[...]
De EUR is sterker geworden ten opzichte van de USD in de tussentijd.
https://www.tradingview.com/symbols/XAUEUR/
Maktub
Speciaal voor jou een nieuw gifje voor de huidige rangeMoiety schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:00:
Ik mis Austin Powers en zijn karretje
[ Voor 33% gewijzigd door Guere op 14-03-2025 10:20 ]
Haha, mijn dank is grootGuere schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:15:
[...]
Speciaal voor jou een nieuw gifje voor de huidige range
[Afbeelding]
Koop altijd gewoon CPU goudbaren op marktplaats, is toch veel meer waar voor je geld?MrMrq schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 07:25:
[...]
In mijn herinnering hebben de 10gr baartjes Umicore bij GWK al boven de 1000e gestaan, nu op 980.
Mogen we dat afspreken?Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 08:17:
[...]
Bitcoin is wat de meute betreft nog steeds gewoon een risk asset. De goud vergelijking komt nog wel, we are stil early
Hodl.
Ik hoop het, en ga er ook wel een beetje van uit. Da de markt straks nog hard gaat corrigeren. En als de rust weer terugkeert, en mensen gaan inzien dat Bitcoin nog steeds niet dood is, elke cycle gaan er meer mensen inzien dat Bitcoin eigenlijk geen risk asset, maar veel meer een hege is zoals goud.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Helemaal mee eens. Kwestie van tijd. Voor nu even jammer.Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:53:
[...]
Ik hoop het, en ga er ook wel een beetje van uit. Da de markt straks nog hard gaat corrigeren. En als de rust weer terugkeert, en mensen gaan inzien dat Bitcoin nog steeds niet dood is, elke cycle gaan er meer mensen inzien dat Bitcoin eigenlijk geen risk asset, maar veel meer een hege is zoals goud.
Geeft ook weer kansen als we echt goed rekt gaan, dan kunnen we nog één keer flink inladen op weg richting 1BTC = 1M.
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 14-03-2025 11:05 ]
Saai dagje, wel weer gestaag omhoog (zo lang het duurt).... benieuwd waar onze tomaat vandaag mee komt.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verander je dan je nickname in BTC1M2029?BTC100K2021 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:04:
[...]
Helemaal mee eens. Kwestie van tijd. Voor nu even jammer.
Geeft ook weer kansen als we echt goed rekt gaan, dan kunnen we nog één keer flink inladen op weg richting 1BTC = 1M.
@sh4d0wman nooit begrepen die mafklappers
Ondertussen een paar dagen verder en ook een aantal dingen veranderd:Remy!!!! schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:23:
Sinds deze week (voorlopig) gestopt met bot trading, vooral omdat de alt markt erg lastig is de afgelopen weken/maanden, en ook omdat ik eens iets nieuws wil leren/doen.
Dus sinds gisteren begonnen met handmatig traden (al eerder een keer mee gestart, maar wil het nu wat serieuzer aanpakken)...
Het is wel even wennen om nu alles zelf te doen, en hoe gek het ook klinkt, ik moet nu vertrouwen krijgen in mijn eigen kunnen. Terwijl ik dat voorheen aan de bots over liet (maar ik wel volledig zelf had ingesteld e.d.).
Voor nu trade ik middels een aantal indicatoren die ik al wel vaker gebruik om de koers in de gaten te houden, zoals diverse MA's om diverse levels in de gaten te houden namelijk de 1D MA50,100,200 en 1W MA50,100. En een auto fib retracement, die lijkt voor nu erg makkelijk om op te traden, is nog even afwachten of dat voor een langere periode zo blijft.
En daarnaast nog Supertrend (20 3,5), die gebruik ik meer als een soort reminder of ik wel/niet moet kopen/verkopen.
En zoals je kan zien zijn er gisteren een aantal kooporders geraakt, die ik had ingesteld aan de hand van de MA en Fib levels. Ik was nog wel even een beetje aan het prutsen met het plaatsen van orders, dus het zijn niet allemaal de waardes geworden vanuit m'n Google Sheet. Iedere buy/sell order is 1,5x groter dan de vorige. Zo koop ik naar beneden toe steeds agressiever bij, en als ik ga verkopen pak ik bij grotere stijgingen meer winst.
Tevens gebruik ik maar ~50% van m'n huidig beschikbare funds, mocht er nog een extreme dip/top komen dan heb ik altijd iets beschikbaar.
Voorheen had ik via de botprovider altijd een duidelijk overzicht van deals/winst e.d.. En in theorie kan ik dat (hier en daar) ook via Bybit inzien, maar naar mijn idee niet volledig genoeg. Dus gisteren samen met m'n grote vriend ChatGPT een sheet opgezet waar ik alles in bijhoudt. Zo weet ik hoeveel ik mag kopen, en voor hoeveel ik mag verkopen.
De komende dagen nog even m'n sheet verder uitwerken om meer inzicht per dag te krijgen.
Tevens heb ik er een kleine reminder in staan, niet verkopen onder m'n GAK, en niet kopen boven een bepaald bedrag (voor nu is dat 10% lager dan de ATH).
En tevens heb ik (zoals een echte gierige Nederlander) diverse bestaande TV indicatoren samengevoegd zodat ik uit kan met een gratis TV plan![]()
Todo voor de komende tijd:
- Leren wanneer te verkopen
- Leren om niveau's/levels te herkennen en daar op gaan traden (of juist even niet traden).
- Nog meer leren
Als men nog tips heeft, laat het weten![]()
Ik ben mij bewust dat er echte getallen in staan, maar gezien het om relatief lage bedragen gaat (en ik hier af en toe veel grotere bedragen langs zie komen), durf ik het wel zo te delen.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
- Leverage gaan traden middels BTC Perpetual, gelukkig maar x2 dus de liq. is dan nogal ver weg. En niet om meer winst te maken, maar puur zodat ik m'n BTC kan behouden. En ik trade isolated, en gebruik maar de helft van m'n beschikbare BTC (wat op Kucoin staat). Dus hopelijk voorkom ik liquidatie middels deze methode. En mocht het alsnog gebeuren, dan is het even de vraag of dat erg is. Want zoals eerder gezegd gebruik ik maar 50% van m'n beschikbare BTC, maar dat is alleen in het geval als al m'n buy orders zijn gebruikt. Voor nu heb ik m'n beschikbare buy order terug gebracht naar 5 stuks. En de eerste gebruikt 7% van de 50% beschikbare BTC, en iedere buy daaropvolgend is 1,5x groter.
Dus mocht ik geliquideerd worden met maar 1 buy order gevuld, dan is er nog geen man overboord.
- Supertrend als indicator verwijderd, en VWAP, RSI en MACD toegevoegd.
- Met mijn n00b kennis leek het er gisteren op dat BTC weer wat omhoog wou kruipen, en had dus een positie geopend, met tevens nog 2 orders daaronder. Die 2 orders waren puur voor het feit dat als hij verder zakt ik mijn positie verder vergroot, m'n GAK naar beneden gaat, en de liq. ook naar beneden gaat.
- Voor m'n huidige positie heb ik de TP redelijk hoog ingesteld, op 86.800. Mocht hij duidelijk voorbij de 84.000 gaan dan zet ik m'n SL ergens rond de 84.200.
- Aangezien Kucoin (zover ik kan vinden) geen mogelijkheid heeft om berichten te sturen als er orders zijn gevuld heb ik middels ChatGPT een python script gemaakt die middels websockets verbinding maakt met Kucoin, en als er nu een order wordt gevuld krijg ik daar een Telegram bericht van.
- En als laatst heb ik m'n Google Sheet van meer info voorzien zodat ik beter inzicht krijg in de resultaten.
- En nogmaals, de bedragen die je nu ziet zijn puur om te testen/spelen of dit iets voor mij is, mocht het echt lukken, dan gaan de bedragen omhoog, en zal ik dat hier niet meer delen.
![]() | ![]() | ![]() |
Het valt mij op dat de laatste dagen andere landen zich min of meer succesvol verzetten tegen Trump (Franse en Poolse minister bv). Zei het al eerder: nu hij zo op TV is kan elke diplomaat en spindokter anticiperen en bedenken hoe te reageren. Op de lange termijn is dat slecht voor Trump c.q. hij zal een mildere strategie moeten gaan varen. De S&P 500 laat ook maar één kleur zien en dat is niet groen. Daar wordt ook over geroepen 'ja, dat moet dan maar eventjes' maar hoe lang gaan ze dat volhouden.kbuntu schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:30:
Met een beetje geluk komen de EU en de VS tot een deal. China zocht ook wat toenadering, dus wie weet. Ik verwacht ook dat er daadwerkelijk een staakt het vuren gaat komen. Trump te vriend houden is voor Poetin denk ik aantrekkelijker dan de oorlog voortzetten. Ik denk dat een ceasefire ook weer even een goede dosis optimisme aan de man brengt, dus goed voor de BTC koers 😁
tldr Trump gaat imho milder worden omdat zijn shock-effect niet meer gaat werken
[ Voor 4% gewijzigd door Eusebius op 14-03-2025 11:43 ]
==
hoi
Denk ik ook. De S&P staat sinds zijn piek op meer dan -10 procent. Ik vermoed dat dat niet helemaal lekker op zijn ego gaat.Eusebius schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:43:
[...]
Het valt mij op dat de laatste dagen andere landen zich min of meer succesvol verzetten tegen Trump (Franse en Poolse minister bv). Zei het al eerder: nu hij zo op TV is kan elke diplomaat en spindokter anticiperen en bedenken hoe te reageren. Op de lange termijn is dat slecht voor Trump c.q. hij zal een mildere strategie moeten gaan varen. De S&P 500 laat ook maar één kleur zien en dat is niet groen. Daar wordt ook over geroepen 'ja, dat moet dan maar eventjes' maar hoe lang gaan ze dat volhouden.
tldr Trump gaat imho milder worden omdat zijn shock-effect niet meer gaat werken
Als hij Poetin nu echt zover krijgt, is dan gewoon een prestatie van formaat. Rutte vertelt hem dan wel even dat hij tegelijkertijd ook de NAVO met 800 miljard heeft versterkt in een paar maandjes en dan kan hij zich lekker op China gaan richten, kunnen wij weer lekker investeren
Ja inderdaad.kbuntu schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:49:
[...]
Denk ik ook. De S&P staat sinds zijn piek op meer dan -10 procent. Ik vermoed dat dat niet helemaal lekker op zijn ego gaat.
Als hij Poetin nu echt zover krijgt, is dan gewoon een prestatie van formaat. Rutte vertelt hem dan wel even dat hij tegelijkertijd ook de NAVO met 800 miljard heeft versterkt in een paar maandjes en dan kan hij zich lekker op China gaan richten, kunnen wij weer lekker investeren
De zakelijke aanpak van Trump die een dag later is vergeten wat hij heeft gezegd/beloofd geeft wel een hele eigenaardige dynamiek
==
hoi
Inmiddels 1000 euro winst per aandeel. Ik wacht nog even met afbouwen.John245 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:52:
[...]
Je moet nu afbouwen in Rheinmetall. Althans dat ben ik aan het doen.
Als hij er nu al op terug komt gelooft helemaal niemand meer iets van wat hij zegt
Oh en ik had er nog aan gedacht om er wat in te stoppen #gemistekansknakworst schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:55:
[...]
Inmiddels 1000 euro winst per aandeel. Ik wacht nog even met afbouwen.
==
hoi
vergeet niet optijd winst te nemen, kijk eens naar de vorige episode die geweest is zoals de aandelen Pfizer/Moderna, ook Rheinmetall gaat een correctie krijgen van deze porportieknakworst schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:55:
[...]
nothing stops this train
Ik heb nog 80% en ben van plan binnenkort 10% te verkopen.knakworst schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:55:
[...]
@knakworst maar jij mag dus ook niet mopperen.
[ Voor 9% gewijzigd door John245 op 14-03-2025 12:08 ]
Dus je adviseert anderen te verkopen, maar blijft zelf 80 procent in positieJohn245 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 12:07:
[...]
Ik heb nog 80% en ben van plan binnenkort 10% te verkopen.
@knakworst maar jij mag dus ook niet mopperen.
Verkopen doe je nooit in een (1) keer. komende week bouw ik af naar 70%.kbuntu schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 12:24:
[...]
Dus je adviseert anderen te verkopen, maar blijft zelf 80 procent in positie
[Afbeelding]
Kopen doe je toch ook niet in 1 keer.
Sowieso niet poging $84k in de maak. Ben benieuwd, volume is allemaal vrij timide nog maar we gaan langzaam omhoog. Zal wel wat meer power nodig zijn na US open dan.tomtom901 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 12:47:
Premarkets zien er goed uit voor vandaag. LFG.
De enige reden voor Poetin om een staak het vuren goed te keuren is een strategische herordening van zijn materiaal. Zijn voorwaarden zijn, Oekraine mag geen extra manschappen op de been brengen en geen wapens ontvangen van het westen. Tevens blijft het bezette gebied in handen van Rusland en moet Oekraïne de betwiste gebieden verlaten.kbuntu schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:30:
Met een beetje geluk komen de EU en de VS tot een deal. China zocht ook wat toenadering, dus wie weet. Ik verwacht ook dat er daadwerkelijk een staakt het vuren gaat komen. Trump te vriend houden is voor Poetin denk ik aantrekkelijker dan de oorlog voortzetten. Ik denk dat een ceasefire ook weer even een goede dosis optimisme aan de man brengt, dus goed voor de BTC koers 😁
Trump is een middel voor Poetin, hem te vriend houden is bijzaak als het goed uitkomt.
Dit gaat geen positief effect hebben op de beurs en als je ook maar iets langer dan een paar weken in crypto wil zitten is dit ook geen goed nieuws voor de rest van het jaar.
Er zijn door Europa net contra maatregelen aangekondigd en Trump gooit 100% op Europese alcohol. Er zijn tevens gesprekken in de unie om te kijken welke maatregelen nog meer getroffen kunnen worden.
Ik zie niet helemaal hoe dit op korte termijn een einde brengt aan alle spanning.
Dat is gewoon heel netjes. MEGA!knakworst schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:55:
[...]
De magische grens van 3000 is al doorbrokenknakworst schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 01:34:
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Zal wel komen, VIX is ook een stukje rustiger.Guere schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:20:
[...]
Sowieso niet poging $84k in de maak. Ben benieuwd, volume is allemaal vrij timide nog maar we gaan langzaam omhoog. Zal wel wat meer power nodig zijn na US open dan.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/h7K3iau5qyBLgogA80CLyzIW.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1rr9bFnJP8yHdMg7MADlwuCl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O5uq3tGBJ3dFDtFY0WUi3riC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qH6pm08iyNrQSyV4iuCyKpnQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5wUCNmCLgMQ0ZxsnYdZXpn2x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/U5Y6gSceG07BXfajNpByZEgP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mQngeApBmBWvAbH41dY6PHLD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fEOhcCsTOWZP3BJXhRMfK8F6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BVmDLf2OHG458tYBq6OKzy2y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LfmqrkOc0YzzzNQfo7YqUA1u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yvVBmS2wQf69n3QPKeacnFEn.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/DF21VUlFwvcI2CnX2sR0OwND.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Duufnz6aqgRvXyHP2oDa14xx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/nPykvRKbMJnXhXdNsUJD6ARL.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/y0fvkIQ6rgcEmQGotk9ZAZ34.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/Xv3vPgrbck7wvcZG4QNn8WvB.png?f=fotoalbum_tile)

:strip_exif()/f/image/TxZO8HV9L9RLuUexhnJ4G6LQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aIlSqQSoRnDotC06qrI2uzbI.jpg?f=fotoalbum_large)