Of we zijn in maart 2021.Moiety schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:39:
Zo, SOL is alvast de bear ingegaan. Koploper.
[Afbeelding]
Nogal een statement en als ik eerlijk ben klinkt het alsof je dat ergens gelezen hebt en niet alsof het je eigen analyse is, maar ik kan er natuurlijk naast zitten.kbuntu schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 10:05:
Ik zet volledig in op een ommezwaai binnen nu en een paar weken.
ik zie nog enorme liq lvls rond 1750 voor eth.
gisteren werden ze 100% gehunt, men heeft hun LIQ omlaag gegooid door ETH/stable te deponeren.
ben benieuwd of ze weer een poging gaan wagen
gisteren werden ze 100% gehunt, men heeft hun LIQ omlaag gegooid door ETH/stable te deponeren.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Eth doet nog weinig. Maar als btc >84k gaat ga je die 1750 niet meer zien. Wel als btc nog een keer de 76 opzoekt, want na iedere daling van btc daalt eth harder. Dat is al anderhalf jaar het riedeltje.Aeronaut schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 10:13:
ik zie nog enorme liq lvls rond 1750 voor eth.
yea, liq niveaus zijn van 1950 -> 1850 -> 1750 gegaan.. sommige hebben het op 1600 en wellicht de ETH Foundation naar 1150 met een depositie van 100k ETHknakworst schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 10:17:
[...]
Eth doet nog weinig. Maar als btc >84k gaat ga je die 1750 niet meer zien. Wel als btc nog een keer de 76 opzoekt, want na iedere daling van btc daalt eth harder. Dat is al anderhalf jaar het riedeltje.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
data puntje van afgelopen 24h van CEX's. even DEX zoeken

DEX liq levels voor ETH:

die twee 100 mil longs werden gehunt
dus... 1750, wrm niet?

DEX liq levels voor ETH:

die twee 100 mil longs werden gehunt
dus... 1750, wrm niet?
[ Voor 53% gewijzigd door Aeronaut op 11-03-2025 10:38 ]
Jij redt ons toch iedere keer weer van een volledige verdrinkingsdood (als in compleet bearish jankend in een hoekje zitten na elke dipper de derpie dip des doods). Anti ellpa to the rescueanti elppa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:48:
voor de mensen die denken dat de 69k wel ff gehaald kan worden. Die muur is dikker dan terug naar de 109k.....just saying.
Geen garantie uiteraad, de orders kunnen onzichtbaar zijn, weggehaald worden, opgegeten worden als we echt een black swan krijgen. Laat alleen zien dat de muur enorm is nu
[Afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Daarom ook BTC orders staan op ~$74k.anti elppa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:48:
voor de mensen die denken dat de 69k wel ff gehaald kan worden. Die muur is dikker dan terug naar de 109k.....just saying.
Geen garantie uiteraad, de orders kunnen onzichtbaar zijn, weggehaald worden, opgegeten worden als we echt een black swan krijgen. Laat alleen zien dat de muur enorm is nu
[Afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
vanaf 77k loopt het hard op tot 74k. 74k is dus al gigantisch veel geweld voor nodig. Is ook de reden dat de dip vannacht niet verder kwam.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik zie net iets eerder al weerstand van VAL en VWAP
Mogelijks natuurlijk snel die LIQ pakken bovenin de CME en HIGH kan ook wel op 84kish
[ Voor 6% gewijzigd door kazzzdafke op 11-03-2025 10:55 ]
Never ever financial advice...
Ja, ik heb daar orders staan, omdat ik de echte dip niet wilde missen, die er boven zijn wel afgegaan. Ik had er acht staan, waar er vier van voltooid zijn.anti elppa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 10:52:
[...]
vanaf 77k loopt het hard op tot 74k. 74k is dus al gigantisch veel geweld voor nodig. Is ook de reden dat de dip vannacht niet verder kwam.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat de rente op obligaties in Europa omhoog gaat, geeft juist het tegenovergestelde van wat jij beweert aan: het geld stroomt juist niet hierheen. De obligatiemarkt wordt gedicteerd door vraag en aanbod. Als er meer rente wordt gegeven op 10yr bonds, dan betekent dat dat er minder vraag is naar deze bonds.John245 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:19:
[...]
10 jarige obligaties in Europa gaan omhoog dus al het geld stroomt hierheen.
Europese landen moeten dus tegen hogere tarieven geld lenen momenteel. De reden hiervoor is dat Europa uitspreekt zich meer te willen gaan mengen in de oorlog, nu de VS dat juist minder wil gaan doen. De financiële en economische last die dat voor Europa mogelijk met zich meebrengt, resulteert in minder bereidwilligheid om geld te lenen aan Europese landen. Om geldschieters toch over te halen is dus een hogere rente nodig.
De VS op haar beurt profiteert juist van het terugschalen mbt de oorlog en wordt beloond door middel van lagere rentes en dus goedkoper financieren van de eerder genoemde 10 trillion. Het geld gaat dus juist richting de VS.
Hangt natuurlijk van je range pull af, dus ik weet niet hoe jij hem pulled want daarmee kan er weer net wat anders uitkomen.kazzzdafke schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 10:54:
[...]
Ik zie net iets eerder al weerstand van VAL en VWAP
Mogelijks natuurlijk snel die LIQ pakken bovenin de CME en HIGH kan ook wel op 84kish
Vergeet niet dat de openstaande schulden ook duurder worden om weer terug te betalen met een hogere rente.
Dat is echt NIET goed voor EU hoor..
Dat is echt NIET goed voor EU hoor..
Vanaf de vorige lower low.. das de laagste prijsactie volledig tot nu..tomtom901 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:00:
[...]
Hangt natuurlijk van je range pull af, dus ik weet niet hoe jij hem pulled want daarmee kan er weer net wat anders uitkomen.
Die tuimeling ervoor geeft weinig toegevoegde waarde (in mijn TA) voor deze prijsactie.
zeer offtopic, maar:Antifon schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 10:57:
[...]
De VS op haar beurt profiteert juist van het terugschalen mbt de oorlog en wordt beloond door middel van lagere rentes en dus goedkoper financieren van de eerder genoemde 10 trillion. Het geld gaat dus juist richting de VS.
kwaadaardige bedoeling niet scharen onder meesterbrein acties.. hij verneukt weer een goed werkende economie van de voorganger (alleen 4x sneller) en schuift het op zn voorganger door alle rotzooi hij uit zn mond spuwd of ondertekend.
zeer goed voor het wereldtoneel ja...
anyhoe... mini moon om vanmiddag te kelderen
Zonder bewijs doet een zinspeling als “kwaadaardige bedoeling” niet ter zake en voegt het niets toe aan het gesprek.Aeronaut schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:04:
[...]
zeer offtopic, maar:
kwaadaardige bedoeling niet scharen onder meesterbrein acties.. hij verneukt weer een goed werkende economie van de voorganger (alleen 4x sneller) en schuift het op zn voorganger door alle rotzooi hij uit zn mond spuwd of ondertekend.
zeer goed voor het wereldtoneel ja...
anyhoe... mini moon om vanmiddag te kelderen
Het is mijn eigen analyse en uiteraard ondersteund met het nieuws wat ik vrij intensief volg.tomtom901 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 10:12:
[...]
Nogal een statement en als ik eerlijk ben klinkt het alsof je dat ergens gelezen hebt en niet alsof het je eigen analyse is, maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
Ja ik heb m vanaf de high omlaag getrokken, dus net iets ander resultaat.kazzzdafke schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:01:
[...]
Vanaf de vorige lower low.. das de laagste prijsactie volledig tot nu..
Die tuimeling ervoor geeft weinig toegevoegde waarde (in mijn TA) voor deze prijsactie.
Snap ik, en het zijn indicators e, geen zekerhedentomtom901 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:26:
[...]
Ja ik heb m vanaf de high omlaag getrokken, dus net iets ander resultaat.
in ander nieuws... iedereen heeft een voorproefje gehad van de bullrun van 2025.
Zijn jullie er klaar voor het echte werk?
Jahoor Michael van der Poppe. We zitten er klaar voor.Aeronaut schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:31:
in ander nieuws... iedereen heeft een voorproefje gehad van de bullrun van 2025.
Ah fijn, weer ff een meme tussendoor. Het lijkt het NK topic wel met al die TA hier.
[ Voor 9% gewijzigd door Danjel op 11-03-2025 11:34 ]
They who buy the dip, deserves the rip.
Ja, als mod heb ik toch een bepaalde voorbeeldfunctie hè.Danjel schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:33:
Ah fijn, weer ff een meme tussendoor. Het lijkt het NK topic wel met al die TA hier.
Al dat zelfvertrouwen van de maxi's begint aandoenlijk te worden. Nog niet zo lang geleden waren volgens jou deze levels ook niet mogelijk dit jaar. Maar lekker de maxi pet ophouden. Spreek je onder de 70k wel weer. En dan is het weer wachten op reacties als het boeit me niet. Ik hodl toch wel door bla bla bla. Maar voor de goede orde mijn base case is 69k - 72k met een snelle wick. Voor de structuur moet de 73k wel support blijven. Maar ik kijk altijd een level lager. En zoals ik laatst al liet zien zit Bitcoin op de maandelijkse nu onder de 7 moving average. En dat betekend dat we hoogst waarschijnlijk naar de 20 moving average gaan. Die zit op 63k.
:strip_exif()/f/image/9JsNq1DtTQKslbbMcTNzWPz7.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: Lees het wel met een lach a.u.b.
[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 11-03-2025 11:41 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mooie nuancezwembroek schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:37:
[...]
Edit: Lees het wel met een lach a.u.b.Want ik bedoel het positief.
Hahahhaha ja hoor een goed werkende economie. Wel eerlijk en objectief blijven.Aeronaut schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:04:
[...]
zeer offtopic, maar:
hij verneukt weer een goed werkende economie van de voorganger.
Nope, en eigelijk is het imo nooit valide geweestytr81 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:34:
Is dat S2F model van PlanB eigenlijk nog valid
Voor deze cycle staat er $500k average op de boeken. Compleet van de pot gerukt natuurlijk, no way dat we dat deze cycle gingen halen. Hij had het allang kunnen afschrijven maar bleef eraan vasthouden. Hij zal het ergens dit jaar toch echt los moeten laten.
Als ik snel type dan hou ik vaak geen rekening met hoe het opgevat wordt. Ik type meestal alles met een lach maar dat is soms niet duidelijk vandaar. Dan moet je de reply guys even voor zijn. Het is ten slotte maar een mening.
We zitten hier allen toch met een lach?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
maand duurt nog lang, close onder de 7ma is totaal niet zeker imo.zwembroek schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:37:
[...]
Al dat zelfvertrouwen van de maxi's begint aandoenlijk te worden. Nog niet zo lang geleden waren volgens jou deze levels ook niet mogelijk dit jaar. Maar lekker de maxi pet ophouden. Spreek je onder de 70k wel weer. En dan is het weer wachten op reacties als het boeit me niet. Ik hodl toch wel door bla bla bla. Maar voor de goede orde mijn base case is 69k - 72k met een snelle wick. Voor de structuur moet de 73k wel support blijven. Maar ik kijk altijd een level lager. En zoals ik laatst al liet zien zit Bitcoin op de maandelijkse nu onder de 7 moving average. En dat betekend dat we hoogst waarschijnlijk naar de 20 moving average gaan. Die zit op 63k.
[Afbeelding]
ik heb je nuance gelezen, dus ga verder ook niet teveel in op de stelligheid van jou posts de laatste weken
Maar alleen maar maxi's en bulls maakt het ook saai, dus fijn dat er 1 iemand is die de andere kant laat zien
sh4d0wman schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:57:
We zitten hier allen toch met een lach?
[Afbeelding]
Jazeker, Hierbij de toppen:knakworst schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:32:
[...]
Jahoor Michael van der Poppe. We zitten er klaar voor.
BTC 250k
ETH 12.5k
SOL 1300
BNB 2500
Ada 1
XRP 5
Aero 25
Er valt iets..
never mind, was een stuiterballetje..
never mind, was een stuiterballetje..
[ Voor 61% gewijzigd door Tranquility op 11-03-2025 12:17 ]
Toch zit iedereen er anders in weet je... De een wilt dit jaar alles uit cashen, de ander pas over 5+ jaar, de ander pas over 15+ jaar.zwembroek schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:37:
[...]
[Afbeelding]
Dit afdoen met dat iemand een "maxi pet" opheeft is net zo waardeloos als alleen maar moon of rekt roepen natuurlijk
Blijft leuk die nuance maar iedereen zit er met een andere pet op in. Jij waarschijnlijk short term en ik lang term.
Even goede vrienden
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik las hier een discussie over hoe men zn range pulled.
Maar de gemiddelde zure maxi doet dat toch gewoon zo?
denk dat saylor een aardig slappe tak heeft na dat bloedbad in zijn hobby projectje laatste paar dagenDarrell schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 12:37:
Ik las hier een discussie over hoe men zn range pulled.
[Afbeelding]
Je hebt een maxi pet en dan deze:Vis schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 12:10:
[...]
Toch zit iedereen er anders in weet je... De een wilt dit jaar alles uit cashen, de ander pas over 5+ jaar, de ander pas over 15+ jaar.
Dit afdoen met dat iemand een "maxi pet" opheeft is net zo waardeloos als alleen maar moon of rekt roepen natuurlijk
Blijft leuk die nuance maar iedereen zit er met een andere pet op in. Jij waarschijnlijk short term en ik lang term.
Even goede vrienden
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HrrdaU4RysWYr1qypKoQa5Hr.jpg?f=user_large)
Sorry voor het goedkoop recyclen @YES
Heerlijk, die hopiumpijp. Kan er geen genoeg van krijgen. Volgens mijn laatste TA zijn we er nu. Hoera.
Aeronaut schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 11:31:
Ik ben helemaal voor recyclen!BootjeVaren schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 12:53:
[...]
Je hebt een maxi pet en dan deze:
[Afbeelding]
Maar off-topic gaan betekent:
Incl Nano tattoo, een echte OG die weet wat dikke tech isBootjeVaren schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 12:53:
[...]
Je hebt een maxi pet en dan deze:
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ada 1. Vinkje.Aeronaut schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 12:01:
[...]
Jazeker, Hierbij de toppen:
BTC 250k
ETH 12.5k
SOL 1300
BNB 2500
Ada 1
XRP 5
Aero 25
Nog zwaarbeladen in Aero? Die heeft het ook zwaar.
Niet relevant we doen hier aan TAkbuntu schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 13:12:
Haha ik ben benieuwd of Trump dit beleid überhaupt nog langer dan 2 weken durft vol te houden
[Afbeelding]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Aeronaut schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 12:01:
[...]
Jazeker, Hierbij de toppen:
BTC 250k
ETH 12.5k
SOL 1300
BNB 2500
ADA 10
XRP 5
Aero 25
[Twitter: https://x.com/skot9000/status/1899182292351775228]
insert dumb dumber chance gif
edit: dit dus
:strip_exif()/f/image/Kuf3hTiwj13TOtTv8AsT0SCm.png?f=user_large)
insert dumb dumber chance gif
edit: dit dus
:strip_exif()/f/image/Kuf3hTiwj13TOtTv8AsT0SCm.png?f=user_large)
[ Voor 66% gewijzigd door Eegee op 11-03-2025 13:41 ]
Ye, te weinig verkocht, te hoog teruggekocht, maar gaat aardig.knakworst schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 13:13:
[...]
Ada 1. Vinkje.
Nog zwaarbeladen in Aero? Die heeft het ook zwaar.
Die Amerikanen kunnen alleen nog maar sellen blijkbaar.
Nvidia benadert op dit moment ongeveer zijn intrinsieke waarde als je naar de beurskoers kijkt. Vanaf nu wordt het interessant.
Dat is iets wat ik mis bij crypto/BTC: de intrinsieke waarde. Het is lastig om het ergens tegen af te zetten, behalve misschien energieverbruik, maar zelfs dat argument is intussen achterhaald.
Dat is iets wat ik mis bij crypto/BTC: de intrinsieke waarde. Het is lastig om het ergens tegen af te zetten, behalve misschien energieverbruik, maar zelfs dat argument is intussen achterhaald.
nee hoor dat klopt nog steeds exact. Dus dat missen we helemaal niet bij bitcoin. Op de frontpage en op nu.nl hebben ze het uiteraard over geen onderliggende waarde en gebakken lucht.kazzzdafke schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:02:
Nvidia benadert op dit moment ongeveer zijn intrinsieke waarde als je naar de beurskoers kijkt. Vanaf nu wordt het interessant.
https://en.macromicro.me/...oin-production-total-cost
begint nog redelijk tam......
Jinx incoming in 3...2....1...anti elppa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:35:
begint nog redelijk tam......
Ja, nu jinx jij de jinx.Jinxception!
Everything to the afvoerputje in 3..2..1...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Als het afvoerputje verstopt zit met shitcoins kan er ook geen BTC doorheen! Toch?ByteMe_ schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:38:
Everything to the afvoerputje in 3..2..1...
Dus gaan we sideways?
kan nooit lang duren idd. ze moeten er toch rap achter komen dat ze niet op groen drukken normaal maar op rood. Of iemand heeft de knoppen omgedraaid in de UI
Ja dat, of omhoog, of omlaag. Zoiets zal het wel worden.
Een dikke candle heeft altijd zo’n kort stokje aan de bovenkant of onderkant. Die wordt nu gevormd.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Er stond een hele lading aan buy orders op 69k. Die zijn nu weggehaald. De meeste buy orders staan nu tussen de 70k - 74k. Meeste rond 73k.
No ine?Coldcat schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:41:
Een dikke candle heeft altijd zo’n kort stokje aan de bovenkant of onderkant. Die wordt nu gevormd.
Dat kan nog groter!
Het leuke op een saaie werkdag was (althans eind vorig jaar) lekker alles omhoog zien gaan, memes. Nu kijk ik mn pf niet meer, af en toe de BTC prijs en zit ik maar te wachten tot de uurtjes weer zijn gemaakt. Ik zie wel of dit een bear trapje wordt of toch het einde. Mogen we de zomer weer uitzitten en hopen op meer.
Dit vind ik altijd een moeilijke, want die kunnen ook net zo snel weer tevoorschijn komen.zwembroek schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:43:
Er stond een hele lading aan buy orders op 69k. Die zijn nu weggehaald. De meeste buy orders staan nu tussen de 70k - 74k. Meeste rond 73k.
YES schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:41:
[...]
Nee joh, 0-4, drie keer Trauner en één keer Ivanusec met een pegel van 45 meter omdat ie zo lekker in vorm is.
Is geen commentaar.. Ik weet het wel.. het is enkel moeilijk uitgelegd krijgen aan iemand waarom de koers van BTC nu stijgt of daalt en OF dat we op een correctie zitten of niet.anti elppa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:05:
[...]
nee hoor dat klopt nog steeds exact. Dus dat missen we helemaal niet bij bitcoin. Op de frontpage en op nu.nl hebben ze het uiteraard over geen onderliggende waarde en gebakken lucht.
https://en.macromicro.me/...oin-production-total-cost
Die correctie kan je enkel staven aan sentiment en TA. Niet aan een intrinsieke waarde zoals nu bij de US stocks bezig is.
Open ik nog even mn BTC exit strategie excel: die heeft stappen van 10k en maar 1 tp gedaan. Lekker man!
[ Voor 4% gewijzigd door ByteMe_ op 11-03-2025 14:46 ]
nvm
[ Voor 98% gewijzigd door Error404! op 11-03-2025 14:48 ]
Klopt idd. Was bij de eerste keer dat we door de 90k range heen zakten ook het geval. 88.500 stonden mega orders. Net voor die tijd toch weggehaald.tomtom901 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:44:
[...]
Dit vind ik altijd een moeilijke, want die kunnen ook net zo snel weer tevoorschijn komen.
@Error404! wtf is dat voor toetsenbord met een enter links?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Vandaag is vrij onbelangrijk, morgen is toch pas DE dag van de inflatiecijfers in VS?
🇺🇸U.S. ECONOMIC DATA THIS WEEK:kazzzdafke schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:51:
Vandaag is vrij onbelangrijk, morgen is toch pas DE dag van de inflatiecijfers in VS?
• JOLTS JOB OPENINGS (TUES.)
• CPI INFLATION (WED.)
• PPI INFLATION (THURS.)
• JOBLESS CLAIMS (THURS.)
• CONSUMER SENTIMENT (FRI.)
Sowieso is vandaag onbelangrijk. Ik ben aan het werk. Morgen daarin tegen ben ik vrij! Dat komt wel overeen met de inflatiecijfers. Confluence, moon? Yes? Nee?kazzzdafke schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:51:
They who buy the dip, deserves the rip.
Zometeen eerst de Job Openings idd, verwachting 7.5M a 7.6M, vorige maand 7.6M dus eigenlijk no change verwacht. Als die jobs geraakt worden zal het waarschijnlijk nog wel even duren voordat dit doorsijpelt naar de cijfers.
Zelfde met de inflatiecijfers, er wordt zelfs een (lichte) daling verwacht. De boel gaat wel echt bewegen als de cijfers die binnenkomen afwijken though.
Zelfde met de inflatiecijfers, er wordt zelfs een (lichte) daling verwacht. De boel gaat wel echt bewegen als de cijfers die binnenkomen afwijken though.
dat is wat ik vanmorgen al schreef. tussen 75 en 77 is het al super dikzwembroek schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:43:
ik verwacht ook een daling in inflatie. De boel koelt nu heel hard af, en je zag paar weken terug dat die yanks veel minder spendeerden in januari.Guere schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:54:
Zometeen eerst de Job Openings idd, verwachting 7.5M a 7.6M, vorige maand 7.6M dus eigenlijk no change verwacht. Als die jobs geraakt worden zal het waarschijnlijk nog wel even duren voordat dit doorsijpelt naar de cijfers.
zwembroek schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 14:51:
[...]
🇺🇸U.S. ECONOMIC DATA THIS WEEK:
• JOLTS JOB OPENINGS (TUES.)
• CPI INFLATION (WED.)
• PPI INFLATION (THURS.)
• JOBLESS CLAIMS (THURS.)
• CONSUMER SENTIMENT (FRI.)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Daar gaan we eens lekker voor zitten.
Ja die Johan speelt graag met dikke candles!
ja vooral die 1000uren dingen doen het goed
Ik zou dit normaal shorten, echter zit mij de CME gap dwars van 84.2 t/m 85.6. Ik kan niet aan de knoppen zitten dus waag me er even niet aan.
Tja, je doet het zelf he?
spoiler:

Ik sluit niet uit dat we daar nog heen gaan. Of zelfs terug richting bullmarket support band. Niet zozeer vanavond maar de komende tijd.JW04 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 15:07:
Ik zou dit normaal shorten, echter zit mij de CME gap dwars van 84.2 t/m 85.6 dwars. Ik kan niet aan de knoppen zitten dus waag me er even niet aan.
Price change
The price of NVDA shares has increased $2.20 since the market last closed. This is a 2.06% rise.
What does this mean?
@tomtom901 is buying the dip.
The price of NVDA shares has increased $2.20 since the market last closed. This is a 2.06% rise.
What does this mean?
@tomtom901 is buying the dip.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/9weapwoEpvJvDnw3dq6xlBZS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oHHUoZcf6QvYlWrm4XDsTU41.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eKECzLgIFX3JC0GpdDPtUZkz.jpg?f=fotoalbum_large)