Ik ook niet, vandaar dat ik huiverig ben om te acteren. Als we de neerwaartse trend op de 1h breken durf ik wel een kleine long aan.Deman23 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 15:09:
[...]
Ik sluit niet uit dat we daar nog heen gaan. Of zelfs terug richting bullmarket support band. Niet zozeer vanavond maar de komende tijd.
TRUMP: HAVE INSTRUCTED SECRETARY OF COMMERCE TO ADD ADDITIONAL 25% TARIFF, TO 50%, ON ALL STEEL AND ALUMINUM COMING INTO THE UNITED STATES FROM CANADA
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
JUST IN: 🇺🇸 Senator Lummis reintroduces 'Bitcoin Act' bill, proposing 1 million $BTC purchase over 5 years with a 20-year minimum hold.
Dat ze maar heel snel deze zooi weer gaan pumpen..
Dat ze maar heel snel deze zooi weer gaan pumpen..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Pump en dump in een paar minuten. Bipolaire charts incoming!
They who buy the dip, deserves the rip.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
OMFGzwembroek schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 15:15:
TRUMP: HAVE INSTRUCTED SECRETARY OF COMMERCE TO ADD ADDITIONAL 25% TARIFF, TO 50%, ON ALL STEEL AND ALUMINUM COMING INTO THE UNITED STATES FROM CANADA
Pff zeg dat wel. Canada gaat ook niet inbinden. Enige upside is dat ze nu meer grondstoffen gaan verkopen aan de EU als de ruzie verder oploopt
Als je mobiel bezig bent kun je de tekst selecteren en de Shift-knop indrukken om de hele selectie caps, kleine letters of een hoofdletter voor ieder woord te gevenzwembroek schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 15:15:
Sorry for the caps maar is een copy and paste.
Dat zit wel Schnorr.
JUST IN: 🇺🇸🇨🇦 President Trump says all tariffs on Canada will "disappear" if they become our 51st state.
Je lult toch?zwembroek schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 15:50:
JUST IN: 🇺🇸🇨🇦 President Trump says all tariffs on Canada will "disappear" if they become our 51st state.
Zint me ook niets dat die nooit aan bronvermelding doet. Ouwe fudder.
Source: https://truthsocial.com/@.../posts/114144217763824399Darrell schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 15:56:
[...]
Je moet wel even die hele lap tekst doorworstelen

Artikel Daily Mail: https://www.dailymail.co....tricity-trade-canada.html
[ Voor 38% gewijzigd door BootjeVaren op 11-03-2025 15:58 ]
Dat roept Trumpie al een hele tijd, dat hij graag wil dat Canada de 51 staat wordt. En uiteraard staat Groenland ook nog op zijn wensenlijstje.
Bron: "Trust me bro".Darrell schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 15:56:
[...]
oh ik zie nu pas dat ETH onder de $2k gevallen is
nothing stops this train
Hij zegt het echt. Hij noemt de betaalde bedragen een subsidie en verlangt dat mensen hun resources en verdiensten zomaar afgeven.
Ik zei het eerder en zeg het weer: Trump is een crimineel die geen haar beter is dan de mafketel van de maffia die beschermingsgeld én je achttienjarige zusje eist.
Gelukkig heeft het zusje (Canada dus) hier nog een groot mes in de hand:
https://edition.cnn.com/2...iffs-doug-ford/index.html
Dat zit wel Schnorr.
met die Steel tarrifs, ben benieuwd hoelaag Ford aandeel gaat, rond de $8 krijg ik interesse om vca te doen
nothing stops this train
Bij 8 doe ik mee.Kol Nedra schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:07:
met die Steel tarrifs, ben benieuwd hoelaag Ford aandeel gaat, rond de $8 krijg ik interesse om vca te doen
@Kol Nedra Jim Farley gaat morgen naar het congres om uit te leggen hoe verwoestend Trump voor Ford is.
[ Voor 18% gewijzigd door John245 op 11-03-2025 16:17 ]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Alts? Pinsa is verslaafd aan alts hahaha.Pinsa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:14:
[...]
Doen we ook nog aan alts? Of gaan we hier allemaal over op aandelen
Heb gisteren wat TAO terug opgenibbeld ja. En zilver, probeer die 45 jarige cup and handle mee te pakken. Kan ook over 20 jaar zijn.Pinsa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:14:
[...]
Hey maar @Pinsa heeft wel een punt mensen, het gaat weer over veel dingen die niet of nauwelijks direct aan crypto gelinkt zijn.
Probeer er een beetje op te letten dat het niet te ver voert, modbreaks en knippen proberen te voorkomen weetjewel :-)
Probeer er een beetje op te letten dat het niet te ver voert, modbreaks en knippen proberen te voorkomen weetjewel :-)
best stabiel zo jongens. De invloed van die rotte Halloween pompoen word minder en minder
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
no more alts, sorryPinsa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:14:
[...]
heel misschien LTC
nothing stops this train
Koers volgt gewoon weer de NDQanti elppa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:30:
best stabiel zo jongens. De invloed van die rotte Halloween pompoen word minder en minder
Dat is net hetgeen wat er gaat spelen.. China leverde al goedkopere auto's in EU dan in US.kbuntu schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 15:46:
[...]
Pff zeg dat wel. Canada gaat ook niet inbinden. Enige upside is dat ze nu meer grondstoffen gaan verkopen aan de EU als de ruzie verder oploopt
Ik zie niet in hoe hij denkt dat dit een goed plan is?
Als de EU nauwer gaat samenwerken met andere werelddelen dan US, gaat het enkel in hun nadeel spelen.
Never ever financial advice...
[Twitter: https://x.com/JDB_trading/status/1899449580967666016]Pinsa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:14:
[...]
Imagine the pain.
nasprak 0%, dow -1% en btc +3,1% Ik zie weinig correlatie. Maar klopt wel dat er geen -5% dag is voor alles.
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 11-03-2025 16:41 ]
Wellicht zie je het als je vanaf dezelfde nul lijn kijkt, de opening van de USA beurs.anti elppa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:38:
[...]
nasprak 0%, dow -1% en btc +3,1% Ik zie weinig correlatie. Maar klopt wel dat er geen -5% dag is voor alles.
dan klopt het wel voor vandaag jaJW04 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:43:
[...]
Wellicht zie je het als je vanaf dezelfde nul lijn kijkt, de opening van de USA beurs.
Grappig dat je LTC noemt die heeft namelijk ook mijn aandacht te pakken
Wel al iets langer, maar daar gaan we weer
het ligt er ook aan wat BTC gaat doen, maar een range van $65-$70 zie ik wel zittenPinsa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:43:
[...]
Grappig dat je LTC noemt die heeft namelijk ook mijn aandacht te pakkenwat lijkt jou een goede entry?
nothing stops this train
Dat zou heel mooi zijn dan doe ik met je meeKol Nedra schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 17:03:
[...]
het ligt er ook aan wat BTC gaat doen, maar een range van $65-$70 zie ik wel zitten
samen rekt gaan, gezellig
nothing stops this train
Wat een clown, ik snap niet dat ze zich zo opstellen met een land dat eigenlijk failliet zou moeten zijn met die schuldenberg.zwembroek schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 15:50:
Dat is wel echt pure hopium ben ik bang
Kan niet wachten op die 100% pump 🔥🔥🔥
Dan sta ik weer break-even
Dan sta ik weer break-even
Ok laten we dan 100% omdraaienGuere schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 17:58:
[...]
Dat is wel echt pure hopium ben ik bangDie bovenste klopt natuurlijk qua tijdsfase in de cycle totaal niet, en die onderste lijken nauwelijks op elkaar
Maar leuk weer wat über hope te zien ook.
beurzen toch echt weer stevig rood. btc blijft nog aardig overeind
De week is nog niet om…anti elppa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 18:37:
Waar slaat dat nou weer op? Het jaar ook nog niet
Dat maakt ook allemaal niet uit. Het gaat er om waar btc over 512 weken staatDarrell schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 18:57:
[...]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
zenith schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 17:46:
$qubic doet even een +23% na een aardige dip, binnenkort komt monero mining erbij. 😀
:strip_exif()/f/image/m25Impo9ArAeKo2MnIRTu82H.png?f=user_large)
Gaat echt lekker met mijn Qubic inderdaad
DaWayne schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:08:
[...]
[Afbeelding]
Gaat echt lekker met mijn Qubic inderdaad
Valt toch allemaal wel mee.anti elppa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 18:37:
John245 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:01:
[...]
Dat maakt ook allemaal niet uit. Het gaat er om waar btc over 512 weken staat![]()
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
To be fair het gaat wel op en neer. Net toen 'ie het schreef was het nog -1%. Niet heel erg nee maar wel roodtomtom901 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:14:
Valt toch allemaal wel mee.
Ik dacht al, waar blijft onze razende headline reporter met het breaking news!kbuntu schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:35:
Peace deal incoming!
Ik zou even wat minder nieuws lezen man, je maakt jezelf helemaal gek.kbuntu schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:35:
Peace deal incoming!
Ik snap dat jullie er leip van worden, maar ik vind het fantastische tijden om het te volgen 😅tomtom901 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:36:
[...]
Ik zou even wat minder nieuws lezen man, je maakt jezelf helemaal gek.
Haha ja oke whatever floats your boat man.kbuntu schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:38:
[...]
Ik snap dat jullie er leip van worden, maar ik vind het fantastische tijden om het te volgen 😅
Ik doelde meer op de cijfers van deze week, PPi en CPIDarrell schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 18:57:
[...]
Ik heb het idee dat deze cijfers beetje wegvallen bij alle andere dingen die gebeuren momenteel. Beurs reageert al positief op de mogelijke peace dealPinsa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:41:
[...]
Ik doelde meer op de cijfers van deze week, PPi en CPI
Nou, ik sta nu opeens weer in de plus met tradepotje voor 2025. Gekke tijden zijn dit.
Neu, reken maar als dat verrast dat er beweging komt. Nog +/- 500 USD tot het eerste cluster aan resistance.kbuntu schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:49:
[...]
Ik heb het idee dat deze cijfers beetje wegvallen bij alle andere dingen die gebeuren momenteel. Beurs reageert al positief op de mogelijke peace deal
Dat is waar de 200D MA ligt ook.tomtom901 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:51:
[...]
Neu, reken maar als dat verrast dat er beweging komt. Nog +/- 500 USD tot het eerste cluster aan resistance.
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Heb ik niet op de chart maar ik neem het gelijk van je aan
tomtom901 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:55:
[...]
Heb ik niet op de chart maar ik neem het gelijk van je aan
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Je vergeet JUST IN!kbuntu schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:35:
Peace deal incoming!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ben benieuwd naar de reactie op deze eerste resistance / $84k. Zal wel wat meer power voor nodig zijn om er doorheen te breken.
ETH FOUNDATION IN TROUBLE
FOUNDATION MOVES
• foundation switched from selling to borrowing against $eth on march 3
• looking at $100m liquidation risk if price hits $1.1k
• current price at $1.8k marks 16-month low
• down 60.98% from ath with accelerating momentum
INSTITUTIONAL LANDSCAPE
• deutsche boerse planning eth custody launch for 2025
• etf sentiment turned negative with -$335.3m outflows
• 8 straight days of selling pressure from march 6-11
• liquidation clusters stacked at $1926, $1842, and $1793
TECHNICAL PROBLEMS
• pectra upgrade hit sepolia testnet march 5
• holesky testnet regained finality after pectra issues
• l2 scalability timeline now questionable
• community split on technical direction
PRICE ACTION
• $eth trading below $1.9k after breaking $2k support
• volatility up 55% on the daily
• critical support at $1.8k needs to hold
• cascade risk increasing with multiple liquidation levels
• current price showing no signs of reversal
MARKET STRUCTURE
• institutional infrastructure growing but overshadowed by risks
• foundation leverage position creating additional sell pressure
• technical issues adding to negative sentiment
• deeper correction likely if $1.8k breaks
FOUNDATION MOVES
INSTITUTIONAL LANDSCAPE
• deutsche boerse planning eth custody launch for 2025
• etf sentiment turned negative with -$335.3m outflows
• 8 straight days of selling pressure from march 6-11
• liquidation clusters stacked at $1926, $1842, and $1793
TECHNICAL PROBLEMS
• pectra upgrade hit sepolia testnet march 5
• holesky testnet regained finality after pectra issues
• l2 scalability timeline now questionable
• community split on technical direction
PRICE ACTION
• $eth trading below $1.9k after breaking $2k support
• volatility up 55% on the daily
• critical support at $1.8k needs to hold
• cascade risk increasing with multiple liquidation levels
• current price showing no signs of reversal
MARKET STRUCTURE
• institutional infrastructure growing but overshadowed by risks
• foundation leverage position creating additional sell pressure
• technical issues adding to negative sentiment
• deeper correction likely if $1.8k breaks
@kbuntu Wat tomtom hierboven al aan geeft niet denken dat we nu gelijk moon gaan, eerst eens dit level behouden kan ook zo weer anders zijn over een paar dagen we zijn nog steeds aan het rangentomtom901 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 19:51:
[...]
Neu, reken maar als dat verrast dat er beweging komt. Nog +/- 500 USD tot het eerste cluster aan resistance.
[Afbeelding]
Morgen sell the news, het wordt nu al ingeprijsd
[ Voor 3% gewijzigd door ytr81 op 11-03-2025 20:09 ]
JUST IN: 🇨🇦🇺🇸 Canada agrees to suspend 25% electricity tariffs on the United States.
De Ethereum Foundation heeft onder druk van de community besloten om van DeFi gebruik te maken en daarvan de kosten die de EF maakt te financieren. Zou ergens wel hilarisch zijn, als ze vervolgens geliquideerd worden.zwembroek schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 20:02:
ETH FOUNDATION IN TROUBLE
FOUNDATION MOVES
Vind sowieso opmerkelijk dat de EF nooit gebruik maakte van DeFi, behalve maandelijks een sell-order plaatsen. Hetzelfde geldt overigens voor de Solana co-founder. Die had laatst ook toegegeven nooit iets on-chain te doen. Dan vraag je toch af of je zelf gelooft in wat je bouwt. In ieder geval doet Solana dan weer wel aan marketing, dat doen ze bij ETH ook niet
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/XvOQRtqzqDvXiiAA2FU9ZfNy.jpg?f=fotoalbum_large)

:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MxpQEsM9sqnMTliYFj75MnY6.jpg?f=user_large)
/f/image/Wx29n8KP3ZyUwdNgXjP1rLBO.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/GVOdT9ZE8nvLAMBkHAdQCSD2.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UyE6oqXaeBeYt32HYnCT2th4.jpg?f=fotoalbum_large)