Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
De intentie was denk ik ook niet treiterend bedoelt. De uitwerking kan wel zo overkomen en de meeste personen die hier niet meer posten kiezen daar zelf voor.Darrell schreef op maandag 10 maart 2025 @ 22:07:
[...]
Ik geloof niet dat het treiterend bedoeld was. Het is altijd jammer als er een actieve member ineens "verdwijnt" en was dit eerder een lijmpoging. Desalniettemin, als hij dat wel zo opvat en het cryptoboek gesloten heeft kan het idd maar beter stoppen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Of samen moon!
Straks is er te weinig crypto beschikbaar voor de hele markt
Exchanges uitverkocht!
[ Voor 41% gewijzigd door Pinsa op 10-03-2025 22:12 ]
Haha altijd mooi, monthy python. De killer rabbit was ook prachtig
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Idd machtig mooi.anti elppa schreef op maandag 10 maart 2025 @ 22:18:
[...]
Haha altijd mooi, monthy python. De killer rabbit was ook prachtig
We hebben em al voor bijna de helft gevuld, maar toch
Ik wil de feestvreugde al wat op voorhand temperen als de koers naar +86k gaat, want dan is de gap nl bijna gevuld en kunnen we snel weer op 79k en lager staan.
Of.. zomaar eens hoger doorknallen!
Wow, ik moet YT's gaan doen
Never ever financial advice...
Op 72k zit ook nog ergens een gap.kazzzdafke schreef op maandag 10 maart 2025 @ 22:32:
Heb ik iets over het hoofd gezien, maar heb hier niemand over de CME gap horen praten?
Ik wil de feestvreugde al wat op voorhand temperen als de koers naar +86k gaat, want dan is de gap nl bijna gevuld en kunnen we snel weer op 79k en lager staan.
Ik heb vorige week gelezen dat 50% vullen ook voldoende is. Dat bleek niet het geval te zijn.kazzzdafke schreef op maandag 10 maart 2025 @ 22:32:
Heb ik iets over het hoofd gezien, maar heb hier niemand over de CME gap horen praten?
Nu is de CME GAP @ 78k wel helemaal dicht trouwens. Die stond nog op een kier.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Er staat nog altijd een spleetje open...Coldcat schreef op maandag 10 maart 2025 @ 22:36:
[...]
Nu is de CME GAP @ 78k wel helemaal dicht trouwens. Die stond nog op een kier.
Never ever financial advice...
"nevermind"
USDC is de vervanger.We are updating trading, savings, and borrowing services for USDT, DAI, USDP, TUSD, and PAXG in two phases, starting March 10 and March 31, 2025.
Mocht je BTC toch verkopen wellicht de moeite om USDT te skippen en direct naar USDC te gaan om omzettings fees te besparen.
[ Voor 19% gewijzigd door Coldcat op 10-03-2025 22:58 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Wel goed lezen, want ze maken het lekker complex. Ze zijn namelijk niet exit, maar wel zo goed als onbruikbaar na 31 maart. Alleen custody blijft over, maar wie dat dan wil?Coldcat schreef op maandag 10 maart 2025 @ 22:44:
Ik krijg net een bericht van NEXO dat USDT exit is vanwege de EEA wetgeving.
[...]
USDC is de vervanger.
Mocht je BTC toch verkopen wellicht de moeite om USDT te skippen en direct naar USDC te gaan om omzettings fees te besparen.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Btc heeft er een handje van om voorgaande toppen of weerstanden terug te testen.Specy schreef op maandag 10 maart 2025 @ 20:34:
Verwachten we nog een flinke bounce op 75K? Of een beetje lafjes? Ik zit te twijfelen of ik een buy-order moet zetten of maar gewoon afwachten tot het helemaal niks meer waard is.
70-75k is zo'n weerstand, een range waar btc na lang pushen pas een maand of 4 terug fatsoenlijk doorheen wist te breken.
Hierop terugstuiteren is helemaal niet gek.
Daarom hiero al langere tijd wat kooporders ingeladderd staan in deze range, met name van winst die ik rond 100k heb gepakt, maar ook wat verse fiat.
Het is mogelijk dat btc ook hier doorheen zakt, al verwacht ik dat pas in de volgende bear zoals ik die (nog steeds) voor me zie.
Maar met alle onrust die er nu speelt, kun je er geen kloot van op aan. Nou ja, dan maar ff in de min met de 75k buyorders, niet? Als je het helemaal niet vertrouwt moet je er gewoon helemaal bij wegblijven.
In dat geval zie ik btc wel weer naar ~52k zakken. Ook daar al buyorders klaar staan hiero, hoewel ik had gehoopt deze te vergroten naarmate ik meer winst zou binnenharken richting 150k...
Wat ik wil zeggen is dat je deze orders er eigenlijk al zou moeten hebben staan. Anders kom je aan het twijfelen zoals jij nu doet en dan gebeurt er weer niets.
En wordt je kooporder dan gevuld, schiet er dan gelijk een (of meerdere) verkooporders in. Al dan niet op een exchange of in je eigen plan in je excelstaatje o.i.d.
Komt de koers in de buurt van je sell dan plug je je btc naar de betreffende exchange om je geplande order te plaatsen.
Wachten en twijfelen en treuzelen met orders is dunne driet. Een plan geeft rust.
NFA.
Memes blijven geweldig.
Embedden wat minder.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Helemaal eenstoilet_paper schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 00:09:
[...]
Btc heeft er een handje van om voorgaande toppen of weerstanden terug te testen.
70-75k is zo'n weerstand, een range waar btc na lang pushen pas een maand of 4 terug fatsoenlijk doorheen wist te breken.
Hierop terugstuiteren is helemaal niet gek.
Daarom hiero al langere tijd wat kooporders ingeladderd staan in deze range, met name van winst die ik rond 100k heb gepakt, maar ook wat verse fiat.
Het is mogelijk dat btc ook hier doorheen zakt, al verwacht ik dat pas in de volgende bear zoals ik die (nog steeds) voor me zie.
Maar met alle onrust die er nu speelt, kun je er geen kloot van op aan. Nou ja, dan maar ff in de min met de 75k buyorders, niet? Als je het helemaal niet vertrouwt moet je er gewoon helemaal bij wegblijven.
In dat geval zie ik btc wel weer naar ~52k zakken. Ook daar al buyorders klaar staan hiero, hoewel ik had gehoopt deze te vergroten naarmate ik meer winst zou binnenharken richting 150k...
Wat ik wil zeggen is dat je deze orders er eigenlijk al zou moeten hebben staan. Anders kom je aan het twijfelen zoals jij nu doet en dan gebeurt er weer niets.
En wordt je kooporder dan gevuld, schiet er dan gelijk een (of meerdere) verkooporders in. Al dan niet op een exchange of in je eigen plan in je excelstaatje o.i.d.
Komt de koers in de buurt van je sell dan plug je je btc naar de betreffende exchange om je geplande order te plaatsen.
Wachten en twijfelen en treuzelen met orders is dunne driet. Een plan geeft rust.
NFA.
En boven de 80k. Ath soon.VHware schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 06:12:
En we staan weer tegen 80k en een W-patroon op H1…
Ik ga bij beursopening NVIDIA inslaantomtom901 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 06:39:
Afgeketst in de zone en op een support level. Maar was het dit, ik ben nog niet overtuigd zolang we onder de 84k blijven.
[Afbeelding]
Dan komt NVDIA nooit op de $100 waar @tomtom901 wil instappen.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
uitbereiden* dus fine either way voor mijJohn245 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 06:53:
[...]
Snap ik maar daar gaan deze week sowieso niet meer komen. Dus nu tijd om toe te slaanJohn245 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 06:53:
[...]
Pas op wat je zegt lol, overnight was al 104. Heel ver is het niet meer.kbuntu schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 06:55:
[...]
Snap ik maar daar gaan deze week sowieso niet meer komen.
Nog een maandje pik je ze op voor 80
Hoorde van megekko dat de sales van de nieuwe amd kaarten de sales van de nieuwe nvidia kaarten compleet crushed bij hun, verhouding is nu 80-20 , dat is nog nooit eerder voorgekomen bij zon launch. Nvidia zit atm dus als een punchbagg in de corner.
Wellicht wisselen ze in de aandelen markt strak van plek.
Lol, consumers zijn toch helemaal niet de markt waar NVIDIA het nu van moet hebben, maar goed, gaan wel erg offtopic zo.Gipsy King schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 06:59:
[...]
Nog een maandje pik je ze op voor 80
Hoorde van megekko dat de sales van de nieuwe amd kaarten de sales van de nieuwe nvidia kaarten compleet crushed bij hun, verhouding is nu 80-20 , dat is nog nooit eerder voorgekomen bij zon launch. Nvidia zit atm dus als een punchbagg in de corner.
Wellicht wisselen ze in de aandelen markt strak van plek.
Daar heb je een punt. Maar op een been blijven staan is lastiger he tomtomtom901 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 07:00:
[...]
Lol, consumers zijn toch helemaal niet de markt waar NVIDIA het nu van moet hebben, maar goed, gaan wel erg offtopic zo.
Ontopic :
When moon ?
yep thats me.
paniek heb je niets aan. gewoon lekker rustig blijven.
Ik heb net iig toch ook maar weer een kleine long geopend met strakke stoploss, en bepaal voor usa open gaat of ik er mee door ga. Futures nu nog neutraal....
outflow etf's was maar erg klein gisteren eigenlijk 278m. Das niets vergeleken bij de paniek en horror die je overal zag.
Kans op rate kut voor mei nu even groot als geen cut. flip a coin. Juni nu 100% zeker cut, juli 67% kans op de 2e cut, en dan 53% op 3e cut in september. Maanden erna word die ook gewoon 100% zeker. 4e cut december is ook niet kansloos. Dit zijn percentages die we 1,5 jaar terug ongeveer zagen. Lets go
[ Voor 26% gewijzigd door anti elppa op 11-03-2025 07:21 ]
Maar goed, misschien komende dagen nog wel meer pogingen
Up only vanaf nu 🚀
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Geen rate cuts zou erg pijnlijk worden voor de markt. Power blijft hawkish en beter een ressesion dan stagflatie.anti elppa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 07:16:
[...]
yep thats me.![]()
paniek heb je niets aan. gewoon lekker rustig blijven.
Ik heb net iig toch ook maar weer een kleine long geopend met strakke stoploss, en bepaal voor usa open gaat of ik er mee door ga. Futures nu nog neutraal....
outflow etf's was maar erg klein gisteren eigenlijk 278m. Das niets vergeleken bij de paniek en horror die je overal zag.
Kans op rate kut voor mei nu even groot als geen cut. flip a coin. Juni nu 100% zeker cut, juli 67% kans op de 2e cut, en dan 53% op 3e cut in september. Maanden erna word die ook gewoon 100% zeker. 4e cut december is ook niet kansloos. Dit zijn percentages die we 1,5 jaar terug ongeveer zagen. Lets go
Back up :Pinsa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 07:48:
Vanmiddag vast en zeker weer een sell off geduld word beloond
:gifsicle():strip_exif()/f/image/zg9lD4VhwNaSA5LfO4tgDVvs.gif?f=user_large)
Never to late :
Just in timeGipsy King schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 07:56:
[...]
Back up :
[Afbeelding]
Never to late :
[Afbeelding]
[Twitter: https://x.com/peterschiff/status/1899182692513821106?s=46]
Edit embed werkt niet mee:
[ Voor 63% gewijzigd door jvel92 op 11-03-2025 08:04 ]
Of we zakken er flink door in de 60k. 63k is ook een optie.Vis schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 07:53:
Als iedereen 73k verwacht, haalt ie maar 76k nog wat... Dat was vanacht.
Up only vanaf nu 🚀
Denk dat Chris Kempczinski al in zijn handjes wrijft.jvel92 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:03:
Is ook lekker aan het trollen![]()
[Embed]
Edit embed werkt niet mee:[Afbeelding]
ja toen ik er jaar of 5 terug achter kwam dat hij vaak niet serieus is en gewoon maar wat aan het trollen is, kon ik hem wel waarderen. Vaak kan ik er zelfs hard om lachen.jvel92 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:03:
Is ook lekker aan het trollen![]()
[Embed]
Edit embed werkt niet mee:[Afbeelding]
ja en 6 centzwembroek schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:15:
[...]
Of we zakken er flink door in de 60k. 63k is ook een optie.
trump heeft lage rente nodig. Dus die gaat er wel wat cuts door drukken bij de fed.JW04 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 07:54:
[...]
Geen rate cuts zou erg pijnlijk worden voor de markt. Power blijft hawkish en beter een ressesion dan stagflatie.
Je draait wel weer bij als we de 70k hebben verloren. 63k is helemaal niet meer zo ver weg. Kijkend naar de stock market dat kan daar nog wel 7% af. Reken maar dat Bitcoin het zwaar krijgt om de 70k te houden.
Met dit soort zekerheden is economie wel erg makkelijk. Het ligt mijn inziens echt niet zo makkelijk en al helemaal niet zo zwart-wit. Stagflatie is het ergste scenario en dat is wat je creëert met lage rentes en een stijgende inflatie.anti elppa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:27:
[...]
trump heeft lage rente nodig. Dus die gaat er wel wat cuts door drukken bij de fed.
Het vastklampen aan dingen zoals de cycle en rate cuts die bijna een vast gegeven zijn voor sommigen is gevaarlijk. Dit zijn geen zekerheden en er toch op blijven varen terwijl de signalen anders zijn is mijns inziens naïef.
stagflatie was 5 jaar terug ook een hype, aangewakkerd door dr doom. Die vent ging helemaal los online. Ik gok dat de inflatie aankomende 2 a 3 maanden aardig zakt, werkeloosheid stevig omhoog gaat, en dan kan de fed prima 3 cuts er door duwen dit jaar. Tis niet of de rente weer 1% is. Met die cuts komen we op 350 tot 375bps. Dat is niet echt laag. oke historisch gezien wel, maar over de laatste 15 jaar nietJW04 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:36:
[...]
Met dit soort zekerheden is economie wel erg makkelijk. Het ligt mijn inziens echt niet zo makkelijk en al helemaal niet zo zwart-wit. Stagflatie is het ergste scenario en dat is wat je creëert met lage rentes en een stijgende inflatie.
Het vastklampen aan dingen zoals de cycle en rate cuts die bijna een vast gegeven zijn voor sommigen is gevaarlijk. Dit zijn geen zekerheden en er toch op blijven varen terwijl de signalen anders zijn is mijns inziens naïef.
correct, das altijd zo. Beste voorbeeld blijft die target van 12kAntifon schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:36:
Dit is toch een beetje hoe het altijd gaat. Bij flinke correcties wordt een absolute bodem genoemd. Zijn we op die bodem, dan wordt er een nieuwe bodem genoemd. Dit gaat door totdat we weer up gaan.
ja again, en als 63k er is, dan word het 48k, en daarna 12k en daarna 6 cent. Zijn altijd lagere targets te vinden.zwembroek schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:32:
[...]
Je draait wel weer bij als we de 70k hebben verloren. 63k is helemaal niet meer zo ver weg. Kijkend naar de stock market dat kan daar nog wel 7% af. Reken maar dat Bitcoin het zwaar krijgt om de 70k te houden.
Tussen 73 en 75 zit spot een enorme muur. Die valt echt niet zo maar.
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 11-03-2025 08:44 ]
Bovendien zien we momenteel nog niet eens wat de gevolgen zijn van het desastreuze beleid. Zodra dit zichtbaar wordt volgen er nog hardere klappen, want dit is echt nog niet ingeprijsdzwembroek schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:32:
[...]
In 2026/27 ?zwembroek schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:32:
[...]
Reken maar dat Bitcoin het zwaar krijgt om de 70k te houden.
Is een optie inderdaad.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Soon was dit ruis en hebben we nieuwe ATH en waren dit juist de dagen om te kopen.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Waarom gok je daarop? Ik weet tevens niet waarom een gast die 5 jaar geleden iets over stagflatie zei iets afdoet aan de huidige situatie.anti elppa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:41:
[...]
stagflatie was 5 jaar terug ook een hype, aangewakkerd door dr doom. Die vent ging helemaal los online. Ik gok dat de inflatie aankomende 2 a 3 maanden aardig zakt, werkeloosheid stevig omhoog gaat, en dan kan de fed prima 3 cuts er door duwen dit jaar. Tis niet of de rente weer 1% is. Met die cuts komen we op 350 tot 375bps. Dat is niet echt laag. oke historisch gezien wel, maar over de laatste 15 jaar niet
Ervan uitgaande dat er wel rente verlagingen komen, waarom denk je dat deze geringe verlaging BTC naar nieuwe hoogtes gaat duwen? De rente gaat omlaag omdat de economie slecht gaat in jouw scenario, niets iets waardoor er veel geld is voor risk assets.
Het klinkt allemaal erg als wishfull thinking.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit dus. De US moet later dit jaar 10 trillion herfinancieren, dus het is zaak om de rente omlaag te krijgen.anti elppa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:27:
[...]
trump heeft lage rente nodig. Dus die gaat er wel wat cuts door drukken bij de fed.
De onrust in de markt nu en de dalende prijzen zijn daar een tool voor. Het zorgt ervoor dat er minder geld rondgaat en er minder consumptief gedrag plaatsvindt. Dit leidt tot lagere inflatie en lagere interest rates.
Daarnaast zorgt de onrust ervoor dat beleggers hun vlucht meer zoeken in 10yr bonds, wat weer een lager rentepercentage voor die bonds veroorzaakt en de kosten voor herfinanciering van die 10 trillion verder omlaag brengt. Dit bespaart de US dus gigantisch veel. Daarom dus ook max pain op korte termijn.
Corona tijd vergeten?JW04 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:48:
[...]
Waarom gok je daarop? Ik weet tevens niet waarom een gast die 5 jaar geleden iets over stagflatie zei iets afdoet aan de huidige situatie.
Ervan uitgaande dat er wel rente verlagingen komen, waarom denk je dat deze geringe verlaging BTC naar nieuwe hoogtes gaat duwen? De rente gaat omlaag omdat de economie slecht gaat in jouw scenario, niets iets waardoor er veel geld is voor risk assets.
Toen gingen de rentes ook omlaag en het is wachten op QE om "oorlogen" etc in stand te houden, moet jij eens zien dat asset prijzen dan weer opgestuwd worden.
Met name de schaarse commodities.
BiFi, KSM.. Poeh, die hebben me ook flink centen gekost
En dan roept iedereen : had ik maar gekocht had ik maar gekocht wee weeAntifon schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:36:
Dit is toch een beetje hoe het altijd gaat. Bij flinke correcties wordt een absolute bodem genoemd. Zijn we op die bodem, dan wordt er een nieuwe bodem genoemd. Dit gaat door totdat we weer up gaan.
==
hoi
ETH heeft mij nóg geen centen gekost, want Hodl. Maar er zijn betere instapmomenten aan te wijzen.YES schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:04:
[...]
BiFi, KSM.. Poeh, die hebben me ook flink centen gekost
BIFI en KSM hebben mij al wel centen gekost
10 jarige obligaties in Europa gaan omhoog dus al het geld stroomt hierheen.Antifon schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:54:
[...]
Dit dus. De US moet later dit jaar 10 trillion herfinancieren, dus het is zaak om de rente omlaag te krijgen.
De onrust in de markt nu en de dalende prijzen zijn daar een tool voor. Het zorgt ervoor dat er minder geld rondgaat en er minder consumptief gedrag plaatsvindt. Dit leidt tot lagere inflatie en lagere interest rates.
Daarnaast zorgt de onrust ervoor dat beleggers hun vlucht meer zoeken in 10yr bonds, wat weer een lager rentepercentage voor die bonds veroorzaakt en de kosten voor herfinanciering van die 10 trillion verder omlaag brengt. Dit bespaart de US dus gigantisch veel. Daarom dus ook max pain op korte termijn.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Langzaam kruipt die koers weer naar de 30. Dit wordt een top kwartaal met deze volatiliteit gegarandeerd door die tomaat.BTC100K2021 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 07:08:
[...]
Dat klinkt als iemand met te weinig Flow![]()
Die harken momenteel weer een topkwartaal bij elkaar, volatiliteit in nagenoeg iedere assetclass.
Dus sinds gisteren begonnen met handmatig traden (al eerder een keer mee gestart, maar wil het nu wat serieuzer aanpakken)...
Het is wel even wennen om nu alles zelf te doen, en hoe gek het ook klinkt, ik moet nu vertrouwen krijgen in mijn eigen kunnen. Terwijl ik dat voorheen aan de bots over liet (maar ik wel volledig zelf had ingesteld e.d.).
Voor nu trade ik middels een aantal indicatoren die ik al wel vaker gebruik om de koers in de gaten te houden, zoals diverse MA's om diverse levels in de gaten te houden namelijk de 1D MA50,100,200 en 1W MA50,100. En een auto fib retracement, die lijkt voor nu erg makkelijk om op te traden, is nog even afwachten of dat voor een langere periode zo blijft.
En daarnaast nog Supertrend (20 3,5), die gebruik ik meer als een soort reminder of ik wel/niet moet kopen/verkopen.
En zoals je kan zien zijn er gisteren een aantal kooporders geraakt, die ik had ingesteld aan de hand van de MA en Fib levels. Ik was nog wel even een beetje aan het prutsen met het plaatsen van orders, dus het zijn niet allemaal de waardes geworden vanuit m'n Google Sheet. Iedere buy/sell order is 1,5x groter dan de vorige. Zo koop ik naar beneden toe steeds agressiever bij, en als ik ga verkopen pak ik bij grotere stijgingen meer winst.
Tevens gebruik ik maar ~50% van m'n huidig beschikbare funds, mocht er nog een extreme dip/top komen dan heb ik altijd iets beschikbaar.
Voorheen had ik via de botprovider altijd een duidelijk overzicht van deals/winst e.d.. En in theorie kan ik dat (hier en daar) ook via Bybit inzien, maar naar mijn idee niet volledig genoeg. Dus gisteren samen met m'n grote vriend ChatGPT een sheet opgezet waar ik alles in bijhoudt. Zo weet ik hoeveel ik mag kopen, en voor hoeveel ik mag verkopen.
De komende dagen nog even m'n sheet verder uitwerken om meer inzicht per dag te krijgen.
Tevens heb ik er een kleine reminder in staan, niet verkopen onder m'n GAK, en niet kopen boven een bepaald bedrag (voor nu is dat 10% lager dan de ATH).
En tevens heb ik (zoals een echte gierige Nederlander) diverse bestaande TV indicatoren samengevoegd zodat ik uit kan met een gratis TV plan
Todo voor de komende tijd:
- Leren wanneer te verkopen
- Leren om niveau's/levels te herkennen en daar op gaan traden (of juist even niet traden).
- Nog meer leren
Als men nog tips heeft, laat het weten
Ik ben mij bewust dat er echte getallen in staan, maar gezien het om relatief lage bedragen gaat (en ik hier af en toe veel grotere bedragen langs zie komen), durf ik het wel zo te delen.
![]() | ![]() | ![]() |
Ja oké, in dat opzicht heb ik daar ook nog geen verlies op geleden dan. Ik heb KSM en BiFi gewoon gehouden, dan maar naar zero. Net als ETH. Als er nog een alt season in zit deze run dan gaan ze (en de andere plukjes alts die ik nog bezit) subiet de deur uit bij een acceptable bedrag. BIFI $8.000, KSM $2.500 en ETH $18.000 lijken me realistischMoiety schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:17:
[...]
ETH heeft mij nóg geen centen gekost, want Hodl. Maar er zijn betere instapmomenten aan te wijzen.
BIFI en KSM hebben mij al wel centen gekost
En dan ben ik maxi.
omdat dat het sentiment doet veranderen.JW04 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:48:
[...]
Waarom gok je daarop? Ik weet tevens niet waarom een gast die 5 jaar geleden iets over stagflatie zei iets afdoet aan de huidige situatie.
Ik zie stagflatie gewoon niet zomaar gebeuren. Is ook in de laatste 100 jaar maar 1x beetje voorgekomen in de jaren 70. Toen hadden we olie crisis, koude oorlog, van de goudstandaard af, 3 golven van inflatie, extreem hoge rente, hoge werkeloosheid etc. Die cocktail hebben we nog lang niet.
Geen garantie uiteraard dat het niet over paar jaar zover gaan komen, tuurlijk, dat kan, maar ik zie het nu nog niet gebeuren.
exact dit. Wat ik al paar keer schreef is dit gewoon allemaal volgens plan. Maand terug was het een idee wat ik had, laatste 2 weken bevestigd trump gewoon met wat hij zegt en doet dat dit gewoon het plan isAntifon schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 08:54:
[...]
Dit dus. De US moet later dit jaar 10 trillion herfinancieren, dus het is zaak om de rente omlaag te krijgen.
Nee ik ben corona niet vergeten, dat is echter meer een discrepantie dan een parallel aan de huidige situatie.Vis schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:00:
[...]
Corona tijd vergeten?
Toen gingen de rentes ook omlaag en het is wachten op QE om "oorlogen" etc in stand te houden, moet jij eens zien dat asset prijzen dan weer opgestuwd worden.
Met name de schaarse commodities.
Ik moet dat inderdaad nog bezien, het is vooralsnog een aanname van jou kant niet gebaseerd op iets tastbaars.
Ik wil hier niet de permabear uithangen en leuk vind ik het allemaal zeker niet. Mijn ETF pf is in een aantal weken met meer dan een jaarsalaris gedaald, die voel ik ook wel.
Wil echter niet zeggen dat het nu wel beter moet gaan, omdat het anders nog verder omlaag gaat.
Maar ja nu jullie wakker zijn duurt het niet lang meer voor de Yanks komen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
haha, wie weet. Nu je PF sluiten en pas weer openen in 2035.YES schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:23:
[...]
Ja oké, in dat opzicht heb ik daar ook nog geen verlies op geleden dan. Ik heb KSM en BiFi gewoon gehouden, dan maar naar zero. Net als ETH. Als er nog een alt season in zit deze run dan gaan ze (en de andere plukjes alts die ik nog bezit) subiet de deur uit bij een acceptable bedrag. BIFI $8.000, KSM $2.500 en ETH $18.000 lijken me realistisch.
En dan ben ik maxi.
(Dan staan ze vast op zero)
En ga de discussie aan zonder dat het essentieel is dat er één iemand gelijk krijgt of heeft, dat is namelijk top voor dit topic, verschillende invalshoeken
Heb ik begin 2018 al eens gedaanMoiety schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:34:
[...]
haha, wie weet. Nu je PF sluiten en pas weer openen in 2035.
(Dan staan ze vast op zero)
Maar mijn BIFI, KSM en ETH zijn maar een klein deel van m'n PF. BTC is het overgrote deel, 75% van de HODL pot (en ETH 15%). Mijn handelspotje is 100% BTC.
Ben gewoon klaar met de alts. Zo klaar dat ik ze niet eens meer aan een ander wil verpatsen. Ze gaan maar naar 0 in mijn PF of ze bereiken een prijs waar ik een ander er wel mee wil opzadelen
Dat zou wel echt zwaar bagger zijn.MrMrq schreef op maandag 10 maart 2025 @ 21:37:
Kinders, laten we even stoppen met de memes.
Met REKT roepen.
Laten we even dankbaar zijn. Voor de run omhoog. Onze mooie tijd samen. De eventuele winst die je nam. De les die je anders hieruit geleerd hebt.
En laten we dan vooruit kijken. Stel dat dit de beer is. Dan is de vierjaarlijkse cyclus behoorlijk vernaggeld. Dan koopt een maxi als Elppa zelfs geen BTC meer. Dan gaat John over op index-EFTs.
Pelox vreesde er al een beetje voor. Zelf zei ik ook al eens: als het narrafief breekt, dan worden we het nieuwe GameStop.
Man bijt hond vraagt zich af: Als dit het was, hoe gaat u dan de beer in (en uit)?
Ben ik nu eindelijk eens zo verstandig om naar de 4 jarige cyclus te kijken, houdt ie op te bestaan
Maargoed, meer winst genomen dan de vorige keer, dat wel
Zeker, absoluut waar dat je zoiets pas achteraf als iets tastbaars kunt aanmerken.JW04 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:30:
[...]
Nee ik ben corona niet vergeten, dat is echter meer een discrepantie dan een parallel aan de huidige situatie.
Ik moet dat inderdaad nog bezien, het is vooralsnog een aanname van jou kant niet gebaseerd op iets tastbaars.
Ik wil hier niet de permabear uithangen en leuk vind ik het allemaal zeker niet. Mijn ETF pf is in een aantal weken met meer dan een jaarsalaris gedaald, die voel ik ook wel.
Wil echter niet zeggen dat het nu wel beter moet gaan, omdat het anders nog verder omlaag gaat.
Ik denk, en zoals iedereen maar iets denkt, is dat die geldprinter straks gewoon weer aan moet omwille de dollar te redden die nu zwakker gemaakt wordt door die oude vlees tomaat.
Dus nu eventjes pijn, maar straks weer de ommekeer. Daar gok ik op.
Geen garantie uiteraad, de orders kunnen onzichtbaar zijn, weggehaald worden, opgegeten worden als we echt een black swan krijgen. Laat alleen zien dat de muur enorm is nu
[ Voor 15% gewijzigd door anti elppa op 11-03-2025 09:57 ]
BULLISHanti elppa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:48:
voor de mensen die denken dat de 69k wel ff gehaald kan worden. Die muur is dikker dan terug naar de 109k.....just saying
[Afbeelding]
Wat is het toch altijd heerlijk om tussen al die complexe lappen tekst in de SC gewoon weer ff een post van onze eigen huis maxi van 2 regels tekst met een bullish screenshot voorbij te zien komen.anti elppa schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:48:
voor de mensen die denken dat de 69k wel ff gehaald kan worden. Die muur is dikker dan terug naar de 109k.....just saying
[Afbeelding]
Die was dit weekend, en is alweer voorbijkbuntu schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 10:05:
oh ja en we gaan de lente in
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/PQQLekDgKQKnKqp3fs1yfM6U.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/TZwtWJIs3YA5zLGNNvE0WECq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E7evVuGfmJBlmP1EZY7VTe2i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/2iytu0gkMzw4Zb74678IMkoT.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/dE6AkKVAI5EAnELcnDnT3Glv.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YNDFvOoRIZiER4HLR4bJJVzN.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/IRe5yLDU2zqSosjq3vf0vmPI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/QosgvAZNc7TejZDCzzJY4vYQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/bgDRh0GXoNCSf6rm4Y2yq3D2.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/hVY7wSdbOiaTKZrdqpewRRiT.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/OBpc9X1Cxb5WKNkHQzUePR4X.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/sR5YkyRX6BwtRiF54xvtonKi.jpg?f=fotoalbum_large)